PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden, Love'nJoy k01 Nicole (Bulgaarse)

Frankyfuckbone
3 februari 2015, 22:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Nicole (Bulgaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.80 m - 1.85 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Zoenen, Aftrekken
Extra info:Deze dame verwisseld vaak van kamer,maar dit wil niet zeggen dat haar dienstverlening slecht is, mijn eerste keer met Nicole is mij goed bevallen haar engels is matig gelukkig dus te comunicatie kan wel lastig zijn als je geen duits spreekt

Frankyfuckbone
6 februari 2015, 00:00
Ik zie dat het kamer nummer er niet bij staat.
Het is kamer 01,gelijk rechts bij het draaihek

Frankyfuckbone
4 april 2015, 11:56
Helemaal vergeten om een recentie te schrijven:gruebel:

Vorige week zaterdag gekamerd met Nicole
Het was weer hartstochtelijk binnenkomst toen ik l&y binnen kwam leek het wel uitgestorven.. 3 dames en daar betaal je een euro voor, maar ik ging toch voor Nicole.
Ze zag me en meteen " baby!!!"
Financiële gedeelte afgehandeld naar dat we wat hebben lopen kletsen over van alles en nog wat

Toen werd het tijd voor wat andere zaken ontdaan van me kleding en plaats genomen,binnen de kortste keren had ze Franky op oorlogs sterkte maar het pijpen vond ik dit ik dit keer van matig niveau (mc)
Uiteindelijk door haar laten klaar trekken dat ging nicole beter af
Herhaling vatbaar? Mwah bij gebrek aan beters wel.

Overigens moet Franky toch echt een keer de latina tour op gaan, iemand een tip voor Franky welke latina echt een absolute topper is? (graag niet in MR)

Berichten over Daniela esperanza 13 spreken me wel aan omdat zij tijdens het masseren haar nagels gebruikt en Franky is dol op nagels!

Ik lees het wel :)

Franky