Volledige versie bekijken : Jessica (Nigeriaanse)
Hemaworst
1 februari 2015, 20:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Nigeria.gif
Jessica (Nigeriaanse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:
cath.leen
2 februari 2015, 09:40
Hallo,
ik ben er vrijdagavond in de Villa gewest.
Op erste moment dachte ik dat NAOMI wel wat slanker is geworden, maar als de meid dichter bij kwam heb ik gezien, dat het niet NAOMI was. Een nieuwe meid.
Leuk meisje.
Ze zat langere tijd op de bank naast mij.
Merdere beren hebben kontakt met haar gehad, maar ze zijn er allemal alleen wer weggegaan. Dus heb ik mij gevraagd, wat is er an de hand?
Ik heb haar niet met een klant gezien.
Zien eer nog meer beren, die ervaring met haar hebben?
groeten
SAS
2 februari 2015, 10:32
Misschien weet hemaworst wat hij heeft paspootje aangemaakt!
Hemaworst
2 februari 2015, 11:08
Een nieuwe meid. Leuk meisje. Ze zat langere tijd op de bank naast mij. Meerdere beren hebben kontakt met haar gehad, maar ze zijn er allemal alleen wer weggegaan. Dus heb ik mij gevraagd, wat is er an de hand?
Ik heb haar niet met een klant gezien.
Zaterdagavond haar met minimaal drie beren op stap gezien. Niets aan de hand dus, gewoon lekker een proefritje maken!
cath.leen
2 februari 2015, 11:40
gewoon lekker een proefritje maken!
:wink2: Volgende keer.
funske
2 februari 2015, 17:48
Volgens eigen zeggen is ze 25 jaar oud, komt uit Ghana en woont in Essen waar ze achter de ramen heeft gewerkt. Is in VM sinds 29 januari werkzaam. Ze werkt altijd 2 maanden en gaat dan voor 1-3 maanden naar huis (Essen). Komende kerst ( ja duurt nog heel lang) wil ze (even) terug naar Ghana. Kan idd. goed Engels en is een hele aardige en gezellige prater.
Net met haar een uurtje gekamerd. Mooi figuurtje met weliswaar wat hangende borstjes en prachtig mooie stevige billen. Ze vroeg of ik het pijpen met of zonder condoom wilde laten doen. Zonder, zei ik. Dat kost extra, zei ze. Uurtje kwam dan op € 100,--. Toen ik zei dat pijpen zonder condoom hier standaard is en er niets extra voor wordt gevraagd, was ze akkoord met € 75,--. Pijpen blijft beperkt tot de eikel, heeft tussendoor regelmatig papier nodig om de paal en haar mond even weer droog en schoon te maken. Ze kreunt goed, niet teveel. Handwerk redelijk, maar doggy was daarentegen super met die geweldige billen. Te goed voor mij want met nog 25 minuten te gaan was het hoogtepunt reeds een feit. Daarna nog even relaxed gelegen en gepraat en de laatste 10 minuten gaf ik haar cadeau.
Herhaling? Misschien.
SAS
3 februari 2015, 00:35
Ze komt zeer zeker niet uit Ghana!
Ik heb haar gisteren begroet in het Ghanees en kreeg gen antwoord terug van haar dus moet een andere land zijn.:confused:
Hemaworst
3 februari 2015, 06:14
Ze komt zeer zeker niet uit Ghana!
Ik heb haar gisteren begroet in het Ghanees en kreeg gen antwoord terug van haar dus moet een andere land zijn.:confused:
Eh..... waarom praat je Ghanees tegen haar als ik in haar paspoortje al aangeef dat ze uit Nigeria komt? :hammer:
SAS
3 februari 2015, 13:35
Eh..... waarom praat je Ghanees tegen haar als ik in haar paspoortje al aangeef dat ze uit Nigeria komt? :hammer:
Omdat er werd geschreven dat zij uit Ghana zou komen en ik was vergeten dat er in het paspoortje anders was verteld heb ik haar aangesprokken in het Ghanees.
Goed punt van je en ook scherp van je!!:biggrin:
frits10
3 februari 2015, 22:06
Vandaag heb ik voor het eerst een halfuurtje met deze Jessica gekamerd. Ik vind dat ze echt een prachtfiguur heeft, prachtig lang zwart haar en een lief koppie. Ze is wel een stevige onderhandelaarster, ze probeerde al direct meer te vragen dan de standaard € 50,-. Tongzoenen wilde ze niet, gewoon zoenen wel. Wel fijn met haar diverse standjes doorgenomen; mooie stevige billen! Al met al toch een flinke kans op herhaling, wat mij betreft. Ik vond haar wel sympathiek.
saralai
17 februari 2015, 19:57
Leuke sympathieke meid,zeker voor herhaling vatbaar. Idd ff goed onderhandelen want ze werkt het hele prijslijstje af zoals hier boven reeds beschreven.
Uurtje met haar doorgebracht en de kosten waren 75 euro.
Zat op een gegeven moment tussen Naomi en Jessica op de bank en had niet het idee dat ze dikke vriendinnen waren dus daarom allebei maar geprobeerd, apart wel te verstaan!
Naomi is een waar sexbeest waar Jessica het iets rustiger aandoet. Maar ga toch op herhaling met Jessica,zal wel voor haar figuur gevallen zijn.