KanariePiet
24 november 2014, 18:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Carina (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.45 m - 1.50 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:
KanariePiet
24 november 2014, 18:15
Afgelopen zaterdag heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Carina.
Carina is een 24 jaar jonge Roemeense schone die al 4 jaar in Samya werkt. Het is een echt onderdeurtje, slechts 1, 50m groot, maar ze heeft een heel mooi, vrouwelijk lichaam: een lekker volle kont en een heel mooi B-cup met stijve tepeltjes. Carina heeft bruine ogen en lang bruin-blond haar. Ze heeft een navelpiercing. Geen tattoo’s.
Ik had Carina al enkele maanden op het oog, maar haar soms ietwat strenge gezicht en afstandelijke houding weerhielden me er tot zaterdag steeds van haar aan te spreken. Toen ze zaterdag even alleen zat, en ik voor de zoveelste keer mijn ogen niet van haar kon af houden, dacht ik: raap je moet bijeen en stap op haar af. Zo gezegd zo gedaan en een aangenaam gesprekje van zo’n 15 minuten later, lag ik dan ook met haar op een kamer.
Carina is een 200% KP meisje: een kleintje, weinig vet, maar met hele mooie vrouwelijke vormen. Toen ik haar in Eva-kostuum zag staan, kon mijn kamergang eigenlijk al niet meer stuk:cool:.
Maar bon, KP-meisje of niet, ze zou uiteraard toch moeten werken voor haar centen, en dat heeft ze ook gedaan:freu:!
Zoenen gebeurde weliswaar met gevoel, maar jammer genoeg zonder tong. De pijpbeurt was uitstekend en tijdens het pijpen plaatste Carina zich zo, dat ik lekker met haar borsten en haar poesje kon spelen:freu:. Het neuken was heel goed, hoewel Carina zich, zeker tijdens missio, niet helemaal liet gaan.
Ik ben uiteindelijk knallend klaargekomen tijdens hondjes:biggrin:, waarop we het uur al pratend en knuffelend hebben volgemaakt.
Herhalingsgevaar: groot:cool:, maar het zal niet voor binnenkort zijn:frown:. Carina vertrekt maandag immers voor 3,4 maanden naar Roemenië. Ik heb haar maw dus nog net op tijd ‘geschaakt’!
cassenoisette
14 juni 2015, 11:20
==> FKK World for 1 month, alias Selena