Tjeppah
26 november 2014, 12:35
Nina is een mooie Roemeense meid, 28 jr, 1.70m, cup 75 B/C, lang zwart krullend haar, normaal tot slank, grote tattoo op haar onderrug en nog een tattoo van een Zodiac op een plaats die je alleen op de kamer te zien kan krijgen. Ze spreekt slecht duits en engels maar als je langszaam praat kan je hiermee toch elkaar dingen duidelijk maken. Het was in ieder geval geen probleem op de kamer. Daarnaast spreekt ze Spaans, Italiaans en natuurlijk Roemeens.
Nina is een erg lieve,mooie en zachte meid waar TZ een genot bij is. Ze pijpt rustig en ook deeptroath probeert ze maar ze slaagde er bij mij niet voor 100 % in. Ik heb een heerlijke sessie met haar gehad en in cowgirl het rubbertje volgespoten.
Verder heeft ze heerlijke borsten 75 B/C. Na afloop nog heerlijk geknuffeld en gezoend.
Echt 100 % GFE en bij een volgend bezoek aan Samya ga ik zeker nogmaals met Nina naar de kamer.
Nina is een erg lieve,mooie en zachte meid waar TZ een genot bij is. Ze pijpt rustig en ook deeptroath probeert ze maar ze slaagde er bij mij niet voor 100 % in. Ik heb een heerlijke sessie met haar gehad en in cowgirl het rubbertje volgespoten.
Verder heeft ze heerlijke borsten 75 B/C. Na afloop nog heerlijk geknuffeld en gezoend.
Echt 100 % GFE en bij een volgend bezoek aan Samya ga ik zeker nogmaals met Nina naar de kamer.