PDA

Volledige versie bekijken : RLD uitgestorven !



wandelaar68
25 december 2014, 00:36
9515


Op aandringen van een wandelaar,toch maar richting oosterburen.
T was echt huilen met de pet op.
Geen enkel dvp te bekkenen.
Zo'n pokke eind gereden voor niets.
Nu weer lekker thuis.
Dat word zo voorhuidjoggen ;)

Hobbele
25 december 2014, 09:20
Op kerstavond is in Duitsland echt alles compleet uitgestorven. Zelfs in het uitgaansleven is er geen hol te doen daar. Hetzelfde geldt voor de oudejaarsavond.
Op die dagen moet je gewoon niet in een Rld. willen zijn. Gewoon lekker thuisblijven en deze avonden met vrienden/familie doorbrengen. Wandelmogelijkheden zijn er de rest van het jaar meer dan voldoende.

KanariePiet
25 december 2014, 09:36
Op kerstavond is in Duitsland echt alles compleet uitgestorven. Zelfs in het uitgaansleven is er geen hol te doen daar. Hetzelfde geldt voor de oudejaarsavond. Op die dagen moet je gewoon niet in een Rld. willen zijn. Gewoon lekker thuisblijven en deze avonden met vrienden/familie doorbrengen.

Toch even opmerken dat niet iedereen de 'luxe' heeft deze avonden met familie of vrienden te kunnen doorbrengen. Ik heb bijvoorbeeld een kameraad die geen familie meer heeft en wiens vrienden op hun beurt wel allen de feestdagen doorbrengen met hun familie (ondergetekende brengt de feestdagen btw ook bij zijn familie door).

Voor deze kameraad is het geen wens/wil om de feestdagen in een RLD of een saunaclub door te brengen. Het is voor hem gewoon 1 van de weinige opties op een leuke tijd. Het alternatief: lekker zielig alleen thuis zitten...

Picasso 1
25 december 2014, 10:47
Voor deze kameraad is het geen wens/wil om de feestdagen in een RLD of een saunaclub door te brengen. Het is voor hem gewoon 1 van de weinige opties op een leuke tijd. Het alternatief: lekker zielig alleen thuis zitten...

Het is inderdaad erg zielig wanneer een RLD of saunaclub bezoeken iemands enige alternatief op een leuke tijd is.

de duisburg spesjalist
25 december 2014, 10:50
Op kerstavond is in Duitsland echt alles compleet uitgestorven. Zelfs in het uitgaansleven is er geen hol te doen daar. Hetzelfde geldt voor de oudejaarsavond.
Op die dagen moet je gewoon niet in een Rld. willen zijn. Gewoon lekker thuisblijven en deze avonden met vrienden/familie doorbrengen. Wandelmogelijkheden zijn er de rest van het jaar meer dan voldoende.

wat een kwats hobbele er zijn minder dames op kerst avond ma gisteren trof ik er op de vulkaan met namen 17-19 nog genoeg eros 26 was magertjes gevuld zoals gewoonlijk de opkomst van namelijke bezoekers was als op een gewone vrijdag nachtwinkels gokhal en huis 35 aan de charlottenstrasse gesloten eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn met de bezetting iedere dame kon de kost verdienen ik vin kerst avond het mooist op de vulkaan :freu: oudejaars avond vont ik vorig jaar redelijk ;)

KanariePiet
25 december 2014, 10:53
Het is inderdaad erg zielig wanneer een RLD of saunaclub bezoeken iemands enige alternatief op een leuke tijd is.

Tja man. Als je door omstandigheden in zo'n situatie belandt... Ik ga hier niet in detail treden, maar mijn kameraad heeft de voorbije jaren gewoon teveel tegenslagen gekend. En nu is hij dus alleen op de feestdagen. Ik vind het niet zielig van/voor hem dat hij zijn vertier moet gaan zoeken in een saunaclub, ik ben gewoon blij voor hem dat hij die mogelijkheid heeft!

de duisburg spesjalist
25 december 2014, 11:01
9515


Op aandringen van een wandelaar,toch maar richting oosterburen.
T was echt huilen met de pet op.
Geen enkel dvp te bekkenen.
Zo'n pokke eind gereden voor niets.
Nu weer lekker thuis.
Dat word zo voorhuidjoggen ;)

ben je op de verkeerden plek geweest de vulkaanstrasse in duisburg was redelijk gevuld

er zijn minder dames op kerst avond ma gisteren trof ik er op de vulkaan met namen 17-19 nog genoeg eros 26 was magertjes gevuld zoals gewoonlijk de opkomst van manelijke bezoekers was als op een gewone vrijdag nachtwinkels gokhal en huis 35 aan de charlottenstrasse gesloten eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn met de bezetting iedere dame kon de kost verdienen ik vin kerst avond het mooist op de vulkaan oudejaars avond vont ik vorig jaar redelijk ma dat was ma 1 maling ;) wandelaar68 je nieuwe schatje was overigens gewoon aan het werk in sexpallas aantal dames een schatting heren 150 aanwezig ma veel dames die gewoon niet aan het werk waren en kerstavond thuis vierden .;) met name de rei in eros 26 van 111 tm 117 op de vulkaan vind je altijd wat :asshole::asshole:

Hobbele
25 december 2014, 11:12
wat een kwats hobbele er zijn minder dames op kerst avond ma gisteren trof ik er op de vulkaan met namen 17-19 nog genoeg eros 26 was magertjes gevuld zoals gewoonlijk de opkomst van namelijke bezoekers was als op een gewone vrijdag nachtwinkels gokhal en huis 35 aan de charlottenstrasse gesloten eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn met de bezetting iedere dame kon de kost verdienen ik vin kerst avond het mooist op de vulkaan oudejaars avond vont ik vorig jaar redelijk

Haha......op de één of andere manier had ik dit antwoord van jou wel verwacht:biggrin::smile2:!

Bij de dames die op kerstavond nog werkzaam zijn in een Rld. daar kun je dus echt de grootste vraagtekens bij zetten:gruebel:. Er is namelijk geen enkele dame ter wereld die op kerstavond (een avond die speciaal bedoeld is om met vrienden/familie door te brengen) vrijwillig en uit luxe daar achter het raam gaat staan en zich laat neuken door één of andere verdwaalde wandelaar, alhoewel dit natuurlijk door menigeen hier weer ontkend gaat worden:mad_6:.
Als jij zegt dat er gisteren nog veel dames werkzaam waren, wat ik ernstig betwijfel (de foto van Wandelaar68 zegt namelijk genoeg) dan zie je meteen welke omvang de gedwongen prostitutie op de Vulkan heeft. Iets wat tot voor kort door jullie nog ernstig in twijfel werd getrokken.

O ja.....uit zeer betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat er zich op kerstavond vaak hilarische taferelen afspelen op de security kantoren. :hammer:
Die lui zitten op dat kantoor achter hun beeldschermen de bezoekers die op zo'n avond daar nog rondlopen uit te lachen:hah: en voor schut te zetten:asshole:. Buiten het feit dat ik op kerstavond andere dingen te doen heb blijf ik daarom op de 24ste december zo ver mogelijk uit de buurt van de Vulkan of ieder ander Rld. of club.


ben je op de verkeerden plek geweest de vulkaanstrasse in duisburg was redelijk gevuld

Niet lullen......overal is het zo op kerstavond. Of je nu Bochum, Essen, Oberhausen of Duisburg bezoekt, je treft er één grote leegte aan.
Lees de Duitse fora er maar op na.

Piet Plezier
25 december 2014, 11:31
Wat maakt het nu uit of het wel of niet druk is met meiden.
En iedereen moet zelf weten hoe ze kerstavond invullen.
Maar als ik naar de afgelopen dinsdagavond kijk toen was het al heel rustig.
Ik kan me niet voorstellen dat er gisteravond 150 meiden waren.

Big30
25 december 2014, 11:48
O ja.....uit zeer betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat er zich op kerstavond vaak hilarische taferelen afspelen op de security kantoren. :hammer:
Die lui zitten op dat kantoor achter hun beeldschermen de bezoekers die op zo'n avond daar nog rondlopen uit te lachen:hah: en voor schut te zetten:asshole:. Buiten het feit dat ik op kerstavond andere dingen te doen heb blijf ik daarom op de 24ste december zo ver mogelijk uit de buurt van de Vulkan of ieder ander Rld. of club.
Daar hebben we Hobbele weer!

Vorig jaar op kerstavond en eerste kerstdag liep hij nog vrolijk rond op de Vulkaan, getuige onderstaand bericht van 25 Dec 2013, misschien dat hij toen wel een bezoekje aan de security aldaar bracht ;).

Gisteravond kwam ik achter Eros nog 2 ons zeer welbekende dames tegen:eek:. Dat was een grote verrassing!:freu:

Ga vanavond maar ééns kijken:biggrin:

Merry Xmas!

de duisburg spesjalist
25 december 2014, 12:06
drankje big30 dat je de moeite genomen heb om even alle onzin van een jaar terug door te stipten van hobbele .de beren die al wat lange mee lopen weten wel dat het overigens overal minder is op zulke dagen als deze het zou de idealen perioden zijn om een maandje de schoenen in de kast te laten staan en de badslippers in de auto te laten leggen en pas te beginnen met me hobby op 23 januari met de verjaardag van knaktuut en oude belg in pantera en dan 24-12 de verjaardag van dupke en deket natuurlijk wordt dat gegeven in de gezelligste huiskamer van Duitsland LR ma ik zal als eerste voor me zelf spreken daar ben ik te verslaaf voor en met mijn nog meerderen

gelukkig kerstfeest allemaal ;)

wandelaar68
25 december 2014, 12:41
ben je op de verkeerden plek geweest de vulkaanstrasse in duisburg was redelijk gevuld

er zijn minder dames op kerst avond ma gisteren trof ik er op de vulkaan met namen 17-19 nog genoeg eros 26 was magertjes gevuld zoals gewoonlijk de opkomst van manelijke bezoekers was als op een gewone vrijdag nachtwinkels gokhal en huis 35 aan de charlottenstrasse gesloten eigenlijk zou het altijd zo moeten zijn met de bezetting iedere dame kon de kost verdienen ik vin kerst avond het mooist op de vulkaan oudejaars avond vont ik vorig jaar redelijk ma dat was ma 1 maling ;) wandelaar68 je nieuwe schatje was overigens gewoon aan het werk in sexpallas aantal dames een schatting heren 150 aanwezig ma veel dames die gewoon niet aan het werk waren en kerstavond thuis vierden .;) met name de rei in eros 26 van 111 tm 117 op de vulkaan vind je altijd wat :asshole::asshole:

Duisburg spesjalist,zoals ik al zei ,was op aandringen van een wandelaar.
Die wou graag naar Oberhausen.
Toen ik met de voorstel kwam om richting Duisburg te gaan,werd mijn verzoek afgewezen.
Anders had ik wellicht iets kunnen scoren.
Mijn schatje?
Bedoel je Alina de italiaan??

wandelaar68
25 december 2014, 12:58
Hoe dan ook jongens.
1 ding heb ik weer geleerd in mn wandelcarriere,namelijk op of vlak voor feestdagen is t gewoon veel minder kwa aanbod.
En dan is t verstandig om geduldig te wachten,totdat alles weer vaarwater word.

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen toe !
9555

de duisburg spesjalist
25 december 2014, 15:46
Duisburg spesjalist,zoals ik al zei ,was op aandringen van een wandelaar.
Die wou graag naar Oberhausen.
Toen ik met de voorstel kwam om richting Duisburg te gaan,werd mijn verzoek afgewezen.
Anders had ik wellicht iets kunnen scoren.
Mijn schatje?
Bedoel je Alina de italiaan??

eerste etage sexpallas jij zeg 46 ma het is 42 kamer 11 was bezet 27-12 ga ik weer en dat is omdat ik me uiterst vermaak heb in 17-19 ;) als je voortaan in oberhause ben reis dan door na duisburg ;)

Ricardo Banana
25 december 2014, 16:07
Gisteravond en nacht was het heel gezellig in Samya.

Piet Plezier
25 december 2014, 16:12
Gisteravond en nacht was het heel gezellig in Samya.

Hey banaan maar jij hebt het snel gezellig als je alcohol hebt.

marcelasnl
25 december 2014, 16:37
Op aandringen van een wandelaar,toch maar richting oosterburen.
T was echt huilen met de pet op.
Geen enkel dvp te bekkenen.

Wat had je dan verwacht op kerstavond? Dat alle dvp's voor hun raam zitten voor de eenzame wandelaar?
Die meiden hebben gewoon een leven en zijn op kerstavond gewoon bij familie en vrienden.

In mijn woonplaats organiseren instanties en diverse cafe's/restaurants genoeg dingen voor de eenzame mens.
In mijn woonwijk was er om 20.00 bij een grote kerstboom een buurtbijkomst met gluhwein en hapjes om je buurtbewoners
beter te leren kennen. Misschien had je dat beter kunnen doen dan als een eenzaam mannetje door een uitgestorven rosse buurt lopen.

En dat die rosse buurten 365 dagen per jaar/24 uur per dag open zijn moet je met een korreltje zout nemen. De dvp's zijn ook mensen
die gewoon slapen, priveleven hebben met familie/vrienden en niet 24 uur per dag op jouw zitten te wachten.

Verder heb ik momenteel een aantal vaste dvp's waarbij ik op afspraak kom. Voorkomt het onnodig naar duitsland rijden en doelloos door
rosse buurten zwerven.

mushroom
25 december 2014, 20:40
Inderdaad Piet Plezier! 150 vrouwen op de Vulkanstrasse?? Haha....kom net terug uit Duisburg. Amper een uur terug waren er in totaal nog geen 15 dames aan het werken. Eros26 op 2 dames na zelfs compleet leeg. Sexxxpalace voor 90% leeg evenals het Vulkanhaus. Ik weet niet waarover die Duisbrug spezialist droomt snachts. Duidelijk is dat hij hier de boel danig aan het flessen is en hij er voor het gemak maar een nul bij heeft verzonnen. Het zou wel raar zijn als er op kerstavond 150 vrouwen zouen hebben gewerkt en een dag later amper 20.:gruebel:
Ik denk dat we een keer een nieuwe spezialist moeten gaan uitkiezen want deze kan rechtstreeks de vuilnisbak in. haha!
Eigenlijk is de situatie elk jaar hetzelfde, andere jaren was het niet anders dan het nu is. Dat weet je van te voren en daar stel je je op in. Voor mij is het niet ver rijden naar Duisburg maar als je van verre komt is het beter om thuis te blijven en betere tijden af te wachten. Of misschien toch naar Van Goch gaan!

Piet Plezier
25 december 2014, 20:54
Afgelopen dinsdag waren er ook maar heeeeeeel weinig dames.
Laat die spesjalist maar lekker heen lulletje.
Gewoon niet te veel aandacht aan schenken.
Morgenavond zit ik in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
kom maar gezellig.

wandelaar68
25 december 2014, 23:55
Wat had je dan verwacht op kerstavond? Dat alle dvp's voor hun raam zitten voor de eenzame wandelaar?
Die meiden hebben gewoon een leven en zijn op kerstavond gewoon bij familie en vrienden.

In mijn woonplaats organiseren instanties en diverse cafe's/restaurants genoeg dingen voor de eenzame mens.
In mijn woonwijk was er om 20.00 bij een grote kerstboom een buurtbijkomst met gluhwein en hapjes om je buurtbewoners
beter te leren kennen. Misschien had je dat beter kunnen doen dan als een eenzaam mannetje door een uitgestorven rosse buurt lopen.

En dat die rosse buurten 365 dagen per jaar/24 uur per dag open zijn moet je met een korreltje zout nemen. De dvp's zijn ook mensen
die gewoon slapen, priveleven hebben met familie/vrienden en niet 24 uur per dag op jouw zitten te wachten.

Verder heb ik momenteel een aantal vaste dvp's waarbij ik op afspraak kom. Voorkomt het onnodig naar duitsland rijden en doelloos door
rosse buurten zwerven.


Zo zo stukje vriendelijkheid is bij jou zeer ver te zoeken,en je omgang met forumleden laat ook wat te wensen over zie ik
Wat een miezerig mannetje ben jij.
Hoe weet jij of ik uberhaubt eenzaam ben?

En verder heb jij vaste dvp's waarbij jij op afspraak komt??
Wil niet weten hoe zo'n afspraak verloopt met zo'n klotekarakter van jou

Ja sorry maar bahh jo wat een haat en nijd zit er in jou verborgen

WA
26 december 2014, 02:42
Laat 'm maar W68.... elke vorm van aandacht is koren op zijn molen. Hij weet inderdaad niets over jouw, maar zijn reacties op de berichten in dit topic zegt genoeg.

wandelaar68
26 december 2014, 11:13
Laat 'm maar W68.... elke vorm van aandacht is koren op zijn molen. Hij weet inderdaad niets over jouw, maar zijn reacties op de berichten in dit topic zegt genoeg.

Dank je wel vulkaanridder.
Ik kan nou eenmaal slecht tegen dit soort figuren.

de duisburg spesjalist
26 december 2014, 12:11
Afgelopen dinsdag waren er ook maar heeeeeeel weinig dames.
Laat die spesjalist maar lekker heen lulletje.
Gewoon niet te veel aandacht aan schenken.
Morgenavond zit ik in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
kom maar gezellig. na die balletend piet plezier dan ga ik nog liever na villa marisol heb je tenminste waar voor je geld :rolleyes: en zeker als je er voor 14.00 uur binnen kom voor 10 euro meer gratis bier graris koffie eten ezv en een betere wellness dan van goch wel een stuk veder fietsen voor je :confused:

wandelaar68
26 december 2014, 13:14
Gisteren naar Penelope in Essen met een ander ijsbeer.
Rond de 20 dames,was nietzo denderend,iedereen zat maar om zich heen te kijken.
Wat was t hier een paar jaar geleden gezellig,en ow zo mooie fotomodelletjes liepen er hier toen rond,daar is echt niet meer veel van over jammergenoeg.

Ben bang dat t mn laatste bezoekje was aan Penelope.
Word de volgende keer denk ik GT of Acapulco ,daar krijg je nog waar voor je geld

Piet Plezier
26 december 2014, 13:17
na die balletend piet plezier dan ga ik nog liever na villa marisol heb je tenminste waar voor je geld :rolleyes: en zeker als je er voor 14.00 uur binnen kom voor 10 euro meer gratis bier graris koffie eten ezv en een betere wellness dan van goch wel een stuk veder fietsen voor je :confused:

wij willen jou ook helemaal niet binnen hebben in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
veel (pietje) plezier in marisol :biggrin: en doe Nina en Anna de groeten van me.

Piet Plezier
26 december 2014, 13:18
Gisteren naar Penelope in Essen met een ander ijsbeer.
Rond de 20 dames,was nietzo denderend,iedereen zat maar om zich heen te kijken.
Wat was t hier een paar jaar geleden gezellig,en ow zo mooie fotomodelletjes liepen er hier toen rond,daar is echt niet meer veel van over jammergenoeg.

Ben bang dat t mn laatste bezoekje was aan Penelope.
Word de volgende keer denk ik GT of Acapulco ,daar krijg je nog waar voor je geld

normaal zitten er fotomodelletjes ja dat klopt.
alleen de club op zich is niets vind ik.
maar wel een goede service altijd van de dames.

mushroom
26 december 2014, 15:12
goede middag Mushroom of moeten we gewoon hobbele zegen hier tolereren ze wel is vaker een dubbel account

Is dat zo spezialist?
Als newby wil ik hier geen mensen aanvallen mar dat jij af en toe dingen ziet die er niet zijn heb je wel bewesen door te zeggen dat er in Duisburg op kerstavond volgens jou 150 dames werkzaam waren. Komplete kolder want een dame gisteren in Duisburg zei mij het tegendeel spezialist. Of liegt ze? Volgens haar was het er uitgestorven. Ik hoop niet dat er hier mannen zijn die jouw onzin gaan geloven. Overal is het momenteel rustig dat zie je ook aan het bericht van Wandelaar68 die in Penelope was waar het ook extreem rustig was. Overal is het ieder jaar hetzelfde. Dus stel je niet op als een pipo de clown maar spreek de waarheid. Daar hebben we met z'n allen veel meer aan als dat onzinnige gelul van je waarvan niemand wijzer word!


na die balletend piet plezier dan ga ik nog liever na villa mariso

Zit een ander niet je mening op te dringen of een ander z'n favoriete club af te kraken jongen. Wat schiet je er mee op? Als Piet zegt dat het daar fijn vertoeven is dan zal dat heusl zo zijn. Wie ben jij om deze club te gaan bestempelen als ballentent?
Een ander zit jouw clubs toch ook niet de grond in te trappen?


Morgenavond zit ik in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
kom maar gezellig

Bedankt voor je uitnodiging piet plezier. Ik ga zeker een keer deze club bezoeken. Helaas vanavond niet want ik heb andere verplichtingen. Liever wacht ik ook tot in het nieuwe jaar todat het overal weer wat voller is.
In ieder geval veel plezier vanavond Piet!

Piet Plezier
26 december 2014, 15:18
BEDANKT MUSHROOM.

dat is ook beter ja in het nieuwe jaar.
er zijn 20 vrouwen vandaag als het goed is.
heel verstandig ja om voor het nieuwe jaar te kiezen.

en wat de spesjalist betreft die spiegelt alles veel mooier voor dan het in werkelijkheid is op de vulkan.
ik heb BP gesproken die heeft zijn schatje opgehaald op kerstavond en de hele vulkan was uitgestorven.
bijna alles was leeg zei hij.
dus die 150 vrouwen vergeet maar snel.

mushroom
26 december 2014, 15:34
dus die 150 vrouwen vergeet maar snel.

Kon me het ook niet voorstellen zo rustig als het gisteravond was.