Volledige versie bekijken : Groningen, Hoekstraat 47-1, Vicky (Tsjechische)
Dennis
15 februari 2015, 12:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/CzechRepublic.gif
Vicky (Tsjechische)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Nederlands (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:30 euroTijdsduur:15 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Anaal, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:
Dennis
15 februari 2015, 12:10
Even een paspoort aangemaakt voor een van de populairste meiden in het A-kwartier.
De genoemde prijs is (uiteraard) de "vanaf"-prijs.
€ 30 = P+N
€ 50 = P+N+B
Uur = € 120
Strijker
24 februari 2015, 21:25
Heb door de jaren heen een aantal keren sex met deze mooie dame gehad. Was altijd goed maar de vonken vlogen er niet echt vanaf.
Moet wel bekennen dat ik altijd het standaard instap tarief van € 30,00 heb betaald en dan moet je ook niet verwachten dat een meisje alle registers los trekt.
Als je een hoger bedrag neerteld dan zal ook de dienstverlening van de dame mee omhoog gaan en zal zij zich meer inzetten om het jou naar de zin te maken.
Ik heb persoonlijk echter altijd het idee bij haar dat de meerwaarde van deze extra donatie niet opweegt tegen de extra kosten. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig zitten er vele verschillende dames achter de ramen zodat een ieder van ons aan zijn trekken kan komen.
Weet dat anaal ook mogelijk is bij haar voor € 100,00 , dat is dan voor een bezoekje van 15 - 20 minuten.
Dennis
6 april 2015, 04:28
Eens weer bij Vicky geweest.
Dat doe ik ook voor het instaptarief en desondanks is ze altijd bijzonder aardig en doet goed haar best. Pijpen goed en lang genoeg om als opwarmertje "zin" te krijgen in het neuken. Voor het uitgebreidere werk moet je natuurlijk in de FKK zijn (dat hoef ik hier niet uit te leggen), maar als dat even niet kan, dan is Vicky het prima alternatief. Maar ik ben bevooroordeeld..
biker pc
14 oktober 2016, 18:13
Werkt op 47-1 overdag
Vicky zou volgens een andere site nu werken in het Singelgebied in Amsterdam. Iemand die haar kent uit Groningen heeft haar daar bezocht
Moontanner
7 juni 2021, 05:45
Ik bedoel het niet verkeerd Dennis maar..... op die andere site zijn nu alle berichten over Vicky verwijderd. Die zombie-site heeft al enige tijd geen dagelijkse moderator meer voor onze regionen en eens in de zoveel tijd wordt datgene wat het ergste in strijd is met de privacy regels, AVG, weggekieperd door een ander. Zo is ook alles over Vicky nu ineens weg. Ik denk dat er in totaal een berichtje of 15 a 20 zijn verwijderd om privacy-reden. Wel terecht overigens.
Over Vicky was daar voor het laatst geschreven in 2017 (en was ze al gearchiveerd) en hier op IJsberen, je ziet het, in 2016.
Uit wat ik in in de verwijderde berichten gelezen heb, concludeer ik dat Vicky in Amsterdam een nieuw begin wil maken. Met nieuwe identiteit. Ze was immers 'not amused' toen die Groninger die haar in Amsterdam bezocht tegen haar zei dat hij haar herkende van Groningen.