PDA

Volledige versie bekijken : China Club essen



frits10
7 februari 2015, 11:37
Gisteren was ik voor het eerst op bezoek bij de China Club (Karnaper Strasse 208, Essen), waarover ik van anderen al goede berichten had gehoord. Er werden mij 4 dames voorgesteld, waarvan er 3 echt mooi waren. Ik ging een uurtje naar de kamer (kosten € 130,-) met Sama, een kleine slanke Chinese van rond de 20 jaar met prachtig lang zwart haar en een lieve lach. Ze deed echt haar uiterste om het me het naar de zin te maken: sex met haar was super, het klikte gewoon. Ze zei me dat ze nieuw was in de club, twee dagen ervoor was ze komen vliegen vanuit Peking. Haar engels was vrij redelijk, het leek me een pientere meid. Op mijn verzoek gaf ze me de laatste 10 minuten nog een voortreffelijke rugmassage (wat een kracht in die slanke armen!). Geheel verkwikt verliet ik daarna het pand. Het is een prima club, herhalingsgevaar dus groot!

rob45
7 februari 2015, 11:49
Gisteren was ik voor het eerst op bezoek bij de China Club (Karnaper Strasse 208, Essen), waarover ik van anderen al goede berichten had gehoord. Er werden mij 4 dames voorgesteld, waarvan er 3 echt mooi waren. Ik ging een uurtje naar de kamer (kosten € 130,-) met Sama, een kleine slanke Chinese

Bedankt voor deze interessante info.
Hieronder nog de link naar de website van de China club voor de volledigheid.

http://m.6suche.net/club/clubs/china-club-essen-essen-66.html