PDA

Volledige versie bekijken : Michaela (Roemeense)

Wentelt Eefje
15 februari 2015, 20:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Michaela (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Buik, Enkel, Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Navel
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Prijs gebaseerd op wat ik betaald heb en wat de tijdsduur zonder haar capriolen had moeten zijn. Een trucendoos dus, die ook op de dunne scheidlijn van prettig gestoord en zeer labiel balanceert

Wentelt Eefje
15 februari 2015, 20:59
Waar Kim's lengte de bovenkant van 1,60-1,65 is, is dit eerder de onderkant, maar het is geen boosaardig dwergje... ...

Roemeense mid-20er Michaela ziet er vooral anders uit door de bril die ze draagt in de club. Ze heeft een nog net slank figuur met licht welvend buikje, grote C/kleine D borsten die helaas erg hangen met zeer grote tepelhoven, piercings rechts boven haar bovenlip en in haar navel en een aantal niet al te opvallende tatoeages. Een lekker fris en mooi kutje. Ravenzwart halflang haar, mooie ogen die ofwel vermoeidheid of het roken van Grass verraden en een uitstraling die het midden tussen prettig gestoord en labiel houdt. Omdat dat in de te korte kennismaking voor mij op risico duidde, maakte ik met haar een duidelijke afspraak: €100, ongeacht hoe en wat er op de kamer gebeurt! Ik wilde het avontuur wel aan, maar geen onverantwoorde (financiële) risico's lopen. Over de kamer kan ik kort zijn: geen tongzoenen, maar zeer goede blowjob en erg lekker neuken met een miniem likje glijmiddel, een keer lekker na een paar standjes in missio klaargekomen en een keer haalde ze mijn lul net op tijd uit haar mond en was mijn borstkas de landingsplaats. Tussendoor had ze dorst en wilde ze roken en ik heb haar nog eens duidelijk gemaakt dat dat prima was, maar alleen als ze besefte dat dat in haar eigen tijd plaatsvond, omdat ongeacht hoe lang ze de kamer daarmee zou uitbouwen/rekken, er €100 na beëindigen van de kamer wacht, al zouden we 3 uur in totaal op de kamer zijn. Erg aangenaam gekletst, telefoonnummers uitgewisseld, haar nog eens gezegd dat ik naar beneden zou gaan als ik haar was, want haar teller liep inmiddels al even, de mijne dus niet meer. Afgesproken wanneer we wat samen zouden gaan doen in xxxxx en naar de ingang van de lockers. Een goede maar ook weer niet overweldigende kamer, wel een bijzondere dame, waarmee een avondje of zelfs dagje stappen vast een boel plezier kan opleveren.

PPZ: 7,0 (7,0 / 6,5 / 7,5)

Met €100 van mijn locker naar Michaela gewandeld en toen waren de poppen aan het dansen.... We waren namelijk 2 uur met 2 orgasmes op de kamer geweest, dus het moest €200 zijn. Die moest ik haar eerst geven, zou ze laten zien dat dat betaald werd aan de receptie en dan zou ik €100 terugkrijgen. Nou ben ik wel goed maar niet gek!!! Dus maar van afgezien en haar gezegd dat ik onze afspraken op deze manier perfect nagekomen ben! "Okay, dann ruf ich Security weil Du zuerst €200 zahlen sollst und danach Deine €100 zurück bekommst" iets anders dan "Gern, falls nicht, geh ich" kon ik niet antwoorden... In eerste instantie stond de Türsteher (hij weer dus) duidelijk achter "hun" dame, vervolgens heb ik hem gematst door in het Duits met hem verder te discussiëren - dat was het werkelijk, een discussie bestaat uit spreken EN LUISTEREN - hij paste nog een aantal keren hoor- en wederhoor toe en besloot zonder ruggespraak tot een creatieve in mijn ogen voor alle partijen bevredigend oplossing, KLASSE!!! Dat Michaela vervolgens woest wegbeende en ook later me geen blik waardig meer keurde vind ik lullig, maar is haar eigen fout, maakt het risico dus toch nòg groter dan ik het in een avontuurlijke bui inschatte, oppassen met deze jongedame, voor mij herhalingsgevaar binnen de club nul, kans dat ze toch nog belt voor een privé-uitstapje schat ik echter wel groter dan 50% in.... ...

laplagne
20 februari 2015, 11:39
Tio van de dag: Na bovenstaande ervaringen zou ik maar heel goed uitkijken met een privé-uitstapje met deze dame.

Wentelt Eefje
20 februari 2015, 12:12
Ik ken geen angsten, dat brengt me veel plezier en soms ook narigheid. Maar ze heeft zich kennelijk bedacht, anders had ze vermoedelijk al wel contact opgenomen. Ik ben benieuwd of er volgende week zaterdagavond een lachje vanaf kan...

Eddy_V
20 februari 2015, 12:21
Ik ben benieuwd of er volgende week zaterdagavond een lachje vanaf kan...
Reken maar van "yes" ! In een nieuwe poging tot buideluitplukkerij ��

KanariePiet
20 maart 2015, 17:35
Net een half uurtje met deze meid gepraat. Prettig gestoord en zo heb ik ze wel graag. Ik zag een kamergang met haar wel zitten, maar na het lezen van bovenstaande recensie twijfel ik wel of ik met haar op kamer ga. We zullen zien...

KanariePiet
20 maart 2015, 19:04
Heb haar toch maar gepakt. Goede kamer zonder meer. Geen herhalingsgevaar. Uitgebreidere recensie volgt later!

KanariePiet
22 maart 2015, 11:37
Mijn eerste kamer in Oceanse heb ik afgelopen vrijdag gemaakt met Roemeense Michaela. Dit is een 23 jaar jonge meid met lang zwart haar en een mooi gezicht.1,65m groot. Ze heeft een normale lichaamsbouw: een lekkere kont en een C-cup met grote tepels die jammer genoeg zwaar onderhevig is aan de zwaartekracht. Michaela heeft een 5-tal tattoo’s, waaronder 1 op haar schouder en 1 op haar buik en ze heeft een piercing in haar bovenlip.

Michaela haar presales waren uitstekend. We hebben zeker een uur gekeuveld en deze meid ontpopte zich in dat gesprek toch een intelligente en prettige gestoorde gesprekspartner. Zo heb ik ze wel graag.

De kamergang was goed zonder meer. Michaela tongzoende niet, maar ze gaf me daar wel een uitstekende pijpbeurt weg. Ik heb haar niet gevraagd of een FT in haar servicepakket zit, maar had ik haar laten doen, had ze me probleemloos kunnen klaarpijpen.

Het neuken was goed tot heel goed: tijdens cowgirl was het een plezier om met Michaela haar dikke borsten te spelen, tijdens missio mocht ik haar beentjes lekker open spreiden en tijdens hondjes mocht ik stevig beuken. Michaela leek dat beuken wel te kunnen appreciëren. Ergens op minuut 20was daar dan ook dat eerste orgasme in Oceans:freu:.

Minpunt aan de kamergang: we hebben het half uur mooi op kamer rondgemaakt, maar hoe… Michaela was na mijn orgasme plots alle interesse in mij verloren en heeft gewoon 10 minuten gefacebookt (zelfs nadat ik probeerde nog een gesprek of enkel knuffels te initiëren). Enfin, ik heb dan maar een beetje met mijn kameraden geappt hé:rolleyes:.

Michaela haar aftersales waren oké zonde meer. Ze is me nog een paar keer vluchtig gezelschap komen houden en heeft me regelmatig een kusje of lachje toegeworpen.

Herhalingsgevaar: onbestaande, voornamelijk omwille van de laatste 10 minuten op kamer:cool:.

satanic surfer
26 mei 2015, 15:10
Samenvattend:

presales: prima
TZ: zeer matige probeersels, lijkt me doorgaans uitgesloten bij haar
PZC: matig, Eierlecken een onbekend begrip, variatieloos voorts
Lecken/Fingern: keine Ahnung, niet geprobeerd
NMC: solide zonder enigerlei inventiviteit, uiteraard na Flutschioffensiefje
HHG: nope