PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, Am schomm 7, Vanessa 35 jr ( PL)



Ties85
9 december 2014, 16:58
Vandaag naar aanleiding van een advertentie Vanessa bezocht bij Sunshine privat in Mönchengladbach, de zaak ligt redelijk discreet aan de achterzijde van een nogal exclusieve autohandelaar.
Het geheel van de zaak ziet er zeer proper uit ( zeker voor een club die maar 50 euro per half uur kost ) en voor de rest een beetje de standaard omgeving van een privathaus in Duitsland. Nog iets voor de liefhebbers volgens mij werken hier alleen Poolse dames voor degene die de Rumbul massa in de fkk clubs even zat is .
Maar goed Vanessa zelf is een leuke meid wel al 35 jaar maar met een lichaam dat strakker is als de meeste dames van 18 wel kleine borsten maar wel natuurlijk.
Na het douchen etc. kwam ik erachter dat ze niet zo heel veel Duits of Engels spreekt maar een taal spreekt ze wel meer als vloeiend die van de sex wat een tijger zeg.
Alles is vol overgave niet slap weg kijken maar recht in de ogen geen klok kijkster oftewel even lekker mijn gang kunnen gaan en deze dame ziet mij absoluut terug met haar strakke hardbody is helaas vaak terug op vakantie in Polen dus wel eerst even bellen Vanessa tot 2015 :freu::freu::freu:

hanslatta
10 december 2014, 12:26
kom de laatste tijd ook geregeld in deze club. Idd je moet van poolse dames houden. Ik wel , de service is meestal goed van poolse dames, lekker zoenen en no nonsense. Mij gaan ze daar vaker zien.

Ascari
22 december 2014, 01:22
Voor de liefhebbers nog een link naar de website http://privat-sunshine.de/index.php/de/sunshine-vanessa ;)

gracia
31 december 2014, 11:47
Heren,

Kan iemand aangeven welke service deze dames aanbieden voor € 50,00 half uur. Vroeger met Eva was het vaak ao.

Website staan wel leuke dames op

Ties85
31 december 2014, 15:23
Met Vanessa was het zeker niet ao. alleen pzc. ik zou het ook niet anders willen al blijft het iedereen zijn eigen keuze.

gracia
1 januari 2015, 13:49
Duidelijk bedankt!!

hanslatta
1 januari 2015, 19:32
Eva was idd vroeger, meer dan een jaar geleden. Dat was idd een AO club. Nu is het Privat Sunshine, een andere club/uitbaatster, voornamelijk Poolse dames met een goede service voor het geld. Over het algemeen goede GFE , zoenen en nmc. Tegen betaling FT . Verder geen AO.
Ik vind het een prima club . Vanessa staat nog op mijn to do list. Heb een maand geleden zeer goede ervaringen gehad met Magda, zij zou in februari weer terugkomen.