Volledige versie bekijken : Leeuwarden algemeen
Pagina's :
1
[
2]
3
4
5
6
7
snapper
20 juni 2016, 07:44
http://vlinderscrime.nl/nieuws/verdachte-udo-deinum-ex-tbs-er-steek-en-moord-leeuwaarden/ misschien heb je er wat aan
Bedankt,kende dit artikel niet,maar bevestigd wel wat ik van dames hoorde...vooral buitenlandse dames hebben weinig vertrouwen in nederlandse rechtspraak,ze zeggen stuk voor stuk :in nederland laten ze zo weer los en dan staan ze voor je deur !
gr Snapper
jope
10 augustus 2016, 17:13
De bezetting was toch wel redelijk voor de vakantietijd.
MR alleen beneden slechts 3 ramen
Walhala niets
Hofje toch nog 8
Love & Joy 4
Esp. tel kwijt geraakt, boven slechts 2 ramen
op l&J 7 zat vandaag andere dame ze noemde zich Laura en zei in het Nederlands P&N 35.
ze klonk erg zakelijk vandaar dat ik haar deur vandaag ben voorbijgegaan ze ziet er wel leuk uit
Victoria van Hofje is opgeschven naar 3
Esp 106 Carla lijkt mij ook erg leuk, ik wacht nog op een mooie recensie
Esp 9 Ingrid kijkt de laatste tijd erg dromerig uit haar ogen ik hoop dat er wel op haar gelet wordt door 1 of andere instantie
eisbeertje
21 augustus 2016, 16:18
Hoi mannen, ik zoek een BBW in leeuwarden, kan iemand mij helpen?
Groningen of heerenveen is ook goed :)
fr_loper
21 augustus 2016, 17:11
Hoi mannen, ik zoek een BBW in leeuwarden, kan iemand mij helpen? Groningen of heerenveen is ook goed :)
BBW (http://www.abbreviationfinder.org/nl/acronyms/bbw.html) is Big Beautiful Women?? , dan komen in Leeuwarden 2 dames in aanmerking..
Walhalla
01 Pamelita. Latina. aanwezig 21-8
Esperanza
006 Christina (Hongaars) Rubens dame 21-8
eisbeertje
21 augustus 2016, 18:32
BBW (http://www.abbreviationfinder.org/nl/acronyms/bbw.html) is Big Beautiful Women?? , dan komen in Leeuwarden 2 dames in aanmerking..
Walhalla
01 Pamelita. Latina. aanwezig 21-8
Esperanza
006 Christina (Hongaars) Rubens dame 21-8
mag wel iets molliger dan pamelita, maar pamelita is voor mij al een hele tijd geleden misschien is ze gegroeid:biggrin:
zal eens in esperanza kijken, thanks!
fr_loper
2 september 2016, 20:36
Het gangetje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40616-Leeuwarden-plattegrond) in het hofje met de kamer 6,7,8 en 9 is dicht gemaakt, iemand een idee wat de reden is ?
Moontanner
4 september 2016, 14:08
Het gangetje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40616-Leeuwarden-plattegrond) in het hofje met de kamer 6,7,8 en 9 is dicht gemaakt, iemand een idee wat de reden is ?
Om redenen van hygiëne. Het schijnt dat dit niet gebruikte stukje gang, dat uit het zicht ligt, de laatste tijd 's avonds werd gebruikt door figuren die er masturbeerden na het bekijken van de dames :eek:, en/of een plas deden.
Pijpfitter
12 september 2016, 17:06
Wie heeft een tip voor een pijpkoningin? Als Magdalena, Luz of Carmen, dus lang en diep pijpen tot het eind en sperma slikken? In Leeuwarden, ik kan in Groningen naar Carmen, maar Leeuwarden is dichterbij. Slikken is geen must, maar klaarkomen in mond wel. Jammer dat Carmen naar Groningen is gegaan.
Moontanner
13 september 2016, 06:21
Wie heeft een tip voor een pijpkoningin? Als Magdalena, Luz of Carmen, dus lang en diep pijpen tot het eind en sperma slikken? In Leeuwarden, ik kan in Groningen naar Carmen, maar Leeuwarden is dichterbij. Slikken is geen must, maar klaarkomen in mond wel. Jammer dat Carmen naar Groningen is gegaan.
Isabela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45903-Isabela-Spaanse-Leeuwarden-(Weaze-Moulin-Rouge)&p=502216#post502216) Moulin Rouge 6.
Ik ken die andere 3 ook, waarvan ik Magdalena de beste vind. Maar Isabela is in alle opzichten zeker gelijkwaardig, zo niet beter. Ook op het door jou genoemde onderdeel.
NB Isabela heeft altijd het gordijn dicht. Op haar raam zit een papier 'als je me nodig hebt, klop dan op het raam'. Ze begint meestal zo rond 12 uur.
NB 2 Ik betaal haar tegenwoordig 50 Euro.
fr_loper
9 oktober 2016, 13:46
Iemand bekend met de wat oudere Nederlands dame op kamer Esp 116 ?
(ze werkt donderdag en zaterdag)
Pijpfitter
11 oktober 2016, 20:48
Isabela is mijn typ niet, dus ik wacht nog even op Magdalena. Tegen mij zei ze dat ze voor de 10e oktober er weer zou zijn, maar het duurt kennelijk wat langer.
Pijpfitter
13 oktober 2016, 17:00
Vanmiddag direct gaan kijken toen ik las dat Magdalena er weer is. Helaas was het gordijntje dicht en had ik weinig tijd om te wachten. Morgen beter :smiley:
fr_loper
24 oktober 2016, 14:04
Beetje dom..
http://www.mijnleeuwarden.nl/viertal-steelt-geld-uit-bordeel-op-de-weaze
Diefstal uit beheerdersruimte, want daar hangen natuurlijk camera´s
Weet iemand welke van de pand dit was ?
toyota
1 november 2016, 15:09
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46806-Jasmin-Hongaarse-Love-amp-Joy-(5)
Bovenstaande service in 10 minuten. Knap hoor....
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
pret
1 november 2016, 16:19
Wel dure grap voor 10 minuten.
Willem2
1 november 2016, 16:23
@ toyota en pret
Heb het commentaar zoals je ziet verplaatst naar dit algemene topic.
Hier gaat het over raamdames en dat zijn de prijzen. De handelingen zijn die ,die de dame normaal gesproken uitvoert.
pret
1 november 2016, 16:39
@ toyota en pret
Heb het commentaar zoals je ziet verplaatst naar dit algemene topic.
Hier gaat het over raamdames en dat zijn de prijzen. De handelingen zijn die ,die de dame normaal gesproken uitvoert.
Ik was vroeger ook een raambezoeker en toen waren de tarieven niet zo hoog. Voor 20 min werd er 35 eur betaald. Indien de paspoortmaker geen typo heeft gedaan, kan er gesteld worden dat de tarieven van raamdames fors gestegen zijn.
Moontanner
2 november 2016, 09:47
Beste Toyota en Pret,
In Leeuwarden zijn van oudsher de prijzen zeer verschillend. in Love en Joy zitten altijd de duurdere dames. Eigenlijk altijd Oosteuropees en doorgaans slank en knap. 50 Euro voor 15 a 20 minuten is daar normaal. 35 Euro voor 10 minuten kijk ik dus niet van op. Dat was dus altijd al zo. Ikzelf kom daar dus nooit meer.
Elders in de Leeuwarder pandjes kun je naar mijn idee de laatste tijd zelfs goedkoper terecht dan vroeger. Ik reis al zo'n 15 jaar met mijn Toyotaatjes naar Leeuwarden om daar Pret te hebben en weet dus dat in de loop der jaren de prijzen er zijn gedaald en de prestaties van diverse dames zijn verbeterd. Je moet alleen net even weten bij wie je moet zijn...
De laatste weken sjouw ik bijvoorbeeld de deur plat bij Isabela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45903-Isabela-Spaanse-Leeuwarden-(Weaze-Moulin-Rouge)). Minder jong en knap dan de Oosteuropese poppetjes, maar lief... 50 Euro voor 50 minuten en soms een vol uur. En bij haar is er zeer veel mogelijk. Heb haar vorige week stilzwijgend 'opslag' gegeven (60E) waarop zij meteen stilzwijgend reageerde met 1 uur en een kwartier sex van de bovenste plank.
Ander dames bij wie ik doorgaans het volle uur aan tik voor 50 Euro zijn Millie: (Hofje 22); Julie (Hofje; maar is nog langere tijd afwezig); Beatriz Walhalla 5 (aanwezig); Maria Moulin Rouge 14 (nu ook afwezig); En allemaal op hun eigen manier heel goed!!!
Ook bij diverse andere dames zoals bijv. Magdalena Hofje 14; Spaans raspaardje Aleida Hofje (nu afwezig); Colombiaanse Mary (Esperanza 118, even afwezig); Colombiaanse Maria (Esperanza 117, aanwezig); Daniela (Esperanza 116; eerdaags terug), kom je met 50 Euro een heel eind. Al deze dames leveren altijd zeer goede prestaties.
En zelfs voor 30 Euro kun je bij diverse andere dames in Leeuwarden ook altijd nog goed terecht zonder het gevoel te hebben 'afgewerkt' te zijn.
Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Groningen waar ik alleen nog bij Maria Hoekstraat 9 I voor 50 Euro een uur lekker sex heb (en 30 Euro kan daar vrijwel bij niemand meer), is Leeuwarden een koopje.
Misschien dat je er iets aan hebt... of iemand anders.
Moontanner
2 november 2016, 11:04
Beetje dom..
http://www.mijnleeuwarden.nl/viertal-steelt-geld-uit-bordeel-op-de-weaze
Weet iemand welke van de pand dit was ?
Het stellen van deze vraag (24 oktober) en het door niemand antwoorden op die vraag tot aan vandaag, is illustratief voor hoe 'Leeuwarden Ramen' er op dit mooie forum voor staat. Ikzelf ben door diverse omstandigheden even, of zelfs definitief, ik weet het nog niet, weg van dit forum. Fr- loper zit wat de updates betreft kennelijk ook even moeilijk en je ziet meteen dat het onderdeel Leeuwarden Ramen afsterft. De lijst aanwezig- afwezig ligt er treurig en verouderd bij. Jope doet af en toe nog een poging om de gang erin te houden. 1 of 2 anderen ook, maar het is allemaal 'too little too late' en verder laat iedereen het gewoon gebeuren! Geen enkele betrokkenheid met dit forumdeel bij velen.
Er is over en weer ZOVEEL met elkaar te delen, maar als verder niemand wil.... Jammer. Jammer.
Trouwens: Het pand waar het om ging was Moulin Rouge en degenen die zijn opgepakt waren Marokkanen.
Tot slot: Zoals gezegd zie ik dat de aanwezigheidslijst er treurig bij ligt. Ikzelf ga er niet meer mee aan de slag. Maar ik zie dat de lijst door een foutbewerking bij de laatste update, voor verdere bewerking op slot zit. Ik zal proberen dit te herstellen zodat diegene die met de lijst verder wil, er verder mee kan.
Moontanner
2 november 2016, 15:19
Oeps. Ik zie dat ik vanochtend Lucia Esperanza 009 ben vergeten! Lucia is ook een van de betere dames. 50 Euro meestal plm 40 minuten . Zeer goede prestaties.
Beste Toyota en Pret,
In Leeuwarden zijn van oudsher de prijzen zeer verschillend. in Love en Joy zitten altijd de duurdere dames. Eigenlijk altijd Oosteuropees en doorgaans slank en knap. 50 Euro voor 15 a 20 minuten is daar normaal. 35 Euro voor 10 minuten kijk ik dus niet van op. Dat was dus altijd al zo. Ikzelf kom daar dus nooit meer.
Elders in de Leeuwarder pandjes kun je naar mijn idee de laatste tijd zelfs goedkoper terecht dan vroeger. Ik reis al zo'n 15 jaar met mijn Toyotaatjes naar Leeuwarden om daar Pret te hebben en weet dus dat in de loop der jaren de prijzen er zijn gedaald en de prestaties van diverse dames zijn verbeterd. Je moet alleen net even weten bij wie je moet zijn...
De laatste weken sjouw ik bijvoorbeeld de deur plat bij Isabela (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45903-Isabela-Spaanse-Leeuwarden-(Weaze-Moulin-Rouge)). Minder jong en knap dan de Oosteuropese poppetjes, maar lief... 50 Euro voor 50 minuten en soms een vol uur. En bij haar is er zeer veel mogelijk. Heb haar vorige week stilzwijgend 'opslag' gegeven (60E) waarop zij meteen stilzwijgend reageerde met 1 uur en een kwartier sex van de bovenste plank.
Ander dames bij wie ik doorgaans het volle uur aan tik voor 50 Euro zijn Millie: (Hofje 22); Julie (Hofje; maar is nog langere tijd afwezig); Beatriz Walhalla 5 (aanwezig); Maria Moulin Rouge 14 (nu ook afwezig); En allemaal op hun eigen manier heel goed!!!
Ook bij diverse andere dames zoals bijv. Magdalena Hofje 14; Spaans raspaardje Aleida Hofje (nu afwezig); Colombiaanse Mary (Esperanza 118, even afwezig); Colombiaanse Maria (Esperanza 117, aanwezig); Daniela (Esperanza 116; eerdaags terug), kom je met 50 Euro een heel eind. Al deze dames leveren altijd zeer goede prestaties.
En zelfs voor 30 Euro kun je bij diverse andere dames in Leeuwarden ook altijd nog goed terecht zonder het gevoel te hebben 'afgewerkt' te zijn.
Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Groningen waar ik alleen nog bij Maria Hoekstraat 9 I voor 50 Euro een uur lekker sex heb (en 30 Euro kan daar vrijwel bij niemand meer), is Leeuwarden een koopje.
Misschien dat je er iets aan hebt... of iemand anders.
jope
5 november 2016, 11:33
Ikzelf ben door diverse omstandigheden even, of zelfs definitief, ik weet het nog niet, weg van dit forum aldus Moontanner Fr- loper zit wat de updates betreft kennelijk ook even moeilijk en je ziet meteen dat het onderdeel Leeuwarden Ramen afsterft. De lijst aanwezig- afwezig ligt er treurig en verouderd bij. Jope doet af en toe nog een poging om de gang erin te houden. 1 of 2 anderen ook, maar het is allemaal 'too little too late' en verder laat iedereen het gewoon gebeuren! Geen enkele betrokkenheid met dit forumdeel bij velen.
Er is over en weer ZOVEEL met elkaar te delen, maar als verder niemand wil.... Jammer. Jammer.
Tot slot: Zoals gezegd zie ik dat de aanwezigheidslijst er treurig bij ligt. Ikzelf ga er niet meer mee aan de slag. Maar ik zie dat de lijst door een foutbewerking bij de laatste update, voor verdere bewerking op slot zit. Ik zal proberen dit te herstellen zodat diegene die met de lijst verder wil, er verder mee kan.[/QUOTE][/I]
Het zal jammer zijn als "goede" schrijvers en ervaringsdeskundigen niet meer hun expertise zouden delen in dit forum.
Ik werk de lijst "aanwezig" niet altijd bij omdat ik niet weet of de info altijd goed overkomt en ik graag de info wil aanvullen, Ik heb geen zin om mij zelf steeds aan te vullen (Lees ik wil graag meer schrijvers).
IK hoop dat de omstandigheden van Moontanner niet (te) ernstig zijn.
Mocht hij wel besluiten om weg te gaan van dit forum is dat de misschien wel de bekende sneeuwbal.
Voor mij kan de aan/afwezig lijst reden zijn om een tochtje naar Leeuwarden te maken. het is wel 3 kwartier rijden dus de lijst doet mij besluiten om het tochtje te maken.
Soms blijft het alleen bij wandelen en ga ik weer huiswaarts zonder gebruik te maken van de diensten die her en der mij worden aangeboden.
Ik ben het met Moontanner eens dat er best meer gereageerd mag worden.
Voor de eventuele toekomstige schrijvers, maak een pseudoniem gebruikersnaam aan en schrijf een berichtje (niemand hoeft te weten wie je bent je blijft anoniem hier)
onder de brug
5 november 2016, 14:45
Ikzelf ben door diverse omstandigheden even, of zelfs definitief, ik weet het nog niet, weg van dit forum aldus Moontanner Fr- loper zit wat de updates betreft kennelijk ook even moeilijk en je ziet meteen dat het onderdeel Leeuwarden Ramen afsterft. De lijst aanwezig- afwezig ligt er treurig en verouderd bij. Jope doet af en toe nog een poging om de gang erin te houden. 1 of 2 anderen ook, maar het is allemaal 'too little too late' en verder laat iedereen het gewoon gebeuren! Geen enkele betrokkenheid met dit forumdeel bij velen.
Tot slot: Zoals gezegd zie ik dat de aanwezigheidslijst er treurig bij ligt. Ikzelf ga er niet meer mee aan de slag. Maar ik zie dat de lijst door een foutbewerking bij de laatste update, voor verdere bewerking op slot zit. Ik zal proberen dit te herstellen zodat diegene die met de lijst verder wil, er verder mee kan.[/I]
Het zal jammer zijn als "goede" schrijvers en ervaringsdeskundigen niet meer hun expertise zouden delen in dit forum.
Ik werk de lijst "aanwezig" niet altijd bij omdat ik niet weet of de info altijd goed overkomt en ik graag de info wil aanvullen, Ik heb geen zin om mij zelf steeds aan te vullen (Lees ik wil graag meer schrijvers).
IK hoop dat de omstandigheden van Moontanner niet (te) ernstig zijn.
Mocht hij wel besluiten om weg te gaan van dit forum is dat de misschien wel de bekende sneeuwbal.
Voor mij kan de aan/afwezig lijst reden zijn om een tochtje naar Leeuwarden te maken. het is wel 3 kwartier rijden dus de lijst doet mij besluiten om het tochtje te maken.
Soms blijft het alleen bij wandelen en ga ik weer huiswaarts zonder gebruik te maken van de diensten die her en der mij worden aangeboden.
Ik ben het met Moontanner eens dat er best meer gereageerd mag worden.
Voor de eventuele toekomstige schrijvers, maak een pseudoniem gebruikersnaam aan en schrijf een berichtje (niemand hoeft te weten wie je bent je blijft anoniem hier)[/QUOTE]
ik kom regelmatig in lwd maar altijd doelgericht , en vind het niet nodig om elke keer over de zelfde dame te schrijven, wat mij opvalt de laatste tijd, dat het erg rustig is op de weaze, jammer
Moontanner
8 november 2016, 09:23
ik kom regelmatig in lwd maar altijd doelgericht , en vind het niet nodig om elke keer over de zelfde dame te schrijven, wat mij opvalt de laatste tijd, dat het erg rustig is op de weaze, jammer
Het is niet aan mij om tegen jou of anderen te zeggen dat ze best wat meer zouden kunnen bijdragen. Je doet het gewoon wel of je doet het niet. Maar ik vind jouw argument niet steekhoudend. Ook ik ga altijd doelgericht naar Leeuwarden, maar jij kunt niet jouw dame of ik de mijne bezoeken, zonder te zien wat er verder op de Weaze is veranderd of gaande is. Men doet altijd nieuwtjes op in de zin van 'die en die zijn vertrokken' en 'die en die zijn er weer'. Dus aanpassingen voor de lijst etc. Het schrijven op dit forumdeel hoeft dus niet te worden beperkt tot die ene dame die men bezoekt. Jouw vriendinnetjes zitten, meen ik mij te herinneren, doorgaans in Love en Joy en Love en Joy is in de aanwezigheidslijst van oudsher onze zwakke plek.... Dus...
Een punt waar ik verder al vanaf onze eerste dag op 'IJsberen' mee zit is het volgende: We zitten hier nu een jaar of twee. We maken al tijden 1 of 2 keer per week die lijst. Iedereen kan dus continu met zo'n 80% betrouwbaarheid de gewenste informatie lezen in die lijst. Het probleem is echter nog steeds dat NIET IEDEREEN die Leeuwarden als jachtterrein heeft, WEET HEEFT van het bestaan van het Ijsberenforum. Ik heb dat zelf in de loop van die bijna 2 jaren opgelost door telkens als er 'elders' een vraag werd gesteld over Leeuwarden, die persoon per pb te informeren over het Ijsberenforum. Heel vaak kreeg ik de stomverbaasde reactie ' IJsberenforum daar had ik nog nooit van gehoord'. Maar sinds kort doe ik dat niet meer.
Ik schat dat ik in de loop der tijd zo'n 80 personen heb geinformeerd over het bestaan van dit forum. Maar dat zou dus in de toekomst ook iets kunnen zijn voor iemand, wie dan ook, die een steentje wil bijdragen. 'Elders' zijn nog zoekenden en dwalenden te over!
Ik denk dus ook nog steeds dat een van de oorzaken dat het slecht gaat in Leeuwarden, is dat men niet goed geinformeerd is. Er zitten namelijk best af wel toe wel nieuwe meiden. Maar die houden het al snel voor gezien, omdat niemand weet dat ze er zitten en hun verdiensten dus tegenvallen.
onder de brug
8 november 2016, 16:05
Het is niet aan mij om tegen jou of anderen te zeggen dat ze best wat meer zouden kunnen bijdragen. Je doet het gewoon wel of je doet het niet. Maar ik vind jouw argument niet steekhoudend. Ook ik ga altijd doelgericht naar Leeuwarden, maar jij kunt niet jouw dame of ik de mijne bezoeken, zonder te zien wat er verder op de Weaze is veranderd of gaande is. Men doet altijd nieuwtjes op in de zin van 'die en die zijn vertrokken' en 'die en die zijn er weer'. Dus aanpassingen voor de lijst etc. Het schrijven op dit forumdeel hoeft dus niet te worden beperkt tot die ene dame die men bezoekt. Jouw vriendinnetjes zitten, meen ik mij te herinneren, doorgaans in Love en Joy en Love en Joy is in de aanwezigheidslijst van oudsher onze zwakke plek.... Dus...
Een punt waar ik verder al vanaf onze eerste dag op 'IJsberen' mee zit is het volgende: We zitten hier nu een jaar of twee. We maken al tijden 1 of 2 keer per week die lijst. Iedereen kan dus continu met zo'n 80% betrouwbaarheid de gewenste informatie lezen in die lijst. Het probleem is echter nog steeds dat NIET IEDEREEN die Leeuwarden als jachtterrein heeft, WEET HEEFT van het bestaan van het Ijsberenforum. Ik heb dat zelf in de loop van die bijna 2 jaren opgelost door telkens als er 'elders' een vraag werd gesteld over Leeuwarden, die persoon per pb te informeren over het Ijsberenforum. Heel vaak kreeg ik de stomverbaasde reactie ' IJsberenforum daar had ik nog nooit van gehoord'. Maar sinds kort doe ik dat niet meer.
Ik schat dat ik in de loop der tijd zo'n 80 personen heb geinformeerd over het bestaan van dit forum. Maar dat zou dus in de toekomst ook iets kunnen zijn voor iemand, wie dan ook, die een steentje wil bijdragen. 'Elders' zijn nog zoekenden en dwalenden te over!
Ik denk dus ook nog steeds dat een van de oorzaken dat het slecht gaat in Leeuwarden, is dat men niet goed geinformeerd is. Er zitten namelijk best af wel toe wel nieuwe meiden. Maar die houden het al snel voor gezien, omdat niemand weet dat ze er zitten en hun verdiensten dus tegenvallen. veel dames hebben helemaal geen behoefte om op een forum te staan. wat een dame met jou doet, hoeft ze met een ander niet te doen, moet wel een klik zijn. wij hebben voorkeur. hebben de dames ook. veel schrijven over de dames, werkt vaak in hun nadeel.niet alles is waar wat geschreven wordt.
Willem2
8 november 2016, 16:12
veel dames hebben helemaal geen behoefte om op een forum te staan.
Dat klopt. Omdat ze vaak helemaal niks ervan afweten. Veel dames willen wel veel klanten en die kan je o.a. door internet krijgen.
wat een dame met jou doet, hoeft ze met een ander niet te doen, moet wel een klik zijn. wij hebben voorkeur. hebben de dames ook. veel schrijven over de dames, werkt vaak in hun nadeel.niet alles is waar wat geschreven wordt.
Uiteindelijk zal de dame zelf bepalen welke service ze zal aanbieden.
WA
8 november 2016, 22:25
veel dames hebben helemaal geen behoefte om op een forum te staan. wat een dame met jou doet, hoeft ze met een ander niet te doen, moet wel een klik zijn. wij hebben voorkeur. hebben de dames ook. veel schrijven over de dames, werkt vaak in hun nadeel.niet alles is waar wat geschreven wordt.
het effect van recensies word vaak overschat. Net als "de Klik" overigens. Goede recensies maken de business van een dame niet per se beter, net zo min als dat een slechte recensie de business per se verslechterd. Er zijn inderdaad wat wandelaars met een rijke fantasie, maar men kan nooit zeker weten wat er wel of niet waar is aan recensies. Zoals Willem aangeeft, is het de dame die bepaald wat ze aanbied, daar moet alleen nog bij gezegd dat dat van klant tot klant kan verschillen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over wat voor verhalen je als DVP kan vertellen aan je geile klant waar je even lief tegen lachte nadat ie net was klaar gekomen. Nee, tegen jouw vertellen ze de waarheid, echt waar .
Ik wil hiermee niet zeggen dat alles gelogen is wat dvp's aan klanten vertellen, alles behalve. Maar verlies niet uit het oog dat de klant en de dvp totaal verschillende belangen hebben.
Jkidd
26 november 2016, 17:15
Weet iemand wanneer Dana die vroeger in Walhalla zat, nog terugkomt?
Moontanner
27 november 2016, 08:31
Het enige wat ik weet is dat ze deze zomer van ellende is vertrokken, omdat de zaken verschrikkelijk slecht gingen. Zoals voor de meesten op de Weaze. Maar ik heb de laatste weken de indruk dat het langzaam aan weer wat beter gaat dus wie weet... na de jaarwisseling...? Ze is wel vaker wat langer weggeweest.
Wat ik zelf wel eens doe ik als ik dringend wat wil weten over de terugkomst van een dame, is dat ik een vriendin opzoek die er op dat moment wel zit en die het mogelijk wel weet. Ik zou dan in dit geval naar Ria (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42645-Ria-Tsjechische-Walhalla-1-(Weaze-Leeuwarden)) gaan in Walhalla 1.
latinalover
18 december 2016, 11:37
Laura in Walhalla vertelde mij onlangs, dat Dana in januari weer gaat beginnen.
We gaan zien of dit waar is , ik hoop het wel.
Jkidd
22 december 2016, 12:59
Moontanner en latinalover bedankt voor de info.
onder de brug
27 december 2016, 11:41
hallo ik heb gisteren een paspoort aangemaakt, maar kan hem nergens terug vinden . hoe kan dat.bvd
fr_loper
27 december 2016, 18:48
hallo ik heb gisteren een paspoort aangemaakt, maar kan hem nergens terug vinden . hoe kan dat.bvd
Paspoort van Tanja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47391-tanja-Spaanse-mr-(9)) staat "gewoon" onder Leeuwarden (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?268-Leeuwarden-Ramen).
fr_loper
17 januari 2017, 18:01
Foto in "Once you go black you never go back (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37809-Once-you-go-black-you-never-go-back&p=533104#post533104)" draadje, deed me gelijk denken aan Catie (Cubaans)
jope
18 januari 2017, 09:41
Een paar verhuizingen van dames voor de rest niet veel soeps, behalve dat het koud was.
Een bezoeker probeerde met zijn rollator door de draaipoort van het hofje te komen ...was wel een grappig gezicht.
Hij deed echt zijn best, ik heb hem doorverwezen naar de straatkant alwaar een deur is.
Ik ben/was een poosje niet in Leeuwarden geweest en daarom ook niet geschreven,
ik heb vandaag geen keuze kunnen maken en wil daarom op korte termijn wederom een bezoekje aldaar brengen.
Het aan tal schrijvers/recensenten hier wordt helaas steeds minder terwijl ik dit forum goed overzichtelijk vind met name de aan/afwezig lijst is heel praktisch
Pijpfitter
4 februari 2017, 10:01
Zijn er meer ijsberen die verlangen naar de terugkeer van Magdalena hofje 14?
Pijpfitter
4 februari 2017, 15:41
Vanmiddag even gaan kijken, maar nog geen Magdalena :frown:
latinalover
20 februari 2017, 19:08
Er zijn in MR 2 nieuwe (jonge) latina's en in het Hofje zelfs wel 4!
Wie gaat ze proberen ?
Gisteren zaten ze met z'n vieren op 1 kamer te kleppen, ben even binnen gestapt, maar wild geschreeuw en ze wilden ,,dinero' zien.
Ben de kamer snel weer uitgegaan, mij te druk, kom later nog wel eens terug.
De 4 zijn wel van een aardige kwaliteit :-)
fr_loper
5 maart 2017, 11:19
Foto in "Once you go black you never go back (https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=21151&d=1488013042)" draadje, deed me gelijk denken aan Carolina (Latina/ feitelijk deels Nederlands)
dappie
9 maart 2017, 09:43
gisteren weer nieuwe latina en zuid europeese vrouwen gespot in esperansa
kamer 114 116 118 120 122 020 boven verdieping
kamer 005 beneden
het schijnt dan de vrouw op kamer 118 omgebouwd is iets wat ik niet kon zien maar een medewandelaar vertelde mij dit
ik zou zeggen oordeel zelf
toyota
9 maart 2017, 16:13
De vrouw op kamer 18 heeft nu een bordje voor haar raam: wegens verbouwing achterom.....
Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.
Jkidd
24 maart 2017, 23:09
Dana die vroeger in walhalla zat, is zeker nog niet teruggezien he anno 2017?
latinalover
27 maart 2017, 19:50
Nee, helaas geen Dana.
Iemand al ervaring opgedaan met de latina in Hofje 19?
onder de brug
22 april 2017, 15:58
Dana die vroeger in walhalla zat, is zeker nog niet teruggezien he anno 2017? vanmiddag had ik mijn zinnen op ellen gezet.niet in andere panden geweest, bij ellen aangekomen, zat er een blonde stoot en ellen wat te kletsen , ze stelde haar voor als dana, ze stelde voor een trio, 100 euro. geen spijt van gehad.
dus de dana is weer terug naast ellen kamer 8 .doe je voordeel er mee, fijn wiekend allemaal.
Jkidd
23 april 2017, 13:54
Top Onder de brug, bedankt voor de info. Ga deze week even kijken.
Flink aantal nieuwe dames in Leeuwarden, op Esperanza 101 een dame die erg vriendelijk was/is en mij bij de hand nam, ben uiteindelijk doorgelopen omdat ze niet mijn smaak is maar de verleiding van "wat lief" woog wel heel zwaar.
Ik ben zelf niet zo'n prater aan de deur en weet daarom veel namen van de dames niet, allicht is er een van de lezers hier die goed met namen en voorstellen is.
Schroom je niet en pas de lijst aan met de naam en korte uiterlijke omschrijving, het passpoort kan later altijd nog door iemand gemaakt worden die van die diensten gebruik heeft gemaakt of meer weet kwa prijzen en dingen die ze wel of niet doet.
biker pc
24 mei 2017, 01:32
Voor de liefhebbers. Er is vrijdagavond een bananenshow in love and joy. Aanvang 22.00 entree 15 euro. Plus een euro voor het draaihek denk ik . Alvast veel plezier
https://www.lovenjoy.eu/erotic-shows/
Iemand enige ervaring met Sophia van Esperansa 21. Zit hier al langere tijd en voorheen Groningen. Kan geen enkele post vinden ook niet bij de concurrent Hookers. Was er laatst bijna binnen gegaan, maar twijfelde.
Mag ook via PM
Iemand enige ervaring met Sophia van Esperansa 21. Zit hier al langere tijd en voorheen Groningen. Kan geen enkele post vinden ook niet bij de concurrent Hookers. Was er laatst bijna binnen gegaan, maar twijfelde.
Aangezien ik nieuwsgierig van aard ben, vandaag toch maar naar binnen gegaan. Eerste eye opener ze heet niet Sofia maar Katy ( zij ze) is 38 en komt uit de Dominicana. Lekker ronde kpont, warme mond en een lekker strak kutje. Geen spijt van gehad !!
Later .....
Het is helaas erg rustig in Leeuwarden, althans op dit forum,
genoeg ramen die al langere tijd bezet zijn maar niet ingevuld helaas.
Het Hofje is nagenoeg leeg terwijl dit altijd mijn favoriet was samen met Love & Joy.
Esperaza:De drukte is op de benedenverdieping veel jongere meiden en boven het iets meer gedateerde, maar de meeste ramen wel verhuurd volgens mij.
Hofje zoals ik al zei bijna leeg, Elly was aanwezig zoals bijna altijd.
Moulin Rouge de meeste ramen beneden bezet boven iets minder maar voor mij niets van mijn gading
Walhalla is niet veel veranderd, behalve dan dat ik opving dat de eigenaar er iets van een erotisch cafe van wilde maken (cafe links van Walhalla)
Love & Joy ongeveer 50% bezetting met (wat ik vind) altijd leuke meiden
Voor de (alleen) lezers laat ook eens een berichtje achter zodat de lijst wat completer wordt
biker pc
6 juli 2017, 20:52
Wie zot er op esperanza 007
onder de brug
8 juli 2017, 19:26
waarom is dat draaihekje van het hofje rond 17.00 uur op slot, geen wonder dat daar geen dames zijn , en de ingang aan de weaze was ook dicht.
en het loopt hard achteruit in lwd. is mijn idee..
wie het weet mag het zeggen. zolang caty MR15 er nog is zal ik wel blijven komen. maar voor de rest weinig soeps.
fijn weekend
biker pc
9 juli 2017, 07:28
waarom is dat draaihekje van het hofje rond 17.00 uur op slot, geen wonder dat daar geen dames zijn , en de ingang aan de weaze was ook dicht.
en het loopt hard achteruit in lwd. is mijn idee..
wie het weet mag het zeggen. zolang caty MR15 er nog is zal ik wel blijven komen. maar voor de rest weinig soeps.
fijn weekend
Gisteren was het hek tot minimaal 19.00 open. De deur aan de waterkant is dicht omdat die zeide van het hofje is afgesloten. Esperanza en Moulin Rouge toch goeie bezetting. De rest valt tegen . Hofje 2 kamers L en Y 4 kamers Wahalla 3 kamers bezet
Ik bezoek de dames altijd overdag, vandaag eens in de eerste helft van de avond een bezoekje gebracht en Larissa in Esperanza 004 een bezoekje gebracht.
Ik had haar naam in de lijst fout doorgegeven,:hammer: terwijl het paspoort nota bene door mij zelf is aangemaakt.
Larissa in Walhalla wil ik nog steeds bezoeken maar iets houd mij tegen (het is de ongeďnteresseerde blik van haar),:hia[1]:
vanavond had ze bezoek van wat hangjongeren wat mij er nog meer van weerhoud om een "praatje" te maken.
Hofje zaten 4 meiden waar vanavond niets voor mij bijzat
Love & Joy kamer 3 leeg geruimd de schoonmaakmiddelen stonden er nog.
1 dame aanwezig maar niet mijn smaak, Mirella van 10 leek aanwezig (gordijnen gesloten en sleutels aan de binnenkant)
ik wilde haar graag bezoeken, maar ik had geen zin om de volgende loopronde weer 1 euro te betalen en dan de kans lopen dat ze nog steeds bezet zou zijn
(is er iemand die de ultrageheime code van Love & Joy weet en dat met mij wil delen)?
Ik zal niet snel weer op de zondagavond een rondje lopen, veel dichte gordijnen waarvan de huursters al huiswaarts waren gegaan,
misschien is een andere avond beter of nog beter overdag
Moontanner
3 augustus 2017, 09:26
Ik zeg het maar even in Leeuwarden Algemeen. Heb vanochtend de aanwezigheidslijst geupdate. Maar zie dat de links naar Larrissa en Angelina niet werken. Ik kijk daar later wel even naar.
biker pc
19 augustus 2017, 13:25
Hoe is de bezetting nu in Leeuwarden?
Moontanner
20 augustus 2017, 06:47
Gisteren was voor mij persoonlijk de bezetting meer dan goed. Beatriz was er. Julie was er. Isabela Moulin Rouge 6 was er, maar die draait momenteel nog zo goed dat je soms moet wachten. Heb na enige wachttijd toch Isabela bezocht en ben daarna halfverdoofd Leeuwarden weer uitgezweefd. Wat een topvrouw! :betrunken:
Tijdens mijn wachttijd heb ik even rondgekeken in Esperanza, Hofje en Moulin Rouge. In Esperanza viel me op dat Daniela terug is op 013. Op nummer 007 zat, terug van weggeweest, de blonde Gianni van vroeger Hofje 5 en Esperanza. Op 123 nog een oudere Nederlandse dame :confused: die er wel vaker zit boven. Boven ook nog Sol op 21 en Anais op 22.
Hofje was op Julie na bijna uitgestorven. Zag alleen nog Angelina op 23 en SM Jolanda op haar vaste stek. En nog een onbekende Latina op 05 .
Moulin Rouge Boven alleen Katelen (9), Maria (10) en de beide Cattty s.
MR beneden alleen oma Maria op 7 en op 5 de onbekende Latina naast Isabela. Maria met de big boobs van 4 is volgens mij op vakantie. Pamelita op 1 is ook vaak afwezig.
Het segment Oost Europees was gisteren slecht vertegenwoordigd.
Een dag of wat geleden was ik al bij Beatriz Walhalla 5 om afscheid te nemen. Beatriz gaat dinsdag de 22 augustus op de vleugels, op vakantie.
jope
1 september 2017, 22:25
Het lijkt weer wat drukker te worden in Leeuwarden.
Esperanza lijkt aardig uitverkocht (althans beneden, ik ben niet boven geweest)
Het Hofje is 1 en al drama, de rest is vrij normaal.
Ik dacht Julie te herkennen in hofje 22 alleen dan heeft ze wel een nieuw kapsel een kapsel wat mij niet bekoren kan.
verder nog enkele nieuwe gezichten in Hofje waarvan 1 donkere dame met en behoorlijke cup die ze ook liet zien op de hoop dat ik zou binnen treden :fuck: ( ja deze zin kun je dubbelzinnig opvatten)
In Love & Joy een euro betaald en er dan achter komen dat de dame van mijn bucketlijstje in gesprek is met een heer die ik wel vaker in die omgeving tegenkom (wie weet is hij ook een schrijver)
jope
13 september 2017, 20:29
Het wordt drukker in Leeuwarden.
Esperanza lijkt aardig uitverkocht (althans beneden, ik ben niet boven geweest)
Love & Joy uitverkocht
Moulin Rouge nagenoeg vol
Het Hofje is een drama, 4 ramen in gebruik
Love&Joy is uitverkocht (bijna)
op nummer 1 het blonde meisje die lang op 3 heeft gezeten volgens mij ook een pooosje op 2 (hier moet toch iemand iets over kunnen zeggen?) ze staat op mijn bucketlist
op 2 en 3 Nederlands sprekende dames (zonder accent) de dame op 3 met de krullebol staat op mijn nominatielijst om op mijn bucketlist te komen (pfff wat een zin) eerst maar kijken of ze er bij mijn volgend bezoek nog is
op 6 Ada, voor mij onbekend maar ze werd door andere beoekers herkent en aangesproken
In Esperanza een kleine stoelendans 110 naar 111 en 105 naar 104
Nikki is nu hoogblond
Vandaag Mirella weer bezocht wat weer zeer suksesvol was.
fr_loper
17 september 2017, 17:34
Misschien al lang bekend, maar kom persoonlijk niet vaak in Love & Joy, maar daar is nu kamer open,
waar je even kan zitten, en een kopje koffie of thee kan pakken.
Soms begrijp ik de dames niet, afgelopen bezoek, was er een dame die in haar eigen taal,
de wandelaars aan het afzeiken was, terwijl ze verleidelijk met haar borsten stond te pronken,
er zijn altijd wandelaars die het verstaan, of de sfeer die het creëert "kunnen lezen".
Een verkeerde manier om met de frustratie van weinige klanten om te gaan.
fr_loper
27 september 2017, 08:42
Brand in de slaapruimte van de dames van L&J http://www.omropfryslan.nl/nieuws/757860-onduidelijkheid-over-bewoners-wirdumerdijk-onbegrijpelijk
Beetje jammer dat " Ridders van de Weaze " dit weer aangrijpen voor een negatieve klank,
de regeling dat de dames niet meer op hun werkplek mogen slapen,
hadden de " Ridders van de Weaze " zelf kunnen pakken, door zelf woonruimte te regelen voor de dames.
http://riddersvandeweaze.nl/
fr_loper
27 september 2017, 15:57
Ook nog een verhaal in de LC over de brand.
http://www.lc.nl/friesland/Brand-Leeuwarden-herhaaldelijk-gewaarschuwd-voor-onderkomen-prostituees-22525782.html
biker pc
8 oktober 2017, 20:54
Christina van love and joy 11 alweer terug?
plub
8 oktober 2017, 21:58
is Magdalena van Hofje 14 al terug? zou in oktober weer komn.
Pijpfitter
9 oktober 2017, 14:15
Ik vraag me ook af of Magdalena al terug is. Als ik het goed begrepen heb is het gangetje waar zij altijd zit afgesloten. Dus is het dan oook nog de vraag waar ze zit, als ze terug is.
Pijpfitter
9 oktober 2017, 16:25
ik ben even gaan kijken. Het gangetje waar hofje 14 aan zit is open. Op nr 18 zat een dame, dus kennelijk is het gangetje weer in gebruik. Hofje 14 was echter leeg en donker, gordijn stond open. Dus het is nog even wachten op Magdalena
plub
9 oktober 2017, 16:50
ok bedankt voor het kijken scheelt me weer een rit. als ze wel weer es zou je het danwillen melden.bedankt. groeten.
Moontanner
29 oktober 2017, 12:06
Sorry dat ik het even op deze manier doe: Ik heb een flinke tijd geleden (augustus) een privebericht gestuurd aan Onder de Brug. Zie het topic van Isabela.
(https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45903-Isabela-Spaanse-Leeuwarden-(Weaze-Moulin-Rouge-06))
En een week of zo geleden een pb aan Fr_loper. En vandaag eentje aan The Loner.
Log svp even in, indien mogelijk, cq gewenst.
Jkidd
29 oktober 2017, 16:17
Afgelopen week zat er op hofje 10 een nederlands/marokkaanse(stond ook op papiertje bij raam). Volgens mij is ze al weer weg. Heeft iemand haar bezocht?
biker pc
31 oktober 2017, 08:48
Iemand ervaring met Alessia? Ze staat op de site van Love and joy. Mooie meid om te zien
Moontanner
31 oktober 2017, 10:54
Beste allemaal
Jullie hadden het al wel opgemerkt, maar ik wou je toch nog even laten weten dat ik gestopt ben met de aanwezigheidslijst. Ik kan wel hele verhalen ophangen over het 'waarom', maar kort gezegd komt het erop neer dat ik het niet meer kan opbrengen.
Het is nl. elke keer best veel werk om die hele lijst te updaten. Op zich niet erg. Maar het is elke keer frustrerend en vermoeiend om te zien dat er helemaal niets voor terug komt. Ik hoef geen bedankjes onder elke bijdrage (hoewel), maar ik vind het heel erg jammer dat ondanks de luxe van die lijst, het 'ijsberenclubje Leeuwarden' steeds kleiner en kleiner wordt. Ook zie ik dat er vrijwel geen enkele meelezer de moeite neemt om ook eens een keer een wezenlijke bijdrage of een recensie te schrijven. Ja, dat doen de lijst-updaters voor het grootste deel ook nog eens zelf!
Voor mij komt daar nog bij dat ik mezelf uitstekend red met de enkele toppers die ik ken en dat ik eigenlijk geen enkele belangstelling meer heb voor alles wat er verder de pandjes in en uit fladdert.
Ik zal zo af en toe mijn bijdrage aan dit forum blijven leveren, maar me dus beperken tot mijn toppers!
Ik wil tot slot nog even zeggen dat ik me helemaal happy voel op het Ijsberenforum! Het Ijsberenforum deugt!!!
Heb ondanks alles nog stille hoop dat er 'meelezers' en 'vragenstellers' zijn die mee gaan doen en ook eens een keer wat gaan schrijven.
Groetjes
mechelen
31 oktober 2017, 13:21
Ik ben nog nooit in Leeuwarden geweest... en is voor mij al een hele afstand natuurlijk.
Ik vond (en vind) jouw werk samen met dat van jouw collega's echter wél de moeite!
Moontanner
14 november 2017, 09:57
Gistermiddag iets merkwaardigs op 'Leeuwarden Ramen'. Normaal heeft ons forumdeel zo n 5 lezers. Soms iets minder soms wat meer. Gistermiddag stond de teller echter op 75! Ik dacht zelfs even 78! Ik zag op een bepaald moment staan: 75 gebruikers waarvan 1 geregistreerd lid, Moontanner en 74 lezers. Heb er geen verklaring voor, waarom deze piek.
Maar toch een teken dat men 'internetbreed' (je snapt me wel) meer en meer het Ijsberenforum Leeuwarden Ramen weet te vinden als men op zoek is naar bijgewerkte, betrouwbare info!!!
biker pc
15 november 2017, 13:46
Vanmiddag ff op de Weaze geweest. Ik moet zeggen een aardige bezetting.Maar door andere afspraken helaas niet aan het gene toe gekomen waar ik voor kwam. Maar in love and joy 13 zit ene Sylvia. Echt een mooie vrouw met een lekker kontje en nep tietten. Nu heb ik haar ergens eerder gezien maar kan het niet zo plaatsen. Wie helpt me ff??
Moontanner
16 november 2017, 05:10
@ Biker PC. Ik doe hier nu al een flink tijdje mee aan de updates, ook vroeger elders al voor wat betreft Leeuwarden, maar bij de naam Sylvia gaat bij mij absoluut geen lampje branden.
Moontanner
17 november 2017, 10:48
@Ivano. Je hebt in de aanwezigheidslijst een opmerking gemaakt over de leeftijd en de herkomst van Caty Cuba. Idem in het door jou gemaakte paspoortje over haar. Ik antwoord je even in 'Leeuwarden Algemeen' zodat de rubriek 'aanwezigheidslijst' en ook het door jou gestarte topic (dank!) vrij blijven van discussies.
Caty kennen we als Leeuwardengangers al járen. Ze heeft ook al tijden een topic op het forum waar we vroeger met zijn allen op zaten. In dat topic staat dat ze uit Cuba komt. Ze zat vroeger altijd in Hofje 24.
Toen wij begin 2014 met een grote groep zijn verhuisd van dat andere forum naar het gastvrije IJsberenforum, is de naam Cubaanse Caty mee overgegaan naar het Ijsberenforum. Ze staat dus al die tijd hier als Cubaanse Caty in de lijst. Een topic over haar werd er tot dusver niet geschreven.
Zeer onlangs kwam ik er achter dat ze op de kop af 51 is. Ik wéet dat dus gewoon. En ik vind haar er trouwens ook uitzien als 51. Wel een mooi figuurtje maar een oud gezicht. En aangezien ze tot dan geen topic had, heb ik dat zeer onlangs op de lijst vermeld: Caty Cuba 51 jaar.
Als jij zegt dat ze niet uit Cuba komt geloof ik dat graag. Zie mijn opmerking bij 'Cubaanse' Jessica Hofje 19. Veel dames liegen dat ze uit bijv. Venezuela, Colombia (zie July Hofje 22) of Cuba komen, terwijl ze feitelijk uit de Dominicaanse Republiek afkomstig zijn.
Maar goed. Nu jij de moeite hebt genomen een topic over Caty te starten is het verder jouw ding. Nogmaals hartelijk dank voor je paspoortje. Ik zet er een welgemeend bedankje onder! en dat '51 jaar' op de lijst halen we bij gelegenheid wel weg nu er een paspoortje over haar is.
jope
23 november 2017, 18:14
Vandaag Rondje Leeuwarden gedaan, mocht je met de auto vanaf richting Hardegrijp komen mag je behoorlijk omrijden,
het beste kun je het station aanhouden dan lukt het wel.
Veel ramen lijken wel verhuurd maar was niemand thuis, allicht liggen de dames in een slaapzakje voor de winkel te wachten i.v.m. Black Friday wat morgen zal plaatsvinden.
Vandaag veel nieuwe gezichten voor mij, 1 van deze dames waarvan ik een paspoortje heb gemaakt was op een positieve manier erg opdringerig en binnen na betaling hielp ze met uitkleden waardoor er een aantal muntstukken uit mijn broekzak vielen.....Deze muntstukken waren bij het aankleden plots verdwenen.
@Moontanner Om met een schaar naar binnen te lopen lijkt mij niet verstandig en het enige wat ik dan kan doorknippen is het oplaadsnoer (tegenwoordig bellen al die meiden en de rest van de wereld draadloos)
Ingrid heb ik niet gezien vandaag misschien deelt ze die kamer wel.
Al met al wel een leuke middag gehad maar helaas een verkeerde keuze gemaakt (dit kan ik alleen weten door deze verkeerde keuze te maken)
Er zijn nog steeds een aantal meiden die mij erg lief lijken en ik ook graag zal gaan bezoeken (iemand toevallig info over de blonde in L&J 5)
Gelukkig is het weer iets drukker zowel met dames in Leeuwarden en schrijvers over Leeuwarden op dit mooie forum.
Bartjansen
23 november 2017, 19:34
Ik heb het gerucht opgevangen dat de Mexicaanse Ruby (bekend van aantal jaren terug: vriendin van Julie in Hofje 22) in Hofje 18 zou zitten. Bron is niet echt betrouwbaar, maar je weet maar nooit. Zou bijzonder goed nieuws zijn (Moontanner kent haar ook nog wel :) ): morgen eens checken. Als het waar is, meld ik het hier.
fr_loper
23 november 2017, 21:39
Ik heb het gerucht opgevangen dat de Mexicaanse Ruby (bekend van aantal jaren terug: vriendin van Julie in Hofje 22) in Hofje 18 zou zitten. Bron is niet echt betrouwbaar, maar je weet maar nooit. Zou bijzonder goed nieuws zijn (Moontanner kent haar ook nog wel :) ): morgen eens checken. Als het waar is, meld ik het hier.
Hofje 18 was wel bezet vandaag, maar gordijntjes waren de hele tijd dicht,
Mexicaanse Ruby zat vroeger toch op hofje 3, deze kamer is leeg en naast de kamer van Julie in Hofje 22,
zou me verbazen dat Ruby niet voor kamer 3 zou gaan, maar laten we het afwachten, een toppertje erbij in Leeuwarden kan geen kwaad.
Laat het a.u.b. weten Bartjansen
wat history van Ruby: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40387-Leeuwarden-algemeen&p=442996#post442996
Bartjansen
24 november 2017, 07:06
Hmm, de kans is zo te lezen wel erg klein dat ze er is. Ik laat het weten
Bartjansen
24 november 2017, 12:28
Vandaag gezocht naae Ruby: Helaas. Naar julie op hofje 22 geweest. Feest voor 40 euro. Nagevraagd: Ze heeft cup D (niet C dus)
Moontanner
24 november 2017, 14:40
@Moontanner. Caty is idd beetje oud in haar gezicht, maar voor betreft haar lichaam zou ik haar echt geen 51 geven. Is ze bijna 10 jaar ouder dan mij potverdikkie. Mijn bedoeling is hier waat vaker te schrijven omdat er op hookers steeds minder te doen is
We kunnen ook gewoon afspreken dat we de leeftijd van Caty de komende tijd als aandachtspuntje houden. Weet jij wat, dan schrijf jij het. Als ik hoor dat ik fout zat met die 51 jaar, zal ik het hier ook melden.
Moontanner
24 november 2017, 18:46
@ Bartjansen
Ik probeer aldoor een privebericht naar jou toe te sturen maar dat lukt niet. Krijg steeds de melding dat jij de maximale hoeveelheid aan opgeslagen priveberichten hebt overschreden en dat je ruimte moet vrij maken in privebrichten. Snap het niet, je bent net een paar dagen lid, maar het is zo.
biker pc
24 november 2017, 21:52
Vandaag stond hofje 18 leeg
The Loner
24 november 2017, 23:44
Vandaag stond hofje 18 leeg
Inderdaad was Hofje 18 donker.
Toen ik er was, rond etenstijd, hadden alleen de "mobiel dame" op 24 en Anita op nummer 20 de gordijnen open. Kostte wel weer een euro en dat voor twee niet gesloten gordijnen.
Moontanner
1 december 2017, 06:40
Ik was deze week getuige van iets heel naars. Het was in het gangetje 101 tm 112. Zeg maar het RoeBul-gangetje. 'S avonds. Ik noem het kamernummer maar even niet, want dat zou denk ik in strijd zijn met de forumregels. Ik hoorde dat achter een gesloten gordijn een meisje en een man dikke ruzie hadden. Het meisje kermen en huilen. Ik vroeg aan Nikki op 110 'gaat dat wel goed komen daar?' Zij beduidde mij dat ik wel gerust kon zijn. Dus doorlopen maar.
Vrijwel op hetzelfde moment kwam uit het kamertje de pooier (overduidelijk geen klant) en die ging op de Weaze aan de waterkant staan uitwaaien. Nikki ijlde meteen naar het betreffende kamertje om het meisje geestelijke bijstand te verlenen.
Ik weet al heel lang dat het daar niet pluis is wat betreft mensenhandel en gedwongen prostitutie, maar dit was voor mij het zoveelste bewijs.
En dan kun je wel zeggen 'meld dat dan bij de instanties' maar die weten dat echt al wel hoor. Ook de verhuurder weet het wel. Maar geld stinkt niet. Zolang die maar de dagelijkse huur binnen krijgt.
Veel plezier in dit gangetje maar weet wat je doet!
Wentelt Eefje
1 december 2017, 07:04
Een aanvullende melding kan wel een aanleiding tot een aanvullende actie bij de instanties ziin, misschien toch nog eens Meld Misdaad Anoniem overwegen?
biker pc
1 december 2017, 07:53
Melding van maken. Desnoods bij de verhuurder.
Moontanner
2 december 2017, 06:14
Melding van maken. Desnoods bij de verhuurder.
Heb weleens weleens een misstand gemeld aan een verhuurder. De enige keer dat ik serieus genomen werd is door de eigenaar/verhuurder van Walhalla.
Ook verhuurders Love en Joy en Hofje deugen in dit opzicht wel. Ze zetten -is mijn indruk- dames buiten de deur als ze de verdenking hebben dat er rond een dame iets fout zit.
Maar heb al een enkele keren zo'n dame daarna zien opduiken in Esperanza/Moulin Rouge (zijn van een en dezelfde eigenaar), waar ze kennelijk wel welkom zijn.
In Esperanza/Moulin Rouge zie ik in de loop der jaren te vaak en teveel evidente misstanden. Dat zijn geen incidenten. Dus heb daar geen vertrouwen in.
Melden bij Misdaad Anoniem geloof ik ook niet in. Is een stroperig draaideur-circuit. Haalt niets uit.
Heb nog wel enig vertrouwen in de dames van de GGD Friesland die elke week op dinsdag van deur tot deur gaan en de dames met raad en en (vooral) daad bijstaan.
Moontanner
3 december 2017, 09:11
Ik las het bericht van Fr_loper over de enige Aziatische dame op de Weaze, Darling.. massage etc. Ook ik heb onlangs even met haar staan praten, maar deinsde er uiteindelijk ook voor terug en heb toen een 'zekerheidje' bezocht.
Maar ik liet mijn gedachten nog eens gaan over massages.
Ik heb voor mezelf de waarheid ontdekt dat die dames die een goede massage kunnen geven, altijd hoog op mijn lijstje staan. En kennelijk ook van andere wandelaars, want het zijn doorgaans de masserende dames die nog vrij redelijk draaien in deze slechte tijden. Ze hebben veel vaste klanten.
Ik dacht ik maak eens een lijstje van dames die, in mijn beleving, kunnen MASSEREN. En dat in aflopende volgorde van 'excellent' naar 'matig'.
Beatriz (excellent); Isabela (excellent)...dan even niks tot aan... Millie, is er binnenkort weer (heel goed); Daniela (vrij goed); Magdalena de 'Oostblok-Latina' (vrij goed); Maria, de oudere Latina MR 2 (vrij goed; is er nu niet); Sheila Esp 001 (soms goede massage als je er vooraf duidelijk om vraagt, maar dame is een beetje vreemd); Julie Hofje 22 (gaat nog net); Lucia van Esp 009 (gaat nog net); Maria/Kelly is nog afwezig (matig, want te gehaast)
En ook een ereplekje heeft bij mij wat massages betreft Aleida (vrij goed). Maar Aleida zien we denk ik nooit weer. Idem Venezolaanse Anna (goed). Zien we waarschijnlijk ook niet weer. :redface:
Misschien heeft er iemand wat aan. Of voegt er nog een masseuse aan toe.....Wie weet Darling ?? :biggrin:
onder de brug
15 december 2017, 19:35
hallo voor een combi van vakantie en werk heb ik een paar maand in het oostblok geweest . bedankt voor alle updats morgen eerst naar de topper mr 6 breng haar zondag of maandag wel weer terug
Moontanner
18 december 2017, 05:14
Over het paspoortje:
Aan de ene kant vind ik dat paspoortje iets heel leuks met die vlaggetjes en zo. Maar aan de andere kant is het toch wel gebrekkig. Zo wordt je bij het invullen gevraagd of het waarschijnlijk is dat je de dame opnieuw zult bezoeken. Als je dan invult 'ja', krijgt de dame 5 sterren. Dat wordt al gauw uitgelegd als de dame scoort 5 van de maximale 5 sterren. 'Is een 5 sterren dame'. Zie het paspoortje dat ik gisteren maakte over Maria Moulin Rouge 2.
Of omgekeerd als je denkt 'de dame was best redelijk maar ik hou het bij 1 keer' en je vult dat in, krijgt ze maar 1 ster.
Ook vraag ik me altijd af van WIE het paspoortje nou eigenlijk is. Ik heb nl. best wel een aantal van die paspoortjes gemaakt. Leeftijd ingevuld, idem cupmaat en vervolgens komt er iemand die zegt dat dat fout is, waarna de moderator dat voetstoots aanpast. Waarna het soms goed, maar ook soms fout is...:frown:. Je krabt je dan als oorspronkelijke maker van dat paspoortje achter het oor. Is me inmiddels toch best wel een paar keer overkomen. Geen wereldprobleem maar voelt niet fijn.
Ik heb daar zo een twee drie geen oplossing voor. Je zou er nog over kunnen denken om het weer mogelijk te maken dat over een dame meerdere paspoortjes kunnen worden geschreven.
jope
19 december 2017, 21:24
Vanmiddag weer een wandeling gemaakt in Leeuwarden, bij de MC Donalds geweest en in wat omliggende pandjes.
De kerst komt dichterbij dit was/is te merken aan de gesloten gordijnen.
Eerst een paar rondjes gelopen maar mijn doel had ik (nog) niet gezien,
bij het wandelen genoeg aanbiedingen om LEKKER op te warmen maar ik wou en heb de verleiding doorstaan,
ik had/heb immers een doel!!
Even na half 5 brand het lampje van de geld automaat bij het hofje en de zijdeur is immers ook gesloten,
nog ff rammelen maar er moet echt een muntje in om toegang te krijgen tot het innerlijke.
Lastig ik heb geen muntjes op zak (ik wilde voor 6en al mijn bezoek regelen), rest mij niets anders dan ergens muntjes te scoren (lees wisselen),
ik kan die ene bedelaar wel vragen want die heeft vast muntjes zat,
ware het niet dat deze bedelaar slechts genoegen neemt met minimaal 2 euri (althans daar vraagt hij altijd om) en ik heb muntjes van 1 nodig.
Bij de MC gaan wisselen vind ik persoonlijk ook geen optie dus naar de dichtstbijzijnde automatiek (een kroketje is altijd wel lekker).
Weer terug gelopen en vervolgens mijn muntje gedeponeerd in het bestemde gleufje wat mij toegang verleende tot het walhalla,
nou ja walhalla heet in dit geval het Hofje (volgt u mij nog??)
Helaas kamer nr 19 bleven gordijnen gesloten, na 2 a 3 rondjes begin ik toch duizelig te worden en heb daarna maar wat andere pandjes bezocht,
alwaar ik weer veel leuke koppies zie, ik zie gelijk nog wat gezichten die ik aan de aanwezigheid lijstje kan toevoegen.
Wederom een muntje in het gleufje van het Hofje en alweer of nog steeds gordijntjes van 19 dicht, toch nog maar wat rondjes extra in dit pand lopen.
Ik kan ook de andere pandjes wederom doorlopen maar ik heb ook geen dozijn 1 euro stukken gewisseld.
Ik ben aan't twijfelen, Elly is vrij en niet aan het bellen, ze heeft een erg mooi koppie en is altijd erg lief naar mij toe.
Al denkend en twijfelend loop ik voorbij 19 en plots gaan de gordijntjes open... eh ....Ja ze is het echt.
Naar binnen gegaan en hier wat centjes (lees papiergeld) uitgegeven.
Het bezoek aan Magdalena was erg geslaagd. Ze blijft t/m 6 januari (daarna is ze eventueel in Bremen te bezoeken.)
jope
30 december 2017, 09:04
Erg rustig in Leeuwarden tijdens mijn laatste bezoek dit jaar
Esperanza 9 zit een erg mooie dame, ze was zich aan het om-aan kleden met het gordijn een stukje open en dat het zag er allemaal erg mooi uit.
Ook in Esperanza waren er veel dames niet thuis.
Magdalena zit nu in de kamer van Elly.
Magdalena gaat de 30ste naar huis om daar oud en nieuw te vieren,
om vervolgens op 2 of 3 januari weer terug te zijn, daarna vertrekt ze naar Bremen.
Voor de Magdalena fans ze komt op 19 februari weer terug.
Sarah uit Love en Joy stond in de gang een praatje te maken met een paar andere wandelaars, de manier waarop was echt heel lief en relaxt
ze is qua uiterlijk niet mijn type maar de manier van communiceren en geďnteresseerdheid vind ik super.
Ik ben wel voornemend om haar binnenkort te bezoeken
Oké lezers tot volgend jaar
Pijpfitter
29 januari 2018, 17:16
Ik las op h*kers een verhaal over een TMM die ik jullie niet wil onthouden:
https://www.hookers.nl/forum/raamprostitutie/nederland/leeuwarden/1892990-esperanza-010-bulgaarse-met-hele-grote-voorgevel
Esperanza 10 zou ook nog Esperanza 110 kunnen zijn, het was van iemand die hier zelden komt. Nikki op 110 is op 21-1 afwezig gesignaleerd en Raquel op 10 voor het laatst op 13-1 aanwezig gesignaleerd. Dus het zou kunnen.
Geen naam bekend.
Het verhaal is het bekende TMM verloop: vrolijk en uitnodigend, maar zodra het geld binnen is slaat de houding om. BH aanhouden, beetje rukken ipv pijpen, hand tussen de benen, 15 minuten is 5 minuten enz.
Doe er je voordeel mee!
Signalement van h*kers:
Naam: Bulgaarse Met Grote Voorgevel
Stad: Leeuwarden
Straat: Esperanza
Huis / kamer nr.: 10
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 25 - 30
Lengte: 1.65 - 1.75
Uiterlijk: Oost Europees
Kleur haar: Zwart
Lichaamsbouw: Dik
Cupmaat: E+
Siliconen: Nee
Piercing: Nee
Tatoeages: Weet niet
fr_loper
29 januari 2018, 19:31
Ik las op h*kers een verhaal over een TMM die ik jullie niet wil onthouden:
Bedankt voor het melden.
Gok op Esperanza 110, daar zat een wat dikkere dame, met op 111 haar vriendin (schoolmeisje), beide Bulgaars,
volgens de update van Jope (in de lijst) waren ze zondag nog aanwezig.
Moontanner
6 februari 2018, 07:04
Vreemde figuren op de Weaze!
Vaak in het straatbeeld rondom en in de Weaze veel vreemde, evident geestelijk gestoorde figuren, junkies, de bedelaar. Het lijkt soms wel een open inrichting!
Deze week in het RoeBul-gangetje van Esperanza kwam ik het mannetje tegen die jullie vast ook wel kennen. Hij staat heel vaak in het halletje van Hofje, naar Jolanda SM en Millie te staren. Vroeger ook wel bij Aleida. Ik weet uit ervaring dat je niets tegen hem hoeft terug te zeggen als hij je aanspreekt, want dat dringt nauwelijks tot hem door.
Nu 's ochtends vroeg bij het donkerharige meisje in Esp 103. Jope vermeldde haar in de meest recente update. Hij stak tegen mij het verhaal af dat hij door haar was belazerd! 30 E en ze wilde alleen maar aftrekken! Hij zou de politie bellen! Ik zei 'neem even contact op met de beheerster' maar dat drong dus niet tot hem door.
Intussen deed het meiske op 103 nietsvermoedend haar gordijn open en hij begon meteen tegen haar uit te varen. Ze veranderde van nietsvermoedend blij in heel boos en deed het gordijn weer dicht. Het mannetje verdween, fiets in de hand, richting centrum. Op dat moment kwam ook een van de beheerders bij haar met koffie en broodjes met de woorden 'onbijtservice'.
Ik vertelde het verhaal aan de dame die ik vervolgens bezocht en die wist meteen over wie ik het had. Ze vertelde dat hij dat 'toneelstukje' voortdurend opvoert in de diverse pandjes.
En zo is er altijd wel wat te beleven daar.
Het valt me trouwens de laatste tijd op dat het rond de pandjes heel schoon en netjes is. Ook rondhangende Antillianen, tippelaarsters etc. zie ik nauwelijks meer.
Gnerk
11 februari 2018, 12:09
Madalina is ook weer aanwezig. Love&joy kamer 6
Hi,
hoe wisselend het kan zijn op de Weaze,
persoonlijk vind ik meestal de leukste meiden bij Love & Joy soms ook bij het hofje.
Echter de laatste tijden wisselt dit enorm, ik weet niet goed te benoemen waar de leukste en betrouwbare meiden zitten.
Ik weet dat leuk en mooi erg persoonlijk is.
Op de boven verdiepingen zitten in het algemeen de oudere dames.
Ik heb ook het vermoeden dat de bovenverdieping goedkoper is.
Esperanza puilt haast uit, volgens mij volledig verhuurd evenzo Walhalla en Moulin rouge.
Wat mij dan weer verbaast is dat in Love & Joy slechts enkele kamers verhuurd zijn.
Ik probeer de aanwezigheidslijst up to date te houden, wat mij (nog) steeds opvalt is dat dit door slechts enkelen gedaan wordt en door velen gelezen wordt ....Dit jaar door 4 leden bijgehouden....
Dit is al vaker benoemd maar ik blijf de weinige input jammer vinden.
Ik kan begrijpen dat de complete lijst met de koppelingen er ingewikkeld uitzit, (vind ik nog steeds)
echter je kunt ook gewoon een nieuw bericht met de naam en kamernummer plaatsen van wie je weet die er zijn (nieuwe info is altijd meeer dan welkom),
er komt vanzelf een andere updater die deze info dan weer implementeert in de volledige lijst
Wat ik persoonlijk wel lastig vind is b.v. dat er middags een update is geplaatst door een ander en dat ik avonds een meer recentere update heb, ik plaats deze wel want er staat immers recentere informatie in.
Ik plaats geen bericht van elk herhaling bezoek aan de dames omdat het dan op reclame zou gaan lijken, tenzij er alweer meerdere reacties van anderen zijn geweest (nog een reden voor de "niet" schrijvers om te reageren)
Gezien de recente drukte op de Weaze verwacht ik dat het afgesloten gangetje bij het Hofje ook snel weer geopend zal worden.
Happy walking all
mechelen
16 maart 2018, 13:11
Er bestaat nochtans een ruime waardering voor jullie werk...
Moontanner
17 maart 2018, 04:55
@ Jope,
Ik vind dat je het heel treffend verwoord hebt!
We zitten hier als Leeuwardengangers inderdaad nu 4 jaar. En het is inderdaad jammer dat er niet meer mensen actief meedoen. Ook ik zie vaak dat we best wel 'lezers' hebben en ik vraag me ook vaak af 'wie zijn dat?'. Een enkele keer zie je dat iemand van die anonieme lezers iets herpubliceert op Hookers, waar we als Leeuwardengroep nou juist niet langer wilden/konden zijn :redface:. Maar daar heb ik uiteindelijk wel vrede mee.
Ik zelf heb in de loop der jaren heel veel gehad aan dat andere forum, dat we toen ook up to date hielden met een 4- of 5-tal mensen. Gouden tijden! Je wist altijd wie de toppers waren en waar ze zaten! Maar dat was toen...
Een van mijn huidige grote liefdes heb ik te danken aan het Ijsberenforum. Dus ik zie het nut van zo'n forum heel goed in. Dat is ook mijn motivatie om af en toe wat aan de aanwezigheidslijst bij te dragen of iets te schrijven.
Wat mij in de loop der tijd wel heel vaak is gaan storen, is dat er dus mensen zijn die kennelijk wat aan die lijst hebben, maar nooit een 'bedankje' zetten onder een update van die lijst. Of onder een bericht van een ander.
Mochten er nog mensen zijn die zeggen 'bedankjes geven, hoe doe je dat?' Als je ingelogd bent staat er links onderaan een icoontje 'thanks'.
In het geval van de nog nooit niet schrijvers is onderstaande link mooie informatie
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37103-bedanken-voor-bijdrage
Hieruit blijkt dat je 5 reacties hebt moeten geven alvorens je een thanks kunt geven, dit kan ook een verklaring zijn voor de weinige bedankjes
Wat mij in de loop der tijd wel heel vaak is gaan storen, is dat er dus mensen zijn die kennelijk wat aan die lijst hebben, maar nooit een 'bedankje' zetten onder een update van die lijst. Of onder een bericht van een ander.
Mochten er nog mensen zijn die zeggen 'bedankjes geven, hoe doe je dat?' Als je ingelogd bent staat er links onderaan een icoontje 'thanks'. :heul:
fr_loper
17 maart 2018, 17:17
Vraag me af, hoeveel mensen nu echt interesse hebben in "Leeuwarden ramen",
of dat de meesten klikken op nieuwe berichten, en dan "toevallig" landen in "Leeuwarden ramen"
Persoonlijk maak ik gewoon reclame voor "mijn" favoriete dames, meer klanten is meer verdiensten,
dus dan komen ze hopelijk weer terug in Leeuwarden, maar wat de invloed is van een goede recensie?
op een ander forum wel eens gelezen, dat sommige dames het na een goede recensie soms weken lang druk hadden,
maar das al weer een flink aantal jaren geleden.
Vandaag was er weer eens controle door de politie, 2 politie dames ging de gegevens controleren van de dames,
altijd goed dat er controle is, gezien de dames die ze bezochten, was de doelgroep de "nieuwe" dames in Leeuwarden.
Moontanner
19 maart 2018, 10:17
Nog even over die 'bedankjes'. Ik wil die bedankjes graag zien, niet zozeer voor mezelf, maar alleen om te weten: 'hoeveel mensen hebben er iets aan?' 'Met zijn hoevelen zijn we nog?' en 'Hoe krijgen we het zaakje hier eindelijk eens goed op gang?
Want zoals Jope schreef is het elke keer best wel een klus met die lijst. Ik zit er soms wel een uur of langer aan te werken. Ik doe graag die moeite, maar als er maar weinigen zijn die er iets aan hebben...... óf mee willen doen...
En ik dacht ook nog: 'als de IJsberenforumleiding al bepaalt dat je pas toegang hebt tot de thanks-knop na 5 berichten op het forum, waarom zou je als gezamenlijke 4 of 5 vaste updaters dan niet mogen bepalen dat men eerst (..) berichten moet hebben geplaatst, alvorens men toegang krijgt tot de updates van de aanwezigheidslijst?
Hoe je dat praktisch vorm zou moeten geven, zouden we het nog eens over kunnen hebben. Ik heb daar wel enkele ideeen over. Bijv. toezending van de updates aan de selecte groep van acieve deelnemers en de moderatoren, via een PB. Prive bericht.
En @ Friesche-Loper. Over het nut en effect van recensies en over het schrijven voor 'mijn favoriete dames'.
Dat doe ik ook. Ik kom de laatse tijd alleen maar in Leeuwarden en bezoek in principe alleen maar 3 dezelfde dames. Een enkele keer een ander, wat dan bijna altijd tegenvalt.
Ik zorg er altijd voor dat mijn drie dames goed op de kaart staan. Ze weten het alle 3 dat ik hier weleens wat schrijf. De ene maakt het niets uit want die heeft haar klantjes sowieso wel. De andere twee waardeeren het wel. En met een van die twee doe ik wel eens aan effectmeting. Het effect is niet groot maar het is er wel.
We zien wel hoe het balletje verder rolt. Wandel ze!!
Sjakieb
19 maart 2018, 12:00
Ik " bedank" eigenlijk nooit. Niet uit ontfantsoen want zo zijn we niet opgevoerd. De reden weet ik eigenlijk zo niet.
Ik snap heel goed dat enige waardering in goede aarde zal vallen want dan weten jullie ook waar je het voor doet.
Bij deze dus een welgemeend Bedankt.
biker pc
19 maart 2018, 21:06
De site heeft voor mij zeker waarde. Vooral de aanwezigheidslijst. Aangezien ik toch met 'n uur reistijd zit. En als ik info heb zal ik deze zekere delen . Alleen jammer dat de site voornamelijk nu in het Duits is. groet
Moontanner
2 april 2018, 06:51
@Jakieb,
Je vroeg over tippelprostitutie op de Weaze. Je was een vrouw op de fiets tegengekomen die jou haar diensten aanbood. Klopt, deed ze bij mij vorige week ook. Ter hoogte van waar vroeger de Perry Sport zat, achter de Moulin Rouge.
Geen denken aan! Te vies. En de kans dat je bedonderd wordt is te groot.
Door de jaren heen heb je af en toe zo'n tippelaarster op en rond de Weaze. Nooit lang, want die stakkers leven altijd op het randje van net niet in de vernieling naar wel in de vernieling.
Het enige wat ik er voor voel is medelijden. Dieptriest hoe mensen zo in de goot kunnen geraken.
Sjakieb
2 april 2018, 10:59
Klopt, kom er normaal altijd overdag en dan zijn ze er natuurlijk niet. Ik schrok er ook van hoor, leek mij een zwaar verslaafde toe.
Inderdaad best triest...
Jkidd
6 april 2018, 11:12
Ik waardeer deze site ook erg. Vooral de aanwezigheids topics zijn fijn om te weten, aangezien ik ook behoorlijke reistijd heb. Keep up the good work.
Vandaag rondje Leeuwarden gedaan.
Elly van Het Hofje zat weer op haar oude vertrouwde oude plek.
Victoria kwam net aan, haar tassen stonden nog bij haar deur even later had ze haar kamer nummer één weer ingenomen
Katya met haar grote…. oooogen was ook weer present.
Walhalla was erg rustig, bij mijn 1e ronde waren alle gordijnen nog gesloten en niemand zichtbaar aanwezig.
In Esperanza hadden een aantal dames een andere kamer ingenomen.
In love en Joy zijn een aantal oude vertrouwde gezichten terug.
De dame in Esperanza 102 (is er ook al langere tijd) blijft mij intrigeren en ik wil haar vast nog eens bezoeken, jammer dat er (nog) geen recensie over haar is.
Voor de rest weinig spectaculairs op de weaze.
Gelukkig wordt er iets meer geschreven door de gebruikers van IJsberen over Leeuwarden waarvoor dank.
biker pc
26 april 2018, 15:22
Jij ook bedankt!
Hoe verschillend kan het zijn, Walhalla uitgestorven terwijl deze enkele weken geleden vol zat, de andere “huizen” nu weer meer bezet dan anders.
In Love & Joy hadden de dames een soort van vergadering, tijdens het bezoek aan een van deze dames gevraagd waar het over ging omdat ik merkte dat er iets aan de hand was.
De dames betaalde €85 en in de andere huizen was de huur €50, verhuizen was geen optie omdat de omstandigheden in love en Joy toch een stuk beter is dan de andere huizen.
Ze wilden een huurverlaging ook omdat het niet zo druk was met bezoekers.
Ze gingen praten met de “baas” om een lagere huur te krijgen. ik weet niet hoe dit is afgelopen.
Ik heb vaak tijd nodig om een keuze te maken daarom loop ik meerdere rondes met wat pauzes tussendoor waardoor ik in totaal al gauw meer dan een uur kwijt ben met wandelen.
sommige dames raken zichtbaar geďrriteerd als je vaker langs loopt deze dames zal ik dus ook niet bezoeken, anderen blijven vriendelijk al dan niet kloppend op het raam.
Het gebeurt vaak genoeg dat ik mijn keuze niet kan maken dat ik onverrichter zake weer huiswaarts keer, beetje jammer van de kilometers, is toch een 80 kilometer van mijn huis.
Meestal probeer ik het dan een aantal dagen later weer. :-)
Ik kom alleen overdag op de weaze wat mij dan regelmatig opvalt is dat sommige dames de gordijnen bijna nooit gesloten hebben dit kan 's avonds uiteraard anders zijn.
De temperaturen zakken weer en als bruin het kan trekken ga ik even kijken op de weaze deze week.
Ik zag tijdens mijn laatste tocht weer een paar mooie nieuwe gezichten waarvan (helaas) nog geen recensies zijn geschreven.
Bartjansen
13 mei 2018, 11:33
Dat is nou ook wat: schrijf ik een recensie (over Julie) en wordt ie wel gelijk geplaatst, maar in het totaaloverzicht zie je niet terug dat ik een recensie heb toegevoegd...
Willem2
13 mei 2018, 11:49
Dat is nou ook wat: schrijf ik een recensie (over Julie) en wordt ie wel gelijk geplaatst, maar in het totaaloverzicht zie je niet terug dat ik een recensie heb toegevoegd...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42093-Julie-Dominicaanse-Leeuwarden-(Weaze-Hofje)&p=607654#post607654
In het 'totaaloverzicht' zie je nieuwe berichten terug. Het bericht wat jezelf hebt geschreven is voor jou niet nieuw ;)
fr_loper
13 mei 2018, 18:08
Normaal zou na een bijdrage van "Bartjansen" in het topic van Julie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42093-Julie-Dominicaanse-Leeuwarden-(Weaze-Hofje)), dit topic toch in "Leeuwarden Ramen" boven aan moeten komen, en ook "Bartjansen" zou moeten worden genoemd als laatst bijdrage, blijkbaar ging er iets mis, maar Topic van Julie krijgt zo wel extra veel aandacht.
Bartjansen
13 mei 2018, 20:24
Haha, elk nadeel heeft zn voordeel. Maar hoe dan ook: julie is een aanrader :)
Willem2
13 mei 2018, 23:57
Normaal zou na een bijdrage van "Bartjansen" in het topic van Julie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42093-Julie-Dominicaanse-Leeuwarden-(Weaze-Hofje)), dit topic toch in "Leeuwarden Ramen" boven aan moeten komen, en ook "Bartjansen" zou moeten worden genoemd als laatst bijdrage, blijkbaar ging er iets mis, maar Topic van Julie krijgt zo wel extra veel aandacht.
Haha, elk nadeel heeft zn voordeel. Maar hoe dan ook: julie is een aanrader :)
Het probleem was wat anders dan ik dacht.
In topic van Julie was een zekere Milfhunter die zijn bijdrage/bericht weer had weggehaald. Bericht was voor jullie niet zichtbaar voor mij wel. Na verwijdering van dit bericht kwam de dame van Bartjansen weer bovenaan te staan.
Een paar weken geleden schreef ik dat er over Leeuwarden meer geschreven werd, had ik dat maar nooit gedaan het lijkt haast wel averechts te werken.
Kwa dames wordt het drukker in Leeuwarden kwa schrijvers lijkt het minder.
Wederom een bezoek gebracht aan Leeuwarden en ik zie dat het drukker wordt met de bezetting van de ramen.
In Love en Joy op 8 en 9, twee nieuwe dames waarvan 1 Nederlands spreekt, de andere heb ik niet horen praten,
de kleinste (1.50 M) spreekt Nederlands en heeft een prachtig poppengezichtje.
Dat het met bezoekers voor de dames rustiger is geworden merk ik vooral aan dat sommige dames meer hun best doen om iemand binnen te lokken.
Ik was in eerste instantie vrij vroeg in Leeuwarden en heb toen alvast een rondje gelopen, ik had nog elders verplichtingen in Leeuwarden,
daarna ben ik in de middag weer teruggekeerd op de Weaze.
Stukje wandelen administratie bijwerken, stukje wandelen kopje koffie op terras en een administratie bijwerken, enz.
Met de administratie bijwerken bedoel ik de aan- afwezig lijst bijwerken, ik ga dat niet op straat op een papiertje noteren daarvoor heb ik een plekje nodig maar ik kan gaan zitten McDonald's, mijn auto of een Cafeetje met koffie.
Madalina deed vandaag ook haar best om mij naar binnen te krijgen
( ja dat naar binnen krijgen kun je ook dubbelzinnig opvatten) en ze had mij overtuigd om haar te bezoeken,
helaas was ze hierna niet meer op haar kamer en even later zag ik haar richting centrum lopen.
Zij is één van de dames die nog op mijn persoonlijke bucketlist staan.
Het was mij te warm om verder te zoeken en ik ben onverrichterzake naar huis gegaan.
Zodra de temperatuur iets zakt ben ik weer van de partij.
fr_loper
7 juni 2018, 21:11
De politie heeft nu een bureau op 100 meter afstand van de Weaze,
De Facebook-pagina van Politie Leeuwarden maakt bekend dat de vestiging in de binnenstad van Leeuwarden gaat verhuizen van het Heer Ivostraatje 38 naar de Zuidergrachtswal 1.
Het oude bureau aan de Heer Ivostraatje is al gesloten sinds woensdag 30 mei. Het nieuwe, grotere bureau opent op vrijdag 1 juni. De openingstijden blijven ongewijzigd. Een groot voordeel van de locatiewijziging is dat de nieuwe politiebureau goed bereikbaar is met het openbaar vervoer. Zo zijn er ook voldoende mogelijkheden om de auto te parkeren.
Frankyfuckbone
9 juni 2018, 01:47
Dag Heren.
Is er nog wat te beleven in Leeuwarden?, naar een jaar of 2 niet te hebben gewandeld, wil ik de wandelschoenen eens weer aantrekken.
Groet Franky
Dag Heren.
Is er nog wat te beleven in Leeuwarden?, naar een jaar of 2 niet te hebben gewandeld, wil ik de wandelschoenen eens weer aantrekken.
Groet Franky
Er valt nog steeds genoeg te beleven in Leeuwarden het ligt er natuurlijk wel aan wat je zoekt.
Alle maten zijn aanwezig: Dik, Dun, Mager, Lang, Kort..etc
Het beste kun je gewoon ff gaan kijken en op dit prachtige forum je bevindingen ventileren !!
Ik zie dat de site van Love & Joy een update heeft gehad, hier staan een aantal duidelijke foto's op van nieuwe dames.
Ik heb een vraagje (voor zover deze informatie openbaar gedeeld mag worden).
Hoe zit de kamerprijzen structuur in elkaar??
Ik heb begrepen van 1 dame dat als je een week een kamer in Esperanza huurt dat de zondag vrij is.
Love & Joy is 85,00 geldt dit ook voor de iets hogere verdieping?
Ik ga er geheel vanuit dat kamers op de benedenverdiepingen een andere prijs hebben dan de bovenverdiepingen
en misschien hebben bepaalde kamers die beter in het zichtveld liggen weer een iets hogere prijs.
Zijn de prijzen ook aan drukte onderhevig? veel bezetting duurdere kamers?
Wie weet de prijzen van de verschillende kamers?
Moontanner
25 juni 2018, 06:02
Ik weet van Love en Joy vrij weinig. Kom er nl bijna nooit. Het is daar idd 85 Euro incl. slaapplek elders (in de steeg ernaast). Verder zit daar e.e.a in de prijs inbegrepen zoals koffie, thee, fruit in de zitkamer. De werkkamers zijn beter dan elders op de Weaze. Waarschijnlijk hoeven ze ook hier zondags niet te betalen.
In alle overige panden is het 50 E per dag en zondags niet. Een slaapplek kost 10 Euro extra. Er zijn enkele dames die zelf een kamer, appartement, huis hebben in Leeuwarden of omstreken. Die betalen dus gewoon 50.
Er is geen variatie in de prijs naar gelang ligging, drukte etc. Gewoon alles 1 prijs.
Ik meen mij van heel vroeger te herinneren dat het Hofje wat strakker is in de extra kosten zoals koffie en thee in de zitruimte. Voor letterlijk alles moest toen extra betaald worden.
Verder heb je nog de kosten voor faciliteiten als eten, bewassing etc. Dat doet ook iedereen op zijn eigen manier. Sommige dames doen dat dus gewoon thuis.
In Esperanza zit een Latinadame (niet prosti) die op bestelling kookt. Goed en niet duur. Ook het Leger de Heils verzorgt af en toe een goede maaltijd voor een paar Eurootjes. Veel meiden halen echter vaak duur junkfood uit de stad.
Tot slot: Sommige verhuurders bekijken wel enigszins wie ze waar willen hebben zitten, maar dat gaat niet via de prijs. Gewoon via toewijzing. Meiden die de verhuurder jaar in jaar uit geld in het laatje hebben gebracht kunnen soms aanspraak maken op 'hun vaste kamer'.
Moontanner
8 juli 2018, 08:39
Over Magdalena Hofje:
Jammer genoeg laat Magdalena het afweten. Ze had tegen Pijpfitter gezegd dat ze juni weer zou komen, maar helaas. Het is nu juli. Ik zie dat er elders druk wordt geouwehoerd over haar wel of niet terugkomst. Maar uiteindelijk niemand die wat weet.
Friese-loper had haar ooit in Goch gelokaliseerd maar ook daar blijkt ze te zijn vertrokken. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41819-Goch-Bermuda-Dreieck-Magdelena-Oekra%EFnse-ex-Leeuwarden-(Hofje-19)&p=589461&highlight=#post589461
Tja, dan kun je maar een ding doen: afwachten. :confused:
NB1 Het verhaal dat ze hier onlangs een paar dagen is geweest. Onzin. Wel is hier onlangs een shocking 'lookalike' geweest. Die zag ik met iemand staan praten in Esperanza in het gangetje ter hoogte van 106. Die dame daarna niet meer gezien.
NB2 Als ze weer komt haar 06 nummer vragen!
fr_loper
26 juli 2018, 09:34
Geen echt idee waar te plaatsen, want dame heeft nog geen topic.
Love & Joy
Love & Joy https://www.lovenjoy.eu/girls/ Site is bijgewerkt met nieuwe dames
08 grote blonde dame , Joy (https://www.lovenjoy.eu/girls/) aanwezig 07-07
Zelfde dame en foto's , staan ook op de website van "Stout privehuis Den Haag", met ook een recensie op een ander forum,
vermoed dat dame niet meer werkzaam is in Leeuwarden,
oorlogsworst
27 juli 2018, 15:23
Nieuw hier, dus even een "hallo" en een toch interessante vraag.
Als ik 1 of 2 keer in het jaar eens langs de weaze ga, wordt je uiteraard aangesproken door diverse dames.
Als ik geen interesse heb, wat is dan verstandig? niks zeggen? of een beleefde "sorry" zeggen? Ik vind het altijd lastig om dames af te wijzen, zij willen immers ook geld verdienen, maar ik wil ook mijn geld niet uitgeven aan een dame waar ik niet aan mijn trekken kom.
Over dames gesproken, zijn er ook mensen die recentelijk heen zijn geweest die een goed woordje over heeft voor 1 van de dames?
Ik ga al niet vaak heen, dus als ik dan heen ga wil ik wel een leuke ervaring hebben, dit is 3 uit de 6 keer dat ik heengegaan ben niet het geval geweest. In principe is een mooie kop en een goede kont wel een eis, geen hangtieten helpt ook wel :P Oorsprong maakt verder niet echt uit, al zou ik wel eens een aziaat willen nemen (al heb ik die nog nooit gezien in leeuwarden)
Ik heb wel weer zin om langs de weaze te gaan zodra die hittegolf voorbij is getrokken vandaag/morgen.
Alvast bedankt voor de input! :)
fr_loper
28 juli 2018, 19:31
Als ik 1 of 2 keer in het jaar eens langs de weaze ga, wordt je uiteraard aangesproken door diverse dames.
Als ik geen interesse heb, wat is dan verstandig? niks zeggen? of een beleefde "sorry" zeggen? Ik vind het altijd lastig om dames af te wijzen, zij willen immers ook geld verdienen, maar ik wil ook mijn geld niet uitgeven aan een dame waar ik niet aan mijn trekken kom.
Over dames gesproken, zijn er ook mensen die recentelijk heen zijn geweest die een goed woordje over heeft voor 1 van de dames?
Ik ga al niet vaak heen, dus als ik dan heen ga wil ik wel een leuke ervaring hebben, dit is 3 uit de 6 keer dat ik heengegaan ben niet het geval geweest. In principe is een mooie kop en een goede kont wel een eis, geen hangtieten helpt ook wel :P Oorsprong maakt verder niet echt uit, al zou ik wel eens een aziaat willen nemen (al heb ik die nog nooit gezien in leeuwarden)
Ik heb wel weer zin om langs de weaze te gaan zodra die hittegolf voorbij is getrokken vandaag/morgen.
Is vreselijk moeilijk om advies te geven, wat voor de 1 een perfecte dame is, is voor een andere een complete flop,
kijk gewoon eens bij de recensie van de 3 dames waar je een goede tijd had, en kijk naar gelijkgestemde wandelaars,
volg hun andere verslagen, en je vind vast een dame naar je smaak..
oorlogsworst
29 juli 2018, 07:52
Is vreselijk moeilijk om advies te geven, wat voor de 1 een perfecte dame is, is voor een andere een complete flop,
kijk gewoon eens bij de recensie van de 3 dames waar je een goede tijd had, en kijk naar gelijkgestemde wandelaars,
volg hun andere verslagen, en je vind vast een dame naar je smaak..
En mijn eerste vraag? Daar zit ik eigenlijk meer mee dan een leuke dame uitkiezen :P
Alvast bedankt voor de reactie in iedergeval.
Sjakieb
29 juli 2018, 13:04
Nou, je bent niet verplicht om bij de eerste de beste dame die je aanspreekt binnen te stappen hoor. Zou een mooie boel worden.
Je zou iets kunnen zeggen van " misschien later of een andere keer" Gewoon doorlopen is ook een optie.
Trouwens over aandacht trekken. In Heerenveen, club 3, zit links onderin een donkere vrouw. Laatste keer dat ik naar binnen liep lag ze op bed en deed ze het stringetje helemaal opzij. Ook een manier van aandacht trekken natuurlijk maar niet mijn ding.
Ik ga al niet vaak heen, dus als ik dan heen ga wil ik wel een leuke ervaring hebben, dit is 3 uit de 6 keer dat ik heengegaan ben niet het geval geweest. In principe is een mooie kop en een goede kont wel een eis, geen hangtieten helpt ook wel :P Oorsprong maakt verder niet echt uit, al zou ik wel eens een aziaat willen nemen (al heb ik die nog nooit gezien in Leeuwarden)
Ik vind het ook nog steeds vaak lastig om dames die mij rechtstreeks aanspreken voorbij te lopen.
Meestal probeer ik in dat geval geen oogcontact te maken en zeker niet ingaan op "Alleen even praten"
Sommige dames laten meer zien (18+) om je binnen te lokken dit zijn veelal de wat rijpere dames.
Het beste kun je volgens mij zeggen dat je nog even wilt kijken en de dames die dat (goedvinden)
niet opdringerig worden hebben automatisch een streepje voor bij mij.
Ik heb meestal wat meer tijd nodig om mijn keuze te maken en loop daarom vaak diverse rondjes met eventueel wat pauzes tussendoor.
Dit doe ik om in de mood te komen en hierbij filter ik de dames -uit- die wat minder geduldig en vriendelijk kijken als ik voor een 3e of 4e keer langs loop,
hierbij filter ik de dames die vriendelijk blijven kijken -in-.
Dit doe ik in combinatie met mijn meegenomen lijstje van de aan-afwezig- lijst. (met de ijsberen recensies via mij gsm)
Het gebeurd ook vaak genoeg dat ik mijn keuze niet kan maken, ik ga dan zonder dat ik een handeling heb gedaan weer huiswaarts
om vervolgens enkele dagen later opnieuw een poging te wagen.
Je kunt proberen om de naam van één van je keuzes te vragen en dan kijken of deze dame een recensie heeft (ijsberenforum werkt ook op de telefoon),
dan kijken of dit kan helpen bij het maken van een keuze.
Ik zou zeggen vaker wandelen dan doe je ervaring op.
Wat belangrijk is, is dat jij (en de vele andere lezers alhier) een berichtje plaatsen van het bezoek of het nu goed of slecht was.
Er wordt hier helaas nog steeds te veel gelezen en te weinig geschreven waardoor de kans bestaat dat het hier doodbloed
dat er in de toekomst steeds dezelfde personen schrijven waardoor je een vlakke mening krijgt.
Ik ben er van overtuigd dat het schrijven van berichten een sneeuwbal effect kan hebben,
hoe meer verschillende personen schrijven, hoe makkelijker het wordt om je mening hier te ventileren.
De hitte is nog niet verdwenen maar ik wil proberen om Leeuwarden met een bezoekje te vereren en ter plaatse zien en beoordelen of de warmte acceptabel is en ik een keuze kan maken.
Greez
Jope
Gisteren 29-07 de warmte getrotseerd en naar Leeuwarden gereden.
Ik zag Noella ESP 006 samen met de dame van 001 met nog een 3de dame (waarvan ik zo niet de kamer weet) in een winkel daar in de buurt,
… even later zag ik eerstgenoemde spullen inladen in een auto, dit kan heel goed voor een picknick geweest zijn alzo ook een vakantie.
Het werd tijdens mijn wandeling toch warmer dan ik had ingeschat en kon niet mijn keuze maken.
Gaby van ESP 112 vond dit blijkbaar niet prettig volgens mij gezien haar reactie, wel een beetje jammer omdat zij nog wel op mijn to do lijstje stond.. of staat,
ze krijgt van mij voorlopig nog de voordeel van de twijfel.
In LOVE&JOY heeft de "baas" geďnvesteerd in airco's er stonden volgens mij wel 4 en de temperatuur was inderdaad lager dan anders.
Volgens mij zat er een andere smalle blonde op L&J 7, deze leek iets jonger maar ik heb haar maar 1x gezien voor de rest waren de gordijnen gesloten of de kamer leeg.
Laura had het rijk alleen in WAL en was vaak bezet, ze is niet mijn type maar door de geschreven recensies
staat ze toch om mijn to do lijstje en had haar wel willen doen. (zie maar weer hoe nuttig dit forum is) :fuck:
Op de 1 of andere manier rijkt het geluid verder of maken de dames meer geluid met dit weer,
want ik hoorde regelmatig werkgeluiden uit (verschillende) kamers komen. :t15124:
greez
Jope
Moontanner
19 augustus 2018, 09:59
Heel apart gisteren. Overdag kon je er eigenlijk niet komen, omdat je werd tegengehouden en omgeleid naar afgelegen parkeerplaatsen. Maar zo tegen 8 uur kon je weer tot vlakbij de Weaze parkeren. En het was ook absoluut niet druk meer in het centrum. Op de Weaze was het zelfs stil qua bezoekers en kijkers. Maar er waren best redelijk veel meiden aanwezig. Die hadden dus allemaal niets te doen!
Sommige waren bijna agressief om mij binnen te krijgen. :redface:
Mijn favo Beatriz was/is er niet ivm met dat reuzengedoe.
Ik probeerde bij Hofje een euro in de automaat van het draaihek te krijgen maar dat lukte niet. Juli gebaarde mij dat de toegang vrij was. Tsja, Juli daar kom je niet aan voorbij..... En die had alle tijd voor mij...
Dus tip voor vanavond: mocht je wat willen, ga tegen 8 uur.
Sjakieb
19 augustus 2018, 10:39
Goede tip Moontanner.
Bedankt
Pijpfitter
20 augustus 2018, 07:58
Magdalena is weer actief in Duitsland. Ik had het ook in haar topic geplaatst, maar dat staat momenteel niet onder Leeuwarder Ramen, dus ook even een melding hier in algemeen. Wat dit betekent voor haar terugkeer in Leeuwarden durf ik niet te zeggen.
https://www.goch-bermudadreieck.de/Galerie/8764474
Sjakieb
20 augustus 2018, 10:48
Heel apart gisteren. Overdag kon je er eigenlijk niet komen, omdat je werd tegengehouden en omgeleid naar afgelegen parkeerplaatsen. Maar zo tegen 8 uur kon je weer tot vlakbij de Weaze parkeren. En het was ook absoluut niet druk meer in het centrum. Op de Weaze was het zelfs stil qua bezoekers en kijkers. Maar er waren best redelijk veel meiden aanwezig. Die hadden dus allemaal niets te doen!
Sommige waren bijna agressief om mij binnen te krijgen. :redface:
Mijn favo Beatriz was/is er niet ivm met dat reuzengedoe.
Ik probeerde bij Hofje een euro in de automaat van het draaihek te krijgen maar dat lukte niet. Juli gebaarde mij dat de toegang vrij was. Tsja, Juli daar kom je niet aan voorbij..... En die had alle tijd voor mij...
Dus tip voor vanavond: mocht je wat willen, ga tegen 8 uur.
Ik was er zondag, zo even na zeven uur.
Kon er niet doorkomen, navigatie ingesteld met de hoop op een sluiproute. Ook dat feestje ging niet door.
Gevolg:rechtsomkeert en naar Heerenveen want ook daar zitten een paar toppers.
Wel jammer want ik had mijn zinnen gezet op Sheila. Volgend weekend een nieuwe poging.
Moontanner
20 augustus 2018, 11:45
Ik was er al bang voor toen ik naar het nieuws keek gisteravond....... Ik begrijp er ook helemaal niets van dat er op dat reuzenfestijn zoveel mensen afkwamen. Ikzelf had aan de beelden van die reuzen op TV al meer dan genoeg Wat vindt men daar aan :confused:. Maar ieder zijn vrijheid.
En dan die treinen! Als ze rijden een prachtig vervoermiddel. Maar o zo storingsgevoelig.
Maar schrik: Sheila! Ik heb bij de laatste update van de lijst enkele dames alsnog van een nationaliteit voorzien. Dus ook Sheila. Portugees/Zwitsers klinkt allemaal heel mooi. Ook het paspoortje dat ik ooit van haar maakte is naar waarheid ingevuld. Best goed. Maar ben er ook na dat paspoortje nog wel eens geweest en daar zaten ook mindere beurten bij. Het is een zeer wonderlijk fenomeen deze vrouw. Niet slecht maar wonderlijk. Ontdek het maar!
jope
25 augustus 2018, 17:48
Ik vond dat het tijd was om een update te maken (aan-af- wezigheids lijst) en een dame met een bezoekje vereren (het bezoekje is niet gelukt vandaag).
Ik blijf het lastig vinden om te kiezen in al dat schoons (oké er is ook minder schoons, dat is dan ook weer discutabel).
De blonde dame in Esp. 104 lijkt een erg hoog knuffelgehalte te hebben een bezoeker werd aardig geknuffeld en gezoend bij het passeren,
het kan natuurlijk ook zijn dat deze bezoeker snoepjes aan de meisjes geeft maar zover reikt mijn kennis niet.
Ook bleven haar gordijnen erg lang gesloten bij een bezoekje, uiteraard weet ik niet welke prijsafspraken daarvoor gemaakt zijn.
Ik zou graag haar naam weten maar ik heb niet de moed gehad om dat te vragen (stom he).
voor de rest was de gehele 100 gang onbewoond volgens mij.
Op Esp. 006 staat een nieuwe met getinte huid, erg mooi om te zien waarom ik denk dat het afwerk seks zal worden, allicht en hopelijk vergis ik mij.
Victoria van HOF 1 is ook terug zoals te lezen in de lijst.
In L&J is het rijtje op de verhoging uitverkocht door blanke dames hoogstwaarschijnlijk meeste Oostblok denk ik maar er werd ook ABN gesproken.
Esp. erg veel gesloten gordijnen van onbewoonde kamers volgens mij.
Het zou handig zijn dat er een lampje zou branden als de kamer in gebruik is net als in Amsterdam,
daar brand altijd een (rode) lamp als de kamer bezet is, zo hoef je niet onnodig voor een dame te wachten als die er toch niet is.
Laat anders van de onverhuurde kamers de gordijnen open zoals in het Hofje
(Misschien lezen de verhuurbazen mee en gaan ze dit idee opvolgen).
Binnenkort maar weer die richting op en dan wel een dame proberen te bezoeken.
biker pc
4 september 2018, 13:20
Iemand n idee wanneer Magdalena (hofje)weer aan weinig is?
Sjakieb
8 september 2018, 22:28
Paar nieuwtjes
Volgende week gaat Julie op vakantie, 'n week of 5 a 6.
Millie komt terug, neemt Julie haar kamer over. Julie gaat na terugkomst naar een kamer links na 't poortje.
Sjakieb
1 oktober 2018, 21:41
Las elders op het www dat binnenkort de huur voor de kamertjes omhoog gaat. Dit zou volgens deze bron ook betekenen dat de dames hun prijzen aan gaan passen naar minimaal 50 euro.
Voor een paar dames heb ik graag dat bedrag over maar ben wel bang dat het snel leeg gaat lopen in Leeuwarden.
Nogmaals. Ik heb het elders gelezen en weet dus niet of het waar is. Iemand van jullie die er meer van weet?
Moontanner
2 oktober 2018, 09:22
Het is niet waar.
Sjakieb
2 oktober 2018, 10:34
Het is niet waar.
Beter....
Moontanner
2 oktober 2018, 12:25
@Jakieb.
Ik liet mijn gedachten nog eens gaan over dat verhaal.
Iemand van ons- net wie er het eerste weer heen gaat- zou voor de zekerheid nog eens kunnen gaan kijken of er nieuwe plakkaten zijn opgehangen. Er hangen/hingen tot dusver plakkaten in sommige panden, met zoiets als: 'het is verboden voor minder dan 30 E gebruik te maken van de diensten van een dame. Als geconstateerd wordt dat ... voor minder... wordt de huur van de dame opgezegd' . Iemand zou dus even moeten kijken of daar nog steeds 30 op staat of 50.
Die 30 houdt trouwens niet iedereen zich aan.
Sjakieb
2 oktober 2018, 12:31
In walhalla hingen ze in ieder geval. Iets over verplicht met CD en minimaal 35.
Of het nu anders is weet ik eigenlijk niet. Ben al een poosje niet geweest, vriendinnetje hé :-)
fr_loper
2 oktober 2018, 20:37
Las elders op het www dat binnenkort de huur voor de kamertjes omhoog gaat. Dit zou volgens deze bron ook betekenen dat de dames hun prijzen aan gaan passen naar minimaal 50 euro.
Voor een paar dames heb ik graag dat bedrag over maar ben wel bang dat het snel leeg gaat lopen in Leeuwarden.
Nogmaals. Ik heb het elders gelezen en weet dus niet of het waar is. Iemand van jullie die er meer van weet?
Laten we hopen dat dit voorlopig niet word gedaan, als je kijkt naar Groningen, waar de Vishoek – Hoekstraat – Muurstraat eind 2015 is gesloten,
dames verhuisden naar de Nieuwstad, dat was ook het einde van de 30 euro instap tarief.
Als je nu in de Nieuwstad loopt, zijn er heel veel ramen gesloten, waarom?
Sommige wandelaar vonden 30 euro nog wel oké voor een bezoek maar 50 euro te veel,
andere hebben een vast budget, en gaan nu minder vaak.
andere zullen schouders ophalen en gewoon meer betalen.
Maar gemiddeld zal een DVP toch echt niet veel meer geld binnen halen op een dag.
Als dan in Leeuwarden ook de huurprijzen zouden stijgen, dan zullen vele dames Leeuwarden verlaten,
zit te denken welke dames in Leeuwarden hier nu voordeel bij zou hebben?
Sjakieb
2 oktober 2018, 22:48
In walhalla hingen ze in ieder geval. Iets over verplicht met CD en minimaal 35.
Of het nu anders is weet ik eigenlijk niet. Ben al een poosje niet geweest, vriendinnetje hé :-)
Zal komend weekend eens kijken, heb afscheid van 't vriendinnetje genomen
Sjakieb
3 oktober 2018, 10:24
Laten we hopen dat dit voorlopig niet word gedaan, als je kijkt naar Groningen, waar de Vishoek – Hoekstraat – Muurstraat eind 2015 is gesloten,
dames verhuisden naar de Nieuwstad, dat was ook het einde van de 30 euro instap tarief.
Als je nu in de Nieuwstad loopt, zijn er heel veel ramen gesloten, waarom?
Sommige wandelaar vonden 30 euro nog wel oké voor een bezoek maar 50 euro te veel,
andere hebben een vast budget, en gaan nu minder vaak.
andere zullen schouders ophalen en gewoon meer betalen.
Maar gemiddeld zal een DVP toch echt niet veel meer geld binnen halen op een dag.
Als dan in Leeuwarden ook de huurprijzen zouden stijgen, dan zullen vele dames Leeuwarden verlaten,
zit te denken welke dames in Leeuwarden hier nu voordeel bij zou hebben?
Zomaar een aanname/eerste ingeving van een man met gezond boerenverstand.
Aan het eind van het liedje zal geen een dame profiteren.
De mindere godinnen zullen het niet kunnen redden en vertrekken, minder inkomsten voor de pandjesbaas met gevolg dat de huur voor de overblijvers weer zal stijgen.
Nog minder klanten, meer vertrekkende dames. Pandjes dicht dus gemeente happy.
Een zeer voor de hand liggend scenario...hoop dat ik het mis heb
Moontanner
4 oktober 2018, 14:34
Dat verhaal van 'prijzen van de dames omhoog, kamers duurder etc etc', wat door iemand elders werd beweerd, is absolute kul. Heb vandaag even een rondje Weaze gedaan. Alles is daar bij het oude. Dus laten we er alstublieft verder geen woorden meer aan vuil maken. En gewoon weer over tot de orde van de dag ;)
Sjakieb
21 oktober 2018, 21:50
Kwam Esperanza uitlopen en op de grote brug kwam een Latina aanfietsen die mij vriendelijk met Hey groete.
Ik dacht ze zal wel een verkeerde voor zich hebben maar toen vroeg ze of ik mee ging. Kan hier zij ze, wijzend naar het trapje naar beneden toe.
Heb maar vriendelijk voor de eer bedankt.
Heb er wel eerder straat prostituees gezien maar nooit geweten dat daar onder bij 't water een afwerkplek is.
Moontanner
22 oktober 2018, 11:39
Ik wist het wel van de brug bij de gevangenis. Bij het Blokhuisplein. Loop daar wel eens onderdoor vanaf de EmmakadeZZ naar de Weaze. Of bedoelde je die?
Sjakieb
22 oktober 2018, 12:12
Ik wist het wel van de brug bij de gevangenis. Bij het Blokhuisplein. Loop daar wel eens onderdoor vanaf de EmmakadeZZ naar de Weaze. Of bedoelde je die?
Klopt. Ik parkeer altijd aan de Emma kade, vlakbij die antiekboer. Dan is het die grotere brug. Bij mooi weer zitten er vaak oudjes beneden een biertje te drinken. En nu blijkt dat er in 't donker ook andere activiteiten plaatsvinden :)
Geen charmante locatie voor een wip
jope
14 november 2018, 19:21
Het is weer veel kamertjes wisselen op de Weaze.
Voor de liefhebbers Ingrid is terug op kamer Esp. 14, ze heeft nu donkerblond haar,
ik herkende haar eerst niet maar na 2 a 3 x passeren wist ik het zeker.
Zo ben ik onzeker over Hofje 24 deze noemt zich Jasmine maar ik vind haar uiterlijk veel lijken op Sandra van 2 jaar geleden op Hofje 10
(ik blijf de leeftijd moeilijk te schatten van oosterse vrouwen).
L&J 2 een nieuw gezicht voor mij, zo op het eerste oog een jong liefkoppie
Noëlla is weer naar beneden verhuisd.
Zoals ik al zei het is veel wisselen van kamers bij de verschillende verhuurders
Sarah had schik vandaag, ze verstopte zich bij Tara in de gang om vervolgens op te springen en BOE te roepen ….
(ja ik ben ook behoorlijk geschrokken) dus heren wandelaars wees op uw hoede.
Het positieve hieraan is dat ze hoogstwaarschijnlijk echt plezier in haar werk heeft.
fr_loper
21 november 2018, 20:55
Op de website van Love & Joy (https://www.lovenjoy.eu/girls/)
Nieuw!! Love Doll Dominique
Binnenkort kunt u bij ons een echte love doll verwachten.
Niet van echt te onderscheiden en ze is echt overal voor in.
Geen taboe bij deze geile dame.
Meer info volgt
1 April is nog ver weg, blijkbaar is hier behoefte aan, weet nog niet wat ik hier van moet denken.
Moontanner
22 november 2018, 08:45
:biggrin:
Ik hoorde dat men elders die 'dolls' al heeft! Het is al voorgekomen in een sexhuis a la Love en Joy dat de mannen ervoor in de rij stonden. 10, 12, 13 .....en meer per dag. Op het einde van de dag vroeg de eigenaar aan een een klant hoe hij het had ervaren. De man was dol-enthousiast! Hij had ook aan die grote tepels gezogen zei hij en had het zeer verrassend gevonden dat die écht melk gaven!
Toen de klant weg was heeft de eigenaar gauw 'Monique' leeggegooid.
We gaan het zien. Wel gemakkelijk voor de aanwezigheids-lijst! :smile2:
Sjakieb
22 november 2018, 13:44
Op de website van Love & Joy (https://www.lovenjoy.eu/girls/)
1 April is nog ver weg, blijkbaar is hier behoefte aan, weet nog niet wat ik hier van moet denken.
Ze praat in ieder geval niet tegen, nooit hoofdpijn en voor alles in.
Moontanner
29 november 2018, 16:52
Vandaag heb ik een bezichtiging gehad van de love doll. Ze zit in Love en Joy 14. Tarief 50 E en dan kun je een half uur je gang gaan. Er lagen meerdere condooms op het bed
De beheerster die erop toeziet dat alles in goede banen verloopt, vertelde dat de pop die er nu zit niet Dominique is.
Als het een succes wordt komt die er ook bij. Ook had ze het nog over dat bepaalde poppen al naar wens kunnen worden voorzien van schaamhaar (plakstrip)
Voorlopig is het nog geen succes. want ik was tegelijk met meerdere kijkers en die liepen net als ik allemaal de zaak weer uit. Ik had al een afspraak met iemand van vlees en bloed.
fr_loper
29 november 2018, 16:52
Stukje in de Leeuwarder Courant, over Dominique: de eerste sekspop op de Weaze
https://www.lc.nl/friesland/Dominique-de-eerste-sekspop-op-de-Weaze-23874706.html
Moontanner
24 december 2018, 09:20
Omdat ik ergens had gelezen dat het Hofje dicht zou zijn tussen Kerst en Oud en Nieuw, toch nog even gevraagd aan een van de aanwezige dames aldaar. Maar nee hoor, Hofje is gewoon open! Ik begreep dat het is: Dicht met Kerst en weer open vanaf de 27e. Tot Oudejaarsdag 18.00 uur. Daarna dicht op Oudejaarsavond en Nieuwjaarsdag. Volgens mij is dat ook voor de andere panden zo.
Walhalla is feitelijk al een tijdje dicht. Niet zozeer omdat de eigenaar het wil sluiten, maar gewoon omdat er geen dames zijn die een kamer willen huren.
Ook verder is de bezetting magertjes. Bovenverdieping Moulin Rouge was gisteravond helemaal leeg. Op de bovenverdieping van Esperanza was ook zeer weinig te beleven. Benedenverdiepingen Esperanza en Moulin Rouge en Hofje gingen nog.
Sjakieb
24 december 2018, 10:57
Dan vanavond nog maar ff een rondje lopen.
Moontanner
24 december 2018, 15:18
Het kon weleens een triest rondje worden. :redface: Magdalena is denk ik al gevlogen. Letterlijk. Voor een tweedaagse vliegvakantie naar haar kerstdiner. Misschien dat je Sol nog aantreft... Maar die had het gisteren barstende druk.
Of dat je nog een nieuwe ontdekking doet. Wie weet.
Dennis
24 december 2018, 15:20
"vroegah" was het in Esparanza traditie om met Kerstavond een gezamenlijk diner te hebben. Dan gingen de dames om 20 uur op de bovenste verdieping (bij kamer 20 de trap op) samen eten. Geen idee of dat nog steeds zo is, maar als er al dames zijn, dan waarschijnlijk heel weinig.
fr_loper
24 december 2018, 17:23
Misschien dat je Sol nog aantreft... Maar die had het gisteren barstende druk.
Het overgrote deel van de dames dat blijft werken tijdens de kerst is de zelfde club die dat ook vorig jaar deed,
denk dat er goed word verdient door deze kleine groep dames.
Sjakieb
24 december 2018, 19:55
Sol had inderdaad nog wel een gaatje vrij.
Verder was het rustig.
jope
3 januari 2019, 13:34
Is alles alweer open, ik ben van plan om zaterdag richting Leeuwarden te gaan of kan ik beter na het weekend gaan ivm de keuze??
Moontanner
3 januari 2019, 19:42
Alles is weer open. De keuze is nog zeer beperkt.
jope
6 januari 2019, 09:00
https://www.lc.nl/friesland/De-Weaze-in-Leeuwarden-blijft-een-hoofdpijndossier-24025408.html?fbclid=IwAR0JdaOGsJ160LazW-eFgl9Pd0egIM_nPkdgH7wsxaM_qJof0bxmBOnw_5A
Pijpfitter
8 januari 2019, 09:56
Ik kwam een waarschuwing(TMM) over de blonde op L&Y nr 2 tegen op Hookers:
...Als een bezetende aan mijn lul trekken alsof hij er af moest. Te hard in mijn ballen knijpen. Zeuren dat de tijd om was (toen we 3 minuten bezig waren) Ik ben van elende maar vertrokken. Samengevat: zonde van je geld!!!.
Moontanner
3 februari 2019, 07:10
Ik kwam een waarschuwing(TMM) over de blonde op L&Y nr 2 tegen.....
Deze TMM Denisa is al enige tijd niet meer gespot.
De enige TMM's die er nu nog zitten zijn de dame in Love en Joy 5 Nathalie (met raar geel haar of zwarte pruik), die recentelijk weer door Jope is gespot, en Angie de nieuwe ontdekking van Jakieb op Esperanza 022.
In onze aanwezigheidslijst staat ook nog Patience Moulin Rouge 7, de Afrikaanse, als TMM. Daar sta ik persoonlijk inmiddels al lang niet meer achter. Het enige wat je van deze dame kunt zeggen is dat ze 'vreemd' is en startmoeilijkheden had. Maar het loopt daar al tijden af en aan van mensen met een smalle beurs, die een goedkope wip willen. Dat kan bij haar al vanaf 20 Euro. Niet mijn ding, maar ik vind haar geen TMM.
Hoe kan het trouwens dat ik in mijn hoofd heb dat ze uit Canada komt?
NB. Voor mij is een TMM een dame die van meet af aan niet van plan is om die prestatie te leveren die ze met je afgesproken heeft. Dus: Je spreekt iets af bij de deur. Je betaalt (bij een TMM is dat begrijpelijkerwijs altijd vooraf...). En zodra je betaald hebt, verandert ze haar houding van 'vriendelijk' naar 'vijandig'. Ze zoekt bewust ruzie en/of weet zich plotsklaps van de afspraak niets meer te herinneren.:frown:
Dus TMM is iets anders dan een dame die slechte prestaties levert, bijv. omdat ze uit een cultuur komt waar dat op die slechte manier gaat. Bijv. op dit moment de Bulgaarse Monica in Espranza 013.
Goed dat er nog steeds mannen zijn die niet te beroerd zijn om anderen te waarschuwen voor TMM s!
Sjakieb
3 februari 2019, 08:08
Kleine aanvulling mijnerzijds over Angie.
Het is puur mijn ervaring, kan dus best zijn dat een andere wandelaar haar compleet anders ervaart.
Moontanner
3 februari 2019, 09:10
@ Sjakieb
Ik heb vorige week op het punt gestaan om jou per pb te waarschuwen. Echt waar! Ik had elders nl. het een en ander over haar gelezen (grondig gelezen! en daar haal ík uit dat ze niet deugt) En ik ken jou nou inmiddels al zo lang en zo goed, dat ik kon zien aankomen dat jij er heen zou gaan. Heb je uiteindelijk niet gewaarschuwd, want dat was wel heel bemoeierig geweest en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.
Maar als jij dus nu zegt dat het een TMM is, staat voor mij vast dat het een TMM is.
Sjakieb
3 februari 2019, 09:56
@ Sjakieb
Ik heb vorige week op het punt gestaan om jou per pb te waarschuwen. Echt waar! Ik had elders nl. het een en ander over haar gelezen (grondig gelezen! en daar haal ík uit dat ze niet deugt) En ik ken jou nou inmiddels al zo lang en zo goed, dat ik kon zien aankomen dat jij er heen zou gaan. Heb je uiteindelijk niet gewaarschuwd, want dat was wel heel bemoeierig geweest en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd.
Maar als jij dus nu zegt dat het een TMM is, staat voor mij vast dat het een TMM is.
Geneer je een volgende keer niet Moontanner. Advies wordt door mij ten alle tijden gewaardeerd
bdragon
25 februari 2019, 12:41
Zit Miriam nog op L&J 1? Zag vanochtend een andere dame er zitten, of is ze er op andere dagen/later op de dag?
fr_loper
25 februari 2019, 18:58
Zit Miriam nog op L&J 1? Zag vanochtend een andere dame er zitten, of is ze er op andere dagen/later op de dag?
Volgens aanwezig / afwezig lijst (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst) is ze niet aanwezig
(ze staat nog aanwezig en is niet op afwezig gezet in de lijst, maar op 24-02 is er een andere dame gezien op kamer 01)
Love & Joy https://www.lovenjoy.eu/girls/
01 Oostblok dame heeft lange tijd op ESP 009 gezeten aanwezig 24-02
01 Miriam (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50618-Miriam-Roemeense-Leeuwarden-(Love-amp-joy)&p=594700#post594700) (Roemeense) aanwezig
Haradamannetje
8 maart 2019, 08:59
Zit er nog een leuke knappe Latina in Leeuwarden van rond de 20 tot 25 met een mooi figuur?
Reactie van Sjakieb:
Laatste update ruim twee weken oud. Laatst met Moontanner een conversatie gehad over zijn beweegredenen om te stoppen. Kon mijn eigen helemaal vinden in zijn redenen maar vind het erg jammer als deze lijst een stille dood gaat sterven. Daarom mijn respect naar de mannen die hier toch behoorlijk wat vrije tijd in steken...
Ik, en met mij veel anderen, waarderen jullie inzet ten zeerste!
Dank hiervoor
Mijn reactie:
Helaas ben ik nu 1 van de weinige die de aanwezigheidslijst van updates voorziet,
dat vind ik erg jammer en dat gaat mij ook niet lukken om dit alleen vol te houden.
Deze week moet ik in Leeuwarden zijn en als de tijd het toelaat ga ik zeker een rondje maken aldaar en ik zal dan ook een update maken.
Ik weet echter maar weinig namen van de dames, aan de hand van voorgaande recensies kan ik vaak namen herleiden waardoor kan ik deze updaten.
Als er verder geen input komt van anderen gaat dit forum het niet lang meer volhouden.
Er zijn echter lezers genoeg hier, ook lezers die het leuk vinden om je op schrijfvouten te wijzen en sommige lezers vertellen dat je de verkeerde naam of nationaliteit aan een persoon hebt gehangen.....het zij zo.
Het zou prettig zijn als deze lezers zelf ook iets meer algemene input zouden geven.
Ik heb ook interne communicatie gehad met enkele schrijvers die vinden het uiteindelijk “ondankbaar” werk om de site van een update te voorzien (te weinig positieve feedback).
Als er nu meer LEZERS ook gaan SCHRIJVEN en updaten komen er misschien wel een aantal trouwe schrijvers terug.!!
Greez Jope
Vandaag een bezoekje aan de Weaze gebracht waarbij mij het opviel dat in Esp. erg veel dames van kamer hadden gewisseld,
het waarom is mij onduidelijk (zie de aanwezigheid lijst) het lijkt mij lastig dat je iedere keer moet zoeken naar je vaste dame.
Vandaag een bezoekje aan Rosie (Esp. 007) gebracht die zich aan mij als Christina voorstelde.
Wat ik mezelf vraag is waarom sommige dames zo vaak van naam wisselen als je negatieve reacties krijgt kan ik het mij nog voorstellen.
In Hofje 24 zat een dame waarvan ik denk dat deze de leeftijdscontrole niet doorkomt.
Ik zal haar pas bezoeken als ze er over een poosje nog zit en zeker weet dat ik de wet niet overtreed.
Ik heb echter maar 1 rondje Hofje kunnen doen omdat het hek om 16:30 op slot zat en ik weiger een euro te betalen voor de beperkte keuze (voor mij 2 opties).
In L&J zaten een aantal nieuwe gezichten die mij spontaan aanspraken en hun diensten aanboden,
echter in alle gevallen vanaf 50 euro met een omschrijving van kissing en blowjob en zo.
De laatste x dat ik hier een dame heb bezocht vroeg ze en heb ik ook 50 betaald, is dit het instaptarief alhier geworden?
MR. 01 hier nam net een nieuwe dame haar intree volgens mij beetje halfbloed 30+
Ik heb een aantal kamernummers met dame zonder naam geprobeerd om te onthouden.
Wie het kan en wil kan hier een naam aanplakken
Esperaza 002, 012, 102, 103, 104, 105, 109
Hofje 05, 11, 19, 24
Moulin Rouge 01, 02
biker pc
14 juli 2019, 17:37
25 juli gang bang in love and joy. Met Sara en Pamela . Verdere info op site van love am joy
Sjakieb
18 augustus 2019, 15:52
Was gisteren in 't Hofje en liep daar o.a langs kamertje 5. Normaal gesproken praat ik hier over dames of vrouwen maar in dit geval niet. T is echt nog een meisje dat me vriendelijk aankeek.
Iemand al ervaring met dit bijzonder teer en fragiel uitziende popje?
Ik weet dat het 2 van de zusjes is en deze was niet de wat dikkere.
Kijktmann
20 augustus 2019, 22:42
Een is Daysi vom Kamer 24
En andere is Steffi vom kamer 5
Is niet dikker....ik war bij har geweisst is 61kg :/ normal denke ik ...en is echtwar een leuke vraouw
Kann geoie pijpen lekker deep
Sjakieb
21 augustus 2019, 13:57
Bedankt Kijktmann
Sjakieb
18 september 2019, 19:11
Eind september een chick with a Dick in Love Joy?
Niet mijn ding maar er zullen ongetwijfeld liefhebbers zijn.
Moontanner
25 september 2019, 07:17
Gisteren een halve middag bezig geweest om Juli te zien te krijgen cq uit vinden wat er met haar gaande is. Ze had al lang terug moeten zijn. De 19e zou ze terugvliegen en in het weekend weer beginnen.
Had al gauw door dat haar kamertje Hofje 22 nog steeds onbezet is. En struikel je anders over mensen die van alles weten, nu niet. Ja, alleen maar mensen die het ook niet weten en zich ook ongerust maken.
Ik bedacht later: zou het te maken kunnen hebben met die failliete vliegmaatschappij?
Heb nog enkele ijzers in het vuur om erachter te komen. Zodra ik wat weet, meld ik het.
En omgekeerd hoor ik het ook graag als iemand anders iets weet/ te weten komt.
jope
26 september 2019, 15:10
Betrapt!!!
Ik probeer altijd voorzichtig te zijn met mijn recensies opdat ik niet opval of herkent wordt door de dames.
Ik wacht daarom meestal enige tijd met het plaatsen van mijn verslag van de dame.
Laatst werd ik door een dame bedankt voor mijn recensie, ze vond het een mooi positief bericht.....
echter een ganggenote van haar heb ik minder positief over geschreven en deze dame was/is minder blij met mij.
Ik vind het geen ramp dat ik herkent ben maar moet dus nog voorzichtiger worden.
Zijn hier anderen die dit ook ondervonden hebben en heb je je schrijf gedrag hierdoor aangepast??
Kijktmann
26 september 2019, 20:27
Ewa is terug :)
Sjakieb
26 september 2019, 21:46
Ewa is terug :)
Waar zit Ewa? Naam zegt me niets.
Sjakieb
26 september 2019, 21:51
Betrapt!!!
Ik probeer altijd voorzichtig te zijn met mijn recensies opdat ik niet opval of herkent wordt door de dames.
Ik wacht daarom meestal enige tijd met het plaatsen van mijn verslag van de dame.
Laatst werd ik door een dame bedankt voor mijn recensie, ze vond het een mooi positief bericht.....
echter een ganggenote van haar heb ik minder positief over geschreven en deze dame was/is minder blij met mij.
Ik vind het geen ramp dat ik herkent ben maar moet dus nog voorzichtiger worden.
Zijn hier anderen die dit ook ondervonden hebben en heb je je schrijf gedrag hierdoor aangepast??
Ik herken dit niet maar het zou me ook absoluut niet belemmeren met het schrijven van een minder goede recensie.
Zou mijns inziens te gek voor woorden zijn dat ik mijn eigen, zo objectief mogelijke, ervaring niet zou mogen delen.
Dat het niet leuk is voor de dame, ala. Daarom leg ik ook niet op iedere slak zout.
Dennis
27 september 2019, 05:28
Het gebeurt. Het is me, rond 2003, ook overkomen met een dame in het Hofje. Net als Jope schreef ik nooit direct na het bezoek en in algemene zin. Althans in mijn ogen niet met teveel herleidbare details. Desondanks zei ze terwijl ik op/ door de gang liep "jij schrijft mooie verhaaltjes" (ze bedoelde dat sarcastisch).
Waarschijnlijk is het een combinatie waardoor ze het doorhebben: ze herkennen jou, je bezoek en ze weten bij wie je wel/ niet naar binnen gaat (ik had destijds een aantal dames die ik vaker bezocht en over schreef). Omdat de dames ook wel onderling ons becommentariëren (wat een eikel, wat een lieverd, wat een stinkerd etc), zal het uiteindelijk ook wel mogelijk zijn ons te herleiden in onze recensies. Niet altijd, maar soms wel.
fr_loper
27 september 2019, 19:28
Als de dames vragen of je op internet schrijf, altijd ontkennen,
Zelf al 2 dames gehad, die me gevraagd hebben een mooie recensie over ze te schrijven ,
ondanks de ontkenning dat ik schrijf op internet.
Blijkbaar denken de dames wel , dat een paar goede recensies helpen.
Sjakieb
4 oktober 2019, 20:32
Kleine radiostilte van mijn kant
Paar keer in Heerenveen geweest en 'n paar afspraakjes met dames die niet in het vak zitten.
Maar don't worry, I'll be back...
Moontanner
5 oktober 2019, 05:42
Het zal aan jou niet liggen.
Maar wat we hier momenteel hebben is al zo vaak gebeurd in Leeuwarden Ramen. Je hebt tijden dat er op dit forumdeel nauwelijks activiteit is en dat je denkt 'het gaat niet lekker'. Ik kap er dan soms ook mee. Vervolgens zie je dan dat het spontaan weer opleeft en er drie, vier, vijf personen weer gaan meedoen. En nu zelfs enkele nieuwe leden! Top. Ikzelf geef er dan ook weer een 'snok' aan door de lijst weer mede te updaten. De lijst is behoorlijk, informatief betrouwbaar en compact. Gewoon nog altijd geniaal door zijn eenvoud. Dat vind je nergens.
Dus mensen hou nu de vaart erin. Recensies, updates.
biker pc
22 oktober 2019, 19:25
Iemand n idee wanneer Christina terug komt van love and jou?
Moontanner
23 oktober 2019, 08:12
Er was ooit een een moderator die zijn mensen toesprak met ongeveer de navolgende, wijze woorden. Ik heb ze in mijn computertje opgeslagen en haal ze af en toe even voor de dag.... :
Het is vele actieve forumleden een doorn in het oog dat er leden zijn die wel lezen en daar hun voordeel mee doen, maar niets terug doen.
Deze leden schrijven alleen als hun favoriet even uit het oog verdwenen is.
Vele leden die dames blijkbaar wel kennen, maar wiens enige bijdrage bestaat uit vragen waar ze gebleven is.
Vragen stellen moet kunnen. Men krijgt echter eerder antwoord, als men zelf ook bijdraagt door recensies te schrijven.
biker pc
23 oktober 2019, 09:58
Er was ooit een een moderator die zijn mensen toesprak met ongeveer de navolgende, wijze woorden. Ik heb ze in mijn computertje opgeslagen en haal ze af en toe even voor de dag.... :
Het is vele actieve forumleden een doorn in het oog dat er leden zijn die wel lezen en daar hun voordeel mee doen, maar niets terug doen.
Deze leden schrijven alleen als hun favoriet even uit het oog verdwenen is.
Vele leden die dames blijkbaar wel kennen, maar wiens enige bijdrage bestaat uit vragen waar ze gebleven is.
Vragen stellen moet kunnen. Men krijgt echter eerder antwoord, als men zelf ook bijdraagt door recensies te schrijven.
Helaas is dit niet altijd zo ...
Moontanner
23 oktober 2019, 13:22
Misschien komt het antwoord op je vraag over Christina van Love en Joy nog wel. :)
Kijktmann
24 oktober 2019, 10:42
Tweite zusje vom hofje is terug kamer 5 en 22
marcelasnl
1 december 2019, 17:37
Vandaag een dagje Leeuwarden gedaan, omdat het fries-museum kopte met een expositie over Vikingen wat mij erg interesseert.
Zeer mooi museum.
Aangezien de raambuurt van Leeuwarden 400m verder ligt dan het fries-museum daar even een kijkje genomen.
Was er laat in de middag, maar op straat voor de panden liep er veel gespuis rond wat duidelijk geen wandelaars waren. Algemene indruk van deze rosse buurt zijn een aantal verpauperde panden met kamers van max 2x2 meter en volgens mij sommige nog kleiner. Aan dames zag ik vooral oude latina's, dikke negerinnen en 3 verlepte oostblokdingen.
Na 5min hield ik het voor gezien en snel deze verpauperde rosse buurt verlaten.
Moontanner
2 december 2019, 09:10
Vandaag een dagje Leeuwarden gedaan......
......vooral oude latina's......, dikke negerinnen en 3 verlepte oostblokdingen.
Na 5 min hield ik het voor gezien en snel deze verpauperde rosse buurt verlaten.
Ik kan er wel heel uitgebreid op reageren maar kort gezegd:dit 'steekt' mij. Iemand die 5 minuten rondloopt en dan op een dergelijke, laatdunkende, discriminerende manier een eindoordeel opschrijft. Dát is wat ik 'verpauperd' noem.
Die 'dikke ....n..innen' kennen we hier onder hun eigen naam Cecilia (Ghana) en Patience (Canada met Afrikaanse roots).
Henry S
2 december 2019, 10:57
Instap tarief is hier ook laag,ik meen 25 a 30 euro.
Ik ben er zelf ook geweest 5 jaren geleden alweer.
Vond het best redelijk qua aanbod,uiteraard waren er toen ook dealers en andere belang hebbende die niet voor een bezoek aan de dames kwamen.
Maar die heb je in elke raambuurt.
Persoonlijk houd ik wel van een rauw randje, dat maakt het leuk om door zo'n buurt te lopen.
De Zuid-Amerikaanse vrouwen met overgewicht zijn er idd goed vertegenwoordigd.
Daarin tegen waren er ook enkele voor mij aantrekkelijke dames aanwezig.
En heb ik wel een positieve ervaring gehad.
De Duitse buurten waar ik wandel en marcelasnl zijn erg verpauperd en lopen ook vol met gespuis.
Laatst was ik bijv in Krefeld om over verpaupering te spreken, hier liepen enkele vage types rond incl mijzelf maar geen vrouw te bekennen.
Was er maar een dikke latina aanwezig, dan hadden ze daar ook wat te neuken.
fr_loper
2 december 2019, 13:10
Voor de wandelaars die Leeuwarden nog nooit hebben bezocht maar een idee wil krijgen, op Youtube staat een rondgang in L&J
(L&J is wel het mooiste pand van Leeuwarden, met het hofje als goede 2e, andere panden zijn minder),
Leeuwarden is zeker geen Duisburg waar sommige kamers douches hebben op de kamers.
https://www.youtube.com/watch?v=RYU3KNUFweU&feature=youtu.be
Op de website van L&J (https://www.lovenjoy.eu/) staan nog meer foto's / fimpjes en ook wat foto's van de dames (https://www.lovenjoy.eu/girls/) die er werken.
Sjakieb
2 december 2019, 14:53
Inderdaad is deze opmerking 'n beetje kort door de bocht.
Om maar in vikingtermen te blijven :het is geen Walhalla op aarde maar ook zeker niet zo slecht als Marcel doet voorkomen.
Bartjansen
2 december 2019, 17:30
Leeuwarden is zeker geen Duisburg waar sommige kamers douches hebben op de kamers.
Ik denk met weemoed terug aan de hoekstraat en muurstraat in Groningen. Daar hadden kamers ook vaak een douche.
Dennis
2 december 2019, 17:58
Ik kan het sentiment van marcelasnl wel begrijpen; gewend aan de doorgaans luxueuze saunaclubs, is Leeuwarden wel iets waarvan je je achter de oren krabt.
Hij had zich misschien wat diplomatieker kunnen uitlaten over bepaalde dames en hun uiterlijk, maar laten we elkaar geen mietje noemen; hij heeft deels wel gelijk. Van alle raambuurten die ik ken is Seraing (bij Luik, België) erger (behoorlijk), maar voor de rest is het overal mooier in alle opzichten.
Ik hou op zich wel van het rauwe, ietswat sjofele. Zoals inderdaad Hoekstraat in Groningen destijds. Zoals Aarschotstraat in Brussel en de panden in Duisburg. Daar zitten in Eros26 de mooiste meiden, maar het gebouw heeft 0,0 sfeer. De huizen er tegenover des te meer.
Leeuwarden heeft zeker meer te bieden dan marcelasnl vermoed, maar laat liefde je niet blind maken. Leeuwarden (Weaze) is een weinig fraaie straat met soms vreemde vogels. Maar toch ook een paar leuke en mooie.
Sjakieb
2 december 2019, 19:05
Ieder zijn mening, die mag je hier zeker geven.
Maar wel graag met 'n beetje respect voor de dames en in zeker opzicht ook voor de vaste bezoekers. Ik bedoel, we zijn allemaal gewoon mensen...
jope
16 december 2019, 18:58
Vorige week een rondje Leeuwarden gedaan, zo met de kerstdagen op komst had ik verwacht dat het rustiger zou zijn.
Wat schetst , mijn verbazing...het was razend druk, vooral met veel nieuwe dames in alle classes en soorten.
Veel vaste dames zijn huiswaarts.
Larissa blijft enige tijd weg en wist nog niet of ze terug kwam..you never now zei ze.
Ik merk aan mij zelf dat ik minder begin te schrijven omdat anderen dat ook doen....
ik word gepusht als anderen ook schrijven.
Ik schrijf vaak geen recensie van een bezoek, omdat ik de dame dan als enige recenseer
of meerdere recensies maak van dezelfde dame,
voor mij geeft dat dan geen objectief beeld van de dame naar de andere lezers.
Sjakieb
16 december 2019, 21:34
Zitten nu wel een X aantal dames uit Heerenveen hier, vandaar dat het er drukker is dan normaal gesproken rond deze tijd. Maar dat is zeker geen probleem voor ons wandelaars....
Sjakieb
21 december 2019, 19:50
Ik was er vanavond even. Het was nog vroeg in de avond en 't was nu wel rustiger.
Alle gebouwen bezocht maar zag niets van mijn gading. De donkere dame uit moulin rouge tikte alweer driftig op de ruiten, de volleybalster van de bovenverdieping blokkeerde de doorgang alweer (Wel 'n knapperd hoor) en in LovenJoy zat er een Nederlandse dame met 'n figuurtje dat er zeker met door kon (dame met tattoo boven de borsten)
Verder redelijk wat Oostblokdames.
Ben dus na 2 rondjes maar weer naar huis gegaan om te kijken hoe Badr VS Rico af gaat lopen. Kijken we in 2020 wel weer eens in Leeuwarden...
Voor nu wens ik een ieder prettige kerstdagen en een goede jaarwisseling!
Willem2
8 januari 2020, 15:04
Slapen boven de bordelen, zwartwerken en twijfel over (on)vrijwilligheid. Dat is de realiteit van de rosse buurt in Leeuwarden, volgens meerdere bronnen het 'afvoerputje' van de prostitutiesector van Nederland.
Al zo'n tien jaar wordt gesproken over een landelijke prostitutiewet, maar zonder resultaat. Daarom bepalen gemeenten sinds de opheffing van het bordeelverbod in 2000 zélf hun prostitutiebeleid, en dat levert grote verschillen op tussen wat mag of moet in de prostitutiebranche per gemeente.
In het noorden van Nederland, van oudsher een gebied met een grote seksbranche, zie je dat goed in Groningen en Leeuwarden. Sinds Groningen in juni 2016 een nieuw beleid invoerde, moeten prostituees aan allerlei eisen voldoen voordat ze achter het raam kunnen gaan werken. Het kan enkele weken duren voordat dit geregeld is. Dat is totaal anders in Leeuwarden, waar vrouwen vrijwel direct aan de slag kunnen in één van de inpandige bordelen.
Zeven dagen per week, zestien uur per dag
Iedereen die in Nederland woont en werkt moet zich inschrijven bij de gemeente. Elke zelfstandig ondernemer (zzp'er) moet zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel en is verplicht om belasting te betalen. Maar de veelal buitenlandse vrouwen die als zzp'er achter de ramen in Leeuwarden werken, doen geen van beide. .... https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2317774-leeuwarden-afvoerputje-van-prostitutie-vrouwen-werken-al-voor-20-euro.html
fr_loper
8 januari 2020, 16:22
Leeuwarder hoerenbuurt meest kansloze van heel Nederland
Leeuwarden - De rosse buurt van Leeuwarden is het met schimmelend schaamhaar gevulde afvoerputje van de Hollandse prostitutie. Dat melden meerdere bronnen aan Nieuwsuur. Op de Weaze kan en mag blijkbaar alles wat elders verboden is. Een kutzooi, zo mag je de prostitutie in Leeuwarden wel noemen...
https://drimble.nl/regio/friesland/leeuwarden/65381222/leeuwarder-hoerenbuurt-meest-kansloze-van-heel-nederland.html
fr_loper
8 januari 2020, 17:42
Prostituees yn Ljouwert wurkje fier űnder de priis. Besite oan publike froulju foar seks yn Ljouwert kin al foar in pear tientsjes yn de oere. Dat hat it programma Nieuwsuur fan de NOS útsocht. Ljouwert wurdt lanlik sjoen as it leechste fan it leechste fan de prostitúsje. Froulju wurkje faak swart en der binne twivels oft se it wurk wol frijwillich dogge.
https://www.omropfryslan.nl/nijs/929322-nieuwsuur-foar-pear-tientsjes-seks-yn-ljouwert-kin-it
onder de brug
8 januari 2020, 17:54
https://www.omropfryslan.nl/nijs/929322-nieuwsuur-foar-pear-tientsjes-seks-yn-ljouwert-kin-it
ik kan mij dat niet voorstellen vanavond even kijken
onder de brug
8 januari 2020, 17:59
even wat anders zijn er liefhebbers om een keer naar alkmaar te gaan
met 3 of 4 man .een keer wat anders ,ik wil wel rijden
alleen is ook maar alleen
Willem2
18 januari 2020, 22:35
Politiek Den Haag reageert met verbazing en zorg op het onderzoek van Nieuwsuur over prostitutie. Kamerleden waren niet op de hoogte van de gang van zaken in de bordelen van de Leeuwarder rosse buurt. "Ik wist niet dat het zo erg was", zegt Michiel van Nispen (SP). ... https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2319131-seks-voor-twee-tientjes-politiek-schrikt-van-werkomstandigheden-in-bordelen.html
Lol, een zzp’er buiten de paysex mag wel maanden of jaren onderbetaald werken zonder dat daar een politicus naar kraait maar als het om dvp gaat is het ineens “erg”. En tuurlijk komt paradepaardje “mensenhandel “ ook weer van stal. Ik heb een collega die via een uitzendbureau werkt. Dat uitzendbureau strijkt honderden zo niet duizenden euro’s op voor het kopiëren en doorsturen van zijn CV en eens per maand loon overmaken. En als er ooit wat is gelijk dreigen dat verlenging nog niet zomaar rond is. Maar dat mag geen mensenhandel heten want er wordt belasting over betaald.
Ook aan de lopende band staan bij Arvato / Bertelsmann electronica shit ompakken voor het wettelijk minimumloon en dan elke dag te horen krijgen dat je vijf milliseconden te laat terug was van je wettelijke recht op 7,5 minuut pauze mag geen uitbuiting heten, want er wordt belasting over betaald. Overigens, niemand zal klagen, want deze Roemenen Bulgaren en Oekraďners hebben net zoveel weet van hun rechten als slecht geďnformeerde dvp. Plichten kennen ze wel, die blauwe envelop weet ze naadloos te vinden. Toch opmerkingen? Aj, tja weet je Bogdan, volgende week is de bezetting al rond, kun je lekker thuis blijven.
Gechargeerd? Niet in het minst, zo gaat het gewoon. Rob Jetten haalt het liefst nog meer oost Europese arbeiders. Als je dan vraagt of deze bouwvakkers na een halfjaar netjes hun Poolse bus op Nederlands kenteken zetten blijft het ineens stil. Handhaven doen we hier vanachter het bureau. Laat de Nederlandse zzp’er maar stikken in de oneerlijke concurrentie.
Pffff, misstanden.... ik ontken ze niet. Overal zijn misstanden in elke branche. Maar zolang er geen rode lamp op staat lokt het zelden reacties van de politiek uit. Verkiezingsretoriek iemand... Overigens, lijken de misstanden in Leeuwarden vooral zijn oorzaak te hebben in de politiek. In Groningen speelt het niet of nauwelijks. Hoe kan dit beste leeuwarders in ons overgereguleerd Nederland?
onder de brug
5 februari 2020, 16:21
ik vind het aso dat er nog steeds veel mannen zijn
die nog steeds 30 euro geven voor een wip
50 is een leuk instaptarief toch?????
Sjakieb
5 februari 2020, 16:29
Ik geef standaard ook 50 euro maar kan mij voorstellen dat dit voor veel personen teveel is. Ik bedoel, 't leven is duur genoeg en als je dan een laag inkomen hebt is 30 een leuke prijs.
Verder staan de dames ook vrij om hun eigen prijs te bepalen, en als ze dan 'n wip aanbieden voor 30 is dat hun eigen keuze. Dat de service en /of tijd dan weer tegenvallend is kan een logisch gevolg zijn...
onder de brug
5 februari 2020, 17:27
Ik geef standaard ook 50 euro maar kan mij voorstellen dat dit voor veel personen teveel is. Ik bedoel, 't leven is duur genoeg en als je dan een laag inkomen hebt is 30 een leuke prijs.
Verder staan de dames ook vrij om hun eigen prijs te bepalen, en als ze dan 'n wip aanbieden voor 30 is dat hun eigen keuze. Dat de service en /of tijd dan weer tegenvallend is kan een logisch gevolg zijn...
ja tuurlijk ik rijd Mercedes e klasse .wil eigelijk wel een cls maar denk toch niet dat wensing de prijs naar beneden doet
ik moet ook keihard werken voor mijn geld
als je geen 50 euro voor een dvp hebt moet je harder werken of sparen
Sjakieb
5 februari 2020, 17:45
ja tuurlijk ik rijd Mercedes e klasse .wil eigelijk wel een cls maar denk toch niet dat wensing de prijs naar beneden doet
ik moet ook keihard werken voor mijn geld
als je geen 50 euro voor een dvp hebt moet je harder werken of sparen
Volgens mij mis je het punt dat ik wil maken.
Kan natuurlijk zijn dat je iets te hard genaaid bent door Anna.
Groetjes van n Megane rijder.
onder de brug
5 februari 2020, 18:03
Volgens mij mis je het punt dat ik wil maken.
Kan natuurlijk zijn dat je iets te hard genaaid bent door Anna.
Groetjes van n Megane rijder.
dat denk ik niet .als jij 30 te veel vind of te duur .moet je thuis blijven.
maar deze paar dames die wij nog in lwd hebben moeten wij koesteren.
en wat ana betreft .leuk mens maar voor mij geen herhaling kan gebeuren toch
3 dames in lwd waar ik mijn tijd doormaak hofje 1 esp 107 en walhalla 4
dan weet jij mijn smaak .en altijd super .
onder de brug
5 februari 2020, 18:18
maar het wordt er voor de dames niet makkelijker op
lyla is nu druk bezig om een woonadres te zoeken
is per 1 juli verplicht als ik het goed begrepen heb
maar dan zijn de dames ook verplicht ziekefonds te betalen en belastingen
daar zitten veel dames niet op te wachten.
wij gaan het zien
Sjakieb
5 februari 2020, 19:00
dat denk ik niet .als jij 30 te veel vind of te duur .moet je thuis blijven.
maar deze paar dames die wij nog in lwd hebben moeten wij koesteren.
en wat ana betreft .leuk mens maar voor mij geen herhaling kan gebeuren toch
3 dames in lwd waar ik mijn tijd doormaak hofje 1 esp 107 en walhalla 4
dan weet jij mijn smaak .en altijd super .
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik ook standaard 50 betaal.
onder de brug
6 februari 2020, 18:00
Als je goed had gelezen had je gezien dat ik ook standaard 50 betaal.
had het niet over jou .maar heel veel andere mannen die daar de elke dag een beetje doelloos rond lopen
Sjakieb
23 februari 2020, 21:46
Iemand ervaring met Sylvia uit Walhalla 7?
Ben normaal gesproken niet zo van de blanke vrouwen maar deze dame heeft wel een hele leuke en open uitstraling.
Kijktmann
24 februari 2020, 10:44
Steffi van Hofje is nu in kamer 13 achter kaant
onder de brug
24 februari 2020, 16:46
de latinas moeten stoppen met je na te roepen en van alles beloven
als je er 1 of 2 keer binnen bent geweest
beetje aso
onder de brug
27 februari 2020, 17:54
Vandaag een dagje Leeuwarden gedaan, omdat het fries-museum kopte met een expositie over Vikingen wat mij erg interesseert.
Zeer mooi museum.
Aangezien de raambuurt van Leeuwarden 400m verder ligt dan het fries-museum daar even een kijkje genomen.
Was er laat in de middag, maar op straat voor de panden liep er veel gespuis rond wat duidelijk geen wandelaars waren. Algemene indruk van deze rosse buurt zijn een aantal verpauperde panden met kamers van max 2x2 meter en volgens mij sommige nog kleiner. Aan dames zag ik vooral oude latina's, dikke negerinnen en 3 verlepte oostblokdingen.
Na 5min hield ik het voor gezien en snel deze verpauperde rosse buurt verlaten.
ik sluit mij hier hellemaal bij aan gisteravond ik was in de kop van noord holland naar een klant
naar alkmaar liefhebbers van oostblok dames dan zit je daar goed
een rustige sfeer en heel veel mooie dames
de weaze is dichtbij
maar de afsluitdijk is ook maar 32 km
doe jullie voordeel hier mee
Bartjansen
29 maart 2020, 20:40
Een voorzichtige voorspelling voor als de raamprostitutie weer gaat beginnen na dit corona-tijdperk. Deze site zal het veel drukker krijgen, want op hookers wordt het posting-beleid sterk aangescherpt, lees ik net.
onder de brug
30 maart 2020, 17:44
dan geldt dat ook voor dit forum neem ik aan
wet is wet toch?
of mogen gele autos nu harder rijden dan een groene?
denk ff na
Een deel van de Nederlandse sekswerkers negeert de maatregelen tegen het coronavirus omdat zij anders in financiële problemen komen. Dat heeft Pointer, het datajournalistiek platform van de KRO-NCRV, uitgezocht samen met het platform voor onderzoeksjournalistiek Investico.
Om de verspreiding van het coronavirus in te dammen, is het uitoefenen van 'contactberoepen' (zoals escortdiensten) verboden en zijn seksclubs en bordelen gesloten sinds 15 maart. Toch zetten veel sekswerkers hun werk voort en blijven zij diensten online aanbieden op speciale advertentiesites.
https://www.nu.nl/coronavirus/6041745/sekswerkers-negeren-coronamaatregelen-uit-financiele-noodzaak.html
fr_loper
30 juni 2020, 10:03
Niet om 10:00 maar al om 00:00 1 Juli gaat het los...
van de website van Love N Joy https://www.lovenjoy.eu/
30 Juni om 23:59:50 begint onze countdown
Als de klok 00:00 slaat gaat de deur van Love N Joy weer open.
We hebben een spannende verrassing voor eerste bezoeker van onze dames.
fr_loper
30 juni 2020, 15:34
Via omropfryslan
Sekswurkers kinne wer úteinsette: mei műlkapke, of net?
Sekswurkers meie tiisdeitenacht nei tolve oere de saak wer iepenje. It kabinet hat de coronaregels foar de beropsgroep ferromme en dus wurde yn it prostitúsjegebiet op de Weaze yn Ljouwert de lęste maatregels troffen. Hoe moat dat tenei mei in besite oan de Weaze?
Volledige verslag: https://www.omropfryslan.nl/nijs/970050-sekswurkers-kinne-wer-uteinsette-mei-mulkapke-net
fr_loper
1 juli 2020, 07:29
Via omropfryslan
Feestje op de Weaze: sekswerkers tellen af tot ze weer aan het werk kunnen
De deuren van sekswerkers gingen dinsdagnacht om klokslag 0.00 uur weer open. Het kabinet heeft de coronaregels voor de beroepsgroep versoepeld, waardoor de werkers weer aan de slag kunnen. Op de Weaze in Leeuwarden was er zelfs een klein feestje en een aftelmoment met de werkers, de exploitant en een aantal bezoekers.
volledig verslag https://www.omropfryslan.nl/nieuws/970176-feestje-op-de-weaze-sekswerkers-tellen-af-tot-ze-weer-aan-het-werk-kunnen
fr_loper
1 juli 2020, 21:56
Via Powned (opening L&j op 1 juli om 00:00)
https://www.youtube.com/watch?v=4Egwy8MI-qU
Moontanner
1 juli 2020, 23:29
Ik hoorde van de beheerder van Hofje dat Hofje nog dicht is simpelweg omdat er nog geen dames zijn die een kamer willen huren. Heel misschien komen er in het weekend een paar.
Idem Moulin Rouge. Alleen Maria MR 1 wilde daar een kamer huren. Maar die kreeg te horen dat ze uitsluitend een kamer in Esperanza kan krijgen. Morgen gaat ze daar beginnen. Kamernummer nog onbekend
fr_loper
2 juli 2020, 10:32
Via LC
De Weaze weer open voor klanten: 'Ik heb het wel gemist'
‘Ze worden betaald, gaan met Jan en alleman naar bed. Sluiten gordijnen, ploffen neer op hun bed’. Het duo Reina en Nelis zet nog een keer in, in de deuropening van Het Klavertje.
Volledige stuk https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/De-Weaze-weer-open-voor-klanten-Ik-heb-het-wel-gemist-25810100.html
fr_loper
5 juli 2020, 16:29
Het instap tarief aangepast op de voorschriften in de gangen van Esperanza, is nu 40 euro. (was 30 euro),
schoolmeester
5 juli 2020, 16:48
Wanneer komt de cd uit van Reina en Nelis, ik kan niet wachten.....
Mooie artiestennamen ook nog...….
Groet, schoolmeester.
Sjakieb
6 juli 2020, 08:14
Ik begreep van Maria (MR) die nu in esperantza zit dat moulin rouge halverwege deze maand weer los gaat.
Moontanner
6 juli 2020, 16:09
Ik begreep vandaag( ;)) van haar dat ze binnenkort verhuist van Esperanza 13 waar ze nu zit, naar Esperanza 10. En dat ze daar dan 2 maanden zou blijven. De Ghanese dame van 10 Cecilia komt in september weer. En dan gaat Maria naar huis.
Sjakieb
6 juli 2020, 18:02
Zou ook zo maar kunnen Moontanner.
Taal blijft een dingetje bij de meeste Latinas
Sjakieb
30 juli 2020, 15:40
Voor de ex Heerenveen gangers.
Lucy, de Braziliaanse, zit momenteel in esperansa. Kamertje heb ik niet voor de geest maar ze zit op de 1e verdieping. Voor degene die haar niet kennen. Ze ziet er goed uit, goede service en is gek op masseren. Zowel geven als ontvangen....
Moontanner
6 augustus 2020, 12:29
Deze misschien? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41026-Heerenveen-Club-88-kamer-02-lucrio-(lucy)-(Dominicaanse)
En heb je nog ontdekt in welke kamer van Esp ze nu zit?
Sjakieb
6 augustus 2020, 13:37
Deze misschien? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41026-Heerenveen-Club-88-kamer-02-lucrio-(lucy)-(Dominicaanse)
En heb je nog ontdekt in welke kamer van Esp ze nu zit?
Nee, volgens mij niet. Zo wie zo heeft ze geen groene ogen. C cup? Misschien een hele kleine:-)
Relaxed is ze zeker.
Volgende keer zal ik het kamer nummer onthouden...
Moontanner
15 augustus 2020, 05:38
Ik hoor nu op de Weaze ook geluiden dat 'Heerenveen dicht blijft omdat de nieuwe eigenaar de vergunning niet rond kan krijgen bij de gemeente.
De tijd zal het leren.
Sjakieb
15 augustus 2020, 17:15
Ik hoor nu op de Weaze ook geluiden dat 'Heerenveen dicht blijft omdat de nieuwe eigenaar de vergunning niet rond kan krijgen bij de gemeente.
De tijd zal het leren.
Achterstand door de covid.
Dat is mij verteld, maar we zullen het zien.
jope
15 augustus 2020, 19:41
Vandaag weer een rondje gelopen (meerdere keren).
Ik merk wel dat ik de euro poortjes niet oversla maar minder vaak bezoek, zeker als je de 1e x maar enkele kamers geopend zijn.
Dit heeft vast weer met het tijdstip te maken, ik ben er vaak al tegen 12en en dan hebben de dames de slaap allemaal nog niet uit.
Het geeft mij (ja ik weet het het is psychologisch) weer een beter gevoel als ik de eerste ben van de dag of de dame moet zich net gedoucht hebben.
De bezettingsgraat is best hoog te noemen en vooral veel nieuwe en dus onbekende paspoortloze dames waarbij nog geen ervaring gedeeld is.
Vandaag had ik een keuze gemaakt maar toch maar overgeslagen wegens de warmte en de ventilatorloze kamer.
ik ga deze of komende week wel als het wat frisser is.
Anita van hofje 20 die ik tot op heden nog niet bezocht heb, begint steeds vaker een praatje met mij te maken omdat ze mij herkent van de afgelopen jaren dat ik daar rondwandel.
toch vreemd dat er over haar nog geen enkele recensie is. wie weet loop ik daar toch maar een x binnen.
Ik heb gezien dat een andere site recensies heeft verwijderd als ik dat geweten had had ik een kopietje op mijn pc kunnen zetten als naslagwerk.
Sjakieb
16 augustus 2020, 14:12
Inderdaad te warm jope.
Over Anita. Die is oké hoor, vriendelijk en prima service.
Over t copietje, die is online beschikbaar.
Ik zal vandaag of morgen ff kijken
Sjakieb
16 augustus 2020, 14:14
Friese loper heeft me een keertje een link gegeven.
Als je dit leest Fr.loper. is doorsturen en/of publiceren oké?
Moontanner
16 augustus 2020, 14:42
Waarom niet even kort door de bocht Sjakieb en een paspoortje aanmaken? Je zegt dat je haar kent.
Sjakieb
16 augustus 2020, 17:44
Lang geleden, vorige week nog ff gesproken.
Paspoort zal dus niet up2date zijn. Dus lijkt me een paspoort niet relevant