PDA

Volledige versie bekijken : Mönchengladbach, französischlady Brigitte



Walterrr
6 februari 2015, 20:08
Twee weken geleden heb ik besloten om Brigitte te boeken, aangezien deepthroat een van talenten is vond ik het toch de moeite waard om te proberen. Dus gebeld en na wat over en weer aftasten (ze was wel wat achterdochtig over mijn komst, misschien heeft ze er vroeger wat problemen mee gehad) toch een afspraak gemaakt voor een half uurtje. Bij aankomst merkte ik dat haar gezicht toch wat tegenviel, het lichaam was wel goed gevormd voor haar leefijd (een stuk in de 50 volgens mij). Op de kamer vond ik ze heel zakelijk in het begin en ik kon men draai niet helemaal vinden. Het pijpen was wel diep maar wat droog en mechanisch, nou dan maar neuken, dat viel best wel mee maar ze is volgens mij niet zo een position-switcher zoals ik :rolleyes:
Dan maar weer deephroatsgewijs afmaken dacht ik en ineens kwam ze wel venijnig uit de hoek: diepe halen, heel nat en nog wat meer gespuug op speelse wijze..en zelfs wat aanmoedigende dirty-talk haha daar kon ik me wel in vinden. Toen ik uiteindelijk men hoogtepunt bereikte en ze alles in haar mond opving en nog door bleef gaan voor heel even(ze vind alles erna wel op in keukenrolpapier) was ik toch blij dat de klik alsnog op tijd gemaakt was. Toch ga ik niet meer terug..ik hou van rijp, maar ik vond ze niet mooi genoeg en ik heb al betere service gehad..toch een duimpje voor de eindsprint :biggrin:


je kan haar vinden op 6relax.de onder französischlady Brigitte in Mönchengladbach