PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7

onder de brug
1 april 2022, 18:32
Tja, Reigerstraat 13 welk adres zou dat nou wel zijn? :confused: :hammer: :smile2:

dan is blijkbaar MR open
zal morgen kijken

Kwibus2
2 april 2022, 15:39
Kwibus heeft een flinke fout gemaakt door naar Leeuwarden te verhuizen zonder eerst de lokale markt voor part timers even te verkennen.
Het is hier werkelijk kommer en kwel, geen raambuurt, wat er bij Kinky opduikt is zo karig, daar kan ik geen harde plasser van krijgen.
Verleg ik de grens een beetje dan kom je bij de ploeg geheimzinnig doen over een huisnummer terecht. Dat leidt tot zinloze verplaatsingen.
Ben je in de buurt van de opgegeven straat dan is contact onmogelijk. de schatjes nemen gewoon de telefoon niet op.

Uit nood maar weer even bij ijsberenforum gekeken naar de laatste ontwikkelingen. GT afgebrand, VV nog dicht, PSR is onduidelijk.
Wel positief dat er ontwikkelingen zijn in Roermond die wijzen in de richting van open gaan binnen afzienbare tijd.
Wanneer het lukt is mijn conclusie dat Nederland is toegetreden tot de Italiaanse rechtspraak.
Het duurde juridisch enkele jaren om de onrechtmatigheid van het geknoei van de gemeente Roermond aan de kaak te stellen.
Roermond mag wat mij betreft meteen onder curatele gesteld worden waarbij niet vergeten mag worden de burgemeester weg te sturen.
Ik stel voor Jos van Rey voor te dragen voor de burgemeesterspost. Hij heeft Roermond groot gemaakt door het industriegebied te ontwikkelen. Dat hij daar zelf een zakcentje aan heeft over gehouden is hem van harte gegund. Wie appelen vaart, die appelen eet.

Pijpfitter
2 april 2022, 20:15
Dat geleuter over Roermond hoort hier niet thuis. Dit is LEEUWARDEN algemeen.

Dennis
3 april 2022, 05:29
De advertentie op Seksjobs spreekt over Reigerstraat 13, kamer 25. Dat moet dus wel t Hofje zijn, waar inderdaad een Nicole zit. Daar informeerde ik hier al eens naar; of iemand deze mooie jongere vrouw al eens had bezocht. Die Nicole zit/ zat op nummer 19. Kamer 25 ligt daar recht tegenover. Misschien is ze verhuisd of er zijn, verwarrend, 2 Nicole's. De foto's op Seksjobs tonen in mijn ogen namelijk een iets vollere dame dan de Nicole die ik zag. Maar dat zien was in het voorbijgaan. Wel zien beiden er mooi uit, wellicht toch dezelfde...

Oedeis
3 april 2022, 08:57
Hoef zelfs niet meer te schrijven dat ik niet zal schrijven. Zo gauw je de vinger legt op het "met twee maten meten" - waar dit forum in excelleert - Wordt Willem Wakker.

Had Iorek het niet al vaak over censuur ?

schoolmeester
3 april 2022, 09:12
Helemaal met Oedeis eens.
Op dit forum word met 2 maten gemeten.

Groet, schoolmeester.

Iorek
3 april 2022, 09:23
Het is vechten tegen de bierkaai, sommige mensen zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze erin smoren. Kijk maar naar Poetin. Het eerste wat tirannen doen is de vrije meningsuiting en persvrijheid beperken.

Kwibus2
3 april 2022, 11:39
Dat geleuter over Roermond hoort hier niet thuis. Dit is LEEUWARDEN algemeen.

Erg fijn dat je me daar zo vriendelijk aan herinnert.

onder de brug
10 april 2022, 16:36
triest diep triest
veel toppers zijn weg uit lwd
en wat er nog zit is van plan om binnen kort hun koffers te pakken
blijkbaar zijn de wandelaars in lwd niet bereid om de dames 50 euro te geven voor de diensten
heren ga een keer naar alkmaar dan kom je veel bekenden tegen

Pijpfitter
10 april 2022, 18:01
triest diep triest...

Weet je wat diep triest is? Dat gezeur en gezanik van jou steeds. Je zou toch weg van het forum? Doe dat aub en kom nooit meer terug. En die fixatie van jou op 50 Euro doet vermoeden dat je een pooier bent

Dennis
10 april 2022, 20:10
Veel toppers weg? Wie dan?

Wandelaars willen geen 50 euro betalen? Volgens mij kom je in t hofje en love n joy dan gewoon niet binnen bij de dames.

Dat Leeuwarden momenteel wat minder is, komt door de sluiting van Esperanza. En de hogere prijs van 50 euro, waardoor opeens andere steden een alternatief zijn. Want dan kun je kiezen; ga ik naar Leeuwarden of Groningen? Ga ik naar een privé adresje? Sla ik een keer over en rij ik naar een saunaclub in Duitsland?

Leeuwarden was goedkoop. Dat was ook deel van het succes. Dat “ voordeel “ is weg en dus is er meer concurrentie. Dat en de sluiting van Esperanza zijn de grootste boosdoeners in mijn ogen. Niet de gierige wandelaars. Ik wil best 50 euro betalen, maar dan kies ik waar ik dat doe

altijdwakker
11 april 2022, 23:13
Ik vind L'warden (ramen) een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben, ik denk vaak met plezier aan mijn belevenissen terug. In Groningen is dat echt veel minder. In Groningen kun je beter via Kinky o.i.d. iets zoeken; 100 € (soms 80 €) voor 30 minuten maar dan heb je wat, of 150 voor een uur. Bovendien heb je daar nu ook recensies, daar kun je je voordeel mee doen. In de Nieuwstad vinden ze eigenlijk 50 € maar niks, daar wordt je gewoon "uitgepeesd". Drie van de vier keer vind ik de Nieuwstad k*t en niet op de manier die ik zoek. Ik zoek mijn heil in de Noordelijke iglo tegenwoordig in L'warden en via Kinky. En als ik tijd heb naar de Duitse SCs.

Moontanner
17 april 2022, 03:13
dat is een kwestie van nog een paar weken
gaan daar de deuren weer open

Dit bericht van onder de brug van 15 februari jl. ging over het ramenpand Singel 2 Sneek. We zijn nu geen twee weken maar twee maanden verder.

Komkommertijd
17 april 2022, 18:15
Al wat meer bekend wanneer Annabel weer terug is ?...en in welke kamer ?

Moontanner
18 april 2022, 05:06
Hofje 1 en aanwezig.

Lees je maar even in Komkommertijd. Met name in de aanwezigheidslijst.

Het schrijven van recensies en het starten van een topic wijst zich vanzelf.

Chsntall
29 april 2022, 14:22
Vergunning is wel aangevraagd, laatste stadium, bibob controle nu 😉

Moontanner
1 mei 2022, 08:15
Dank voor je bericht.

Ik heb de afgelopen tijd uit stellige overtuiging beweerd dat het weer open zou gaan. Ik had ook de stellige overtuiging dat dit ruim voor 1 mei zou zijn.

Indien niet voor 1 mei zou dat voor mij betekenen dat ik het mis had gehad en dat ik dat hier met hangende pootjes zou moeten toegeven.

Nu dus zomaar kort voor 1 mei Chsntll die speciaal lid schijnt te zijn geworden om ons te vertellen dat het zaakje toch nog in beweging is. Welgemeend dank dus.

Het enige wat ik op dit moment weet is dat de emmers met sop om Esperanza weer op te poetsen, er bij wijze van spreken koud geworden zijn blijven staan. Ook hoorde ik dat het zaakje is gestagneerd omdat, er anders dan ze dachten, toch nog 'documentos' bij de gemeente moesten worden geregeld. Ik hoorde het van een Spaanstalige. Die documentos zouden dus kunnen overeenkomen met jouw verwijzing naar de BIBOB controle.

Ben trouwens al heel lang niet meer in de pandjes geweest. Weet ook niet of ik er weerkom. Open of niet open. Heb privé momenteel iets anders aan mijn hoofd.

Dus ik heb geen aanvullende info. Helemaal gerust ben ik echter niet want die BIBOB is landelijk gezien de afgelopen tijd een tovermiddel geweest om de exploitatie van sekspanden de nek om te draaien.

Moontanner
1 mei 2022, 08:22
Hoorde ook nog dat het Leeuwarder regime Buma Haersma een dezer dagen 1 of meer coffeeshops voor 3 maanden heeft gesloten. Reden: er zou sprake zijn van teveel dagvoorraad. :confused:

Iorek
1 mei 2022, 13:40
Ik denk dat Chsntll refereerde naar Sneek. Daar is kennelijk nog wel iets in beweging. Ik geloof er niks van dat de gesloten panden in Leeuwarden weer open gaan. Of ben ik nu wéér te negatief Willem2?

onder de brug
1 mei 2022, 17:19
Ik denk dat Chsntll refereerde naar Sneek. Daar is kennelijk nog wel iets in beweging. Ik geloof er niks van dat de gesloten panden in Leeuwarden weer open gaan. Of ben ik nu wéér te negatief Willem2?

nee dat ben jij niet sneek gaan weer 2 panden open
maar het duuuuuurt allemaal zo lang
de molen draait bij weinig wind langzaam
en ik kan het weten ik huur 1 van de 2 panden

biker pc
1 mei 2022, 17:21

Ik heb ook begrepen dat er aanvraag is gedaan voor de beide panden in Leeuwarden. Dus nog ff geduld naar waarschijnlijkheid toch weer open

Iorek
2 mei 2022, 16:27
@onder de brug.
Jij zegt één van de 2 panden te huren, ik ken alleen Girls69 op Singel 2. Welke is de andere?
Welke huur jij en worden de kamers ook opgeknapt?

Willem2
2 mei 2022, 16:57
Eeuh hij huurt er 1tje voor een uurtje ;)

Jekkor
2 mei 2022, 22:22
Club Adam en Eva bedoelt ie denk ik.

Iorek
3 mei 2022, 15:28
Doe niet zo negatief, dit draagt niets bij

Dennis
3 mei 2022, 15:49
Doe niet zo negatief, dit draagt niets bij

Onder de brug heeft in post 932 zelf aangegeven een vergunningsaanvraag te hebben lopen op een pand aan de Prins Hendrikkade. Die post was van 13-2. Hij heeft ook aangegeven dat er geen vergunningen meer worden afgegeven. Waarom hij dan wel een vergunning denkt te krijgen weet ik niet (ik hoor het graag) en waarom iemand al bijna 3 maanden (of langer) een pand huurt, maar nog geen bedrijf er kan starten, dat vind ik ook wel een ding. Dat is denk ik ook wat W2 tussen de regels door zich afvraagt.

Kwibus2
3 mei 2022, 17:09
Allemaal erg mooi maar voorlopig gebeurt er dus niets.
Mannen met druk op de ketel zijn dus gedwongen Friesland te verlaten om elders in Zwolle of Deventer of zo hun vertier te zoeken.
De hoogste tijd voor een klachtenbrief naar de Nationale Ombudsman. Dit kan zo niet langer.

Big30
4 mei 2022, 20:00
Doe eens ff normaal zeg :tongue::angryfire:. Wat een kleuter en haantjes gedrag zie ik hier soms, geen idee waarom.

Simpel verzoek daarmee te stoppen. Derhalve paar berichten (zeer tegen mijn zin) verwijderd, omdat ze in strijd zijn met de forumregels.

Oja en gaan nu niet zeggen "maar hij begon hoor, ik heb echt niets gedaan".

Dit is een forum waar je op een normale manier over DVP's, clubs en raamgebieden kunt berichten. Doe dat of zeg niets.

NickAnonymous
24 mei 2022, 00:00
Ik heb een vraag is Tara ook aanwezig bij lovenjoy?

Manbijtkat
24 mei 2022, 07:23
Ik heb een vraag is Tara ook aanwezig bij lovenjoy?

Nee Tara is al een lange tijd afwezig

Speedmaster29
24 mei 2022, 14:41
Tara werkt in Haarlem

NickAnonymous
25 mei 2022, 21:36
En waar werkt ze precies?

NickAnonymous
25 mei 2022, 21:37
Nee Tara is al een lange tijd afwezig

En waar werkt ze precies?

Jekkor
13 juni 2022, 14:45
L&J heeft een aantal (nieuwe) dames op hun site gezet.

Manbijtkat
13 juni 2022, 14:49
Een transgender zelfs, iemand die al daadwerkelijk tegengekomen? Of is dit een poging om klanten te trekken :gruebel:

Komkommertijd
22 juni 2022, 10:24
Maandagavond een lekker geil momentje gehad met Yaris, wat een top meid zeg. Kon nog geen paspoortje van haar vinden.

kanjer27
23 juni 2022, 09:47
Weet iemand waar Magdalena is? Hofje 14, slank, blond, 40 jaar ongeveer, oostblok. Zie graag een reactie

onder de brug
1 juli 2022, 12:15
nog 1 week en de deuren aan de singel sneek gaan na veel hobbels en rompslomp weer open
het zou mooi zijn dat het pand hier een plek krijt onder de naam fryslan alles samen voegen
maar het zal hier wel net zo zijn als bij de gemeente
een goed idee beland in de prullebak
heren veel plezier in het mooie sneek

Willem2
1 juli 2022, 13:05
nog 1 week en de deuren aan de singel sneek gaan na veel hobbels en rompslomp weer open
het zou mooi zijn dat het pand hier een plek krijt onder de naam fryslan alles samen voegen
maar het zal hier wel net zo zijn als bij de gemeente
een goed idee beland in de prullebak
heren veel plezier in het mooie sneek

Gewoon een topic openen in deze Rubriek; https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?13-Friesland-Groningen-Drenthe
Maar we zullen wel zien of het opengaat en of er dan ook daadwerkelijk dames zullen zijn.

Jekkor
1 juli 2022, 14:12
Rebecca en Julia zullen er wel weer neerstrijken.

onder de brug
1 juli 2022, 17:05
vraag de dames in lwd wie er vrijdag in sneek zitten

Komkommertijd
1 juli 2022, 18:49
Fijn dat er straks weer wat uit wijkmogelijkheden zijn.

onder de brug
3 juli 2022, 18:25
Rebecca en Julia zullen er wel weer neerstrijken.

ja en misschien julia mocht er een kamer vrij zijn
want julia is 1 van de ...... die er geld insteken en het pand huurt
rebecca is 100 & zeker dat ze weer in haar oude kamer zit boven
ze heeft er zin in

Moontanner
3 juli 2022, 18:30
@ ODB Je zou de mensen even kunnen vertellen hoeveel kamers Sneek telt. Weten de meesten hier nl. niet.

Ach en verder niet vergeten: vroeger was Sneek gewoon open en toen schreef er niemand over Sneek. Vandaar dat bijna niemand het kent.

Leuke voorpret om te filosoferen wie er allemaal gaan zitten. Maar vrijdag weet je het. Vrijdag zei je toch?

onder de brug
4 juli 2022, 15:51
@ ODB Je zou de mensen even kunnen vertellen hoeveel kamers Sneek telt. Weten de meesten hier nl. niet.

Ach en verder niet vergeten: vroeger was Sneek gewoon open en toen schreef er niemand over Sneek. Vandaar dat bijna niemand het kent.

Leuke voorpret om te filosoferen wie er allemaal gaan zitten. Maar vrijdag weet je het. Vrijdag zei je toch?
ja vrijdag waarom moet ik uitleg geven over het pand als er op dit forum toch niemand komt
jij kan zelf ook een kijkje nemen
of je blijft voor de dichte deuren van MR EN ESP wachten
maar die deuren blijven dicht dat is al jaren bekend
de gemeente heeft andere plannen met dat gebied
blijf dromen friend

Bartjansen
5 juli 2022, 19:14
Bijzondere reactie op een oprechte vraag. Als je mensen wilt wegjagen moet je dat zo doen

Moontanner
6 juli 2022, 08:28
Vroeg me ook nog af of er in Sneek zelf nog publiciteit aan die heropening wordt gegeven. Of is het gewoon een kwestie van deur open en we zien wel wie er komt?

Heb op dit moment 3 dames die er waarschijnlijk zullen zitten.

Rebeca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57846-Rebeca-Hongaarse-love-and-joy-(3))

Julia

Betty (woont daar in de buurt en heeft er ook eerder gewerkt)

Lees vooral ook even het topic van Rebeca en je ziet alle ingrediënten van waarom het hier op het forum aldoor gaat zoals het gaat.

onder de brug
6 juli 2022, 17:02
Vroeg me ook nog af of er in Sneek zelf nog publiciteit aan die heropening wordt gegeven. Of is het gewoon een kwestie van deur open en we zien wel wie er komt?

Heb op dit moment 3 dames die er waarschijnlijk zullen zitten.

Rebeca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57846-Rebeca-Hongaarse-love-and-joy-(3))

Julia

Betty (woont daar in de buurt en heeft er ook eerder gewerkt)

Lees vooral ook even het topic van Rebeca en je ziet alle ingrediënten van waarom het hier op het forum aldoor gaat zoals het gaat.
denk jij nu echt dat mensen uit sneek en omstreken niet weten dat vrijdag de deuren weer open gaan

Henkie53
6 juli 2022, 19:23
denk jij nu echt dat mensen uit sneek en omstreken niet weten dat vrijdag de deuren weer open gaan

Zo groot nieuws is dat niet. Die paar meiden die daar zaten, werd je nou niet echt vrolijk van. Julia is een heel aardige vrouw. Zij was ook vaak de enige vrouw die er zat overdag. 's Avonds zaten er soms nog een paar. Toch leuk dat het weer opengaat.

Chica Latina
6 juli 2022, 19:54
Dit is dezelfde transgender die tot eind vorige week nog in de nieuwstad Groningen werkzaam was.

Manbijtkat
6 juli 2022, 20:24
Nu Heerenveen nog aan de Frunnikstraat

snapper
7 juli 2022, 20:28
Ja ,daar ben ik wel benieuwd naar, zou er wel weer eens binnen willen wippen!!

Jekkor
7 juli 2022, 20:42
Vandaag even in Sneek gekeken. Het zag er nog angstvallig stil uit op de singel. Nergens geen aanwijzing of iets gezien dat duidt op een opening morgen. Misschien ben ik wat te pessimistisch maar we gaan het zien morgen.

onder de brug
8 juli 2022, 07:59
Nu Heerenveen nog aan de Frunnikstraat

geen idee DKV daar kom ik niet

onder de brug
8 juli 2022, 08:00
Vandaag even in Sneek gekeken. Het zag er nog angstvallig stil uit op de singel. Nergens geen aanwijzing of iets gezien dat duidt op een opening morgen. Misschien ben ik wat te pessimistisch maar we gaan het zien morgen.

vandaag nog maar een x kijken

Moontanner
9 juli 2022, 07:32
vandaag nog maar een x kijken

Heeft er iemand nog een x gekeken? :smile2:

schoolmeester
9 juli 2022, 08:00
Smaakloos, deze humor.

Moontanner
9 juli 2022, 08:58
Je schrijft 'smaakloos'. Neem aan dat je bedoelt 'smakeloos'. Het verschil zou je moeten weten als schoolmeester. :smile2:

onder de brug
9 juli 2022, 08:59
Heeft er iemand nog een x gekeken? :smile2:

kraamt alleen maar onzin uit die man

Moontanner
9 juli 2022, 09:10
Dus ook jij, Onder de brug, vermijdt angstvallig inhoudelijk antwoord te geven op mijn vraag.

Ik wil dus de vraag nog wel een keer anders formuleren: Wie brengt verslag uit over de heropening? Hoe was het gisteren? Hoeveel dames? Heb je al namen?:gruebel:

Moontanner
9 juli 2022, 10:32
Ik durf het bijna niet meer te vragen maar het blijft zo stil. Dus ik doe het toch maar: Singel 2 ís toch wel weer van het slot gegaan gisteren of zelfs dat niet?

Vond ook nog deze: https://www.girls69.nl/

Let op: dit lijkt nieuw, gezien de woorden wij zijn weer open etc. maar de tekst is verouderd. Al wel een paar jaren oud. Zo dood als een pier.

onder de brug
9 juli 2022, 11:54
Ik durf het bijna niet meer te vragen maar het blijft zo stil. Dus ik doe het toch maar: Singel 2 ís toch wel weer van het slot gegaan gisteren of zelfs dat niet?

Vond ook nog deze: https://www.girls69.nl/

Let op: dit lijkt nieuw, gezien de woorden wij zijn weer open etc. maar de tekst is verouderd. Al wel een paar jaren oud. Zo dood als een pier.

sneek is gewoon open , maar hoort niet onder de weaze

Moontanner
9 juli 2022, 12:37
Dank je ODB

Ik wil aldoor best wel meedenken.

Ik kan er wel een lang verhaal van maken maar mijn gedachte is om gewoon in de aanwezigheidslijst Leeuwarden een rubriek Sneek 1,2....8 op te nemen (ook gezien de wisselwerking Leeuwarden-Sneek) en dan maakt het verder niets uit waar je de recensies schrijft. Maar ik zou er zelfs voor willen pleiten om die ook gewoon onder Leeuwarden te zetten.

Als het mag van de moderatoren.

Henkie53
9 juli 2022, 14:22
2 Dames vanmiddag aanwezig in Sneek de rest van de kamers donker. Julia niet gezien.

onder de brug
9 juli 2022, 16:57
2 Dames vanmiddag aanwezig in Sneek de rest van de kamers donker. Julia niet gezien.

julia zal ook niet weer terug keren (maar zeg nooit nooit) zij runt samen met haar vriend het pand

Moontanner
10 juli 2022, 06:00
Julia weg? Jammer. En helaas maar 2 dames aanwezig en dan ook nog van het soort waar ik geen dorst op krijg. Vraag me af wat daaraan te runnen valt of gerund is.

Altijd heel bezwarend om zo'n mistroostig pand binnen te stappen. Die paar schepseltjes die er zitten en heel lang hebben zitten wachten tot er iemand binnen komt, kijken je zo hoopvol aan. Maar nee....

Ik had een beetje de hoop dat Sneek als een soort overloop/overstort van het overvolle Leeuwarden zou gaan fungeren, maar daar ziet het nog niet naar uit.

Ik hou het, wonderen in Sneek daargelaten, toch maar weer op Leeuwarden.

onder de brug
10 juli 2022, 08:10
wees gerust vriend ik denk dat het ook niet lang open is met de hoge energie prijzen en huur
soms neemt een ondernemer een gokje , daar bin je ondernemer voor

gbeer40
11 juli 2022, 12:34
julia en Rebecca werken allebei weer in sneek , en er is inderdaad nog een derde dame, Julia is bedrijfsleider en werkt ook als DVP
de bedoeling is dat er meer dames komen

Komkommertijd
11 juli 2022, 12:58
Had veel liever gehad dat Herenveen weer open ging. De toegang is net wat discreter.

onder de brug
11 juli 2022, 18:14
Had veel liever gehad dat Herenveen weer open ging. De toegang is net wat discreter.

klopt volgens de gemeente is het een A locatie maar in mijn ogen een Z locatie
de hele dag die min 12 klanten op de stoep en half sneek ziet wie er naar binnen gaan

Haradamannetje
11 juli 2022, 18:43
1 keer langs Sneek gereden op een drukke zaterdagmiddag, totaal niet discreet, meteen doorgereden naar Leeuwarden.

onder de brug
12 juli 2022, 05:34
het is daar altijd druk als je het pand verlaat sta je oog in oog met een bekend die met zijn gezin aan het winkelen is
als de winkels dicht zijn valt het wel mee .maar de singel is ook een drukke straat is jammer

firm
12 juli 2022, 12:07
het is daar altijd druk als je het pand verlaat sta je oog in oog met een bekend die met zijn gezin aan het winkelen is
als de winkels dicht zijn valt het wel mee .maar de singel is ook een drukke straat is jammer

Herkenbaar. Ik zit in Leeuwarden met hetzelfde. Heb daar familie wonen. Daarom loop ik sinds een tijdje met petje en zonnebril. Net even wat meer incognito.

Komkommertijd
14 juli 2022, 15:47
Je hebt dan weinig keuze....maar wel een goeie oplossing. Nee.... Sneek slaat wat mij betreft de plank totaal mis. Lang geleden hadden ze nog wel eens wat in de Nauwe Noorderhorne Bijna niet zo'n situatie. Alleen rijden daar geen auto door de straat.

onder de brug
14 juli 2022, 17:50
Je hebt dan weinig keuze....maar wel een goeie oplossing. Nee.... Sneek slaat wat mij betreft de plank totaal mis. Lang geleden hadden ze nog wel eens wat in de Nauwe Noorderhorne Bijna niet zo'n situatie. Alleen rijden daar geen auto door de straat.

klopt ja ik zat toen op de MTS begin jaren 90
wij zaten altijd in de witte kat en singel 2 was toen een sexwinkel met boven een paar dames

Komkommertijd
14 juli 2022, 20:02
Tja...waar blijft de tijd.

onder de brug
17 juli 2022, 13:42
deuren zijn dicht in sneek vreemd op de drukste dag van de week
niemand is bereikbaar

firm
17 juli 2022, 19:51
Vreemd idd. Vrijdag begin van de middag nam Julia de telefoon ook al niet op.

Moontanner
18 juli 2022, 09:46
Misschien zijn ze wel aan het flyeren. (bedoel ik ironisch). Want bijna geen sterveling wist dat ze weer open waren.

En die paar mannen die het wel wisten en een kijkje namen, gingen meteen door naar Leeuwarden. Niet te pruimen wat er zat.

Heb zelden zoveel knulligheid voorbij zien komen.

onder de brug
18 juli 2022, 17:32
Misschien zijn ze wel aan het flyeren. (bedoel ik ironisch). Want bijna geen sterveling wist dat ze weer open waren.

En die paar mannen die het wel wisten en een kijkje namen, gingen meteen door naar Leeuwarden. Niet te pruimen wat er zat.

Heb zelden zoveel knulligheid voorbij zien komen.
dat jij de halve wereld hebt verteld dat MR enESP weer open gaan dat noem ik laag bij de grond
zelfs ik kreeg vragen uit spanje of het waar was
heb gezegd dat gaat nooit weer open
jij speelt met de dames

Big30
18 juli 2022, 21:49
Mocht je de behoefte hebben je als een kleuter te gedragen, ga dan gerust buiten spelen :tongue:.

Op het forum, meer concreet in dit topic staan we dat kinderachtige gedrag niet toe.

firm
19 juli 2022, 19:49
Julia staat op Kinky. https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/sneek/4005469-julia

Henkie53
19 juli 2022, 21:36
Julia staat op Kinky. https://www.kinky.nl/vrouwen/raamprostitutie/sneek/4005469-julia

100 euro voor een half uur vind ik best veel geld.

schoolmeester
20 juli 2022, 04:03
Als je alleen maar goedkope raamprostituees gewend bent misschien wel......

schoolmeester
20 juli 2022, 13:14
Leeuwarden zitten over het algemeen alleen maar oude latinas.

Willem2
20 juli 2022, 13:22
En die geven aan schoolmeester een superservice.

schoolmeester
20 juli 2022, 14:41
Dan moet ik toch maar eens naar binnen gaan....

firm
20 juli 2022, 15:23
Die 100 euro staat zo vaak bij advertenties op kinky. Of die 150 voor een uur. Volgens mij is dat zo´n beetje standaard advertentietekst. In de praktijk kan er best een andere prijs van toepassing zijn, is maar net wat je met de dame in kwestie afspreekt.
Eind 2020 betaalde ik Julia in het begin 50 euro, en daarna 70. Misschien was ik dan niet een half uur binnen, maar ik let nooit op de tijd. Klaarkomen en wegwezen. :biggrin:

onder de brug
20 juli 2022, 16:51
100 euro voor half uur heb je bij julia een top date wat je in leeuwarden niet vindt
het is geen rebecca die steeds meer begint te vragen

neukspreuk
20 juli 2022, 19:10
Klopt het dat Walhalla ook zo'n draaihek/tourniquet heeft? En zo ja, quanta costa?

Jekkor
20 juli 2022, 19:48
Ja hebben ze wel maar je kan er gewoon gratis in.

schoolmeester
20 juli 2022, 19:56
Alleen het draaihek kan je gratis in......

Kwibus2
22 juli 2022, 19:42
Dat is in ieder geval iets.......

Jekkor
23 juli 2022, 06:04
In welk kamer nr zit Christine van t Hofje? Vergeet het iedere keer te vragen..
Ze zit in de kamer tegenover de frisdrank automaat. Volgens mij is er nog geen topic over haar.

fr_loper
23 juli 2022, 12:01
In welk kamer nr zit Christine van t Hofje? Vergeet het iedere keer te vragen..
Ze zit in de kamer tegenover de frisdrank automaat. Volgens mij is er nog geen topic over haar.

Waar welke dame zit, staat allemaal in de aanwezig / afwezig lijst

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst

Komkommertijd
25 juli 2022, 16:53
Hier op dit forum ben ik nog niet zolang. Op Hookers had ik een hoger aantal bezoeken.
Ik weet niet of deze mede wandelaars daar ook vandaan komen, maar...ik vroeg me af, hoe zou het zijn met Diana die actief was in het Hofje.....
Kenners weten vast we wie ik bedoel..... .........look a like.

Haradamannetje
25 juli 2022, 19:44
Hier op dit forum ben ik nog niet zolang. Op Hookers had ik een hoger aantal bezoeken.
Ik weet niet of deze mede wandelaars daar ook vandaan komen, maar...ik vroeg me af, hoe zou het zijn met Diana die actief was in het Hofje.....
Kenners weten vast we wie ik bedoel..... .........look a like.

Hoe zag Diana eruit?

Komkommertijd
25 juli 2022, 20:12
Hoe zag Diana eruit?

Dit is even een raadseltje....Wandelaars die al wat langer wandelen, weten het mss wel.

Moontanner
25 juli 2022, 20:23
Dit is even een raadseltje....Wandelaars die al wat langer wandelen, weten het mss wel.

Yolanthe?

Haradamannetje
25 juli 2022, 20:50
Tatoo?

Jekkor
26 juli 2022, 00:18
Sneek is weer open. Moet zeggen de tent is aardig opgeknapt. Mooie frisse ruime kamers. Wat dat betreft hebben de dames het beter voor elkaar dan in Leeuwarden. Minpunt is dat er maar twee dames aan het werk zijn, Rebecca en Julia. Hopelijk komt er spoedig wat nieuwe aanwas bij.

onder de brug
26 juli 2022, 02:30
dat is wel te hopen voor julia die tent kan niet op die 50plussers draaien
en julia zit niet uit weelde achter het raam was niet de bedoeling
de derde dame had het na een week al bekeken en weer vertrokken

Komkommertijd
26 juli 2022, 06:12
Yolanthe?

Idd Yolanthe Cabau.

Moontanner
26 juli 2022, 06:37
Idd Yolanthe Cabau.

Was inderdaad een hele mooie dame. Hofje 4 meestal. Ik denk ook ooit in Esperanza 12. Begon altijd heel vroeg in de ochtend. Zat heel vaak met haar pooiervriend op de kamer die in de loop van de ochtend de eerste buit kwam oppikken. Geïnteresseerden moesten wachten totdat die weer weg was. Dat gegeven heeft mij er altijd van weerhouden om haar te bezoeken.

In dit geval was dus niet Yolanthe de golddigger maar die vriend.

Het is wel heel lang geleden. Ze zijn al heel lang weg. Zoiets van 15 jaar? Weet het niet meer.

Henkie53
26 juli 2022, 10:28
Was inderdaad een hele mooie dame. Hofje 4 meestal. Ik denk ook ooit in Esperanza 12. Begon altijd heel vroeg in de ochtend. Zat heel vaak met haar pooiervriend op de kamer die in de loop van de ochtend de eerste buit kwam oppikken. Geïnteresseerden moesten wachten totdat die weer weg was. Dat gegeven heeft mij er altijd van weerhouden om haar te bezoeken.

Het is wel heel lang geleden. Ze zijn al heel lang weg. Zoiets van 15 jaar? Weet het niet meer.

was ze niet 19 jaar. ik ben nooit bij haar geweest, maar was meestal wel in voor een gesprekje, een heel leuke meid. zat ze later niet nog een tijdje in love&joy?

Henkie53
26 juli 2022, 10:46
Sneek is weer open. Moet zeggen de tent is aardig opgeknapt. Mooie frisse ruime kamers. Wat dat betreft hebben de dames het beter voor elkaar dan in Leeuwarden. Minpunt is dat er maar twee dames aan het werk zijn, Rebecca en Julia. Hopelijk komt er spoedig wat nieuwe aanwas bij.

De regering heeft door die belachelijke lockdowns veel dames weggejaagd. Zie dan maar weer eens nieuwe aanwas te krijgen.

Dennis
26 juli 2022, 11:13

De Bulgaarse dames moesten voor 15 augustus 2004 weg zijn. Dat is dus 18 jaar terug. Diana was wel de allermooiste van het stel en kreeg ook goede recensies. Verder blonde Svetlana (Kylie Minogue lookalike) in t Hofje kamer 12 (?!), Dida (Esperanza 3) zat later ook in Amsterdam, Vesy (Esperanza 20, later 22).

Diana is vrij snel na de sluiting in Leeuwarden gestopt en getrouwd. Vesy idem dito (woonde net voor COVID begon in Spanje, huidige locatie onbekend). De andere dames zullen onderhand ook wel gestopt zijn met dit werk. Rita, de oudere dame was de dame die alles in het oog hield voor de diverse pooiers. Zij werkte later nog in Oberhausen. Andere dames (bijv. die in Kwibus) werkten zijn o.a. naar Brussel gegaan.

En dan waren er nog jonge Latina dames; Alexandra en Amy (?!) met super figuur.

Henkie53
26 juli 2022, 11:47
De Bulgaarse dames moesten voor 15 augustus 2004 weg zijn. Dat is dus 18 jaar terug. Diana was wel de allermooiste van het stel en kreeg ook goede recensies. Verder blonde Svetlana (Kylie Minogue lookalike) in t Hofje kamer 12 (?!), Dida (Esperanza 3) zat later ook in Amsterdam, Vesy (Esperanza 20, later 22).

Diana is vrij snel na de sluiting in Leeuwarden gestopt en getrouwd. Vesy idem dito (woonde net voor COVID begon in Spanje, huidige locatie onbekend). De andere dames zullen onderhand ook wel gestopt zijn met dit werk. Rita, de oudere dame was de dame die alles in het oog hield voor de diverse pooiers. Zij werkte later nog in Oberhausen. Andere dames (bijv. die in Kwibus) werkten zijn o.a. naar Brussel gegaan.

En dan waren er nog jonge Latina dames; Alexandra en Amy (?!) met super figuur.

Ik dacht dat Diana een Nederlandse was, dan ben ik in de war met een andere meid.

Dennis
26 juli 2022, 11:56
Ik dacht dat Diana een Nederlandse was, dan ben ik in de war met een andere meid.

Of jij bedoelt een andere Diana. De Diana die ik beschrijf was een Bulgaarse en werkte zoals Moontanner schreef in Esp. 12

Henkie53
26 juli 2022, 12:19
Of jij bedoelt een andere Diana. De Diana die ik beschrijf was een Bulgaarse en werkte zoals Moontanner schreef in Esp. 12

Ik weet niet meer of ze Diana heette, maar was een Nederlandse jonge meid die zowel in het hofje als love&joy heeft gewerkt. Ze kwam bij mijn weten uit Overijssel. Zal rond 2005 zijn geweest. Ze viel wel op omdat er toen bij mijn weten geen Nederlandse meiden werkten op de weaze. Misschien kan jij of een andere lezer haar nog herinneren. Ik dacht bij het verhaal van Moontanner aan haar, maar is iemand anders geweest.

Komkommertijd
26 juli 2022, 13:50
Heerlijk mannen....om zo ff oude herinneringen op te halen. Ik heb aan Diana een heerlijke tijd gehad.

onder de brug
26 juli 2022, 16:08
De regering heeft door die belachelijke lockdowns veel dames weggejaagd. Zie dan maar weer eens nieuwe aanwas te krijgen.

het oostblok begint steeds beter te draaien , zijn geen armoedzaaiers meer
sneek is een rookverbod veel dames roken , en gaan niet tussen het winkelende publiek op de stoep zitten roken
en om 11.00 open tot 00.00 zijn ook geen tijden .
en latinas zijn niet welkom

KeesN
26 juli 2022, 20:03
Ik vind het vooral jammer dat er nu geen Nederlandse dames zijn te vinden op de Weaze en de keuze wat minder is. Helaas zitten die in of in de privesector of vertrokken zijn naar elders.
Kwam speciaal daarvoor naar Leeuwarden rijden maar kan het nu niet echt meer vinden. Hou hoop dat er nog wat puur Hollandse dames terug komen op de Weaze.

onder de brug
1 augustus 2022, 18:26
vandaag met julia (sneek) een praatje gemaakt
ze is op zoek naar dames of ik iets wist
ik heb het gevoel dat die tent voor de kerst al weer dicht is

onder de brug
7 augustus 2022, 17:01
sneek weer dicht vandaag julia niet voor commentaar beschikbaar
en dat met de sneekweek

KeesN
7 augustus 2022, 18:33
Ze hadden beter eerst beter dames kunnen zoeken en dan pas openen.

onder de brug
8 augustus 2022, 02:20
veel dames willen niet meer er is overal werk zat
kijk maar in lwd er komt nix aan nieuwe dames bij

KeesN
8 augustus 2022, 09:02
Misschien na de vakantieperiode wel weer. Het zou toch mooi zijn als er wat leuke dames in Sneek bij zouden komen want het ziet er prima uit daar.

onder de brug
8 augustus 2022, 15:48
julia is een best mens maar hongaars daar gaan echt geen dames uit andere oostblok landen werken
een latina heeft daar helemaal geen leven
rebecca blijft over die is uit L&Y bijna weg gepest
ik zie het somber in . maar ja wie bin ik

onder de brug
8 augustus 2022, 16:41
Misschien na de vakantieperiode wel weer. Het zou toch mooi zijn als er wat leuke dames in Sneek bij zouden komen want het ziet er prima uit daar.

je kunt een aap op zondag mooie kleren aan doen . maar het blijft een aap

Haradamannetje
8 augustus 2022, 20:51
Nu maar weer over Leeuwarden hebben? Sneek is niks, was niks en zal nooit wat worden.

onder de brug
13 augustus 2022, 19:30
ik heb het idee dat oude tijden herleven
vandaag 90% van de kamers bezet
L%Y veel nieuwe jonge oostblok dames

Komkommertijd
14 augustus 2022, 12:11
Normaal gesproken loop ik Walhalla in en uit....met de gedachte, das nix voor mij. Maar mss heb ik het verkeerd.
Welke van de dames in Walhalla zouden jullie mij adviseren ??

Speedmaster29
15 augustus 2022, 00:37
Claudia op nr 1
En Kelly Maria op nr 5
Kelly word ook wel porno Kelly genoemd.
Claudia is lief geil en lekker.

Succes

Komkommertijd
15 augustus 2022, 11:38
Ik ken Claudia nog uit de tijd van Hveen. Haar zusje (auto ongeluk) heeft daar ook gewerkt.
Claudia...lieve meid, vaak geneukt. Kronkeltje/bobbeltje onder aan haar rug.

KeesN
17 augustus 2022, 07:39
ik heb het idee dat oude tijden herleven
vandaag 90% van de kamers bezet
L%Y veel nieuwe jonge oostblok dames

Nou dat viel me erg tegen gisteren trouwens. Misschien ook vanwege het warme weer dat het zo rustig was maar weinig hoor. En waar zijn toch die Nederlandse meiden die er eerder waren? het lijkt dat die wegblijven omdat ze niet welkom zijn tussen al die balkans roma.

onder de brug
17 augustus 2022, 07:50
Nou dat viel me erg tegen gisteren trouwens. Misschien ook vanwege het warme weer dat het zo rustig was maar weinig hoor. En waar zijn toch die Nederlandse meiden die er eerder waren? het lijkt dat die wegblijven omdat ze niet welkom zijn tussen al die balkans roma.

ze werken waar ze meer kunnen verdienen denk ik
en de nieuwe aanwas is er ook niet meer
de dames kunnen overal aan het werk ik heb het idee dat de ramen langzaam dood bloeden

Haradamannetje
17 augustus 2022, 12:30
Ik loop hier eens per maand een rondje, 9 van de 10 keer is het dramatisch, soms vind je er iets leuks.

Satan
17 augustus 2022, 13:25
Iemand Millie uit Hofje 16 alweer gespot?

sonsire
17 augustus 2022, 13:33
Iemand een idee of Eva bdsm Hongaarse weer terugkomt ? Of iemand die mij in contact met haar kan brengen

KeesN
3 september 2022, 16:19
ze werken waar ze meer kunnen verdienen denk ik
en de nieuwe aanwas is er ook niet meer
de dames kunnen overal aan het werk ik heb het idee dat de ramen langzaam dood bloeden

Ik heb gehoord dat het een kliek Roemenen is en dat die de Nederlandse dames liever wegkijken wegens teveel concurentie.

onder de brug
3 september 2022, 17:43
Ik heb gehoord dat het een kliek Roemenen is en dat die de Nederlandse dames liever wegkijken wegens teveel concurentie.

sorry maar welke leuke meid wil de hele dag voor een paar euro de hele dag nog achter de ramen
heerenveen is te huur MR en ESP kunnen en mogen open op voorwaarden van de gemeente
sneek is meer dicht dan open vandaag dicht en elke zondag dicht
er is gewoon veel normaal werk voor de dames
larobina in sneek staat al 3 jaar te huur

Moontanner
5 september 2022, 07:46
........
MR en ESP kunnen en mogen open op voorwaarden van de gemeente ..........

Ik zie dat jouw standpunt is gewijzigd van 'gaat nooit meer open' naar 'mag weer open op voorwaarden'.

Heb je dan enig idee wat die voorwaarden zijn? NB ik weet het niet, dus ben benieuwd.

Haradamannetje
5 september 2022, 09:56
Zondag hier een rondje gelopen, ik heb wel een Nederlandse dame gezien in love&joy, spontane meid.
Ik heb niks kunnen vinden naar mijn smaak maar zoals al eerder aangegeven is dat 9 van de 10 keer het geval.
De euro voor de hekken vind ik het eigenlijk niet waard, nu kan ik die prima missen hoor maar ik blijf het raar vinden dat je overdag hiervoor moet betalen.

onder de brug
5 september 2022, 15:49
Ik zie dat jouw standpunt is gewijzigd van 'gaat nooit meer open' naar 'mag weer open op voorwaarden'.

Heb je dan enig idee wat die voorwaarden zijn? NB ik weet het niet, dus ben benieuwd.

dat mag en kan jij ook zelf uitzoeken niet zo moeilijk gewoon afspraak maken met de gemeente
ik heb een paar een pb gestuurd ,dat is normaal hier toch

KeesN
6 september 2022, 15:44
dat mag en kan jij ook zelf uitzoeken niet zo moeilijk gewoon afspraak maken met de gemeente
ik heb een paar een pb gestuurd ,dat is normaal hier toch

Denk niet dat de gemeente met een buitenstaander over een exploitatievergunning in gesprek gaat

KeesN
6 september 2022, 15:47
Eerder waren er meerdere NL dames en de meeste van korte duur daar. Sommige 1 dag, andere een paar dagen. Heel jammer omdat ik vooral naar Nederlandse meiden ga en nu veel verder moet rijden. De reden is wat ik hoor.

onder de brug
6 september 2022, 16:52
Denk niet dat de gemeente met een buitenstaander over een exploitatievergunning in gesprek gaat

ik ben geen buitenstaander ik wilde weten hoe de vork in de steel zat heb een gesprek gehad met de wethouder die daar over gaat
heb ik ook in sneek en dkv gedaan . weet nu precies hoe het zit binnen 5 jaar zijn er geen ramen meer. het wordt onmogelijk gemaakt
bedankt cda

schoolmeester
6 september 2022, 18:17
Dat vermoeden had ik ook al, onder de brug.
Is in het verleden in meer plaatsen gebeurt, o.a. Arnhem en Utrecht.
Of het netjes en correct is ? Ik vind van niet, maar de overheid heeft veel macht.

Groet, schoolmeester.

KeesN
6 september 2022, 19:42
Hopen dat er tegen die tijd een andere wind waait in dit land. Ik zeg met name CDA en vooral de CU is van het verbieden. Die zien het zeker liever verplaatsen naar andere plekken zoals woningen en andere locaties? In de kerk er al genoeg seks maar dan stiekem.

Moontanner
7 september 2022, 05:45
En zoals altijd dwaalt de discussie af...

Het punt was dat mij opviel dat Onder de brug zijn standpunt ten aanzien van Esperanza en Moulin Rouge veranderde van 'gaat nooit meer open' naar ' kan en mag open op voorwaarden gemeente'. Nu is het opeens 'heb met de wethouder gesproken' en 'over 5 jaar zijn er geen ramen meer' .

Tja, dat er over 5 jaren geen ramen meer zouden zijn, zeiden ze 10 jaar geleden ook al.. En ze zijn er nog steeds. Eigenaar Walhalla heeft onlangs nog alle medewerking gekregen van de gemeente voor het opknappen van zijn pand. Walhalla draait als een tierelier.

Ik weet zeker dat er veel ijsberen zijn die van dit odb-gedraai helemaal niets meer snappen, maar die maar één ding willen weten: Gaan die panden Esperanza en MR binnen afzienbare tijd wel of niet weer open?

onder de brug
7 september 2022, 05:52
En zoals altijd dwaalt de discussie af...

Het punt was dat mij opviel dat Onder de brug zijn standpunt ten aanzien van Esperanza en Moulin Rouge veranderde van 'gaat nooit meer open' naar ' kan en mag open op voorwaarden gemeente'. Nu is het opeens 'heb met de wethouder gesproken' en 'over 5 jaar zijn er geen ramen meer' .

Tja, dat er over 5 jaren geen ramen meer zouden zijn, zeiden ze 10 jaar geleden ook al.. En ze zijn er nog steeds. Eigenaar Walhalla heeft onlangs nog alle medewerking gekregen van de gemeente voor het opknappen van zijn pand. Walhalla draait als een tierelier.

Ik weet zeker dat er veel ijsberen zijn die van dit odb-gedraai helemaal niets meer snappen, maar die maar één ding willen weten: Gaan die panden Esperanza en MR binnen afzienbare tijd wel of niet weer open?
volgens jou zouden ze al in het voorjaar open
lijkt mij beter dat jij een afspraak maakt met de gemeente ,dan weet jij hoe het zit
en de eigenaar van walhalla heeft helemaal nix met de gemeente te maken over het opknappen van het pand ik zou ook niet weten waar voor.

Moontanner
7 september 2022, 06:36
NB ik hoef geen afspraak te maken met de gemeente want daar ben ik al geweest. Ook zo maar weer een aanname van je dat ik dat niet zou hebben gedaan. Maar het probleem zit niet bij de gemeente.

En weer ga je de vraag uit de weg die veel mede-ijsberen beantwoord willen zien: Wanneer gaan MR en Esperanza weer open?

Moontanner
7 september 2022, 07:06
En Walhalla heeft kortgeleden wel degelijk in de steigers gestaan en is bouwkundig voor een groot deel aangepakt. Gevels, dak, dakkapel, dakgoten, bovenverdiepingen. Alles met volledige medewerking en ,voor zover nodig, de benodigde vergunning van de gemeente.

onder de brug
7 september 2022, 07:51
NB ik hoef geen afspraak te maken met de gemeente want daar ben ik al geweest. Ook zo maar weer een aanname van je dat ik dat niet zou hebben gedaan. Maar het probleem zit niet bij de gemeente.

En weer ga je de vraag uit de weg die veel mede-ijsberen beantwoord willen zien: Wanneer gaan MR en Esperanza weer open?

dan weet je ook wat er speelt ik denk dan dat wij het zelfde verhaal hebben gehoord

onder de brug
7 september 2022, 07:53
En Walhalla heeft kortgeleden wel degelijk in de steigers gestaan en is bouwkundig voor een groot deel aangepakt. Gevels, dak, dakkapel, dakgoten, bovenverdiepingen. Alles met volledige medewerking en ,voor zover nodig, de benodigde vergunning van de gemeente.

en dat weet iemand te zeggen die sinds feb er niet meer is geweest

Moontanner
7 september 2022, 08:53
NB Ik heb bij een update van de lijst letterlijk gezegd dat ik 'sinds april of zo niet meer in de pandjes ben geweest'. Jammer dat je aldoor alles zo verdraait en er februari van maakt.

Die verbouwing van Walhalla was trouwens al eerder dan februari, maart of april. Dus dat maakt verder niet uit.

En ondertussen blijft de vraag MR/Esp weer open of niet weer open, door jou onbeantwoord.

Dennis
7 september 2022, 09:02
NB Ik heb bij een update van de lijst letterlijk gezegd dat ik 'sinds april of zo niet meer in de pandjes ben geweest'. Jammer dat je aldoor alles zo verdraait en er februari van maakt.

Die verbouwing van Walhalla was trouwens al eerder dan februari, maart of april. Dus dat maakt verder niet uit.

En ondertussen blijft de vraag MR/Esp weer open of niet weer open onbeantwoord.Het is meer een "klok/ klepel"-verhaal (dat ODB leest dat je er een tijd niet geweest bent) en daar dan zelf invulling aan geeft. Idem dito met de opening van Esperanza en MR; iets iemand horen zeggen, maar niets concreets. Daarom ook geen concreet antwoord, maar vage beweringen met de suggestie inside informatie te hebben. Zie ook zijn antwoorden altijd dat dames op het punt staan te vertrekken vanwege geen klanten. Ze zijn nog steeds aanwezig...

onder de brug
7 september 2022, 15:03
Het is meer een "klok/ klepel"-verhaal (dat ODB leest dat je er een tijd niet geweest bent) en daar dan zelf invulling aan geeft. Idem dito met de opening van Esperanza en MR; iets iemand horen zeggen, maar niets concreets. Daarom ook geen concreet antwoord, maar vage beweringen met de suggestie inside informatie te hebben. Zie ook zijn antwoorden altijd dat dames op het punt staan te vertrekken vanwege geen klanten. Ze zijn nog steeds aanwezig...

over MR en ESP vraag je vriend moon maar is ook bij de gemeente geweest
maar ik mag van de juf naar groep 3
veel suc6

Dennis
12 september 2022, 06:25
Ik vraag het jou. Maar weer geen antwoord. Mijn conclusie; je bent niet bij de wethouder geweest en dat is op zich jammer, want velen zouden graag het antwoord willen weten. Maar hult je in nevelen met ontwijkende antwoorden. Vandaar mijn conclusie.

jope
12 september 2022, 10:37
Het wandelen in Leeuwarden wordt steeds minder leuk omdat er steeds minder keus is.

Iedere keer euro’s bij de meeste poortjes ingooien om er vervolgens achter te komen dat er maar 2 of 3 gordijnen open zijn en dat deze zeker niet mijn keus zullen zijn,
vervolgens rondje lopen in de winkelstraat of wachten in de auto om na een halfuurtje het rondje weer te maken,
dan merken dat er weinig veranderd is, na c.a. 4 rondjes komt het steeds vaker voor dat ik zonder serieuze actie weer huiswaarts keer.

Om bovenstaande reden denk ik steeds vaker om een dame (thuisontvangst) te bezoeken en gelukkig zijn er nu ook sites waar deze dames zich aanbieden (met foto’s).
Voor mij is het belangrijk dat ik een dame in de ogen kan kijken bij het wandelen is dit goed mogelijk en kan ik ook zien hoe de dame (mij) aankijkt
en als ik voor een 3e of 4e keer langsloop. (nog steeds vriendelijk ? of kijkend van loop door?)
Ook de dames die meer geïnteresseerd zijn in de telefoon of weet ik veel, zijn bij mij een not to do.

Bij de raamdames is het eigenlijk altijd een quicky de keren dat ik tegen extra betaling langer mag blijven of rustig aan
is bij mij uiteindelijk zelden uitgevoerd en om een uur in zo’n kleine minimalistische kamer te blijven is voor mij ook weer niet nuttig.

De privé ontvangst dames geven o.a. tarieven aan van een uur (korter of langer),
mag ik er in deze vanuit gaan dat ik ook deze tijd kan verblijven en vermaakt wordt (evt. 2e keer) of wordt ik er na de daad ook zo snel mogelijk uitgewerkt?

Ik lees altijd zoveel mogelijk (indien aanwezig) recensies over de dame,
hierbij is waakzaam en oplettendheid gewenst omdat veel van deze reacties geregisseerd zijn
dit valt maar met wat ervaring kun je er veel uitfilteren, (het valt op dit forum erg mee met de geregisseerde recensies).

Ik ga mijn pijlen en zinnen zetten op een privé dame en zien of dit mij meer geluk en blijdschap gaat geven dan de raamdame.
Ik zal zeker nog wel Leeuwarden bezoeken.

JH1975
12 september 2022, 11:15
Je hebt volkomen gelijk, een aantal dames betaal je 150 voor een uur (raamprostitutie) en iets meer dan een half uur sta je buiten, escort via Adam en Eva is echter top(la robina) geen gehaast en waar voor je geld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
12 september 2022, 14:22
Ik ga mijn pijlen en zinnen zetten op een privé dame en zien of dit mij meer geluk en blijdschap gaat geven dan de raamdame.

Of probeer misschien eens een saunaclub te bezoeken.
Je betaalt er weliswaar meestal 30 a 60 entree. Maar daarvoor kun je even bijkomen met een bakje koffie, een hapje eten wat meestal allemaal inclusief de entree prijs zit. Of even een sauna rondje. Sommige SC hebben ook een zwembad, stoomcabine, jacuzzi, en masseur (die laatste is wel apart betalen).

Je kunt dan ontspannen de dames bekijken en als je in eentje geinteresseerd bent even op een bankje eerst kennis met elkaar maken en vragen wat er mogelijk is.
Bij sommige clubs, zoals Magnum en Oceans proberen de dames 100p30 en van alles extra's te rekenen. Maar bij sommige clubs zoals Acapulco Gold (40p30), Penelope (40p30), Bernds, Babylon (1e half uur 60 en elk aansluitende 30 min 50 euro) en Venus (50p30) krijg je meestal ouderwets goeie service van de standaard prijs.
En bij Venus was er ook zo iets dat de dames meestal de kamertijd volmaken. Vroeg de kamer afkomen is vaak een signaal voor de club dat er iets misschien niet helemaal naar tevredenheid was. Dus geregeld dat de dames de tijd volmaken door nog even bij je te komen liggen.

En bij een SC is het vaak ook 1x een hoogtepunt voor een kamertje van 30 minuten. Maar als je er bijvoorbeeld er nog een half uurtje aan vast plakt, dan zit er nog een hoogtepunt als je dat bespreekt.
Sommige klapeksters proberen je wel eens wijs te maken dat als je van te voren 1 uur hebt afgesproken, dat er maar 1 hoogte punt inbegrepen is. Dus meestal begin ik met een half uurtje en als het leuk is, laat ik de klok doorlopen of verleng ik.

Verschil met ramen en privé ontvangst bij een saunaclub is dat je namelijk achteraf pas hoeft te betalen. Dus geen gestress dat je tijd er bijna op zit of telkens naar je portmonnee moet grijpen om 'de parkeermeter bij te vullen'.

En een saunaclub is op de entree na best laagdrempelig. Niet zoals bij een champagne club waar je dure drankjes moet bestellen ofzo.
Lees maar wat verslagjes op het forum om een idee te krijgen.

Veel succes met je zoektocht naar een leuke(re) p6 ervaring. Ik denk dat je die zo maar eens bij een SC kunt vinden. Zelf was ik ook overgestapt van de ramen naar de saunaclubs.

WANDELAAR5
12 september 2022, 15:44
Vanuit Leeuwarden?

Manbijtkat
12 september 2022, 21:08
2 uur en een kwartiertje rijden naar bijv. Venus. Zelf doe ik er ook zoiets over, het is te doen maar uiteraard niet optimaal.

KeesN
12 september 2022, 22:55
En 2 uur en een kwartiertje terug rijden. Vergeet niet de brandstofkosten mee te nemen. Ik ga dan liever voor dat bedrag 2 keer naar dames dichtbij.

Dennis
13 september 2022, 07:33
En dat is nu juist de discussie KeesN. Iemand uit Bolsward heeft andere opties dan iemand uit Groningen. Ikzelf zou, het beperkte aanbod in Leeuwarden en Groningen in ogenschouw nemend, liever een keer overslaan en dan in Duitsland een goede sessie beleven. Dat hoeft niet perse een SC/ FKK te zijn (in Osnabrück en Dorsten zijn acceptabele clubs) dat kan ook een raambuurt in het Ruhrgebied zijn of een priveclub in Nordhorn of een priveadres in Bremen. Zeker in Bremen is een groot aanbod van hele mooie dames (met ook goede service). Maar inderdaad, je zit wel ff in de auto. Ieder z'n ding. Leeuwarden heeft z'n Walhalla, maar dat is het niet

mentholbear
13 september 2022, 17:29
Vanuit Leeuwarden?

Ik zit ook 5 A 6 uur in de auto om een Duitse club of die in Limburg te bereiken. Voor een dagje uit heb ik t er wel voor over.

Henkie53
4 oktober 2022, 12:25
Dat niemand het heeft over het feit dat Esperanza binnenkort weer opengaat.

schoolmeester
4 oktober 2022, 17:20
Zijn geruchten.

onder de brug
8 oktober 2022, 17:51
vandaag een rondje ramen gedaan lwd triest sneek diep triest alkmaar ook triest
vanavond maar een escort bellen

Moontanner
13 oktober 2022, 10:29
Aanstaande zaterdag gaat Eperanza weer open Ben nu in Hofje dus hou het kort

KeesN
13 oktober 2022, 12:01
Lege kamers genoeg dus. Ben benieuwd welke dames daar dan aanwezig zullen zijn. Laatste ronde Leeuwarden is nog niet eens de helft bezet.

onder de brug
13 oktober 2022, 15:19
Lege kamers genoeg dus. Ben benieuwd welke dames daar dan aanwezig zullen zijn. Laatste ronde Leeuwarden is nog niet eens de helft bezet.
ik hoop een bus vol jong vers vlees uit het oostblok
met alle respect maar wat er nu zit kom je echt niet meer voor naar de weaze
op een enkeling daar gelaten

Moontanner
13 oktober 2022, 15:57
Daar is wel kans op want er komt een Oost-Europese dame op als beheerster. Een grote blonde dame met nogal wat uitstraling. Loopt er al rond.

Ach en verder is het wel weer spannend. Gewoon nog een paar nachtjes slapen en we zien het. :)

KeesN
13 oktober 2022, 18:00
ik hoop een bus vol jong vers vlees uit het oostblok

Ik hoop een personenauto vol met leuke Hollandse dames. Over oostbloksters laat ik me niet uit maar die hebben we al zoveel dat ik veel te ver moet rijden voor een puur natuur Hollandse meid.

Moontanner
14 oktober 2022, 06:45
Gisteren ook nog gezien dat er zware bouwactiviteiten zijn in Reigerstraat 11. Dat is het tot dusverre dichtgetimmerde krot rechts naast de trap van Love en Joy en links van het draaihek naar Hofje. Op de hoek dus van Reigerstraat en de Ayttasteeg. Het zit volgens mij deels onder Love en Joy want L en J zit op de verdieping.

Het krot was vroeger een bordeel. Ik gok nu huisvesting.

Manbijtkat
15 oktober 2022, 15:00
Was vandaag voor zaken in Leeuwarden, en ook even rondgekeken op de Waeze. Esperanza is inderdaad weer open. Zaten maar 2 meiden, ik geloof de blonde Camilla die eerst in Love n Joy zat, en de donkere dame genaamd Rose. Qua inrichting is er naar mijn insziens nauwelijks iets veranderd. Zelfs de oude covid stickers zaten nog overal. Verder zat Walhalla helemaal vol met oude latinas, in Hofje zaten er zo'n 6 latinas. Love n Joy 5 Roemeense dames.

KeesN
15 oktober 2022, 16:50
Thanks Manbijtkat. Scheelt mij weer een reis. Geen veranderingen dus. De vaste oudere Latinas en de vaste groep Roemeense dames die er al jaren zijn. Even afwachten of dit nog nieuwkomers aantrekt of dat er alleen wat "oudgedienden" verplaatsen.

Haradamannetje
15 oktober 2022, 21:28
''Er komen een hoop dames aan'' is mij verteld.
We gaan het meemaken.

Eigenjawel
15 oktober 2022, 21:47
Heeft love &joy nieuwe beheerders? Ik was er vanavond en zag niet dezelfde koppen. Esperanza open maar idd maar twee aanwezig. Wel gek om zo in je eentje door dat lege gebouw te zwerven.

schoolmeester
16 oktober 2022, 05:14
Er komen een hoop dames aan......
Kan natuurlijk ook met het gewicht te maken hebben.....

Groet, schoolmeester.

Dennis
16 oktober 2022, 06:34
Het is goed om te lezen dat Esperanza weer open is. Had Moontanner toch (weer) gelijk [emoji106][emoji6]

Dat de bezetting nog niet gelijk top is, behoeft geen verbazing. Ook de dames zullen pas komen als ze (zeker) weten dat Esperanza weer open is.

Daarnaast zijn raambuurten niet meer wat ze ooit waren. Zelfs befaamde buurten als Antonius Strasse (Aken), Aarschotstraat (Brussel) en de Vulkanstrasse (Duisburg) zijn in verval, naast hetgeen wat we elders in Nederland zien en in het noorden ook in Groningen.

Toch brengen nieuwe dames weer wat reuring en wandelaars naar de Weaze. Ik ga zelf volgende week een keer kijken. Ook fijn om gewoon eens weer een bordeel binnen te lopen zonder een handvol Euros te verliezen. Die besteed ik namelijk liever bij de dames dan bij een draaihek. Misschien dat dat feit de dames ook doet beseffen dat ze beter in een Esperanza kunnen werken dan in een pand waar wandelaars telkens geld in een draaihek moeten gooien, wat ze niet altijd willen of kunnen.

jope
19 oktober 2022, 18:58
Door Moontanner in Esperanza gezien.

107 Sonia Slanke blonde vriendelijke Roemeense (sterretje tattoo op de rug) aanwezig 19-10
106 Patience Afrikaanse. Aanwezig 19-10
In Esperanza 14 schijnt Camilla (Nederlands/Poolse) te zitten, maar niet gezien.
NB alle 3 de dames zijn van voorheen Love en Joy. Gevlucht voor de hoge kamertarieven daar.

Dames Walhalla peinzen er niet over om over te stappen. Hebben het daar veel te goed. Met Tom als verhuurder.
Dames Hofje kijken de kat nog even uit de boom.

Aangezien ik niet aanwezig/afwezig update dit bericht verplaatst naar algemeen om vervuiling te voorkomen.

Wederom dank voor de nuttige update,

Blij dat Esp. weer open is, hopelijk spoedig wat meer kamers bezet.
Ervan uitgaande dat beide gedeeltes weer open zijn gegaan zijn er beneden 38 kamers en 18 boven.

Ik kan mij voorstellen dat de andere dames voorzichtig zijn om te verplaatsen,
ik vermoed dat ze daarna in de andere huizen niet meer welkom zijn mocht Esp toch weer (moeten) sluiten.

Misschien komen spoedig weer "oude" bekenden terug inclusief de dames die niet meer welkom zijn in 1 van de andere huizen.
Voor de bezoekers die telefoonnummers hebben van dames misschien ff aan de dame melden dat Esp. open is.

Ik weet van de dames die achter een betaalpoort zitten dat deze de gevraagde minimumprijs moeten hanteren,
zo niet wordt je de kamer uitgezet.
Ook is het de vraag of de 2 betaalpoort huizen de € 50,00 is stand gaan houden indien Esp. lagere instaptarieven hanteert.

Ik ben trouwens best nieuwsgierig wat de kamerhuurprijzen zijn (als dit gepubliceerd mag worden) en hoe het met bv. Hester is geregeld,
ze is er 2 dagen in de week en kan mij niet voorstellen dat ze voor 7 dagen betaald.

greez

Dijk
19 oktober 2022, 21:10
Door Moontanner in Esperanza gezien.

107 Sonia Slanke blonde vriendelijke Roemeense (sterretje tattoo op de rug) aanwezig 19-10
106 Patience Afrikaanse. Aanwezig 19-10
In Esperanza 14 schijnt Camilla (Nederlands/Poolse) te zitten, maar niet gezien.
NB alle 3 de dames zijn van voorheen Love en Joy. Gevlucht voor de hoge kamertarieven daar.

Dames Walhalla peinzen er niet over om over te stappen. Hebben het daar veel te goed. Met Tom als verhuurder.
Dames Hofje kijken de kat nog even uit de boom.

Aangezien ik niet aanwezig/afwezig update dit bericht verplaatst naar algemeen om vervuiling te voorkomen.

Wederom dank voor de nuttige update,

Blij dat Esp. weer open is, hopelijk spoedig wat meer kamers bezet.
Ervan uitgaande dat beide gedeeltes weer open zijn gegaan zijn er beneden 38 kamers en 18 boven.

Ik kan mij voorstellen dat de andere dames voorzichtig zijn om te verplaatsen,
ik vermoed dat ze daarna in de andere huizen niet meer welkom zijn mocht Esp toch weer (moeten) sluiten.

Misschien komen spoedig weer "oude" bekenden terug inclusief de dames die niet meer welkom zijn in 1 van de andere huizen.
Voor de bezoekers die telefoonnummers hebben van dames misschien ff aan de dame melden dat Esp. open is.

Ik weet van de dames die achter een betaalpoort zitten dat deze de gevraagde minimumprijs moeten hanteren,
zo niet wordt je de kamer uitgezet.
Ook is het de vraag of de 2 betaalpoort huizen de € 50,00 is stand gaan houden indien Esp. lagere instaptarieven hanteert.

Ik ben trouwens best nieuwsgierig wat de kamerhuurprijzen zijn (als dit gepubliceerd mag worden) en hoe het met bv. Hester is geregeld,
ze is er 2 dagen in de week en kan mij niet voorstellen dat ze voor 7 dagen betaald.

greez

Beide gedeeltes van esperanza zijn open inderdaad

Dijk
19 oktober 2022, 21:26
Sowieso nooit gesnapt dat de oude latinas met een instaptarief van 50 de kost kunnen verdienen. Het kan je smaak zijn maar wat ik vandaag aantrof zou menig wandelaar niet vrolijk van worden. Hopen op betere tijden en nieuwe aanwas in ljouwert

Dennis
20 oktober 2022, 05:36
Zoals bekend zijn na de lockdown de prijzen verhoogd van € 30/35 naar € 50. Toegegeven, een verhoging was terecht (€ 40 zou ik acceptabel gevonden hebben), maar direct naar € 50 is gewoon hebzucht en dus laten diegenen die dit bedacht hebben zich van hun slechte kant zien. Waarschijnlijk zijn de kamerprijzen verhoogd en is de dames verteld/ opgelegd het instaptarief ook te verhogen, zodat de hogere kamerprijs dan met evenveel klanten kon worden terugverdiend. Of zoiets...

Met het grootste bordeel gesloten was er ook weinig concurrentie, konden de dames dus ook niets anders en wandelaars ook niet. Ja, Walhalla. Maar dat is klein en kent vooral oudere en soms gezette Latinas en dat is niet ieders 1e keus.

De vraag die Dijk (welkom!) zich stelt (hoe de dames met € 50 überhaupt geld kunnen verdienen) is terecht. Maar misschien ook naïef van ons. De dames willen liever € 50 verdienen dan € 35. En als ze een verhaal wordt opgespeld waarin ze ondanks hogere kamerprijzen ook meer kunnen gaan verdienen, dan zijn zij natuurlijk "voor".

Ik ben blij dat Esperanza weer open is. Hopelijk komen er meer dames. Ik ben wel benieuwd wat de energieprijzen gaan doen voor de bordelen. Dan zouden de prijzen nog verder omhoog gaan (kamerhuur en prijs van een bezoek). Dat lijkt me momenteel ook niet terecht, laat staan wenselijk.

KeesN
20 oktober 2022, 09:43
Elders in het land beginnen de prijzen ook bij 50, waarom zou dat in Leeuwarden niet zo zijn? Uitzonderingen voor 30/40 zullen er altijd wel zijn maar vaak is daar dan ook een reden voor.

Dennis
20 oktober 2022, 10:19
Elders in het land beginnen de prijzen ook bij 50, waarom zou dat in Leeuwarden niet zo zijn? Uitzonderingen voor 30/40 zullen er altijd wel zijn maar vaak is daar dan ook een reden voor.Locatie, locatie, locatie.

En niet te vergeten prestatie, presentatie en aanbod . Met de grootste respect; een 100 kg. zware 50 jaar oude Latina is iets anders als een 50 kg wegende 23 jarige Pamela Anderson lookalike. En een Peugeot 108 uit 2007 brengt je evengoed van Leeuwarden naar Maastricht als een 2022 Mercedes S500. Maar toch is er verschil

En historisch lagen de prijzen in Leeuwarden altijd lager. Waarom zou dat nu anders moeten?

KeesN
20 oktober 2022, 11:37
Locatie, locatie, locatie.
En historisch lagen de prijzen in Leeuwarden altijd lager. Waarom zou dat nu anders moeten?

Omdat veel wandelaars graag wat keuze houden in Leeuwarden i.p.v. de dames die er al jaren zijn.

Lege kamers voldoende, nu nog nieuwe dames die er willen werken (en er wat kunnen verdienen).

onder de brug
20 oktober 2022, 14:45
Zoals bekend zijn na de lockdown de prijzen verhoogd van € 30/35 naar € 50. Toegegeven, een verhoging was terecht (€ 40 zou ik acceptabel gevonden hebben), maar direct naar € 50 is gewoon hebzucht en dus laten diegenen die dit bedacht hebben zich van hun slechte kant zien. Waarschijnlijk zijn de kamerprijzen verhoogd en is de dames verteld/ opgelegd het instaptarief ook te verhogen, zodat de hogere kamerprijs dan met evenveel klanten kon worden terugverdiend. Of zoiets...

Met het grootste bordeel gesloten was er ook weinig concurrentie, konden de dames dus ook niets anders en wandelaars ook niet. Ja, Walhalla. Maar dat is klein en kent vooral oudere en soms gezette Latinas en dat is niet ieders 1e keus.

De vraag die Dijk (welkom!) zich stelt (hoe de dames met € 50 überhaupt geld kunnen verdienen) is terecht. Maar misschien ook naïef van ons. De dames willen liever € 50 verdienen dan € 35. En als ze een verhaal wordt opgespeld waarin ze ondanks hogere kamerprijzen ook meer kunnen gaan verdienen, dan zijn zij natuurlijk "voor".

Ik ben blij dat Esperanza weer open is. Hopelijk komen er meer dames. Ik ben wel benieuwd wat de energieprijzen gaan doen voor de bordelen. Dan zouden de prijzen nog verder omhoog gaan (kamerhuur en prijs van een bezoek). Dat lijkt me momenteel ook niet terecht, laat staan wenselijk.
door mensen als jij blijven de dames wel weg 50 euro(bruto) vindt ik een normaal bedrag daar ga je toch niet over zeuren blijf dan thuis
in de supermarkt of bij de pomp betaal je toch ook wat ze vragen ( beter duur dan niet te krijgen) onderhandelen bij de dames vindt ik heeeel aso

Dennis
20 oktober 2022, 15:41
door mensen als jij blijven de dames wel weg 50 euro(bruto) vindt ik een normaal bedrag daar ga je toch niet over zeuren blijf dan thuis
in de supermarkt of bij de pomp betaal je toch ook wat ze vragen ( beter duur dan niet te krijgen) onderhandelen bij de dames vindt ik heeeel aso

Waarvan akte.

Ik onderhandel niet, ik betaal wat ze verlangen. Maar ik bepaal wel waar ik mijn geld besteed. En dat is niet perse in Leeuwarden. Keuze genoeg. Zo werkt dat. Ik ben namelijk niet verplicht in Leeuwarden te neuken omdat jij dat graag wilt.

Maar van een vragenontwijkend iemand met 0 kennis van zaken, neem ik sowieso niets aan. "Esperanza gaat nooit meer open, ik heb met de wethouder gesproken". Ik zou nog maar eens op gesprek gaan ...

En het is "ik vind", niet "ik vindt"

Dennis
20 oktober 2022, 17:12
Omdat veel wandelaars graag wat keuze houden in Leeuwarden i.p.v. de dames die er al jaren zijn.

Lege kamers voldoende, nu nog nieuwe dames die er willen werken (en er wat kunnen verdienen).Dat juich ik ook toe. Maar Groningen is ook niet bepaald "booming". En andere steden ook niet. Waarom dus sommige wandelaren denken dat Leeuwarden de 1e keus is voor dames, dat ontgaat me. Eerst proberen de dames (voor zover we over Nederland spreken, wat al een dingetje is) Amsterdam en Den Haag. Daarna misschien Eindhoven en Groningen. En dan pas Doetinchem of Leeuwarden. Als eerder genoemde steden al de ramen nauwelijks (of gewoon niet) vol bezet krijgen, waarom Leeuwarden dan wel? Het is naïef om te denken dat meer betalen in Leeuwarden een beter en gevarieerd aanbod oplevert. Is nooit zo geweest en zal ook nooit zo worden (en al helemaal niet in de huidige "prostitutie is mensonterend" politieke opvatting).

Van mij mogen de dames € 50 vragen. Ik heb haast tot vervelens toe verkondigd genoeg alternatieven te hebben. Zeker niet goedkoper, maar sommigen veronderstellen dat het enkel daar om gaat . Nee, ik kan me het makkelijk permitteren, maar ik wil voor het geld wel een leuke ervaring.

firm
20 oktober 2022, 20:06
Die krijg je vanzelf als je meer betaalt.

Ik kan het me nu ook makkelijk permitteren, dat was 10 jaar terug anders. Nu ik meer met geld strooi, zo lijkt het soms, merk ik wel degelijk een verschil in service van de dames. Er is veel mogelijk als je begint bij 100 euro. En na afloop 20 euro fooi geven, of meer, betekent de volgende keer een nog beter feestje.
Althans, zo zijn mijn ervaringen de laatste tijd.

Jekkor
20 oktober 2022, 20:55
Na Esperanza lijkt er nog meer positief nieuws te komen voor ons als wandelaars. Was vandaag bij Christina en zij vertelde dat Heerenveen waarschijnlijk weer open gaat. Ze zat daar voor de sluiting ook al en zou direct weer teruggaan als het zover is. Ik was wel een beetje sceptisch omdat ik dacht dat Heerenveen definitief verleden tijd is na al de berichtgevingen in de media. Maar ze was zeer stellig want ze had het van de baas van Hofje vernomen, waar ze ook een slaapruimte van huurt. Oude tijden lijken te herleven!

Gerardkaaskop
21 oktober 2022, 21:21
Wie is Christina ? Ken wel een Hongaarse ? Claudia zat in Walhalla nr 1 , Scheen voor decorona ook in heerenveen gewerkt te hebben.

Gerardkaaskop
21 oktober 2022, 21:36
Camilla zat in l&y ook in kamer 14 En zat voo de Corona ook veel op kamer 14 in Ezperanza . Camilla werkt een weel wel en n week wel. Ik ken Camilla al jaren en is een heel aardige vrouw.

Gerardkaaskop
22 oktober 2022, 20:46
Na Esperanza lijkt er nog meer positief nieuws te komen voor ons als wandelaars. Was vandaag bij Christina en zij vertelde dat Heerenveen waarschijnlijk weer open gaat. Ze zat daar voor de sluiting ook al en zou direct weer teruggaan als het zover is. Ik was wel een beetje sceptisch omdat ik dacht dat Heerenveen definitief verleden tijd is na al de berichtgevingen in de media. Maar ze was zeer stellig want ze had het van de baas van Hofje vernomen, waar ze ook een slaapruimte van huurt. Oude tijden lijken te herleven!

Hoop met jou dat oude tijden terug komen. Was rond 5 uur vandaag in Groningen. Niet veel open helaas. Was veel antiek, Maar gelukkig ook wat jonger vlees.

Gerardkaaskop
22 oktober 2022, 21:28
Kan iemand mij vertellen waarom mijn berichten niet in beeld komen ?

Willem2
23 oktober 2022, 22:32
Kan iemand mij vertellen waarom mijn berichten niet in beeld komen ?

Om spam berichten tegen te gaan worden de eerste 5 berichten van nieuwe leden pas vrijgegeven nadat ze gelezen zijn door een admin.

Moontanner
26 oktober 2022, 06:04
Het is me al vaker opgevallen dat op Leeuwarden Ramen géén Leeuwarders zitten. In de zin van 'wonen er'. Een of twee uitzonderingen daargelaten. Ikzelf ben ook geen Leeuwarder.
En mannen die iets inhoudelijks willen bijdragen zijn er ook nauwelijks. De meesten wachten totdat iemand anders wat schrijft- zoals ik nu- en plaatsen daar dan hun opmerkingen bij.

Dus hulde aan die enkelingen die uit eigen beweging nog wel wat bijdragen.

Op dit moment is voor mij de brandende vraag: hoe ontwikkelt zich de situatie in Esperanza? Ik ben daar nl. erg bezorgd over. De laatste keer (vorige week) dat ik er was, zaten er slechts drie dames. Als je dan rekent dat het al tenminste vanaf de 1e oktober bekend is dat het weer open zou gaan, en dus nu ook al plm. een maand bekend in de netwerken van de dames, hadden er nu al veel meer moeten zitten.

Omgekeerd geredeneerd: dat ze er nu nog niet zitten, betekent dat ze ook niet meer zullen komen en dat Esperanza zal sterven in de dop.

En zie ook hoe het 'Sneek' is vergaan. Is na heropening constant dood of bijna dood.

En nu weer zijn er geruchten (waarschijnlijk waar) dat Heerenveen weer open gaat. Misschien zelfs dat het vandaag al wel open is. Ook daar zal het de vraag zijn of er dames zijn die het aandurven in een dood pand gaan zitten te wachten op klandizie. Bijv van Claudia Wahalla 1 (voormalig Heerenveen) schat ik in dat die in Walhalla blijft.

NB Er is op dit moment ook nog iemand bezig met Moulin Rouge. Zelfde verhaal. Het kan wel weer open, maar waarschijnlijk geen dames. Dus wie durft dat zakelijk aan?

Over Esperanza nog: Dames huren daar een kamer voor 70 E. (reken plm 60 voor de werkkamer en 10 voor een slaapplek inpandig) . De dagelijkse leiding is nu Russisch. :gruebel:
Tarieven van de dames zijn daar net als in Walhalla vrij. Dus ook voor minder dan 50. Probeer Rose/Patience maar eens. Dat gaat echt wel door voor 30 of nog minder...Of je daarna blij weer uit Leeuwarden vertrekt is dan te bezien, maar het kan.

jope
26 oktober 2022, 08:59
Esperanza is zoals al gemeld is weer open,
bij mijn bezoek tussen 12.00 en 14.00 uur slechts 2 dames aanwezig.
In de gang van Esp. hangt een papiertje met daar op de regel dat dames minimaal €50,00 moeten vragen,
indien op camerabeelden te zien is dat er minder wordt afgerekend moet de dame de kamer verlaten.
Hier is (misschien) werk voor de jurist, volgens mij is het verboden om een verplichte prijs te hanteren
evenzo bij Love & Joy en het Hofje met hun onderlinge prijsafspraak.

Zoals Moontanner al zegt is het bij Esp. te rustig zeker gezien dat de opening al enige tijd geleden is en is het de vraag hoe groot de buffer is van de (geld)sponsor.

Wat mij opvalt in de negatieve zin is dat de gebruikers meer en meer zichtbaar aanwezig zijn in de omgeving en dat er zichtbaar gedeald en gebruikt wordt.
Gisteren bij het verlaten van Walhalla zie ik dat er op 3 (verschillende) plaatsen gedeald wordt.
Bij het terug lopen naar mijn auto enkele gebruikers een joint draaiend en 1 iets anders maar voldoende afgeschermd om te zien wat het precies is,
iets met een pijpje en vuur??
Allicht is hier wel nuttig werk voor De hoogedelachtbare heer Buma te doen.

schoolmeester
26 oktober 2022, 09:45
Het is een kwestie van tijd voordat alle raambeurten in Nederland gesloten zijn.
Is niet negatief bedoeld, maar gewoon realiteit.
Kijk naar het verleden: Utrecht dicht, Arnhem dicht en Deventer nog slechts een raam of 5 momenteel, vroeger 30-35 ramen.
En Nijmegen is de laatste jaren ook zeer rustig.

Groet, schoolmeester.

Moontanner
26 oktober 2022, 12:18
Ik vroeg me nog wel af of het papier (basistarief 50) dat Jope heeft zien hangen in Esperanza het papier is dat daar altijd al hing.

Er hangt nl al jaren zo'n papier maar het werd nooit gehandhaafd.

En antwoord op Jope zijn vraag mag dit juridisch zo'n instaptarief? Ja dat mag.

onder de brug
26 oktober 2022, 15:17
met alle respect wat er nu in lwd achter de ramen zit is toch 2 x niks
normaal door de panden lopen is onmogelijk de dames smeken je om binnen te komen
er is genoeg aanbod aan thuisontvangst en escort in het noorden
het zou een ramp zijn als ze kinky op zwart zetten

onder de brug
26 oktober 2022, 15:20
Esperanza is zoals al gemeld is weer open,
bij mijn bezoek tussen 12.00 en 14.00 uur slechts 2 dames aanwezig.
In de gang van Esp. hangt een papiertje met daar op de regel dat dames minimaal €50,00 moeten vragen,
indien op camerabeelden te zien is dat er minder wordt afgerekend moet de dame de kamer verlaten.
Hier is (misschien) werk voor de jurist, volgens mij is het verboden om een verplichte prijs te hanteren
evenzo bij Love & Joy en het Hofje met hun onderlinge prijsafspraak.

Zoals Moontanner al zegt is het bij Esp. te rustig zeker gezien dat de opening al enige tijd geleden is en is het de vraag hoe groot de buffer is van de (geld)sponsor.

Wat mij opvalt in de negatieve zin is dat de gebruikers meer en meer zichtbaar aanwezig zijn in de omgeving en dat er zichtbaar gedeald en gebruikt wordt.
Gisteren bij het verlaten van Walhalla zie ik dat er op 3 (verschillende) plaatsen gedeald wordt.
Bij het terug lopen naar mijn auto enkele gebruikers een joint draaiend en 1 iets anders maar voldoende afgeschermd om te zien wat het precies is,
sorry jope maar er is geen enkele camera of wat dan ook die kan zien of weet wat jij de dame betaald zou niet best zijn

onder de brug
26 oktober 2022, 15:23
Het is me al vaker opgevallen dat op Leeuwarden Ramen géén Leeuwarders zitten. In de zin van 'wonen er'. Een of twee uitzonderingen daargelaten. Ikzelf ben ook geen Leeuwarder.
En mannen die iets inhoudelijks willen bijdragen zijn er ook nauwelijks. De meesten wachten totdat iemand anders wat schrijft- zoals ik nu- en plaatsen daar dan hun opmerkingen bij.

Dus hulde aan die enkelingen die uit eigen beweging nog wel wat bijdragen.

Op dit moment is voor mij de brandende vraag: hoe ontwikkelt zich de situatie in Esperanza? Ik ben daar nl. erg bezorgd over. De laatste keer (vorige week) dat ik er was, zaten er slechts drie dames. Als je dan rekent dat het al tenminste vanaf de 1e oktober bekend is dat het weer open zou gaan, en dus nu ook al plm. een maand bekend in de netwerken van de dames, hadden er nu al veel meer moeten zitten.

Omgekeerd geredeneerd: dat ze er nu nog niet zitten, betekent dat ze ook niet meer zullen komen en dat Esperanza zal sterven in de dop.

En zie ook hoe het 'Sneek' is vergaan. Is na heropening constant dood of bijna dood.

En nu weer zijn er geruchten (waarschijnlijk waar) dat Heerenveen weer open gaat. Misschien zelfs dat het vandaag al wel open is. Ook daar zal het de vraag zijn of er dames zijn die het aandurven in een dood pand gaan zitten te wachten op klandizie. Bijv van Claudia Wahalla 1 (voormalig Heerenveen) schat ik in dat die in Walhalla blijft.

NB Er is op dit moment ook nog iemand bezig met Moulin Rouge. Zelfde verhaal. Het kan wel weer open, maar waarschijnlijk geen dames. Dus wie durft dat zakelijk aan?

Over Esperanza nog: Dames huren daar een kamer voor 70 E. (reken plm 60 voor de werkkamer en 10 voor een slaapplek inpandig) . De dagelijkse leiding is nu Russisch. :gruebel:
Tarieven van de dames zijn daar net als in Walhalla vrij. Dus ook voor minder dan 50. Probeer Rose/Patience maar eens. Dat gaat echt wel door voor 30 of nog minder...Of je daarna blij weer uit Leeuwarden vertrekt is dan te bezien, maar het kan.

waar een mens zich druk om kan maken

Moontanner
26 oktober 2022, 16:21
Ik meende trouwens dat op dat papier stond dat als de camera's registreren dat je bij een dame aan de deur onderhandelt over een prijs lager dan 50 en de dame stemt in, dat ze dan de kamer opgezegd krijgt. Alle gangen in de huizen worden bestreken door camera's. Dus als je aan het onderhandelen slaat, doe dat dan discreet. Dus geen drie vingers in de lucht of twee of anderhalf..... Ik weet ook niet of die dingen geluid registreren. En er loopt ook personeel rond dat weleens wat ziet of hoort.

Op de kamers zelf hangen- zo wil ik toch hopen- geen spycams. Met sommige dames kun je trouwens wel afspreken dat je opnames maakt maar dat is weer een ander verhaal.

Ach en verder, onder de brug, maak ik me nergens druk over.

Moontanner
26 oktober 2022, 17:23
............

Jope zie dit:

https://lc.nl/friesland/leeuwarden/Woning-in-Leeuwarden-waarin-drugsdealer-uit-Limburg-vaak-verbleef-voor-duur-van-zes-maanden-gesloten-28008481.html

NB Zuidergrachtswal is vlakbij de Weaze.
Dus die Buma zit er echt wel bovenop hoor.

Henkie53
26 oktober 2022, 18:20
Ik meende trouwens dat op dat papier stond dat als de camera's registreren dat je bij een dame aan de deur onderhandelt over een prijs lager dan 50 en de dame stemt in, dat ze dan de kamer opgezegd krijgt. Alle gangen in de huizen worden bestreken door camera's. Dus als je aan het onderhandelen slaat, doe dat dan discreet. Dus geen drie vingers in de lucht of twee of anderhalf..... Ik weet ook niet of die dingen geluid registreren. En er loopt ook personeel rond dat weleens wat ziet of hoort.

Op de kamers zelf hangen- zo wil ik toch hopen- geen spycams. Met sommige dames kun je trouwens wel afspreken dat je opnames maakt maar dat is weer een ander verhaal.

Ach en verder, onder de brug, maak ik me nergens druk over.

In het ene bericht zeg je dat de dames vrij zijn in het bepalen van een vergoeding en in het andere bericht begin je over 50 euro. Wat is het nou? In Walhalla is het trouwens vanaf 30 euro. Wel erg weinig gezien de inflatie van 20%. Allemaal vanwege die geweldige EU!

Bartjansen
26 oktober 2022, 18:36
Dat esperanza nu zowat leeg is: ik neem toch aan dat de uitbater commercieel denkt en niet maar hoopt dat het vanzelf goedkomt? Ik ga er daarom vooralsnog vanuit dat het misschien nog even duurt, maar dat het echt wel voller wordt

schoolmeester
26 oktober 2022, 18:38
De dames worden voller, niet de kamers.

snapper
26 oktober 2022, 20:10
De dames worden voller, niet de kamers. Niks mis met beetje vlees ,beter dan gratenbak, iets volle dames liggen lekkerder ...gr Snapper

onder de brug
27 oktober 2022, 15:23
[QUOTE=Moontanner;799191]Ik meende trouwens dat op dat papier stond dat als de camera's registreren dat je bij een dame aan de deur onderhandelt over een prijs lager dan 50 en de dame stemt in, dat ze dan de kamer opgezegd krijgt. Alle gangen in de huizen worden bestreken door camera's. Dus als je aan het onderhandelen slaat, doe dat dan discreet. Dus geen drie vingers in de lucht of twee of anderhalf..... Ik weet ook niet of die dingen geluid registreren. En er loopt ook personeel rond dat weleens wat ziet of hoort.

vanmorgen een dame in alkmaar bezocht (voorheen lwd) was een topdate
maar het is haar te rustig daar.
over prijzen en handelingen weten de dames onderling helemaal niks
de beheerder houd zich ook niet bezig wat de dames vragen en doen
alles wat de dames en beheerders kunnen weten komt van dit forum , dames zitten er niet op te wachten
ik hoop dat jullie er een beetje rekening mee willen houden
willem 2 had een goed idee houd het bij een potje pimpampetten of ganzebord of niet w

Speedmaster29
27 oktober 2022, 19:12
Vandaag bij Nicol hofje 20 geweest.
Ze is wat ouder, maar ze kan heerlijk pijpen zc.
Neuken bij haar is ook altijd wel lekker.
Ze is wel een beste pijpkoningin.

Moontanner
28 oktober 2022, 07:16
@Onder de brug.

Jammer. Een volledig geflopt bericht van je hiervoor onder # 1217.
Kan gebeuren. Quote beschadigd. Maar ik begrijp enigszins waar je het over hebt. Al kan men dat nooit zeker weten..

De doelstelling van IJsberen is echter het informeren van elkaar. Binnen de forumregels. Het vermelden van een prijs in een topic of het praten over prijzen in het algemeen, valt daaronder. Dus daar gaan ik gewoon mee door als het zo uitkomt.

NB Moderator Willem 2 vroeg kennelijk vanuit die doelstelling jou bij jouw opschepperig verhaal over Cleo (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58816-Cleo&p=797865#post797865) daarom ook om wat meer info.

En laten we wel wezen, kijkend naar jouw geschiedenis zien we dat jij als het jou uitkomt, wel degelijk zelf ook concrete prijzen noemt.

Ook nu trouwens weer net als bij Cleo. Geheimzinnig praten over een dame (voorheen Lwrd) die je zou hebben bezocht in Alkmaar.

Moontanner
29 oktober 2022, 09:10
Gisteren zat er in Esperanza 1 nieuwe dame. Boven in kamer 017. Ze had de gordijnen dicht maar ik denk een Latina. Verder alleen de Afrikaanse aanwezig. Ik neem aan dat Sonia en Camilla binnenkort ook wel weer opduiken. Dus dan in totaal 4.

Verder in de wandelgangen toch enig optimisme dat het goed gaat komen.

KeesN
29 oktober 2022, 12:12
Gisteren alleen mevrouw Patience gezien in Esperanza. Sonia en Camilla komen vanuit L&J maar het zou kunnen dat ze zomaar weer retourtje naar huis hebben genomen. L&J veel gordijnen gesloten of misschien bezet maar aanwezig alleen de Roemeense zigeuners waar ik door slechte ervaringen geen zin in heb.
Walhalla niet geweest maar ook altijd hetzelfde. Ze moeten als Esperanza inzetten op meer Aziatische of enkele Nederlandse dames. Desnoods met een startsubsidie. Komt er zeker meer mannelijk publiek op af dan nu.

NickAnonymous
29 oktober 2022, 15:19
Nu esperanza weet open is verwacht ik toch dat oude/Nieuwe dames komen want sinds mei zitten dezelfde dames

Moontanner
29 oktober 2022, 16:41
Ze verwachten daar kennelijk nog wel toestroom want ze hebben naast de Russische beheerster nu ook een Bulgaarse beheerster aangesteld. Deze beheerster spreekt naar verluidt ook Spaans. Dat is dus handig voor de latina's en Spaansen. Heb de dame nog niet gezien. Het zou een Bulgaarse dame zijn die voorafgaand aan de sluiting als dvp in Esperanza heeft gewerkt. :gruebel:

Hoorde dat er wel aanmeldingen binnen komen maar dat het tegenwoordig niet meer zo simpel gaat als vroeger. Vroeger liepen ze binnen met hun paspoortje en 5 minuten later waren ze aan het werk. De gemeente wil nu beter dan vroeger weten wie er aan het werk is. Ik hoop dat beide dames zich een beetje door de bureaucratische hobbels weten te worstelen.

Duurt even.

onder de brug
29 oktober 2022, 18:33
dames die willen werken achter de ramen moeten zich in schrijven bij de gemeente
en in schrijven bij de kvk is al jaren zo en dan betalen ze keurig de belastingen moeten wij ook
met andere woorden is maar goed ook geen gedwongen sexwerkers meer achter de ramen is voor ons ook beter toch

Sparki
30 oktober 2022, 19:08
dames die willen werken achter de ramen moeten zich in schrijven bij de gemeente
en in schrijven bij de kvk is al jaren zo en dan betalen ze keurig de belastingen moeten wij ook
met andere woorden is maar goed ook geen gedwongen sexwerkers meer achter de ramen is voor ons ook beter toch

Ik denk nog steeds dat er gedwongen sexwerkers zijn. Denk je echt dat die Bulgaarse en Poolse meiden het allemaal voor de familie doen en straks niet meer hoeven werken. Als ik zie waar hun pooiers in rijden en zij met de flixbus naar huis moeten. Het is vast beter geworden en dat is ook belangrijk maar door een paar bureaucratische regels denken de ambtenaren er grip op te hebben. Ik vind dat wat naïef.

Henkie53
30 oktober 2022, 19:57
Ik denk nog steeds dat er gedwongen sexwerkers zijn. Denk je echt dat die Bulgaarse en Poolse meiden het allemaal voor de familie doen en straks niet meer hoeven werken. Als ik zie waar hun pooiers in rijden en zij met de flixbus naar huis moeten. Het is vast beter geworden en dat is ook belangrijk maar door een paar bureaucratische regels denken de ambtenaren er grip op te hebben. Ik vind dat wat naïef.

over welke polen en bulgaren heb je het in leeuwarden? een aantal jaren terug waren die er veel, maar nu nog amper.

schoolmeester
30 oktober 2022, 20:48
Polen en Bulgaren zullen er inderdaad niet werken......

Dennis
6 november 2022, 10:09
Afgelopen week eindelijk naar Leeuwarden kunnen gaan en ook het heropende Esperanza kunnen bezoeken.

In Esperanza 2 dames gespot (Zuid Amerikaans). Had het idee dat er nog wel een paar waren, maar niet daadwerkelijk gespot. Aan de ene kant vreemd dat Esperanza zo leeg is, maar aan de andere kant ook vooral blij dat het überhaupt open is. Goed voor de Weaze dat er meer reuring is.

Na wat omzwervingen (Walhalla de usual suspects) in 't Hofje beland. Zonder verder te kijken of rond te hangen direct bij Ancy naar binnen gegaan

Jekkor
9 november 2022, 22:22
Iemand nog wat gehoord van Jessica?

Ze vertelde me bij haar laatste bezoek in de zomer dat ze in oktober weer terug zou zijn…Begin haar wel te missen, vooral haar pijp kunsten. Op dat gebied een van de betere in Leeuwarden. Hopelijk is ze er snel weer.

Dennis
15 november 2022, 07:28
NB Nog wel even een verzoek van mij in het algemeen: Mijn bijdragen svp niet kopiëren naar girlsreview.nl , zoals met die van Dennis wel is gebeurd.

Dankzij bovenstaande kwam ik er dus achter dat een ijsbeer mijn bijdrage heeft gekopieerd naar Girlsreview. Ook van mijn kant het verzoek om niet mijn bijdragen te kopiëren naar andere sites.

Moontanner
15 november 2022, 16:24
Iemand nog wat gehoord van Jessica?

Ze vertelde me bij haar laatste bezoek in de zomer dat ze in oktober weer terug zou zijn…Begin haar wel te missen, vooral haar pijp kunsten. Op dat gebied een van de betere in Leeuwarden. Hopelijk is ze er snel weer.

Sterker nog ze IS er weer. Nu met Mega-kont. Dat wil zeggen nog groter dan ze eerder al had laten doen. Deze mega heeft ze laten doen tijdens haar verblijf in de Dominicaanse Republiek, waar ze vandaan komt.

Jekkor
15 november 2022, 18:08
Dank voor het laten weten! Ga morgen gelijk even langs. Die nog grotere kont had van mij niet gehoeven, vind dat niet geil als het lichaam zo uit verhouding is. Maar goed ik kom voor wat anders bij haar.

Bartjansen
20 november 2022, 16:05
Administrator? Volgens mij zijn er postings verdwenen?

Haradamannetje
20 november 2022, 18:54
Dank voor het laten weten! Ga morgen gelijk even langs. Die nog grotere kont had van mij niet gehoeven, vind dat niet geil als het lichaam zo uit verhouding is. Maar goed ik kom voor wat anders bij haar.

En hoe was het? Was de kont inderdaad groter?

schoolmeester
20 november 2022, 19:22
Toen hij klaar was wel.....

Speedmaster29
26 november 2022, 20:50
Is de bezetting nu wat beter in Esperanza?

Jekkor
29 november 2022, 21:36
Bij t Hofje hoef je geen euro entree meer te betalen. Hopelijk trekt dat wat meer mannen, kunnen de dames wel gebruiken daar.

Bartjansen
30 november 2022, 13:52
Helaas. Ik moest vandaag euro erin gooien

Jekkor
30 november 2022, 21:39
Had ik mazzel denk ik, kon gewoon doorlopen.

Eigenjawel
16 december 2022, 22:52
Bij L&J hangt nu ook een pinpas kaartlezer voor het draaihek. Kost wel 1.20 ipv een euro. Ben benieuwd wat er op je afschrift komt te staan ;-)

jaykay
19 december 2022, 17:17
Bij L&J hangt nu ook een pinpas kaartlezer voor het draaihek. Kost wel 1.20 ipv een euro. Ben benieuwd wat er op je afschrift komt te staan ;-)

"AC products Leeuwarden" komt er op je afschrift te staan.

Jekkor
21 december 2022, 20:05
Net terug van een rondje lwd. Het was erg rustig helaas. LovenJoy was 1 dame aanwezig, een Roemeense die erg ongeïnteresseerd op haar telefoon zat. Rest van de kamers leken onbezet, overal de gordijnen dicht en donker. Door naar Esperanza, daar was iets meer volk maar hield ook niet over. Zo’n vier dames aan het werk, maar niet mijn types. Walhalla was zelfs al gesloten, bleef Hofje nog over. Daar was het ook niet druk, maar tot m’n grote verbazing was Jessica er nog. Daar naar binnen gegaan en uiteindelijk toch nog aan m’n trekken gekomen.

Jessica is er morgen voor het laatst, ze komt ergens in februari weer terug.

Dennis
23 december 2022, 05:22
Met de feestdagen voor de deur is het (traditioneel) rustig. Veel dames zijn naar huis. Pas half januari zal het weer normaal worden.

Ik wens de dames en wandelaars fijne Kerstdagen en alvast een goed en gezond 2023!

sonsire
24 december 2022, 19:28
Iemand ervaring met Jaquiline van esperanza? Zie op de site van esperanza foto’s van haar staan maar ze staat niet vermeld in aanwezigen lijst.

bwanabeer
29 december 2022, 15:12
Veel bedankjes, weinig berichten. Nu nog bedankjes voor de bedankjes.

Moontanner
29 december 2022, 16:33
Voor alle duidelijkheid. Esperanza is op dit moment gewoon open. 29-12 :) Een dame of 4/5. Ook Camila.

Volgens de nieuwe Russische eigenaresse zit het eind van de maand januari helemaal vol. Veel aanmeldingen zei ze.

Bartjansen
5 januari 2023, 08:58
Volgens de nieuwe Russische eigenaresse zit het eind van de maand januari helemaal vol. Veel aanmeldingen zei ze.

Ere wie ere toekomt: @Moontanner heeft altijd volgehouden dat Esperanza weer open zou gaan, ondanks dat hij van verschillende kanten te horen kreeg dat het onzin was. Hij had dus gewoon helemaal gelijk. Dit bericht neem ik dan ook zeer serieus. Nou hoop ik zelf dat het niet voornamelijk oostblokkers zijn die komen. Maar we gaan het zien.

David69
6 januari 2023, 10:22
Nou, er mogen wel wat oostblok vrouwen in hoor! Er is er nu geen eentje te bekennen. Gun een ander ook wat, hoe meer variatie, hoe beter het voor iedereen.

Proto
12 januari 2023, 09:24
Kan iemand mij vertellen op wat voor tijden je het meeste kans heb om dames tegen te komen op de weaze? Ik was er zaterdag 's ochtends 10:15 maar er was letterlijk niemand. Ik kon wel naar binnen lopen bij love & joy maar het was leeg. Ik ben op zoek naar een petite slank wijfje weet iemand wat?

Eigenjawel
13 januari 2023, 23:09
Kan iemand mij vertellen op wat voor tijden je het meeste kans heb om dames tegen te komen op de weaze? Ik was er zaterdag 's ochtends 10:15 maar er was letterlijk niemand. Ik kon wel naar binnen lopen bij love & joy maar het was leeg. Ik ben op zoek naar een petite slank wijfje weet iemand wat?

Sonia die in Esperanza op de begane grond zit in het midden van de gang tegenover de trap omhoog is petite en slank. Check het aanwezigheidstopic om te checken wanneer ze voor het laatst gespot is.

Lookielookie
16 januari 2023, 14:40
is Carolay-(Wahalla-6) al weer gespot? ik heb zin in haar:)

schoolmeester
16 januari 2023, 17:51
Ga ff kijken en je weet het.
En als je haar bezoekt, schrijf even een recensie als je wil.
Want je hebt een beetje moeite met schrijven, dit is je eerste post sinds september 2018.

Groet, schoolmeester.

bwanabeer
17 januari 2023, 02:20
Volledig eens. Een forum leeft slechs als er voldoende inbreng is van de leden. Dat is hier niet het geval.

Moontanner
17 januari 2023, 05:52
@ Lookielookie: Carolay is nog niet terug

Haradamannetje
17 januari 2023, 09:19
Walhala is weer open en er zitten een paar dames, voor de rest is de waeze nog aardig uitgestorven. Mocht je van ver komen is het niet de moeite waard. Wel leuk om stiekem door te lopen ;)

WANDELAAR5
17 januari 2023, 09:46
Waarom stiekem?

Lookielookie
17 januari 2023, 11:44
@ Lookielookie: Carolay is nog niet terug
dank je wel voor het antwoord
dat ik na 2018 niet meer gepost heeft, is dat ik in een goede relatie zat, tot vorig jaar toen weer me oude hobby opgepakt
als ik geen dames bezoek kan ik ook geen recencies schrijven

Haradamannetje
17 januari 2023, 12:33
Waarom stiekem?

haha ik stuur je een PM ! Kennen alleen de echte Leeuwarders :)

Haradamannetje
17 januari 2023, 12:33
Waarom stiekem?

haha ik stuur je een PM ! Kennen alleen de echte Leeuwarders :)

NickAnonymous
18 januari 2023, 16:10
Hallo wandelaars,
Even een vraagje weet iemand of Tara van Lovenjoy nog steeds werkt in Haarlem (korte begijnenstraat?)

Bartjansen
29 januari 2023, 10:01
Afgelopen vrijdag in t Hofje geweest waarbij ik een ‘bijzondere ontmoeting’ had met een doorgedraaide lichtgetinte wandelaar. Ik zat nietsvermoedend te wachten in het gangetje waar oa Millie zit (ik stond tegenover de WC’s). Komt opeens een heetgebakerde vent de kamer van Millie uit en begint te schreeuwen tegen mij. Dingen als “als je m’n lul wilt vasthouden en kijken dan moet je komen” en “niet hier staan te posten - wegwezen!”. Ik bleef rustig staan - geen denken aan dat ik me door zo’n idioot laat wegjagen. Ik was bereid om op de vuist te gaan. Maar hij ging alsnog weer naar binnen (bij Millie). Later dacht ik wel: ik moet er toch niet aan denken dat ik betrokken raak bij een vechtpartij in het Hofje - wat dan zeker weten ook in de krant komt. Want het is nou niet zo dat ik van de daken schreeuw dat ik hier wel eens kom :-)

Eigenjawel
17 februari 2023, 18:27
Esperanza is weer volledig open. Heb weer wat nieuwe dvps gezien. Had een doel dus niet goed gekeken wie of wat voor de aanwezigheid lijst.

Pijpfitter
25 februari 2023, 10:02
Heeft iemand enig idee waar Dalia / Larissa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49430-Dalia-Larisa-Roemeense-Walhalla-(3)) is gebleven? Ze zat lange tijd in Walhalla,zou voor het laatst in het Hofje zijn gesignaleerd. Ik heb haar voor het laatst drie jaar geleden gezien.