PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 02/4, Maria

rplover
30 november 2006, 20:23
Haarkleur/-lengte : donkerblond /lang
Lengte dame : 1.60 m
Postuur/Cupmaat : slank / C siliconen
Nationaliteit/Taal : Grieks-Russisch / Engels, Grieks, Russisch
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings :
Service: zeer goed PMC / NMC / FP
Voordelen: er kan veel, niets moet
Nadelen:
Tijdsduur : 00:25
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: hoog knuffelgehalte

Maria is back in town, deze Grieks Russische schoonheid heeft een ganse tijd in de Vingerling 14 gezeten, maar verdween met de Zuiderzon een half jaartje geleden. Vingerling 14 is het vroegere cafe Hellas, waar meningeen onder ons vele uren heeft gesleten, in de goede oude tijd ;)
Ik verwacht heel vlug een recensie hier van onze aller Sub.
Tja, Sub, ik ken uw smaak, en Maria valt in mijn smaak, dus zal een bezoekje van je waarschijnlijk niet lang uitblijven :D
Alvast een pluspunt dat ze terug is, alweer een toppertje meer in ons aller skw.

Sub
1 december 2006, 00:40
rplover,

Deze keer wil ik toch eerst eens een recensie van u afwachten voor ik me er aan ga wagen, al zegt mijn intuitie dat ik geen miskoop ga doen.

Grz Sub

Sub
18 februari 2007, 13:02
Ik heb het wachten maar opgegeven, anders zit ik volgend jaar waarschijnlijk nog te wachten.:thefinger :teuflisch

Ik heb dus zelf de eerste stap weer maar genomen, en mijn intuïtie heeft me weer niet in de steek gelaten. Dus hieronder mijn verslag.

Anderhalve week geleden deze goedlachse Dame ook eens bezocht.

Vroeger toen ze in de Vingerlingstraat 14/2 werkte, kon ze me niet echt bekoren. Echter sinds ze terug is en werkzaam op Verversrui 2/1 stond ze vanaf de eerste dag op mijn lijstje om bezocht te worden. Sindsdien is Maria ook een stuk uitbundiger en vriendelijker. Na mijn bezoek is dat nog gekker geworden.

Bij binnenkomst voorgesteld en prijsafspraak e.d. gemaakt. Daarna naar boven, en onderweg en tijdens het uitkleden over koetjes en kalfjes gepraat.

Toen op bed plaats genomen, en begon ze wat te masseren en strelen. Na verloop van tijd begon ze te pijpen, wat ze goed en gevarieerd deed, echter wel vrij kort. Na verloop van tijd over gestapt op neuken, wat we in een paar verschillende standjes deden, en waar ze zelf ook helemaal in op ging. Eerst in Amazone, en later in Doggy afgemaakt.

Terwijl ik in Doggy Style bezig was, zag ik op de stoel naast het bed een kookwekker staan, die ook nog stond te tikken. Ik kreeg niet echt de indruk dat ze op de tijd lette, maar vond die tikkende kookwekker toch wel een beetje een afknapper. Dit is ook het enige minpuntje dat ik kan vermelden, verder was alles in orde, ook de hygiëne, na afloop beiden wassen, en dus lekker fris terug naar buiten.

Grz Sub

Redbull
19 februari 2007, 00:55
Ook ik ben deze week(bij gebrek aan toppertjes) eens bij deze dame binnengewipt.
Ook bij mij dat belachellijke wekkertje, wat direct op mijn zenuwen begon te werken.
Maria is een mooie dame, maar haar service was maar gemiddeld, enfin, goed voor 1 keer, maar volgende keer als het toch bij een andere dame zijn ;-)

rplover
19 februari 2007, 01:13
Ook bij mij dat belachellijke wekkertje, wat direct op mijn zenuwen begon te werken.
;-)
Redbull, als ze nu haar eitjes zachtgekookt wil :teuflisch
Een vraagje, heeft bij U het wekkertje gerinkeld, vooraleer je eitjes gaar waren, of ben je netjes binnen de tijdslimiet gebleven?
Zachtgekookt:2.5min
Hardgekookt: 12 min :smile2:

Redbull
19 februari 2007, 08:37
Awel, als het mij niet echt aanstaat, schiet ik meestal direct voor het vaderland :teuflisch
Ik heb het wekkertje dus niet horen aflopen, maar zacht gekookt waren ze nu ook weer niet :baby2:

Anvers
17 augustus 2007, 09:26
Mooie Maria is enkele ramen opgeschoven en zit nu op Verversrui 02/4. Zij blijft nog altijd even vriendelijk. :p

Anvers :wink:

Sub
3 maart 2008, 21:46
Griekse Maria van Verversrui 02/4 stond vanavond weer in al haar pracht en glorie. Juist ja, griekse Maria stond weer te stralen en vriendelijk te lachen en te zwaaien. Ze heeft nu wel iets korter, sluik en zwart haar.

Grz Sub

Binky007
23 april 2008, 11:41
Gisteravond moest ik nog even in de buurt van Antwerpen zijn
en het was lekker weer dus maar even een tussenstop gemaakt in het SKW

Zat een Meisje op Verversrui 2 (gouden hoek),
Gisteravond zat ze aan het meest rechtse raam,
Is niet zo lang ik dacht iets van 165,
Heeft halflang zwart haar,
Is slank,
Ik schat een B / C cupje,
en komt heel vriendelijk over,
Lacht altijd als ik oogkontact met haar maakte,
Gisteravond had ze een soort van zwarte bikini aan
Twee weken geleden was ik ook in het SKW en zat ze er ook
ook toen had ze diezelfde bikini aan
Weet iemand wie dit is en wat ik bij haar mag verwachten

Binky

rplover
23 april 2008, 11:55
Zat een Meisje op Verversrui 2 (gouden hoek),
Gisteravond zat ze aan het meest rechtse raam,
Is niet zo lang ik dacht iets van 165,
Heeft halflang zwart haar,
Is slank,
Ik schat een B / C cupje,
en komt heel vriendelijk over,
Lacht altijd als ik oogkontact met haar maakte,
Gisteravond had ze een soort van zwarte bikini aan
Twee weken geleden was ik ook in het SKW en zat ze er ook
ook toen had ze diezelfde bikini aan
Weet iemand wie dit is en wat ik bij haar mag verwachten

Binky

Knotsgekke Maria, dat moet ze zijn.
Klik op het kookwekkertje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4021) voor meer info ;)

TSB: Berichtjes verplaatst

:wink:

Anvers
8 oktober 2008, 23:18
Griekse Maria is gestopt met werken en mag naar het archief !

wico