PDA

Volledige versie bekijken : Meeste vrouwen in welke Saunaclub ?

Mdenier
6 november 2014, 11:08
Ik ga regelmatig naar saunaclubs. Heel al veel dit forum gelezen, maar nooit actief bezig. Daarom eens een account aangemaakt.
Ik wil morgen, vrijdagmiddag 12.00 uur tot 20.00 uur naar een saunaclub gaan.
Ik heb er al een aantal bezocht, maar altijd ’s avonds.

In welke saunaclub zitten overdag de meeste vrouwen?
Welke saunaclub heeft op dit ogenblik de mooiste vrouwen?

Alvast bedankt!!!

Grtz

Willem2
6 november 2014, 11:33

Alvast bedankt!!!

Grtz

ad 1 Golden Time
ad 2 Dat is maar aan wie je dat vraagt en afhankelijk van jouw smaak

mechelen
6 november 2014, 22:22
Ik ga regelmatig naar saunaclubs. Heel al veel dit forum gelezen, maar nooit actief bezig. Daarom eens een account aangemaakt.
Ik wil morgen, vrijdagmiddag 12.00 uur tot 20.00 uur naar een saunaclub gaan.
Ik heb er al een aantal bezocht, maar altijd ’s avonds.

Alvast bedankt!!!

Grtz

Babylon valt op vrijdag overdag zeker aan te raden!

Jansen
6 november 2014, 22:29
Meeste vrouwen op vrijdag in YY en GT
Mooiste dames in YY

MarcusW
6 november 2014, 22:41
Welke regio wil jij aanrijden? Om even op de reacties qua GT en YY te reageren;

Als je vanaf 12 uur aanwezig wilt zijn, zou ik persoonlijk voor GT kiezen. GT zal in de middag al gezellig zijn. YY is op een vrijdag meer een avond club, in de bar ruimte zal het ongetwijfeld "matjes" zijn, vrouwen zitten massaal in de veranda een sigaret te roken.

uurtje
6 november 2014, 22:56
zo zo zo ...dan zullen we binnenkort wel uitgebreide verslagen gaan lezen van de regelmatige bezoeken in het verleden......apart dat na al die ervaring en het lezen deze kennis niet aanwezig is...

Ik roep; PHG! Daar zijn 100 vrouwen!

Winterbanden heb je in Duitsland nooit nodig, een milieu sticker is scam (niet intrappen dus), NZC (na al dat gelees hoef ik het vast en zeker niet voluit te schrijven) is de standaard en gezond en vergeet ff niet de vragen wat de beste club is. Er is namelijk 1 club die echte de beste is. Op alle dagen en voor alle beren..... Zo...ongeveer alles samengevat...

Piet Plezier
6 november 2014, 23:08
Ik roep Oceans 200 vrouwe.

Dalton
6 november 2014, 23:19
Ik roep Oceans 200 vrouwe.

Zaterdag zeker 300 dvp's er staan nu al rijen voor de deur en ze moeten eerst een nummertje trekken.
Niet te geloven het lijkt net een uitverkoop voor auto's waar de 1ste gratis is.

uurtje
6 november 2014, 23:21
nog ff en ik ga saunaclub Bangkok adviseren....

boo
7 november 2014, 20:24
100 of 200 of 300 ...... Wat maakt het uit ? Ik raak helemaal van slag als er zoveel snoepgoed aanwezig is, je weet niet wat te kiezen omdat er dadelijk misschien wel iets nóg lekkerders voorbij komt.

En de mooiste vrouwen ? Dat is heel persoonlijk, maar als er 50 rondlopen zitten er toch altijd wel een paar heel mooie bij ?

Veel plezier !

Hunziker
8 november 2014, 14:25
Voor de meeste 'dollar gevoelige vrouwen' ...Oostblok land...met stip op 1: Ukraine; Lviv, Odessa, Kiev.. Daar heb je geen sauna nodig..alhoewel winter is coming.

SAS
8 november 2014, 21:31
FKK World en ik . Daar moet je zijn als je geen keuze meer kan maken geniet mar lekker.

Groet,

SAS