PDA

Volledige versie bekijken : Gabriella (Braziliaanse) ex-Samya

KanariePiet
9 november 2014, 16:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/brazil.gif

Gabriella (Braziliaanse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

KanariePiet
9 november 2014, 16:26
Eergisteren in Samya voor een eerste keer met Braziliaanse (?) Gabriella geneukt.

Ik had al 2 slopende kamergangen met Natali achter de rug, maar tegen 0u30 begon kleine Piet ondanks de vermoeidheid tot mijn grote verbazing ineens terug zin te krijgen in een lekkere meid. Ik vermoedde dat het geen goed idee was om nog eens te kameren, maar wie ben ik om niet te luisteren naar mijn meest trouwe wapenbroeder. Ik raapte dus mijn laatste beetje energie bijeen en zette me naast Gabriella, die me afgelopen vrijdag al meermaals opgevallen was.

Ai probleem. Gabrialla sprak enkel Portugees, Spaans en Italiaans en laat dat nu net 3 van de weinige talen zijn die ik niet machtig ben. Chinees, Russisch, Mandarijns, allemaal geen probleem;):hammer:, maar die Zuid-Europese talen zijn nu eenmaal niet zo mijn ding.

Enfin: het werd een grappig gesprek met veel misverstanden, maar na een 20 minuten was ik toch om, voornamelijk omdat Gabriella er subtiel in was geslaagd Piet zijn lust op het gewenste niveau te krijgen (knuffeltje, kusje, hand in de beha, handen op haar poep…).

Wij dus naar de receptie waar we de sleutel van dat kleine kamertje naast het restaurant kregen. Hoewel het maar klein is, heb ik geen probleem met dat kamertje, maar eergisteren was het er snikheet. We stonden nog geen minuut in dat kamertje of we waren beiden al aan het zweten als een rund. Ik heb Gabriella dan ook gezegd dat ik een andere kamer wou .

Zo gezegd, zo gedaan en niet veel later lagen we in kamer 30. Ik legde me onmiddellijk op bed (ik was immers moe) en ondertussen ontdeed Gabriella zich van haar kledij. Gabriella is 25 jaar jong, heeft een mooi gezicht en lang, zwart haar. Ze is heel slank, maar heeft een lekkere poep en een leuke A-cup. Ze heeft een grote vlinder tattoo op haar rug. Piercings kan ik me niet herinneren.

Eens ze in haar Eva-kostuum stond, kwam Gabriella bij me op bed zitten. We begonnen met voorzichtige tongzoenen, maar al snel begaf Gabriella zich naar beneden. Ze had een aparte manier van pijpen, maar Piet vond het wel oké en hij stond dan ook al snel fier te smeken om seks. Gabriella voorzag hem dan ook snel van een condoom en besteeg hem.

We hebben lekker geneukt in cowgirl, missio (nu zoende Gabriella wel stevig door) en hondjes en in elk standje viel me op hoe nauw Gabriella wel aanvoelde, ondanks de stevige kwak glijmiddel die ze gesmeerd had. Tijdens hondjes zou het dan ook niet lang meer duren eer ik tot mijn 4de orgasme van de dag kwam:freu:.

We hebben vervolgens nog een 5-tal minuten nageknuffeld en na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Het was een goede kamergang geweest, zonder meer. Echt los is het nooit gekomen. Herhalingsgevaar is dan ook eerder klein:cool:.

why not me
16 november 2014, 11:52
Yesterday,
--> Happy Garden