PDA

Volledige versie bekijken : Live from Oceans



Hunziker
5 november 2014, 13:10
Die hohe Live-Wellen von Oceans
Live berichten / Live-Beiträge / Live Posts / Messages en Direct

Piet Plezier
5 november 2014, 20:05
30 minuten wachttijd om binnen te komen.

ThomasP
5 november 2014, 22:20
Halli Leute live aus dem oceans:)
Hier ist die Hölle los. Brechend voller Laden. Gefühlte 200-300damen. Viele shows.

Bluebear
5 november 2014, 22:22
Halli Leute live aus dem oceans:)
Hier ist die Hölle los. Brechend voller Laden. Gefühlte 200-300damen. Viele shows.

Und nur 23 zimmer. Das werd couchaction!!

ThomasP
5 november 2014, 22:45
Mit ficken ist heute nichts. Ist mehr wie eine disco mit überfülltem parkplatz und ein paar girls in abendkleidung und auch oben ohne oder in unterwäsche.

SAS
6 januari 2015, 00:06
Und nur 23 zimmer. Das werd couchaction!!
18 KAMERS EN GEEN 23 KAMERS HEB HET GEVRAAGD TOEN IK ER ZONDAG WAS.

vrije jongen
15 januari 2015, 19:47
Na 3 goede sessies in lulo, een hapje gaan eten in Oceans. Maaltijd was goed en zeker groot genoeg... Voor de rest... Laten we zeggen fat het nog vroeg is. Ongepopt vertrekken lijkt goed mogelijk, club is wel mooi.

Megaboob
15 januari 2015, 21:49
Ik ben ook sind 19.30 in oceans. Nog geen oceanen van grote siliconen borsten helaas maar ik heb er al twee sessies opzitten. 1e met bulgaarse eva. 2de met roemeense marina. Verslagen volgen later.

Vrije jongen, ik ben nog steeds hier dus als je wilt spreek ik je graag even. Ik ben nu bij de ingang van de zoutgrot.

Megaboob



Na 3 goede sessies in lulo, een hapje gaan eten in Oceans. Maaltijd was goed en zeker groot genoeg... Voor de rest... Laten we zeggen fat het nog vroeg is. Ongepopt vertrekken lijkt goed mogelijk, club is wel mooi.

vrije jongen
16 januari 2015, 00:16
Sorry! Niet meer online geweest in de club en inmiddels in de ibis. Zou wel leuk zijn geweest om wat te kletsen.

Uiteindelijk ongepopt vertrokken. Ik dacht nog even aan mooie Aria, maar die was voor en na haar showtje nergens meer te bekennen... haar neus was sowieso al wat omhoog gegaan nadat ik haar eerder had afgewimpeld... althans, dat zij besloten had dat ik waarschijnlijk nog wilde relaxen.

Megaboob
5 februari 2015, 20:19
Megaboob is dankzij de vrijkaart van willem2 weer in oceans. Deze keer is de line up beter. Ik werd gelijk bij aankomst overweldigd door roemeense andrea met 470cc siliconen. Een hele verbetering dus voor mij. Gelijk een uur mee geweest prima sessie alleen geen pzc naar pmc. Op zich geen probleem daar de sex goed was en ik uiteindelijk geolied en wel op zijn russisch klaar kwam tussen haar zachte loezen.

Megaboob

Megaboob
5 februari 2015, 22:14
En sessie twee is een feit. Met een oude bekende uit gt, de servische vanessa. In gt heette ze indertijd stephanie. Geweldig mooie slanke dame. Nu met zwarte haren, andere bril, nieuwe tatoos op de zijkant maar nog steeds even lekker als toen. Heerlijk gevoelige lange tepels op haar 350 cc borsten. Zalig gelikt en mee gespeeld tot ons beider genot. Goede pijpbeurt zc ook. Klaarkomen in de mond is helaas geen optie. Ook geen verdere opties zoals anaal maar dat is niet mijn ding. Wel heerlijk getongzoend. Wat een heerlijk ding gewoon. Zij on top, lichtgewicht, lang en mooi en afwisselend tongzoenen en haar tepels verwennen. Er zijn slechtere dagen in het leven van de boobmeister.

Ik ben zeer tevreden over haar. Helaas gaat ze maandag al door naar een club in dresden. Jammer want ze is een verrijking voor oceans....

Clubicoon berti is ook gearriveerd. Helaas zonder de met 1100cc uitgeruste echtgenote sophia. Dat zou de avond echt top gemaakt hebben....maar een boobman moet wat te dromen overhouden....

Megaboob

Wentelt Eefje
1 maart 2015, 09:00
Niet meer live, maar net terug... Dank Willem2, Satanic Surfer, thankers en nomineerders en last but NOT least FKK Oceans. Was gisteren om 17.00 in Oceans, vanochtend om 07.00 het licht uitgedaan daar. Even Randstad-Ijsbeer bij het dichtbijgelegen (tegen Eis-Dome aan) B&B Bed & Breakfast hotel afgezet dat ook nog eens zeer gunstig geprijsd schijnt te zijn. Onderweg ontbeten en een extra koffie gedaan en weer in ons schone en nijvere Twente.

Er werd een dame wegens gebrekkige hygiëne uitgezet, tot vreugde van haar collega's, na klacht Duitse ijsbeer. Toen aantal dames in rooktent doorhadden wat over wie geklaagd was, gingen ze naar bedrijfsleiding om klacht kracht bij te zetten. Algemene teneur onder de 12 dames in de rooktent: wie niet na elke kamergang doucht, maar pok veel met alleen bidet afkan, hoort er niet echt bij. Wie het met een waterloos bidet afkan, is een "stinkhoer" en moet hier weg.

De Aufgusssessies waren alleen voor tropengangers gisteren, helemaal top! De hammam draait nu redelijk, hoopt men toch op nivo bezetting sauna te krijgen, kans ligt er nu in elk geval.

De spade gaat definitief de grond in voor een eigen aanpalend hotel met ca. 100 kamers.

De keuze voor hoog plafond in de centrale ruimte ten koste van de daar door de architect als hooggelegen kamers geplande verdieping, pakt volgens de eigenaar momenteel erg goed uit wat betreft beleving. Zijn theorie, open ruimtes creëren openheid, maar bij te lage bezetting onstaat door te grote openheid een soort pleinvrees. Daar waren dus in eerste instantie de "overige kamers" gepland.

Ieder niet DVP personeelslid dient de DVPs minstens zo goed te behandelen als de mannelijke gasten, volgens de eigenaar zorgt dat voor het momenteel zeer geringe verloop en het kieskeurig kunnen zijn op nieuwe aanwas. (Op gegeven moment merkte een ijsbeer op dat hij nooit eerder in een club was geweest waar alle RumBuls stralende gebitten hadden). Één van de secretie-boys (altijd al een keer dit Duisburgspesjalist woord willen gebruiken) opperde de,gedachte, als we er nu er 40 willekeurige dames uitgooien en zeggen dat ze alleen langs de buitenmuur naar boven klimmend via het dak weer terug mogen komen, zijn er morgen 39 weer terug...
Sfeer is ook echt - m.u.v. gedrag tegenover "stinkhoeren" - erg goed onderling, is gewoon duidelijk zichtbaar.

Heb met een Megaboob-achtige dame gekamerd. Maar ga eerst even van mijn andere sessie dromen... ... Later meer in Algemeen en dames-topics

Badslippers
3 maart 2015, 19:13
Live vanuit Oceans. Tja, wat kan ik zeggen nadat mijn bek Open viel van verbazing. Dit is wel effe een club zeg als je uit een gat als Venlo komt. Op dit moment wordt er door drie chicks gedanst op de verhoging. De muziek staat keihard en het hele tafereel speelt zich twee meter voor mijn neus af. Al behoorlijk wat dikke komen gezien. Deze club heeft maar weinig minpunten. Nu weer gauw verder kijken naar die dansende wijven.

Sent from my Lumia 930.

Wentelt Eefje
3 maart 2015, 20:58
Veel plezier!!! Ik weet uit ervaring :wink: dat dat daar zeker kan gaan lukken!

Badslippers
3 maart 2015, 21:07
Potverdorie, hier lopen toch wel wat lekkere mokkels rond. Van alles wat. Zojuist een knal sessie gehad met Russische Olga. Mijn lieve hemel wat een geile snol. Alweer zo'n seksverslaafd wijf. Halve fles olie verbruikt waardoor Bert het matras met de vuilnis kan meegeven. Op een gegeven moment dacht ik dat deze sloerie niet meer van deze wereld was, zo draaide haar ogen weg. Ik zag alleen nog maar het oog wit. Uitermate geile sessie van en uur afgesloten met FT. Ze vroeg daarvoor €25. Ik zei dat ik dacht dat het €50 was. ZE zei dat sommige meiden €50 vragen. Aangezien we uitgebreid gepresaled hadden én vanwege haar eerlijkheid heb ik haar toch €25 fooi gegeven. Goed, kritische ijsberen zullen wel weer zeggen dat ik de markt kapot maak. Daar heb ik verder schijt aan na zo'n denderende sessie. FKK Oceans mag dan wel tonen als een grote disco tent maar hier klopt wel heel veel. Zojuist kwam Bert met een schaal chocola langs. Hij doet ook af en toe barwerk. Personeel zeer vriendelijk. Hier ga ik vaker komen. Zo nu vreten en naar de buik danseres kijken die nu optreedt. Het lijkt potjan drie wel weekend.

Sent from my Lumia 930.

WA
3 maart 2015, 21:41
en dat op een kale dinsdagavond...:chhers2:

valt er iets zinnigs te zeggen over het aantal dames en het bezoekende publiek? Veel mensen als "gast" (dus zonder badjas) ?

Badslippers
3 maart 2015, 21:58
In de hal tel ik 26 dames van allerlei pluimage. Behoorlijk wat Megaboob potentieel. Nu sta ik mijn longen naar de kloten te roken met vier Roemeense snollen in de rooktent. Die tent is het enige negatieve wat ik heb kunnen ontdekken.

Slechts 2 kerels in burgerkledij. Sfeer is rustig maar aangenaam. Weinig humusvolk (term gejat van Nikxxx, waarvoor dank). Wat dat betekent? Zoek zelf maar uit.

Wentelt Eefje
5 maart 2015, 14:43
In dit geval, live onderweg naar Oceans. Net 18 holes gespeeld, dus zo ook de massage maar eens testen. Het was heerlijk weer, maar toch ook koud, dus zo nog even benen en rug los laten masseren voor er op de kamer nieuwe inspanningen geleverd gaan worden :freu:

KanariePiet
20 maart 2015, 16:39
Eerste keer in Oceans beland. De club bevalt me wel. Mooi, groot en er hangt zelfs op dit uur al een leuk sfeertje. Line-up is voorlopig nog gemiddeld, al heb ik wel al een paar heel mooie meiden gezien die zeker kamerwaardig zijn.

Dat komt hier ongetwijfeld goed!:cool:

KanariePiet
20 maart 2015, 16:41
Oh ja: ik ben hier met een vrijkaartje (dankjewel YBF!) en mijn eerste warme maaltijd is blijkbaar inclusief. Ofwel verandert dat hier dus voortdurend, ofwel heeft de theke zich vergist (goed voor mij dan;)).

Vendezz
20 maart 2015, 16:43
Gold digger we wachten af he KP.....19 uur he

KanariePiet
20 maart 2015, 18:01
Eerste kamer in Oceans heb ik ondertussen gehad. Roemeense Michaela. Goed zonder meer.

De sfeer in de club bevalt me voorlopig heel goed. Het wordt beetje bij beetje drukker en het is gewoon lekker gezellig. Sebiet eens een pintje drinken en straks mijn maaltijd nuttigen.

Mijn eerste bezoek aan Oceans bevalt me wel!:cool:

KanariePiet
20 maart 2015, 19:18
Mijn maaltijd was dan toch niet gratis. De theke had zich vergist. Geen probleem, dan betaal ik straks braafjes mijn 15€. Ik heb een varkensfilet met champignonroomsaus en frietjes gegeten. Niet slecht, maar ik vond het wel geen 15€ waard.

Ff uitbuiken en dan waarschijnlijk een 2de kamertje maken. Vrouwenopties genoeg. Vendezz komt zo dadelijk nog af, dus ik moet zien dat ik voor zijn komst terug van kamer af ben;).

Wentelt Eefje
20 maart 2015, 19:29
Dat met die maaltijden is dus echt een vreemd soort comedy-capers... Misschien is het volgende een goed plan: als Willem2 of Big30 mij nogmaals van een vrijkaartje voorziet, test ik met alle plezier of ik dit keer eindelijk wel moet betalen voor het eten... ... :hammer: :hammer: :hammer:

KanariePiet
20 maart 2015, 22:49
Net mijn tweede kamer gemaakt, met 27 jaar jonge Roemeense Andrea. Uitgebreide recensie volgt.

Ondertussen is de club goed gevuld en hangt er een loungie sfeer. Het was niks voor Vendezz, die is al weer terug richting PHG getrokken, maar ik voel me hier wel thuis.

Ik ga nog even chillen en dan trek ik huiswaarts. Het is goed geweest en ik heb nog een zwaar weekend voor de boeg:cool:

Picasso 1
4 april 2015, 19:04
Na op donderdag hier reeds geweest te zijn geweest vandaag terug op herhaling. Donderdag was een aparte sfeer omdat er helemaal geen muziek werd gedraaid. Momenteel ongeveer 40 dames aanwezig en ongeveer 15 mannen. Voor de dikke tietenliefhebbers zijn Andrada en Anja (ex-PHG) aanwezig. In het weekend vaak ook Coco (ex-gt) voor de Duitse dikke tieten fans aanwezig, maar voorlopig nog niet gezien. Verder nog gezien: Magdalena, Chrissie, Michelle, Celest, Cia, blonde Duitse ex GT, vriendin van Bianca uit phg, Isa, etc. Deze laatste presenteerde zich net bij me als Italiaanse en ik reageerde nee schuddend met luid gelach :biggrin: Nog niet gezien: Helena (Griekse met heerlijke kont), Mickey, Shayenne (Duitse), Jordan (Russische), Nadine (Duitse ex-gt), Kira (Duitse ex-gt), Violetta (Poolse), Luciana (ex- Yy).De eerste shows zijn bezig. Ik ga mijn eerste :fuck: zoeken.

Big30
4 april 2015, 19:18
Voor de dikke tietenliefhebbers zijn Andrada en Anja (ex-PHG) aanwezig. In het weekend vaak ook Coco (ex-gt) voor de Duitse dikke tieten fans aanwezig, maar voorlopig nog niet gezien.
In neem aan deze (bekende) Anja?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?72-Anja-%28Duitse%29&highlight=anja

Bij Coco twijfel ik, toch niet deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21998-Coco-%28Duitse%29-ex-Carmen-LR-VV&highlight=coco
Nadine = https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33222-Nadine-%28Duitse%29-ex-Fiona-DV&p=420552&highlight=nadine#post420552 ??

Kira = https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17693-Kira-%28Duitse%29&highlight=kira ??
Andrada >>> ???

Willi69
4 april 2015, 19:32
Andrada >>> ???
Ich tippe auf: ;)


Insgesamt kannte ich nur 2 Mädels von früher: Andra (Bulgarien, ex-PHG) und Justina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6046-Justina-Pamela-(Tsjechische)-ex-PHG) (Tschechien, ex-PHG/GT/Freude39/Salome).

Picasso 1
5 april 2015, 13:32
In neem aan deze (bekende) Anja?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?72-Anja-%28Duitse%29&highlight=anja
Ja!


Bij Coco twijfel ik, toch niet deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21998-Coco-%28Duitse%29-ex-Carmen-LR-VV&highlight=coco
Ja!


Nadine = https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33222-Nadine-%28Duitse%29-ex-Fiona-DV&p=420552&highlight=nadine#post420552 ??
Nee, een ex-Magnum en ex-GT Duitse dame waar ik geen recensies van zie.



Kira = https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17693-Kira-%28Duitse%29&highlight=kira ?? Nee, een andere Duitse Kira die ook in VV gewerkt heeft en in GT.



Andrada >>> ??? Correct gespeld de naam. Prachtig uitziende wat langere Roemeense (1,75-1,80m) die vaak dansacts doet. Ken haar niet van andere clubs.

gwanfich
8 mei 2015, 12:27
In this club seems there are a lot of swindlers and "bad shot" girls, me and my friend already had one of each.... bad luck. Nevermind, does anyone know about a girl named Melissa, black hairs, little piercing on the nose who introduced herself as "spanish".... time to beware now...

Wentelt Eefje
15 mei 2015, 11:09
Heb voorlopig de club en de paar al wakkere dames voor mezelf... Door een paar dames al gevist of mijn afspraakje me heeft laten zitten, maar bekend dat ontbijten in het hotel geld gekost zou hebben en het hier gratis is...

2 andere dames op zoek naar Mickey: "Weet jij of ze nog slaapt?" Het antwoord dat ik geen idee had werd vlotjes als leugen bestempeld, ten onrechte. Verslagen volgen dit weekend wel, maar zal vast bekennen dat ik gisteren ook zeer tevreden was over mijn kamergang met Jessy, die hier sinds 6 weken werkt, een echte topper. Afkomstig uit een WoPu in Kassel, maar voorlopig bevalt het haar goed in Oceans, van mij mag ze nog wel even blijven!!!

KanariePiet
22 mei 2015, 10:11
Vandaag voor de tweede keer in Oceans beland. Mijn eerste bezoek, enkele maanden geleden, was me heel goed bevallen. Ik ben benieuwd of deze herhaling even geslaagd zal zijn.

Na mijn vorige bezoek aan Oceans had ik een paar mooie meiden op mijn to do lijst geplaatst. Ik hoop uiteraard ze hier vandaag nog aan te treffen!

Het zal sowieso een rustig bezoek worden. Zowel kleine Piet als ik zijn blijkbaar nog niet volledig gerecupereerd van mijn bezoek van eergisteren aan Sixsens en Juliana...

Gelukkig heb ik Tjeppah en Vendezz om me vandaag gezelschap te houden. Komt dus sowieso goed!

KanariePiet
22 mei 2015, 10:12
Vandaag voor de tweede keer in Oceans beland. Mijn eerste bezoek, enkele maanden geleden, was me heel goed bevallen. Ik ben benieuwd of deze herhaling even geslaagd zal zijn.

Na mijn vorige bezoek aan Oceans had ik een paar mooie meiden op mijn to do lijst geplaatst. Ik hoop uiteraard ze hier vandaag nog aan te treffen!

Het zal sowieso een rustig bezoek worden. Zowel kleine Piet als ik zijn blijkbaar nog niet volledig gerecupereerd van mijn bezoek van eergisteren aan Sixsens en Juliana...

Gelukkig heb ik Tjeppah en Vendezz om me vandaag gezelschap te houden. Komt dus sowieso goed!

KanariePiet
22 mei 2015, 11:01
Zitten ondertussen uurtje in Oceans. Vrouwenpopulatie: 2. Mannenpopulatie: 3 (Tjeppah, Vendezz en ik).

1 van de 2 aanwezige meiden is Roemeense Andrea die binnen de 5 minuten elk van ons al op kamer heeft proberen krijgen, maar sorry meid: het is nog net iets te vroeg.

Bier is gratis tem 19u (ook indien je binnen komt met een vrijkaart), dus bij gebrek aan vrouwen gaan we onze op 1 na grootste liefde dan maar even aandacht geven he:cool:.

Smouse
22 mei 2015, 12:17
ik verwacht over een uur in Oceans te arriveren, waar kan Kanariepiet vinden?

Smouse

KanariePiet
22 mei 2015, 12:20
ik verwacht over een uur in Oceans te arriveren, waar kan Kanariepiet vinden?

Smouse

KP en Vendezz wachten op je aan de bar! Je kan ons niet missen: een kleine Belg en een grote Nederlander, beiden met een flesje bier voor onze neus!:cool:

Vendezz
22 mei 2015, 12:25
Twee dudes met een fles kolsch en becks.. kan niet missen......

de duisburg spesjalist
22 mei 2015, 12:54
Twee dudes met een fles kolsch en becks.. kan niet missen......

en ik ben vertraagd nog even de werk tekeningen voor dinsdag ophalen zou wel 5 uur worden ;) en me luns mee nemen :hammer:

Smouse
22 mei 2015, 15:48
Dames kijken een beetje sip hier.
Komt waarschijnlijk dat ik al bijna twee uur met de dudes aan de bar aan het kletsen ben.
of omdat er (nog) niet veel andere beren zijn.

See ya smouse

Tjeppah
22 mei 2015, 16:24
De 3 mannen zijn een kamertje aan het maken en zoals jullie gewend van me zijn hou ik het op aan de bar zitten. :biggrin: Oh nee ik heb toch al een kamertje met Flori uit HP erop zitten. Ze heeft weinig geslapen en is een beetje kortaf nu. Ze beprobeerde me te polsen voor een tweede kamergang maar er om deze laatste reden vanaf gezien. De klik is er niet tussen ons. Iets wat voor mij erg belangrijk is. Ff op zoek naar een ander hertje.

Tjeppah
23 mei 2015, 01:12
Let op collega schrijvers die nu nog in oceans zijn. Ik ben net voor oceans aangehouden voor een alcoholcontrole. Natuurlijk was alles goed.

Willi69
23 mei 2015, 13:14
Zitten ondertussen uurtje in Oceans. Vrouwenpopulatie: 2.
Die Mädels waren gestern alle im PHG, >= 80. :eek:

kevinnl
24 mei 2015, 17:45
Dankzij de vrijkaart van willem2, ben ik sinds 16:00 in Oceans. ongeveer 15 mannen, en 25 vrouwen . wenig sfeer.

kevinnl
24 mei 2015, 19:38
nu begint show, loop ook meer mooi vrouw binnen,maar is nog rustig. en ik heb nog geen nederlander binnen hooren praat, zijn er wel ?

de duisburg spesjalist
24 mei 2015, 21:16
ga kimberli even zoeken en doe haar de groeten van me ik zou je een beetje helpen het is een ras echter duitser :biggrin: roors of zwart setje aan je tref haar bij de bar ;)

Boy69
5 juni 2015, 19:17
ik zit hier niet 2 supermooie nieuwe meiden

Carla en Miriam

makro
5 juni 2015, 19:41
Is er verder nog wat te doen of angstaanjagend rustig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boy69
5 juni 2015, 20:54
Is er verder nog wat te doen of angstaanjagend rustig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

behoorlijk rustig, te rustig

Picasso 1
17 juli 2015, 00:29
Opvallend veel autos's deze keer op de parkeerplaats. Deze avond midden in een feestje terecht gekomen. Ook Wolfersheim vandaag aanwezig met redelijk wat (geklede) medeaanhang. Belangrijkste voordeel van dit 'feestje' is dat een hele batterij Duitse dames acte de presence gaven. Verschillende nieuwe gezichten aldus onder de dames in een op deze avond feestelijke ambiance. Ondertussen naar volle tevredenheid al twee maal :fuck: en nummer drie gaat er aan komen.
Verder erg weinig Roemeentjes, dus deze avond/nacht kan niet meer stuk. :tongue: Tussen de weinige Roemeentjes zit echter wel een erg appetijtelijke nieuwe tussen die het bijna was gelukt om me tot een kamer te verleiden, zij het niet dat de aanwezigheid van een andere Duitse meid reeds op de planning kwam om ook te :fuck:.
Die ga ik nu maar opzoeken en als ik haar niet tref dan is die mooie nieuwe sexy Roemeense alsnog een optie.

seksenfun
17 juli 2015, 20:18
Jij hebt iets met Oceans dat andere niet hebben :smoke:.

Picasso 1
17 juli 2015, 20:34
Jij hebt iets met Oceans dat andere niet hebben :smoke:.

Misschien te vergelijken met dat jij iets met Paradise hebt dat anderen niet hebben.
Maar ik begrijp de mindere recensies over deze club wel, hoewel ik er regelmatig dames aantref die meer mijn ding zijn.

Wentelt Eefje
17 juli 2015, 21:04
Als ik zijn berichten lees denk ik altijd... Seksenfun heeft iets dat anderen gelukkig niet hebben

Ik snap de mindere recensies over deze club ook wel, maar heb me er maandenlang uitstekend vermaakt, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik er sinds het vertrek van Mickey nog niet weer geweest ben.

Komende weken een aantal andere clubs bezoeken, dan Oceans eens weer om een "afstandelijker" oordeel te kunnen vormen, maar ben bang dat ik me er dan ook weer prima vermaak

seksenfun
18 juli 2015, 16:06
Misschien te vergelijken met dat jij iets met Paradise hebt dat anderen niet hebben.


Nogal flauw en makkelijk maar ook (schijnbaar) de nagel op de kop (alhoewel, ik kwam er destijds vaak en waar je vaak komt, krijg je betere service, door de band genomen) :biggrin: :smoke:.

Edwin66
27 juli 2015, 14:24
Vandaag onverwachts live vanuit Oceans, waarvoor ik Willem2 nog wil bedanken voor de vrijkaart.
Ik was er al om een of 12 wetende dat het dan nog rustig zou zijn, daarover hoor je me dan ook niets zeggen. Ik ben er niet alleen om meters te maken vandaag maar ook voor een sauna, stoombad en gewoon wat te relaxen.
Toch waren er op dat tijdstip al een 12 tal meiden aanwezig tegen een handejevol ijsberen.
Al vrij vlug had ik contact met Ukrainse Nora, waarvan verder op het forum nog een recensie te vinden is zonder naam, misschien kan de mod hier een naam bij zetten. Ze zat bij vlakbij de Kino waardoor een gang naar de Kino de kortste oplossing was voor het probleem wat ik had onder mijn dikke ijsberenvel.
Daar aangekomen een zeer fijne tijd gehad met deze dame die het mondelinge vak zeer goed beheerst. Tussentijds keer wat posities afgewisseld waarna ik toch behoefte had om het mondeling af te laten maken waarna alles verdween in het mondje en ik er niets van terug gezien heb. Herhalingsgevaar zeer groot, maar meer lekkers hier..
Sfeer is zo vroeg nog niet alles maar dat was bekend. Tot later

Edwin66
27 juli 2015, 15:39
Klok tikt door en ondertussen nog een half uurtje op de kamer doorgebracht met Soroya, totale tijd samen was veel langer. Toen ik vorige bericht zat te tikken kwam ze erbij zitten en begon met de presales maar ik gaf aan dat ik net terug was uit de Kino.
Ze ging toch door met friemelen onder het ijsberenvel en de c cupjes in mijn nek te duwen.
Toen ik aangaf er nog niet bereid voor was maar misschein met wat meer presales het wel ging lukken stelde ze voor naar de Kino te gaan alwaar de presales uitgebreid werden met teasende kussen en wat gewrijf met haar blote borsten op kleine edje, waarna ze begon aan wat mondeling, eerst voorzichtig maar na een tijdje gewoon sloppy deeptroath, tot kokhalsen aan toe. Wat een presales...toen ik melde dat ik nu weer op oorlogssterkte was en het wel ging lukken zijn we naar kamer 1 vertrokken alwaar we een nieuwe sessie begonnen zijn an een half uurtje, voornamelijk met sloppy nat diep pijpwerk tot ik het bijna uit mijn tenen voelde komen en haar gevragen heb me even cowgirl te berijden, tijdje gedaan op haar hurken tot ze moe werd en het toen mondeling af laten maken met een happy ending...
Voor de liefhebbers van deep, sloppy, nat pijpwerk zonder handen een aanrader eerste klas.

Edwin66
27 juli 2015, 20:32
Verder nu even live van de bank thuis, moegestreden. Verder niet veel tijd en zin gehad om van daaruit te schrijven.
Goed bord warm eten daar gehad, zeker restaurant kwaliteit. Nogmaals met Nora gekamerd en service was weer super en vergelijkbaar met de eerste keer, niet dat er een zelfde programma afgedraaid word met wel met hetzelfde resultaat, FT.
Niets te klagen gehad vandaag als je er maar ingaat met de instelling dat het overdag rustig is. Zelfs toen ik ging om 20.30 was er nog niks te doen en zaten er 25 meiden verveeld aan de bar.
Enigste min was de afvoer van de douches en het turkse stoombad, hier is met installatie iets verkeerd en werkt de stankafsluiter niet 100% maar daar word spoedig iets mee gedaan.
Al met al toch dik 8 uur daar geweest en tevreden naar huis vertrokken.

Nedlovefkk
27 juli 2015, 21:01
Zat het optisch wel goed in elkaar? Ik bedoel de dames dan hé :). Mooie line up?

Edwin66
27 juli 2015, 21:34
Line up was niets op aan te merken, had gewoon een klik met Nora maar verschillende keren gedacht om toch voor andere opties te gaan ondanks mijn belofte met haar af te sluiten, echte stunners zaten erbij... :fuck:
Ben niet zo'n saunaclub expert maar werd soms toch echt still van wat er langs kwam.
Maar 1 kiloknaller voorbij zien komen maar zelf daar zat nog een leuke kop op, stevige secretaresse..:smile2:
Ga er zeker nog terug, maar als je gaat verwacht overdag geen groot feest en houd jezelf bezig met de wellness en de ipads die je kunt pakken op de bar en vul deze topic aan ....
Veel plezier als je gaat... Lukt zeker.

Nedlovefkk
27 juli 2015, 21:43
Dank. Weet dat het meer een avond cq nachtclub is. Concurrentie is groot in de regio Düsseldorf maar dat heeft voor ijsberen ook voordelen ;)

Edwin66
27 juli 2015, 21:58
Zekers, mezelf goed vermaakt als je maar met de juiste gedachte vroeg aanbelt. Keuze te over, er wordt daar door de meiden wel al gesproken dat het zo niet lang meer kan duren voor het op de fles gaat.
Er is zo veel geld ingepompt er de laatste tijd is het gewoon veel te slap. De tijden van 100 meiden op een avond is ook voorbij, er is niets te verdienen want er komt ook s avonds te weining volk. De meiden van vanavond vormen waarschijnlijk ook de nachtploeg, er waren er al bij die er de hele dag zaten zonder te kameren, en lekker spulleke... Spulleke voor het lulleke

Nedlovefkk
27 juli 2015, 22:26
Dan lijkt het er op dat concurrenten in de directe omgeving als dolce vita, magnum, acapulco gold, living room weinig hinder van Oceans ondervinden.

Zou Deutsche bank hier geld in gestoken hebben :biggrin:

Edwin66
27 juli 2015, 23:14
Er schijnen turken in te zitten die ook in Berlijn en andere plaatsen soortgelijke zaken opgezet hebben, ze kunnen wel tegen een stootje of tegenslag maar hier is serieus veel geld geinvesteerd. Goed te zien, alles top of the bill in afwerking en luxe:eek:

The Joker
28 juli 2015, 09:48
Ocean's is een supermooie club, alleen hebben ze hun hand overspeelt door een vaag entreeprijs beleid (wat elke maand wijzigt) en te denken dat mensen hun eten apart willen betalen.
De eerste maanden zat het stampensvol omdat ze meer dan 100.000 vrijkaarten in heel NRW en oost NL hadden verstuurd, toen die deadline voorbij was, was het ineens mega stil geworden.
Hopelijk gooien ze binnenkort gewoon het prijsmodel over naar de rest van NRW, gewoon E60 inkom incl hele dag bier en eten incl. met evt een happy hour voor 14:00.
Ik zei het al vanaf dag 1 dat ze dit model moesten nemen om te overleven, maar ooit worden ze wakker :)

seksenfun
28 juli 2015, 10:48
Het is zomer. Het is overal rustig. Er zijn maar weinig clubs die het voor mekaar krijgen om 100, zelfs 50, dames bij mekaar te krijgen. In NRW lees ik zelf dat het soms rustig is in GT :confused:. Dat het eten niet inbegrepen is in de inkomprijs dacht ik ook dat niet de waarheid is. Enkel als je gratis binnenkomt krijg je geen avondeten. Zo staat het me toch voor. Of je avondeten krijgt als je tegen voordelig tarief binnenstapt, weet ik niet. Persoonlijk maakt het mij niet uit om € 25 te betalen voor lekker warm eten in plaats van eten uit voederbakken. Mij maakt € 25 niet uit op de gehele rekening (verplaatsing, inkom, neuken, alcohol) :smoke:.

Nedlovefkk
28 juli 2015, 11:54
Oftewel, nog niet genoeg onderscheidend vermogen. Ga er wel keer langs als het uit komt.

Picasso 1
28 juli 2015, 16:35
Er mankeert niets aan het onderscheidend vermogen van deze club:
- dames komen pas binnen om 21.00 uur
- als je met de taxi komt mag je een hogere entreeprijs betalen
- vrijkaart is exclusief eten
- bier is gratis op tijden dat er nauwelijks dames aanwezig zijn
- stamgasten betalen minder
- behalve storende Roemeentjes zijn er in deze club ook zingende Roemeentjes
- Amerikaans model met Griekse evenementen ingevuld door Roemeense dames
- Russische dames doen zich voor als Roemeentjes
- geen gebruik van een badjas leidt tot een duurder entreeprijs omdat er geen extra badjas gewassen hoeft te worden en dat de kosten drukt
- I-pads beschikbaar om de tijd te doden
- elke week nieuwe dames die niet langer dan een week blijven
- weinig orgasmes bij de dames wegens een tekort aan befkoningen
- onder het motto 'schoning van de line up' worden dames die zich niet wassen uit de club gezet door dames die zich wel wassen
- mondspoeling en tandenborstels in alle toiletten beschikbaar voor de hygiene alvorens je kamert met gewassen niet-tongzoenende dames
- en last but not least Picasso komt hier zo nu en dan graag en tongzoent dan elke keer volop met niet-Roemeens en niet zingende gewassen nieuwe dames

:wink2:

paul-kuhn
25 januari 2016, 23:48
vor etwa 2 wochen habe ich das oceans besucht. es war an einem freitag abend. 65 euro eintritt und ein blaues bändchen erhalten.
nach der obligatorischen verwandlung in einen eisbären habe ich mir den club mal unter die lupe genommen.
nette stylische aufmachung mit gutem wellnessbereich.
im club dachte ich, ich hätte ne reise direkt ins osmanische reich hinter mir... die meisten liefen mit freikarten-bändchen (schwarz) herum. ich glaube, ich war der einzige im sehr vollem club, der regulären eintritt gezahlt hat.
es herrschte ein klarer männerüberschuss 5:1 war as verhältnis gewiss.
nach wellness habe ich mir die frauenriege angeschaut und da fällt der optikkracher ewa direkt ins auge:
blond / präsentiert die referenztitten in b cub frei herum / tatto verzierter body / hübsches face / knackarsch, wie er im buche steht...einfach gesagt optik: wow, leck mich am arsch, was für ein kracher.....

aber das wars auch schon... kurze aquise auf dem sofa, bei der sie mir sagte sie biete alles an... na gut dann bitte schlüssel organisieren...
auf dem zimmer habe ich 1 stunde in aussicht gestellt, wenns denn mit uns klappt....

und dann kam nur noch scheiss... keine versprochenen zungenküsse sondern nur bussis...
blasen war sehr monoton mit vorherigem desinfektionstuch...
lecken lassen war, wie ne gummipuppe zu lecken... starren an die decke mit übertribenem stöhnen und ein wenig dämlichen dirtytalk...
ficken in reiter war eingermaßen ok, aber der gesichtsausdruck sprach bände und dazu das beschissene gespielte stöhnen...
hab das zimmer dann in doggy, in dem ich sie hart gestoßen habe zögig zuende gebracht...
insgesamt waren wir etwa 15 minuten auf dem zimmer... 15 minuten zu lang...

wiederholung: never ever

der rest der girls hat mich nun nicht vom hocker gehauen. vielleicht lag´s an der zeit (mädels noch in heimaturlaub...)
der service an der theke und kasse ließ auch zu wünschen übrig, dort gab´s auch eine glatte 5 von mir als bewertung / freundlichkeit wird hier nicht großgeschrieben.

fazit oceans: potenzial ist vorhanden, wenn das line up sich bessert und vor allem der service in allen bereichen angegangen wird...

loving-it
27 januari 2016, 00:51
Vernam van collega ijsbeer in andere tent, dat Ocean tegenwoordig hoog moet score. Dames in overvloed. Iemand die dit kan bevestigen?

Wentelt Eefje
27 januari 2016, 04:57
Wel van aantal dames onlangs gehoord (geen Oceans, maar ex-Oceans dames) dat er redelijk wat dames vanuit GT verhuisden, verhuizen en verhuizen gaan naar Oceans.

(Om volgens mijn bronnen, betrouwbaarheid ga ik niet voor instaan, merendeels Roemeens ;) , uiteindelijk in Magnum te gaan belanden... )

Picasso 1
28 januari 2016, 00:05
Wel van aantal dames onlangs gehoord (geen Oceans, maar ex-Oceans dames) dat er redelijk wat dames vanuit GT verhuisden, verhuizen en verhuizen gaan naar Oceans.

(Om volgens mijn bronnen, betrouwbaarheid ga ik niet voor instaan, merendeels Roemeens ;) , uiteindelijk in Magnum te gaan belanden... )

Er zijn redelijk wat dames in Oceans (een 60tal gok ik). Line up te vergelijken met YY en grotendeels Roemeens en dus zeker niet met GT te vergelijken. Er lopen wel enkele ex-GT dames maar die lopen er ook soms in YY, Magnum, Sharks......Kortom, ik kan dat bericht niet bevestigen. Wel zie ik erg veel Dolce Vita Roemeentjes die gemiddeld een stuk beter uitzien dan Roemeentjes elders (en de kans op een flop stukken groter bij is).

MiniME
28 januari 2016, 20:21
Wel zie ik erg veel Dolce Vita Roemeentjes die gemiddeld een stuk beter uitzien dan Roemeentjes elders (en de kans op een flop stukken groter bij is).

Ah.........Dolce Vita Roemeentjes = De Virgins die nooit kussen (TZ).............code rood service alarm dus :cool:

Brad Clitt
28 januari 2016, 20:36
Er zijn uitzonderingen hoor, je moet alleen het geluk hebben om er 1 of 2 te pakken te krijgen.

Even iets anders, ben van plan om donderdag 11-2 richting D'dorf te karren ivm de gratis entree voor Oceans. Maar ik twijfel of het niet beter is om naar Acapulco Gold te gaan ivm de betere service en daarna misschien een bliksembezoek te brengen aan Oceans met eventueel 1 kamergang. Gaarne een advies of het loont om op donderdag naar Oceans te gaan, ik zal iig begin van de middag aldaar arriveren en tot 20 uur blijven. Ben in beide clubs nog nooit geweest.

Wentelt Eefje
29 januari 2016, 05:23
Donderdagavond is een avond die absoluut loont in Oceans, maar veel van de gewildere dames (voorzover die niet in de club zelf overnachten) komen pas tussen 20 en 22 uur binnen. Als je slechts tot die tijd blijft is het niet aan te raden als je niet voor Niets ergers als dat je net een griet hebt gebeft en je gaat bij je maten zitten dat je maat zegt ow die heb ik net afgetankt.... #melksnor
en specifieke overdag aanwezige dame gaat

MiniME
29 januari 2016, 07:07
Even iets anders, ben van plan om donderdag 11-2 richting D'dorf te karren ivm de gratis entree voor Oceans. Maar ik twijfel of het niet beter is om naar Acapulco Gold te gaan ivm de betere service en daarna misschien een bliksembezoek te brengen aan Oceans met eventueel 1 kamergang. Gaarne een advies of het loont om op donderdag naar Oceans te gaan, ik zal iig begin van de middag aldaar arriveren en tot 20 uur blijven. Ben in beide clubs nog nooit geweest.

Oceans is pas later op de dag/avond (na 19:00) enigszins de moeite waard, dus eerst naar AcaGold en dan naar Oceans is prima volgorde (het is 7 minuten rijden tussen beide clubs). Extra voordeel is: de kans op 1 of 2 (redelijk) goede sessies in AcaGold is groter dan in Oceans (alhoewel dat dus ook weer niet heel veel zegt :cool:).

satanic surfer
29 januari 2016, 08:15
Toch grappig hoe een an sich korrekte stelling van MiniMe wéér gekleurd dient te worden verpakt...Voor 20 uur is Oceans een soort van woestenij waar weinig tot niets te beleven valt (het gros van de dames komen pas s´avonds, althans degenen die er niet inslapen)...AcaGold is dan weer een dagclub an sich waar vanaf openingstijd doorgaans een 15- tot 20-tal dames aanwezig tekenen en het al rondom 15 bijna voltallige bezetting is (35-tal dames derzeit). Dat van die (redelijk) goede sessies wat MiniMe oppert dient men uiteraard met een gekleurde korrel zout te nemen want hij is de eerste die 2 AGold==>Babylontransfers in Elsdorf de "hemel" inschrijft en voor de goeie orde betreft het daar 2 goede dames naar AG-normen doch nog lang niet tot de "top" daar behorend, zie ook de reden van "verhuis" richting andere club voor blijkbaar 3/4 dagen pér week. Het lijkt me duidelijk dat daar voorts weinig tegen in te brengen valt, soms spelen er "andere motieven"...Bottom line zijn er in AcaGold minstens een 6 tot 8-tal dames die men voor het overgrote gros des ijsberen als absolut top kan bestempelen, een level dat men in ook in de prairie of in Oceans met een erg groot vergrootglas dient te gaan zeoken, zie ook de 5-sterrenwaardering voor Lavinia/Denisa uit AcaGold in Babylon volgens voorvernoemde MiniMe...publieke actie staat niet gelijk aan 5 sterren (voor de meesten)...Doch overgaand naar het Oceans-topic, overdag dus geen aanbeveling (zie ook de Monatskaarten voorheen die wat heren kostenloos lieten eten/zuipen/rondhangen) om zo "andere" klanten niet terecht te laten komen in een compleet lege club, of die heren er effectief ook neukten is nog een andere zaak...Doch niet zo relevant. Het concept van Oceans kan men beschrijven als "erotic disco" en zoals iedereen wel zal snappen valt er in het gros van de disco´s voor 22 uur niet erg veel te beleven...Een lege dansvloer, middelmatige opwarmomlijsting en dan kan men uiteraard in acaGold op hoog level (ondanks wat MiniMe wenst wijs te maken, zie de 5-Sternen etc., (en dan zijn er dus menige 7-Sternendames in aG dear MM, je moet ze enkel boeken hoor...) gaan clubben en bijna leeggepompt doorrijden naar Oceans om daar een optickfickavontuur aan te gaan en te genieten van de discosfeer met halfnaakte mokkels, amusant zonder enige twijfel. Het contrast tussen Oceans en AcaGold is groot, en niet klein zoals MM tracht voor te stellen...

Brad Clitt
29 januari 2016, 10:30
Ok, mijn twijfels omtrent Oceans worden dus bevestigd en ik zal mijn dag dus beginnen in Ratingen (die 20 euro entree haal ik wel in met de goedkopere kamergangen).
Eventueel daarna een Abstecher naar ome Bert, zal mijn verblijf daar dan wat oprekken naar 21 uur en hopelijk een goed kamertje beleven. Maar misschien heb ik het in Gold wel zo naar m'n zin dat ik daar gewoon blijf. Ben in ieder geval reuze benieuwd, hopelijk heb ik zoals vaak geluk met onbekende dames uitkiezen (goed, een mispeer overkomt mij ook nog wel eens).

Picasso 1
29 januari 2016, 11:38
Het zijn vooral de Roemeense jaagsters waar je wenig van moet verwachten. Zelf ga ik zelden met een Roemeense, maar moet wel zeggen dat er in Oceans een aantal zeer mooie Roemeense exemplaren zitten (weliswaar met uitstraling Code Rood naast mindere berichten die ik van anderen verneem). De dames waar ik mee ga (Duits, Hongaars, Bulgaars, Russisch....) daar heb ik meestal wel hele goede sessies mee met uitgebreid tongzoenen etc. Wel valt me op dat bij het afrekenen een aantal plotseling terughoudend reageren bij de afscheidskussen.
Maar goed, ga je zoals ik voor niet-Roemeens dan zijn de kansen op goede sessies conform elders. Ook gewoon absolute topsessies.
Een aantal GT dames zijn trouwens Inez, Shakira, Minel en Michaela. Voor de rest veel Dolce Vita en dames die vaak tussen Magnum en Oceans hoppen. 75 a 80 procent is Roemeens dus in mijn geval moet ik het met één kwart van de dames doen en lijk ik daarmee wat positiever gestemd dan anderen over de inzet van de dames in deze club.

Brad Clitt
29 januari 2016, 12:03
Ok, bedankt voor de tips.
Ik hoop iig op een leuke, goede kamer met een (zéér) goed uitziende dame die aan tongzoenen doet.
Ik zal gewoon tegen haar zeggen dat zij mijn debuutkamer in Oceans voor haar rekening neemt, dan móet het toch wel goedkomen lijkt me... ;)

MiniME
29 januari 2016, 14:49
Het begint nu toch echt lachwekkend te worden hoe sommigen 1. Niet goed kunnen lezen 2. Altijd denken dat hun eigen clubje de top is 3. De rest drama en continu afgezeken moet worden.

Breng wat kleur en vrolijkheid in je leven en geniet! Zwartgalligheid is nergens voor nodig. Zelfs in Oceans is een goede sessie mogelijk. Kans is alleen heel klein. dus. Ga eerst naar ratingen waar de kans groter is (en nog is dat voor doemdenkers niet goed genoeg.... Hier had moeten staan: AcaGold, de beste club van NRW......tsja, met zo waar als dat die in Goch zit)

Succes ermee verder, wij gaan verder genieten :-)

Jav
13 februari 2016, 16:07
Zaterdag 13 februari

17:00 circa 10 DVP's en 10 beren........

Voor Nederlanders deze week gratis entree (of je moet voor 14h binnenkomen dan is het sowieso gratis)

€ 15,00 om er weer uit te komen (mag besteed worden aan eten en drinken (softdrinks €2, bier €5)).

Picasso 1
13 februari 2016, 17:20
Zaterdag 13 februari

17:00 circa 10 DVP's en 10 beren........



Is daar normaal, het is een avond/nacht club. Vanaf 21 uur begint de drukte.

Jav
13 februari 2016, 21:27
22:27

+50 dames. Het is inmiddels een beetje gezellig aan het worden

Jav
14 februari 2016, 06:45
Oceans zojuist weer verlaten.

Het werd uiteindelijk inderdaad redelijk druk. Er werden continue showtjes gegeven door de dames. Sfeer zat er goed in!

LU was volgens mij +90% Roemeens
Beren +90% Turks

Jav
20 februari 2016, 23:02
21 Feb 2016 00:00

40-50 dames. Het is rustig met beren.

Muziek goed. Sfeer goed.

Jav
5 maart 2016, 00:50
5 maart 1:50

Gezellig druk maar lang niet vol.

Circa 50 vrouwen

Muziek en showtjes zijn weer super

LucasKleine
11 maart 2016, 08:52
Bezocht met een maat van me.

Eerste keer in deze club. Bijzonder nette en schone club.
Voldoende dames voor de aanwezig ijsberen.
Diner is alacart en prima! Tegen bijbetaling kun je luxere maaltijden bestellen.

Gezelligheid volop, veel shows van stripatcs, dansacts, live zangeres, live saxofonist, lesbi-showtjes, paaldansacts, etc. etc.
Vriendelijk personeel

Dames zijn niet opdringerig.
Absoluut een club waar ik me thuis voel.

Entree 50 euro
Dames 50 euro per half uur / 80 euro per uur

Nedlovefkk
11 maart 2016, 21:18
80eur/uur, ik betwijfel dit sterk, nu ben ik er nog nooit geweest maar volgens mij klopt dit niet.

(om over de opdringerigheid nog maar te zwijgen)

Jav
11 maart 2016, 23:03
Volgensmij €100 p/u maar ik kan mij voorstellen dat er met de mindere dames te onderhandelen is. Oceans is groot maar heb soms het gevoel dat een aantal dames weinig kamers maken.

Vorige week zelfs een aantal keer geweigerd door verschillende voor mij onbekende dames. De opdringerigheid valt mij daar wel mee.... Er zijn er wel een paar die aan het jagen zijn maar dit is een kleine minderheid.

Al met al mag ik er graag zijn. Vooral de showtje's maken het de moeite om in deze mooie tent rond te hangen. Wellness en eten is ook prima!

Morgen weer Oceans en zondag GT.

LucasKleine
13 maart 2016, 15:34
Vannacht 2x een uur gekamerd met Jessica. Een geweldige ervaring en een echte GFE.
Ik kom absoluut terug voor haar.
Blond, slank, bruine ogen, goed lichaam, B-cup, gezellig, PZC, Tongzoenen, alles top

Jav
20 maart 2016, 01:45
Zaterdagnacht 1:42

+60 vrouwen. Voornamelijk Romeens naar een hoop mooie exemplaren.

Continue goede shows. Live zangeres, saxofonist, en een hpop dansende meisjes soms wel +10 tegelijkertijd op de bar en podia's.

Druk met beren. Staat een rij voor de deur.

Muziek is top!

Piet Plezier
24 maart 2016, 16:05
heel rustig hier
1 grote hal waar Het moet gebeuren
Het eten was al weg .
Ongeveer 40 vrouwen aanwezig
Wel duur hier overal moet je voor betalen .
Het lijkt het meeste op GOCH vind ik.

The Joker
24 maart 2016, 17:41
Ja als je met een vrijkaart binnenkomt moet je overal voor lappen :)
Waar had je die stapel kaarten eigenlijk vandaan?

Piet Plezier
24 maart 2016, 17:42
hebben ze hier ik weet niet voor hoeveel euro's verbouwd en dan moet je buiten in een tentje roken.
Onbegrijpelijk
50 vrouwen ongeveer.
De sfeer is 0,0.
Het bier smaakt goed
De eieren ook.
Iedereen wel vriendelijk
Maar of het mijn tent gaat worden dat weet ik niet
Ook hier volop aandacht voor Johan Cruyff
En Brussel natuurlijk

Piet Plezier
24 maart 2016, 19:21
heel veel vrouwen hier
Maar geen mannen ik schat 15 op 60 vrouwen.
Ook enkele jagertjes maar die mogen een deur verder
Franciska is wel de leukste hier binnen voor mij.
Die weet wat ik wil en ik weet wat zij wil;)
Een hele gezellige meid

Piet Plezier
24 maart 2016, 20:55
jonghu jonghu wat een mooie vrouwen zitten hier
Maar we zijn vertrokken
Nu naar GOCH.

Jav
27 maart 2016, 04:51
Zondag 05:46

Oceans Sexy Oster Party. Feest is het zeker maar niet anders dan normaal. Relatief zelfs wat rustiger.

De dames zouden rond 12 uur 's middags allemaal met een stel oren en een kpnijnenstaart hebben gelopen. Toen ik rond een uur of 9 aankwam waren er nog maar een paar die zo rondliepen. Verder niets Oster gezien.

Desondanks wel weer een fijne avond/nacht. Schat tussen de 50-60 dames aanwezig.

Vrijkaartjes zijn ook te gebruiken bij dit feest. Tarieven als normaal.

Jav
28 maart 2016, 09:19
Maandagochtend rond een uur of 2 's nachts aangekomen in Oceans. Het was inmiddels al rustig maar er kwamen nog steeds nieuwe gasten.

Oceans zou ivm het paasweekend deze zondag pas om 7 uur sluiten. Elini was nog aan het dansen. Als ik haar bezig zie kan ik geen weerstand bieden. Dus tegen 4 uur naar de kamer. Alles bezet. Er zijn zo'n 50 kamers maar goed de wachttijd was slechts een minuut of 10.

Toen we terugkwamen was het al weer rustiger aan het worden. Een aantal dames wilde al naar bed maar werden vriendelijk verzocht toch tot sluitingstijd te blijven.

Nog een leuk gesprek gehad met de Nederlandse sprekende Braziliaanse Gabriella (ex Shakira GT) en later nog tot aan sluitingstijden met de Roemeense Misha.

Om 6:45 kwam het barpersoneel zeggen dat de tent ging sluiten.

aquarius
29 maart 2016, 10:05
Er zijn zo'n 50 kamers maar goed de wachttijd was slechts een minuut of 10.

Also 50 Zimmer dürften im Oceans nicht vorhanden sein.
Ich habe irgendwie im Hinterkopf, dass laut öffentlicher Presse 18 Zimmer bei der Baugenehmigung genehmigt wurden, eine Aufstockung der Zimmerzahlen allerdings kategorisch ausgeschlossen wurde.
Ich kann den Artikel leider aktuell nicht finden.

Gruß
aquarius

Wentelt Eefje
31 maart 2016, 07:06
Als ik het me goed herinner zijn er 23 kamers.

Jav
31 maart 2016, 13:25
Kennelijk werkt dit net zoals met de aantallen aanwezige dames...

Wentelt Eefje
1 april 2016, 19:39
Aantal kamers zal vermoedelijk ook nog variëren met het aantal in-house dames, die ook kamers gebruiken vanaf de receptie naar boven. 8 kamers in de gang beneden achter de grote zaal zijn exclusief voor het kameren.

Jav
3 april 2016, 06:44
Zaterdagnacht 2 april - Zondagochtend 3 april

Het was weer erg gezellig. Schat zo'n 70 dames. Tot een uur of 21 waren de dames in de overgrote meerderheid. Vanaf een uur of 1 waren de kluisjes op. Erg druk dus.

Het valt wel op dat er de laatste tijd grote groepen Roemeense mannen komen en alle banken rond de podias reserveren.

De dames in Oceans zijn over het algemeen wat meer gericht op de Turken en Roemenen. Alhoewel ik ook dames spreek die er helemaal klaar mee zijn en liever een meer gemengd publiek zouden zien.

LucasKleine
3 april 2016, 13:01
Nacht van 2 op 3 april.

Na een bijzonder matig bezoek aan Villa Marisol weer terug op ons oude honk bij Oceans. Het is druk vandaag. Veel verjaardagsfeesten en daardoor rumoer en herrie. Gelukkig zijn onze vaste vriendinnen aanwezig en hebben we ons weer een aantal uur vermaakt. Wat een openbaring is het toch om weer bij een goed georganiseerde club te komen, waar je je welkom voelt, de dames van bijzonder hoge uiterlijke kwaliteit zijn en waar mijn ijberen-buddy en ik al enige tijd als mitglied rondwandelen en kameren.

Jessica was voor mij weer de dame van de nacht, totaal 2x met haar een uur op de kamer geweest en zoals ik gewend ben van haar totaal verwend en tevreden naar de koffie gegaan. In tegenstelling tot de laatste weken was het vannacht lang druk, waardoor files ontstonden bij het kunnen krijgen van een kamer.

Een hele groep nieuwe dames zijn bij Oceans begonnen, de uiterlijke kwaliteit is en blijft hoog!! Kijk wel uit bij de jagertjes binnen Oceans, eenmaal op de kamer is het haastwerk en dat is niet wat je wilt of verwacht. Voor mij is het eigenlijk altijd vaste prik.... Jesscica bedankt voor weer een heerlijke nacht!

SAS
4 april 2016, 20:06
[QUOTE=LucasKleine;477436]Nacht van 2 op 3 april.

Na een bijzonder matig bezoek aan Villa Marisol weer terug op ons oude honk bij Oceans.

Veel ijsberen hebben met verbazing je verslag gelezen wat je schreef over Villa Marisol.
Het gras is altijd groener in je stam club!!;)

Piet Plezier
4 april 2016, 20:29
[QUOTE=LucasKleine;477436]Nacht van 2 op 3 april.

Na een bijzonder matig bezoek aan Villa Marisol weer terug op ons oude honk bij Oceans.

Veel ijsberen hebben met verbazing je verslag gelezen wat je schreef over Villa Marisol.
Het gras is altijd groener in je stam club!!;)
waarom met verbazing???
Hier zitten de mooiste vrouwen
Goed en warm eten
Hele vriendelijke vrouwen
1min punt voor mij een fles bier moet je betalen

SAS
4 april 2016, 21:45
[QUOTE=SAS;477712]
waarom met verbazing???
Hier zitten de mooiste vrouwen
Goed en warm eten
Hele vriendelijke vrouwen
1min punt voor mij een fles bier moet je betalen

Als je eerlijk schrijft en het klopt is het prima en dat geld voor elke club!
Net of het bijzonder is dat bar personeel een spijkerbroek draagt.

Bluebear
4 april 2016, 21:48
Als je eerlijk schrijft en het klopt is het prima en dat geld voor elke club!
Net of het bijzonder is dat bar personeel een spijkerbroek draagt.

Als het maar een heel strakke is. :tongue:

14964

SAS
5 april 2016, 11:27
Bluebear dat klopt zo strak zijn ze zeker wel!:biggrin:
@Bluebear

Bluebear
5 april 2016, 21:13
Als het maar een heel strakke is. :tongue:

14964

By the way, Anna Nystrom, Zweedse, zoek ze maar eens op en je wilt geen ander meer!! :tongue: :rolleyes:

LucasKleine
6 april 2016, 16:10
Kennelijk waren of zijn mijn verwachtingen hoger dan dat ik aantrof bij Villa Marisol.
Ik heb mijn oprechte en eerlijke ervaring opgeschreven. Ervaringen bij andere clubs (naast Oceans) waar ik ook ben geweest waren ook beter.

Picasso 1
23 april 2016, 00:01
Na verkast te zijn vanuit GT, in Oceans een bruisende sfeer aangetroffen met rond de 70 a 80 dames. Vandaag is het hier beter dan in GT en met meer keus naar mijn smaak. Het is qua line up / optiek een beetje te vergelijken met GT op betere dagen. Voldoende keus en variatie aan nationaliteiten alhoewel Roemeens het hoogst gehalte heeft. Echter wel de uit GT weggestuurde dames waarvan een aantal Duitse hier lopen links laten. Ook Manni1A aangetroffen die het wel beter vond dan zijn eerdere teleurstellende bezoeken 1 jaar terug
Twee hele goede kamersessies gehad met Duitse Laura en Analie, beiden ex-LR.
Denk dat momenteel voor de mooiere optiek je bij drie clubs moet zijn: Golden Time (behalve vandaag), Oceans en Sharks.

Ascari
23 april 2016, 00:14
Twee hele goede kamersessies gehad met Duitse Laura en Analie, beiden ex-LR.


Laura, is dat die jonge, grote volslanke blondine die vorig jaar in LR heeft gewerkt?

Picasso 1
23 april 2016, 00:38
Laura, is dat die jonge, grote volslanke blondine die vorig jaar in LR heeft gewerkt?

Denk inderdaad dat je dezelfde bedoelt. Vorig jaar was ze blond, nu echter heeft ze zwart haar.

Jav
24 april 2016, 02:41
Vanavond weer een topavond in Oceans. Goede LU. Volgens de lijst 140 vrouwen. Blijft lastig inschatten zat zelf eerder aan een stuk of 70 te denken. Ook voor mij qua LU een stuk beter en jonger dan GT op dit moment.

Heerlijke showtjes. Rond 12 uur barste het los met de drukte. Daarvoor redelijk rustig.

Was erg gezellig met Lenie, Misha, Gloria en de overige dames!

Donderdag zijn we terug voor een birthday tour waarna we vrijdag doorgaan naar GT, LR en vermoedelijk zaterdag PHG of Magnum.

WA
24 april 2016, 03:49
Hier ook live in Oceans. Vrouwen inderdaad meer dag genoeg. En dan gaan de persoonlijke voorkeuren meespelen natuurlijk. Optiek..... tja, als je van een plaatje houdt misschien... Kan niet zeggen of het beter of slechter is dan even welke andere club dan ook. Het word wel snel en stuk rustiger sinds een uur of 4. Veel meiden ook al naar huis of iets dergelijks.

Qua drukte ervaar ik het rustiger dan vorige week. Maar dat boeit allemaal niet, het dans meisje van vorige week bleek een schot in de roos. Pfoe... wat een luxe problemen toch. Toch maar weer eens bellen voor meer vrijkaarten

WA
24 april 2016, 06:33
Ff kleine round up van Oceans.

De Duitse dikke Boobies clan uit LR lijkt definitief te zijn neergestreken in Oceans. Zag vorige week die mooie blonde (Anelie???) en vandaag ook haar wat steviger en grotere vriendin met rossig tot bruin haar. Daarnaast is ook Margaritha uit LR in Oceans neergestreken. Geen aanwinst voor Oceans, geen verlies voor LR.

Dan het dans meisje... Potdomme wat een scheetje, later méérrrrr :-)

der Puffmeister
24 april 2016, 14:06
Ha Vulkaanridder :biggrin:

Toch maar weer eens bellen voor meer vrijkaarten
Kun je voor ons ook een paar kaartjes regelen?
Lijkt me wel gaaf een avondje Vulkan te combineren met Oceans.
Kom je daar ook ex Vulkan dames tegen?

WA
24 april 2016, 14:40
Ik heb me laten vertellen dat er wel eens vulkandames in Oceans gespot worden al heb ik dat zelf nog niet gezien.

Wat de vrijkaartjes betreft, dat ligt buiten mijn macht. Ik ben afhankelijk van een wandelmaat die ze weer van iemand anders krijgt. Misschien goed om te vermelden... er lijken verschillende vrijkaartje is omloop. Die ene die ik nu nog heb is geldig t/m 11 mei maar vernam vandaag via een PM dat er ook kaartjes zijn die tot 31 mei geldig zijn. Daarnaast is vrij, niet helemaal vrij. Bij het uitchecken word er sowieso €15 van je verlangd (wat vorige week overigens op voorhand aangegeven werd) en gisteren stond de teller na een wat langer verblijf op €27,50. Omdat bedrag te bereiken heb ik een Erdinger, 2x Becks en 2x cola gedronken plus het Tagesmenu (Donnerteller) gegegeten. Geen idee overigens wat alles afzonderlijk kost.

Boy69
24 april 2016, 15:05
Ha Vulkaanridder :biggrin: Kun je voor ons ook een paar kaartjes regelen? Lijkt me wel gaaf een avondje Vulkan te combineren met Oceans. Kom je daar ook ex Vulkan dames tegen? ik heb er nog 7 liggen geldig tm 11 mei aangezien ik die toko niet meer bezoek mogen jullie de kaarten hebben stuur maar im, spreken we wel wat af

het betreft kaarten uitgegeven door de club (creditcard formaat), dus niet door het forum

Ascari
24 april 2016, 23:20
Ff kleine round up van Oceans.

De Duitse dikke Boobies clan uit LR lijkt definitief te zijn neergestreken in Oceans. Zag vorige week die mooie blonde (Anelie???) en vandaag ook haar wat steviger en grotere vriendin met rossig tot bruin haar. Daarnaast is ook Margaritha uit LR in Oceans neergestreken. Geen aanwinst voor Oceans, geen verlies voor LR.



Die rossige dame is haar zus, Sandy.

pret
18 augustus 2016, 21:37
Het is er erg rustig hier. Zojuist komen twee blondjes naast me zitten. Wedden dat ze van Roemenie zijn?

de duisburg spesjalist
19 augustus 2016, 17:22
Het is er erg rustig hier. Zojuist komen twee blondjes naast me zitten. Wedden dat ze van Roemenie zijn?

:hammer: gelijk weg sturen zou ik zeggen :rolleyes:

DeKleineIjsbeer
10 juni 2017, 18:36
Afgelopen zaterdag 3 juni was ik toevallig in Dusseldorf. Dus maar een keer deze club bezocht. Ik ben GT gewend dus had geen idee wat ik hier kon verwachten.
Ik arriveerde rond 21:00 (je moet hier wat later komen dan GT omdat ze later open gaan en later sluiten. Dus in de avond zijn er meer dames aanwezig begreep ik). Er waren nog vrije parkeerplaatsen direct voor de ingang. Als je GT gewend bent. Dan is dit een luxe voor een zaterdag.
Eenmaal binnengekomen werd ik begroet door een niet echt vrolijke theke dame. Ze vroeg of het mijn eerste keer was hier. Ik zei gewoon eerlijk ja, en zij vroeg hoe ik hier was gekomen. Ik zei dat ik met de auto ben gekomen. En toen zei ze: Dat kost dan 65 euro. Ik had de website van tevoren al bekeken. En ik had ook wat reviews van IJBF gelezen over Oceans. Dus ik liet me niet gek maken en zei tegen haar dat het gewoon 50 euro is. Toen zei ze: Oh ok. Andere ijsberen hadden dit ook eerder meegemaakt. Wat een slechte zaak ook. Als je zo al met nieuwe klanten omgaat. Dan zul je niet veel nieuwe vaste klanten gaan krijgen. 50 euro afgerekend en daarna een locker armband, badjas en handdoek ontvangen. De badjas zag er niet meer uit. Deze zag er oud en versleten uit. Met deze jas ben je geen ijsbeer meer. Maar bijna een oude bruine beer. Ze wist dat ik nieuw was. Maar er werd geen rondleiding met een dvp voorgesteld. Wat normaal gesproken wel wordt gedaan in GT. Ik liep dus zelf naar de locker ruimte. Deze was echt ruim vergeleken met GT (2-3 x zo groot) en zag er goed schoon uit. Snel omgekleed en zoals altijd neem ik een snelle douche om me op te frissen. De douchehok was een aparte ruimte net voor de ingang van de locker ruimte. Volgens de reviews op IJBF ruikt de douchehok naar een zweterige mannengeur. En dit kon ik dan ook wel bevestigen. Omdat het een gesloten hokje is van ongeveer 4x4 meter blijft de geur en vocht hangen. En hierdoor krijg je een raar luchtje. Niet dat het echt vies rook. Maar het rook ook niet normaal of fris. Wel zag het er gewoon schoon uit. Wat je wel opmerkt is dat de schoonmaak medewerkers in GT meer zichtbaar en gedreven aan het werk zijn. Bij Oceans is dit toch een stuk minder.
Na het opfrissen ging ik naar de lounge. Deze zag er echt indrukwekkend uit. Heel erg ruim en mooi ingericht. Met een super hoge plafond waardoor alles nog ruimer oogde. Bij GT krijg je toch snel het benauwde gevoel als het druk is. De lounge is denk ik 6x zo groot als GT. En in kubieke meters gezien is het denk ik minimaal 10x zo groot. En de inrichting zag er modern en goed uit. Ook de bar is lekker ruim en zag er erg mooi uit. Er waren genoeg banken om op te zitten. Je hoeft niet te vechten om een zitplaats net zoals bij GT. Wat me meteen wel opviel is dat het redelijk rustig is voor een zaterdag. Volgens een dvp is het nornaal gesproken veel drukker en zit de tent wel redelijk vol. Maar omdat het nu Ramadan is is het een stuk rustiger. Zowel qua beren als dvp's. Ik schat een stuk of 70 beren. En rond de 30 dvp's. Op een normale zaterdag zou het volgens een dvp die daar rondliep ruim het dubbele zijn. Zowel beren als dvp's.
Ik had na een lange trip best wel honger gekregen dus begaf ik me richting het restaurant. Deze was naast de lounge te vinden. Er zijn ongeveer 40 zitplaatsen. Je kunt a la carte bestellen. Bij de 50 euro ingang zit gratis frisdrank en 1 diner gerecht inbegrepen. Bier is alleen tot 19:00 uur ofzo gratis. Alles wordt gescand middels de armband. Ik had een t-bone steak besteld (duurste gerecht). Volgens een aantal forumleden waren alleen bepaalde gerechten gratis. En moet je voor sommige gerechten achteraf extra betalen. Maar ik had het even nagevraagd bij de ober. En die zei dat ik gewoon 1 gerecht uit kon kiezen zonder extra te betalen. (Er staan namelijk prijzen bij de gerechten). Het eten werd op een mega grote bord/plate opgediend. Samen met frietjes en salade. Hier kan GT wel wat van leren. Want het eten bij GT gaat wel steeds verder achteruit. De steak smaakte zeer goed. En beter eten dan dit kun je denk ik niet krijgen in saunaland. Tijdens het eten kun je tv/voetbal kijken.
Na het eten ging ik terug naar de lounge. Drankje gepakt. Het drinken krijg je gewoon in flesjes. Zowel fris als bier. Even neergeploft op een bankje en dan begint nu het echte werk. Ik had een goede plek uitgekozen om de dvp's te spotten. Wat me meteen opviel is dat er vergeleken met GT er minder variatie. En op het eerste gezicht zagen de dvp's er qua looks allemaal een beetje hetzelfde uit. Veel Roemenen dacht ik. Maar niks is minder waar. Want binnen de kortste keren werd ik belaagd door een aantal jagers. De eerste was een half Filippijns/Grieks. De tweede was Italiaanse. De derde was een Turkse. En de vierde was een Roemeense. Dus toch wel wat nationaliteiten. Maar je ziet bijvoorbeeld zo goed als geen Duitse dvp's rondlopen. Of aziatische vrouwen. Bij GT is het wat dat betreft wat beter geregeld. Er is daar voor ieder wel wat wils. Misschien dat dit op een "normale" zaterdag buiten de Ramadan wel anders is bij Oceans. Maar andere forumleden kunnen denk ik mijn beeld van zojuist wel bevestigen. Wat je ook meteen op opmerkt is dat het klantenbestand vooral uit Turkse mannen bestaat. Precies het tegenovergestelde van GT. Je ziet bijna geen blanke mannen rondlopen hier. En zoals ook bevestigd door andere ijsberen lopen sommige gasten daar gewoon rond in hun normale kleding. Hierdoor oogt de tent naar mijn mening toch wat minder "netjes".
Er staan twee strippalen midden in de lounge. En om de ongeveer 2 uurtjes worden er shows opgevoerd door de dames. En er zat een zeer goede paaldanseres bij. Dit was zeker vermakelijk.
Daarna vond ik het wel tijd voor wat actie. Maar eerlijk gezegd waren er niet echt veel stunners te bekennen. De dames zagen er wel redelijk goed tot goed uit. Maar waren niet echt mijn types. Op een gegeven moment werd ik benaderd door een van de weinige blonde dames daar. Zij stelde zich voor als Adriana. Ik dacht in eerste instantie dat zij een Roemeense was. Maar ook zij was een Italiaanse. Even wat standaard geklets en afspraken gemaakt over de prijzen en services. Daarna had ik haar de sleutel laten halen. De kamer zag er leuk en schoon uit. Iets ruimer dan de kamers van GT. Ik zal niet in de details treden. Maar de sessie met Adriana was goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Na de sessie ben ik nog wat rond gaan lopen om de boel te verkennen. Er is een kleine kino linksachter de bar. Verder als je doorloopt naar achteren. Dan kom je langs het wellness gedeelte. Ik heb alleen een sauna gezien. Verder geen zwembad of jacuzzi kunnen spotten. Er is een grote tuin. Maar het ligt midden een industrieterrrein. Dus het uitzicht is een stuk minder dan GT. Wat dat betreft heeft GT één van de mooiste tuinen. In de tuin had je ook een overdekte rookruimte. Want binnen in de lounge wordt er niet gerookt. Dit mogen ze bij GT ook wel doen. Ik spotte verder geen dame meer die ik echt leuk vond. Dus alleen nog wat gedronken in de lounge en daarna maar weer richting huis gegaan. Bij vertrek hoefde ik trouwens niks extra's te betalen. Of ik hier terug zal komen? Ja, maar alleen als ik toevallig in de buurt ben. En misschien een keertje buiten de Ramadan. Dan zijn er wat meer dvp's aanwezig. Maar het volk/beren wat daar komt is ook niet echt mijn ding. Voel me meer "thuis" in GT.

The Joker
11 juni 2017, 19:54
Tsja, al die nationaliteiten die jij tegen kwam, ik had de laatste keer zelfs een Catalaanse.
En toch kwamen die van jou en mij allemaal gewoon uit Roemenie...

Das
4 november 2017, 17:45
Eerste keer hier: indruk?
Het is hier leeg
5 dvp geteld nu.
Is het omdat het party is?
Ik hoop dat het wat aantrekt vanavond

satanic surfer
4 november 2017, 18:18
Het concept is Erotische Disco dus die wordt pas vanaf een uur op 22 solala interessant...Bovendien is het Frühstuckfresser-HappyHourtarief afgeschaft dus die zitten elders te schransen voor de miniemste Eintritt waar mogelijks en de Freikartenposso mét baarddracht van andere origine komt sowieso pas na het pikdonker buiten...Geniet van de sauna tot een uurtje of 10...of elders naartoe joh, opties zat in de regio...

Das
5 november 2017, 08:33
Ik moet zeggen dat het vanaf 19u begon vol te lopen met een heleboel mooie dames. Allemaal in een sexy jurkje.
Vanaf inderdaad 22uur kwam het wat los.

NieuwTeddyBeertje
5 november 2017, 13:19
Ben gisteravond ook op het evenement geweest. Was eigenlijk wel benieuwd sinds de laatste keer dat ik er was ( vlak na de opening ). Eigenlijk gedurende de hele avond / nacht was er elke half uur wel een show . van Striptease / live zangeres / Carnaval dansers / lesbische show / gogo danseressen. En de drukte begon laat in de avond. Wat ik wel indrukwekkend vindt aan deze locatie dat ze er moeite voor doen om het entertainment gehalte hoog te houden , er is iemand specifiek daar me bezig . Ook de afwisseling van lasershow / disco / verschillende muziek is wel aardig. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit / omvang , wel jammer dat je maar een enkele maaltijd inclusief hebt. Vooral als je wat langer rondhangt heb je nog wel trek in een pizza of zo. Wat ik uiteindelijk storend vindt is dat een groot deel van de gasten nog in eigen kleren zijn, dan voel ik mij eigen minder vrij.

ButtinSky
5 november 2017, 16:44
. Eigenlijk gedurende de hele avond / nacht was er elke half uur wel een show . van Striptease / live zangeres / Carnaval dansers / lesbische show / gogo danseressen. En de drukte begon laat in de avond. Wat ik wel indrukwekkend vindt aan deze locatie dat ze er moeite voor doen om het entertainment gehalte hoog te houden , er is iemand specifiek daar me bezig . Ook de afwisseling van lasershow / disco / verschillende muziek is wel aardig. Daarnaast is het eten van goede kwaliteit / omvang , wel jammer dat je maar een enkele maaltijd inclusief hebt. Vooral als je wat langer rondhangt heb je nog wel trek in een pizza of zo. Wat ik uiteindelijk storend vindt is dat een groot deel van de gasten nog in eigen kleren zijn, dan voel ik mij eigen minder vrij.

Ik had de zelfde ervaringen afgelopen vrijdag. Veel van de gasten in eigen kleren waren genodigden had ik de indruk, dit vanwege de soms storende voorkeursbehandeling. (of op een of andere manier betrokken bij de club?)
Het aantal knappe vrouwtjes dat er rond liep na 21.00h vond ik indrukwekkend, eerst in gala, na 01.00h meer en meer strings.
Dus voor het oog dik in orde. Pre-sales ook aangenaam.
Het gemiddelde serviceniveau is daarentegen is minder als in clubs in de omgeving of je moet bereidt zijn voor alle extra´s dik te baten.
Het concept wijkt enigszins af van de sauna clubs die ik normaal bezoek, maar 't was niet verkeerd om ook dit een keer te beleven.

mentholbear
8 november 2017, 07:55
Ik had de zelfde ervaringen afgelopen vrijdag. Veel van de gasten in eigen kleren waren genodigden had ik de indruk, dit vanwege de soms storende voorkeursbehandeling. (of op een of andere manier betrokken bij de club?).

Ik dacht dat je in Ocean's de keuze Had voor kleding, eventueel tegen bijbetaling. Aan de andere kant zou het met een dergelijk feestje best kunnen dat er extra genodigden zijn.

Wentelt Eefje
8 november 2017, 08:12
Dergelijke feestjes kennen in Oceans al vanaf dag 1 een hoog genodigden uit het NRW-Rotlichmilieu gehalte.
Daarnaast is het al geruime tijd zo dat voor het bezoeken van de club in straatkledij niet meer bijbetaald hoeft te worden. (Het kon altijd al, maar was altijd 1 van de goedkopere extra's in Oceans :tongue: )

Picasso 1
20 januari 2018, 22:28
Hier in Oceans wel voldoende dames. Rond de 60 a 70 gok ik. In de discoruimte continu rond de 35 dames beschikbaar. In de rookruimte meer dames als heren (12 tegenover 6). Net werd er een geile porno act op het podium gegeven. Lekkere blonde porno actrice in cowboy kleding werd op de ritme van de opzwepende muziek hard genomen in allerlei standjes en de show eindigde met een cumshot in haar mond en over haar lippen.
Het is qua publiek druk maar niet te.
Kamersessie met een Duitse gedaan naar volle tevredenheid. En na het zien van de show zal dame nummer 2 niet lang op zich wachten. :tongue:

bierbeer
3 november 2018, 03:44
Net terug van Oceans’ 4-jarige verjaardagsparty. Topshows, lekker eten (aan de kaart), 100 meiden en na onderhandeling goede service van golddiggers die allemaal in gala of lingerie waren gekleed. Blijft bizar dat er een mix is van badjassen-ijsberen en Sudlander-patser-casual... Inkom incl prik en eten was plots 80 euro maar soit, voor de steak en de shows valt dat mee. Morgen zaterdag of beter vandaag het vervolg van de party. Topkamer met Griekse Fanny van 20 jaar (?) die ook plots Albanese en Roemeense roots bleek te hebben maar wel akkoord was met de belachelijke meerprijs voor PZC van 10 euro. Ach, het blijven mooie commerciële talentjes... na eerdere negatieve ervaringen viel het vandaag reuze mee.

bierbeer
3 november 2018, 08:07
By the way : er werd in de club volop gefilmd met iphone’s en dergelijke tijdens de pornoshows & paaldansacts... Dus voor de liefhebbers van het strenge telefoonbeleid in yy of afplaksysteem in gt : te mijden om in beeld te komen. Straks kan u uzelf bewonderen op FB of Youporn. :wink2::gruebel:

The Joker
3 november 2018, 09:13
De eerste jaren met de verjaardagsparty had je als mitglied zelfs gratis entree...
Tijden veranderen. Helaas kom ik door dat 'nieuwe publiek' zelf bijna niet meer in Ocean's.

Pieterpost22
6 januari 2019, 14:57
Ik was er afgelopen vrijdag met een vriend.
Toen we hoorden dat we 80 euro moesten betalen wilden we weggaan en was het ineens 50 euro.
De club zelf is erg mooi met veel mooie vrouwen. Alleen de service van de dames is erg afstandelijk.
Overal dien je voor bij te betalen. Mij zien ze niet weer in deze club.
De club heeft veel potentie maar dit komt er helaas niet uit.

mentholbear
10 februari 2019, 09:57
Ik was er afgelopen vrijdag met een vriend.
Overal dien je voor bij te betalen.

Moest je niet sowieso minimaal 25 of 30 besteden? Dat dit bedrag bij vertrek sowieso betaald moest worden. Had ik es meegemaakt.

Pieterpost22
20 februari 2019, 16:54
Ik bedoel bij de dames voor een fatsoenlijke service

mentholbear
20 februari 2019, 20:00
Ik bedoel bij de dames voor een fatsoenlijke service

Jeetje, ik begin steeds meer op Joker te lijken. Dacht gelijk aan eten en drinken toen je dat zei:hammer:

Picasso 1
30 oktober 2020, 22:07
Momenteel zo'n 50 dames aanwezig, optisch zien vele er mooier uit dan in andere clubs en wat diverser. Qua sfeer is er een gezellige drukte, niet te druk niet te rustig, muziek middel hard.
Betaling gebeurt achteraf met een minimale besteding van 50 euro (menu a la carte, drank).
Net een heerlijke menu genuttigd. Even aankijken wat de dames betreft, de gemiddelde service is hier immers slechter dan elders dus alertheid is belangrijk bij de dameskeuze.

freek12000
27 juni 2021, 05:55
Afgelopen donderdag bezoek gebracht aan deze feesttempel en sessie gehad met ik dacht Rebecca (lijkt erg op Susan Visser, en is erg goedlachs) die naar eigen zeggen ook eens een weekje had gewerkt in Sixxens, maar dat naar eigen zeggen te druk vond. Uistekende sessie, en is ook erg fijn vertoeven in deze club, niets aan glans verloren na de pandemie.

Poppalarge
14 januari 2022, 19:59
Als je dacht alles gezien te hebben in een club :

Looen er twer slimmerikken zonder slippers de barruimte in Oceans in, op hun blote voeten dus…

Er zijn slimmere manieren om te verbergen dat het je eerste keer in een club is en je dus maximaal een prooi bent.


Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Ascari
14 januari 2022, 20:20
Als je dacht alles gezien te hebben in een club :

Looen er twer slimmerikken zonder slippers de barruimte in Oceans in, op hun blote voeten dus…

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

36438

Willem2
14 januari 2022, 20:55
@Ascari
Het is vrijdag ik dacht aan iets anders :rolleyes: ;)

mechelen
14 januari 2022, 21:10
Ik zie wel vaker mensen blootsvoets rondlopen in een club, en dat zijn meestal géén nieuwelingen...

Jackless
15 januari 2022, 11:50
Ik zie wel vaker mensen blootsvoets rondlopen in een club, en dat zijn meestal géén nieuwelingen...

Het wordt pas verdacht als ze dan ook blootvoets over het water in de pool lopen .....o, ja dan moeten ze die bak eerst in bedrijf nemen.

Poppalarge
15 januari 2022, 16:31
.....o, ja dan moeten ze die bak eerst in bedrijf nemen.

Volgens mij verwar je Oceans met een andere club in (de buurt van) Düsseldorf…


Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

mentholbear
16 januari 2022, 01:21
Zou ie deze bak met verwarmde water bedoelen?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=766700#post766700

Jackless
16 januari 2022, 09:22
Volgens mij verwar je Oceans met een andere club in (de buurt van) Düsseldorf…


Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

Helemaal gelijk! Magnum, die club die ik uit mijn geheugen probeer te verwijderen. Last van ijsberendementie.

vanKees
16 januari 2022, 09:25
Oder ist vielleicht das Yakuzzi im ehemaligen Dolce Vita gemeint?

VanKees

mentholbear
16 januari 2022, 20:32
Helemaal gelijk! Magnum, die club die ik uit mijn geheugen probeer te verwijderen. Last van ijsberendementie.

Daar hebben ze eindelijk het zwembad weer in gebruik genomen, zoals ik in m'n verslagje schreef.


Oder ist vielleicht das Yakuzzi im ehemaligen Dolce Vita gemeint?

VanKees

The jacuzzi in Dolce Vita in the garden has been replaced by a big tent with some tables and couches, when I visited the club a few months ago.

mentholbear
15 februari 2022, 11:12
Sinds opening de enige gast. Van alle sekse welteverstaan...

De theke vertelde me dat er geen dames zijn en niet weet hoe laat ze zouden verschijnen. Ze liggen vast bij hun valentijn liefje uit te slapen :rolleyes:

De theke dacht dat ik zou maken dat ik weg kwam met dergelijk nieuws.
Nou, dan kent ze deze veelvraat nog niet. Heb het hele ontbijt buffet voor mezelf. Wat beleg, broodjes, gekookt eitje en een gevuld soeppannetje... Dat gaat er wel in...

Nu eerst maar es kijken of de sauna een beetje op temperatuur is en wat uitbuiken :biggrin:

Shakir
15 februari 2022, 11:48
Jij blijft me met de week verbazen. Eerst meer dan 2u rijden om dan vervolgens in een lege burcht rond te dolen!
Vol spanning wacht ik af op je verslag. :biggrin:

blauwebeer
15 februari 2022, 11:52
... in een lege burcht rond te dolen!

Nu enkel in een lege burcht, in de loop van de namiddag zijn de voederbakken ook leeg :hah:

Picasso 1
15 februari 2022, 11:55
Zo te lezen werpt het GT concept zijn vruchten af....:rolleyes:

Brad Clitt
15 februari 2022, 12:05
Bij Oceans geldt dus nu 1G(ast).

Ricardo Banana
15 februari 2022, 12:38
Sinds opening de enige gast. Van alle sekse welteverstaan...

De theke vertelde me dat er geen dames zijn en niet weet hoe laat ze zouden verschijnen. Ze liggen vast bij hun valentijn liefje uit te slapen :rolleyes:

De theke dacht dat ik zou maken dat ik weg kwam met dergelijk nieuws.
Nou, dan kent ze deze veelvraat nog niet. Heb het hele ontbijt buffet voor mezelf. Wat beleg, broodjes, gekookt eitje en een gevuld soeppannetje... Dat gaat er wel in...

Nu eerst maar es kijken of de sauna een beetje op temperatuur is en wat uitbuiken :biggrin:

Jij houdt toch van rust :)

mentholbear
15 februari 2022, 13:21
Ik hou inderdaad van de rust, dus het kwam me prima uit. Het Was net een privé sauna. Had de hele tent voor mezelf.

Het is nu echter intussen 5 g(asten) geworden en 7 testdames, met het verschil dat ze niet bij jou een stokje in je mond steken, maar dat ze jouw stokje in hun mond stoppen ;)

De lunch is ook 'a la carte'. Rijst met rund of pasta bologna schept de kok uit een pan voor je op. Of hij is echt super snel met koken :rolleyes:
Smaakt prima, daar niet van.
En presentatie in een luxe groot bord zorgt er al voor dat het er niet als gevangenisvoer of een gaarkeuken uit ziet. Dat doen ze hier nog steeds goed.

De line up ziet er niet verkeerd uit. Van de 7 zijn 5 een optie voor mij (slank en een leuk snoetje). Ene Selena kwam behoorlijk upsellen. Alles wat ijsberen normaal vinden, vindt zij... 'speciaal'.
Maar tja, ze zal hier vast niet de enige zijn :redface:

schoolmeester
15 februari 2022, 13:46
Upsellen begint zo langzamerhand een standaard te worden in veel saunaclubs.
Zum kotsen.....

Herr Fick
15 februari 2022, 14:21
De theke vertelde me dat er geen dames zijn en niet weet hoe laat ze zouden verschijnen.

Onlangs van twee collega-beren uit "De Vlaanders" vernomen dat ze 300 km naar Oceans gereden waren om daar een lege club aan te treffen. Blijkbaar is het toch meer een avond/nacht-keet.

schoolmeester
15 februari 2022, 14:23
Genoeg andere saunaclubs in de nabije omgeving.

Shakir
15 februari 2022, 14:31
:hah:

Onlangs van twee collega-beren uit "De Vlaanders" vernomen dat ze 300 km naar Oceans gereden waren om daar een lege club aan te treffen. Blijkbaar is het toch meer een avond/nacht-keet.

Die twee Vlamingen reden 300 km (enkele rit) om van een leeg Oceans naar een leeg Rheingold te verkassen.

Genoeg andere saunaclubs in de nabije omgeving.

Acapulco Gold ligt op maar liefst 3.5 km (vogelvlucht) van Oceans vandaan, met overdag reeds veel dames en geen upselling.
Niet te snappen waarom men dan nog naar Oceans gaat.

blauwebeer
15 februari 2022, 15:02
Onlangs van twee collega-beren uit "De Vlaanders" vernomen dat ze 300 km naar Oceans gereden waren ...

Hoog tijd voor een saunaclub in Bachten de Kupe :biggrin:

Shakir
15 februari 2022, 15:04
Hoog tijd voor een saunaclub in Bachten de Kupe :biggrin:

Ja, met echte Vlaamse boerendochters op klompen! Lekker stoeien in de hooiberg.

blauwebeer
15 februari 2022, 15:04
Die twee Vlamingen reden 300 km (enkele rit) om van een leeg Oceans naar een leeg Rheingold te verkassen.

Correctie, daar waren wel 6, zegge en schijven 'zes' vrouwen; later meldde Maya in AcaGold dat er in Ratingen 35 waren.

rob45
15 februari 2022, 15:05
Hoog tijd voor een saunaclub in Bachten de Kupe [emoji3]Waar leg dat dan weer ? [emoji23]

mentholbear
15 februari 2022, 16:01
Upsellen begint zo langzamerhand een standaard te worden in veel saunaclubs.
Zum kotsen.....

Inderdaad. En deze ijsbeer is er weer ingeruimd. Ouderwetse service voor 100. Maar dan voor een uur. Op de kamer komt ze ineens met misverstand, ze bedoelde 100p30. Net als de rest dus :wand:

mentholbear
15 februari 2022, 16:04
Onlangs van twee collega-beren uit "De Vlaanders" vernomen dat ze 300 km naar Oceans gereden waren om daar een lege club aan te treffen. Blijkbaar is het toch meer een avond/nacht-keet.

Hopelijk hoeft dat niet meer als die Sc in Zundert opent.

Maar Ocean's was altijd al een avond/nachtclub. Daar heeft de Gt meets Ocean's niks aan veranderd.

Picasso 1
15 februari 2022, 17:24
Er worden gewoon te veel nutteloze kilometers gereden


Onlangs van twee collega-beren uit "De Vlaanders" vernomen dat ze 300 km naar Oceans gereden waren om daar een lege club aan te treffen.

Nou begrijp ik je. :biggrin:

Ascari
15 februari 2022, 17:47
Inderdaad. En deze ijsbeer is er weer ingeruimd. Ouderwetse service voor 100. Maar dan voor een uur. Op de kamer komt ze ineens met misverstand, ze bedoelde 100p30. Net als de rest dus :wand:

Dat is er een uit de bekende Roemeense trukendoos ;)

Shakir
15 februari 2022, 18:01
Inderdaad. En deze ijsbeer is er weer ingeruimd. Ouderwetse service voor 100. Maar dan voor een uur. Op de kamer komt ze ineens met misverstand, ze bedoelde 100p30. Net als de rest dus :wand:
Onmiddellijk naar de theke!

Dat is er een uit de bekende Roemeense trukendoos ;)

Daar ben ik nog niet zo zeker van. De Roemeense trukendoos bestaat eerder uit het profiteren van onwetende geile beren of jongleren met de grijze zone.
Hier werd de afspraak gewoon niet nageleefd.

blauwebeer
15 februari 2022, 18:34
Waar leg dat dan weer ? [emoji23]

Op Wikipedia vind je de nodige uitleg alsook een mooie foto van een typisch Vlaamsch polderzicht.

mentholbear
15 februari 2022, 20:15
Onmiddellijk naar de theke!


Daar ben ik nog niet zo zeker van. De Roemeense trukendoos bestaat eerder uit het profiteren van onwetende geile beren of jongleren met de grijze zone.
Hier werd de afspraak gewoon niet nageleefd.

Tja, ik ben hier relatief nieuw en de theke zal me niet zo snel op m'n blauwe ogen geloven. Zij gooit het al op misverstand. Had op m'n strepen kunnen staan, maar wilde de rest van de dag (en kans op de andere dames) niet willen verpesten en m'n verlies genomen.
Anders was als het concreet was dat ze bijvoorbeeld na 15 minuten de kamer al zou verlaten. Nu zou het wellicht nietes zijn geworden.

Bovendien had ik m'n steak nog niet gehad. Nu wel en die verdiende zeker de :5ster:!!

mentholbear
16 februari 2022, 00:05
Inmiddels niet meer live, maar de line up nam in de loop van de avond gestaag toe. Rond mijn vertrek van 21:00 waren er circa 20 dames. En veel fraaie slanke types, zoals bij Venus. Was hun standaard service ook maar zoals bij Venus...

mentholbear
5 december 2022, 12:07
Na hongerig bij Rheingold te zijn vertrokken, m'n buikje rond kunnen eten aan het ontbijtbuffet van Oceans/Golden Time.
De kok maakt op verzoek een omeletten of spiegelei voor je klaar zonder kosten.
Na het ontbijtbuffet is er om 2 uur de a la carte lunch en in de avond a la carte diner. Beide keren kun je 1 maaltijd zonder bijkomende kosten bestellen.

Verrassing was wel dat entree nu 65 is geworden ipv de 60 die op de website staat.
En vorige keer (wel een hele tijd geleden) hadden ze een happy hour. Die is er niet meer.

Line up met 5 dames, waarvan 3 aan ontbijttafel en nog nieuwe aan de bar. 4 manner, maar de dag is nog vroeg. Zeker voor een club als Oceans.

mentholbear
5 december 2022, 20:21
Disco geluidsniveau begint zo rond 21 uur. Tijd om em te peren.

Dames rond de 15 en circa 20 man.

Jacuzzi was overdag met 17 graden te koud. Na 6 uur opwarmen pas naar 27 graden en nu 29 nog steeds te fris om er in te gaan bubbelen. Zo heb je weinig aan een jacuzzi. Had me er op verheugd.

Robwandelaar
31 december 2023, 16:45
In de nacht van donderdag op vrijdag jl. schijnt het goed misse boel te zijn geweest bij Oceans.
Eén of meerdere criminelen hebben daar de saunaclub onder vuur genomen.

https://www.derwesten.de/region/nrw-duesseldorf-saunaclub-schuesse-polizei-a-id300773722.html


Heftiger Zwischenfall in der Nacht von Donnerstag (28. Dezember) auf Freitag in NRW. Nach Angaben von Polizei und Staatsanwaltschaft Düsseldorf hat gegen 1.30 Uhr ein Wagen neben einem Saunaclub in Düsseldorf-Rath gehalten.

Plötzlich eröffneten der oder die Insassen des dunklen Fahrzeugs das Feuer! Die Kugel flogen Richtung Eingangsbereich des NRW-Saunaclubs! Danach raste das Auto davon. Die Polizei jagte dem Wagen anschließend hinterher.


Volgende keer dus daar maar beter niet je wagen voor de deur parkeren.
Je zal hem maar aantreffen doorzeefd met kogels. Dan heb je thuis wel wat uit te leggen.:bibber_2:

Pompuy24
31 december 2023, 17:15
Nog beter…. Lekker bij weg blijven!

Siberische tijger
31 december 2023, 18:37
(..)
Je zal hem maar aantreffen doorzeefd met kogels. Dan heb je thuis wel wat uit te leggen.:bibber_2:

Ik denk dat je altijd wat uit te leggen hebt als men er thuis achter komt waar je bent geweest. ;)

rob45
31 december 2023, 23:39
Ik denk dat je altijd wat uit te leggen hebt als men er thuis achter komt waar je bent geweest. ;)De vraag is meer ...hoe kunnen ze er achter komen ? Pech met de auto kun je nog proberen te verbloemen waar dat het is gebeurt maar er zijn ook gevallen bekend van ijsberen die onwel werden en met een ambulance afgevoert moesten worden dan ben je wel zeker de klos.
In geval van kogelgaten in je auto word een smoes ook wel lastig denk ik.

stimpy3
31 december 2023, 23:56
paar jaar geleden was er een brandje bij (IIRC) magnum, waarbij ook een auto in de hens ging. Ga je vast ook een gniffelend gesprek krijgen met de helpdeskmevrouw van de verzekering als je moet zeggen waar je auto stond. :biggrin:

Ascari
1 januari 2024, 00:03
paar jaar geleden was er een brandje bij (IIRC) magnum, waarbij ook een auto in de hens ging. Ga je vast ook een gniffelend gesprek krijgen met de helpdeskmevrouw van de verzekering als je moet zeggen waar je auto stond. :biggrin:

Als de helpdeskmevrouw het adres herkent zal ze er wel zelf gewerkt hebben. :biggrin:

DMZ001
1 januari 2024, 01:13
Wat dacht je van een simpele bekeuring die op je mat valt. Bij mij viel er een keer één op de mat omdat ik voor 18:00 tegenover Aca Gold had geparkeerd. De politie had het nog een beetje duidelijker gemaakt door op de bekeuring te zetten "tegenover Aca Gold". :confused: