PDA

Volledige versie bekijken : Fernanda (Braziliaanse)



phoenix
1 januari 2015, 23:14
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/brazil.gif




Fernanda (Braziliaanse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:AndersHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:wie vriendelijk doet wie vriendelijk ontmoet, voor veel in, met het echte temperament van een latina, ene vande weinige die ik nog ken die dat laten zien...

funske
2 januari 2015, 09:52
Lijkt mij dezelfde als de Fernanda die nu nog onder Sun Temple staat.

phoenix
2 januari 2015, 09:57
nee, maestro fernanda van sun temple /fun garden ken ik ook, die heeft net cup B , als ze dat al haalt...

Big30
2 januari 2015, 11:05
Lijkt mij dezelfde als de Fernanda die nu nog onder Sun Temple staat.
Haha, ja dacht ik ook al aan maar ik weet dat phea deze dame kende zoals hij zelf ook al opmerkte en tsja die Cup-D he!

boo
13 januari 2015, 21:25
Helaas is deze schat tot februari op vakantie ...

phoenix
13 januari 2015, 21:30
ah kijk dat is zinvolle info, dan weet ik wanner ik weer eens richting lulo moet afreizen..

vrije jongen
13 januari 2015, 21:53
Hi Boo,

Hoe is de line up op het moment, wilde donderdag weer eens naar Wambel.

thnx

Jester
14 januari 2015, 22:12
@Vrije Jongen. Vandaag ff geweest. Je kunt prima gaan. Veel toppertjes zijn er. Miste alleen ZMggy eigenlijk ��

phoenix
14 januari 2015, 22:22
toppertje zoals ? roxana, nana??

Jester
15 januari 2015, 10:14
Ik ben slecht in namen. Een grondige inventarisatie van mij komt uit op 22 dames, waarvan een aantal zeer langdurig geboekt waren. Dan is het nadeel van LL dat de acht kamers snel zijn volgeboekt. In de rechterkamer zaten standaard vijf dames uit de categorie 'minder strak en jong, maar waarschijnlijk een topservice', aan de gokkast zaten (bijna de hele middag) twee zeer aantrekkelijk, jonge, strakke meiden uit Roe-Bul. Bij de sauna zaten Fernanda, Kira en een blonde met grote ogen ;-). In de barruimte herkende ik Bianca, Kathy, Alex en Nadine, maar er waren dus nog aanzienlijk meer (m.n. Roe-Bul) dames met een zeer leuk uiterlijk. Vakantieslapte lijkt voorbij.

Jester
15 januari 2015, 10:15
p.s. Roxana ken ik trouwens wel : was er niet.

vrije jongen
15 januari 2015, 13:01
Roxana vandaag wel en ik hoorde de naam nana ook vallen (ken haar niet). Met alex, lilly, meggy, isabel en vriendin zijn er genoeg opties in de catagorie strak en jong... Eerste sessie met Erika van 18: top!

satanic surfer
27 oktober 2016, 13:39
immer noch im LuLo