PDA

Volledige versie bekijken : Tamara (Mara (Duitse) ex-LR



Sjeufke
22 december 2014, 21:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif




Mara (Duitse)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:JaLichaamsdeel:Klit, Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:150 euroTijdsduur:105 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:v.h. Samya (Tamara)





Uit mijn recensies van 21 december 2014:
Na een algehele opfrissing terug naar de woonkamer. Zoeken naar die dame met wat babyvet..... :wiegeil:. Het duurde even alvorens deze in mijn ogen prachtige dame ten tonele verscheen. Meteen een babbeltje gaan maken en wat te drinken aangeboden. Er was niet veel tijd nodig om zeker te weten dat deze dame (Mara) onvoorwaardelijk zou worden veroordeeld tot de kamer. Mara, blond, pas 19 lentes jong, und Deutsch!!. Haar tweede dag in Living Room. Nog niet zo heel lang in 'het vak'. In haar portfolio zit slechts één andere club: Samya waar ze 9 maanden heeft gewerkt onder de naam Tamara. Met Duitse dames heb ik wel wat. Daar kan je in ieder geval een goed gesprek mee voeren. Het bleek ook nog een flapuit en lachebekje te zijn. Ruim een uur wachten op een sleutel met Mara was absoluut geen straf. Ik heb me kostelijk vermaakt. Een dikke klik! Rond 9 uur was het dan zover en kon het speel'kwartier' beginnen. Aanvankelijk een uurtje met haar afgesproken. Op de kamer kwam ik er achter dat ik het niet in een uurtje zou gaan redden. Het werd uiteindelijk een uur en drie kwartier. Met haar 19 lentes kan ze zich uitstekend meten met de ervaren dames in de P6-wereld. Uitstekend TZ, blasen (GOSP = 0,8M) en een lenigheid als gummi. Bij Mara klopt het hele plaatje! Gezelligheid, speelpoes, uitstekende service. Voor Mara is niets te gek. Voor de zekerheid een service-controle-check gedaan naar deze dame op de diverse fora. Komt mijn ervaring overeen met ervaringen van anderen? Over (Ta)Mara is op de Nederlandse fora niets te vinden. Op een Duits- en Franstalig forum heb ik alleen maar lovende recensies over haar gevonden. Check!!

Vendezz
23 december 2014, 08:22
Deze dame heeft enkel een weekend uitvlucht gedaan naar livingroom en zal in samya dit weeekend of erna weer aanwezig zijn.. Aldus de persoonlijke tamtam..
In samya weer onder Tamara uiteraard ;)

de duisburg spesjalist
23 december 2014, 15:34
Deze dame heeft enkel een weekend uitvlucht gedaan naar livingroom en zal in samya dit weeekend of erna weer aanwezig zijn.. Aldus de persoonlijke tamtam..
In samya weer onder Tamara uiteraard ;)

de tijd zal het leren

cassenoisette
9 maart 2015, 18:48
=> Luder-Lounge, Tamara

Nedlovefkk
18 februari 2016, 20:12
Werkt deze dame hier nog? Zo ja, dan tzt toch maar naar Dortmund.

vrije jongen
19 februari 2016, 07:52
Ik geloof dat ik een tijdje terug gelezen heb dat ze gestopt zou zijn. In november was ze er in ieder geval, maar sindsdien niet gezien.