PDA

Volledige versie bekijken : Tippelzone Duisburg Zoo / Julia 20 / Hongaarse



wandelaar68
1 februari 2015, 23:43
Gisteren had ik eens zin om richting oosterburen te rijden,de tippelzone in Keulen om precies te zijn (Geestemunderstrasse)

Eenmaal in mn auto gestapt ,onderweg nog even gestopt om te tanken en een bakje koffie gepakt onder t genot van rustige deutsche muziek .

Eenmaal aangekomen op de plek van bestemming,reed ik er een paar rondjes,jammergenoeg was t aanbod zeer weinig ,stuk of 4 dames . Types die je niet in je auto zou willen hebben.

Zonder te aarzelen heb ik mn stuur meteen omgegooid en genavigeerd naar Duisburg.
Ben bij mn eerdere recensies getipt door andere forumleden dat er een zogenaamde tippelzone zou moeten zijn op de zoo.
En wie is wandelaar68 om deze advies niet op te volgen :)

Eenmaal op de Mullheimerstrasse (overigens een zeer lange straat) zag ik in de dichtbeboste area behoorlijk wat auto's rondjes rijden,aha hier moest ik dus zijn !

Dus gauw ook erin gereden,en mn rondes in de auto waren nu officieel begonnen.
Kijk er wel uit want de wegdek daarzo is zeer slecht met diepe kuilen die je amper ziet in t donker.
Aanbod was niet veel ,ik heb er een stuk of 15 dames geteld,waarvan de helft in de eigen auto wachtend op klanten die zullen komen.

Op de 3e rondje zag ik in de donkere verte een mooie blondine,waardoor ik afremde en een gesprekje begon.
Na een paar minuten zat ze bij me in de auto en zochten we samen naar een rustig plekje ,en die hadden we gauw gevonden.

Overeenkomst was akkoord bevonden door beiden: pzc,eierlecken,anfassen,und in mund spritzen fur 30 euro ..

Ze kleedde zich uit en ik ook natuurlijk,zewas ontzettend geil ze lekte als een regentonnetje
Ze pijpte me alsof haar leven ervan afhieng,ze zoog aan mn klokwerk als een doorgedraaide nymfomaan.
Al snel spoot ik mn dna mix in haar mooie Hongaarse mondje.

T was wederom een geslaagde pijpsessie .
Herhalingsgevaar? Jazeker.
Mij zien ze daar binnenkort weer !

'Keep walking'