Volledige versie bekijken : Schippersstraat 10/1, Maya
felrops
11 januari 2015, 14:37
Naam: Maya
Nationaliteit: Moldaviê (spreekt beperkt Engels)
Haar: bruin
Postuur: Slank / A-cup
Lengte: 1,70 meter
Service: PMC, NMC
Wanneer: Dagshift
Maya vond ik bij m'n rondgang de mooiste meid. Natuurlijke uitstraling.
Beetje bedeesde meid. Rustig uitkleden. Niet teveel opwarming of voorspel. Onmiddellijk aan de slag. Pijpen: correct maar erg monotoon. Op mijn vraag deed ze het wat langer. Maar zonder veel variatie. Dan neuken. Ze onderging het. Ging helemaal niet mee, maar werkte ook niet tegen. Eens het kwakje gedropt, veranderde de sfeer: ze lachte en nam haar tijd voor een rustig napraatje terwijl ze me wat naknuffelde.
Een grijze ervaring, zoals het weer deze periode van het jaar. Erg erg braafjes. Ik hoop voor de kindjes dat de "Maya de Bij" film spannender is.
geile ridder
19 februari 2015, 22:21
;)maya vandaag eens te pakken genomen mooie body seks is goed doggy on top en reverse cowgirl vondt ze soms wat kortaf mischien een karaktertrekje voor de rest wel aardig
mentholbear
16 januari 2017, 19:58
Vorige maand bezoekje aan maya gebracht. Wat een pracht meid. 1 van de mooiste brunettes in het schippers kwartier.
Ze deed niet aan tongzoenen of fingeren, maar clitje wrijven, beffen en aan haar mooie kleine borstjes zitten mocht wel.
Ben het eens met bovenstaande dat ze wat passief en eentonig kwa service is, maar wel altijd vriendelijk en erg lief. Zowel ervoor als erna.
Heb overigens bij n 2e bezoekje gemerkt dat als je wat meer de tijd neemt en haar ook wat meer aandacht geeft, ze er ook erg van kan genieten. Tot een hoogtepunt aan toe :)
En voor mij is dat ook een hoogtepunt van een bezoekje.
mentholbear
31 januari 2017, 00:07
Afgelopen vrijdag stond ze weer paraat. Na heerlijk van d'r vakantie genoten te hebben, op een eerste verkoudheidje na, heeft ze zich weer lekker kunnen opladen. Alhoewel ik haar nooit heb kunnen betrappen op een niet 'opgeladen' dag.
OK, ze is dan ook niet van dat hele energieke, maar dat maakt haar overkomen best stabiel. Bij sommigen merk ik heel erg dat ze soms een goeie dag hebben en soms weer een mindere.
Maya blijft altijd vriendelijk en netjes. Minder pieken en dalen zeg maar. En oei, elke keer raak ik weer helemaal in trance wanneer ik haar zie. Ze heeft zo een lief koppie, maar d'r vrouwelijke rondingen... ai ai ai, heb zo weer een kouwe douche nodig ;)
Zoals altijd frist ze zich eerst netjes op, zodat ik de gelegenheid heb om mezelf comfortabel te maken en zelf even aan de wastafel op te frissen. In de tussentijd kunnen we even bij praten, maar ik raak nogal afgeleid (en opgewonden) van dat goddelijke lichaam met d'r natuurlijke prachtige tietjes.
Al gauw stel ik voor om in 69 tussen haar benen te duiken en haar poesje eens gedag te zeggen. Maya ging onderwijl een praatje maken met mijn jongeheer. Dat doet ze niet onverdienstelijk. Ze deed dat zachtjes en met een rustig tempo. Niet van dat happen happen happen en snel spuiten maar. Maar heerlijk opbouwend.
Haar poesje werd steeds sappiger en haar clitje steeds gevoeliger. Hoewel ik klaar was om te neuken, wilde ik ditmaal in 69 doorgaan. Zo lekker waren we allebei bezig. Plots voelde ik haar verkrampen en trillen. Schokkend trok ze haar kletsnatte poesje terug. Oei, ik was zo geconcentreerd bezig, dat ik niet doorhad dat ze al zo ver was. Vorige keren merkte ik dat ze het tegen het einde steeds moeilijker kreeg om te zuigen. Maar nu kwam het als een verrassing.
Ik kwam zelf met een verrassing voor haar, want ik blies ijskouwe lucht in haar gevoelige poesje waardoor ze kronkelde van genot. En als klapper op de vuurpijn likte ik nog een paar keer aan haar overgestimuleerde clit, waardoor ze helemaal verstijfde. Woozy, keek ze me door haar benen lief aan. Zo sexy was dat. Daarna nog even lekker doorgegaan op bed.
Ook achteraf kan er bij haar een leuk praatje vanaf. Zowel terwijl we ons weer opfristen (erg fijn dat ze mondwater heeft, na zo een lebber beurt), als we ons weer aankleedden. Zij was veel eerder klaar dan ik, maar praatte gezellig door.
Volgende keer hoop ik langer bij haar door te kunnen brengen, want ik wilde nog wat andere dames de beste wensen wensen. Waarvan achteraf bleek dat ze te lang bezet bleven... Volgende keer toch maar eerder m'n andere verplichtingen afronden en eerder naar het Kwartier te vertrekken.
Kan namelijk niet wachten op weer bij deze deerne langs te gaan :liebe2:
mentholbear
17 februari 2017, 00:30
Afgelopen dinsdag aan mijn ronde bij Maya. Meid had wel tijdsdruk vanwege persoonlijke dingen. Dat gaf ze bij de deur vooraf netjes aan. Wat mij betreft geen probleem, ik was die dag al laat aangekomen en wilde nog bij een paar andere 'vriendinnen' langs.
Eenmaal binnen bleek er weinig te merken van die tijdsdruk. Ik was er zelf meer met de klok bezig dan zij! Echt geweldig hoe ze je op je gemak kan laten voelen. Zoals gezegd is ze niet de meest assertieve, maar op een hoop andere vlakken maakt ze voor mij meer dan goed. Na een lekkere verwen sessie hebben we weer afscheid genomen en ben ik zelf ook weer snel verder gegaan.
Maar zal zeker bij deze beauty terugkomen.