PDA

Volledige versie bekijken : Nederlanders gelukkigste van Europa

Willem2
5 december 2006, 22:34
Bron : AD.nl

BRUSSEL - Nederlanders behoren met de Finnen tot de gelukkigste en energiekste inwoners van de Europese Unie.

De twee volken voeren de ranglijst aan van mensen die zich de laatste maand gelukkig hebben gevoeld en vol van energie.

Welgeteld 83 procent van de Nederlanders antwoordde bij EU-onderzoek dat ze zich gelukkig voelen of hebben gevoeld. Heel wat beter dan inwoners van Letland (42 procent) of Italië (48 procent).

De Nederlanders zijn naar eigen zeggen ook het actiefste volk van de EU: 72 procent voelt zich vol energie, tegen slechts 37 procent in Duitsland, kennelijk het meest futloze land van Europa.

De vraag was gesteld bij onderzoek in opdracht van de Europese Commissie naar de geestelijke gesteldheid van Europeanen. Brussel is van plan om een strategie op te zetten tegen geestelijke problemen.

(ANP)

Gustomass
5 december 2006, 23:01
Heeft het toch geholpen. Ben geloof ik nog nooit zo veel in Golden Time geweest als afgelopen maand.
Ben er trouwens geen Finnen tegen gekomen, ook niet meer die ene Finse..

Feliz Gusto mass

Bron : AD.nl

BRUSSEL - Nederlanders behoren met de Finnen tot de gelukkigste en energiekste inwoners van de Europese Unie.

De twee volken voeren de ranglijst aan van mensen die zich de laatste maand gelukkig hebben gevoeld en vol van energie.

Welgeteld 83 procent van de Nederlanders antwoordde bij EU-onderzoek dat ze zich gelukkig voelen of hebben gevoeld. Heel wat beter dan inwoners van Letland (42 procent) of Italië (48 procent).

De Nederlanders zijn naar eigen zeggen ook het actiefste volk van de EU: 72 procent voelt zich vol energie, tegen slechts 37 procent in Duitsland, kennelijk het meest futloze land van Europa.

De vraag was gesteld bij onderzoek in opdracht van de Europese Commissie naar de geestelijke gesteldheid van Europeanen. Brussel is van plan om een strategie op te zetten tegen geestelijke problemen.

(ANP)

Randy
6 december 2006, 07:46
Brussel is van plan om een strategie op te zetten tegen geestelijke problemen.

Voor de mannelijke bewoners kan ik saunaclubbezoeken aanbevelen. Voor de sauna, natuurlijk... :smile2:

Flurkman
6 december 2006, 10:53
Ik geloof dat in diezelfde studie vermeld wordt dat Belgen het vaakst een psychiater bezoeken... Voorts zijn Vlamingen van alle leeftijden kennelijk veel gelukkiger dan Walen... Tja...

carambola
6 december 2006, 11:24
Tja. Ik ben droevig.

Willem2
6 december 2006, 11:36

(ANP)

Ik vond deze wel grappig ;) . Wordt toch maar wetenschappelijk bewezen dat ze vaker lekker op hun rug liggen dan een uurtje aan het rampestampen zijn ;) ( eens kijken of rampestampen in de vertaalmachines past :D )

Willem2 :wink: