PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven Catya



gignnl
30 december 2014, 21:06
Kleine Gign was vandaag weer opstandig dus moest er wat aan gedaan worden.Gegeven de treurnis in GT en een gebrek aan tijd was ff daarheen geen optie dus maar even gaan grasduinen op de diverse "thuisontvangst"sites.Diverse mogelijke bedpartners gevonden en maar eens gaan raadplegen op serviceniveu van de betrokkenen.
Op kinky Catya gevonden een stevige dame met D cups.Recensies van haar waren doorgaans positief,vooral het pzc werd geprezen.Dame ontvangt in Eindhoven dus lekker dichtbij en met een uurtarief van 100 euro kun je je geen buil vallen.
Aan de telefoon kwam ze al symphatiek over,een afspraak was snel gemaakt.
Vriendelijk ontvangen door deze stevige deerne en al snel haar "werkplek"opgezocht.Na wat handtastelijkheden daalde ze af naar kleine Gign en begon deze heerlijk te pijpen,dame heeft de"oralsy academsky"met goed gevolg doorstaan zodat ik af en toe aan de belastingdienst moest denken om een vroegtijdig einde te voorkomen.Een FT hoort niet tot het pakket maar ik mocht haar heerlijke "megaboobs" voorzien van mijn dagcreme en dat was heel wat.
Na een gezellig gesprekje vroeg ze of ik klaar was voor de tweede ronde en uiteraard no problemo om nog een tweede schot te lossen.
Dame bied absoluut "value for money"alleen jammer dat voluit tz (nog?) niet in haar pakket zit.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/510130-sexy-en-hot-rotterdam-/default.aspx