PDA

Volledige versie bekijken : Lesje 'handjobs geven' in trek bij vrouwen...



licky luke
2 januari 2015, 15:49
Erotische lifestyle winkel Christine le Duc rolt de les 'handjobs geven' landelijk uit. Ook komt er een cursus soft SM à la bestseller Vijftig Tinten Grijs voor koppels. De seksshop ziet een gat in de markt voor deze doelgroepen. ...

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3821627/2015/01/02/Lesje-handjobs-geven-in-trek-bij-vrouwen.dhtml?utm_source=dailynewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=

9698

Zodra ze ook in Maastricht beginnen, bied ik me aan als lesmateriaal... ;):biggrin:

lekkersfan
2 januari 2015, 15:55
Verbaasd me niks want de meeste vrouwen bakken weinig van een goede handjob, is althans mijn ervaring.
Terwijl wat mij betreft het lekkerste orgasme van een goede handjob afkomstig is :)

Bluebear
2 januari 2015, 15:58
Wanneer begint de cursus "Vingerverven"? :biggrin:

9699

Mr Pussy
2 januari 2015, 17:53
Verbaasd me niks want de meeste vrouwen bakken weinig van een goede handjob, is althans mijn ervaring.
Terwijl wat mij betreft het lekkerste orgasme van een goede handjob afkomstig is :)

Beste handjob ever door een dvp... nee gewoon beste ever, was in GT door een kleine jonge meid die beweert half Braziliaans te zijn en Nederlands spreekt. Ze ziet er echter eerder mixed Aziatisch uit en zegt er gek van te worden dat iedereen dat denkt. Ze is wel behoorlijk antiseptisch, maar echt een beauty. Helaas ben ik haar naam vergeten. Anyway, zij snapt echt hoe het hoort! Ze heeft vaste klanten die alleen maar handmatig geholpen willen worden vertelde ze en ik geloof het meteen. :biggrin:

Bluebear
2 januari 2015, 17:57
Beste handjob ever door een dvp... nee gewoon beste ever, was in GT door een kleine jonge meid die beweert half Braziliaans te zijn en Nederlands spreekt. Ze ziet er echter eerder mixed Aziatisch uit en zegt er gek van te worden dat iedereen dat denkt. Ze is wel behoorlijk antiseptisch, maar echt een beauty. Helaas ben ik haar naam vergeten. Anyway, zij snapt echt hoe het hoort! Ze heeft vaste klanten die alleen maar handmatig geholpen willen worden vertelde ze en ik geloof het meteen. :biggrin:

Heette ze toevallig Victoria? :rolleyes:

Mr Pussy
2 januari 2015, 18:18
Heette ze toevallig Victoria? :rolleyes:

Ik ken Victoria alleen van de verhalen hier op het forum, dat is toch die Chinees/Nederlandse? Maar uit de verhalen maak ik op dat zij al wat ouder is, terwijl de dame die ik bedoel er heel jong uitziet.

Bluebear
2 januari 2015, 18:26
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35524-Victoria-(Braziliaanse)&p=333290&highlight=victoria#post333290

Ze heeft ook bij Golden Time gewerkt. Ze woont in Nederland in de omgeving van Rotterdam. :cool:

Mr Pussy
2 januari 2015, 18:34
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35524-Victoria-(Braziliaanse)&p=333290&highlight=victoria#post333290

Ze heeft ook bij Golden Time gewerkt. Ze woont in Nederland in de omgeving van Rotterdam. :cool:

Op basis van je verslag uit 2013 gaat het om dezelfde dame, thx!