Volledige versie bekijken : Cora (Marokkaanse) ex-VM
Efendi
8 februari 2015, 12:37
Cora (Marokkaanse)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 € euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, PMC, Zoenen, Beffen
Extra info:Werkt met inzet en genot indien je de klick met deze meer rustige krijkt
Hendrikdeleuter
14 maart 2015, 16:33
Aanrader deze dame, voor mij zeker weer een volgende keer.
Uit mijn algemene bericht:
Na het eten wat bestond uit een plak gehaktbrood met rosti rondjes en groente zag ik Cora.
Zij heeft wel iets bijzonders over zich en is erg aardig.
Is er ook om het aangenaam en gezellig te hebben en niet om zo veel mogelijk kamergangen te maken.
We trokken ons terug in de KINO en al snel vroeg ik haar om een sleutel te halen.
Ik dacht daar trekken we een uur voor uit.
Maar de seks was stomend en Cora liet zich ook lekker gaan.
Resultaat: aan een halfuur hadden we voldoende.
Daarna lekker gedouched en weer een drankje.
Cora kwam bij me zitten om nog even te kletsen.
Ze was wat verbaasd, toen ik zei dat we nog maar een keer de kamer op moesten zoeken.
De vorige sessie was zo goed, dat dit onontkoombaar was.
Wederom top.
SAS
16 augustus 2015, 20:52
Cora is terug in de villa!
Naar een lange tijd afwezig is deze ster terug.:biggrin:
cath.leen
16 augustus 2015, 21:44
Cora is terug in de villa!
Naar een lange tijd afwezig is deze ster terug.:biggrin:
Ja, als ik vrijdagavend langs de Villa kwam heb ik haar Auto al vor de deur staan zien.
Voll verwachting ben ik binnen gegaan.
CORA en ik hebben weer een feest van gemaakt.
Hendrikdeleuter
26 augustus 2015, 18:44
Gekopieerd uit mijn algemene bericht van 26 augustus 2015
Gelukkig zag ik in de relaxruimte Cora zitten, voor mij een topper.
Met haar naar de KINO en na een uitgebreide voorbereiding naar de kamer.
TOP TOP met haar! Ze geniet er zelf ook van en maakt dat goed kenbaar.
Supergeil! Dat maakte dat de slechte ervaring hiervoor volledig gecompenseerd werd.
Herhaling: absoluut.
hamo
27 augustus 2015, 11:50
Weet iemand op welke dagen is Cora aanwezig. Ik wil zo graag met haar kameren.
cath.leen
27 augustus 2015, 13:16
Weet iemand op welke dagen is Cora aanwezig.
Ik zeg maar meestal, omdat ze soms doch niet anweezig is:
Maandag t/m zaterdag
17:00 t/m eind
Dalton
27 augustus 2015, 14:46
Weet iemand op welke dagen is Cora aanwezig. Ik wil zo graag met haar kameren.
Cora van Mora loopt iedere dag met een schaal bitterballen door VILLA MARISOL.
hamo
18 september 2015, 00:10
Heeft nog iemand deze schoonheid gespot in de villa?
cath.leen
18 september 2015, 07:59
Heeft nog iemand deze schoonheid gespot in de villa?
Laatste week vrijdagavond nog gezien.
Ik was er deze week nog even op woensdag bij de villa, maar da heb ik ze niet gezien.
SAS
18 september 2015, 09:30
Afgelopen vrijdag en zaterdag was zij aanwezig in de Villa!
Hemaworst
26 september 2015, 01:53
Geen optick-fick, maar sjonge wat een service! Iemand die zich laat gaan op het monent dat ze een click met je heeft: lekker potje tongzoenen, bijna deep-throat wortelhappen, genietend van een befbeurt, eitjes worden niet vergeten Yummie!
cath.leen
28 oktober 2015, 13:38
Ze was nu ruim twee weeken niet anwezig (ziekte).
Sinds gisteren weer in der Villa.
Patjax
14 november 2015, 11:28
Zoals hierboven al beschreven een echte aanrader. Zonder dat we er erg in hadden, hebben we bijna anderhalf uur zitten praten. Zeer openhartig en geen enkel moment kwam de kamervraag. Ze is heel relaxed en duidelijk daar om ook zelf plezier te hebben. Qua optiek voor mij eigenlijk iets te groot en vol, maar haar toch de sleutel laten halen vanwege de mentale klik. Haar ervaring op de kamer druipt ervan af en is niet bang om zichzelf te laten gaan tijdens een sessie. De gebeurtenissen tijdens de kamergang heb ik beschreven in mijn algemeen verslag. Voor de liefhebbers van een rustige gfe is deze dame absoluut een must. Herhalingsgevaar daarom voor mij ook groot.
cath.leen
7 januari 2016, 06:20
Sinds gisteren van vakantie terug.
Gisteren was het heel rustig in de Villa. Zo had CORA veel tijd voor gespreken op de bank. Lekker uurtje met haar op kamer verbracht.
SAS
12 januari 2016, 09:37
Ook aanwezig.
mynasch
15 april 2016, 10:23
Villa marisol 14 april 2016 sessie 2 met Cora
:redface::):wink2::redface::):wink2::redface::):wi nk2:
Het leven na mijn sessie met Angelique is anders dan ervoor…. Verliefd liep ik een beetje te dromen door de villa. En menig dvp probeerde mij uit deze dromen wereld te halen. Een paar dames een beetje agressief (jammer, want eigenlijk niet nodig). Begrijp het wel want het was druk met dames en wat minde druk met heren. En je moet toch een beetje omzet hebben nietwaar. Beneden ontmoette ik een dame die zich aan het omkleden was, de Marokkaanse Cora.
Ik had haar denk ik wel eens eerder gezien, maar nog nooit woorden uitgewisseld. Leek me een leuke meid! Niet de jongste, maar dat ben ik ook niet meer…. Kwam haar later boven nog een paar keer tegen en er bloeide iets op, althans de kleine mynasch reageerde tot mijn verbazing een beetje, na al het Angelique geweld. Nog even geaarzeld, een beetje rondgelopen, bijna gezwicht voor de bloedmooie (maar een beetje jonge) Anka, en helemaal in de war gebracht door Christina (wat een lach zeg) en een bloedmooi figuurtje), en mijzelf op een kino bankje gezet. Daar zag Cora haar kans…. Maar opnieuw absoluut niet opdringerig. Poosje kletsen, beetje strelen, beetje tegen me aan liggen, en ik deelde de eerste kus uit, heerlijk verkennend tongzoentje, opnieuw in de ban van een voor mij onbekend vrouw! Tweede keer vandaag…. Helemaal zoals ik het lekker vind. Volgens mij had ze overleg met Angelique gepleegd. Ik vond haar vrij sexy, en besloot tot kamergang. Super vrijpartij voor het bed, een excellente blowjob (zij op haar knietjes voor ij, terwijl ik nog stond, moest zelfs een prematuur orgasme afwenden…. Daarna haar verrukkelijke lichaam geïnspecteerd, en trof een vrouw aan die gewoon van zachte seks hield. Heerlijke verken partij, waarbij al gauw bleek dat borsten en vagina de super gevoelige en verlangende plekjes waren. Heerlijk. Cora smaakte TOP!!!!
Fabelachtig orgasme, en toen was er voor mij geen ontsnappen meer aan. Wat een blow job zeg. En girl on top kon ze heel fijn, met heerlijk samentrekken van haar kutspiertjes rond mijn penis! Niet meer tegen te houden.
Oh oh… kun je twee keer verliefd geraken op een dag??? Ja!!
Christina en Anka op mijn verlanglijstje gezet!!!
:redface::):wink2::redface::):wink2::redface::):wi nk2:
Smittie
30 mei 2016, 19:48
Wat kan ik aan bovenstaande recensies toevoegen. Eigenlijk niets. Niet de mooiste uit de Villa, maar service is uitstekend.
Zie ook mijn verslag:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16192-Villa-Marisol-Hamminkeln-Algemeen/page100
mynasch
6 augustus 2016, 11:20
villa marisol vrijdag 5 augustus 2016: sessie met Cora
:):):wink2::wink2::):):wink2::wink2::):):wink2::wi nk2:
uit mijn verhaaltje VM...
Enfin een halfuurtje later raakte ik met Cora in gesprek en we zetten ons genoeglijk op een van de kino bankjes. Een leuk gesprek ontstond, een vrijpartij die er niet om loog. Cora is niet de jongste van het stel (38), maar voor mij een uiterst sympathieke meid, die in ieder geval uitstekend aanvoelt wat de oudere beer graag wil: op naar een kamer. Prima sessie, eerst langdurig tongzoenen (met haar 1.75 een voor mij prima lengte voor een staande zoen sessie). Zij raakte mijnlichaam aan op goddelijk wijzen. Tong, hand, borsten, alles werd in stelling gebracht. Uiteindelijk op het bed haar gemasseerd (olie!) en haar tot een fraai hoogtepunt gebracht. Daarna mocht ik op mijn rug, en bracht ze me oraal tot een werkelijk adembenemend orgasme, wat een bow job leverde Cora af…holy moly, en dat na mijn sessie met Sara, waarvan ik dacht dat die de laatste spermatozoïden van deze dag had buit gemaakt…. Nee dus. Professionaliteit van Cora. En een leuke meid!
:):):wink2::wink2::):):wink2::wink2::):):wink2::wi nk2:
savesexer
26 augustus 2016, 17:53
geknipt uit mijn recensie
Na wat gelezen te hebben, ter voorbereiding, ben ik Cora gaan opzoeken omdat zij precies bleek waar ik op naar het zoek was. Cora is een grote struise dame met een goede babbel en veel ervaring. Ze heeft er al heel wat kamermijlen opzitten en weet precies waar ze mee bezig is. De kamervraag komt niet van haar dus na een tijdje haar voorgesteld om in de kino wat op te warmen spreekwoordelijk dan want de kino temperatuur lag zo rond de 28 graden. Met Cora vrij je op een volwassen manier en dat weet ze appreciëren en beantwoordt ze zoals het hoort. Dan maar naar een kamer getrokken voor een supersessie die tegelijk een 'bijna' saunabezoek was. Ze kust met volle mond en tong en bouwt de spanning langszaam maar gestaag op. Als ik haar kleine borsten met lange tepels zacht onder handen neem weet ze dit hoorbaar te waarderen. Ik zak zeer langszaam naar het venusgebied af langs allerlei omwegen en begin dan haar rijpe vrucht te zuigen, likken . Ze komt vrij snel met het nodige vocht wat me doet vermoeden dat het niet gefaked is. Ik blijf haar musschi aanvallen en verwennen wat ze zich zeer goed laat bevallen. Dan is het mijn beurt en ik heb al heel snel beslist dat ik het neuken overslag om van deze verwenbeurt zo lang mogelijk te genieten. Onvermoeibaar met diepe lange halen tot worteldiepte heeft ze me zeker 30 minuten verwent. Gewoon zalig. Na een uurtje nemen we afscheid en ik kom haar nog verschillende malen tegen waar er altijd en lach en een zoen af kan. Niet de mooiste van de bende maar een echt service kanon.
Rino123
11 februari 2017, 09:25
Klopt allemaal deze belevenissen met Cora, ben gisteren met haar naar de kamer geweest en ze voelt inderdaad precies aan wat een man lekker vindt en ze is echt sympathiek. Mooie uitstraling, lekkere kont en goed verzorgd! Ze kan heel lekker pijpen en ik heb haar poesje gevingerd en met olie ingesmeerd ook haar billen natuurlijk en dat vond ze erg lekker. Kortom wederom een bevestiging dat de oudere dames van wanten weten en zelf ook van seks kunnen genieten, heeeeeeeeeeeerlijk!!!!
Laatbloeier
2 september 2017, 12:28
In Lekker Ding afgelopen dinsdag een prima kamer gehad met Cora, overgekomen uit Villa Marisol! Cora is niet de knapste, maar wel een aardige, leuke en ook nog lekkere, servicegerichte dame. Op de kamer was het binnen een minuut of vijftien met mij gebeurd. Cora is een prima pijpster, een uitstekende berijdster, lekker met die lange tepels van haar voor je mond, en in missio kwam ik heel snel en goed klaar. Tijd om nog gezellig wat na te kletsen. Haar paspoortje kan wel verplaatst worden naar Lekker Ding, lijkt me. Zie ook mijn verslag daar: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43778-FKK-Lekker-Ding-Algemeen&p=572132#post572132
deskjet
14 oktober 2017, 10:00
Is Cora nog steeds hier aanwezig
mynasch
14 oktober 2017, 12:23
afgelopen woensdag (11 okt) gespot
Speelkwartier
19 oktober 2017, 19:36
Blijft voorlopig (niet op zondag) gaat volgende maand een week of drie op vakantie.
Speelkwartier
4 november 2017, 00:58
Cora, voorlopig niet op vakantie. Morgen even chequen
phoenix
4 november 2017, 14:50
Ik heb ook het genoegen gehad, om te mogen genieten van de uitzonderlijke orale kwaliteiten van deze dame, ook in de wip was er veel overgave, zeker een herhaling waard
mynasch
25 november 2017, 13:39
uit mijn eerder LD stukje
Lekker Ding 24 november 2017: Sessie Cora
:wink2::wink2:;);):wink2::wink2:;);):wink2::wink2: ;);)
…. Ook had ik Cora al eerder gespot die net op weg ging met een klant, en mij hartelijk omhelsde. Echt een prettige ervaring zoals ik boven ook al aangaf. Ze vond het echt leuk me te zien.
Na mijn saunagang was ze al snel weer paraat, en ik stelde voor het kinootje eens op te zoeken. Daar was ik tot nu toe niet aktief geweest. Een heerlijk gesprek ontspon zich, en het werd langzaam maar zeker prettiger en prettiger… zij kan als geen ander je erotisch opwinden, kussend, haar benen om je heen manoeuvrerend, strelen over je borst/lul/ballen/benen. Enfin alle verleidings registers stonden vol open. Op naar de kamer. Wat een super uur weer met dit service kanon doorgebracht. En ze genoot er zelf ook heftig van te oordelen aan geluid en vochtigheid produktie. Gigantisch hoogtepunt bij haar , gevolgd door bij mij…
Wat wil een beer nog meer…..
Cora is een aanrader!
:wink2::wink2:;);):wink2::wink2:;);):wink2::wink2: ;);)
forgetskinnyletsgetfatty
25 april 2018, 15:12
Cora mag verplaatst worden naar Gallardo. ;)
mynasch
9 juni 2018, 12:04
zomer in Gallardo 8 juni 2018 sessie drie met Cora
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin::biggrin::biggrin:
De laatste sessie was voor Cora die ik al een poos niet meer had gezien. S’morgens was de eerste begroeting al jummie (wat een lijf zeg, als ze dat tegen je aan drukt, heerlijk). Ook een tweede gesprekje met Anna en Cora verliep langs dezelfde lijnen als aan de bar. Beetje erotisch getint. Kwam een Duitser bij Anna gedag zeggen, kennelijk een bekende van beiden, en die werd in de watten gelegd, veel handtastelijkheden, zoenen, en ik werd in de begroetings scene betrokken. Geil hoor. Beetje openbaar, vond ik wel gaaf. Hierna met Cora een kamer op en wat velen al weten: dat is SUPER. Tongzoenen, lichaam bestrijken, tepels verwennen, ballen likken, uitgebreide blowjob. Olie massage overal. Neuken in velen standjes, een knetterend orgasme bij haar, en een ontlading bij mij waar die vulkanen kinderspel bij zijn… (althans zo voelde het). Ik kon nauwelijks meer lopen…. Nog een beetje liggen kroelen (cora op haar best) en een uurtje betaald.
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::bigg rin::biggrin::biggrin:
mynasch
15 november 2018, 16:17
gallardo 14/11 sessie twee.... Cora
:);):cool::rolleyes::);):cool::rolleyes::);):cool: :rolleyes::);):cool::rolleyes:
Sessie twee, hoe kan het ook anders was met Cora. En heren neren: Cora is het nog niet verleerd…. Ze meldde vooraf dat ze een week of zeven niet sexueel aktief was geweest… welaan ook dat was heel goed tem erken: ze had er echt veel zin in… het werd een spetterende (letterlijk) sessie waarin na uitvoerig tongzoenen en elkaar lichaam opvreten ik haar eerst klaar befte (heerlijk)daarna onderging ik een bovenaardse blowjob, vervolgens plaatste ik haar met haar kut boven mijn hoofd en likte haar zo voor een tweede keer klaar… vervolgens blies Cora me zo ongeveer de hemel in… hemeltje lief…. Ik ben helemaal weerblij dat Cora terug is van weggeweest
:);):cool::rolleyes::);):cool::rolleyes::);):cool: :rolleyes::);):cool::rolleyes:
dbd67
30 december 2018, 15:58
Gisteren naar Gallardo gereden voor Cora op haar laatste werkdag en dit werd ook direct de beste kamergang van 2018!
Ga verder niet in details treden maar de vrouwen die maar een beetje aan haar niveau kunnen tippen worden jammer genoeg steeds zeldzamer in de clubs.
Ik wens haar het allerbeste in haar verdere leven dat heeft ze echt verdient.