PDA

Volledige versie bekijken : Vraagje aan de 'professionals ' onder de beren.



malortje
18 januari 2015, 22:23
Hallo mannen,

Ik zou graag een keer met me maat naar een leuke club gaan, zoals Xanten.

Nou heb ik hier een daar wat gelezen maar wil toch jullie mening vragen over het volgende.

Zoals Xanten heb je een prijs ALL-IN, maar goed hier heb je wel dat je met 4 mannen naast je het bed moet delen.
Is er ook zoiets als Xanten maar dan met aparte kamers ? Waar je dus met de dame / dames, je eigen kan terug trekken en je haar/hun op de kamer alleen hebt ?

Of als dat er niet is, kunnen jullie wat aanraden, dat je 3 of 4 uurtjes/keren boekt ook op aparte kamers, met verschillende dames.
Nu is het voordeel dat je vaker trio's meemaakt zoals ik een aantal keer gelezen heb bij Xanten. Maar goed, ik hoor graag jullie mening mannen!

ps: Mod, als dit verkeerd geplaatst is zouden jullie deze voor mij kunnen herplaatsen ?

Grtz en alvast bedankt!
Malortje

vrije jongen
18 januari 2015, 22:33
Dat heet een Pauschal club, staat genoeg over geschreven hier. Vooral Pauschalclub Bochum (bekijk de site ook even).

Liefje
18 januari 2015, 22:41
Als bij Partytreff Dorsten een dagkaart neemt heb je recht op een Prive-kamer. Kun je ongestoord met je DVP kameren.

Bluebear
18 januari 2015, 22:48
Hallo mannen,

Ik zou graag een keer met me maat naar een leuke club gaan, zoals Xanten.

Nou heb ik hier een daar wat gelezen maar wil toch jullie mening vragen over het volgende.

Zoals Xanten heb je een prijs ALL-IN, maar goed hier heb je wel dat je met 4 mannen naast je het bed moet delen.
Is er ook zoiets als Xanten maar dan met aparte kamers ? Waar je dus met de dame / dames, je eigen kan terug trekken en je haar/hun op de kamer alleen hebt ?

Of als dat er niet is, kunnen jullie wat aanraden, dat je 3 of 4 uurtjes/keren boekt ook op aparte kamers, met verschillende dames.
Nu is het voordeel dat je vaker trio's meemaakt zoals ik een aantal keer gelezen heb bij Xanten. Maar goed, ik hoor graag jullie mening mannen!

ps: Mod, als dit verkeerd geplaatst is zouden jullie deze voor mij kunnen herplaatsen ?

Grtz en alvast bedankt!
Malortje

Of je gaat gewoon naar een saunaclub, dan kun je met iedere dame apart kameren. Simpel. Vier maal kameren hoeft je ook maar 200 euro te kosten. :rolleyes:

Jansen
18 januari 2015, 23:01
Of je gaat gewoon naar een saunaclub, dan kun je met iedere dame apart kameren. Simpel. Vier maal kameren hoeft je ook maar 200 euro te kosten. :rolleyes:

Er werd gevraagd naar een mening van een Professional dus niet naar jou Bluebear :biggrin:

Bluebear
18 januari 2015, 23:11
Er werd gevraagd naar een mening van een Professional dus niet naar jou Bluebear :biggrin:

Nou, breek eens los, ouwe nestor. En voorzie deze dwalende ijsberen eens van een goed advies. :smoke:

9913

Liefje
18 januari 2015, 23:16
Bij Partytreff Dorsten kost een dagkaart €89, kun je onbeperkt kameren.

Eddy_V
19 januari 2015, 07:25
Xanten heeft al geruime tijd 2 of 3 afsluitbare kamers waar je met één of meerdere meisjes kunt vermaken zonder dat de buurman meekijkt. Deze waren zonder meerprijs toen ik er was.
Om de een of andere reden hebben de meeste dames echter een voorkeur voor de ruimte met gordijntjes of de grote gangbang ruimte.

PT Dorsten heeft ook enkele afsluitbare kamers maar de service daar is veel slechter dan in Xanten. Dwz dat is mijn ervaring tijdens één bezoek aan Dorsten met 4 kamergangen.

Tjeppah
19 januari 2015, 13:33
Service in Xanten is ook slechter als voorheen. Zo is er zelden nog een vrouw die echt tongzoent. Verder kloppen de beschrijvingen van de dames vaak niet. Zijn meestal veel ouder dan aangegeven. Er zijn beneden inderdaad 3 aparte kamers maar hier kan je wel horen wat er naast je gezegd wordt aangezien de wanden niet tot het plafond lopen. Boven zijn er mooie kamers maar dan betaal je 100 euro extra per uur. Fijn in Xanten is wel dat er ook gangbare gehouden worden wanneer er veel mannen zijn anders niet. Als ik jou was zou ik naar een pauschalclub gaan ipv naar Xanten

krukar
19 januari 2015, 21:07
Zoals reeds aangegeven, voor 30 euro meer heb je een dagkaart in één van de Pauschalclubs (Bochum, Dortmund of Münster).
Als je een eindje rijden niet erg vind kun je je bijvoorbeeld ook erg goed vermaken in La Vita (wallenhorst) of dolce vita (Wagenfeld).
Al deze clubs hebben afsluitbare kamers, Xanten heeft dat overigens ook gewoon.

Overigens is xanten niet perse een slechte club, maar kwa faciliteiten en dames kunnen ze niet concurreren met clubs die rond dezelfde entreeprijs zitten, ze vragen de toegang van de middenmoot/topclubs maar bieden een ervaring van een budgettent.