PDA

Volledige versie bekijken : Piet Plezier



Pagina's : [1] 2 3 4

Piet Plezier
20 december 2014, 14:09
http://www.pietplezier.nl


Piet Plezier biedt veel mogelijkheden voor de spontane gasten, die op zoek zijn naar Plezier, rust, actie of een gezellige middag op het terras, met een lekker drankje en hapje. Puzzeltochten per Piet Plezier trapkar, jeu de boules, midgetgolf, snookergolf, rollerbal of onze speeltuin met springkussen.

U kunt natuurlijk ook uw wandeling in de bossen en langs de vennen starten. Lekker makkelijk: gratis parkeren naast de deur. Vraag de gratis wandelroute bij de verhuur van de fietsen.

forgetskinnyletsgetfatty
21 december 2014, 00:19
9450

Waarom moest ik nou meteen hieraan denken?

Piet Plezier
21 december 2014, 13:46
9450

Waarom moest ik nou meteen hieraan denken?

waarom denken jullie bij mij meteen aan bier??

alleen jammer dat het dommelsch is die rommel lust ik niet.
altijd leuk een ritje op de bierfiets.

der lickmeister
21 december 2014, 22:20
schijnheillig kut reklame zonder info
kom eens met zaken

Piet Plezier
31 december 2014, 15:22
10801953_1522755518003227_1761476182109483694_n.jp g (75,5 KB)

Goedemorgenallemaal
8 januari 2015, 14:49
Andere insteek op het thema:
Once you go black you never go back (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37809-Once-you-go-black-you-never-go-back)
Past m.i. beter daar, of in een "mevrouw Piet Plezier"-draadje. Het plezier voor Piet wordt namelijk nergens genoemd...

Knabbel
8 januari 2015, 15:11
Mijn vrouw is 33 jaar, en toen wij op vakantie waren in zuid Frankrijk op camping zei ze dat ze goesting had om eens met een neger sex te hebben.

Wat een lulverhaal, je vrouw is 55...

http://www.sexverhalen.com/eerste-keer-zwart/

Piet Plezier
8 januari 2015, 15:20
mijn vrouw is 35

ik heb het verhaal verwijderd is niet netjes naar me vrouw toe.

Piet Plezier
8 januari 2015, 15:22
Wat een lulverhaal, je vrouw is 55...

http://www.sexverhalen.com/eerste-keer-zwart/

op die site staat het ook en nog op meer sites
we hebben allen het 1 en ander angepast privicy he.
maar er zijn beren die haar kennen daarom heb ik het verwijderd.

Piet Plezier
22 januari 2015, 10:28
9942

Piet Plezier
5 februari 2015, 14:54
lekker in de sauna gezeten bij van GOCH.

10186

Peperduur
5 februari 2015, 15:21
Bier

En alcohol kan meer goed maken dan vrouwen kapot kunnen maken!

Eddy_V
5 februari 2015, 15:44
lekker in de sauna gezeten bij van GOCH.

10186

Gatverdegatver!!!!
Met je blote reet in de sauna ipv op een handdoek...?
Als ik je vrijdag in Sixsens betrap, dan kom ik met de brandspuit op je af ��

Ps vandaag in Goch?? M'n schatje aldaar sikkeneurig??

Piet Plezier
11 februari 2015, 00:44
welterusten:sleep:
:sleep::sleep::sleep:
:sleep::sleep::sleep:

Piet Plezier
11 februari 2015, 16:02
Overzicht van de carnavalsoptochten in Brabant: wanneer, waar en hoe laat?

Berghem - Schitterende praalwagens, lachende feestvierders en een hoop mensen langs de weg. Een carnavalsoptocht is altijd een bijzondere gebeurtenis. Dit jaar worden er met carnaval weer een hoop gehouden in onze provincie. Wanneer, waar en hoe laat? Een overzicht van de Brabantse optochten.

http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F224560682%2FOverzicht+van+de+carnavalsopto chten+in+Brabant+wanneer%2C+waar+en+hoe+laat.aspx


Maar de leukste en gezelligste optocht,is de verlichte optocht in Berghem natuurlijk.
Met meer dan 1000.000 lichtjes.


http://www.verlichteoptocht.nl/

10305

10306

10307

10308

10309

Big30
11 februari 2015, 16:05
welterusten:sleep:
:sleep::sleep::sleep:
:sleep::sleep::sleep:

Piet ga je hier nu ook elke dag de nachtsluiting doen met misschien nog wel stichtelijke woorden :tongue:?

Piet Plezier
11 februari 2015, 16:09
Piet ga je hier nu ook elke dag de nachtsluiting doen met misschien nog wel stichtelijke woorden :tongue:?

hahahahaha nee hoor Big was 1malig.
anders word het zo saai.
we moeten een beetje leven in de brouwerij houden.;)

Piet Plezier
12 februari 2015, 18:52
Zo wij zijn klaar voor de carnaval.



10323

Eddy_V
12 februari 2015, 23:57
Zo wij zijn klaar voor de carnaval.



10323

Jij schaamt je ook nergens voor?!
Maar het moet gezegd worden: Je heb wel een origineel masker en dat rode haar staat je goed!
Veul plezier met de kernafval.

Ps mooie wagens, die verlichte.

Piet Plezier
13 februari 2015, 00:16
Eddy hierbij nodig ik je zondagavond uit om naar dè verlichte optocht te komen kijken.
Inclusief consumptie bon.
En dan gaan we daarna even een afzakkertje pakken in van GOCH.

Piet Plezier
6 maart 2015, 09:09
10844

Piet Plezier
9 maart 2015, 20:38
10885

Peperduur
9 maart 2015, 23:07
Toen ik las wat drank allemaal kan aanrichten, ben ik gestopt met lezen

Drank kan meer goed maken dan vrouwen kapot kunnen maken

Toulouse-Lautrec
9 maart 2015, 23:22
http://viralityrevolt.farnesehommeinc.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/12/z5.jpg

Peperduur
10 maart 2015, 22:04
10897

Sorry, maar deze dvp ken ik eigenlijk niet !!!

Piet Plezier
10 maart 2015, 22:10
Sorry, maar deze dvp ken ik eigenlijk niet !!!

Ik Gelukkig ook niet.

Piet Plezier
11 maart 2015, 19:12
10915

Smouse
11 maart 2015, 22:36
De zojuist geposte dame met bril lijkt Beatrice van gisteren wel!!

Smouse

Piet Plezier
12 maart 2015, 08:56
De zojuist geposte dame met bril lijkt Beatrice van gisteren wel!!

Smouse

daarom heb ik hem erop gezet.
Ik denk ik zal eens kijken of iemand dat ziet;)

Piet Plezier
15 maart 2015, 15:42
me 5000ste bericht pffffff zoveel.
En dan zitten de berichten die er zijn geveegd nog niet bij.
Dus dat word een feestje bouwen hier in van GOCH.
:freu::freu:

Peter020
15 maart 2015, 17:14
me 5000ste bericht pffffff zoveel.


Hoeveel artiestennamen heb je tussen je eerste en vijfduizendste bericht gehad, Piet?

Of ben je hiervan ook de tel kwijtgeraakt?

Piet Plezier
15 maart 2015, 17:18
Hoeveel artiestennamen heb je tussen je eerste en vijfduizendste bericht gehad, Piet?

een stuk of 6 volgens mij.
Ik heb tegen Willem2 gezegd dat deze blijft tot me dood.
Hoevaak ik het woord plezier voorbij zie komen echt heel vaak.

Piet Plezier
18 maart 2015, 21:55
11009

Big30
18 maart 2015, 22:00
me 5000ste bericht pffffff zoveel.
En dan zitten de berichten die er zijn geveegd nog niet bij.
Dus dat word een feestje bouwen hier in van GOCH.
:freu::freu:

Proficiat Piet met deze mijlpaal!
Met al je geveegde berichten had je natuurlijk al lang op minimaal het dubbele aantal berichten gezeten :baeh:.

Trouwens Piet gaat nooit echt te ver maar soms zegt ie in zijn enthousiasme wel eens net iets te veel, das allemaal vrij onschuldig voor de duidelijkheid. Piet is zoals wel meer leden gewoon forum verslaafd! Er zit nooit wat kwaads achter en als je zegt zou je dat wel zo zeggen heeft ie daar veelal begrip voor.

Piet Plezier
19 maart 2015, 20:21
Proficiat Piet met deze mijlpaal!
Met al je geveegde berichten had je natuurlijk al lang op minimaal het dubbele aantal berichten gezeten :baeh:.

Trouwens Piet gaat nooit echt te ver maar soms zegt ie in zijn enthousiasme wel eens net iets te veel, das allemaal vrij onschuldig voor de duidelijkheid. Piet is zoals wel meer leden gewoon forum verslaafd! Er zit nooit wat kwaads achter en als je zegt zou je dat wel zo zeggen heeft ie daar veelal begrip voor.

Mooi verwoord Big en zo is het echt ja.

Piet Plezier
23 maart 2015, 16:28
11151

11152

Piet Plezier
23 maart 2015, 20:52
11175

Piet Plezier
23 maart 2015, 22:18
11178

licky luke
23 maart 2015, 22:41
Het feit dat je van een "randje" spreekt in plaats van een "rand" toont aan dat je toch nog een greintje respect voor de dames hebt... ;)

Piet Plezier
27 maart 2015, 13:57
11243

Piet Plezier
29 maart 2015, 18:06
https://youtu.be/TyRoR40f2MY

de duisburg spesjalist
29 maart 2015, 18:36
https://youtu.be/TyRoR40f2MY

verwijderd big30 kan toch niet op youtube vegen :rolleyes:

Piet Plezier
29 maart 2015, 18:48
verwijderd big30 kan toch niet op youtube vegen :rolleyes:

jammer dat hij is verwijderd.

Bluebear
29 maart 2015, 18:56
verwijderd big30 kan toch niet op youtube vegen :rolleyes:

Hij heet niet voor niets Big. Een soort ijsberengod, zeg maar. ;) :rolleyes: :hammer: :biggrin:

Piet Plezier
29 maart 2015, 20:06
http://www.vkmag.com/magazine/lerares_engelse_universiteit_speelt_zeer_kunstige_ nsfw_van_zichzelf_af

Dit moet je echt ff kijken.
Ik weet niet hoe ik het hier moet plaatsen dus doe het maar via de link.

Actrice Lauren Barri-Holstein is een lerares op de Queen Mary University in Londen en heeft aan eerstejaars studenten een nogal kunstige, maar zeer intieme, video van zichzelf laten zien. Deze studenten waren nogal geschokt toen ze een video kregen te zien waarin hun lerares op het podium al plassend, masturberend en een condoom uit haar pruim halend een optreden geeft. En dat allemaal onder het motto kunst, dus dan is het normaak. Het betreft hier beelden uit de voorstelling Splat en natuurlijk hebben we deze beelden voor jullie kunstliefhebbers in de aanbieding. Dat is eens wat anders dan op de theaterschool leren om een gebakken ei na te doen. De studenten waren trouwens niet geshockeerd door de vrouwelijke onderdelen die in de video waren te zijn, maar dat het niets met de module te maken had.

Piet Plezier
31 maart 2015, 21:03
11333

Piet Plezier
1 april 2015, 16:15
Net met me schatje gemaakt.
De lente is nog ver weg.

11355

Peter020
2 april 2015, 12:44
dat zou niet geheel onverstandig zijn om wat te minderen

Na KanariePiet is niemand minder dan andere Piet de volgende die wil gaan minderen, zo is vanochtend bekend geworden. Aanstaande dinsdag heeft hij zijn eerste sessie met een dorpspsycholoog en het plan is om daarna voorlopig nog maar zes keer in plaats van zevenmaal per week naar zijn club te gaan.

Zo is er voor iedereen hoop. Gelukkig maar. Hopelijk gaat Pietje het volhouden.

Piet Plezier
2 april 2015, 13:26
Na KanariePiet is niemand minder dan andere Piet de volgende die wil gaan minderen, zo is vanochtend bekend geworden. Aanstaande dinsdag heeft hij zijn eerste sessie met een dorpspsycholoog en het plan is om daarna voorlopig nog maar zes keer in plaats van zevenmaal per week naar zijn club te gaan.

Zo is er voor iedereen hoop. Gelukkig maar. Hopelijk gaat Pietje het volhouden.
ik ga nergens mee minderen.
er staan weer 5 mooie club dagen voor de deur.

Piet Plezier
12 april 2015, 16:40
Zo even lege kratten ingewisseld.

11531

En meteen een nieuwe vracht bested.

11532

de duisburg spesjalist
12 april 2015, 16:56
Zo even lege kratten ingewisseld.

11531

En meteen een nieuwe vracht bested.

11532

dat vind ik een lekker biertje jupiler

Piet Plezier
12 april 2015, 16:58
dat vind ik een lekker biertje jupiler

Ik ook Spesjalist,dat is echt een heerlijk biertje.

Piet Plezier
13 april 2015, 11:54
11533

Piet Plezier
14 april 2015, 18:42
Dit mogen ze bij mij ook doen als ik dood ben.

Een Taiwanese vrouw huurt strippers in op de begrafenis van haar man om hem zijn laatste 'cadeautje' te geven.

Weduwe Jian zorgde voor een blijvende indruk bij de nabestaande tijdens de dienst. Twee ingehuurde vrouwelijke strippers bogen zich sierlijk en sexy over de kist van de overleden meneer op het nummer Moves Like Jagger van Maroon 5


11550


http://www.powned.tv/nieuws/foto/2015/04/strippers_op_begrafenis_taiwan.html

Piet Plezier
20 april 2015, 18:20
Dode bij botsing tussen trein en bierfiets op spoorwegovergang in Eindhoven

EINDHOVEN - Bij een botsing tussen een trein en een bierfiets op de spoorwegovergang op de Tongelresestraat in Eindhoven is maandagavond rond halfzeven een dode gevallen. Volgens de politie zijn er geen andere gewonden gevallen. Er zaten meerdere mensen op de bierfiets, onder wie het dodelijk slachtoffer.

Het zou om voetballers van EMK uit Nuenen gaan. De dode was een jongen uit het team die zijn kruisbanden had gescheurd, twittert de verslaggever.

Een sportjournalist van de krant stelt dat het team onlangs kampioen was geworden.


http://www.omroepbrabant.nl/?news/2282841023/Dode+bij+botsing+tussen+trein+en+bierfiets+op+spoo rwegovergang+in+Eindhoven.aspx

Bluebear
20 april 2015, 19:01
Ongelooflijk. Een leuk dagje uit met zo'n afloop. Je vraagt je altijd af hoe zoiets kan gebeuren. Het heet niet voor niets een ongeluk. Zo te zien was het een bewaakte overgang. Verschrikkelijk nieuws voor de familie.

Strijker
20 april 2015, 20:36
Inderdaad een tragedie, een leuk dagje uit met het kampioensteam wat dan op een dergelijke manier eindigd. Ik wil alle nabestaanden dan ook heel veel sterkte toewensen de komende tijd.

Toch roept dit verhaal bij mij ook vragen op.
Ik weet dat het lullig klinkt maar weet ook even zo snel niet hoe ik deze vragen kan stellen op een manier die niet lullig klinkt, maar vindt de vragen in deze wel belangrijk.

Hoe komt het dat de jongen die een paar dagen geleden zijn kruisbanden heeft gescheurd het enige slachtoffer is?
Omdat hij op eigen kracht niet zo snel weg kon komen?

Waarom hebben zijn teamgenoten hem niet geholpen?
Ieder voor zich?

Zoals ik al zei, de vragen klinken lullig, maar zijn mijns inziens in deze niet geheel onterecht.
Ook al kunnen de antwoorden op deze vragen niets meer aan de afloop van deze tragedie veranderen.

Piet Plezier
20 april 2015, 20:39
volgens omroep Brabant.
Kon hij er niet vanaf springen door zijn kruisbanden.

Goedemorgenallemaal
20 april 2015, 21:01
Inderdaad een tragedie, een leuk dagje uit met het kampioensteam wat dan op een dergelijke manier eindigd. Ik wil alle nabestaanden dan ook heel veel sterkte toewensen de komende tijd.

Toch roept dit verhaal bij mij ook vragen op.
Ik weet dat het lullig klinkt maar weet ook even zo snel niet hoe ik deze vragen kan stellen op een manier die niet lullig klinkt, maar vindt de vragen in deze wel belangrijk.

Hoe komt het dat de jongen die een paar dagen geleden zijn kruisbanden heeft gescheurd het enige slachtoffer is?
Omdat hij op eigen kracht niet zo snel weg kon komen?

Waarom hebben zijn teamgenoten hem niet geholpen?
Ieder voor zich?

Zoals ik al zei, de vragen klinken lullig, maar zijn mijns inziens in deze niet geheel onterecht.
Ook al kunnen de antwoorden op deze vragen niets meer aan de afloop van deze tragedie veranderen.

Vragen zijn zeker niet lullig, begrijpelijk zelfs. Het is ook een lastige.
De Wet is echter duidelijk:



"Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie."
Je bent strafbaar als je niets doet. Maar er is een heel belangrijk punt toegevoegd.... zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten...
Een aanstormende trein lijkt me een legitieme reden om toch maar niet te redden, afhankelijk natuurlijk van het moment waarop het gevaar duidelijk werd bij de deelnemers.

Moreel gezien kun je ook niet echt van iemand verwachten om met vrijwel zeker levensgevaar iemand te redden. Of er vooraf nog wel voldoende tijd geweest is, en hoe het heeft kunnen gebeuren, dat zal nog wel onderzocht worden en daar kunnen we maar beter niet op vooruit lopen, dan vervallen we al snel tot het wellus nietus zonder medeleven voor betrokkenen die de gemiddeld reactiepagina bij nieuwsmedia en forums tegenwoordig helaas kenmerken.

Overigens wordt er ook van professionele hulpverleners als reddingsdiensten, brandweer, ambulance en politie niet verwacht dat zij hun eigen veiligheid uit het oog verliezen bij hun hulpverleningstaak, zij kunnen vanwege opleiding, ervaring en uitrusting daarin wel veel verder gaan. Klinkt op zich lullig voor wie op de brandweer wacht maar het is ook logisch, als er onder de hulpverleners slachtoffers ook nog vallen dan wordt een incident nodeloos groter met nog minder overlevingskansen voor alle slachtoffers. En een dode brandweerman heeft nog nooit een slachtoffer naar buiten gebracht.

Strijker
20 april 2015, 21:37
Laat ik beginnen met dat ik dit ook hele moeilijke issues vindt. In hoeverre heeft alcohol een rol gespeeld? Hoeveel tijd zat er tussen de eerste tekenen van het sluiten van de overweg en het bij de overweg aankomen van de trein? Heeft men het naderende gevaar in eerste instantie niet goed ingeschat? Heeft men eerst misschien nog wat grapjes gemaakt over het feit dat men gevangen zat tussen de spoorbomen? Allemaal vragen waar we misschien wel nooit een duidelijk antwoord op gaan krijgen.

We vragen ons waarschijnlijk allemaal wel eens af “wat zou ik doen in zo een geval”? We weten allemaal wel wat we zouden willen doen! Maar doen we dat ook daadwerkelijk? Hoe lang blijf je proberen om jouw teamgenoot, die op krukken loopt, te redden als er een trein op volle snelheid op je af komt denderen?

Dat het niet redelijk is om van een brandweerman te verwachten dat hij een brandend gebouw, welke op het punt van instorten staat, binnen gaat stormen snap ik.
Dat je dus in een crisis situatie, van gewone burgers ook niet mag gaan verwachten dat zij onder hoogspanning het hoofd koel houden is ook begrijpelijk.

Ik was er niet bij en kan dus geen keiharde conclusies trekken.
Maar toch blijft het knagen aan mij.
Want alle vragen zullen niet beantwoord worden.
Misschien moet ik maar gewoon blij zijn dat ik er zelf niet bij was.

Piet Plezier
20 april 2015, 21:47
[update Brabant Nieuws


Bierfiets kwam vast te zitten'
De concrete aanleiding voor de botsing is nog onduidelijk. Volgens ooggetuigen zou de bierfiets de spoorwegovergang zijn opgereden, maar kwam de fiets vast te zitten tussen de dichtgaande spoorbomen.*

Daarna zou de fiets zijn teruggerold. Vervolgens kwam de fiets vast te zitten, stellen omstanders. Het geblesseerde slachtoffer kon de fiets niet tijdig verlaten.


]


[/B]

Piet Plezier
21 april 2015, 11:45
11613

Piet Plezier
21 april 2015, 17:29
11614

Piet Plezier
23 april 2015, 09:53
11622

11623

11624

wie kent deze meiden? ??
En zijn ze ergens naakte te bewonderen? ?
ze komen me bekend voor.

dbd67
23 april 2015, 10:26
Piet Plezier dat zijn Mary en Kate Olsen die hebben vroeger in de serie Full House gespeelt.

dbd67
23 april 2015, 10:31
11625

Piet Plezier
23 april 2015, 11:29
Piet Plezier dat zijn Mary en Kate Olsen die hebben vroeger in de serie Full House gespeelt.

bedank voor de info.
Ik vond ze er wel lekker uitzien

Strijker
23 april 2015, 18:49
Piet Plezier dat zijn Mary en Kate Olsen die hebben vroeger in de serie Full House gespeelt.

De dames heten Mary-Kate en Ashley Olsen.

Piet Plezier
23 april 2015, 20:42
zo even een plaatje opgenomen


http://m.youtube.com/results?q=piet%20plezier&sm=12

Piet Plezier
7 juni 2015, 23:22
ik tikte al wat minder de laatste tijd maar alles heeft een reden.
Het is namelijk zo ik heb een leuk meisje leren kennen.
En daar ga ik 100 % voor.
Ze heeft er geen moeite mee dat ik naar een club ga maar niet 3 keer per week.
Dus in de toekomst geen leukste en gezelligste club meer voor mij.
En mocht de situatie veranderen dan lezen jullie dat wel
En ja het is een ex DVP want dat willen jullie toch weten.
Maar het is echt een schatje.
Het is M E uit het Roemse land
En dat het niets kan worden komt in mijn woordenboek niet voor.

Tot laters

potentebeer
8 juni 2015, 06:17
Blijft dus nog steeds Dame Van Plezier

Verzonden met Tapatalk

Piet Plezier
9 juni 2015, 16:39
Blijft dus nog steeds Dame Van Plezier

Verzonden met Tapatalk
inderdaad dat blijft het.

Big spender
19 juni 2015, 15:13
Daarom Piet moet je het wel steeds met condoom blijven doen, want je weet het maar nooit met een dvp. :) :) ( grapje.)

ps: Piet niks om geven wat een ander zegt:
In feite zijn alle vrouwen DVP.
Ook de mijne. ( voor mij tenminste wel. )

Piet Plezier
19 november 2015, 11:08
13198
heerlijk koud bier hier in Hunedoara.
Een halve liter voor de prijs van 3 roemse lei = €0.66.
Je snapt niet dat het kan.

13199

licky luke
19 november 2015, 11:12
13199

Pas maar op met die laatste foto...

Zo loopt je glas leeg voordat je het op kunt drinken .. ;) :biggrin:

Noroc!

Piet Plezier
19 november 2015, 15:48
Pas maar op met die laatste foto...

Zo loopt je glasleeg voordat je het op kunt drinken .. ;) :bigg

Noroc!

thanks

Maar dat leeglopen daar krijgt het de kans niet voor ;)

Big30
19 november 2015, 18:42
Piet Plezier, de man die sneller drinkt dan zijn glas kan omvallen!

Piet Plezier
31 december 2015, 11:54
13693

Piet Plezier
12 februari 2016, 15:14
14090

zo de kogel is door de kerk
We hebben dit pandje gekocht
Morgen alles rond maken
:):freu::freu:
Echt blij nu

Nedlovefkk
12 februari 2016, 15:18
Ga je daar je Roemeense Playboy Mansion van maken Piet ?
(of heeft het betrekking op sociaal-maatschappelijke motieven)

Willem2
12 februari 2016, 15:18
Gelukkig zit je in de ramen en deurenhandel want er staat wel een mooi hek maar die roemenen lopen zo naar binnen :rolleyes: ;)

Piet Plezier
12 februari 2016, 15:33
Gelukkig zit je in de ramen en deurenhandel want er staat wel een mooi hek maar die roemenen lopen zo naar binnen :rolleyes: ;)

Willem dat gaat helemaal goed komen
Zaterdag komt me vader met een maat van mij , en gaan we is even inventariseren hoe we het aan gaan pakken
Ik word hier geholpen door een oom van me vriendin.
Maar ook ik weet vertrouw hier niemand.

Piet Plezier
12 februari 2016, 15:34
Ga je daar je Roemeense Playboy Mansion van maken Piet ?
(of heeft het betrekking op sociaal-maatschappelijke motieven)

wat denk je zelf
Dit word een saunaclub;)

Ricardo Banana
12 februari 2016, 16:05
Golden Slippers?

Piet Plezier
12 februari 2016, 16:09
Golden Slippers?

nou ik dacht meer aan GOLDEN BANANAS.
Slippers zijn vaak te links.
En bananas groeien naar rechts,stand van de zon,snap je?

Cat
12 februari 2016, 18:54
FKK Van Piet Plezier

Zijn de Roemeense dames hier straks ook in de meerderheid ;)

Gefeliciteerd!

Piet Plezier
12 februari 2016, 18:58
Wist u dat.
Het gespuis allemaal in Duitsland zit
En dat de nette dames hier in Roemenië zijn.

Nedlovefkk
12 februari 2016, 19:27
Pand ziet er wel wat uit a la Magnum met al die verdiepingen. Nouja, met wat fantasie dan.

Piet Plezier
13 februari 2016, 10:45
Pand ziet er wel wat uit a la Magnum met al die verdiepingen. Nouja, met wat fantasie dan.
hahaha ha met heeeel veel fantasie

Piet Plezier
13 februari 2016, 10:49
14104

het zonnetje schijnt weer heerlijk hier in het mooie Roemenië
Ik ben nu in Cluj.

Piet Plezier
15 februari 2016, 11:29
14157

Piet Plezier
15 februari 2016, 12:58
14158

ik zit lekker hier in het zonnetje in Cluj .
Biertje erbij heerlijk
18 graden ongeveer

Piet Plezier
15 februari 2016, 15:34
14161

ik wist niet dat ze hier in Roemenië een dorp hadden dat zo heet
Nou ik ben benieuwd waar we uitkomen.

Piet Plezier
16 februari 2016, 15:46
14170

Piet Plezier
24 februari 2016, 12:00
hier een mooi programma over Roemenië
Voor de geïnteresseerde beren


http://www.canvas.be/video/kleine-helden/2016/aflevering-2-roemenie

Badslippers
24 februari 2016, 20:01
Wie van kunst houdt. Deze vond ik wil grappig om te bekijken. Hoe een clochard op 61 jarige leeftijd ontdekt wordt als kunstenaar.
Speelt zich af in Bucharesti.
http://web.avrotros.nl/closeup/player/AVRO_1416695/

Piet Plezier
24 februari 2016, 21:31
inderdaad badslippers leuk om ff te kijken

Piet Plezier
12 mei 2016, 19:13
15443

Piet Plezier
8 juli 2016, 17:42
Ik hou van:
Zwarte Piet
Sinterklaas
De Efteling
Negerzoenen
Zigeunerschnitzel
Een wit voetje
Jodekoeken
Jip en Janneke
Moorkoppen
Antivries
Oranjetompoucen
Blanke vla
Rood fruit
Wit brood
Zwarte zaterdag
Gele zon
Blauwe luchten
Witte wolken
Zwart zaad
Gescheiden glasinzameling
Hagelwitte sneeuw
Kabouters
Bruin brood
Wit brood
Groene elfjes
Kerstman
Sjimmie (van Sjors en..)
Drop... Alle kleuren
Pipi Langkous
Moriaantje zo......
Donker bier
Blond bier
Wit bier
Zwarte koffie
Straten die blank staan
.....
Ben ik dan een racist? Nee.
Ik ben een TROTSE NEDERLANDER!
Sodemieter op en laat ons en onze tradities en wat dan ook met rust!

Goedemorgenallemaal
8 juli 2016, 18:04
Ik hou van:
Ik ben een TROTSE NEDERLANDER!

Ik twijfel een beetje, ik mis "zwart geld"...

Piet Plezier
8 juli 2016, 18:23
Ik twijfel een beetje, ik mis "zwart geld"...

zwart geld komt in mijn woordenboek niet voor ;)

Goedemorgenallemaal
8 juli 2016, 19:43
Brave burger bende toch.. Als iedereen in Nederland zo zou zijn..

Piet Plezier
12 juli 2016, 11:59
16257

Piet Plezier
18 juli 2016, 19:50
16365

pret
18 juli 2016, 21:10
Ik zou zeggen duw wat joekels van tieten in je gezicht. :biggrin:

Piet Plezier
18 juli 2016, 21:13
Ik zou zeggen duw wat joekels van tieten in je gezicht. :biggrin:

met dit weer liever ijskoud bier
Die vieze tiete plakken zo met dit weer

pret
18 juli 2016, 21:14
met dit weer liever ijskoud bier
Die vieze tiete plakken zo met dit weer

Maar bier zal ook plakken na de afkoeling. :biggrin:

Piet Plezier
18 juli 2016, 21:33
Maar bier zal ook plakken na de afkoeling. :biggrin:

ik giet dat bier in me mond
Niet in me bakkes

Willem2
18 juli 2016, 22:11
ik giet dat bier in me mond
Niet in me bakkes

http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/bakkes
Bakkes heeft meerdere betekenissen en kan dus ook mond betekenen ;)

pret
18 juli 2016, 22:21
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/bakkes
Bakkes heeft meerdere betekenissen en kan dus ook mond betekenen ;)

Wou al zeggen spreekt hij zich zelf nou tegen of niet. :biggrin:

Goedemorgenallemaal
19 juli 2016, 08:29
met dit weer liever ijskoud bier
Die vieze tiete plakken zo met dit weer
Niet helemaal waar, als het heel erg warm wordt, met heel veel zweet, dan worden ze zo zacht en glad als na een liter massage olie

Piet Plezier
19 juli 2016, 21:16
16383

Goedemorgenallemaal
20 juli 2016, 09:04
Nou, ik had laatste een kinderfeestje in de zaak, en dat :teuflisch:waren toch ook mini demoontjes :teuflisch:

Piet Plezier
20 juli 2016, 19:34
16408

Piet Plezier
20 juli 2016, 21:36
16411

pret
20 juli 2016, 21:47
16411

Geldt vast niet voor allochtonen. :biggrin:

Piet Plezier
2 augustus 2016, 11:39
partytime
Dit is me 5000 bericht
En dat moet gevierd worden
Een paar serieuze berichten
Foto's
Maar vooral veel onzin berichten
En jullie zijn nog steeds niet van me af

AANSTAANDE ZATERDAG ALLEMAAL GRATIS BIER BIJ SIXSENS

pret
2 augustus 2016, 12:28
Gefeliciteerd man. :prost:


partytime
Dit is me 5000 bericht
En dat moet gevierd worden
Een paar serieuze berichten
Foto's
Maar vooral veel onzin berichten
En jullie zijn nog steeds niet van me af

AANSTAANDE ZATERDAG ALLEMAAL GRATIS BIER BIJ SIXSENS

Eddy_V
2 augustus 2016, 13:35
partytime
Dit is me 5000 bericht
En dat moet gevierd worden
Een paar serieuze berichten
Foto's
Maar vooral veel onzin berichten
En jullie zijn nog steeds niet van me af

AANSTAANDE ZATERDAG ALLEMAAL GRATIS BIER BIJ SIXSENS

vakantie naar Roemenië uitgesteld ivm de nationale rouw dagen??
zo ziet iedereen maar weer hoe nuttig het is om een reis- en annuleringsverzekering te hebben met goede "dekkingsvoorwaarden"
En dan kan je inderdaad maar beter in Sixsens lol gaan maken!

rob45
2 augustus 2016, 13:54
En jullie zijn nog steeds niet van me af

Piet,je hoort erbij, we willen ook zeker niet van je af.nog gefeliciteerd met je 5000ste berichtje.

Piet Plezier
2 augustus 2016, 13:56
vakantie naar Roemenië uitgesteld ivm de nationale rouw dagen??
!

inderdaad Eddy
Alles zit dicht
Nieuwe ticket is besteld

Firehawk
2 augustus 2016, 14:10
Proficiat zie je zaterdag.

deket
2 augustus 2016, 18:15
Piet Plezier blijft discreet, maar deze keer is het uitstel ivm de Roemeense reis niet zijn maar mijn fout, ik trok om priveredenen naar zuid-Europa.
uutstel is echter geen afstel. Een ding weet ik 100% zeker, tijdend de winter met zijn korte dagen ben ik in Phuket.
zal zaterdag misschien al daar in sixsens zijn of het weekend daarop.

de duisburg spesjalist
2 augustus 2016, 18:52
partytime
Dit is me 5000 bericht
En dat moet gevierd worden
Een paar serieuze berichten
Foto's
Maar vooral veel onzin berichten
En jullie zijn nog steeds niet van me af

AANSTAANDE ZATERDAG ALLEMAAL GRATIS BIER BIJ SIXSENS

salitos piet voor ons allemaal :rolleyes: profisiat met je 5000 bericht als ik me 5000 bericht gepost heb krijg iedere ijsbeer een excursie over de vulkaanstrasse :biggrin::baby2:

Piet Plezier
2 augustus 2016, 18:55
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe,
je het moet doen want anders zou ik het niet doen.

mechelen
2 augustus 2016, 19:35
partytime
Dit is me 5000 bericht
En dat moet gevierd worden
Een paar serieuze berichten
Foto's
Maar vooral veel onzin berichten
En jullie zijn nog steeds niet van me af

AANSTAANDE ZATERDAG ALLEMAAL GRATIS BIER BIJ SIXSENS

En schrijf nog eens een recensie.

Je kan het!

Big30
2 augustus 2016, 19:38
http://www.reclamearsenaal.nl/typo3temp/pics/85dd0261e9.jpeg

Proficiat Piet met nummer 5000!

Badslippers
2 augustus 2016, 21:40
:ola2:

Proficiat met je 5000e bericht Piet

:ola2:

http://i.ebayimg.com/images/i/261643828488-0-1/s-l1000.jpg

Für Männer die Cool bleiben wenns heiss wird !!!

Piet Plezier
18 augustus 2016, 11:46
16729

deket
18 augustus 2016, 12:17
En welke reden is dat? Ben nieuwsgierig

Piet Plezier
18 augustus 2016, 13:49
En welke reden is dat? Ben nieuwsgierig

Brabant is de gezelligste provincie van Nederland
Maar verwaand nee dat zijn we niet.

Piet Plezier
23 augustus 2016, 21:34
16824

Badslippers
23 augustus 2016, 22:44
En ik altijd maar denken dat dit het nationale Brabantse t-shirt was.

16825

Piet Plezier
2 september 2016, 20:55
Pentru toți prietenii mei, fie că sunt apropiați fie că sunt ocazionali.
Fiecare va trece la un moment dat prin clipe grele.
Viața nu este ușoară. Știați că oamenii care sunt cei mai puternici sunt de obicei cei mai sensibili? Știați că oamenii care manifestă cea mai mare bunătate sunt primii care sunt rău tratați? Știați că cei care au grijă de alții tot timpul sunt de obicei, cei care au cea mai mare nevoie de ajutor?
Știați că cele mai dificil de spus trei lucruri sunt Te iubesc, Îmi pare rău și Ajută-mă?
Uneori, doar pentru că o persoană pare fericită, trebuie să privești dincolo de zâmbetul ei pentru a vedea cât de multă durere poartă.
Pentru toți prietenii mei care trec prin unele momente grele chiar acum - haideți să începem o avalanșă intenționată. Toți avem nevoie de intenții pozitive chiar acum.
Dacă nu voi vedea numele vostru, voi înțelege.
Aș vrea să vă cer prietenii mei, oriunde ați putea fi, să dați copy-paste acestei postări și timp de o oră să acordați susținere tuturor celor care au probleme familiale, probleme de sănătate, probleme la locul de muncă, griji sau pur și simplu nevoia de a ști că da, cuiva îi pasă.
Faceți-o pentru noi toți, pentru că nimeni nu este imun.
Sper să văd această postare pe peretele prietenilor mei doar ca și o susținere morală.
Știu că unii o veți face!!!!
Va trebui să dați copy-paste NU să distribuiți.

Patjax
2 september 2016, 21:18
For all my friends, whether they are romantically involved whether they are casual.
Each will pass at some point through heavy moments.
Life is not easy. Did you know that the people who are the strongest are generally the most sensitive? Did you know that people who exhibit the greatest kindness are the first that are badly treated? Did you know that those who care for others all the time are usually the ones who have the most need of help?
Did you know that the most difficult to tell three things are I love you, sorry and help me?
Sometimes, just because a person looks happy, you have to look at them beyond her smile to see how much pain.
For all my friends who are going through some heavy moments even now-let's start an avalanche intended. All we need positive intentions right now.
If you do not see your name, I'll understand.
I would like to ask my friends, wherever you may be, to give this postings and for one hour to give support to all those who have family problems, health problems, problems at work, worry, or simply need to know that Yes, someone cares.
Do it for all of us, because no one is immune.
I hope to see this posting on the wall of my friends just as moral support.
I know that some of you want to do!

Goedemorgenallemaal
2 september 2016, 21:19
En ik altijd maar denken dat dit het nationale Brabantse t-shirt was.



hebbehebbe

Goedemorgenallemaal
2 september 2016, 21:20
en volgens google translate:

Aan al mijn vrienden, of ze nu toevallig in de buurt ook niet.
Elk van hen zal passeren op een gegeven moment door de moeilijke momenten.
Het leven is niet gemakkelijk. Wist u dat de mensen die het meest krachtig zijn meestal de meest gevoelige? Wist u dat de mensen die de grootste vriendelijkheid zien zijn degenen die worden mishandeld? Wist u dat degenen die de zorg voor anderen de hele tijd zijn meestal degenen die het meest hulp nodig?
Wist u dat de meest moeilijk te zeggen drie dingen Ik hou van je, Sorry en me helpen?
Soms alleen maar omdat een persoon ziet er gelukkig uit, moet je verder kijkt dan haar glimlach te zien hoeveel pijn gate.
Aan al mijn vrienden die gaan door een aantal moeilijke tijden op dit moment - laten we beginnen een lawine opzettelijk. We moeten allemaal positieve intenties op dit moment.
Als je niet je naam te zien, zal ik begrijpen.
Ik wil graag mijn vrienden vragen, waar u ook bent, geef copy-paste deze post en gedurende één uur ondersteuning aan allen die hebben familie problemen, gezondheidsproblemen, problemen op het werk te geven, maken of gewoon moeten weten dat ja, iemand om hen geeft.
Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun.
Ik hoop dat ik dit bericht op de muur van mijn vrienden net als morele steun te zien.
Ik weet wat je doet !!!!
U moet geven copy-paste niet distribueren.

Piet Plezier
12 september 2016, 13:52
17094

Boy69
12 september 2016, 14:23
inderdaad een schande

zulk asociaal volk moeten ze direct de shredder inflikkeren

pret
12 september 2016, 14:56
Er zijn genoeg NL bouwvakkers die in een vette bak rijden.

@j
12 september 2016, 14:59
Er zijn genoeg NL bouwvakkers die in een vette bak rijden.

Dat zal best ja, maar die werken er hard voor en gedragen zich

pret
12 september 2016, 15:08
Dat zal best ja, maar die werken er hard voor en gedragen zich

Dat ontken ik ook niet. In plaatje wordt nu geschetst dat ze armzalig zijn wat meestal niet het geval is. Ow ja het zegt ook niks dat hangjongeren in een dure auto rijden. Wellicht is de auto geleend of de personen op de foto zijn helemaal geen hangjongeren met een uitkering.

Brad Clitt
12 september 2016, 15:15
Bouwvakker of (allochtone) hangjongere, wie 132000 euro voor een VW met vier ringen uitgeeft moet dringend z'n bovenkamer eens laten nakijken.

@j
12 september 2016, 15:18
Wellicht is de auto geleend of de personen op de foto zijn helemaal geen hangjongeren met een uitkering.

Wel ja joh, neem het nog voor ze op ook??
Het is gewoon gajes en ze moeten keihard worden aangepakt.
Ze moeten die geintjes (mensen lastig vallen om niets, op politieauto's gaan staan en dit filmen enz..enz..) eens proberen in hun land van herkomst, dan worden ze heel anders aangepakt kan ik je melden.
Toevallig dat tuig gezien vorige week bij Pauw? Wie het voor dat soort debielen opneemt moet eens goed in de spiegel kijken !
En nee, ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze zich maar gedragen en werken voor de kost

pret
12 september 2016, 15:22
Wel ja joh, neem het nog voor ze op ook??
Het is gewoon gajes en ze moeten keihard worden aangepakt.
Ze moeten die geintjes (mensen lastig vallen om niets, op politieauto's gaan staan en dit filmen enz..enz..) eens proberen in hun land van herkomst, dan worden ze heel anders aangepakt kan ik je melden.
Toevallig dat tuig gezien vorige week bij Pauw? Wie het voor dat soort debielen opneemt moet eens goed in de spiegel kijken !
En nee, ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze zich maar gedragen en werken voor de kost

Ik neem het voor niemand op. Ben met vakantie dus geen Pauw gezien. Ik weet dat jij niks tegen buitenlanders hebt, waardoor jouw berichtgeving mij verbaasde. :biggrin:

de duisburg spesjalist
12 september 2016, 15:27
ik vin dat we met ze alle net mogen klagen ik tref veel klagers werkelijks in de clubs ;)

Goedemorgenallemaal
12 september 2016, 15:52
Dat zal best ja, maar die werken er hard voor en gedragen zich
Ik ken eigenlijk geen één bouwvakker die in een auto van € 1.500,00 rijdt. Of ze moeten het boodschappenautootje van mevrouw eens lenen. Hard werken wel. Te hard soms en dat kun je zien doordat de bouwvak in Nederland zich aankondigt door het verschijnen van meer slecht geplaatste, slecht aangegeven, onverlichte bouwcontainers in de straten dan in welke andere periode van het jaar dan ook. Toch wel een verkeersergernis.

"... gedragen zich". Ach ook daar zeer veel uitzonderingen die de regels bevestigen en als ik me mag beperken tot het vakgebied, er wordt nogal gebeund en dat gebeurt toch vaker dan soms in perioden van al dan niet tiijdelijke (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid en wat vaker voor komt, zonder inachtneming van de werk- en rusttijden. En met name in dat laatste geval is het toch weer vooral die werkgever die de lul is als er wat gebeurt, nog los van alle werk dat door beunen misgelopen wordt.

Boy69
12 september 2016, 16:26
Wel ja joh, neem het nog voor ze op ook??
Het is gewoon gajes en ze moeten keihard worden aangepakt

als het geen allochturken waren geweest had pret helemaal niet gereageerd.

en ja, ik heb wel wat tegen die buitenlanders en zeker tegen Turken.
Van mij mogen ze allemaal de shredder in en van dat achterlijke Turkije mogen ze een grote parkeerplaats maken.

potentebeer
12 september 2016, 16:31
17095

MichelJ
12 september 2016, 17:32
ik vin dat we met ze alle net mogen klagen ik tref veel klagers werkelijks in de clubs ;)

In LR kom ik er wel eens een tegen die de hele dag loopt te kwêkuh dat ie een hekel heeft aan Roemeensen.

Badslippers
12 september 2016, 17:38
wie 132000 euro voor een VW met vier ringen uitgeeft moet dringend z'n bovenkamer eens laten nakijken.

Volgens mij is dat een Audi Q7 à € 131.148,- uit 2015.
Om nog wat olie op het vuur te gooien:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6880257/4f02eacd/irritante_haakneusvlogger_intimideert_raadslid.htm l

Ha ha, wat een kansloze sukkel in dat filmpje:
Haakneus: "Niet filmuhhh asjeblief" (en wel zelf filmen)
Haakneus: "JIJ MAG MIJ NIET FILMUHHH ! ! !" (en wel zelf filmen)
Haakneus: "Lekker ons negatief op de media zettuhhh"
Man: "Dus ik mag jou NIET filmen en jij mij wel?"
Haakneus: "Ik vil niet ferduhhh mit jou, ik vil niet ferduhh mit jou"
Vrouw: "Wil je met mij in gesprek?"
Haakneus: "Ja natuurlijk, dan MOET jij ons positief neerzetten"
Even later zegt Haakneus: "Ik hoef niet in gesprek met jou"
Haakneus: "Jij bent niet normaal, jij bent geen normale mens."
Haakneus: "Denk je dat het mij wat boeit wat jullie zeggen?" (Blijkbaar wel)
Haakneus: "Je bent geen mens, je bent karakterloos een beetje achter onze rug praten"

Wat een puberaal en tegenstrijdig gezwam van die snotneus. Kan zo ingelijfd worden bij Pownieuws en aanverwante guerrilla-journalistiek.

Piet Plezier
12 september 2016, 17:52
In LR kom ik er wel eens een tegen die de hele dag loopt te kwêkuh dat ie een hekel heeft aan Roemeensen.

inderdaad ja.
Vorige week in YY ook al

Piet Plezier
12 september 2016, 18:19
17096

vrije jongen
12 september 2016, 19:25
Over goede potentie voor een parkeerplaats gesproken.

Firehawk
12 september 2016, 20:23
Volgens mij is dat een Audi Q7 à € 131.148,- uit 2015.
Om nog wat olie op het vuur te gooien:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6880257/4f02eacd/irritante_haakneusvlogger_intimideert_raadslid.htm l

Ha ha, wat een kansloze sukkel in dat filmpje:
Haakneus: "Niet filmuhhh asjeblief" (en wel zelf filmen)
Haakneus: "JIJ MAG MIJ NIET FILMUHHH ! ! !" (en wel zelf filmen)
Haakneus: "Lekker ons negatief op de media zettuhhh"
Man: "Dus ik mag jou NIET filmen en jij mij wel?"
Haakneus: "Ik vil niet ferduhhh mit jou, ik vil niet ferduhh mit jou"
Vrouw: "Wil je met mij in gesprek?"
Haakneus: "Ja natuurlijk, dan MOET jij ons positief neerzetten"
Even later zegt Haakneus: "Ik hoef niet in gesprek met jou"
Haakneus: "Jij bent niet normaal, jij bent geen normale mens."
Haakneus: "Denk je dat het mij wat boeit wat jullie zeggen?" (Blijkbaar wel)
Haakneus: "Je bent geen mens, je bent karakterloos een beetje achter onze rug praten"

Wat een puberaal en tegenstrijdig gezwam van die snotneus. Kan zo ingelijfd worden bij Pownieuws en aanverwante guerrilla-journalistiek.

Gelijk een nekschot geven. Daar heb je niks aan en wordt ook nooit niks.

MichelJ
12 september 2016, 21:31
https://www.youtube.com/watch?v=eVNVcgtsIlE

@j
12 september 2016, 23:15
Ik ken eigenlijk geen één bouwvakker die in een auto van € 1.500,00 rijdt. Of ze moeten het boodschappenautootje van mevrouw eens lenen. Hard werken wel. Te hard soms en dat kun je zien doordat de bouwvak in Nederland zich aankondigt door het verschijnen van meer slecht geplaatste, slecht aangegeven, onverlichte bouwcontainers in de straten dan in welke andere periode van het jaar dan ook. Toch wel een verkeersergernis.

"... gedragen zich". Ach ook daar zeer veel uitzonderingen die de regels bevestigen en als ik me mag beperken tot het vakgebied, er wordt nogal gebeund en dat gebeurt toch vaker dan soms in perioden van al dan niet tiijdelijke (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid en wat vaker voor komt, zonder inachtneming van de werk- en rusttijden. En met name in dat laatste geval is het toch weer vooral die werkgever die de lul is als er wat gebeurt, nog los van alle werk dat door beunen misgelopen wordt.

Ik geef toch de voorkeur aan een hardwerkende beunende bouwvakker boven een niet werkende loser die mensen van de fiets slaat !

Goedemorgenallemaal
13 september 2016, 08:44
Ik geef toch de voorkeur aan een hardwerkende beunende bouwvakker boven een niet werkende loser die mensen van de fiets slaat !
Als oppasende burger ik natuurlijk ook maar het voorbeeld van een autootje van € 1.500,00 vraagt natuurlijk om een reactie en daar niet mee om kunnen gaan is als een Sylvana over Zwarte Piet (no pun intended Piet).
Het is natuurlijk wat anders als je als kleine vaderlandse aannemer geconfronteerd wordt met een vaderlandse werknemer die opeens in de ziektewet zit vanwege vooral zijn gebeun, de gedachte: "een klap is maar een klap maar mijn bedrijf is mijn leven" is dan niet eens zo onredelijk.

Overigens zijn mij de schellen van de ogen gevallen, juist onder de PVV aanhangers (daar is een heuse facebook groep van!!) wordt nu een getinte jongedame op een voetstuk gezet (mag ook wel want het is maar een onderdeurtje) voor een daad van burgerlijk verzet waar ik nog geen autochtoon iets zo effectief aan de kaak heb zien stellen (ja , met een varkensmuts op temidden van gelijkgestemden een wandelingetje maken, heldhaftig hoor). Een mooier voorbeeld dat PVV aanhangers helemaal niet anti multi culti zijn heb ik nog niet gezien.

Eddy_V
13 september 2016, 08:47
Overigens zijn mij de schellen van de ogen gevallen, juist onder de PVV aanhangers (daar is een heuse facebook groep van!!) wordt nu een getinte jongedame op een voetstuk gezet (mag ook wel want het is maar een onderdeurtje) voor een daad van burgerlijk verzet waar ik nog geen autochtoon iets zo effectief aan de kaak heb zien stellen (ja , met een varkensmuts op temidden van gelijkgestemden een wandelingetje maken, heldhaftig hoor). Een mooier voorbeeld dat PVV aanhangers helemaal niet anti multi culti zijn heb ik nog niet gezien.
"Het gaat ook niet om de Islam, maar om de uitwassen van de Islam"

Brad Clitt
13 september 2016, 09:15
Een mooier voorbeeld dat PVV aanhangers helemaal niet anti multi culti zijn heb ik nog niet gezien.

Er zijn PVV-aanhangers die met Turkse DVP's kameren...

Willem2
13 september 2016, 09:20
Er zijn PVV-aanhangers die met Turkse DVP's kameren...

Geeft niks, die zijn toch niet meer halal :rolleyes:. De PVV voorman gaat ook altijd met buitenlanders en is zelf een blauwe jongen.

Brad Clitt
13 september 2016, 09:26
Halal of niet, ik vind Turkse dames wel lekker.

Willem2
13 september 2016, 09:29
Halal of niet, ik vind Turkse dames wel lekker.

Ja omdat ze geen moslim meer zijn :rolleyes: ;) .... (kom er maar in pret)

Goedemorgenallemaal
13 september 2016, 10:25
"Het gaat ook niet om de Islam, maar om de uitwassen van de Islam"
Ohja, bedankt. Maar da's een ouwe toch?

Pietjepik
13 september 2016, 10:57
Er zijn PVV-aanhangers die met Turkse DVP's kameren...

En rednecks die negerinnen dekken.

Goedemorgenallemaal
13 september 2016, 11:05
En rednecks die negerinnen dekken.
Priesters die zich niet aan het celibaat houden
Zwarten die voor Zwarte Piet zijn
Blanken die politiek correct zijn.
Honden die de pizza op je bord laten liggen (OK, da's wel heel uitzonderlijk)

https://www.youtube.com/watch?v=owjuZW4EDlE
Vegetariers die pijpen (mit Aufnahme).

Sjeufke
13 september 2016, 11:08
17098

pret
13 september 2016, 11:37
Ja omdat ze geen moslim meer zijn :rolleyes: ;) .... (kom er maar in pret)

Hier komt ie dan, moslimvrouwen zijn veel lekkerder, maar de hoereneukers zullen dat nooit kunnen ervaren. :biggrin:

Goedemorgenallemaal
13 september 2016, 12:04
Het zal mij een Merguez zijn...

Piet Plezier
13 september 2016, 13:43
Hier komt ie dan, moslimvrouwen zijn veel lekkerder, maar de hoereneukers zullen dat nooit kunnen ervaren. :biggrin:

nou zo lekker zijn moslimvrouwen niet, zit altijd een raar luchtje aan.

Pietjepik
13 september 2016, 13:51
Hier komt ie dan, moslimvrouwen zijn veel lekkerder, maar de hoereneukers zullen dat nooit kunnen ervaren. :biggrin:

Ik kan moslimvrouwen slechts in twee referentie kaders plaatsen:
- de moslimhoeren die ik in de club tot mijn sexslaaf heb gemaakt;
- de dikke gesluierde zeugen die ik met grote regelmaat horizonvervuiling zie plegen.

Aangezien het de mooie moslim dames niet toegestaan is zich onbedekt aan de ongelovigen te tonen kan ik het thema Heerlijke moslim vrouwen helaas niet nader belichten. Misschien dat het boerkini verbod daar verandering in brengt?

Goedemorgenallemaal
13 september 2016, 15:22
Misschien dat het boerkini verbod daar verandering in brengt?
Helaas woon ik aan een fietspad.
Nu denk U wat leuk, al die mooie jonge meiden met spaghettitops en shorts op een fiets...

Helaas.
Ik ben nu bezig met een volksraadpleging die de regering ertoe moet brengen een Burka en Burkini GEBOD of zelf -plicht in te stellen...
In ieder geval boven een bepaalde leeftijds- en gewichtsklasse.
Manmanman wat zijn er toch een lelijke oudere Nederlanders die zich kleden alsof ze Gods geschenk aan onze ogen zijn...
Blote spatadermelkflessen onder shorts en sokken in sandalen en een te strak topje, dan heb ik zo'n beetje 95% van fietsend Nederland beschreven.

Burka hier, Burka NU!!!!

Piet Plezier
14 september 2016, 13:44
17106

Goedemorgenallemaal
14 september 2016, 14:19
En Piet gaat weer over tot de orde van de dag

Piet Plezier
14 september 2016, 14:37
En Piet gaat weer over tot de orde van de dag

uiteraard
Al da gewauwel me di werm weer

Goedemorgenallemaal
14 september 2016, 16:58
uiteraard
Al da gewauwel me di werm weer

http://www.geografica.be/site/sites/default/files/Banner%20chouffe,%20leffe,%20duvel%20copy.jpg

deket
14 september 2016, 17:07
1ste en 3de zijn lekker, maar met dit weer geraak je vlug dronken.
profiteer ervan indien je tijd hebt voor een terras, immers overmorgen is het liedje weer uit

Goedemorgenallemaal
15 september 2016, 08:12
1ste en 3de zijn lekker, maar met dit weer geraak je vlug dronken.
profiteer ervan indien je tijd hebt voor een terras, immers overmorgen is het liedje weer uit
Een beetje vent heeft geen terras nodig om te kunnen drinken...

deket
15 september 2016, 12:56
Goedemorgenallemaal met je post was je nog niet wakker.
waar schrijf ik dat er een terras nodig is om te zuipen.?
dat vind ik alleen de kers op de taart. Lekker terassen en een wulpse serveester komt je een frisse pint brengen.
je moet wel leren lezen hè

Goedemorgenallemaal
15 september 2016, 13:40
Terrasjes zijn vooral voor de prosecco en blauwe wijn drinkende mensen..

Piet Plezier
20 september 2016, 21:36
me nieuwe dekbed overtrek

17194

Goedemorgenallemaal
21 september 2016, 14:09
als je geen vent was zou ik er bij kruipen

pret
16 oktober 2016, 17:57
@John uit de volgende links blijkt weer eens dat alles niet is zoals je het ziet.

http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/de-ismail-ilgun-vloggers-oorlog-is-gewoon-een-act-om-filmen-op-straat-te-verbieden/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/videobewijs-zaanse-vloggersrel-met-acteurs-in-scene-is-gezet-door-powned/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/powned-zette-poelenburgse-vloggersrel-in-scene-met-acteurs-figuranten-en-regie/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/de-vloggersrel-in-het-zaanse-poelenburg-acteerwerk-in-beeld-gebracht/


Wel ja joh, neem het nog voor ze op ook??
Het is gewoon gajes en ze moeten keihard worden aangepakt.
Ze moeten die geintjes (mensen lastig vallen om niets, op politieauto's gaan staan en dit filmen enz..enz..) eens proberen in hun land van herkomst, dan worden ze heel anders aangepakt kan ik je melden.
Toevallig dat tuig gezien vorige week bij Pauw? Wie het voor dat soort debielen opneemt moet eens goed in de spiegel kijken !
En nee, ik heb niks tegen buitenlanders, zolang ze zich maar gedragen en werken voor de kost

Piet Plezier
16 oktober 2016, 18:00
@John uit de volgende links blijkt weer eens dat alles niet is zoals je het ziet.

http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/de-ismail-ilgun-vloggers-oorlog-is-gewoon-een-act-om-filmen-op-straat-te-verbieden/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/videobewijs-zaanse-vloggersrel-met-acteurs-in-scene-is-gezet-door-powned/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/powned-zette-poelenburgse-vloggersrel-in-scene-met-acteurs-figuranten-en-regie/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/de-vloggersrel-in-het-zaanse-poelenburg-acteerwerk-in-beeld-gebracht/

i wat heb ik hier mee te maken

pret
16 oktober 2016, 18:02
i wat heb ik hier mee te maken

Het kwam ter sprake onder jouw topic.

Piet Plezier
16 oktober 2016, 18:08
Het kwam ter sprake onder jouw topic.

verwijder het maar en plaats het waar het thuishoort

pret
16 oktober 2016, 18:13
verwijder het maar en plaats het waar het thuishoort

Het heeft te maken met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40068-Piet-Plezier&p=509365#post509365
Dus zeik niet zo en neem een koud biertje. :biggrin:

Piet Plezier
16 oktober 2016, 18:22
Het heeft te maken met https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40068-Piet-Plezier&p=509365#post509365
Dus zeik niet zo en neem een koud biertje. :biggrin:

Dan kom je laat met je reactie
Allemaal optiefen met die lui

Badslippers
16 oktober 2016, 19:28
uit de volgende links blijkt weer eens dat alles niet is zoals je het ziet.

[ . . . ]
beyondthematrix.nl

Je wilt toch niet beweren dat je de paranoïde stumper, homohater, holocaust-ontkenner, complottheoriebedenker etc etc etc van die website als referentiekader gebruikt. Die Martin Vrijland is gewoon van de pot gerukt en de weg kwijt en ziet overal spoken. Bijzonder lachwekkend en absoluut niet serieus te nemen.

pret
16 oktober 2016, 19:35
Je wilt toch niet beweren dat je de paranoïde stumper, homohater, holocaust-ontkenner, complottheoriebedenker etc etc etc van die website als referentiekader gebruikt. Die Martin Vrijland is gewoon van de pot gerukt en de weg kwijt en ziet overal spoken. Bijzonder lachwekkend en absoluut niet serieus te nemen.

Hahaha dont shoot the messenger.

Piet Plezier
18 oktober 2016, 07:03
Wie Halloween echt goed wil vieren kan eind deze maand terecht in het kasteel van Dracula in Roemenië. Airbnb biedt voor één keer een overnachting in het spookachtige slot aan.

Het slot Bran in Transylvanië zou model hebben gestaan voor het kasteel van graaf Dracula uit de klassieker van Bram Stoker.

Twee gasten zullen op 31 oktober worden ontvangen door Dacre Stoker, een afstammeling van de schrijver, die volgens Airbnb een gerespecteerde expert op het gebied van vampiers is. Wie mee wil dingen naar de prijs kan zich inschrijven op de site van Airbnb.

De winnaars worden net als hoofdpersonage Jonathan Harker in het boek met paard en wagen naar het kasteel gebracht, alwaar ze een ’bloedverrijkende maaltijd’ voorgeschoteld krijgen, zo staat te lezen op de site. Daarna kunnen ze in een van Dracula’s doodskisten gaan slapen.

Kasteel Bran ligt ongeveer 140 kilometer ten noorden van de Roemeense hoofdstad Boekarest. Het werd in 1378 gebouwd en telt 57 kamers. De ’echte’ Dracula, de historische figuur Vlad Dracul, ook wel bekend als Vlad de Spietser, heeft nooit in het kasteel gewoond.


http://m.telegraaf.nl/article/26833286/kasteel-dracula-op-airbnb

Goedemorgenallemaal
20 oktober 2016, 08:15
Hebben ze daar ook dit Piet?
17539

Piet Plezier
20 oktober 2016, 08:44
Hebben ze daar ook dit Piet?
17539

ja die kun je in de grotere supermarkten kopen
En je slaapt er goed van.

Piet Plezier
1 november 2016, 20:49
17701

echt belachelijk dit

Eddy_V
1 november 2016, 21:43
Mbt de ouderen helemaal eens dat dit een schande is.

Maar dit ivm brengen met die bolle brengt weinig soelaas: 1.500.000 : 440.000= 3,40 per oudere per jaar
Met 3 euro en 40 pietercentjes maak je ze niet echt minder arm...

Goedemorgenallemaal
2 november 2016, 14:54
Mbt de ouderen helemaal eens dat dit een schande is.

Maar dit ivm brengen met die bolle brengt weinig soelaas: 1.500.000 : 440.000= 3,40 per oudere per jaar
Met 3 euro en 40 pietercentjes maak je ze niet echt minder arm...
Dan heb je het nog maar over de ouderen, NIET over families en alleenstaanden die onder de armoedegrens zitten en nog kinderen moeten grootbrengen.

Piet Plezier
3 november 2016, 19:47
EINDE DISCUSSIE!!

Beste Sylvana,

Er kwam de Sint iets naars ter oren,
Wat hij toch liever niet zou horen.
Jij wilde graag een groene Piet,
Een zwarte, nee dat kan echt niet.
Geel of blauw is geen bezwaar,
Desnoods een zilver exemplaar.
Maar bruin of zwart dat is verkeerd,
Omdat je dan discrimineert.
Zo wordt de Sint de bonte hond,
Maar ken jij wel de achtergrond?.
Ik denk het niet, maar 't is niet gek,
Die kleine zorgt voor tijdgebrek.
Daarom legt sint het nu maar uit,
Want van jouw visie klopt geen fluit.
Mijn Pieten zijn geen echte negers,
Maar doodgewone schoorsteenvegers.
Ik heb wel wat bewijs daartoe,
Wat dacht je van de Piet zijn roe?.
En ook zijn prachtige kledij,
Is functioneel en hoort daarbij!
Als je vaak door de schoorsteen schiet,
Word je vanzelf een zwarte piet.
Knoop dit maar heel goed in je oren,
Mijn Zwarte Pieten, dat zijn Moren.
Een Moor, dat is een Arabier,
En ik heb ook nog Berbers hier.
Ikzelf sluit daarna de rijen:
Sint Nicolaas komt uit Turkije.
Ik ben in Patara getogen,
Daar is geen letter van gelogen.
Ik zeg het nu dus maar gewoon,
Ik ben een echte allochtoon.
Het toppunt van de integratie?
Mijn intocht, waar de hele natie..
Voor een Turk en Marokkaan,
Vrolijk aan de wal gaat staan.
Daar is dus niks racistisch aan...
Dus voor de blauwe variant,
Ga je maar naar smurfenland...

Groetjes van de Sint.

Piet Plezier
8 november 2016, 19:11
17775

pret
8 november 2016, 20:03
Dit is een NL forum en dus geen Friese. :biggrin:


17775

Piet Plezier
8 november 2016, 20:20
Dit is een NL forum en dus geen Friese. :biggrin:

fries??
Hoe kom je daar nu bij
Word tijd dat je, je inburgeringscursus opnieuw doet

Goedemorgenallemaal
9 november 2016, 01:33
fries??
Hoe kom je daar nu bij
Word tijd dat je, je inburgeringscursus opnieuw doet

Ach pretteke, trekt ut Oe nie aon.

pret
9 november 2016, 06:40
fries??
Hoe kom je daar nu bij
Word tijd dat je, je inburgeringscursus opnieuw doet



Hoezo dat dan?

Piet Plezier
9 november 2016, 09:01
Hoezo dat dan?

umda ut gewoon Brabants is

Goedemorgenallemaal
9 november 2016, 11:52
Nou ja, "gewoon" Brabants ....

Piet Plezier
11 november 2016, 18:17
17830

Goedemorgenallemaal
12 november 2016, 13:31
Er is een foto opgedoken van Piet P. in Belgie....
17859

Piet Plezier
12 november 2016, 15:45
17864

Nulnulzeseneenhalf
15 november 2016, 00:58
Nou ja, "gewoon" Brabants ....

En het ergste is dat Brabanders denken dat ze fatsoenlijk Nederlands spreken en dat iedere Nederlander en Belg hen zonder moeite moet kunnen volgen. Ze zijn dus ook zeer verbaasd als je eens na vraagt wat ze eigenlijk zeiden.

Goedemorgenallemaal
15 november 2016, 07:58
En het ergste is dat Brabanders denken dat ze fatsoenlijk Nederlands spreken en dat iedere Nederlander en Belg hen zonder moeite moet kunnen volgen.
Ja, we weten dat we fatsoenlijk Nederlands praten. Nee, we gaan er echt niet van uit dat iedereen ons kan verstaan, maar da's hun probleem.

Piet Plezier
15 november 2016, 10:13
En het ergste is dat Brabanders denken dat ze fatsoenlijk Nederlands spreken en dat iedere Nederlander en Belg hen zonder moeite moet kunnen volgen. Ze zijn dus ook zeer verbaasd als je eens na vraagt wat ze eigenlijk zeiden.

nou ikke nie
As ik hier de moas overvoar, dan verston ze me al nie mer

Piet Plezier
19 november 2016, 12:31
17981

Piet Plezier
24 november 2016, 12:41
wooooooow
Hoertjes op de Wallen

http://shimundo.com/woow-hoertjes-op-wallen-iets-niemand-verwacht/

Piet Plezier
30 november 2016, 18:16
18113

Red Devil
2 december 2016, 14:47
Ja, we weten dat we fatsoenlijk Nederlands praten. Nee, we gaan er echt niet van uit dat iedereen ons kan verstaan, maar da's hun probleem.
Tja, als je niets zinnigs te vertellen hebt, maakt het ook niet uit of ze je verstaan.

Piet Plezier
7 december 2016, 14:53
18229

@j
7 december 2016, 15:46
Mijn vrouw is er nog mee bezig

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161207/e5920206c4f059ae621808c9ab4d7ca2.jpg

Goedemorgenallemaal
8 december 2016, 08:34
Piet, ik moet je natuurlijk wel wijzen op het mogelijke brandgevaar van kerstbomen.
Daarom adviseer ik je de boom grondig te impregneren..

Piet Plezier
12 december 2016, 18:09
18288

Piet Plezier
14 december 2016, 22:39
18330

Magaru, Brasov

Piet Plezier
14 december 2016, 22:51
18331

18332

18333

mooie Roemse politie agentes

MichelJ
15 december 2016, 06:19
Doe mij maar een Duitse agente:

18334

Badslippers
15 december 2016, 10:09
Doe mij maar een Duitse agente

Geen Roemeense???

http://www.hlimg.com/images/stories/738X538/Romanian-Female-Soldier_1427695622s11.jpg

Goedemorgenallemaal
15 december 2016, 11:15
In Nederland kan het behoorlijk wisselen. Hobbymatig kom ik regelmatig in aanraking met de blauwe tak van de hulpverlening en soms kijk je je ogen uit (terwijl ik g..d.. op dat ongeval moet letten) en dan heb je weer een paar jaar dat het he-le-maal niks is. Op dit moment zitten we in ieder geval in deze regio weer in een goede periode.
(om privacy redenen geen foto's geplaatst)

Piet Plezier
15 december 2016, 11:17
Ik heb verder gelukkig niets met de wouten te maken
En dat wilde ik ook graag zo houden
Mijn volk is het niet

Badslippers
15 december 2016, 11:45
Ik heb verder gelukkig niets met de wouten te maken
En dat wilde ik ook graag zo houden
Mijn volk is het niet

Daar denkt je grote vriend anders over:
"Wilders: Politie naar moskeeën en alle korans innemen" (https://www.youtube.com/watch?v=ML992mtwuHo)

Piet Plezier
15 december 2016, 11:56
Daar denkt je grote vriend anders over:
"Wilders: Politie naar moskeeën en alle korans innemen" (https://www.youtube.com/watch?v=ML992mtwuHo)

Badslippers ik heb geen vrienden
Dat zijn vage kennissen ;)

Nulnulzeseneenhalf
15 december 2016, 19:13
Ik heb verder gelukkig niets met de wouten te maken
En dat wilde ik ook graag zo houden
Mijn volk is het niet
Och het zijn eigenlijk heel gewone mensen. Zolang je niet over, of in, hun schoenen staat te piesen, zijn het best aardige mensen. En je kunt er ook mee lachen. Zelf een half jaar geleden een onvrijwillige ontmoeting mee gehad, maar ze waren heel aardig. Ook al had ik voor flink wat werk gezorgd.

Piet Plezier
15 december 2016, 19:48
Och het zijn eigenlijk heel gewone mensen. Zolang je niet over, of in, hun schoenen staat te piesen, zijn het best aardige mensen. En je kunt er ook mee lachen. Zelf een half jaar geleden een onvrijwillige ontmoeting mee gehad, maar ze waren heel aardig. Ook al had ik voor flink wat werk gezorgd.

Ik kan met alle mensen lachen
Maar niet met een wout in pak
Geef mij maar een ijsbeer met badjas :biggrin:

sofaking
15 december 2016, 20:13
Hierzie, de commisaris-generaal van de federale politie van België.
A zo'n pijpmondje.

http://static2.hln.be/static/photo/2014/17/8/2/20140903054853/media_xll_7068302.jpg

Piet Plezier
15 december 2016, 20:24
Hierzie, de commisaris-generaal van de federale politie van België.
A zo'n pijpmondje.

http://static2.hln.be/static/photo/2014/17/8/2/20140903054853/media_xll_7068302.jpg

pijpmondje oké
Face no
Allemaal klapeksters bij de politie in België bah bah

MichelJ
18 december 2016, 10:52
Geen Roemeense???



:noooo[1]:

Piet Plezier
20 december 2016, 18:12
18479

Goedemorgenallemaal
20 december 2016, 22:54
Als Piet niet hadden, waar zouden we dan zijn?

Piet Plezier
21 december 2016, 10:28
18536

Goedemorgenallemaal
21 december 2016, 11:23
Kwitnie, ik vind de schuimkraag wel erg dik.

Piet Plezier
21 december 2016, 17:19
Kwitnie, ik vind de schuimkraag wel erg dik.

dat is inderdaad geen 2 vingers

Piet Plezier
21 december 2016, 17:20
18540

Goedemorgenallemaal
22 december 2016, 08:53
Nie mouwe Piet, je zou willen dat het bier zo weinig kostte per liter.

Piet Plezier
22 december 2016, 18:42
zoek de fouten
De eerste die het ziet krijgt een kortingskaart van Marisol

18577

rmjhexe
22 december 2016, 18:53
Het is zutphen ipv zuthpen

Piet Plezier
22 december 2016, 19:09
Het is zutphen ipv zuthpen

nooit reageren en nu valt er iets te winnen en dan wel reageren
Schaam je rmj
Nu verlaag je, je eigen wel met al je geld

Piet Plezier
22 december 2016, 19:21
18580

rmjhexe
22 december 2016, 19:21
Ik schuif de 10 euro kaart door aan degene die vertelt waar deze wegwijzer staat

Piet Plezier
22 december 2016, 19:29
Ik schuif de 10 euro kaart door aan degene die vertelt waar deze wegwijzer staat

dat is klasse ;)

forgetskinnyletsgetfatty
22 december 2016, 19:34
Knooppunt Velperbroek?

Piet Plezier
22 december 2016, 19:44
Knooppunt Velperbroek?

yes, helemaal goed
Jij krijgt een kortingskaart van marisol
Ook met dank aan rmjhexe, hij schonk hem terug

Van harte gefeliciteerd

forgetskinnyletsgetfatty
22 december 2016, 19:46
Beide heren, bedankt. :applaus:

sofaking
22 december 2016, 20:26
18580

I'M DUTCH
...
EN SPREKEN NEDERLANDS
:biggrin:

Piet Plezier
22 december 2016, 20:42
I'M DUTCH
...
EN SPREKEN NEDERLANDS
:biggrin:

hey Tinus Dat staat er toch ook
Ben ik nu zo slim of jij zo dom ;)

sofaking
22 december 2016, 20:45
hey Tinus Dat staat er toch ook
Ben ik nu zo slim of jij zo dom ;)

Jij ben cleverdickie en ik ben dumbass.:biggrin: