PDA

Volledige versie bekijken : Ontmaagding in saunaclub

scannerdarkly
20 november 2014, 18:30
Heren,

Wat is jullie mening omtrent de ontmaagding van iemand (ik dus) in een saunaclub?
Ik ben al naar een 3-tal privéhuizen getrokken, en al telkens teleurgesteld terug gekomen... Dus dacht ik...misschien een saunaclub, niets moet, alles mag.....of niet?
Ik dacht aan saunalub YinYang, of hebben jullie betere suggesties?

Bluebear
20 november 2014, 18:37
Heren,

Wat is jullie mening omtrent de ontmaagding van iemand (ik dus) in een saunaclub?
Ik ben al naar een 3-tal privéhuizen getrokken, en al telkens teleurgesteld terug gekomen... Dus dacht ik...misschien een saunaclub, niets moet, alles mag.....of niet?

Perfecte lokatie en ga overdag. Kies een MILF uit en zeg eerlijk wat je komt doen. Hun mamagevoelens zullen de rest doen. Geloof me. :tongue: ;)

Jansen
20 november 2014, 21:27
Heren,

Kom morgen naar YY en je zal geen spijt hebben wij helpen je er door heen ik ben er ook

Eddy_V
20 november 2014, 22:22
Perfecte lokatie en ga overdag. Kies een MILF uit en zeg eerlijk wat je komt doen. Hun mamagevoelens zullen de rest doen. Geloof me. :tongue: ;)

En langbenige, rondborstige Maria kan dat als geen ander!
Maar ook de wat jongere Simona, die vaak topless rondloopt, is super relaxed en een heerlijk beest in bed.
Maar ja..smaken verschillen en hoe herken je deze toppers..? Afspreken met medebeer via Meeting point.
Misschien ben je meer een liefhebber van Latina's? Die haal d'r zo tussenuit.
Veel plezier !

guusg
20 november 2014, 22:35
gewoon maagd blijven scheelt veel, heeeeeeel veel geld............

Nibor76
20 november 2014, 22:48
De hamvraag is in wat was je teleurgesteld.
En vanuit daar ligt de oplossing voor wat je wel wilt en waar dat te krijgen is.

Zultbroek81
20 november 2014, 22:50
Het is wel zo,als je aan deze hobby begint moet je sterk in je schoenen staan!
Als je 1x geweest bent ben je verkocht.
En als je verkocht ben ben je verloren .
Het is een uiterst verslavende hobby die zeker zo duur kan zijn als 1 van de andere verslavende hobby's ,gokken of drugs.
Tis maar dat je het weet ;)

ovboy
21 november 2014, 00:09
Jansen.... als hij komt, laat luana hem inwijden.

rmjhexe
21 november 2014, 13:38
Een goede tip: De eerste dame die je afvult die ga je nooit meer vergeten, dus kies zorgvuldig voordat je ergens voor de eerste keer opkruipt!

Bluebear
21 november 2014, 14:02
Een goede tip: De eerste dame die je afvult die ga je nooit meer vergeten, dus kies zorgvuldig voordat je ergens voor de eerste keer opkruipt!

Kut is kut. zei den boer,en hij naaide zijn varken!! :tongue: :biggrin:

9182

sofaking
21 november 2014, 16:18
Binnen in een club zorgvuldig nadenken ? Ik zou er zelf niet aan beginnen.... :betrunken:

Volg je instinct en als het dan nog slecht is, dan kan je jezelf niets verwijten van ik had wat langer moeten nadenken en dit of dat moeten doen of laten. Wat je ook doet, je gaat toppers, floppers, en allerhande stadia daar tussenin ontmoeten.

Mijn eigen eerste clubdag was trouwens zeer slecht. Alleen slechte en middelmatige seks gehad. De tweede was dan weer erg goed, en de herinnering daaraan is veel intenser dan de eerste.

scannerdarkly
26 november 2014, 14:40
Bedankt aan allen om eens jullie mening te geven. Ik apprecieer het!

stimpy3
26 november 2014, 18:07
Hoe kun je in een prive-huis teleurgesteld terugkomen? Dames niet naar de zin? Niet knap genoeg? Niet het juiste type? Want sex hebben met een vrouw in een privehuis is het simpelste wat d'r is: je zegt tegen een dame dat je tijd met d'r wilt doorbrengen, plokt geld neer, en daar ga je. Veel moeilijker kan het niet zijn. Als je dat niet kan in een privehuis, dan gaat een saunaclub het ook niet worden... :D

(en als het ligt aan 'ik wil alleen neuken met dames die lijken op weetikveelwie, dan kan het ook in een saunaclub lastig worden, om dames met die 'vibe' te vinden. Het hangt er maar vanaf hoe kritisch je bent...)

scannerdarkly
26 november 2014, 18:30
ik denk dat ik gewoonweg 3 keer pech heb gehad in die privéhuizen. De eerste keer was het duidelijk tegen haar zin, na 5 min pijpen kwam ze geïrriteerd omdat ik nog niet was klaargekomen, blijkbaar ook ene die haar "job" echt niet graag deed, ofwel had ze gewoon een slechte dag. In het 2de privéhuis kreeg ik te horen dat "zijn" luxedames gewoon weg alles deden. Eens op de kamer mocht niets....ik mocht haar enkel masseren, kussen mocht niet...nergens op haar lichaam....het enige dat ze ook deed bij mij was me aftrekken...en daar was ze nog eens barslecht in ook. De 3de was eentje die zelfstandige basis werkte, en die volgens jaar website zich aanbiedt voor ontmaagding. Maar ook dit trok op geen zier....beetje masseren, wat aftrekken, bij de sex wou ze elke minuut van standje veranderen. Na 3 min moest ze naar het toilet....een pauze van 15 minuten :S....dusja....blijkbaar is geld niet genoeg voor een of andere reden. Ofwel profiteren ze omdat ze denken dat ik toch niet beter weet....daarom dat ik het me overweeg om eens naar een saunaclub te gaan.

The Joker
26 november 2014, 19:09
Ik kan je als tip geven om het bij een gekende grote saunaclub te proberen waar min 50 vrouwen per dag zitten.
Qua optiek zit er dan sneller iets van je keuze tussen.
Probeer dan ook nog via meeting point met een stambeer uit die club af te spreken, zodat die je kan tippen welke dames je niet snel afwerken maar de moeite voor je nemen.
Qua nationaliteit kan je met een Poolse bijna niet de mist in gaan.

Badslippers
26 november 2014, 21:32
[ . . . ]
Ik ben al naar een 3-tal privéhuizen getrokken, en al telkens teleurgesteld terug gekomen[ . . . ]

Zoals The Joker aangeeft, ga met een paar doorgewinterde ijsberen naar hun stamclub en vraag hen welke dames jou een (aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) succeservaring zouden kunnen gaan geven.

Een andere mogelijkheid is om je club te bepalen en vervolgens hier een bericht te posten welke dames in die club goed zijn.

Bijvoorbeeld, als je naar Yin Yang gaat zit je goed bij Vita, Oekraïnse, Helena, Duits/Turks of Michelle, Martiniquaanse om er eens drie te noemen.Drie zeer verschillende dames met allemaal goede service. Let wel, dit geeft geen garantie maar zeker een kans op een lekkere sessie. Andere ijsberen kunnen dit lijstje moeiteloos aanvullen.

Bluebear
26 november 2014, 21:37
Bij Yinyang, Simona, Roemeense, 23 jaar, PSE en GFE, echt een lief meisje, superwijfie met brains. Zeg maar dat haar "husband" je gestuurd heeft. We hebben een open relatie, dus maak je daar maar niet druk over. :roll3:

jeegee
24 februari 2015, 15:19
Qua nationaliteit kan je met een Poolse bijna niet de mist in gaan.

Ook mijn ervaring en overtuiging!!

Peperduur
24 februari 2015, 15:25
...Zeg maar dat haar "husband" je gestuurd heeft

En dat zegt die man, in een ander topic, die laatst nog beweerde dat hij proffesionele psychologische hulp zocht ... :gruebel:

We hebben een open relatie, dus maak je daar maar niet druk over.

Een open relatie heeft ie met meerdere dvp's ;)

888
26 februari 2015, 14:34
Mijn beste ervaringen zijn idd ook met Pools/Tsjechische en russische dames.
Daarnaast staan bij mij duitse dames ook hoog.
De roemeentjes moet je echt de goede weten te vinden. deze zijn gemiddeld wel minder.

Huize Monique in amersfoort heeft over het algemeen ook zeer leuke dames.
Elisa is een dame waar ik deze week nog een uurtje ben geweest.
TOPservice en leuke spontane dame.
100,- kost je dit dan.

Teiresas
26 februari 2015, 14:57
Bedankt aan allen om eens jullie mening te geven. Ik apprecieer het!

Is het nog wat geworden eigenlijk met die ontmaagding van je?

van lotje gekrikt
26 februari 2015, 15:10
Is het nog wat geworden eigenlijk met die ontmaagding van je?

Denk het niet.... Kreeg zijn priesterboordje niet af, en de hilariteit was een showstopper.