Volledige versie bekijken : Isabella (Roemeense)
vrije jongen
18 januari 2015, 20:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Isabella (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:gemiddeld 77.50 euroTijdsduur:2x 60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren, Pussy sliden, Droogneuken
Extra info:Op het eerste oog een mooie jonge vrouw; bij nader inzien een leuk spontaan meisje; op de kamer een knuffelkont met zachte tong en natte poes
SFL
30 oktober 2015, 16:21
:confused:
Naam: Isabelle
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 22-26
Haarkleur/-lengte : Bruine lange haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Ranke slanke sprinkhaan / Bol kontje / A-cup tieten
Roken: Ja, zo’n elektrisch waterpijp onding… Zit ze hele dag aan te lurken
Voordelen: Zo trashy en afgeleefd dat het wel sexy is
Nadelen: Beroerde sessie, weinig voeling met erotiek, waarschijnlijk ook onder invloed
Prijs : 50€ voor 15min
Rapport: op uiterlijk 6.5/10, op technische vaardigheden 1.2/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 0.5/10
PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal
Service: TZ ondermaats, beffen
Presales:
Bij mijn beide bezoeken aan Samya was deze dame hele dagen aanwezig. Ik heb haar geen enkele keer weten kameren. Dus had ik het moeten zien aankomen. Maar ik had er donderdag al eventjes mee zitten lullen en zaterdag iets langer. Ze is helemaal van de kaart door welke heidense middelen dan ook. Wie weet is het zelfs van haar pijpje waar ze de hele dag aan zit te zuigen. Hoe dan ook heeft haar attitude, bleke huid en afgeleefde looks wel een aantrekking op mij. Ik had haar altijd links laten liggen, maar hoewel ik fysiek kapot was rond middernacht op zaterdag, was de goesting toch weer opgekomen na een voorlaatste subtopper, Farina genaamd. Ter afsluiting van de tour wou ik toch nog eens een trashy mokkel over mijn piet schuiven. Dit geschiedde met Isabelle toen ik ze aan de koffiebar tegenover de theke zag staan. We moesten een paar koppel neukers laten voorgaan en na 5minuten was het onze beurt.
De betaalde tijd:
Het werd meteen ook de klucht van de tour. Ik kom met haar op de kamer en in eerste instantie was er geen land mee te bezeilen. Ze was vrij hyperkinetisch. Daarna kreeg ze een dip en leek ze wel in trance. Vanaf toen deed ze niet anders dan passief wezen. Ik probeerde nog met haar te tongen, maar ze deed niet echt gretig mee. Hoewel ik met een stijve pik nog samen met haar de kamer betrad, leek de erectie met rassenschreden af te nemen. Ik besloot om haar te beffen. Waterpijpjes en elektrische sigaretten moeten echt niet gezond zijn voor de innerlijke mens, want ze had enorm last van vaginale droogte. Het leek wel een drooglegging van één of ander meer. Afijn, met dit mokkel viel niets meer aan te vangen. Mijn geilheid verdween als sneeuw voor de zon en van mijn erectie was ook al lang geen sprake meer. Ik besloot om de sessie stop te zetten na amper een kwartier
Aftersales:
nihil
Verdere opmerkingen:
Totaal niet aan te raden/geen herhalingsgevaar
cheasehead
6 juni 2017, 17:02
Volgens mij is ze dit
Kamer 2: De ogen van de inspecteur vielen als door de zwaartekracht op een heel heel mooie Roemeense dame genaamd Isabella. Ze liep in een kleine slip en topless rond met haar hele strakke lichaam en met haar mooie bruin/rode haren. Haar kan ik vergelijken met Alyson Hannigan https://cbscwdetroit2.files.wordpres...ow_1453_r2.jpg
De inspecteur moest en zou haar gaan inspecteren maar goed eerst even eten en uitbuiken en haar al later weten dat er interesse was.
Het kon de inspecteur geen moer schelen of ze wel of geen goede service had maar ze moest gewoon worden opgeschreven als een optiek fuck.
Zo gezegd zo gedaan was de inspecteur aan het uitbuiken en hij zag dat ze werd weggekaapt door een medebeer. Hopelijk beleef ze niet al te lang weg dacht de inspecteur.
En dat bleek ook het geval want na een half uur was madame weer terug.
De inspecteur liet er geen gras over groeien en maakte zijn move en zei dat ze onder arrest stond en dat ze mee moest naar een verhoor kamer.
Maar eerst wilde ze nog wat vitamientjes naar binnenhalen door middel van een rookstaaf.
Daarna belanden ze op kamer 5. Een mooie ruime kamer en het orale examen werd eerst afgenomen. Het was wel goed maar het was telkens in etappes van 1 min.
Dus net als het lekker begon te worden hiel ze even op en eigenlijk maar goed ook want anders had ze heel d’r keel volhangen.
Daarna ging ze boven op de inspecteur zitten die voelde dat ze een heel strak poesje had en heerlijk ging ze tekeer boven op de inspecteur die dit als ruim voldoende beoordeelde.
Daarna was het karwei zo gepiept omdat ze zo lekker was en het DNA hing dus snel in het rubber.
Samenvattend een standaard kamer met een lekker wijf en daardoor krijgt zij een cheesefactor van 7. Dus prima optiek fuck.
vrije jongen
6 juni 2017, 18:16
Is gewoon nog deze: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40411-Isabella-(Roemeense)
In het begin leuk, maar inmiddels al jaren niet meer op de to do list.
cassenoisette
11 juni 2017, 18:12
True she looks like Marisa Tomei, i was her very first customer on 30/10/2014.
Refiller
21 april 2018, 16:16
She's back. I saw her last weekend Thu/Fri/Sat. Still extremely beautiful.
delaplace1
17 november 2018, 15:47
I dare to believe she is a top target.
I've been told that Isabella was a top girl at Samya ! :smiley:
Laatbloeier
1 december 2019, 16:39
Ik zag twee paspoortjes over een Isabella in Samya. De Isabella die ik anderhalve week geleden ontmoette, lijkt het beste in dit paspoortje te passen. Naar eigen zeggen 30 jaar, uit Moldavië. Heel slank, bleke huid, vuurrode lippen, topless, een mooie meid. En ik heb plezier gehad van mijn keuze. Ze was goed, attent, sexy, opwindend, prachtige billen, kortom, heerlijk geneukt. Zie ook mijn verslag onder Samya algemeen: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=678858#post678858
vrije jongen
1 december 2019, 18:24
Is dezelfde...al zijn er over de jaren zowel kwa looks als service een paar sterretjes afgevallen (al was de laatste keer alweer een paar jaar terug).
Kennelijk is dat de nieuwe tactiek, plotseling zijn ze allemaal Moldavisch. Ook alweer overgewaaid uit Hessen.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk