volmer7
19 november 2014, 18:34
ik was er ook die vrijdag en heb erg genoten daar.
was er om 1600 uur en ging om 1200 naar buiten dus dat is een werkdag.
ben 4 keer naar de kamer geweest.
eerst relaxen aan de bar, zwembad, sauna, bubbelen beetje lullen en wat eten.
heb ook wel even de tijd nodig om te kijken wie ik zal nemen die dag, er lopen er zoveel en voor mijn smaak toch zeker 80 pct waar ik mee kan kameren.
het leuke is dat je toch een bepaald voorspel kan hebben zonder dat het wat kost en dan kiest om verder te gaan.
is dus heel anders dan achter het raam.
het was goed vol die dag.
het eten was lekker en de mensen relaxt.
geen gezeur en gezeik.
de muziek stond goed, wordt weleens over geklaagd maar was oke.
die topper achter de bar doet vreselijk haar best om iedereen van drinken te voorzien.
het is gewoon een mooie club en als ik dichtbij woonde ging ik vaak heen.
de minpuntjes vindt ik, als het druk is moet je soms wel lang wachten voor een kamer. ik vindt de verlichting slecht in de kamers, als je verbouwd hebt doe daar dan gelijk dimmers in dat verhoogd sfeer is mijn idee.
bij de douce had ik toch thermoknop aangebracht want je bent 5 min bezig om de kraan goed te mixen.
dat zou ik doen als het mijn club was maar andere ijberen hebben daar waarschijnlijk geen problemen mee.
voor de rest is het een top tent.
als advies zou ik nog mee willen geven om een bord op te hangen met de namen van de dames die die dag werken, dat lijkt mij handig omdat je toch veel leest op de forums en naar aanleiding daarvan die vrouw wil zien.
als je dan bij de ingang al kan zien of zij er is of kan komen zou ik prettig vinden.
nu het geile gedeelte.
ik zal er twee van de vier beschrijven, de eerste is daisy bloedmooi prachtig figuur heerlijke borsten en natuurlijk geschoren.
minpuntje was dat ze zei dat ze veel zou tongen maar dat viel tegen . voor de rest zeer goed pijpen waarbij ze tijdens het zuigen vroeg of ik cim wilde, meerprijs 25 e .
lekker doggy genomen dat moet wel als je die kont voor je hebt.
toch knap dat de dames zichzelf de hele dag kunnen geven met diverse mannen.
als laatste had ik anna een blondje van 20, zat alleen op de bank dus ik stelde voor naar de bios te gaan.
daar liggen ze ook half te neuken en te pijpen dus dat windt op.
anna ging er ook voor , veel tongen en teasen.
vingeren geen probleem.
dus maar naar de kamer. als je dan een meisje van 20 met een super figuur mag gaan neuken is toch wel iets moois.
ik liet haar eerst maar eens pijpen staand liggend diep alles was goed.
ik heb haar vreselijk liggen beffen tot dat ze vroeg of ik haar aub wilde neuken.
alle standjes doorgenomen met als laatste zij bovenop.
als je dan in de plafondspiegel dat jonge meisje ziet rijden is gewoon top.
ze haalde de vierde lading eruit van die dag en heb nog tijdje zitten kletsen,
heerlijke meid die ik volgende keer weer neem.
het is over het algemeen wel standaard seks dus daar doe je niet de dingen die je soms bij thuisontvangst doet, zoals rimmen slikken beetje sm dat soort dingen maar daar heb ik dan geen behoefte aan.
is gewoon heerlijk om daar binnen te zijn ook al zou je niet neuken maar alleen eten en drinken en zwemmen is het een gezellige toptent.
was er om 1600 uur en ging om 1200 naar buiten dus dat is een werkdag.
ben 4 keer naar de kamer geweest.
eerst relaxen aan de bar, zwembad, sauna, bubbelen beetje lullen en wat eten.
heb ook wel even de tijd nodig om te kijken wie ik zal nemen die dag, er lopen er zoveel en voor mijn smaak toch zeker 80 pct waar ik mee kan kameren.
het leuke is dat je toch een bepaald voorspel kan hebben zonder dat het wat kost en dan kiest om verder te gaan.
is dus heel anders dan achter het raam.
het was goed vol die dag.
het eten was lekker en de mensen relaxt.
geen gezeur en gezeik.
de muziek stond goed, wordt weleens over geklaagd maar was oke.
die topper achter de bar doet vreselijk haar best om iedereen van drinken te voorzien.
het is gewoon een mooie club en als ik dichtbij woonde ging ik vaak heen.
de minpuntjes vindt ik, als het druk is moet je soms wel lang wachten voor een kamer. ik vindt de verlichting slecht in de kamers, als je verbouwd hebt doe daar dan gelijk dimmers in dat verhoogd sfeer is mijn idee.
bij de douce had ik toch thermoknop aangebracht want je bent 5 min bezig om de kraan goed te mixen.
dat zou ik doen als het mijn club was maar andere ijberen hebben daar waarschijnlijk geen problemen mee.
voor de rest is het een top tent.
als advies zou ik nog mee willen geven om een bord op te hangen met de namen van de dames die die dag werken, dat lijkt mij handig omdat je toch veel leest op de forums en naar aanleiding daarvan die vrouw wil zien.
als je dan bij de ingang al kan zien of zij er is of kan komen zou ik prettig vinden.
nu het geile gedeelte.
ik zal er twee van de vier beschrijven, de eerste is daisy bloedmooi prachtig figuur heerlijke borsten en natuurlijk geschoren.
minpuntje was dat ze zei dat ze veel zou tongen maar dat viel tegen . voor de rest zeer goed pijpen waarbij ze tijdens het zuigen vroeg of ik cim wilde, meerprijs 25 e .
lekker doggy genomen dat moet wel als je die kont voor je hebt.
toch knap dat de dames zichzelf de hele dag kunnen geven met diverse mannen.
als laatste had ik anna een blondje van 20, zat alleen op de bank dus ik stelde voor naar de bios te gaan.
daar liggen ze ook half te neuken en te pijpen dus dat windt op.
anna ging er ook voor , veel tongen en teasen.
vingeren geen probleem.
dus maar naar de kamer. als je dan een meisje van 20 met een super figuur mag gaan neuken is toch wel iets moois.
ik liet haar eerst maar eens pijpen staand liggend diep alles was goed.
ik heb haar vreselijk liggen beffen tot dat ze vroeg of ik haar aub wilde neuken.
alle standjes doorgenomen met als laatste zij bovenop.
als je dan in de plafondspiegel dat jonge meisje ziet rijden is gewoon top.
ze haalde de vierde lading eruit van die dag en heb nog tijdje zitten kletsen,
heerlijke meid die ik volgende keer weer neem.
het is over het algemeen wel standaard seks dus daar doe je niet de dingen die je soms bij thuisontvangst doet, zoals rimmen slikken beetje sm dat soort dingen maar daar heb ik dan geen behoefte aan.
is gewoon heerlijk om daar binnen te zijn ook al zou je niet neuken maar alleen eten en drinken en zwemmen is het een gezellige toptent.