PDA

Volledige versie bekijken : Celina (Roemeense)

gwanfich
22 december 2014, 03:17
Leeftijd : 24-26 jaar Taal : English (goed)
Haarkleur : bruin Haarlengte : Lang
Lengte : 1.60 m Postuur : Normaal
Tatoeage : ja Lichaamsdeel :
Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
Cup-maat : C Siliconen : Nee
Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten

Pijpen: haar troef, een originele stijl, een doeltreffende methode met tong, weinig diep maar snel.

vrijerij/geminnekoos: onvoldoende. (zoenen: snel en middelmatig; initiatief: zeldzaam)

seksuele omgang: standaard, zonder verrassing. een mittelmatige deelname.

Cijfer: 11/20.

Scrotum
25 januari 2015, 13:16
Vandaag kennis gemaakt met Celina. Ze heeft een goed figuur, blond halflang haar licht gekruld. Ze hield een prachtig fantastisch verhaal over hoe zij de mannen uitzocht; ze gaat niet zomaar met iedereen mee.... Ook het zoenen deed ze pas ook de kamer om een of andere flutreden. Okay, dat zullen we dan gaan zien. De sleutel was zo gehaald tot mijn verbazing, want het was behoorlijk druk in de club en toch geen wachttijd (rond 18.00). Gelukkig naar kamer 1, is een fijne kamer met al die spiegels. Inderdaad zoende ze op de kamer maar niet wat ik van de kanonnen gewend ben. Al zoenend ontdeed ze zich staande op het bed van haar b.h. waarna ik haar b-c-maten goed kon verwennen. Toen ze zich bukte om haar slip uit te trekken, kon ik haar mooie billen kussen, hetgeen ik natuurlijk ook deed.
Al liggend, al zoenende omlaag bij haar: borsten, navel, pussy. Vervolgens een befbeurt, waarbij ik op een gegeven moment de verbazing op haar gezicht zag komen. Ze kwam klaar (echt fysiologisch onomstotelijk) en dat was volgens haar zeggen zelden het geval bij het beffen.

Daarna was het haar beurt. Ze pijpte me. Dat was goed maar niet overdreven goed. Vervolgens mocht ze op me komen zitten en dat vond ze fijn want haar pussy voelde nog steeds heel lekker. Dat ze ervan genoot maakte me extra geil en de rit duurde dan ook niet erg lang.

Dit was prima voor een eerste sessie op een avond. Wie weet ga ik weer eens met haar.

cassenoisette
12 november 2015, 20:04
==> PHG