PDA

Volledige versie bekijken : Gangbang, Geile Jenny, 52525 Waldfeucht



Willyw
16 november 2014, 18:45
Afgelopen donderdag de gangbang van Jenny bezocht.

Ze adverteert op nrwerotik. en haar eigen website geile-jenny.de Na wat zoeken bleek het dicht bij huis te zijn.
De party werd gehouden in een oud huis/boerderij in waldfeucht vlak over de grens bij Sittard.
Er werd opengedaan door een kerel zuidelijk type, erg vriendelijk.
Afgerekend en de trap op naar eerste verdieping, een grote slaapkamer met een groot bed, lekker warm door houtkachel.
In de gang boven was ook een badkamer met douche bad en WC.
Allemaal basic maar erg netjes en schoon.
Uitgekleed, je kleren mag je op een rekje in de slaapkamer hangen waar ook behoorlijk gerookt wordt (helaas)
Na even op de bank te hebben gewacht kwam Jenny zich voorstellen, Jenny is een mooie blonde Milf met een fantastische kont, klein beetje buikje.
Ze had een strakke lange jurk aan en stilleto hakken, kleine Willy steigerde :betrunken:

Na een tijdje te hebben gekletst over koetjes kalfjes en party's in duitsland, ging Jenny op bed liggen en nodigde mij en twee andere medestekers uit om haar te komen poppen. Omdat de andere heren geen aanstalten maakten heb ik me gemeld als vrijwilliger:), waarna een heerlijke pijpbeurt volgde. Na tien minuten pijpen daarna lekker Doggy afgemaakt, met uitzicht op haar heerlijke kont.

Ik ben enkele uren gebleven, tussendoor is er steeds een pause een kwartiertje en daarna gaat Jenny weer lekker naar het grote bed.
Er mag veel, gelukkig geen AO maar ook geen zoenen :mad:, ik heb haar wel in haar sterretje gepopt.

Leuke middag, uurtje of drie gebleven en 5 andere beren gezien.
Ze spreekt ook privé af, dacht te horen 120 Euro per uur all-in.

Ga zeker nog eens terug

Willi69
16 november 2014, 21:55
=> http://www.geile-jenny.de ;)

Big30
16 november 2014, 22:08
Sorry maar Geile Jenny in Waldfeucht! Mooie combi :).

Misschien moeten we toch maar eens overwegen 1 topic voor gangbangs aan te maken? Of toch maar liever verspreid zoals nu over de verschillende regio's?

Divenice
6 juli 2017, 10:43
http://img.6g6portal.com/user_v6/0-120928-45976158-380298-200-400.jpg

Ik had Geile Jenny (https://www.kaufmich.com/Jenny-Erkelenz)al lang op mijn lijstje staan en donderdag was ik eindelijk in de buurt.
Toevallig had ze die dag net een Gangbang in de planning, so what, kun je mooi eens testen...


Jenny is een leuk uitziende Duitse blondine met een lekker lijf en een guitig koppie.
Ze ontving in een appartement boven haar woning vlak bij Waldfeucht. Bij binnenkomst zaten er al 5 mannen aan een frisje en een knabbeltje, er waren bij aanvang 8 mannen. Een half uurtje na aanvang maakte Jenny aanstalten op het bed te gaan liggen en stripte zij en de mannen, kleding mocht op een rekje in de gang. Gelukkig was het daar redelijk rookvrij, in de zit/slaapkamer werd flink gerookt.

De mannen schaarden zich rond Jenny, ze had al snel twee pikken in haar hand en mond terwijl de derde man haar befte. De eerste man had hoge druk, dus al snel wisselde hij naar beneden en spoor hij het eerste rubbertje vol. Zo wisselde het af totdat ik aan de beurt was. Na een lekkere blowjob, schoof ik naar beneden en begon haar lekker te neuken terwijl ze al weer een andere pik in haar mondje had. Na korte tijd schoof ik een etage omlaag en na wat glijmiddel heb ik haar sterretje verkend totdat ik het rubbertje vulde. Nadat ze voor iedereen de tijd genomen had, was het tijd voor een rookpauze.
Een half uurtje later werd de arena weer betreden en mochten de overgebleven 7 mannen weer aan de slag. Toen ze doggystyle op het bed genomen werd ben ik tussen haar hoofd en het hoofdeinde van het bed gaan zitten zodat haar keel met elke stoot gevuld werd. Toen ik haar vroeg of ze ook wilde sandwichen keek ze me geil aan en nam plaats op mijn keihard gepijpte pik. Ze keek uitdagend naar achteren en vroeg "Wer hat lust?". Een van de mannen met een flinke lul begon haar in haar sterretje te neuken terwijl ik diep in haar kutje zat, dat met elke stoot vernauwde. Ik voelde hem door de kut en darmwand heen in en uit glijden terwijl Jenny bovenop me lag. Wat een heerlijk gevoel!

Toen hij gekomen was draaide ik Jenny en begon ze me verder te pijpen en af te trekken totdat ik mijn warme zaad over haar borsten en haar mondje spoot.

Een heerlijke afsluiter voor die dag.

Al met al een leuke ervaring maar ik denk dat ik haar de volgende keer toch liever privé bezoek, haar tarief staat op 60 Euro voor een half uurtje All-inclusive .
(GV, Franz. ohne, Franz. mit Aufnahme, AV, Kuscheln, Streicheln, GB, KB, Erotische Massagen, Fußerotik, Rollenspiele, NS aktiv, uvm)