Volledige versie bekijken : Daniela (Hongaarse)
Jonesy
3 februari 2015, 16:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Daniela (Hongaarse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Borst(en)
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:60 minuten
Service:
Extra info:
Jonesy
3 februari 2015, 16:51
Heel profi dame die enkele maanden geleden in de bar mijn oor begon uit te likken. Tegen beter weten in, en zonder hoge verwachtingen, mee naar een kamer getrokken, alwaar alles standaard verliep (niet slecht - niet goed).
Ze heeft enkele jaren in Zwitserse clubs gewerkt, en zou ook behoorlijk Duits spreken. Maakte zich zorgen of alles wel in orde was voor mij (blijkbaar bang voor slechte kritiek). Is oké als je ff snel wat druk wil afvoeren, betere klik mogelijk met andere klanten.
Mij vertelde ze dat ze Hongaarse is, maar volgens iemand anders zou ze een Bulgaarse zijn.
Elmo3108
5 februari 2015, 21:29
Na een goede kamergang zat ik weer in de bar van YinYang. Plotsklaps zat er weer een dame naast mij, een prachtig petite exemplaar! Top-less, waardoor de opvallende tatoeage op één van haar borsten goed te zien was. Heel brutaal kroop ze direct tegen mij aan en stal, nog zonder iets gezegd te hebben een zoen. Na de inleidende vragen (ze vertelde Hongaarse te zijn en Daniëlle te heten) vertelde ik in mijn beste engels dat ik zojuist al op kamer was geweest en nu even niet tot veel prestaties in staat dacht te zijn... Lachend ging er een handje onder mijn badjas en werd mij ingefluisterd dat dat nu net haar specialiteit was, "I will make you happy, darling!". We praten nog wat verder, onder andere over haar tatoe. Ondertussen werd er ook al flink getongzoend en, eerlijk is eerlijk ze kreeg ook alweer aardig wat leven in mijn kleine jongen. Ik dacht even na, het was nu zo ergens rond half vier, een uur met dit lekkertje, vervolgens nog wat eten en dan was het alweer langzaamaan tijd om richting huis te gaan. Waarschijnlijk kan ze gedachten lezen, want vrijwel meteen kwam de kamervraag. Oké, meid! Laat het maar eens zien dan.
Ze haalde haar tasje, we gingen terug richting receptie alwaar Daniëlle een sleutel ging halen. Na een vijftal minuutjes kwam kamer zestien vrij. Badjas uit, bikinibroekje uit en vooruit met de geit! Er werd nog even wat gezoend en vervolgens ging ze direct in de aanval op mijn penis die ze in een paar tellen hard pijpte! Grijnzend keek ze mij aan, "You see?" Bijdehandje...
Ze bleef lekker door pijpen terwijl ik haar vingerde, tussendoor kwam ze nog even lekker tongen en meldde ze in dat schattige Oostblok-engels van haar dat ik niet in haar mondje mocht klaarkomen. Klokkijken bleek ze ook goed onder de knie te hebben, we waren om 15:40 op de kamer aanbeland (boven het bed hangt een grote klok) en om even over vieren meldde ze zich met de mededeling dat het half uur zo goed als om was. Half uurtje erbij, geen probleem. Er werd nog een paar minuten gepijpt en gevingerd en toen kwam er een condoom te voorschijn, "F*ck?". Hmmm, dat is nu niet echt romantisch om het zo te vragen, maar ik wil het wel! Condoom erom, beetje glijmiddel erbij en maar eens in doggy begonnen. Een tijdje zo bezig geweest, waarbij Daniëlle lekker overdreven lag te kreunen en ook de truc met de ballenstrelende hand toepaste. Haar maar eens op haar rug gelegd en in missionaris verder gegaan. Opeens had ik zin om door haar klaargemaakt te worden, dus uit haar gegaan, lekker op mijn rug naast haar gaan liggen en gevraagd of zij mij nog maar eens een blowjob kon geven. No problem! Condoompje eraf, en vervolgens werd ik weer heerlijk gepijpt, waarbij ook mijn ballen niet vergeten werden. Het laatste stukje ging op de hand en zo kwam ik heerlijk klaar. De dame verdween vrijwel direct naar de douche, ik was heerlijk over haar getatoeëerde borst klaargekomen... De klok wees half vijf aan, we waren dus vijftig minuten bezig geweest. Ach, dan tellen we maar de voorstelling in de bar erbij, hebben we ook een uur totaal. Nadat ik ook even lekker gedoucht had, maar weer naar de kleedruimte voor de financiele afwikkeling om vervolgens met een lekker tongzoen afscheid te nemen.
Toen ik na het eten mij aan stond te kleden om naar huis te gaan stond Danielle al weer af te rekenen met een andere beer, aan klandizie dus geen gebrek voor deze dame...
Tegen mij vertelde ze dat ze uit Servië komt. Een prima halfuurtje met goed TZ en PZC afgesloten met een FT. :wink:
lollypopman
26 mei 2015, 20:21
ze is Hongaars
Hallo heren,
Ze is inderdaad een beetje onduidelijk als het aankomt op haar afkomst. Ze komt echter uit Kroatië, meer gedetailleerd uit Dubrovnik, maar ze studeerd in Servië, en gaat daar binnenkort ook weer voor een aantal maanden naar toe.
Overigens, service is OK, echter geen hoogvlieger.
unlimited64
23 oktober 2015, 16:53
Gisteren tijdens een bezoek aan de club Daniela tegen het lijf gelopen. Ze sprak me aan terwijl ik aan de bar aan 'n biertje zat te drinken. De pre-sales was gezellig en relaxed. Ze spreekt prima Engels. Haar Duits is zeer slecht vertelde ze me, dit ondanks dat ze in een club in Luzern gewerkt heeft. Ze vertelde me tevens dat ze uit Servië komt en 23 jaar oud is. Ze heeft een kleine pearcing boven dr lip, een tattoo vanaf haar schouders lopend richting haar rechterborst. Voordat we de kamer opzochten ook nog buiten een sigaretje gerookt. Ze woont alleen op n appartement, blijft tot half december en vertrekt dan voor vakantie naar huis. Doorgaans werkt ze 6 of zelfs 7 dagen per week, dus vaak aanwezig.
De kamergang was zeker prima. Na het veelvuldig praten over oa haar nieuwe hondje begon te heerlijk te TZ, echter al snel dwaalde ze wel af naar beneden naar mn grote vriend. Gelijktijdig bewerkte ik haar cupje C welke naturel aanvoelde. Ze heeft een heerlijk poesje, geen hangende lippen of iets dergelijks, gewoon lekker strak en smaakvol! De kamergang duurde circa 30 minuten waarvan ik de laatste 15 minuten haar berijde in 3 verschillende standjes. Vanzelfsprekend had ze tussendoor even mn vriend van een rubbertje voorzien.
Daniela is n meisje wat je snel op je gemak laat voelen en daardoor heel GFE overkomt, ondanks dat haar handelingen soms wel als een “pro” overkomen. Herhaling zeker aanwezig, maar deels afhankelijk van welk verder aanbod die dag is. Met haar blonde half lange haar tot aan haar schouders, mooie volle lippen die uitstekend zoenen en rode lingerie valt ze direct op veronderstel ik.
vrije jongen
24 oktober 2015, 16:41
Het meisje kan Macedonie niet van montenegro onderscheiden en weet niet hoe je de hoofdstad van Servie uitspreekt als je uit die buurt komt...