PDA

Volledige versie bekijken : Een dagje met Wijze Grijze, de meest besproken IJsbeer 2014.



Carlitos
9 januari 2015, 14:25
Het was alweer een hele tijd geleden dat ik met Wijze Grijze (verder WG genoemd) op stap was, maar na tientallen smeekbedes via IM, mail en SMS kwam ik er niet meer onderuit.

Plan was te beginnen in Heaven 7 en dan in de avond door te rijden naar Oceans waar we beiden een vrijkaart voor hadden van het RLT forum. Mijn verslag over de waarheid achter de zuinige WG heeft zijn uitwerking gehad en na 10 minuten wachten gewapend met een paraplu, dikke winterjas en handschoenen kwam de grootgrondbezitter aanscheuren met zijn 2 maanden oude Range Rover. Mijn verwachtingen waren hoog maar toen ik instapte miste ik direct al het perfect afgewerkte leer, waarschijnlijk is dit de enige Range Rover Sport zonder leren bekleding. Maar goed, ik ben gewoon fucking jaloers en moet eerst even bijkomen van de kou. Gelukkig heeft de zuinige WG de airco uit, heb ik het sneller warm, maar de ruiten worden steeds witter van binnen. Met enig gemor gaat de airco aan als ik de wasem met mijn zakdoek wegveeg.
WG vraagt me om uit het dashboard kastje de TomTom eruit te halen om te kijken hoe laat we zouden arriveren. Verdorie nog niet eens een Navi in zijn Range! Maar op de Autobahn gaat het los, de laatste keer met zijn Silber Pfeil was het nog 80 km/h om de vrachtwagens tegen te houden, nu is het 180 km/h om nog voor 14.00 uur in Willich aan te komen. Doodsangsten sta ik uit, gelukkig blijft de airco aan want ik zweet peentjes door zijn aso rijgedrag en constant plankgas voor op tijd te zijn.
Maar het komt goed, de afslag Willich maken we om 13.50 uur en WG kan nog tanken want het is bij Jet 3 eurocent goedkoper dan bij zijn favo tankstation. Ik stap even uit om te kotsen na een wild west roller coaster ride.

Op de parkeer plaats bij H7 is nog plaats, protserig parkeren we naast de deur. Na een druk op de deurbel duurt het even voordat we naar binnen mogen, een vriendelijk jong kopje steekt tussen de deur en we worden goedgekeurd. Entree is gratis, zegt de jonge dame, tja lieverd we hebben niet voor niets 20 euro brandstof extra verstookt om op tijd te zijn. Badjas van de zaak is 10 euro, eten en drinken inclusief. WG overhandigd zijn vrijkaart en de jonge dame zegt dat entree gewoon gratis is, maar de vrijkaart is voor de badjas! Mijn chauffeur is een Duitser met Hollandse trekjes. Als ik mijn tientje afgeef probeert WG me nog te helpen door te melden dat ik eigen slippers heb, of dat misschien extra korting opbrengt? De jonge dame lacht en denkt dat het een grapje was, ik lach mee terwijl ik rood aanloop. Kom op grijze vriend, we gaan ons uitkleden.

WG begint met een douche, in mijn eentje loop ik de bar binnen en wordt innig omhelst door Eva die maanden in Roemenië vertoefde en me duidelijk gemist had, want kamers maak ik niet met haar. Nog enkele bekende gezichten, die me ook op de normale wijze begroeten, heerlijk.

Ik had de verbouwing nog niet gezien, duidelijke verbetering en de beneden verdieping is meer dan 2 keer zo groot. Restaurant helaas met irritant lawaaierige gokautomaten, maar het ontbijt is simpel maar effectief. Mijn maag wordt lekker gevuld. Vriend rmjhexe neemt plaats aan ons tafeltje en geniet van de broodjes en koffie. We zijn de enigen met witte badjassen, want alle andere bezoekers hebben hun eigen badjas mee! Tja een tientje is een tientje.

Achterin hebben ze een moderne aanbouw gemaakt met zelfbediening voor drank. Het is er wel wat kouder, maar de toekomst van H7 ziet er goed uit. Deze week is men al begonnen met de verbouwing van het voorste gedeelte. Met WG neem ik plaats in de gang en lopen we door zijn nieuwe Handy, speciaal aangeschaft voor mooie filmpjes te maken van zijn seksuele escapades.

We worden gestoord door mijn favoriete H7 dame, Anka. Blond, lief, geil en weet wat ik lekker vind. Terwijl ze op mijn schoot zit en aan mijn tepels draait, zeg ik tegen haar dat het geen zin heeft want ik wil me sparen voor vanavond. Ditzelfde speelde de laatste keer en toen zei ik dat als ze me tongzoende ter plekke dat we naar de kamer gingen, dit was ze niet vergeten, en na een diepe natte tongzoen moest ik haar op mijn stijve lul wijzen en voor straf laten gaan. Dit alles was de man naast me niet ontgaan en maakte iets in hem los.

Hij geeft aan dat Anka na zijn intermezzo met de Volkskrant de sleutel kan halen. WG gaat zich douchen en is volledig voorbereid op zijn Anka. We zitten met ons vieren, WG, rmjhexe, ikzelf en een bekende beer van WG. Anka komt even langs en melden dat ze er zo aankomt. Maar het zijn uiteindelijk enkele uren en klanten later als het uiteindelijk zover is. WG vraagt me hoe laat het is, want hij wilt het eten niet missen. Ik lieg en zeg dat het nog geen 18.30 uur is, hij gaat zich weer douchen en Anka haalt de sleutel. En zodra Anka de sleutel omdraait achter WG zijn dikke kont, neem ik de eerste hap van de lauwe maaltijd.
Het gaat rap met het eten en voordat WG terug was, kon die geen stukje vlees meer vinden. Mijn wraak voor de ziekmakende rit... Maar WG toont zich een waardige verliezer en neemt 2 borden rijst, aardappels, salade en saus.

Het wordt tijd voor de rit naar Oceans, WG wilt zich nog gaan douchen, voor de vierde keer, en we maken ons klaar voor de avond waar ik me op verheugde.

Ik gebruik mijn eigen GSM navigatie en leid WG en de andere volgers de weg naar Oceans. De aankomst stelt me al teleur, ik kan me mijn aankomst in Bad Lipspringen herinneren bij Harem, dat was echt prachtig. Nu komen we gewoon aan bij een rood verlichte blokken doos, geen enkele emotie. Ook de kleine parkeerplaats, die bijna vol is, doet niet vermoeden dat je in de mooiste club van NRW terecht komt of zelfs van heel Duitsland.

De entree is groots, het pand is hoog en maakt een grote indruk. Een mooie dame achter de balie, ik zie de oude baas van Freude 39 Herne, Sinan, ook uit helpen. Het is net iets teveel voor de theke vrouw en onze kaartjes verdwijnen zonder controle in een la. Uitleg is niet nodig, de deur achter ons leidt naar de kleedruimte, we krijgen een badjas, handdoek en armbandje mee en vinden onze weg. Precies 200 kastjes zijn uitgerust met het armbandje, daarna kastjes met het iets ingewikkeldere nummer slot.

Ik kan niet wachten om naar binnen te gaan, stiekem kijk ik al naar binnen. Maar solidair wacht ik op mijn vrienden van die dag en we lopen samen naar binnen. Het is donker, groot en hoog. Stookkosten rijzen hier zeker de pan uit. De inrichting is smaakvol en we lopen er langzaam doorheen, door een deur waar ik me voorbereide op een prachtig tafereel. Maar dat was het ook.... Een grote barruimte en een kleinere ruimte voor de wellness. Ow ja, er staat nog een tent buiten zonder verlichting voor de rokers. Daar hadden ze bij Dolce Vita kunnen kijken hoe het wel moet.

Had ik me nu hierop verheugd? Heb ik hiervoor ieder forum afgestruind voor info om terecht te komen in een complete deceptie? Blijkbaar is dat waar. Twee ruimtes en een Kino. Meer niet. Na een eenmalig bezoek aan FKK World en Harem, kan ik nu al zeggen dat het niets gaat worden met Oceans. Ze kunnen niet wedijveren met voorgenoemde clubs waar ik mijn ogen uitkeek tijdens dat eerste bezoek. De entree is ongeveer gelijk, 60-65 euro, maar wat je ervoor terug krijgt is beduidend minder.

Maar goed we komen om te neuken, de prachtige dames uit verschillende landen. Weinig rombul, werd er gezegd. Maar van de 30 aanwezige dames kende ik er 10 van Freude 39 Herne, en 5 van Acapulco en dan nog wat onbekende Roemeense erbij. Ik sprak met 4 Bulgaarse en zag toch wel zeker 6 Duitse dames, sprak met 2 van hen en werd na 2 minuten door 1 van hen op mijn plaats gezet. De dames komen voor het grote geld, zijn zakelijk en het Golden Time neukfabriek gehalte is aanwezig. Maar ook mooie dames, zeker als je van Heaven 7 afkomt.

De Kino met het grootste TV scherm wat ik ooit privé gezien heb is mooi, groot genoeg maar ook teveel licht zodat een beetje voorspel daar niet mogelijk is. De sauna is groot en de zoutgrot is een fars. Lekker is het fruit bij de sauna en het gebottelde water blijkbaar goed voor te blussen.
We bekijken enkele shows, met prachtige vrouwen. Lopen wat rond en vervelen ons. WG zit aan tafel bij enkele dames en laat zijn charme werken. Blijkbaar zo goed dat hij later aan tafel zit met de bazen van de club en hen uitlegt wat ze daar verkeerd doen.
De vrouw van Bert loopt ook rond, mooier dan op de foto, maar sexy dat ze is! Wow. Bert zelf komt later, een klein manneke die meent dat die nog 20 jaar is. Maar het loopt niet die avond, 30 dames en op zijn top 50 gasten. En dat op een zaterdag.
We besluiten, of eigenlijk WG besluit, om naar de Vulkan te gaan. Ik heb daar absoluut geen zin in, maar ik wil geen spelbreker zijn en daar hebben ze wel betaalbaar eten. Dus ik ga mee. WG gaat zich weer douchen, want na een brandje blussen en zeker van die rook moet je douchen.

In de auto neem ik mijn eigen navigatie weer in de hand, maar boyscout WG is het niet eens met mijn aanwijzingen. Hij had gelukkig zijn bril niet op, dus met een bitchslap sla ik hem weer op deze echte wereld. Bek houden en rijden.

Opmerkelijk was er ruimte voor 3 auto's op de kleine parkeerplaats. WG en de jongens begonnen aan de WG rondleiding, terwijl ik een smerig broodje kebab at. Na een uur nog samen nog door een huis gelopen om daarna een uur op WG te wachten want met 1 orgasme is die hunk echt niet tevreden.

Ik heb me goed geamuseerd met de andere 3 heren. Leuke kennismaking met een nieuwe beer, eindelijk Oceans bezocht en over mijn hart gestreken om te eindigen bij de Vulkan. WG heeft me veilig thuis afgezet en een fijne zondag gewenst.

Noot: Alles m.b.t. tot WG berust niet altijd op de werkelijkheid.... :biggrin: