PDA

Volledige versie bekijken : Ik had me laatst de schrik van mijn leven....



Goedemorgenallemaal
30 januari 2015, 13:15
Lekker geneukt, leuke meid, topsessie.
Maar bij het terugtrekken schrok ik me rot, ik dacht wat heb ik nou aan mijn lul hangen, ik dacht nu ben ik er geweest, oh god snel naar de dokter. ik kon niet meer spreken.

Zij zag het ook, en vroeg "what is the matter baby?" toen ze een roodrubberen condoom van mijn gereedschap af rolde..
Ik dacht dus dat ik hem bebloed en wel naar buiten trok...

Laatste vertelde ik dat aan een "vriendin uit het vak" en die moest zo verschrikkelijk lachen dat we eigenlijk niet meer aan neuken toe kwamen. Gelukkig zo'n meid waarmee ik een dusdanige band heb opgebouwd dat ik daarom voor deze ene keer niet hoefde af te tikken

Teiresas
30 januari 2015, 13:50
Aardbeiensmaak?

Mijn favoriete engeltje heeft ze al jaren...

Eddy_V
30 januari 2015, 13:56
Laatste vertelde ik dat aan een "vriendin uit het vak" en die moest zo verschrikkelijk lachen dat we eigenlijk niet meer aan neuken toe kwamen. Gelukkig zo'n meid waarmee ik een dusdanige band heb opgebouwd dat ik daarom voor deze ene keer niet hoefde af te tikken
En dat was geen maandverband al is dat het eerste wat mij te binnen schiet na zo'n smakelijk verhaal?!
En wees gerust...jaren geleden overkwam mij hetzelfde toen ik ook niet gezien dat ze er een aardbeien jasje omgedaan had!

Mr Pussy
30 januari 2015, 14:00
Haha, standard issue in H7 die rooie Londons met aardbeiensmaak volgens mij want alle keren dat ik in H7 op kamer was, kwam mijn vriendinnetje van dat moment met zo'n roodkapje aanzetten. Zo ook vorige week Jarina en Eva, verslagje volgt nog. Geen gezicht die dingen, vind ik, maar ja. Altijd nog beter dan een soa of een baby die op een gegeven moment toch naar papa op zoek gaat of een mama die naar alimentatie op zoek gaat... :biggrin:

LittleJoe
30 januari 2015, 14:09
Ik moet van die rooie dingen niks hebben, heb altijd zelf condooms bij.
Maar ook dan kan je voor verrassingen komen te staan, mijne kwam er ook eens rood uit. Shit zei die meid verlegen. Had ik nu toch maar mijn eigen rode gebruikt, dan had je er niks van gezien. :redface:

sofaking
30 januari 2015, 17:22
Condooms met "smaak" zijn verschrikkelijk. Maken de poes totaal onbefbaar na een eerte ronde. Bah wat een vuile smaak hebben die dingen.

NeverEnough
30 januari 2015, 19:06
die dikke rode rubbers, en nog wat glijmiddel, voel je helemaal niks meer. echt klote dingen, alsof je in het luchtledige ligt te douwen

KanariePiet
30 januari 2015, 19:21
Aardbeiensmaak?

Mijn favoriete engeltje heeft ze al jaren...

Inderdaad. Zij was destijds dan ook de eerste meid ooit die mijne Piet van zo'n rood kapje heeft voorzien:).

Teiresas
31 januari 2015, 00:01
Inderdaad. Zij was destijds dan ook de eerste meid ooit die mijne Piet van zo'n rood kapje heeft voorzien:).

Waaaaat?? Bij jou ook???:angst:

De sloerie!