PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch vs Villa Marisol



Casey69
8 januari 2015, 15:36
Hallo,

Volgende week heb ik een bezoek aan van Goch of Villa Marisol geplant. Wat zijn momenteel de pro en con's van deze twee clubs. Ze liggen relatief dicht bij elkaar? De beste Line-up, eten, wellness? Graag advies/mening van enkele ervaren beren.

BVD C.

Piet Plezier
8 januari 2015, 15:46
Villa marisol,
super wellness sauna whirlpool stoomcabine
goed eten
vrouwen wat minder als in van Goch
heeeeele grote kino
soms vriendelijk personeel
service van de vrouwen gemiddeld.
en het is super groot


Van GOCH,
Wellness sauna en buiten een jacuzzi
goed eten
tussen de 30 en 40 vrouwen en die heb ik in marisol nog nooit gezien.
altijd vriendelijk personeel teminste dat vind ik.
geen kino
super service van de vrouwen
het is niet zo groot als marisol.

dus wie weet zie k je in de leukste engezelligste club van NRW van GOCH.

GROETJES,
pietje

Liefhebberrob24
8 januari 2015, 16:59
Als ik elke keer deze positieve berichten lees over van Goch dan word ik wel heel nieuwsgierig naar deze club en word het denk ik tijd om daar een keer te gaan buurten.
Kom nu al meer als een jaar in Golden Time maar wat de afstand betreft ligt van Goch voor mij gunstiger en als dan ook de line up nog goed is moet het maar gauw gaan gebeuren.

Piet Plezier
8 januari 2015, 17:03
Als ik elke keer deze positieve berichten lees over van Goch dan word ik wel heel nieuwsgierig naar deze club en word het denk ik tijd om daar een keer te gaan buurten.
Kom nu al meer als een jaar in Golden Time maar wat de afstand betreft ligt van Goch voor mij gunstiger en als dan ook de line up nog goed is moet het maar gauw gaan gebeuren.

je bent welkom Liefhebberrob24.
de line up in nu nog wat minder maar eind volgende week verwacht ik dat bijna alle meisjes terug zijn van kerstreces.
jammer dat sommige beren altijd wat min doen over van GOCH.
Maar ik zou zeggen waag de stap en je zult het zelf ervaren.
van GOCH is een club die je volgens mij met geen andere club kunt vergelijken.

Casey69
8 januari 2015, 17:41
Hoi Piet,

Bedankt voor je antwoord. Het is helder, als mijn eerste prioriteit niet de wellness of het eten is, moet het van Goch worden:-)
Ik neem aan dat je schatting van 30-40 dames geldt voor de avond.
Plan is volgende week donderdag gedurende de dag, hoeveel dames kan ik dan in verwachten in zowel Marisol en van Goch?
Kun je ook nog wat zeggen over de herkomst van de dames? Alles Bulgarije en Roemenie of zijn er nog meer smaken aanwezig?

BVD C.

Piet Plezier
8 januari 2015, 17:53
Casey69,
het eten is wel goed in GOCH vind ik.
dan ga ik uit van de avond ja met die aantallen dames.


http://fkk-vangoch.com/girls/

kijk hier even dan heb je een overzicht van de herkomsten.
ik moet wel zeggen dat daar niet alle dames bijstaan.
er zijn er ondertussen bijgekomen maar ook weggegaan.

marisol,
ik denk dat je in marisol die aantallen dames niet haalt.
teminste dat is mijn ervaring.
en bij marisol kun je kiezen uit 2 gerechten vaak.
dan is de keus in van GOCH weer wat groter.

ik zou gewoon naar de.........................van NRW van GOCH gaan als ik jou was.

Goetjes,
Pietje

Hemaworst
8 januari 2015, 18:36
Hallo,

Volgende week heb ik een bezoek aan van Goch of Villa Marisol geplant. Wat zijn momenteel de pro en con's van deze twee clubs. Ze liggen relatief dicht bij elkaar? De beste Line-up, eten, wellness? Graag advies/mening van enkele ervaren beren.

BVD C.

Je bent drie weken geleden al in Marisol geweest, dus je kent de pro's en con's uit eigen hand. Lekker naar Van Goch gaan dus, dan heb je dat ook een keer gezien, kun je je eigen conclusies trekken en hoef je hier ook geen quasi-interessante vragen te stellen.

Mr.IJsbeer
8 januari 2015, 18:38
Als ik elke keer deze positieve berichten lees over van Goch dan word ik wel heel nieuwsgierig naar deze club en word het denk ik tijd om daar een keer te gaan buurten.
Kom nu al meer als een jaar in Golden Time maar wat de afstand betreft ligt van Goch voor mij gunstiger en als dan ook de line up nog goed is moet het maar gauw gaan gebeuren.

Helaas hoor of lees je alleen maar positieve geluiden van dezelfde mensen, waar de betrouwbaarheid te halen valt uit de vele "uitgebreide" verslagen en hoeveelheid nicknames. En de onduidelijkheid over de te betalen prijs van de drank, naar gelang de dag.

Maar het beste is om dan op iemands verjaardag te gaan eind van de maand. Dan heb je ALL-IN voor 30 euro. :biggrin:

Piet Plezier
8 januari 2015, 18:42
Maar het beste is om dan op iemands verjaardag te gaan eind van de maand. Dan heb je ALL-IN voor 30 euro. :biggrin:

goedgesproken ijsbeer.
dat zou jij ook moeten doen

Mr.IJsbeer
8 januari 2015, 19:15
goedgesproken ijsbeer.
dat zou jij ook moeten doen

Is me toch te ver weg Piet. Maar het is nog niet zover, misschien strijk ik wel over mijn hart en breng je wat lekkers voor je verjaardag.

Piet Plezier
8 januari 2015, 19:21
Is me toch te ver weg Piet. Maar het is nog niet zover, misschien strijk ik wel over mijn hart en breng je wat lekkers voor je verjaardag.

wie weet Mr.IJsbeer ,net wat je zegt het is nog een enkele weken voor het zover is.

phoenix
8 januari 2015, 19:29
ik zal der over dinken pietje om te komen, die rook weerhoudt mij anders nogal...

Piet Plezier
8 januari 2015, 19:35
ik zal der over dingen pietje om te komen, die rook weerhoudt mij anders nogal...

dat weet ik phea das klote ja als je last van astma hebt.
maar wie weet kom je toch even.

Peppino
8 januari 2015, 22:22
ik zal der over dinken pietje om te komen, die rook weerhoudt mij anders nogal...
Dat wordt dan niet neuken,veel te gevaarlijk als je astma hebt !

phoenix
8 januari 2015, 22:24
nee niet gevaarlijk, ik had er de laatste keer gewoon last van...gewoon mindere vrijpartijen...

Eddy_V
8 januari 2015, 23:41
Helaas hoor of lees je alleen maar positieve geluiden van dezelfde mensen, waar de betrouwbaarheid te halen valt uit de vele "uitgebreide" verslagen en hoeveelheid nicknames. En de onduidelijkheid over de te betalen prijs van de drank, naar gelang de dag.

Maar het beste is om dan op iemands verjaardag te gaan eind van de maand. Dan heb je ALL-IN voor 30 euro. :biggrin:

Is wel erg kort door de bocht... Zover ik weet gebruik ik hier maar één nickname en dat geldt ook voor mij persoonlijk bekende beren waaronder bijv hastalapasta, lesyeux, peppino en knaktuut die net als ik erg enthousiast zijn over het gevarieerde damesaanbod, de service en tarieven.
De prijs van de te betalen drank is ook duidelijk: bier op vastgestelde dagen gratis en overige dranken altijd betalen, geldt helaas ook voor koffie en frisdrank (behalve op feestje van Piet en Peppino).
De stank van de rook is toch wel een minpunt sinds het weer gedoogd wordt, ondanks het NRW rookverbod.

Als Pietje wat minder vaak zijn enthousiasme zou beschrijven zou dat de geloofwaardigheid misschien wel goed doen, want hij gaat de laatste tijd wel erg veel op een propper voor een slechte discotheek lijken...en dat heeft Van Goch helemaal niet nodig!

noglangnietuitgewandeld
9 januari 2015, 06:49
Ik kan het lang maken of kort houden, maar als ik moest kiezen tussen Marisol en van Goch, dan werd het van Goch. Ondanks dat Marisol een prachtige club is. Maar qua vrouwen is de flopkans daar aanzienlijk groter. Bij van Goch heb ik zelden tegenvallers gehad. Marisol was de laatste keer dusdanig klote dat ik het maar voor gezien houd. En uit de berichten kan ik nou niet direct opmaken dat de situatie inmiddels op van Goch niveau is.

Piet Plezier
9 januari 2015, 06:50
ik blijf enthousiast sorry kan er ook niets aan doen.

Bubbelbader
9 januari 2015, 07:48
[B]
Wellness sauna en buiten een jacuzzi


Vraagje,

Is die Jacuzzi met dit weer in gebruik?

Piet Plezier
9 januari 2015, 08:00
Vraagje,

Is die Jacuzzi met dit weer in gebruik?

Vorige week met de vorst niet.
Maar nu weet ik niet.

Groet,

Pietje

Big spender
9 januari 2015, 08:47
beste Piet, bovenin schrijf je dat er in Goch 30 tot 40 vrouwen rondlopen. Bedoel je dan in het winkelcentrum van Goch? :) Want in de benzstrasse heb ik er nog nooit 40 gezien, en ook geen 30, en ook geen 20.
Nu moet ik wel zeggen, dat ik nooit op een zaterdagavond ben geweest. Afgelopen maandagavond waren er denk ik 10 vrouwen, en dat is verder ook prima hoor.

Van Goch is lekker dichtbij, en voor mij prima. ( scheelt toch wel de helft met Marisol. )
De dames krijgen om de paar weken de APK dokter op bezoek, wat voor mij weer erg belangrijk is, en ik mijzelf ook regelmatig laat testen.

lange plank
9 januari 2015, 09:01
hallo ik wil even ook iets kwijt over van goch.
ik ben nog nooit naar een andere club geweest heb div verhalen hier gelezen van andere clubs en ook gehoord toen ik nog in van goch kwam maar voor mij was altijd mijn keuze om hier in van goch te blijven ook omdat voor mij om de hoek is maar had er echt een thuis gevoel iedereen aardig eten goed sauna goed de sfeer goed dames goed uitstraling van de club goed binnen netjes in gedeeld de ruimte kamer netjes goede bedden alle het personeel aardig en zeer spontaan echt voor mij is nog steeds mijn clubje alleen jammer dat ik er paar weken niet meer ben geweest ivm andere zaken ik kan niet of marisol praten ben er nooit geweest zal wel keer na toe gaan maar zal lang gaan duren meschien met paar beren vrienden. of prive vrienden overal waar ik kom ivm werk of vrienden zeg ik altijd ga keer naar fkk van goch en ben er zeer vaak bekenden van werk ook tegen gekomen heb ook veel vrienden naar toe gebracht en iedereen praat goed erover dat goed is bevallen en hun geven ook tip door aan andere vrienden die ik niet ken

piet is fijne kerel heeft hart voor zijn club net een echte supporter hup hup hup ole ole ole
het is ook mijn clubje fkk van goch

ik zou zeggen gaan eens kijken en vertel je verhaal hoe het is geweest

groetjes beren

Piet Plezier
9 januari 2015, 09:16
[/B]der;409236]beste Piet, bovenin schrijf je dat er in Goch 30 tot 40 vrouwen rondlopen. Bedoel je dan in het winkelcentrum van Goch? :) Want in de benzstrasse heb ik er nog nooit 40 gezien, en ook geen 30, en ook geen 20.
Nu moet ik wel zeggen, dat ik nooit op een zaterdagavond ben geweest. Afgelopen maandagavond waren er denk ik 10 vrouwen, en dat is verder ook prima hoor.

Van Goch is lekker dichtbij, en voor mij prima. ( scheelt toch wel de helft met Marisol. )
De dames krijgen om de paar weken de APK dokter op bezoek, wat voor mij weer erg belangrijk is, en ik mijzelf ook regelmatig laat testen.

nou en ik ben er zowat elke vrijdag en zaterdagavond.
Maar dan worden die aantallen wel gehaald.
Vraag maar aan Peppino.

SAS
9 januari 2015, 10:25
Ga zelf even kijken in beide clubs en dan weet je wat bij jou het beste past!

Piet Plezier
9 januari 2015, 22:25
Als Pietje wat minder vaak zijn enthousiasme zou beschrijven zou dat de geloofwaardigheid misschien wel goed doen, want hij gaat de laatste tijd wel erg veel op een propper voor een slechte discotheek lijken...en dat heeft Van Goch helemaal niet nodig!

je lult en raaskaalt hier wel van alles ,maar ik heb je nog nooit gezien in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Wij zitten er minimaal 2 keer elke week.
Dus ga mij niet vertellen wat ik wel en wat ik niet moet doen :asshole::biggrin:

lange plank
9 januari 2015, 22:35
ja sas ik ken je niet maar ga keer naar van goch het gaat je best goed bevallen. il weet zeker dat je goed gaat bevalllen 100 procent en neem het van me aan piet heeft gelijk voor mij is er echt geen andere club beter

Piet Plezier
9 januari 2015, 22:41
goed bekeken lange p.
ik weet dat er voor jou geen andere club is als van GOCH.

Eddy_V
9 januari 2015, 23:35
je lult en raaskaalt hier wel van alles ,maar ik heb je nog nooit gezien in de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH.
Wij zitten er minimaal 2 keer elke week.
Dus ga mij niet vertellen wat ik wel en wat ik niet moet doen :asshole::biggrin:

Jouw enthousiasme heeft op velen inmiddels het tegenovergestelde effect. Omdat je dat zelf misschien nog niet door had maakte ik de vergelijking met een propper... Sterker nog, ik eindigde mijn berichtje zelfs met "dat heeft Goch helemaal niet nodig" . Lijkt mij duidelijk dat dat een positieve afsluiting voor de club is niewaar?
En dat je mij nog nooit gezien hebt... Ach misschien komt dat ooit nog wel eens, ik wandel meestal overdag naar binnen als het zo uitkomt en heb in het weekend meestal andere bezigheden. Hoewel ik op de zaterdag de 31e wel eens de meiden aan de danspaal zou kunnen komen bekijken, koffie en cola schijnt dan gratis te zijn na het feliciteren van de jarige stammies ��
(als ik nog welkom ben..)

Piet Plezier
9 januari 2015, 23:42
dat klopt Eddy dat is dan gratis fris en koffie.
Jij bent altijd welkom.
Wel ff aanmelden aub ivm met tombola.

SAS
10 januari 2015, 10:52
ja sas ik ken je niet maar ga keer naar van goch het gaat je best goed bevallen. il weet zeker dat je goed gaat bevalllen 100 procent en neem het van me aan piet heeft gelijk voor mij is er echt geen andere club beter
Het leuke is dat ik jouw niet ken en jij mij niet!
Ik ken Van Goch wel als club en ben er diverse keren geweest ik denk stiekem zelfs een keer of 35 of 40.
Na de verbouwing ben ik er ook een paar keer geweest en daar heb ik ook verslag van gedaan.
Ik ken Piet Plezier al jaren en heb zelfs diverse keren met hem samen een drankje gedronken bij Villa Marisol.
Helaas wist ik toen nog niet dat het Piet was.
Piet is een prima man en gezellig en een gouden hart.
Als er niets tussen komt in mijn agenda dan ben ik de 31-1-2015 gewoon in Van Goch.
Ik ben iemand die graag een gehele dag in een club is en mij rust neemt en geniet van alles wat een club mij bied.
Van Goch is een prima club voor mij als ik een paar uur wat wil maar niet voor een gehele dag.
Maar dat is mijn mening en die hoef je niet met mij te delen.

Daarom heb ik ook geschreven dat het ijsbeertje zelf moet onderzoeken en ontdekken en dan zelf een keuze kan maken.
Het gaat niet over beter en of over leuker.
Het gaat om wat past bij jouw en waar kies je voor!:wink::freu:

Groet,

SAS

Piet Plezier
10 januari 2015, 11:19
netjes gesproken SAS.

SAS
10 januari 2015, 12:15
Voor mij Coca Cola en Thee!

Piet Plezier
10 januari 2015, 12:21
dan doe mij voor de verandering maar een biertje.
kan ik je vanavond ook nog verwachten???

SAS
10 januari 2015, 14:40
Helaas moet ik werken om 16.00 uur
Groot feest een stel gaat trouwen en geeft een feestje met maar ongeveer 500 gasten.
Taart eten en drinken BIER en je kent het wel wordt laat.
Muziek wordt net opgebouwd en bestaat uit 5 opbouwers en dan 11 bandleden.
De muziek speelt tot 02.30 uur.:6[1]:
Dus het wordt gezel en laat.:freu::freu::freu:
Tot een andere keer.

lange plank
10 januari 2015, 17:28
sas een fijne avond jij ook pietje samen peppino en met snelle b die ik zo ga brengen naar de beste club van nrw

de duisburg spesjalist
10 januari 2015, 17:38
sas een fijne avond jij ook pietje samen peppino en met snelle b die ik zo ga brengen naar de beste club van nrw

en dat is vila maricol :freu:

Opa57
13 januari 2015, 21:29
Is dit een act van 2 meneren Willem2? Waar gaat dit over...

Willem2
13 januari 2015, 21:33
Is dit een act van 2 meneren Willem2? Waar gaat dit over...

Eeeuhhh ik weet het niet.
Het verschil dan wel de overeenkomst van Villa Marisol versus FKK van GOCH.
Maar zoals zo vaak in het leven gaat het ook wel over andere dingen.......

Wentelt Eefje
13 januari 2015, 21:41
Het doet mij (net als veel meer topics op het forum de afgelopen maanden) weer eens met weemoed terugdenken aan het legendarische "Herenleed" met Armando alias Man 1, Cherry Duins alias Man 2 en wijlen Johnny 'The Selfkicker' van Doorn

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Herenleed

Dalton
13 januari 2015, 22:25
Het doet mij (net als veel meer topics op het forum de afgelopen maanden) weer eens met weemoed terugdenken aan het legendarische "Herenleed" met Armando alias Man 1, Cherry Duins alias Man 2 en wijlen Johnny 'The Selfkicker' van Doorn

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Herenleed

Vooral JOHNY VAN DOORN de arnhemse dichter die de pijp uit ging omdat hij zijn dichtkunst altijd het publiek in schreeuwde.
Arnhem heeft hem goed herdacht om een plein naar hem te vernoemen bij KRONENBURG.

Hemaworst
14 januari 2015, 04:18
Vooral JOHNY VAN DOORN de arnhemse dichter die de pijp uit ging omdat hij zijn dichtkunst altijd het publiek in schreeuwde.

Speciaal voor jou dan nog een keertje: Kom Toch Eens Klaar, Klootzak!


https://www.youtube.com/watch?v=kvqACxkXoQw

Dalton
14 januari 2015, 07:40
HEMAWORST ik weet dat je moeite hebt met het klaarkomen en daarom iedere dag even naar JOHNY zit te kijken.
Je naam zegt al genoeg he die vette worst van de hema is echt geen stuk om je op te peppen maar laat je eigen worstje lekker hangen,probeer eens iets anders weg te werken dan die vette troep.
Wat een dichter was hij en ook nog eens een vriend,hieraan kan je zien dat de beste het eerste verdwijnen,jammer.

Mistralwind
16 januari 2015, 22:10
Villa Marisol ben ik nog nooit geweest,dus de vergelijking met van Goch kan ik niet maken.

Wat ik wel kan zeggen na enkele bezoeken aan van Goch,dat deze club mij prima bevalt en hard op weg is om een ,,vaste waarde" van mijn club bezoeken te worden:)

De voor en tegens van de entree en betaling van drankjes etc. is een keuze die ieder voor zich moet maken,mij bevalt het goed,je wordt niet verplicht toch,het blijft je eigen keuze en als je wat anders wil,zijn er nog genoeg andere clubs over met andere priijsstellingen etc.:)

Helaas kan ik niet vaak later op de dag komen hier,maar heb de keer dat ik hier later op,de dag was(18 dec.2014) een zeer gezellige tijd gehad,gezellig met mede ijsbeer Piriwiri gekeuveld,en vond het jammer dat ik niet langer kon blijven.
Maar goed wat vroeger op de dag kan ik me ook wel vermaken:biggrin:

In ieder geval begin ik een aardige ,,click" met van Goch te krijgen ,en een uur dichterbij dan Bochum:biggrin:

En als men enthousiast is over deze club...,, so what" , mede door de dagelijkse bijdragen van Piet Plezier heeft van Goch mijn aandacht getrokken,en ik ben blij dat de stap gezet heb om hier naar toe te gaan( kan ik eindelijk Freude 39 vergeten,waar ik ook genoeg over geschreven heb :biggrin: