PDA

Volledige versie bekijken : Afpoeiertips!

Bluebear
29 november 2014, 14:28
Bedankt voor je reactie Bluebear! Ik ga nog even na denken over welke club ik naartoe ga.. als er nog meer tips en inhoudelijke reacties zijn op het voorstel tussen GT en Magnum dan hoor ik het graag.

Overigens had ik Magnum juist gekozen vanwege de omvang, dan ben ik voor mijn gevoel minder snel verplicht om met een dame te kameren als ik me niet op me gemak voel (of als ze er niet uit ziet :D). Ik heb het idee dat je in een kleinere club juist sneller aangekeken zal worden als je niets doet.. In zo'n grote club kun je nog een beetje rondlopen en verstoppen als het nodig is ;) Denk ik..

Nee, totaal niet waar. Waar is je assertiviteit gebleven? Nogmaals, jij bepaalt wat er gebeurd. Goeie afpoeiertips:
1. Ik heb geen geld meer.

2. Ik ben net van de kamer.

3. Je bent mijn type niet. (Voor als ze echt niet wil luisteren)

rob45
29 november 2014, 15:19
Nee, totaal niet waar. Waar is je assertiviteit gebleven? Nogmaals, jij bepaalt wat er gebeurd. Goeie afpoeiertips:

Ik douche ook wat vaker en wijs dan op mijn natte haartjes (Ace2 Style) als bewijs dat ik net van de kamer ben.
Werkt prima,ze controleren het wel met een aai over mijn bolletje.☺

Mr.IJsbeer
29 november 2014, 15:58

Deze week wat bijgeleerd:

4. Ik wil je alleen in de kont neuken. 10% kans dat ze ja zegt.

5. Ik ben impotent, ik kom alleen voor de sauna, eten en drinken.

6. Lik je ook mijn ballen?

7. Ik wacht op mijn vaste dame.

Misschien een idee voor een nieuw topic.

Costana
29 november 2014, 16:52
Nog een tip

8. Ik neuk enkel met lelijke vrouwen en jij bent té mooi om te neuken.

9. Ik neuk enkel in de kont zonder condoom !

10. Ricardo_Banana zijn afpoeiertruc: "Ik heb enkel 7 euro mee"

Big30
29 november 2014, 17:29
Misschien een idee voor een nieuw topic.
Voilà!

rob45
29 november 2014, 20:40
Nog een tip

8. Ik neuk enkel met lelijke vrouwen en jij bent té mooi om te neuken.

9. Ik neuk enkel in de kont zonder condoom !

10. Ricardo_Banana zijn afpoeiertruc: "Ik heb enkel 7 euro mee"

11. Ben aan de schijterij ik moet Nu naar het toilet. (BERGM550)
12. Even eerst mijn natte haartjes drogen.
(ACE2)
13. Die Rooie vermoord me als ik "vreemd" ga (BADSLIPPERS)
14. Je bent gewoon geen "B69 meisje" (BOY69)
15. Je rookt helaas niet en bij mij moeten ze stomen als een schoorsteen.Als ze toch roken is de sigaret te dun. (SFL)
16. Je tieten zijn net niet groot genoeg. (MEGABOOB).
17. Ik heb mijn krantje nog niet uit ! (WIJZEGRIJZE)
18. Ik heb last vandaag van mijn rug en ken niet bij de plinten. (JANSEN)
19. Sorry, je bent voor mij niet genoeg getint. (ROB45)
20. Hik.........,zijn jullie een tweeling ? (RICARDO BANANA)

Sjeufke
29 november 2014, 20:55
Zit TZ en FT in jouw pakket? Nee? Helaas............(pindakaas)

sofaking
29 november 2014, 21:00
Waar is de tijd dat "vielleicht später" noch volstond....

Don Rudo
29 november 2014, 21:18
9269

Badslippers
29 november 2014, 22:22
21. "Do you swallow?", is n zeer effectieve.

Eddy_V
29 november 2014, 23:32
22 ich mache nur dreier aber meiner Freund ist noch unterwegs.
(Voor de niet-begrijpende roemeentjes te vertalen in zoiets als "Eu doar trio, dar prietenul meu nu e acolo încă"
23 aber sobald er da ist, dann melden wir uns so dass wir dich sandwichen können.
Dat hoef je niet eens meer te vertalen, als ze dan nog niet afdruipt, zou het best nog een bijzondere avond kunnen worden ��

Nibor76
29 november 2014, 23:42
Gewoon een keer wat partytreffs aandoen.

Dan hoor je genoeg afpoeiertips :eek:
Eerst roken
Nu even koffie
Moet even douchen
Ik ben moe
Ik heb net gegeten, volle maag
Moet plassen
Muschi/banana au

Zultbroek81
30 november 2014, 09:26
Als er gevraagd wird aan mij of ik mee op de kamer wil en de dame in kwestie staat me niet aan,ben ik in eerste instantie altijd aardig.
En zeg ik gewoon dat ze m'n type niet is en dat ik betaal dus bepaal ik ook met wie ik ga.
Meestal lopen ze dan gewoon weg.
Een enkeling die blijft hangen zal ik dan nog duidelijker tegen moeten zijn helaas.
Maar je hoeft in principe niet heel beschaafd te doen hoor.
Waar ze vandaan komen worden ze heel slecht behandeld ,door hun vriendjes bijvoorbeeld.(en dat vinden ze nog prettig ook)
Als je te aardig ben gaan ze een loopje met je nemen ;)
En word je in het Roemeens ook nog flink in de zeik gezet.
Nu versta en spreek ik inmiddels ook een aardig woordje dus dat zal ik dan ook niet laten gebeuren.
Ik durf gerust te beweren dat wij beren zelfs te beschaafd zijn soms Tegenover de dvp.

Groet,spank!

Bluebear
30 november 2014, 09:38
Als er gevraagd wird aan mij of ik mee op de kamer wil en de dame in kwestie staat me niet aan,ben ik in eerste instantie altijd aardig.
En zeg ik gewoon dat ze m'n type niet is en dat ik betaal dus bepaal ik ook met wie ik ga.
Meestal lopen ze dan gewoon weg.
Een enkeling die blijft hangen zal ik dan nog duidelijker tegen moeten zijn helaas.
Maar je hoeft in principe niet heel beschaafd te doen hoor.
Waar ze vandaan komen worden ze heel slecht behandeld ,door hun vriendjes bijvoorbeeld.(en dat vinden ze nog prettig ook)
Als je te aardig ben gaan ze een loopje met je nemen ;)
En word je in het Roemeens ook nog flink in de zeik gezet.
Nu versta en spreek ik inmiddels ook een aardig woordje dus dat zal ik dan ook niet laten gebeuren.
Ik durf gerust te beweren dat wij beren zelfs te beschaafd zijn soms Tegenover de dvp.

Groet,spank!

Ik ben bang dat u teveel luistert naar de nieuwe versiergoeroe Blanc. Wat hij beweert horen alle dominante mannen graag. Hoe je behandelt wordt door de dames hangt van je eigen assertiviteit af, en kun je daarbij beschaafd blijven. Respect pays off more, then rudeness! :cool:

wo 19 nov 2014, 16:48
Londen weigert versiergoeroe Blanc toegang

LONDEN -
De omstreden datingcoach Julien Blanc mag Groot-Brittannië niet in. Dat meldde de BBC woensdag op basis bronnen binnen het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken. De Zwitserse Amerikaan werd eerder al Australië uitgezet vanwege de controversiële, vrouwonvriendelijke versiercursussen die hij geeft.

Foto: twitter
Blanc zou in februari beginnen aan een toer door Groot-Brittannië. Toen dat bekend werd kwam er een actie op gang om daar een stokje voor te steken. Zo'n 120.000 tegenstanders van de versiergoeroe ondertekenden een petitie om hem geen visum te geven.
In een gesprek met de Amerikaanse nieuwszender CNN bood Blanc naar aanleiding van zijn gedrag in Australië zijn excuses aan. Blanc vertelt in seminars aan mannen hoe die op nogal brute wijze een dame aan de haak kunnen slaan. "De lekkerste wijven zijn het onzekerst, vergeet daarom niet hen als oud vuil te behandelen”, zei hij onder meer. Ook postte hij foto’s van vrouwen die hij bij de keel grijpt. In een van de video's van een seminar toont hij hoe hij Japanse meisjes versiert. Hij pakt ze op straat bij hun hoofd en duwt dat tegen zijn kruis. 'Want', zo zegt hij, 'als blanke man in Japan kom je overal mee weg'.
Ook in Amsterdam is ophef ontstaan over de datingworkshops van Blanc en zijn bedrijf Real Social Dynamics. Een van Blanc's volgelingen komt in december naar de hoofdstad voor het geven van de omstreden training. Een online petitie die zijn komst naar Nederland moet verhinderen, is inmiddels ruim vijfduizend keer getekend. De PvdA stelt volgende week raadsvragen aan de burgemeester over de komst van de versiercoach.

Goedemorgenallemaal
30 november 2014, 10:18
Hier zitten wat leuke dingen bij, sommigen heb ik zelf ook al gebruikt en Sofas bijdrage gebruik ik ook nog wel eens...
Wat die meneer Blanc betreft, volgens mij een heel onzeker kereltje die dat probeert te compenseren.

Jansen
30 november 2014, 10:51
23. Ik ben de bodyguard van Big30 en mag niet naar de kamer.
24. Ik Wil wel met je naar de kamer maar moet toestemming van mijn vrouw hebben dus wil eerst een foto van je sturen.
25. Ik zit met een nieuw soort geslachtsziekte en weet nog niet hoe het besmettelijk is.

VAZKOR
30 november 2014, 13:44
26. Ik ben net klaargekomen alleen van je te zien
27. Ok maar dan wil ik 50€/half uur betaald worden
28. Ik ben net bestolen
29. Ik ben te drinken om hem recht te houden
30. 'kijken mag, aankomen niet', zegt m'n vriendinnetje die hier rondloopt.

Jansen
30 november 2014, 15:06
31. Ik kan niet klaarkomen ben Ajax fan.
32. Ik ben fan van Erdokan en dan besta jij niet als een gewone vrouw.
33. Ga maar vast douche dan ga ik me aankleden en naar huis.
34. Ik weet met wie je naar de kamer ben geweest en wil niets oplopen nu.
35. Ik ga alleen met mooie vrouwen naar de kamer.
36. Kom je uit Roemenië mooi dan kan ik hier blijven.
37. Ik ben Belg dus en heb geen winterbanden.
38. Accepteer je ook creditkaarten ?
39. Ik kom niet om te neuken maar om postzegels te ruilen.
40. Als je niet net zo goed bent als ik op de kamer dan betaal jij mij !
41. Ben ik hier bij de zaaduientelers ?

Tuc
30 november 2014, 18:05
42. Ich bin schwul.
43. Ik kom net van de kamer en tja ben geen 18 meer.

Piet Plezier
30 november 2014, 19:00
44 ik moet gaan me taxi is er.
45 sorry maar ik moet schijten als een reiger.
46 shit ik ben me geld verloren.

seksenfun
30 november 2014, 20:03
47. Mijn baard prikkelt momenteel enorm, heb me al even niet meer geschoren en ik wil persé beffen.

Mistralwind
30 november 2014, 20:52
48. Ik doe alleen aan plas en poep sex.
49.Ik ben transgender,weet je geen leuke man voor me.

mechelen
30 november 2014, 21:20
50. Je lijkt echt sterk op je moeder. Die heb ik 20 jaar geleden gehad :tongue:.

Piet Plezier
30 november 2014, 21:32
51. Ze bellen net dat ik vader ben geworden

rob45
30 november 2014, 21:44
52. Ben net uit de kast gekomen...........

Johnny Stromple
30 november 2014, 22:05
Dit zijn handige tips heren die zal ik moeten onthouden. Bedankt dit zal mij helpen als ik voor het eerst een club instap en daarna waarschijnlijk ook.

sofaking
30 november 2014, 22:16
Ik haak deze plaatjes aan mijn badjas als ik niet gestoord wil worden. Een vanvoor, een vanachter en een aan elke zijkant.9295

Goedemorgenallemaal
1 december 2014, 07:48
53. Keine Lust

Goedemorgenallemaal
1 december 2014, 07:48
Dit zijn handige tips heren die zal ik moeten onthouden. Bedankt dit zal mij helpen als ik voor het eerst een club instap en daarna waarschijnlijk ook.
Vooral daarna....

Oudebelg
1 december 2014, 16:41
54.Ik mag niet meegaan met vreemden van mijn moeder.

rob45
1 december 2014, 16:50
54.Ik mag niet meegaan met vreemden van mijn moeder.

Dan stellen ze zich voor en zijn ze geen vreemden meer.☺

Wentelt Eefje
1 december 2014, 17:35
55. Wordt dit de eerste keer dat je iemand met aambeien rimt?

Iamlonely
1 december 2014, 19:54
56 alle eer komt Banana toe!

Ben op zoek naar een maagd die nymfomaan is, maar krijg ze niet gevonden!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

seksenfun
1 december 2014, 19:58
Eigenlijk jaag je ze nog het best weg met de waarheid te zeggen. Ze willen de waarheid horen maar kunnen 'm niet verdragen. Je ziet ze van heel de dag niet weer als je gewoon zegt waar het meestal op staat: je bent mijn type niet. Regelmatig krijg je bij het weglopen dan nog even snel het verwijd of je naar een prinses aan het zoeken bent (zoiets ja, als het effe mag). Zeer effectief maar absoluut niet voor mannen die van rust, kalmte en vrede houden :smoke:.

Goedemorgenallemaal
3 december 2014, 08:10
Zeer effectief maar absoluut niet voor mannen die van rust, kalmte en vrede houden :smoke:.
Meeste beren gaan toch voor, of vooral of in ieder geval in belangrijke mate ook voor wat ontspanning naar een club. Als dat zo is weet ik niet of de waarheid wel het beste middel is

Picasso 1
3 december 2014, 09:05
Oogcontact verbreken en wegkijken, en als je ze recht op je af ziet lopen je gezicht een andere kant op wenden. Dat zijn voor vrouwen zeer heldere en effectieve signalen.

rmjhexe
3 december 2014, 11:28
Oogcontact verbreken en wegkijken, en als je ze recht op je af ziet lopen je gezicht een andere kant op wenden. Dat zijn voor vrouwen zeer heldere en effectieve signalen.

Vergeet niet dat je in een club doorgaans met zigeunerinnen te maken hebt. Die zijn niet ontvankelijk voor algemeen aanvaarde en ingeburgerde signalen ter afwimpeling, ze negeren dat wat niet in hun plan past en zullen je ondanks alles toch benaderen en bij verbale afwijzing je daarna trakteren op een heerlijke voorspelbare zigeunerinnen snauw en bijpassend vieze gelaatsuitdrukking.

Ik geniet daar persoonlijk erg van. Wees in control en laat je door die mokkels niet inpakken. :smoke:

Nibor76
3 december 2014, 12:09
Oefen op die Roemeense straat muzikanten bij je locale AH.

Picasso 1
3 december 2014, 12:49
Geloof me heren, het werkt. Het is vooral bij die 'zigeunerinnen' waar ik het op toepas en dan merk je dat ze onderweg naar je afremmen en hun weg afbuigen.
In Oase bijvoorbeeld barst het van dat type Roemeentjes en die proberen je altijd en zijn er relatief weinig mannen, deze aanpak blijkt onder die gehaaide types en bij dat soort omstandigheden uitstekend te werken. Bij degenen die toch recht op me af blijven lopen die kijk ik aan en schud met serieuze blik nee met mijn hoofd. Dat werkt helemaal bij de uitzonderingen die het niet willen begrijpen.
@Nibor, bij de Roemeentjes bij de AH werkt het ook prima. Maak totaal geen enkel contact middels de ogen, ook niet wanneer ze iets zeggen. Oogcontact = uitnodigen tot contact.

Bluebear
2 januari 2015, 20:31
57. Een tijdje geleden zat ik met een bekende ijsbeer aan de bar in Oedt. Wat hij vantevoren gegeten hadt weet ik niet, maar volgens mij was het een doosje veldmuizen. Men zegt ooit: "Tussen de bergen bromde een beer, ik keek om en ik zag hem niet meer". Nou hij lag ook tussen zijn bergen te brommen. Rotte eierenmelange!!! Ik keek hem aan en hij zweerde bij hoog en laag dat hij het niet was. Ik weet het wel zeker!!
Maar om een lang verhaal kort te maken. Het hadt ook een vernietigend effect op de dames die spontaan allemaal mijn medeijsbeer tot dader bombardeerde. Hij probeerde nog naar mij te wijzen, maar het hielp hem niet.
De dames weten wel dat "Bluebear" een suikerholletje heeft. :rolleyes: In ieder geval een hele tijd geen dames om ons heen gezien. ;) :biggrin:

9701

facial
2 januari 2015, 21:26
Ik ben aan de dunne schijt wil je me even rimmen

Jan_Wandelaar
3 januari 2015, 00:15
Op zich best raar:
Naar een bordeel gaan om vrouwen af te poeieren.........

sofaking
3 januari 2015, 00:21
Op zich best raar:

Niet raarder dan naar een hoerenloperforum gaan om hoerenloperforummers af te kafferen.

Jan_Wandelaar
3 januari 2015, 00:36
..... of op je geliefde forumpje een flame-war proberen uit te lokken.

Picasso 1
3 januari 2015, 02:29
Op zich best raar:

Het zegt eigenlijk genoeg over de hedendaagse dominante kwaliteit in de meeste saunaclubs: 90 procent afpoeieren en met zijn allen op de resterende 10 procent jagen.

SFL
3 januari 2015, 09:16
47. Mijn baard prikkelt momenteel enorm, heb me al even niet meer geschoren en ik wil persé beffen.

Nee, dat is geen geldige... Mijn bakkes is altijd ongeschoren en ze worden in meeste gevallen alleen maar kletsnat wanneer ik begin te likken.

In de plaats zet je deze maar: (alleen bij niet-Duitse mokkels proberen, want bij Duitse wijven bestaat de mogelijkheid dat je een dure kamergang aan je broek hebt)

"Ik wil eerst op je buik kakken en het dan uitvegen over heel je lichaam. Daarna kak je op mijn lul, ik smeer het uit en neem je dan heerlijk smerig in je kut." Nog voor je deze zin uitgesproken hebt, zijn ze weg.

Bluebear
3 januari 2015, 09:28
Het zegt eigenlijk genoeg over de hedendaagse dominante kwaliteit in de meeste saunaclubs: 90 procent afpoeieren en met zijn allen op de resterende 10 procent jagen.

Eres un hombre malcriado, Senor Picasso 1!! :tongue: :biggrin:

der lickmeister
3 januari 2015, 16:36
58 ik heb nog 3 afspraken lopen
59 ich hab es nicht gewust sonst hatte ich nicht alles verspritz
60 heute nicht nachte mal bis du der erste

Piet Plezier
3 januari 2015, 16:57
300.jpg (19,9 KB)hier kun je ze ook mee afpoeieren

Jansen
3 januari 2015, 18:06
61. Heb goede voornemens voor 2015 ik ga niet meer mee naar de kamer.

icesurfer
7 november 2015, 21:43
62. Ik houd niet van tattoo's, damn was zij even pissed, hahaha geen gelijk naar haar vriendinnetjes toe en met zun allen mij boos aankijken. Met een grote lach eventjes gezwaaid, van dat clubje geen last meer gehad.
63. Flinke negerin in de kino die me lastig viel. Ik houd niet van chocolade... wat volgde laat zich wel raden.

Eddy_V
7 november 2015, 21:48
63. Flinke negerin in de kino die me lastig viel. Ik houd niet van chocolade... wat volgde laat zich wel raden.

Een dikke negerzoen??

icesurfer
7 november 2015, 21:56
hahaha, die kon ik wel vergeten.

mentholbear
24 november 2017, 15:40
Eigenlijk jaag je ze nog het best weg met de waarheid te zeggen. Ze willen de waarheid horen maar kunnen 'm niet verdragen. Je ziet ze van heel de dag niet weer als je gewoon zegt waar het meestal op staat: je bent mijn type niet. Regelmatig krijg je bij het weglopen dan nog even snel het verwijd of je naar een prinses aan het zoeken bent (zoiets ja, als het effe mag). Zeer effectief maar absoluut niet voor mannen die van rust, kalmte en vrede houden :smoke:.

Idd, vooral als je vaker de club in komt heb ik geen zin in gesnauw en scheve blikken van de dames. Bovendien roddelen de dames onderling ook wat af. Dus als je zegt dat je een schurft aan je snikkel hebt, dan gaat het vuurtje zo rond...

53. Keine Lust

Heb ik vaker geprobeerd. Probleem Is dat ze em altijd wel rechtop krijgen. En dan sta ik met een mond vol...

Wentelt Eefje
24 november 2017, 17:33
Er is er eentje die ik regelmatig gebruik maar voor mezelf houd. Kan wel verklappen dat die eerlijk is, duidelijk, maar vrijwel altijd tot een aangenaam gesprek leidt en vriendelijke begroetingen zonder poging me tot een kamer te verleiden bij volgende ontmoetingen...
(Eerlijkheidshalve, ik ben geen genie of vrouwenfluisteraar, deze is me ook aan de hand gedaan door Mickey... )

Eddy_V
24 november 2017, 19:00
Er is er eentje die ik regelmatig gebruik maar voor mezelf houd. Kan wel verklappen dat die eerlijk is, duidelijk, maar vrijwel altijd tot een aangenaam gesprek leidt en vriendelijke begroetingen zonder poging me tot een kamer te verleiden bij volgende ontmoetingen...
(Eerlijkheidshalve, ik ben geen genie of vrouwenfluisteraar, deze is me ook aan de hand gedaan door Mickey... )

Klopt helemaal, werkt perfect als je zegt dat je homo bent en alleen maar voor de masseur en de wellness komt

Das
24 november 2017, 19:20
Probleem Is dat ze em altijd wel rechtop krijgen. En dan sta ik met een mond vol...

GVD, heb jij dan zulk een grote?
Ik geraak maar net aan mijn navel...

mentholbear
24 november 2017, 19:29
GVD, heb jij dan zulk een grote?
Ik geraak maar net aan mijn navel...

... vol tanden. You dirty mind ;)

https://pbs.twimg.com/media/B8aA9aJIYAIoWzQ.jpg

Goedemorgenallemaal
24 november 2017, 20:41
Ssssht , ik kijk #tvoh

laplagne
25 november 2017, 08:50
Ik zeg meestal 'ik heb al een afspraak'. Maar dan willen soms sommige dames doorvragen zoals een ervaren speurneus van de politie 'met wie dan?' en 'waar is ze dan?'. Het beste is gewoon geen oogcontact zoeken, want dan laten de dames je meestal links liggen.