PDA

Volledige versie bekijken : Hoeslakens

Badslippers
2 december 2014, 23:36
toen ik uiteindelijk kwam (ze was me aan het pijpen), vloog de sprema in het rond....gelukkig niet op het hoeslaken...volgens Swetlana zou daar 50 euro boete op staan voor de dames

Dat klopt van die 50 euro.
Maar dat is alleen als ze er niet een nieuw hoeslaken opleggen.

Die 50euro is als er GEEN nieuw hoeslaken op gelegd wordt........................

Zie ik hier (naast de winterbanden) een nieuw "Topic" ontstaan? Om te beginnen molton hoeslakens of toch liever katoenen. Daarnaast de prijzen. €50 lijkt me een zeer luxe uitvoering. Waarschijnlijk van de wol van de Afghaans Kasjmierse berggeit geweven.

forgetskinnyletsgetfatty
2 december 2014, 23:40
Ken wel de "molton" dekens, maar "molton" hoeslakens.:confused:

sofaking
2 december 2014, 23:47
Best is een orgielaken mee te brengen. Goed voor allerhande vieze spelletjes en naderhand gemakkelijk op te kuisen.

9303

Big30
2 december 2014, 23:55
Er gaat niets boven een molton hoeslaken, in de winter dan he! Ik meen zelfs dat althans in de winter deze in Duitsland verplicht zijn. In de zomer is katoen de betere keus, maar ik heb er inmiddels weer molton op liggen. Laat de winter maar komen!

Badslippers
2 december 2014, 23:57

Molton Hoeslaken
de ideale Matrasbeschermer

Een Molton Hoeslaken van Slaaptrends.nl is uitstekend geschikt voor de bescherming van uw matras. Het hoeslaken neemt veel vocht op en dat voorkomt dat dit in uw matras terecht komt. (http://www.slaaptrends.nl/16-molton-hoeslaken)

Verder:
Hoe krijg je spermavlekken uit (hoes)lakens
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/hoe-krijg-je-spermavlekken-uit-hoeslakens/

Trouwens, wat voor de geitenwollensok geldt, geldt ook voor het molton hoeslaken:
's winters warm en 's zomers koel. Bovendien is de vochtopname ongeëvenaard.

Teiresas
2 december 2014, 23:59
Persoonlijk hoopte ik op een topic over de geringbaarde dwerggans of de appelboor, maar ik moet erkennen, het hoeslaken (of is het de hoeslaken?) is een waardig alternatief.
Het moge duidelijk zijn dat de molton hoeslaken een onderlaken betreft, tussen matras en benedenlaken dus. Veelal in hoesvorm, doch niet noodzakelijkerwijs.

Big30
3 december 2014, 01:14
Ik dacht zelf meer aan een uitvoerige beschouwing over de kurkentrekker. Dus de verschillende modellen, voor en nadelen eens goed op een rijtje zetten. Ook zou er hier wat meer over de kwaliteit van de badjas en handdoek moeten worden geschreven. Dit lijkt een beetje een taboe onderwerp op dit forum.
Waar ook weinig over wordt geschreven is hoe je in een FKK club het beste een handdoek om kunt doen, weer zo'n onderwerp waar we meer kennis over kunnen en moeten uitwisselen! Er zijn verschillende technieken zo'n handdoek om te doen maar deze kennis houden de meesten bewust voor zichzelf!

Eddy_V
3 december 2014, 02:02
En de starter van dit topic kan ons misschien ook een inkijkje geven in diversiteit van badslippers, achtergrond informatie en ontstaans geschiedenis van dit onontbeerlijke onderdeel van de ijsberen uitrusting?
De voor- en nadelen van de diverse uitvoeringen, slijtvastheid, stroefheid en flexibiliteit (bij gebruik als Kinky spanking) zijn toch items die de gemiddelde ijsbeer niet onberoerd laten?!

Iamlonely
3 december 2014, 18:20
Begrijp ik nu goed dat als ik dreig de hoeslakens onder te spuiten het mokkel gratis ft zal doen en zo 50 euro uitspaard c.q. verdiend 😄😄😄

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Piet Plezier
3 december 2014, 19:02
Begrijp ik nu goed dat als ik dreig de hoeslakens onder te spuiten het mokkel gratis ft zal doen en zo 50 euro uitspaard c.q. verdiend ������

Leer eens lezen! !!!

Bosco
3 december 2014, 19:40
Leer eens lezen! !!!

Nee Pietje.... jij moet leren lezen!!! :biggrin:

Iamlonely
3 december 2014, 20:28
Leer eens lezen! !!!

Ik kan redelijk goed lezen, maar u waarschijnlijk niet begrijpend lezen!

Daarom nader verklaard:

Hoeslaken onder is 50 euro boete voor de dame!

Ik dreig het hoeslaken te bevuilen!

De dame lost dit op door ft!

Hierdoor geen hoeslaken vervuild waardoor de dame geen boete van 50 euro krijgt.

Indirect heeft ze dus 50 euro verdiend want als ze geen ft had gedaan was het hoeslaken vies geworden en had ze 50 euro boete gekregen!

In meer jip en janneke taal is het niet uit te leggen en zie er de humor van in!

Nibor76
3 december 2014, 20:46
Maar gaan ze dan als een Rob Geus met de blauwe sperma lamp controleren.

Veel gekker moet het niet worden, een dagje ontstressen levert zo dan nog steeds stress op, kun je beter op de bank bij je wijf zitten GTST zitten kijken ipv zogenaamd over moeten werken.

Big30
3 december 2014, 22:29
In meer jip en janneke taal is het niet uit te leggen en zie er de humor van in!

Om eerlijk te zijn ik begrijp het echt niet! Wie zijn Jip en Janneke nu weer???

Kun je het ook in beelden uitdrukken zonder woorden of eventueel gebarentaal? Wat ook zou helpen is een heldere uitleg in het Helmonds, die taal ben ik wel machtig.

Bij voorbaat dank ial!

Jansen
3 december 2014, 23:04
Ik breng mijn eigen hoeslaken mee.

Tony M
4 december 2014, 01:11
Wat een vraag over een boete van een (bijna) ondergespoten hoeslaken allemaal niet te weeg brengt.....haha
Verbaasd me gewoon dat er zoveel regeltjes met boetes voor de dames zijn..kaugum in de mond....€50 eurootjes boete.....tuurlijk ziet het management liever dat ze wat anders in de mond hebben ;-)

Piet Plezier
4 december 2014, 08:54
Nee Pietje.... jij moet leren lezen!!! :biggrin:

Dat heb ik nog nooit gekund bosco.

Piet Plezier
4 december 2014, 08:56
Ik kan redelijk goed lezen, maar u waarschijnlijk niet begrijpend lezen!

Daarom nader verklaard:

Hoeslaken onder is 50 euro boete voor de dame!

Ik dreig het hoeslaken te bevuilen!

De dame lost dit op door ft!

Hierdoor geen hoeslaken vervuild waardoor de dame geen boete van 50 euro krijgt.

Indirect heeft ze dus 50 euro verdiend want als ze geen ft had gedaan was het hoeslaken vies geworden en had ze 50 euro boete gekregen!

In meer jip en janneke taal is het niet uit te leggen en zie er de humor van in

nou ik zie er de humor niet van in.
Dat is meer dreigen naar het meisje toe.
En daar zijn ze in van Goch niet van gediend.

Goedemorgenallemaal
4 december 2014, 09:18
[B][SIZE=3]
Verder:
Hoe krijg je spermavlekken uit (hoes)lakens??

De vraagsteller had het ook wat neutraler kunnen doen met de vraag naar bloedvlekken, reageert eigenlijk hetzelfde (en dan zeg je toch dat je in je slaap een wondje het open gekrabt).
Daarom houden niet alle dames van Bukake en facials, moesten ze eerst met koud water aan de gang, moet je met dot weer niet aan denken.

Trouwens, wat voor de geitenwollensok geldt, geldt ook voor het molton hoeslaken:
's winters warm en 's zomers koel. Bovendien is de vochtopname ongeëvenaard.
Geldt dan weer in minder mate voor stretch moltons met 20% polyester erbij.

Iamlonely
4 december 2014, 10:14
Piet plezier ik dreig nooit en zeker niet naar dvp's! Ik hou er zelf namelijk ook niet van als mensen dreigende taal aanslaan! Het was als grappige oplossing bedoeld voor een achterlijke 50 euro boete regel! Maar humor verschilt gelukkig en daarom heb jij het er prima naar je zin en zullen ze mij er nooit zien!

Piet Plezier
4 december 2014, 11:40
Piet plezier ik dreig nooit en zeker niet naar dvp's! Ik hou er zelf namelijk ook niet van als mensen dreigende taal aanslaan! Het was als grappige oplossing bedoeld voor een achterlijke 50 euro boete regel! Maar humor verschilt gelukkig en daarom heb jij het er prima naar je zin en zullen ze mij er nooit zien!

Dat beloof je echt hè, dat wij jou daar nooit zullen zien.
Gelukkig.

Iamlonely
4 december 2014, 11:58
Ik ben een man van mijn woord dus maak je geen zorgen!

van lotje gekrikt
4 december 2014, 12:08
Leer eens lezen! !!!

Wat mij betreft is dit ook erg pijnlijk en een taboe onderwerp.
Persoonlijk kan ik ook niet lezen, alleen schrijven. :heul:
Ik weet dus nooit wat ik eigenlijk heb geschreven en moet er maar op gokken dat het enigszins zinvol is.
Alle lolbroeken die nu weer gaan schrijven 'nee, is totaal niet zinvol' of varianten erop: Kan ik lekker toch niet lezen :baeh::asshole:

Op wat voor site zit ik hier eigenlijk? Toch wel die van de Katholieke Kerk hoop ik?

Bubbelbader
4 december 2014, 16:07
Molton Hoeslaken
de ideale Matrasbeschermer

Een Molton Hoeslaken van Slaaptrends.nl is uitstekend geschikt voor de bescherming van uw matras. Het hoeslaken neemt veel vocht op en dat voorkomt dat dit in uw matras terecht komt. (http://www.slaaptrends.nl/16-molton-hoeslaken)

Juist, ik veeg altijd mijn overmatige hoeveelheid voorvocht stiekem af aan het hoeslaken omdat deze zo goed absorberen. Erger nog na de sex veeg ik ook mijn met sperma besmeurde eikel af aan datzelfde hoeslaken. Ik doe dat natuurlijk altijd zodanig dat de dame het niet ziet. Zeker in van Goch is dat een waar genot.

Piet zou eens moeten weten, ssst

sofaking
4 december 2014, 18:31
't zou kunnen dat dit al ergens eerder gepost is, maar je kan bijvoorbeeld een goed wasmiddel meenemen. Zo kan je je meisje weer helemaal gerust stellen dat je de kamer achterlaat in zuivere toestand.

https://www.youtube.com/watch?v=o1LjppPAC_k

Big30
4 december 2014, 21:23
Heren we houden het hier wel gezellig he! Geintje is echt geen probleem in een vrij hilarisch topic als deze.

Piet Plezier
4 december 2014, 21:47
Juist, ik veeg altijd mijn overmatige hoeveelheid voorvocht stiekem af aan het hoeslaken omdat deze zo goed absorberen. Erger nog na de sex veeg ik ook mijn met sperma besmeurde eikel af aan datzelfde hoeslaken. Ik doe dat natuurlijk altijd zodanig dat de dame het niet ziet. Zeker in van Goch is dat een waar genot.

Piet zou eens moeten weten, ssst

als ik jou een keer tegen kom dan zal ik eens lekker op je kop gaan zitten schijten.
En kijken of je dat net zo leuk vind als de lakens vervuilen met je communie pieleke.

rmjhexe
4 december 2014, 22:02
Ondanks dat ik af en toe ao neuk bevuil ik slechts zelden een laken, ik spuit af in het meisje, dat het daarna dan uit haar poesje op het laken drupt vind ik de verantwoordelijkheid van de dame, het is immers vast niet de eerste keer dat iemand haar aftankt. Ik ga dit principe snel eens in de notoire ao-club van Goch in de praktijk brengen en zien welke gevolgen het heeft. Noem het een testcasus met wetenschappelijke inslag.

Badslippers
4 december 2014, 22:15
als ik jou een keer tegen kom dan zal ik eens lekker op je kop gaan zitten schijten.
Niet op de kop Piet. Da's "Off-Topic". Op het hoeslaken, dan ben je weer "On Topic".

Hemaworst
4 december 2014, 22:53
Niet op de kop Piet. Da's "Off-Topic". Op het hoeslaken, dan ben je weer "On Topic".

Waarom schiet me nou toch opeens weer die Italiaan op Malta te binnen?

Eddy_V
5 december 2014, 00:22
Waarom schiet me nou toch opeens weer die Italiaan op Malta te binnen?

Ik zou het niet weten, maar weet vrijwel zeker dat ik het ook niet wil weten ��

Teiresas
5 december 2014, 00:48
http://youtu.be/JAFQFvSPhQ8

Dalton
5 december 2014, 02:27
Waarom worden de kussens niet vermeld met al dat kwijl erop plus de sperma wanneer je ze onder de reet van de dame stopt?
Soms zijn ze zo hard dat het lijkt of je een stuk beton onder je kop hebt met al dat opgedroogde sperma.

Bubbelbader
5 december 2014, 09:59
En kijken of je dat net zo leuk vind als de lakens vervuilen met je communie pieleke.

Kijk Pietje nou begin ik iets te begrijpen van die gezelligheid in van Goch die jij in ongeveer elk bericht aanhaalt.:smile2:

Piet Plezier
5 december 2014, 10:51
Kijk Pietje nou begin ik iets te begrijpen van die gezelligheid in van Goch die jij in ongeveer elk bericht aanhaalt.:smile2:

Iets wat voor mij waar is dat mag gezegd worden.
Maar ik zou zeggen kom ook een keer naar de gezelligste club van NRW van Goch.
Morgenavond is het Nikolausparty kom erbij en je hebt de hele avond schik voor maar €30,00.

P11111
5 december 2014, 11:37
de hele avond schik voor maar €30,00.

Pietje, je moet de niet-bierdrinkers en onwetenden niet proberen te misleiden, want er zijn in Van Goch voor de drankjes natuurlijk bijkomende kosten. Maar goed, een klein glaasje cola, fanta of water van 0,2 liter kost slechts €3,00... Dus de hele avond schik met tien fanta's en het is geen €30,00 maar €60,00.

En dan is het nog te hopen dat je je glas water niet over het hoeslaken laat vallen...

Piet Plezier
5 december 2014, 13:28
Pietje, je moet de niet-bierdrinkers en onwetenden niet proberen te misleiden, want er zijn in Van Goch voor de drankjes natuurlijk bijkomende kosten. Maar goed, een klein glaasje cola, fanta of water van 0,2 liter kost slechts €3,00... Dus de hele avond schik met tien fanta's en het is geen €30,00 maar €60,00.

En dan is het nog te hopen dat je je glas water niet over het hoeslaken laat vallen...

Dat is jou keuze om geen bier te drinken.
In een gemiddelde club betaal je ook €60,00.
Dus dat komt op het zelfde neer.
Ik misleid niemand de entree is €30,00 in van Goch.
Of je drinkt niets

Nibor76
5 december 2014, 15:19
..een klein glaasje cola, fanta of water van 0,2 liter kost slechts €3,00....

Slechts drie euro voor een kinder glaasje gazeuze "slechts" noemen.

Ik weet het is relatief in een hoerentent maar bij moeder de vrouw, op feestjes of op het boze Internet als reaguurder maar klagen over die hoereca ondernemers die afzetters die woekerprijzen rekenen voor drank en fris waarvan je denkt dat de ober drie keer gestruikeld is.

Één euro vijftig vind ik normalere prijzen, maak je nog voldoende winst op een fles cola van net geen euro waar je met gemak 4 glazen uitschenkt, tel uit je winst.....

Oudebelg
5 december 2014, 15:26
Ge zijt er duidelijk nog niet geweest,Nibor76,anders zoudt ge weten dat
alle frisdrank uit een apart flesje bestaat,dat uit de frigo komt.
Dit is in andere club's wel anders,lauw of uit de tap.

P11111
5 december 2014, 15:41

Één euro vijftig vind ik normalere prijzen, maak je nog voldoende winst op een fles cola van net geen euro waar je met gemak 4 glazen uitschenkt, tel uit je winst.....

Ironie

Ironie is "spotternij door juist iets anders te zeggen dan wat men bedoelt, of zelfs het tegenstelde".

Ironie veroorzaakt nogal eens misverstanden. Met name in geschreven teksten. Zuivere geschreven tekst kent immers intonatie noch lichaamstaal, net díe signalen die bij persoonlijke communicatie duidelijk maken of een opmerking al dan niet ironisch is. Dit kan vermeden worden door een 'smiley' bij het ironische te plaatsen. Dit is vooral gebruikelijk op teksten op het internet, maar niet in de literatuur.

Daarom: Maar goed, een klein glaasje cola, fanta of water van 0,2 liter kost slechts €3,00... :wink:

hitman
5 december 2014, 17:39
Dacht dat het hier over hoeslakens zou gaan,

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10149958/#/50149956

net een 11 € bij Ikea

Badslippers
5 december 2014, 17:48
Dit kan vermeden worden door een 'smiley' bij het ironische te plaatsen. Dit is vooral gebruikelijk op teksten op het internet, maar niet in de literatuur.

Praat me niet over "Smileys". Dat zijn de stronthopen van internet die gebruikt worden door sullige angsthazen die te bang zijn om te zeggen:
"Wat ben jij een lul".
Om dat te verdoezelen plakken ze er zo'n "Smiley" achter als een zogenaamde ironische schaamlap voor wat ze eigenlijk echt denken.

Maar goed, hoeslakens. Misschien iets van latex?

9316

Alexander de Grote
5 december 2014, 17:51
alle frisdrank uit een apart flesje bestaat,dat uit de frigo komt.
Dit is in andere club's wel anders,lauw of uit de tap.

Een flesje Coca Cola 0.2l kost 50 cent incl. BTW. Men maak hier een kleine 2,50 euro winst op. In iedere andere normale FKK club, mooiste voorbeeld is H7 met een entree tot 18.00 uur van maar 20 euro is de frisdrank gratis. Anderen verschillen de entrees van 35 tot 60 euro. Allemaal gratis frisdrank.

Dan kom je bij de mooiste club van NRW toch wel een beetje bedrogen uit. Is het de club dan wel waard? Want een avondje met 10 flesjes fris kom je wel daar.

Piet Plezier
5 december 2014, 17:54

Ik weet het is relatief in een hoerentent maar bij moeder de vrouw, op feestjes of op het boze Internet als reaguurder maar klagen over die hoereca ondernemers die afzetters die woekerprijzen rekenen voor drank en fris waarvan je denkt dat de ober drie keer gestruikeld is.

Bij van Goch krijg je kleine flesjes.
En is altijd lekker koud.

Piet Plezier
5 december 2014, 18:06
Een flesje Coca Cola 0.2l kost 50 cent incl. BTW. Men maak hier een kleine 2,50 euro winst op. In iedere andere normale FKK club, mooiste voorbeeld is H7 met een entree tot 18.00 uur van maar 20 euro is de frisdrank gratis. Anderen verschillen de entrees van 35 tot 60 euro. Allemaal gratis frisdrank.

Dan kom je bij de mooiste club van NRW toch wel een beetje bedrogen uit. Is het de club dan wel waard? Want een avondje met 10 flesjes fris kom je wel daar.

hoezo gratis frisdrank waar betaal je die €60,00 entree dan voor? ??
€30,00 plus €30,00 is ook €60,00 dus je betaald niets meer in de mooiste club van NRW van GOCH.
Doordeweeks betaal ik ook €3,00 voor me biertje.

Piet Plezier
5 december 2014, 18:09
Praat me niet over "Smileys". Dat zijn de stronthopen van internet die gebruikt worden door sullige angsthazen die te bang zijn om te zeggen:
"Wat ben jij een lul".
Om dat te verdoezelen plakken ze er zo'n "Smiley" achter als een zogenaamde ironische schaamlap voor wat ze eigenlijk echt denken.

Maar goed, hoeslakens. Misschien iets van latex?

9316

Maar als je iemand een lul noemt badslippert dan word het geveegd.
en je krijgt een mailtje dat je dat niet meer mag doen.
Uitschelden hoeft ook niet vind ik.

Oudebelg
5 december 2014, 18:10

Sorry mod,anders maar een topic starten over drank.Ha den David,als ge H7 als voorbeeld
wilt geven,koop ze dan een deftige koffiemachine zodat ge geen halfuur moet wachten als de
koffiekan weer eens leeg is.

Alexander de Grote
5 december 2014, 18:13
hoezo gratis frisdrank waar betaal je die €60,00 entree dan voor? ??
€30,00 plus €30,00 is ook €60,00 dus je betaald niets meer in de mooiste club van NRW van GOCH.
Doordeweeks betaal ik ook €3,00 voor me biertje.

Een club waar je 60 euro entree betaald, kun je zeker niet vergelijken met van Gogh. En voor een flesje 20 cl betaal ik normaal maximaal 1,80 voor. Ik vergelijk van Gogh met Heaven7, en daar is de entree incl. eten en frisdrank maar 20 euro.

Maar je raakt nu in de sfeer van DALTON met je favo clubje. Dus laten we het maar hierbij.

Piet Plezier
5 december 2014, 18:16
Een club waar je 60 euro entree betaald, kun je zeker niet vergelijken met van Gogh. En voor een flesje 20 cl betaal ik normaal maximaal 1,80 voor. Ik vergelijk van Gogh met Heaven7, en daar is de entree incl. eten en frisdrank maar 20 euro.

Maar je raakt nu in de sfeer van DALTON met je favo clubje. Dus laten we het maar hierbij.

Ok we laten het hierbij.
Fijn weekend.

rmjhexe
5 december 2014, 18:52
De mooiste club van NRW.... Ieder zijn smaak en beleving natuurlijk, maar persoonlijk heb ik zelfs bij het schijten in een openbaar toilet al een aangenamere sfeer beleefd dan binnen de muren van dat pand in Goch waar dat partytreff harem is ondergebracht...

Piet Plezier
5 december 2014, 19:11
De mooiste club van NRW.... Ieder zijn smaak en beleving natuurlijk, maar persoonlijk heb ik zelfs bij het schijten in een openbaar toilet al een aangenamere sfeer beleefd dan binnen de muren van dat pand in Goch waar dat partytreff harem is ondergebracht...

Man dat weet jij helemaal niet ik heb je 1 keer gezien met rmjhexe.
Want pietje pik heeft dit geschreven.