PDA

Volledige versie bekijken : Ariana (Roemeense)



Mr Bluenose
20 januari 2015, 08:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Ariana (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen
Extra info:

Mr Bluenose
20 januari 2015, 08:36
Had een goede sessie met dit meisje en de foto's op de website zijn nauwkeurig (hoewel je niet kunt zien haar gezicht). Ze is erg slank en haar tieten zijn erg klein, maar ze heeft een mooi figuur en goed formaat / gevormde kont. Zoenen was licht en elke tong contact was buiten de mond, haar pijpen was vrij goed en ze nam richting goed om door te gaan voor zo lang als ik wilde. Enthousiaste sex in 3 standen met een hand afgewerkt en terwijl ik herhaal met haar het gebrek aan tongzoenen en het feit dat haar tieten zijn vrij klein zou betekenen dat ik zou willen anderen eerst te proberen.

Had a good session with this girl and the pictures on the website are accurate (even though you cannot see her face). She is very slim and her tits are very small but she has a nice figure and good sized/shaped ass. Kissing was light and any tongue contact was outside the mouth, her blowjob was pretty good and she took direction well to keep going for as long as I liked. Enthusiastic sex in 3 positions with a hand finish and whilst I would repeat with her the lack of french kissing and the fact that her tits are quite small would mean that I would want to try others first.

Mr Bluenose
20 januari 2015, 09:01
9922

hanslatta
9 september 2015, 08:45
leuke sessie meegehad gisteren. Ze is heel lief, zoenen kan wat uitbundiger maar pijpwerk was lekker.

Ronald35
15 mei 2016, 09:53
ik was net binnen, zat aan een heerlijk ontbijtje toen kwam zij binnen lopen, godskolere wat een lekker ding, superrrrrrrrrr slank idd, pijpt erg lekker, neuken was super lekker, echt een top girl!! heel lief

KanariePiet
14 juni 2016, 05:10
Onlangs heb ik voor de eerste keer gekamerd met Ariana.

Het begin viel eigenlijk wat tegen: ik installeerde me naast Ariana in een zetel en knoopte een gesprek aan. Dat gesprek vlotte niet zo goed en Ariana bleef wat afstandelijk, maar ik was zo betoverd door haar mooie, slanke lichaam, dat ik haar toch zei dat ik met haar op kamer wilde.

Zo gezegd zo gedaan en dat zou ik me niet beklagen.

Ariana is 23 jaar jong en heeft dus een mooi, slank lichaam. Ze heeft mooie benen en een ware killerkont. Het enige dat enigszins tegenviel waren haar borsten: die mochten ietsje groter. Ariana heeft een mooi gezicht, de neus weliswaar ietwat groter dan gemiddeld, mooie blauwe ogen en halflang bruin haar. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang was niet super, maar zeker voldoende en alleen al voor Ariana haar lekkere lichaam en haar guitige blik zou ik zo met haar op herhaling gaan.

Het zoenen beperkte zich jammer genoeg tot kusjes op de mond. De pijpbeurt was echter uitstekend. Neuken was héél goed: cowgirl, missio, hondjes. Ariana deed goed mee en het duurde dan ook niet lang eer ik klaarkwam. Minpuntje: we hebben de kamergang al na 20 goed minuten afgesloten.

Overall was ik best tevreden over de kamergang en Ariana ziet mij waarschijnlijk nog wel eens terug!

Kwakje
7 november 2016, 20:12
Een dame die al een tijd op het lijstje stond maar omdat ik ze nogal moeilijk benaderbaar vind nog nooit van gekomen.
In de kamer van de gokautomaten zaten 4 dames. Hingen 4 dames is een betere uitdrukking. Ik maakt duidelijk dat ik niet goed kon kiezen en kreeg wat voorstellen.
Ik zakte naast Ariana in de sofa en maakte kennis. Verliep wat stroef maar dat had mijn verlegenheid te maken.
Op de kamer verleende ze een prima dienst, beetje knuffelen, strelen, zoenen, voorzichtig tongzoenen. De zeer slanke dame gaf me een aangenaam verblijf.
Prima blowjob, 69 waar ik dat mooie pruimpje kon proeven.
Over naar neuken, cowboy en missio en klaar was kees. Net binnen het half uur. Nog even een rustige knuffel en zoen en we verlaten de kamer.

Herhaling is moeilijk omdat de voorkeur naar een zekere andere dame gaat. Maar probeer en oordeel zelf.

fg22
26 november 2016, 17:41
Vorige week ontmoet ...

Mijn smaak helemaal
en bij echt goede sex groeien de boobies ook nog wel ..

Goed in omgang, alleen herhaalt steeds wat je zegt ..
Aangeleerd communicatietrucje m.i. (Spiegelen) :rolleyes:

Alles in Engels, behalve als Frans beter ging :biggrin:

Daarom niet teveel lullen,
maar wel de gaatjes v..... :smile2:

Dat ging vlot op behoedzaam TZ na ..

Na wederzijdse frisheid en geuren
ging het dan toch gebeuren ...

Aanrader

Toppertje

PS
A) Ze is er nog maar kleine 2 weken vanaf nu. :redface:
B) Wil je echt goede sex, moet je die van mij eens proberen. :biggrin:

Transposia
5 december 2016, 10:16
Vorige week voor de eerste keer op kamer met Ariana. Ze heeft een geweldig mooi en slank lijfje met een superkontje. Het kussen was zeer oppervlakkig, enkel een beetje met haar tong buiten de mond. Tijdens het pijpen gebruikte ze af en toe haar handjes ter afwisseling. het neukgedeelte was fantastisch, veel afwisseling en ze deed goed mee. Vanwege het zwakkere kusgedeelte twijfel ik of ik nogmaals met deze schoonheid naar de kamer zou trekken;

Champollion
12 maart 2017, 20:24
Ze is terug na drie maanden afwezigheid.

fg22
26 maart 2017, 21:50
Vanmiddag nog eens met Ariane even 12.30 - 14.30

Kwam eigenlijk voor Sissi, maar die kwam van kamer en
bleef lang bezet door een landgenoot, zo te horen.

Inzet was goed, variatie genoeg voor halfuurtje.

Middageten was goed:

Scramble eggs, lekkere verse rauwkost, fetakaas, olijven, gekookte eieren, schotel van gegrilde/gebakken aubergine, champignons.