Volledige versie bekijken : Reportage Prostitutie
SFL
17 februari 2015, 19:00
Morgen, woensdag 18/02, tussen 21 en 23u op de Duitse TV ARD of ZDF: reportage over de grootste hoerenkast van Europa, Duitsland genaamd!
Aan het woord vrijwillige en onvrijwillige snolletjes... Eens kijken of we er eentje van herkennen! Al ga ik er niet mijn match Dortmund - Juventus voor missen!!!
:smile2:
P11111
17 februari 2015, 19:18
Morgen, woensdag 18/02...
Al ga ik er niet mijn match Dortmund - Juventus voor missen!!!
Weet je dat zeker?
Big30
17 februari 2015, 19:44
ZDF 18-2 om 23u15m.
https://presseportal.zdf.de/pm/zdfzoom-deutschland-und-der-gekaufte-sex/
ZDFzoom: Deutschland und der gekaufte Sex
Doku über Prostitution zwischen Realität und Gesetz
Käuflicher Sex ohne Kondom soll bundesweit verboten, das Mindestalter für Prostituierte aber nicht auf 21 Jahre heraufgesetzt werden und statt einer Zwangsgesundheitsuntersuchung soll es medizinische Beratung geben. Auf diese Punkte für die Reform des Prostitutionsgesetzes hat sich die Koalition Anfang Februar in Berlin geeinigt. Die "ZDFzoom"-Doku "Deutschland und der gekaufte Sex" beleuchtet die Situation der Prostituierten hierzulande und blickt zudem auf das viel diskutierte schwedische
The Joker
17 februari 2015, 20:49
Iemand die morgen een HD stream kan opslaan?
Willi69
17 februari 2015, 21:11
Von dem Fußballspiel? :confused:
boo
17 februari 2015, 23:08
Ga zeker kijken ! Misschien kom ik wel op TV !
MichelJ
18 februari 2015, 06:42
Ik zal het in 1280x720 opslaan en een dezer dagen online zetten.
Big30
18 februari 2015, 23:14
Begin vd reportage gemist maar laatste stuk wel gezien.
Schrok soms wel van de manier waarop de dames werden bejegend, vol met vooroordelen.
Aantal vrouwen die in een Camper langs de weg werkten werden ondervraagd, "doe je dit werk vrijwillig of word je gedwongen?" en dat op een zeer dwingende toon. Dan de vraag "moet je al je geld aan een man afgeven?". Tsja ... .
Vervolgens een scene waar een dame in een goedkoop hotel haar paspoort liet zien omdat ze die op de werkplek niet had. Op de kamer ook 2 mannen, "wie is die man?" dat is mijn man was het antwoord. Wie is die die andere man? "Dat is de man van mij vriendin", O en werkt hij, hoe komt hij dan aan geld?? De dame zegt ik ondersteun mijn man, is dat dan verboden? Nee was het antwoord.
Dan kwam nog een feministe met de stelling dat alle DVP's dat altijd doen onder dwang, iets anders was gewoon niet mogelijk.
Ik vond het een zeer karikaturaal en vooringenomen beeld dat werd geschetst met te weinig aandacht voor de daadwerkelijke misstanden die er uiteraard wel zijn.
Overigens ook wel 2 voorbeelden van dames en clubs die als wel OK werden gezien. Maar ook daar weer de vraag of een dame aan een man geld gaf, dat zou dan onmiddellijk ook als dwang worden gezien. Maar goed de dame antwoordde nee.
Zie ook reactie van W69, pijnlijk is een goede omschrijving. Pijnlijk vooral omdat niet zo zeer een (zo goed als dat kan) redelijk objectief beeld werd geschetst of een poging daartoe werd gedaan, maar dat vooral een poging werd gedaan een vooroordeel als een objectief beeld te schetsen.
Willi69
18 februari 2015, 23:15
So, ich habe die Sendung gesehen, eher zufällig und nicht von Anfang an und muss sagen, der Inhalt und die auftretenden Personen waren genau so peinlich wie alle anderen Sendungen zu diesen Thema. Der Beitrag hätte auch mühelos von RTL II stammen können. :rolleyes:
Beispiel: ein Beamter tritt an ein Wohnmobil heran und soll das Mädel im Auftrag seines Kollegen fragen, "ob sie eine Zwangsprostituierte ist".
Beispiel "schwedisches Modell": "Die Mädels verdienen trotz des "Sexkauf-Verbotes" viel Geld."
Beispiel "schwedisches Modell": "Die Mädels bieten ihre Dienste nicht offen an, sondern heimlich über das Internet."
Das einzig Interessante an der Sendung war die Erkenntnis, dass das "schwedische Modell" nicht funktioniert (so wie auch die Prohibition in den 30iger Jahren nicht funktioniert hat). Hoffentlich schauen sich unsere PolitikerInnen die Sendung an, bevor sie die geplanten schwachsinnigen Gesetze verabschieden. :gruebel:
MichelJ
19 februari 2015, 07:15
https://www.youtube.com/watch?v=XRgU-CISbD8
Willi69
19 februari 2015, 13:23
Over 3 uurtjes online (als het goed is):
=> "Dieses Video wurde aufgrund seiner Überlänge entfernt." :redface:
ZDF Mediathek:
=> Deutschland und der gekaufte Sex (http://www.zdf.de/ZDFmediathek/hauptnavigation/sendung-verpasst#/beitrag/video/2341948/Deutschland-und-der-gekaufte-Sex)
Peperduur
19 februari 2015, 14:21
Helaas kan ik het niet zien, wordt er bij ZDF mediateek aangegeven dat de docu alleen maar in Duitsland bekeken kan worden.
Maar uit de berichten van Big30 en Willie69 begrijp ik, en dan nog eens niet de docu gezien te hebben,
dat dit weer zo wazig is als het maar kan.
Eén, als dezelfde reportage van Jojannekke in de prostitutie, een kant laten zien,
die niet helemaal schikt met de hele vorm van de prostitutie.
Al een vieze smaak in m'n mond als je weet dat het van de EO komt en
na de 2e uitzending het helemaal al voor gezien te hebben.
En dan bij deze reportage, een van hetzelfde laken een pak krijgen,
uitgezonden door het ZDF, maar zoals Willie al zegt, het had net zo goed
een reportage kunnen zijn van sensatie kanaal RTL 2.
Weer een raar gevoel in de buik.
Maar inprincipe willen ze wel wat laten zien, maar worden uiteindelijk ook allemaal
terug gefloten door de hoge eindredacteur, die ook wel eens een andere weg in wil slaan,
buiten z´n alledaagse gezinsleventje.
Uiteindelijk is het het nét-niet allemaal.
MichelJ
19 februari 2015, 16:27
Nu doet ie het wel ;)
Willi69
19 februari 2015, 16:36
Nu doet ie het wel ;)
Nee: "Dieses Video ist privat." :redface:
MichelJ
19 februari 2015, 16:41
Nee: "Dieses Video ist privat." :redface:
Poging 3 :smoke:
phoenix
19 februari 2015, 17:25
ik heb de video gezien, nee dit is ene veel beter uitzending dan die van jojanneke, meerder kante worden getoond en voor th eerst dat ook het zweedse model ontmaskerd wordt...het is niet opgelost...en gaat alleen veel geraffineerder...
Willi69
19 februari 2015, 18:02
Poging 3 :smoke:
Aller guten Dinge sind drei. http://www.christianmums.com/forum/public/style_emoticons/default/thumbs-up-smiley%5B1%5D.gif
The Joker
19 februari 2015, 21:33
Toch proberen ze het hele hoerenloperwereldje om de mening van de domme burger te beinvloeden steeds meer te criminaliseren.
Een gevaarlijke trend die onze hobby op termijn gaat bedreigen :(
phoenix
19 februari 2015, 22:06
joker in nederland is ze dat al aardig gelukt..alleen er is 1 probleem, jobs wie zorgt er voor werk voor deze mensen die door criminelen worden geneukt...als we de fanatiek aanvang van de feministen volgen...de kerk? de kerk van de feministen die al roepen in de reportage dat er in zweden echte opvang bestaat voor alle zielige prostituees en ook nog eens therapie...jajaja de priesters zijn weg en er zijn zo weer nieuwe hoor......het blijft , om in nietzsche's termen te spreken , een slavenmoral.......met priesters, deze keer inde gedaan te van dames die vergeten zijn hoe dat ook eer zit..seks...en verschillenden voorkeuren van seks....
Nibor76
23 februari 2015, 14:22
ZDF Mediathek:
=> Deutschland und der gekaufte Sex (http://www.zdf.de/ZDFmediathek/hauptnavigation/sendung-verpasst#/beitrag/video/2341948/Deutschland-und-der-gekaufte-Sex)
Probeer dit soort sites als ZDF of andere duitse sites die het niet mogelijk maken om te bekijken uit een ander land eens te bezoeken met de plugin "Hola beter Internet (https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDEQFjAB&url=https%3A%2F%2Fchrome.google.com%2Fwebstore%2Fd etail%2Fhola-better-internet%2Fgkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio%3Fhl%3 Dnl&ei=gjXrVJnbEsmuPO2TgYgJ&usg=AFQjCNHT3bZ54v-5pPy-8IshZwLSP4E84A&sig2=vl95XvJfkkabRWCnp8flxA&bvm=bv.86475890,d.ZWU)".
Peperduur
23 februari 2015, 15:11
Ik heb de video nu ook gezien.
De vrouwen in de prostitutie worden vaak als naïef beschouwd,
maar de vrouwelijke interviewer in deze reportage lijkt me nog veel naïever,
als zei vragen aan een meisje stelt en deze gelooft, zoals ze doet hierin.
Ach dat alles niet naar behoren gaat, daar ben ik al lang zeker van.
Maar het ligt tenslotte aan dat soort van prostitutie waar ze het hierover hebben
en niet over het hele genre.
Dus ze moeten niet alles over 1 kam gaan scheren.
En zeg nou eerlijk, de vrouwen die hier allemaal mee bezig zijn, om allerlei regeltjes te gaan bedenken,
die ze ook allemaal hebben laten zien, zijn ook wel allemaal van het type kasteel of schip;
nou niet echt een vrouw die ooit aan haar trekken is gekomen.
En ook nog allemaal met een zeer succesvolle carriere, met genoeg geld om hun leventje
zo aangenaam mogelijk te kunnen maken en niet met een tegenovergesteld leventje waarbij
je eigen en dat leven van je gezin er bepaald niet rooskleurig uit zal gaan zien in de toekomst.
Laat ze maar reportages maken voor de domme burger.
Neem 'm 1 x mee naar 'onze' clubs en hij vergeet het allemaal weer gauw.
Willi69
23 februari 2015, 15:18
Laat ze maar reportages maken voor de domme burger.
Neem 'm 1 x mee naar 'onze' clubs en hij vergeet het allemaal weer gauw.
Lädst Du mich ein? :lostit:
Peperduur
23 februari 2015, 15:24
Lädst Du mich ein? :lostit:
Tolle leute nim ich immer gerne mit ;)
Nacho
25 februari 2015, 22:01
Ik ben ooit op 1 plaats geweest waar ik echt het gevoel had dat de meeste vrouwen wel echt gedwongen waren.
Telefoneren in de sauna en vragen om niets tegen de baas te zeggen.
Later hoorde ik nog van de baas zelf dat er een meisje was verkocht aan een Turkse Nederlander. Hij ging de volgende dag cash komen betalen zei de eigenaar. Er was toen een Nederlander daar aanwezig die de baas kende en die vertaalde alles voor mij, omdat mijn Duits niet schitterend is.
deket
3 maart 2015, 18:10
Graag de naam van die sauna?
Dan zal die zaak op mijn zwarte lijst staan en ze nooit bezoeken
ben niet naief, er zullen meerdere zulke ergelijke gelegenheden zijn, maar in deze bewijzen de indicatoren genoeg
deket
5 maart 2015, 13:22
Bedankt Nancho, voor je IM, maar kan je de zaak niet openbaar zetten, zullen vele potentiële klanten weerhouden.
niet schrik hebebben voor rechtzaak, die antireklame kunnen die schurken missen
Badslippers
5 maart 2015, 14:38
Bedankt Nancho, voor je IM, maar kan je de zaak niet openbaar zetten, zullen vele potentiële klanten weerhouden.
niet schrik hebebben voor rechtzaak, die antireklame kunnen die schurken missen
Nee, niet openbaar. Aanwijzingen die duiden op mensenhandel kun je immers moeilijk bewijzen. Zelfs al zou ik getuige zijn van een deal waarbij een dame verkocht wordt in een club, zou ik dat voorval toch eerst even willen overleggen met bijv. forumleiding hoe te handelen. Misschien dat ik daarna anoniem aangifte zou doen (als de tekenen echt hard zijn).
Wellicht dat die club hier reclame maakt en dan zou zo'n club op een eventuele zwarte lijst gezet kunnen worden. IM naar ijsberen die daar interesse in hebben zou kunnen maar dan moet je weer zeker zijn dat geadresseerden jou IM niet doorspelen.
Het is typisch zo'n kwestie waarbij je vanuit principieel oogpunt van alles kunt beweren maar als je er echt mee geconfronteerd wordt zullen die principes snel vervagen. daarom hou ik toch een slag om de arm om eerst maar eens te overleggen hoe je zoiets aan kunt pakken.
Piet Plezier
5 maart 2015, 14:50
So meine lieben .....heute Donnerstag ist es wieder soweit , die Nacht der Rotlichtexperten bei Rtl 2 ab 00.00 Uhr unter dem Titel " Betten, Behörden, Baustellen könnt ihr verfolgen " wir bauen ein Edelbordel " in zwei Teilen , die Dreharbeiten hierzu waren sehr Lustig und ich möchte mich hier nochmal bei allen Freunden und Bekannten , die mitgewirkt haben , bedanken !!!!! Mit Euch jederzeit wieder , Danke und viel Spaß bei der Sendung ......Lg Ulla
deket
5 maart 2015, 15:24
Heb de coordinaten van die club bekendgemaakt aan de moderatoren.
BS, het lijkt me nog om een ander reden cruciaal om deze zaak niet in de openbaarheid, te gooien, potentiële klanten. Ik weet immers zeker dat er beren zijn die hieop kikken. Omgekeerd effekt dus
deket
5 maart 2015, 15:51
Het is idd een van die clubs uit je lijstje, het klopt ook wat Big me zei dat je dit in vele zaken kan aantreffen maar er zijn zltijd extremen
Willi69
5 maart 2015, 17:35
So meine lieben .....heute Donnerstag ist es wieder soweit , die Nacht der Rotlichtexperten bei Rtl 2 ab 00.00 Uhr unter dem Titel " Betten, Behörden, Baustellen könnt ihr verfolgen " wir bauen ein Edelbordel " in zwei Teilen !
Danke für die Warnung! :baeh:
MichelJ
5 maart 2015, 18:29
heute Donnerstag ist es wieder soweit , die Nacht der Rotlichtexperten bei Rtl 2 ab 00.00 Uhr unter dem Titel " Betten, Behörden, Baustellen könnt ihr verfolgen " wir bauen ein Edelbordel " in zwei Teilen
Ik zal het wel opnemen en online zetten...
Nibor76
5 maart 2015, 23:49
So meine lieben .....heute Donnerstag ist es wieder soweit , die Nacht der Rotlichtexperten bei Rtl 2 ab 00.00 Uhr unter dem Titel " Betten, Behörden, Baustellen könnt ihr verfolgen " wir bauen ein Edelbordel " in zwei Teilen , die Dreharbeiten hierzu waren sehr Lustig und ich möchte mich hier nochmal bei allen Freunden und Bekannten , die mitgewirkt haben , bedanken !!!!! Mit Euch jederzeit wieder , Danke und viel Spaß bei der Sendung ......Lg Ulla
Het staat er nog niet op.
http://rtl2now.rtl2.de/epg
Kijken met Hola Beter Internet
Willi69
6 maart 2015, 11:12
Das war eh nur ein "Best of" (=Wiederholungen :sleep:).
Nibor76
6 maart 2015, 11:28
Ik zag het nu in de uitzending gemist.
Linkje was hier ook al geplaatst, ik dacht een MEGA linkje.
Ik kijk nu de Venus erotiek beurs met Micaela Schaefer.
Hebben wel veel erotiek Exclusief reportages.
Piet Plezier
6 maart 2015, 11:51
http://rotlicht-experten.tv/
ulla Oberender,Rotlicht Experten.
Piet Plezier
6 maart 2015, 11:52
http://rtl2now.rtl2.de/epg
Kijken met Hola Beter Internet
De beren die mij kennen en goed hebben gekeken die hebben mij gezien gisteravond op tv.
Willi69
6 maart 2015, 11:56
De beren die mij kennen en goed hebben gekeken die hebben mij gezien gisteravond op tv.
Bist Du Ulla Oberender? :angst:
Piet Plezier
6 maart 2015, 12:03
Bist Du Ulla Oberender? :angst:
Nee jij......:thefinger::thefinger::thefinger::thefing er::thefinger::thefinger::thefinger:
MichelJ
6 maart 2015, 22:43
https://www.youtube.com/watch?v=eWHg6NieQFo