PDA

Volledige versie bekijken : Tippelzones Essen (17-12-2014 )



wandelaar68
18 december 2014, 17:13
Nadat ik vorig week was getipt dat er een grote tippelzone zou moeten zijn in Duisburg ( Mannesmanstrasse ) ,ben ik gisteren uit nieuwsgierigheid toch maar erheen gereden.
Al rijdend bleef ik maar kijken waar deze straatmadeliefjes uithiengen.
Voordat ik t wist was ik deze lange straat helemaal uitgereden,en heb niet 1 dame kunnen zien.
Zou t niet meer dienen als tippelzone of heeft t te maken met t feit dat t een doordeweekse dag was?

Nou prima , nu ik hier toch ben dan maar doorrijden naar de tippelzone in Essen.
Met een afstand van 23 km is t te doen.
Eenmaal daar was t aanbod aan dvp's schrikbarend weinig,en de paar die er liepen zagen er ook niet als Jennifer Lopez uit :)

Op mn tweederondje ,werd ik vriendelijk verzocht om te stoppen door Mikkie.(ik schat een jaartje of 25 )
Ze vroeg 'Hallo baby,hast du lust ? '
En tuurlijk heeft Wandelaar68 dat ;)
Ze zag er niet op en top uit,maar nadat ze haar dienstverleningen aan me voorlegde,kon ik geen nee meer zeggen.
T was geen dame om mee te zoenen,hygiene was niet top.
Ik wou een topless ,handsfree ,pijpsessie met eier lecken ..
Dat was geen probleem,dat viel in programma 5 met als prijskaartje van 25 euro.

Ze stapte in ,we reden richting afwerkbox,eenmaal daar allebei kleding uit.
Uiteraard heb ik haar geld overhandigd.
Ze had opzich een mooi figuur moet ik erbij vermelden.
Ik deed mn stoel in een comfortabel houding ,waarna Mikki met haar knieen op de bijrijdersstoel gehurkt ging ,zodat ik tijdens de pijpsessie aan haar billen en poes kon zitten..
Ze begon me intens te pijpen,langzaam maar zeker af en toe afwisselen dmv ook aan mn eieren te likken zuigen..
Terwijl ze bezig was met haar bezigheidstherapie gingen mijn vingers richting haar poes,waardoor ik voelde dat ze haar schaamstreek niet had geschoren,best lange poesharen,dus niet gemilimeterd maar echt een cm of 2 lang..
Maar ja gauw mn vinger weg,wat kan mij t schelen ,want tenslotte ging de handsfree pijpsessie zeer goed.
Ik voelde mn lawa al aankomen ,waardoor ik vroeg ' kan ich in deine mund spritzen?'
Ze knikte ja ,en oooooo heerlijk in haar mond gekomen!

Ff samen nog gauw gerookt,kleertjes aan en maar eens weer richting Arnheim.

Voor mij is er geen herhalingsgevaar .
Niet zozeer vanwege de service(wat heel goed was overigens),
Maar meer om t feit dat er geen aanbod was en ik noodgwedwongen met een volle zak zat


Dus liefhebbers zijn gewaarschuwd.