PDA

Volledige versie bekijken : Lustman, sweet memories, hoe het allemaal begon.



lustman
10 januari 2015, 15:58
Ontdekking

Begin 2005 kwam ik voor het eerst terecht in PHG , na een tip van een collega op het werk.

Zoektocht naar de blijde tuin

Zonder gps maakte ik de trip of beter gezegd de zoektocht. Enkel met wat afdrukken van een routeplanner startte ik de bijna twee uur durende rit. Tot de Butzenstrasse was het geen probleem , maar nummer 41 vinden was wat anders…

Zeker drie maal die straat op en af gereden en PHG maar niet te vinden. Tot op een gegeven moment naast een beton fabriek tussen de bomen het nummer 41 op een bord te voorschijn kwam. Men wagen geparkeerd en ja hoor : daar was PHG. Aangebeld en vriendelijk ontvangen. Heel de uitleg gekregen en na het omkleden als witte maagdelijke beer de barruimte in. Er waren een 30-tal dames aanwezig. Ze mochten allemaal gezien worden. Duitse , Russische en Poolse waren het meest vertegenwoordigd. Ik wist niet waar eerst kijken natuurlijk.

Ontgroening

Al snel werd ik aan de bar aangesproken door een zekere Anastasia afkomstig uit Rusland. Als groentje liet ik me snel verleiden tot een sessie. De sessie was niet echt schitterend en dacht bij mezelf : hopelijk is het allemaal niet van dit niveau hier. Ik nam plaats aan een tafeltje tegen de muur , daar lag een handtasje op. Wat later nam een knappe jonge dame met opvallend grote oorbellen plaats en stelde haar voor als Sammy. We maakten een praatje en ik vertelde haar over men matige sessie die ik net had beleefd. De Duitse Sammy verzekerde me , als ik met haar zou gaan het wel de moeite ging zijn. Ik hield even de boot af en dan hapte ik toch toe. Het werd een top-sessie waar ik zwaar van onder de indruk was. Later op de dag volgde nog een zeer goede sessie. Tevreden keerde ik huiswaarts na men eerste sauna club avontuur.

Het volgende weekend keerde ik weer naar PHG. Het werd een topdag. Het concept van een sauna club was me zeer goed bevallen : een hoop knappe dames met uitstekende service , drank , eten en relaxen. Vanaf toen was ik verkocht. Bijna elk weekend ging ik naar Oedt , want daar was het goed. Ondertussen kende sommige dames me al goed , zo ook de Poolse poetsmannen , de masseurs André & Udo en niet te vergeten Menno de zaakvoerder.

De eerste ijsberen

Tijdens men bezoeken was me al enkele maal een drietal beren opgevallen , die vaak aan de tafel zaten aan de binnensauna. Op een dag toen ik met men favoriet Sammy naar de kamer ging hoorde ik één van hun zeggen : kijk daar gaat die kerel weer met die Duitse. Zo wist ik dat het Nederlanders waren en later maakte ik kennis met de volgende beren : Scoobert , Flipper en Mijsbeer. Dit maakte het nog gezelliger natuurlijk. We wisselde verhalen en informatie uit onder elkaar. En zo vertelde ik dat er voor mij maar één nadeel was : de afstand. ( bijna vier uur rijden H/T ) Scoobert stelde toen voor te carpoolen vanaf de Nederlandse grens. Wat dan ook vaak gebeurde de komende jaren.

Al snel leerde ik wat vaste PHG gangers kennen. Knabbel met z'n leuke mopjes , Babbel met de uitdrukking : ik ga nog eens onder de pannen , Rex : bam , bam , bam , rammen die geile snol , 11cc : als ik dood ga en de hemel niet bestaat , stuur me dan maar terug naar PHG , Mijsbeer : het forum maakt alles kapot , Flipper : deed z'n berendansje aan de bar en Scoobert : ik ga pas om 21u naar de kamer met mijn favoriete dame.

Ontstaan van YBF

Een tijdje later stelde iemand me voor aan een zekere Willem die toen bezig was om een eigen forum op te starten. In oktober 2005 kwam het YBF online onder leiding van Willem2. Op 28 november 2005 registreerde ik mij onder de nickname : lustman. Sommige waren al actief op andere fora , voor mij was het allemaal nog nieuw. De daar op volgende jaren werd de vaste bende nog groter. Big30 , Raul7 en Timjava. Kwam ik ook nog tegen daar : Tiga , Hollandmale , Neukie , Oblix , Jack42 , Bosco , Dupke , Bredero en vele anderen.

( Jansen en nog een hele hoop nooit gezien daar , omdat ik enkel in het weekend aanwezig was )


Beste herinnering

* Two Days At Oedt !

* De bommetjes in het zwembad zorgen voor verfrissing.

* Schumi geflikkerd , gedouwd en geduwd het water in.

* Een zwembad , de zon , geile wijven en ijsjes : Beach Club Oedt.

* Morgen terug ? Ooooow jaaaaaa……!

* De zomer van 2006.

* WK voetbal gekeken vanuit het zwembad.


Eigen aan PHG

* De klassieke muziek in de wc.

* Fashion TV die constant op stond in de bar.

* Het krekel geluid in het Nacht Café.

De Lust - toppers

1) Mandy ( Oost Duitse )
2) Sandy ( Duitse )
3) Isabel ( Poolse )
4) Tina ( Duitse )
5) Lazarina ( Bulgaarse )
6) Lavinja ( Roemeense )
7) Lola ( Spaanse )
8 ) Loredana ( Roemeense )

De Lust - flopper

Chris ADHD ( Roemeens / Hongaarse )

Tijdens de dag was ze me heel de tijd aan het opgeilen en uitdagen. Later op de avond ging ik met haar naar de blokhut voor het zwembad. Eens op de kamer begon ze hard te pijpen m.a.w. in mijn lul te bijten. Dan nam haar hand het werk over. Ze zette zich in een positie dat ik nergens aan kon komen. Condoom er omheen en neuken. Ze stak hem niet in haar kut maar tussen haar benen = Fake neuken dus ! Ik had dit snel door en het was over voor mij. Zat daar met een half slappe lul. Weet je wat ze zij : allergisch voor het condoom / ben je moe / lukt het niet meer ? Ik antwoordde : nee, kijk maar eens goed. Heb toen het condoom verwijderd en heb me zelf afgetrokken en het bed onder gespoten , ha , ha…Dan ben ik naar buiten gegaan. Knabbel en Babbel zaten toen voor de blokhut op een ligbed. ( citaat van Knabbel : Gekscherend zeggen we wel eens: die heeft meer worst tussen de benen gehad, dan ik op mijn brood. )


Rare snuiters , opvallende en hatelijke figuren


Schumi : de roodharige Nederlander die altijd aan het voetballen was. Z'n voetbal lag trouwens onder het terras verstopt. Ooit werd de arme stakker driemaal op één dag in het zwembad gegooid en die kerel zat met watervrees. Wat later trof ik hem aan als een geslagen hond , zat hij met kletsnatte badjas in de sauna om op te drogen.

De poedel : deze Duitser kreeg z'n bijnaam omdat hij een kapsel had zoals een poedel. ( rosse krulletjes ) Een andere eigenschap was dat hij bijna constant bezopen was toen hij toekwam. Gelukkig had hij een privé chauffeur bij zich. Iets anders typerend was dat hij enorm veel geld had. Zo betaalde hij wekelijks flessen champagne. Ooit geweten zes stuks. Maar het kon nog straffer ! Een heel knappe donkere Arabische meid weigerde hem. Wat later kwam hij terug de bar in en begon briefjes van 50€ neer te leggen. Hoeveel moet het kosten ? Er lag zeker 1000€ op tafel open en bloot en toch is die meid niet met hem gegaan ! Respect.

R. aka de schreeuwer : deze maakte altijd afschuwelijk geluid als hij op de massage tafel lag. Vaak dacht ik dat hij gefolterd werd.

C. aka de friemelmause : die vent zat constant bij de dames en theke's handtastelijk te doen. Elke meid die nog maar in buurt kwam moest hij aanraken. Gelukkig bleef hij met z'n poten van de beren af.

W. : die kerel leefde van een uitkering , maar zat wel elk weekend in PHG. Hij ging bijna nooit naar de kamer , maar de dames hingen wel altijd om z'n nek. Ooit betaalde de poedel hem een kamergang uit medelijden.

De donkere arrogante cocktail mixer. Die zag mij altijd over het hoofd en liet me constant wachten. Sommige dames geilde meer op die bruine patser dan op mijn 50€.

Die twee eikels van pooiers waar vooral een groepje van Roemeense dames hun centjes moest aan afgeven. Dit duo was vaak aanwezig in PHG. Ze spoorde dikwijls hun waar aan van klanten gaan te zoeken indien ze te lang op de bank zaten en namen ook hun telefoon in beslag tijdens de werkuren. Na sluitingstijd stapten de heren in hun nieuwe Mercedes SLK.

Achteruitgang

In de zomer van 2007 verlieten de zaakvoeders Menno en Armin de blije tuin. Denk tot grote spijt van velen , want dit duo wist gewoon hoe je een sauna club moest runnen.

Laatste bezoek

Is al geleden van augustus 2009. Sinds dat jaar vond ik men draai er niet meer op verschillende vlakken.

Flipper
10 januari 2015, 21:40
Hahahhaha... oewwwww erg herkenbaar lustman.. good old times :biggrin: