PDA

Volledige versie bekijken : Tippelzone Essen (Antonia / Roemeense )



wandelaar68
5 december 2014, 01:31
T was vandaag een drukke dagmet veel heen en weer rijden.
T weer was ook niet erg mooi te noemen.
Eenmaal thuis op de bank,onderuitgezakt met tegelijk kriebels in mn buik ,(Verslavingskriebels :) ) lag ik te denken om maar eens een keer weer na zoveel tijd om een bezoekje te brengen in Essen op de tippelzone.
Lekker frisjes gedoucht ,en nog ff gauw wat gegeten .Zo gezegd zo gedaan ben ik in mn 'Deutsche' auto gestapt( tjah niet alleen mn landbestemming is vaak duitsland,maar zo ook mn automerk :)
Eenmaal daar even paar rondjes gereden,uiteraard door t koude weer was t aanbod van de dvp's ook niet veel te noemen,stuk of 12 hooguit.
Op mn 3e rondje viel mn oog ineens voor een brunette met een mooi figuurtje waar j-lo jaloers op zou worden,
Dus ik rem uiteraard af on een gesprekje te voeren.
Ze heet Antonia en ze is 25 vertelt ze me,en ze staat hier pas 4 dagen,en ook vertelt ze erbij dat ze voorheen bij een club heeft gewerkt dat niet echt in de buurt ligt ,zogenaamd Dolce Vita als ik t me goed herinner ??
Prima over op de prijslijst dan maar,kon wel een uur babellen maar dr stonden al flink wat ongeduldige auto s achter me die begonnen te claxoneren.
Na een kort gesprek zijn we tot een deal gekomen,namelijk programma 4 :
Pzc+nmc+eierlecken+in mund spritzen .
Terwijl ze zich begon uit te kleden ,werd mijn slapdullah natuurlijk ineens een anaconda :)
Maar wat zie ik nu? Hoe meer kledingstukken ze afdeed hoe minder aantrekkelijk ,in de kleren zagen de lijnen er beter uit.
Ach goed,eenmaal betaalt en nu er t beste van maken denk ik dan altijd.
Toen ik ook uitgekleed was ,begon ze met haar tong direct te ontfermen over mn tepels ,was best gevoellig,en langzaam maar zeker ging ze naar beneden met haar mooie tongetje..
Ze begon geleidelijk aan te zuigen wat ik overigens heerlijk vond,toen ging ze over op mn ballen.
Man wat kan zij lekker zuigen,vroeg of ze rustig aan wou doen want voelde mn zaad al langzaam komen ..
En dat deed ze dus heel lief,en ja met zulke lekkere pijpkunsten van deze aardige Roemeense,en een volle depot van mij kon ik t helaas niet meer volhouden nog om te gaan neuken,waarop ik zei dat ik kwam,en heel braaf ging ze langzaam door waardoor ik als een vulkaan uitbarstte in haar mondje...
' ooo das ist viel ' zei ze nog met een volle mond :cool:
En samen nog even nagebabbelt,uiteindelijk kleertjes weer aan en maar weer lekker richting Arnheim..
Opzich verschillen smaken,zou voor haar uiterlijk geen herhalingsgevaar zien maar wel voor haar service..
Ze doet wat ze beloofd,dus wel een aanrader mochten er belangstellenden zijn.
Voor mij iig herhalingsgevAar 75%

w00dyy
6 december 2014, 16:16
Misschien n vreemde vraag, maar waar vond de seks plaats? In je eigen auto?

wandelaar68
6 december 2014, 17:27
Misschien n vreemde vraag, maar waar vond de seks plaats? In je eigen auto?

Klopt de afwerking vind plaats in de auto.
Voorin of achterin ,t is maar net wat je zelf fijn vind ;)

Jansen
6 december 2014, 17:30
Wat vroeg deze Antonia voor wat jij gedaan hebt en hoelang 20 minuten ?

wandelaar68
6 december 2014, 18:29
Wat vroeg deze Antonia voor wat jij gedaan hebt en hoelang 20 minuten ?

Ze vroeg 30 euro .
Dr was plaats voor onderhandeling maar ja dat gaat dan meestal ten koste van de sevice zoals we weten.
Heb daarom niet onderhandelt
Ik was in totaal 25 minuten samen.

Big30
7 december 2014, 15:02
nb commentaar Hobbele verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1775-Pooier-Zuh%E4lter-Vrouwenhandel