Volledige versie bekijken : Schippersstraat 43/1, Lisa
rplover
29 november 2006, 17:55
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : normaal / E silicoontjes
Nationaliteit/Taal : Duits Duits
Leeftijd : 45+
Tatoeages/Piercings :
Service: slecht over de ganse lijn
Voordelen: vlug buiten
Nadelen: geld kwijt
Tijdsduur : 10 min
Prijs : 50 euro
Deze dame speciaal hier gezet voor 099, die ook in haar valletje is gelopen.
Ik ken er nog enkelen die er ooit zijn binnengesukkeld, toen ze nog in de SS15 werkte.
Het neuken is geen neuken, als je daar al aan toekomt, of we moeten tevreden zijn met 'bilnaadneuken'. Poppers worden toegediend om je met geile Duitse praat vlugger te doen komen.
Dus vlug trekken, en al de rest is extra money, waarna ze nog probeert je te rippen.
099, je kan altijd je verhaal kwijt hoor, alle aanvullingen zijn welkom ;)
099
30 november 2006, 15:03
Deze dame speciaal hier gezet voor 099, die ook in haar valletje is gelopen.
Ik ken er nog enkelen die er ooit zijn binnengesukkeld, toen ze nog in de SS15 werkte.
Het neuken is geen neuken, als je daar al aan toekomt, of we moeten tevreden zijn met 'bilnaadneuken'. Poppers worden toegediend om je met geile Duitse praat vlugger te doen komen.
Dus vlug trekken, en al de rest is extra money, waarna ze nog probeert je te rippen.
099, je kan altijd je verhaal kwijt hoor, alle aanvullingen zijn welkom ;)
Zoiets ja, er kwamen wel geen poppers aan te pas :D .
Maar voor de rest klopt het verhaaltje wel, ze komt zogezegd boven op je zitten , maar trekt je swans achter haar rug gewoon met de handjes af. Result: weinig gepijpt, en veel getrokken, de boel was sneller dan jouw 10 minuten afgelopen.
Zeker een TMM!!!!:angryfire
Anvers
9 december 2006, 23:49
Zoiets ja, er kwamen wel geen poppers aan te pas :D .
Maar voor de rest klopt het verhaaltje wel, ze komt zogezegd boven op je zitten , maar trekt je swans achter haar rug gewoon met de handjes af. Result: weinig gepijpt, en veel getrokken, de boel was sneller dan jouw 10 minuten afgelopen.
Zeker een TMM!!!!:angryfire
Tja 099,
je zo laten doen door deze dame, ik begrijp het nog altijd niet : ze is niet jong, niet knap, niet aantrekkelijk, niet vriendelijk, ze heeft zeer slechte recensies op een ander forum. :o
WAT heb je in deze dame toch gezien die bewuste avond ??? :teuflisch
Nu ga je mij toch niet vertellen dat er geen andere en betere keuze was in skw! :p
Anvers :wink:
099
11 december 2006, 19:35
Tja 099,
je zo laten doen door deze dame, ik begrijp het nog altijd niet : ze is niet jong, niet knap, niet aantrekkelijk, niet vriendelijk, ze heeft zeer slechte recensies op een ander forum. :o
WAT heb je in deze dame toch gezien die bewuste avond ??? :teuflisch
Nu ga je mij toch niet vertellen dat er geen andere en betere keuze was in skw! :p
Anvers, je hebt wel door dat je niet aan het neuken bent, maar wat kan je dan doen?
De dame van je afslagen en 50 euro terugeisen ? Ik denk dat ik nogal ne post had gepakt als ik dit had gedaan. Vertel thuis aan moeder de vrouw maar eens waarom je met een blauw oog aankomt, of waarom er een politie rapport in je bus zit, of erger nog waarom je ineengeslagen in het ziekenhuis ligt. Sja Anvers, het waren de borsten die de doorslag gaven.
ze is niet jong, niet knap, niet aantrekkelijk, niet vriendelijk
Vriendelijk was ze wel, voor de rest was ze inderdaad niet jong meer (op een oude fiets moet je leren rijden zeggen ze toch, zo komt het ook dat Antoinette zo dikwlijs op u aan het rijden is :baeh:), aantrekkelijk is iets wat ieder voor zich uitmaakt.
Anvers
26 september 2007, 20:01
:p
Anvers, je hebt wel door dat je niet aan het neuken bent, maar wat kan je dan doen?
De dame van je afslagen en 50 euro terugeisen ? Ik denk dat ik nogal ne post had gepakt als ik dit had gedaan. Vertel thuis aan moeder de vrouw maar eens waarom je met een blauw oog aankomt, of waarom er een politie rapport in je bus zit, of erger nog waarom je ineengeslagen in het ziekenhuis ligt. Sja Anvers, het waren de borsten die de doorslag gaven.
Vriendelijk was ze wel, voor de rest was ze inderdaad niet jong meer (op een oude fiets moet je leren rijden zeggen ze toch, zo komt het ook dat Antoinette zo dikwlijs op u aan het rijden is :baeh:), aantrekkelijk is iets wat ieder voor zich uitmaakt.
En 099,
lange tijd van U nog iets gehoord !
Anvers
29 januari 2008, 15:15
Duitse Lisa is verhuisd van VT 48 naar Verversrui 09/1. ;)
wico
Anvers
23 april 2008, 13:57
Lisa is verhuisd naar Verversrui 13/1. :p
wico
redbaron
12 december 2008, 15:37
Slechtse ervaring ooit!! Dame is wel vriendelijk maar voor 30 min. vraagt ze 50 eur toeslag . Neuken is inderdaad geen neuken, zij wou alleen amazon doen terwijl dat ik had voor missionaris gekeuzen. Ik heb al uitendelijk alleen maar laten pijpen. foei! verloren geld!!
Anvers
3 maart 2009, 03:12
Duitse Lisa staat er nog steeds, en alle bezoekers vinden haar nog steeds een TMM :teuflisch
Anvers
5 maart 2012, 04:01
Dame geruime tijd in de Belgradostraat in Gent gezeten, nu sinds vorige week op Schippersstraat 43/1 !