Volledige versie bekijken : Per OV naar Partytreff Nettetal
Big30
18 februari 2015, 00:21
28 februari eerst maar eens kijken bij de opening van Club 25 in Nettetal (als ik een auto kan charteren dan, anders maar eens uitzoeken hoe ik daar in godsnaam vanuit Twente met OV eventueel in combinatie met de fiets kom,
OV info voor club 25 zal W69 of VJ beste weten maar ik zie dat de club bijna op loopafstand ligt van station Kaldenkirchen. Vanaf station Venlo is de 5 km met de fiets of zelfs lopend :) ook nog te doen.
Willi69
18 februari 2015, 12:52
OV info voor club 25 zal W69 of VJ beste weten
Der Club liegt in Nettetal-Leuth. Du kannst die Zugverbindungen am besten unter http://vrr.de heraussuchen, zum Beispiel ab "Venlo, Bahnhof".
http://willi69.beepworld.de/files/hampoel_2.jpg
Ziel ist entweder "Leuth Schule (Nettetal)" oder "Heronger Str. (Nettetal)".
http://willi69.beepworld.de/files/hampoel_1.jpg
Wichtig: Gib bei der Suche das richtige Datum / den richtigen Wochentag an, da die Züge/Busse am Wochenende anders fahren als in der Woche.
Big30
18 februari 2015, 15:10
Club lijkt per OV wat beter te bereiken dan omliggende clubs als GT, PHG, VV en H7. Laatste stukje van BF Nettetal Kaldenkrichen naar de club kun je het beste lopen ipv een bus nemen, is volgens het Fahrplan sneller.
Eddy_V
18 februari 2015, 15:41
Laatste stukje van BF Nettetal Kaldenkrichen naar de club kun je het beste lopen ipv een bus nemen, is volgens het Fahrplan sneller.
Ik schat het aantal minuten lopen in op: 25 !
(in Dalton km/u)
Big30
18 februari 2015, 16:17
Ik schat het aantal minuten lopen in op: 25 !
(in Dalton km/u)
Volgens het Fahrplan mag je er zelfs 48 min over doen om toch sneller te zijn dan de bus en dat voor volgens google maps 1.8 km ;)! Dat moet te doen zijn.
Een busverbinding tussen Venlo en bv Krefeld cq MG die onderweg wat dorpjes aan doet zou voor de OV gangers fijn zijn, maar helaas die is er volgens mij niet.
Eddy_V
18 februari 2015, 16:49
Volgens het Fahrplan mag je er zelfs 48 min over doen om toch sneller te zijn dan de bus en dat voor volgens google maps 1.8 km ;)! Dat moet te doen zijn.
Daar gaat het 25 concept dan toch mank...
Big30
18 februari 2015, 16:53
Daar gaat het 25 concept dan toch mank... ��
Had hem niet door maar je hebt gelijk, per voet ben je of 25 min of 50 min onderweg :wink:. Kaartje voor de trein en bus is 2.50E.
Willi69
18 februari 2015, 17:10
Club lijkt per OV wat beter te bereiken dan omliggende clubs als GT, PHG, VV en H7.
Aber nur von Holland http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif aus. :rolleyes:
Wentelt Eefje
18 februari 2015, 18:44
Afhankelijk van het weer zal ik vanaf Bahnhof Kaldenkirchen of station Venlo fietsen, precies 25 km per uur fietsend. Die fiets gebruik ik later ook voor de afstand Bahnhof Düsseldorf Flughafen naar Oceans. Of ik gezien de tariefstructuur aldaar een poging ga doen 50 km/uur te fietsen valt nog te bezien...
Big30
18 februari 2015, 18:49
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt. De afstand van station Venlo tot de club bedraagt geen 5 km maar 50 hm.
Willi69
18 februari 2015, 18:50
Of ik gezien de tariefstructuur aldaar een poging ga doen 50 km/uur te fietsen valt nog te bezien...
Schneller als 2 x 25 km/uur kostet 25 € Strafe. :rolleyes:
Willi69
18 februari 2015, 18:51
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt.
Das kann ich mir gar nicht vorstellen... :eek:
Peperduur
18 februari 2015, 20:23
Das kann ich mir gar nicht vorstellen... :eek:
Ja und ich mich auch nicht:wink:
Eddy_V
18 februari 2015, 21:33
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt. De afstand van station Venlo tot de club bedraagt geen 5 km maar 50 hm.
Nou zit je ons te fucken...?!
Bijna in een rechte lijn vanaf het station via het stadion en de oude rotonde tot aan de grens, dan een korte lokale weg tot de Hampoel.
Deze afstand past perfect in het concept, want die is hooguit 25.000 feet!
(het is even zoeken naar de juiste maateenheden maar waar een wil is, is een weg)
Graagneuker
20 februari 2015, 21:07
Ben benieuwd wat dit voor een club is, zal er eens met koning Badjas een kijkje gaan nemen en de sfeer proeven:)
Ik zal jullie een stuk op weg helpen medeberen.
Kom je met het openbaar vervoer? reis dan tot in kaldenkirchen met de trein. Dan heb je 2 opties. Taxi 5 minuten reizen (wel even taxi bellen want ik weet niet of ze daar altijd staan) Of de fiets meenemen en het laatste stukje fietsen. Dat zijn ongeveer 10 minuten fietsen. je komt van het station, onder aan de weg links af ( er is maar 1 uitgang) en dan alsmaar door fietsen tot je het 2e stoplicht ziet. (1e stoplicht is bij het shell 24/7 open en de MC Donald) Bij het 2e stoplicht licht de club waar je moet zijn Rechts. je kunt het al aanraken als je bij het stoplicht staat, zo dicht licht het aan de weg. Tot nu toe nog steeds onherkenbaar met dicht getimmerde ramen. Maar als ik het you tube filmpje mag geloven is het aan de binnenkant een heel ander gezicht Voor diegene die met de trein terug moeten....... let even op de reis tijden :biggrin:
Bubbelbader
4 maart 2015, 11:19
Vanaf Venlo CS rechtsaf en immer gerade aus, 5 km om precies te zijn. Prima wandelingetje of per OV fiets. Wel een klimmetje daar bij de Koel.
Vanaf Venlo CS rechtsaf en immer gerade aus, 5 km om precies te zijn. Prima wandelingetje of per OV fiets. Wel een klimmetje daar bij de Koel.
Immer gerade aus? Ik hoop niet dat je dat doet dan kom je boven aan bij de rotonde en dan ga je via de klagenfurtherlaan weer terug Venlo in :confused: Of je gaat boven in de bocht letterlijk rercht door met de fiets of te voet. Maar dan kom je in Kaldenkirchen uit.
Boven bij de rotonde rechts af. (eerste afslag) bij het douane kantoor ga je links de weg over en dan rechts via de B weg naar beneden. Bij de T-splitsing zie je rechts een viaduct (dit als herkenningspunt) Je gaat nu links af en dan door fietsen/lopen tot aan de stoplichten en je bent er. Club 25 licht dan aan de andere kant van de weg op de hoek. Kan niet missen.
Je kunt bij het douane kantoor ook achter langs rechts en dan voor het spoor links onder het viaduct door en dan alsmaar de weg volgen.
Piet Plezier
12 maart 2015, 20:30
OV is Opel Vectra neem ik aan.
Die staat hier nog een mooie te koop in de straat zag ik afgelopen middag.