PDA

Volledige versie bekijken : Elisa/Elise (Mirella (Roemeense) ex VM



mrourke
14 februari 2015, 10:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Mirella (Roemeense)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:Notk euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Zoenen, Beffen, Massage, Vingeren
Extra info:Naturel en beregeil

mrourke
14 februari 2015, 10:41
Gisteren tegen het eind van avond nog met deze dame liggen stoeien. En stoeien dat het was. Eerst een vrijwel complete sessie in de Kino. Het was al laat en eigenlijk wilde ik naar huis. Deze meid genoot zichtbaar. Om de andere beertjes in de Kino het nakijken te geven en puur voor de privacy, zochten we toch maar een kamertje op. Voor de aardigheid hing ze haar handdoek om mijn stevige paal, en ging een sleutel halen. Bij terugkomst gooide ik haar over de schouder en dropte haar op een fantastisch groot bed. Zouden we gaan worstelen of was het iets anders.
Anyway de sessie duurde zeker een uur, en ik heb alle hoeken van het bed gezien. Heerlijke meid. Wat een contrast, want aan het begin van de avond leek ze erg ongeïnteresseerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

cath.leen
14 februari 2015, 14:46
Hallo,
MIRELLA is 27 jaar oud. Ze heft dit jaar al verjaardag gehad. :gruebel:

groeten

Peperduur
14 februari 2015, 14:51
Lekker hoor!!!

mrourke
28 februari 2015, 21:05
Werd gisteren nog even laat in de avond vertroeteld door deze femme fatale in het restaurant. Ze was met een vriendin een toetje aan het eten en liet aan haar vriendinnetje zien hoe je een ijsbeertje voedert. Geweldig geile vertoning en iedereen kon meegenieten. Zelden zo genoten van een toetje. Van echt doorpakken kwam het aldaar niet en dat kan natuurlijk ook niet. Ik was weer beregeil en smeekte haar om onmiddellijk de dichtstbijzijnde kamer te boeken. Aldus geschiedde. Als een jongeling liep ik achter haar welgevormde billetjes aan. Het feuilleton kende hier weer een vervolg, we gingen verder waar we de vorige keer gebleven waren.

Trouwens, haar vriendin ziet er ook erg goed uit. Ben vergeten te vragen naar haar naam. Brrr.

cath.leen
1 maart 2015, 08:35
Trouwens, haar vriendin ziet er ook erg goed uit. Ben vergeten te vragen naar haar naam. Brrr.


Hallo,
als je haar "nieuwe" vriendin bedoelt (ze werkt zins twee weeken in de Villa) dan is dat ALINA.

Een echt mooie meid. :)

(Maar ik heb afstand van haar gelaten omdat ik niet alweer aleen romanis praaten wil. Dat kan ik niet.)

MIRELLA zei tegen mij, je mag aleen met mij op kamer, als je teerst met mijn nieuwe vriendin op kamer gaat. Dus ben ik naar en andere meid toegegaan.
Vrijdagavond heft MIRELLA mij laten weten, dat ze dat niet leuk vond, ze heft zo gedaan als kende zij mij niet.

groeten

mrourke
23 mei 2015, 09:34
Gisteren dus het feuilleton met Mirella voortgezet, dit ondanks de aanwezigheid van haar zeer mooie vriendinnetje Elisa. Die twee zijn onafscheidelijk en ik moet zeggen dat de band tussen een positieve invloed heeft op Mirella. Ze kan heel nukkig en raar uit de hoek komen, soms loopt ze heel kwaad weg en is de wereld te klein.
Op een gegeven moment zaten we met zijn drieën in de Kino een beetje aan elkaar te plukken en te doen. Plagerig trok Mirella de haartjes van Elisa een beetje uit model, volgens mij per ongeluk. Na wat geil duw en trekwerk tussen de beide dames, ontaardde dit schouwspel bijna in een bitch fight. In mijn blote snikkel zat ik tussen twee heftige dames, ik kon ze met moeite uit elkaar houden. Wauw wat een schouwspel..... uiteindelijk had ik de poesjes weer in het gareel en nestelden ze zich weer heerlijk tegen mij aan. Temperament hebben die Roemeentjes zeker. Wat wil Rourky nog meer........
Qua eindstand werden de sessies in het voordeel van Mirella beslist: Mirella 2 tegen Elisa 1.

casio007
23 mei 2015, 17:24
Ook ik heb heerlijk met haar gestoeid.
En dat is van een zeer hoog niveau.
Ze kan wel eisend zijn en zeker naar de andere dames.
Op de kamer was zeer goed.
Toch even een waarschuwing.
Toen ze mij heerlikk aan het " Blaßen" was en ik bijna een hoogteunt had.
Gaf ik aan dat ik dat niet wilde.
ze gaf aan dat het geen probleem was.
Ik wilde niet in haar mond klaarkomen.
Maar zij wilde dit wel en voordat ik weer wilde terugtrekken was ik te laat.
We hebben nog wat gekletst en lekker relaxt.
Toen naar beneden en ik betaalde het kamer uur met iets extra.
Maar ze wilde 50 euro extra en begon wat harder te praten en gebaren te maken.
Spritzen in mond 50 euro extra.
Gaf aan dat ik had gezegd dat ik dat niet wilde.
Het ging over in het Roemeens en steeds luider.
Je zag andere dames en beren kijken.
Gaf haar nog 20 en sloot mijn locker en ging douchen.
Ze bleef nog door schreeuwen in het Roemeens.
Toen ging ze weg.
Toen ik weg ging vroeg de Theke dame of alles goed was geweest.
Gaf aan dat het wel goed was.
Deze dame voor mij geen tweede keer meer ondanks haar hoge service niveau.

SAS
23 mei 2015, 20:21
Het is belangrijk dat je dit soort dingen juist meld aan de theke!
Als je dit niet doet dan gaat deze dame dit gewoon weer een keer doen en dat kan zeker niet de bedoeling zijn.
Als je nee zegt moet dit duidelijk zijn dat geld ook als een dame nee tegen een ijsbeer zegt.
Dus dit soort gekken dingen gewoon melden dat wordt hier ook zeker wat mee gedaan!
Verder is het goed dat je hier schrijft dan weten andere ijsberen ook welke truken deze dame met je kan uithalen. ;)

cath.leen
24 mei 2015, 06:56
@mrourke
Ik wil altijd om nieuwe forums ijsberen te ontmoeten.

Was jij tezamen met een andere ijsbeer anweezig? Had je geen badjas, maar een handdoek?
(Handdoeken kunnen op de grond vallen)

mrourke
24 mei 2015, 08:05
Stimmt, en die handdoek viel een keer bij de bar af waardoor je met je blote snikkel met twee glazen in de handen letterlijk voor lul staat. Hilariteit alom bij de dames...... Is ook wel grappig natuurlijk.

Dan ben ik toch wel benieuwd wie jij bent....

funske
24 mei 2015, 09:10
Bedankt voor de melding cath.leen! Morgenmiddag ga ik weer naar de villa en ik zal mij dan eerst even goed laten informeren wie Mirella is, voordat ik met deze foute dame de kamer op ga.

cath.leen
24 mei 2015, 18:47
Bedankt voor de melding cath.leen! Morgenmiddag ga ik weer naar de villa en ik zal mij dan eerst even goed laten informeren wie Mirella is, voordat ik met deze foute dame de kamer op ga.


Oops, wat heb ik geschrijven?
Het klopt, MIRELLA praat al enkele weeken niet meer met mij, kijkt mij ook niet meer aan. Vind ik echt jammer, heb er vaak met haar gekamered. Was altijd goed.

In de Villa zijn er zo veel andere meiden, ik heb al een andere "vriendin".

cath.leen
24 mei 2015, 18:56
Dan ben ik toch wel benieuwd wie jij bent....

Je hebt met en andere ijsbeer in de hook in de lounge gezeten.
Ik heb het ook met dat handdoek gezien. :hah:

Ik heb op de bank linke hand heele tijd alleen gezeten, te wachten op mijn vaforiete dame.

888
4 juni 2015, 10:06
2x mee gekamerd. Ze ziet er goed uit. Daarnaast heeft ze goede pre en aftersales.

mrourke
4 juli 2015, 08:23
Gisteren de dag begonnen met een stevig ontbijt samen met Mirella. Dan smaakt je ontbijt een stuk besser moet ik zeggen. Een mooie dame, dat is en blijft ze. Heerlijk lang met haar zitten kletsen. s' Middags hing ze steeds aan een ietwat arrogante Duitser met een verkeerde zonnebril op zijn snuit. Het type dat een maffiose uitstraling heeft maar te dom is om zelfs in de onderwereld een rol van betekenis te spelen..... Daar houd ik me verre van. Tot twee keer toe heb ik haar uit die klauwen bevrijd en twee keer een geweldige sessie met haar mogen beleven.
Ondanks haar kuren en wispelturige gedrag vind ik haar echt goed.
Er was trouwens ook nog een lekkere blonde dame met grote tieten die zich continu aan het aan en uitkleden was bij het zwembad. Op een gegeven moment moest haar zelfs helpen om haar outfit weer aan te krijgen. Ik vroeg haar naar haar naam, maar dat gaf ze geen antwoord op. Duits en Engels behoorden niet tot de skills.
Ben wel benieuwd naar haar andere skills, ze is een vriendin van Valentina. Ook een lekker wijfie maar nog nooit mee op kamer geweest.

SAS
22 augustus 2015, 20:31
Mirella is gewoon aanwezig in de Villa.
Zij is geen 3 weken in Amsterdam zoals is vermeld.

Cupido
24 oktober 2015, 01:11
Nu terug van een langere vakantie

mrourke
24 oktober 2015, 08:38
Dat ze terug is heb ik gisteren geweten. Ze bleef lange tijd met gewone kleding aan bij de bar zitten, dan ziet zo'n meid er heel anders uit moet ik zeggen. Het duurde wel een paar uur voor ze zich om ging kleden. Des avonds wist ik haar eindelijk te pakken te krijgen.
Meid doet aan goede dienstverlening, voor mij een vaste afspraak.

cath.leen
24 oktober 2015, 13:37
Ja, gisteren had ze en body an. Zag echt goed uit. Later de avond gewon weer BH en slip.

Cupido
28 oktober 2015, 08:11
Ja idd eerst gewone kleren, toen een heerlijke bodystocking en daarna bikini. Maar welke kleren ze ook aan heeft, van haar word ik altijd geil van...

Kleine Jan
17 november 2015, 16:00
Dinsdag in de villa geweest. Rond 14.00 uur aangekomen en even op het gemak een broodje gegeten. Meteen een mooie gelegenheid om het vrouwelijk schoon te bekijken. Het was nog vrij rustig en de paar toppers die ik spotte waren snel de kamer op. Dan maar even de Jacuzzi in. En na een half uurtje badderen was ik er klaar voor. Na een paar keer aangesproken te zijn door meiden die niet geheel mijn type waren kwam daar Mirella langs lopen in een zalmroze bodystocking op hoge hakken. Haar haar in een staart met wat donkerblonde vlagen door haar zwarte haar. Heerlijk strak meiske. We zijn naar de kino gegaan. Na een kwartiertje pre-salesen kwam de kamervraag. Ik was inmiddels beregeil en stemde toe. Op de kamer eerst elkaar heerlijk gezoend over het hele lichaam en vervolgdens ging het op bed verder. Al snel had ze kleine jan in haar mond en die werd snel groot. Heerlijk gepijpt door haar en na wat voorzichtig vingeren haar lekker gebeft. Ze werd steeds natter. Na 20 minuten hield de kleine jan het niet meer en spoot in het rond. Vervolgens werd ik nog even gemasseerd. Een top half uurtje voor herhaling vatbaar!

mrourke
28 november 2015, 11:53
Gisteren begon de dag met een korte en heftige ontmoeting met deze meid. Rekening houdende met haar wispelturigheid, stuursheid en wat dies meer zij. Tsjonge er viel gisterochtend geen land mee te bezeilen met deze diva. Pas aan het eind van de dag een geweldige sessie met haar gehad, alles was weer vergeven en vergeten. De vurigheid werd omgeturnd tot een geiligheid waar zelfs rourky moeite had om het tempo te volgen. Uiteindelijk viel ze vredig in mijn armen in slaap, zo wil ik haar hebben. Het beestje was weer getemd. Het wordt tijd voor een cursus Roemeens voor deze jongen, wat brengt dat land toch vreselijke lekkere meiden voort.

SAS
12 januari 2016, 08:39
ook aanwezig.

kinke113
22 januari 2016, 12:31
Geweldig goede 1uurs-sessie gehad met deze zeer professionele dvp die je zeker het gevoel van een GFE geeft. Zeer goede PZC. Rekent 50 euro extra voor "aufnahme" waar ik per ongeluk :) gebruik van heb gemaakt. Ook beffen is heerlijk bij haar: ze is schoon en zeer verzorgd. Ook heeft ze hele mooie tikkie saggy borsten puur naturelle met gevoelige tepels. Zeer voor herhaling vatbaar deze dame!! [emoji106]

Ps:: anders dan haar paspoortinfo op 1e pag. is ze 27 jr en heeft geverfd blond haar nu.

mrourke
23 januari 2016, 09:40
Gisteren zag ze er weer geweldig uit, vooral omdat ze regelmatig van outfit wisselt gedurende de hele dag en avond. Haar leeftijd is volgens mij zelf 28. Aanpassen ist leider nicht moglich.

cath.leen
23 januari 2016, 17:13
Haar leeftijd is volgens mij zelf 28.

Ben je niet een paar dage vroeg ???

Ze werd dit jaar 28. Haar verjaardag is binnenkort.

mrourke
23 januari 2016, 17:24
Stimmt, genau. Du hast recht.

Liefhebberrob24
23 februari 2016, 16:58
Ze zei gisteren (Maandag)tegen mij dat ze 28 jaar was.

J.S.
23 februari 2016, 18:49
Dat moet kloppen ;) ze ziet er overigens goed uit en is oke.

Liefhebberrob24
25 februari 2016, 18:30
Ik heb haar voor het eerst ontmoet Maandag ze sprak me aan in de bios en kwam bij me op de bank liggen,hoewel ik had aangegeven dat het te vroeg was voor een kamer gang want was pas aangekomen.
Ze is zeker één uur bij me gebleven als het niet langer is geweest en maakte totaal geen haast om me op de kamer te krijgen maar bleef maar praten over van alles en nog wat,dus heb ik maar op een gegeven moment maar aangegeven dat ze een sleutel moest halen (moest het een paar maal vragen want ze bleef maar doorpraten)en van het hele lieve meisje wat rustig bij me op de bank lag werd een geweldige geile vrouw op de kamer met een zeer goede Deeptroat techniek.
Zeeeeeeer zeker voor herhaling vatbaar.

fr_loper
14 april 2016, 10:16
Mirella heeft eerder gewerkt onder de naam Veronika (http://www.partytreff-dorsten.de/girls_alle_details.php?id=51) in Partytreff Dorsten

1509015091

cath.leen
14 april 2016, 11:16
Mirella heeft eerder gewerkt onder de naam Veronika (http://www.partytreff-dorsten.de/girls_alle_details.php?id=51) in Partytreff Dorsten


Nee,
dat is een andere.

Kijk op de website van Villa Marisol.
Er zijn twee
MIRELLA 26 Spain (eerste rij, tweede foto)
MIRELLA 23 (derde rij, eerste foto)

Die MIRELLA 23 is voor enkele jaaren van de Villa naar de Partytreff vertrokken.

Die MIRELLA 26 Spain is steets nog in de Villa. Dat is ook de MIRELLA van deze topic.

wodwod
3 juni 2016, 15:16
Werkt Mirella hier nog ? (oftewel is ze nog aanwezig?)
alvast bedankt voor de info

cath.leen
3 juni 2016, 15:54
Werkt Mirella hier nog ?

Deze dinsdag heb ik haar nog in de Villa gezien.

cath.leen
4 juni 2016, 05:13
Deze dinsdag heb ik haar nog in de Villa gezien.

En gisteren op vrijdag was ze ook. Ze zag gisteren echt lekker uit. :)

wodwod
6 juni 2016, 13:24
Heel erg bedankt voor je info cath.leen!

VoX
7 juni 2016, 10:55
Weer in de benen Wodwod? Al een tijdje niet meer gezien.

wodwod
7 juni 2016, 15:06
Jazekers weer in de benen. Ik miste GD (mn. de dames natuurlijk....waar zijn ze toch gebleven?) behoorlijk. Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Heb eigenlijk niet weer zo'n leuke aangename plek weer gevonden. Had wel redelijk goede ervaring in Marisol afgelopen 1,5 jaar ...maar toch. Zit nu te denken aan bezoekjes aan Marisol, Heaven7, LekkerDing. Wie weet. En wie weet heeft een oud GD-ganger nog tips?

Stiffmaster
15 juli 2016, 09:58
Ga naar Marisol en zoek Mirella maar op, klasse van Lucy en geiligheid bijna van een Elena beiden uit GD

Stiffmaster
15 juli 2016, 10:00
Zal het kort houden, mooi, lief en sexy. Absoluut een aanrader voor een beer die zich weet te gedragen en haar respecteert voor wie ze is..:freu:

Jimbo1
15 juli 2016, 10:14
Lucy & Elena.... good memories :-)

robglover
31 augustus 2016, 12:06
Ben inmiddels twee keer met deze Mirella naar de kamer geweest en deze ervaring was helemaal top, alles erop en eraan! Deze Mirella is ook erg leuk in omgang, je kunt lekker samen met haar douchen, ze duikt ook met je in het zwembad! Super dame en echte GFE. toppertje die Mirella!

M.v.G Robglover.

mrourke
4 oktober 2016, 20:26
Mirella heeft soms haar nukken dat klopt. De ene week ziet ze je niet staan en de andere week vreet ze je helemaal op. Tja, vaak is er dan iets prive aan de hand of de mannen zien haar even niet staan. Tja het is om het even. Bij mij heeft ze alle tijd en neemt ze alle tijd. Kortom een prachtige dame die je af en toe even moet sturen. Het is niet anders.

Para2
13 januari 2017, 22:06
Gisteren heb ik Mirella voor het eerst ontmoet. Ik was net terug van de kamer met een andere dame toen ze me erg beleefd vroeg of ze bij me mocht zitten. Ik gaf aan dat ik wel wat tijd nodig had om bij te komen maar dat vond ze geen probleem. Ze heeft wel twee uur heerlijk met me zitten praten. Ineens had ze bedacht of we niet naar een kamer zouden gaan. Het werd mijn beste kamergang ooit in de villa. het was echt geweldig. Nu ik alle berichten over haar heb gelezen geniet ik nog meer van de geweldige tijd die ik met haar heb doorgebracht en hoop op nog een keer deze ervaring. Als ik de volgende keer weer bij Villa Marisol kom , echt eerst kijken of Mirella aanwezig is.

SAS
19 april 2017, 15:00
Mirella is weer terug in Villa Marisol!

Mooiejoke
24 april 2017, 21:43
Vandaag voor het eerst gekamerd met Mirella. Na een goede sessie met Valentina had ik nog wat tijd over. Eigenlijk te weinig om echt van een 2e sessie te genieten, maar ik vond dat het met Mirella toch maar eens moest gebeuren. We hadden dus niet veel tijd. En het was te kort op de 1e sessie. Maar desondanks was het heel goed. Leuke en aardige meid. Goed figuur en heerlijke seks. Presley ook perfect. De volgende keer in Marisol ga ik de eerste kamer met haar doen. En dan es kijken wat voor extra's ze aanbiedt. Ik heb er nu al zin in !

CVARIA
30 april 2017, 20:06
Zaterdag 29 april met Mirella gekamerd na eerder zeer goede ervaring. Het zal voor iedereen anders zijn, maar ik maak met alle dames duidelijke en goede afspraken alvorens te gaan kameren. Ik vind Mirella echt een top vrouw! Zij kijkt wellicht soms wat arrogant of ongeïnteresseerd, maar op de kamer is voor mij super. Bij de villa aangekomen, gedoucht te hebben, kijk ik altijd of ze er is. Mijn eerste uur breng ik graag met Mirella door. Erg relaxed in de omgang, super lief, ontzettend geile GFE! Voor mij dan. Ik reis veel over de wereld, heb geen partner en Mirella geeft mij wat mijn eerste vriendinnetje mij qua gevoel gaf. Wanneer ik op zakenreis ben, bezoek ik ook bepaalde gelegenheden. Maar gezien de kwaliteit van de sex met Mirella ka ik zeggen dat ik niet op veel plekken dat service level tref.

Hansieboi
2 mei 2017, 11:29
Ik heb plannen deze week voor weer eens bezoekje marisol. Wilde daartoe enkele geroemde dames op site checken, maar die is vernieuwd en kan foto's van de dames niet meer vinden.
Wat nu te doen? Mirella lijkt mij toppertje maar foto gezien hebben helpt bij herkenning.
Wie helpt deze collega?

cath.leen
3 mei 2017, 20:16
maar die is vernieuwd en kan foto's van de dames niet meer vinden.
Wat nu te doen? Mirella lijkt mij toppertje maar foto gezien hebben helpt bij herkenning.


Ja,

op de web site staan alleen dames, die niet meer anweezig zijn.

Als je prive berichten kan ontvangen, zal ik je wel probeeren een foto van Mirella te stuuren.

Hansieboi
5 mei 2017, 10:58
Ja,

op de web site staan alleen dames, die niet meer anweezig zijn.

Als je prive berichten kan ontvangen, zal ik je wel probeeren een foto van Mirella te stuuren.

Bedankt Cath.leen, heb er alleen nog geen gebruik van gemaakt. Gisteren in A-gold wat rondgekeken en genoten. Maar gebruik volgt zeker.

CVARIA
30 juli 2017, 20:46
I really would have thought that, based on my experience and others, Mirella would have a higher ranking at the topics forum for VM. Last friday (28-07) I spend one (1) hour with Mirella. Mirella is one of my favorite girls.

Last friday, sitting in the Kino (very quite at that time) Mirella came to sit - lie with me. As we know each other a little bit based on previous encounters, she started kissing me, touch me in several more intimate places of my body and we talked about general topics (as far as I still could :) Like twenty minutes later she welcomes Adina in a very pleasant way (to experience from so close, at least for me highly erotic but still classy). After I have eaten some diner, we went to a room for one (1) hour and it was great as always. She kisses (french) like a real GFE (long and passioned) and she knows I like that very much. All other services are also very great, with Mirella the clock speeds as time literally flew by! We did al kind of sexual positions, she loves to perform oral services and she seem to like it when you give her oral sex as well. What I mostly like about Mirella that she does make sounds, but not in a annoying and exorbitant way. With Mirella you cannot go wrong when you visit VM. For me she is also a nice person, friendly, very nice body, not a rusher and humorous person. It is my finding that Mirella is one VM top girls!

cath.leen
1 augustus 2017, 08:07
Zal miesschien de volgende tijd niet aanwezig zijn. Heft gisteren avond de Villa met bagage verlaaten.

Mooiejoke
1 augustus 2017, 09:28
Ze is ongeveer een maand met vakantie. Is eind augustus (geloof ik) weer terug.

beer1
3 september 2017, 13:23
Sinds gisteren ook te vinden in Acapulco Gold.

CVARIA
1 oktober 2017, 17:24
Ze is er inderdaad en ze ziet er goed uit! Volgens mij iets magerder dan in VM maar ze ziet er goed uit. Helaas voor mij steeds druk bezig, pre booked toen ik binnenkwam en daarna is het er dus niet meer van gekomen. Maar het gaat er dit jaar wellicht toch nog een keer van komen!

Champollion
1 oktober 2017, 19:02
Na wat te drinken hebben genomen, zag ik Mirella zitten die zich in Acapulco Elise noemt. .
Mirella ==> Elisa

Heet Jantje
2 december 2017, 00:30
Helaas CVARIA voor jou, een kamergang met Elise (Acapulco) of Mirella (VM) zit er niet meer in, ze stapt uit het vak.

Tenminste dat zei ze gisteren tegen mij, maar dat heeft ze al vaker gezegd, maar nu definitief. En ik denk het ook, ik ken ze vrij goed (misschien wel te goed) want ik heb in het verleden de grootste fout gemaakt, die wel meerdere beren maken, door te close met ze te worden. Het is een zeer geraffineerde tante eentje met gebruiksaanwijzingen.
Door allerlei prive problemen zag ze er verschrikkelijk slecht uit toen ze in september na een maand vakantie terug kwam.
Op dat moment had ze weer een probleem want ze kon ook niet meer terecht in VM door de sluiting. Zodoende is ze in Acapulco terecht gekomen met ook weer een probleem dat daar andere tarieven gehanteerd worden dan in VM, maar ze zij dat daar wel overheen te komen was, want ze is (was) mateloos populair.
De druppel die de emmer heeft doen overlopen is de nieuwe wet op prostitutie in Duitsland die in januari van kracht wordt, die ook weer voor haar de nodige problemen met zich meebrengt. Die lost ze ook wel weer op zo'n zeer geraffineerde manier op, hoe, dat gaat voor hier te ver.

Een ding is zeker, het is verschrikkelijk jammer vind ik dat zo'n kanjer stopt. Ik zal eerlijk zijn, ik heb nogal wat afgewandeld in dit wereldje, maar een dame die je zo kon verwennen (op seksueel gebied) die zelf ook zo intens mee kon genieten, kom je denk ik geen tweede tegen het was gewoon een topper, wel soms met nukken, maar goed dat geld voor alles iedere gek zijn gebrek.

CVARIA
3 december 2017, 15:08
Heet Jantje, Dammmnnnn! Bad news!!!! Dank voor deze mededeling. I wont shoot the messenger. Maar dat is inderdaad erg slecht nieuws.

Toen ik enkele jaren geleden voor de eerste keer, en min of meer uit pure nieuwsgierigheid, bij een Sauna club belande, was dat Villa Marisol. Sinds die eerste keer bleef ik bij VM terugkomen als in NL was, met een enkele keer een bezoek aan GT. Maar VM was mijn absolute favorite! Mijn eerste keer in VM werd gek genoeg gekenmerkt door enige spanning en ik was zeker zenuwachtig. Zittend op een van de relax banken, kwam na een uurtje Mirella aangelopen. In plaats bij de dames op de hoek te gaan zitten, kwam ze meteen naar mij toe. We spraken eerst een tijdje en voor mij was het na vijf minuten al duidelijk dat ik met haar wilde kameren. Die eerste kamer ervaring met Mirella staat nog steeds in mijn geheugen gegrift, ik had haar verteld dat dit echt mijn eerste sauna club bezoek was. Wellicht dat ze daarom extra sweet was. Ik ben die keer een uur met haar op kamer geweest en zij deed alle ervaringen met mijn eerste vriendinnetje weer herleven. Naast het feit dat deze eerste keer fantastisch was, blijft het ook echt een top vijf ervaring! Telkens als ik naar VM reed, kon ik alleen maar hopen dat Mirella aanwezig was. Een gelukkig was ze negen van de tien keer aanwezig.

Ik ben daarna in VM nog vele malen met haar op kamer geweest en altijd geweldig, ze zal nukken gehad hebben maar dat hebben we allemaal wel, ik had er geen last van. Minder als een uur kon ik niet met Mirella. Er zijn nog maar weinig dames die deze eerste ervaring hebben doen vergeten. Alleen Adina, Vanessa en Christina (allen VM) waren uit dezelfde league als Mirella. Als ik nu hoor dat ze stopt is dat pech voor de ijsberen die graag met haar mochten kameren, en voor mezelf in het bijzonder. Ik weet niet of ze in Acapulco wel of niet populair was, de laatste keer dat ik er was kon ik niet meer haar kameren omdat zij steeds bezig was of ik was net van een kamer terug (Vanessa putte mij ook uit :) Aan de andere kant heb ik goede herinneringen aan haar. Ze was goed bevriend met Adina en Vanessa, die dezelfde service leveren. Adina is voor mij ook een topper en aankomend weekend (zaterdag avond) hoop ik in Acapulco gold te zijn om tenminste een keer een uur met Adina en een uur met Vanessa (VM namen) door te brengen. Ik kan Mirella alleen maar het beste in het leven toewensen. Dank Heet Jantje!

cath.leen
6 december 2017, 05:38
Ik heb ook mijn ervaring met Mirella. Ik was langere tijd heel vaak met haar. Altijd goed.

Op maandag heb ik haar niet meer in Ratingen gezien.

Mooiejoke
6 december 2017, 06:10
Ze is afgelopen zondag vertrokken. Ik kreeg een berichtje dat ze alleen een paar weken op vakantie is. Maar ja.... We zullen het wel zien.

Champollion
21 december 2017, 21:17
vandaag aanwezig

Champollion
30 mei 2018, 21:17
==> Sixsens

Champollion
7 augustus 2018, 19:41
terug in Ratingen

CVARIA
7 augustus 2018, 19:42
Net na het douchen loop ik letterlijk Elisa (voormalig Mirella Villa Marisol) tegen het fijne lijf en ze groette mij met een lach. Die lach was er debet aan dat we een klein half uur daarna op de kamer lagen. Ze ging de tijd op haar telefoon zetten en terwijl ik achterover op bed val, vraag ik haar hoe lang ze de tijd heeft gezet. Glimlachend zegt ze " een uur ", omdat ze weet dat ik altijd een uur met haar kamer (maar dus al sinds oktober 2017 niet was geweest). Eenmaal bezig met Elisa was het snel duidelijk dat ik toch vaker naar AG moet gaan. Ik blijf het een lekker ding vinden, wat een heerlijke vrouw en wat levert ze een goede service. Na afloop nog even liggen praten over Gallardo en Elisa (voormalig Marisol). Elisa is volledig gestopt en woont weer in Roemenië (als ik het goed begrepen heb). Wat me echt op viel aan Mirella is dat ze in VM echt alleen Engels met mij sprak, maar nu ging het Engels maar moeizaam. Omdat ze het Engels wel kan verstaan hebben we Engels en Duits over een weer gesproken.

Hans_Enschede
26 september 2019, 16:08
Momenteel te vinden in Saunaclub Venus in Hamminkeln.

Staat daar als Mirela op de aanwezigheids website van de dames.

Is afgelopen dinsdag daar begonnen, laten we hopen dat het haar er bevalt en ze er blijft.
Bij mijn bezoek ouderwets van haar kunnen genieten (heb nog steeds goede herinneringen van toen ze nog bij Marisol werkte) en een heerlijk uur samen op de kamer geweest.

Waarschijnlijk nog in Hamminkeln om te kijken hoe het bevalt dus kan zijn dat ze volgende week weer in Ratingen is, maar de egoïst in mij hoopt dat ze nog een tijdje bij Venus blijft.

Richte
20 februari 2020, 20:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Mirella (Roemeense)
Leeftijd:33 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage
Extra info:Voorheen Marisol Gallardo en Aca Gold

Richte
20 februari 2020, 20:26
Vandaag deze topper van vroeger eens geschaakt. In de bar is ze niet echt op haar gemaak met al dat geweld van de andere dames eromheen. Maar op de kamer als vanouds.
Was zeker 1,5 jaar gelden dat ik met haar was en ze wist nog precies de puntjes op de i te zetten.
Topkamer. Flinke fooi geven voor de a.s. Carnaval.

Hans_Enschede
21 februari 2020, 16:18
==> Saunaclub Venus, Hamminkeln

Al weer enige tijd daar onder de naam Mirela.

Hans_Enschede
21 februari 2020, 16:20
Haar originele draadje staat nog onder Acapulco Gold, mogelijk dat een moderator deze kan verplaatsen en deze samenvoegen?

pret
18 juli 2020, 19:30
@ SS

Sjeufke
18 juli 2020, 21:24
@ SS
Weet je het zeker? ;)

Mooiejoke
18 juli 2020, 22:50
Mirella in SS???? Ik kan het bijna niet geloven. Ik ga het haar vragen.

mentholbear
18 juli 2020, 23:15
En?

WANDELAAR5
19 juli 2020, 10:22
@ SS

Pret heeft natuurlijk al een reputatie met verkeerde dames in SS wensen, zoals Roxana van Babylon wat Diana bleek te zijn ;)

MrCoconut
19 juli 2020, 11:08
Ik kan dit bevestigen. Zaterdag was ze in SS. Herken haar uit VM en ACAG.

Mooiejoke
19 juli 2020, 13:08
Ja inderdaad. In SS. Verrassend. Maar leuk!!
Ze heeft het me bevestigd.

mrourke
5 oktober 2020, 09:33
Is weer terug naar Venus Hamminkeln

sputterdesputter
21 juni 2022, 21:21
waar werkt ze momenteeL?

JonnyFontane
22 juni 2022, 04:54
waar werkt ze momenteeL?

Bij de Aldi.....

robglover
23 juni 2022, 11:23
Bij de Aldi.....

Maar dan 500 meter verder! :)

M.v.G. Robglover

mrourke
11 augustus 2022, 19:17
Vorige week deze dame ook weer eens bezocht. Ik ken haar reeds een aantal jaren. Het is en blijft een mooie dame waar ik gewoon goed mee kan vinden. Good old.