PDA

Volledige versie bekijken : Alexa (Roemeense)

noglangnietuitgewandeld
18 maart 2012, 13:21
Naam : Alexa.

Nationaliteit/Taal : Roemeense, Duits.

Leeftijd : ca. 25.

Haarkleur/-lengte : Bruin, halflang.

Lengte dame : 165.

Postuur/Cupmaat : slank, B

Tatoeages/Piercings :

Service: TZ(beetje) PZC, NMC(heel goed)

Voordelen: knap, vriendelijk, gezellig.

Nadelen:

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 50,-

Extra’s bij het bezoek:

egon, Dr. Rammler
18 maart 2012, 13:53
Tag Kollege !

:biggrin::biggrin: gut Mann und was is mit dem Flop vorher ? ich wachte, damit ich mich anhängen kann :wink: Gr. Egon. Bin noch halbtot, war erst 1/2 5 in Keulen :sleep:

noglangnietuitgewandeld
18 maart 2012, 14:50
Hi Egon, dieses Mädchen ist völlig in Ordnung, die Flop war eine andere, die nannte sich Mia. Mich hat es ebenfalls gefreut Dich kennen zu lernen. Ich hatte nicht geahnt daß wir quasi im selben Gewerbe tätig sind..

casio007
2 september 2012, 23:25
Gisteren kennis gemaakt met Alexa.
Pas op voor haar ogen, want je verdrinkt daar in.
Een heerlijk figuur en leuk om mee te babbelen met humor en ook inhoudelijk.
Op de kamer heerlijk gekust, TZ, pijpen en NMC.
Daarnaast vind ze het heerlijk om verwend te worden.
Voor mij een dame om vaker te bezoeken.

Daarna samen met Helena en Alexa naar de kamer geweest.
Nou dat was een feestje.
Werd oor de dames heerlijk verzorgd en had nauwelijks tijd om bij te komen.
Je komt handen tong en een penis te kort.
Maar geloof mij dat ik het heerlijk hebt gehad.

ToHotToHandel
14 september 2012, 20:09
Daar gaat ie dan m'n eerste berichtje op dit forum, al veel gelezen, maar het word eens tijd om iets van mijn ervaringen met jullie te delen.
Vanmiddag een leuke tijd gehad met Alexa, maar dit was volgens mij nu al de vierde keer met haar.:gruebel:
Ze is echt een vrouw om bij weg te dromen met alles op de goeie plek en ogen om in te verdrinken.
Vanmiddag kwam ik om ongeveer 1 uur aan bij de GD. En toen ik de hal binnen kwam voelde ik al de spanning van de vele dames die in de bar ruimte zaten. Teveel ogen gericht op een man. Silvia slaakte al een kreet van verbazing dat ik er al weer was en was aangenaam blij om me tezien. Na gedouched te hebben voorzichtig richting bar ruimte gewandeld.
Daar zaten voor mij drie toppers op de rij. (Alexa,Silvia en Rebeka)praatje aan geknoopt met Alexa die zichtbaar genoot van mijn aanwezigheid.
Het duurde dan ook niet lang voor ze probeerde om mij om te praten om maar eens naar boven te gaan.
In gestemd met de kamervraag, omdat we eerder al vaak samen naar de kino waren geweest.
Toen naar boven en begon het feest. Eerst een beetje zoenen, daarna een lekkere pijpbeurt toen moest ik even likken als Lassie (ze noemde het ook wel poessiecontrol) geslaagd voor de test en of ze geil was moest ik haar nemen op z'n hondjes waarbij ik haar poesje lekker kon stimuleren.
Na een tijdje de goeie snaar te hebben geraakt ging ze zelf verder met de stimulatie van haar klit. Hierna afgemaakt in de missio en zakje vol geblazen. Waarna ze riep van really good sex!:biggrin:
Toen na beneden naar de kluisjes om af te rekenen was € 75 voor een vol uur.
Afgesroken om s'middags deze sessie te herhalen. Dus maar even aan de bar gewacht komt Silvia om me te verleiden tot een bezoekje aan de kamer. Dit heb ik kunnen weer staan maar net toen Alexa weer kwam begint ze me vol te tongzoenen. Toch haar verleiding weer staan en gewacht op Alexa. Welke even met Liana een trio deed van een half uurtje.
Toen Alexa weer kwam zei ze wat zit je hier alleen, wacht ik kom zo bij je. Na even te hebben gewacht kwam ze naast me zitten en hebben we leuk gekletst, waarbij ze me vertelde dat ze eerst in Gronau had gewerkt bij Pigalle. Na even gezeurt te hebben vroeg ze of ze wat te drinken mocht. Waarna het natuurlijk begon bij een picolo, maar na duidelijk te hebben gemaakt dat me dit te prijzig is was ook een cocktail akkoord.
Na een dik half uur aan de bar, maar even weer de kamer opgezocht voor een geslaagde herhaling zo niet beter:liebe2:
de middag afgesloten met een lekkere maaltijd en na afscheid te hebben genomen van Silvia(laatste dag) en Alexa weer lekker op huis aan gereden.

ToHotToHandel
15 september 2012, 09:02
:hammer:Gisteren bij Alexa geweest wat een heerlijk poppetje, met een geweldige klik;)
Top meid met geweldige sex en super uitstraling.
Was een genot om bij haar te zijn

ToHotToHandel
18 september 2012, 14:37
:lostit:Ik ben nu vier dagen verder, maar zit nog steeds te genieten:redface:
Alexa sunteţi cele mai frumoase aveţi curând! (Roemeens)

Tim777
15 oktober 2012, 15:57
Klinkt als een 1 van de toppertjes

madiwodovr
18 november 2012, 21:23
Gisteravond keek ik in de ogen van deze pracht dame. Zoals al eerder beschreven is, ben je dan meteen verloren. Zo ook ik. Ik zag deze Pokahontas al van een afstandje en ook Hans kon mij deze dame wel aanbevelen. Het was alleen wachten op het juiste moment. Tja, het versieren zit me niet in de genen dus ik had er wat hulp van Delia bij nodig.
Beneden even kort in een zitje plaats genomen met mevrouw. Gevraagd wat haar servicepakketje was. Leek me allemaal prima in orde, dus kamertje geboekt.
Deze adembenemend mooie dame heeft een klein tekeningetje op haar buikje. Stond hieronder niet in haart draadje, dus bij deze een aanvulling. In den beginne niet vol overgave zoenen, maar dat kwam later wel los. Ze heeft prima kwaliteiten mbt lik en strijkwerk. Het stokje werd mooi opgepoetst. En vervolgens hebben we wat standjes doorgenomen. Uiteindelijk resultaat: plasticzakje gevuld met eiwitjes, tevreden en voldaan huiswaarts gekeerd.
Deze Duits sprekende Roemeense is een absolute toegevoegde waarde in het overwegend Roemeens getinte Golden Dreams assortiment.
Herhalingsgevaar is aanwezig. GFE dametje, zoet!

Golden Dreams
30 januari 2013, 16:28
Deze dame is weer terug in GD.
Morgen zal ze weer aanvangen met werken :)

ToHotToHandel
22 februari 2013, 09:01
:baeh:ja hoor gisteren weer zitten worstelen met Alexa. Dan vraag je je af, waarom steeds dezelfde:gruebel:Maar steeds als ik bij haar ben vliegt de tijd om en de sex is nog altijd spannend. Ik weet nog steeds niet van te voren wat er gaat gebeuren:joke:

Gisteren vertelde Alexa mij dat ze ook een account op dit forum aan wou maken. Zodat ze ook eens een berichtje achter kon laten. We gaan er natuurlijk vanuit dat ze haar woord houd en dat we haar binnenkort kunnen verwelkomen. Het enigste waarmee ze zat is dat ze nog niet zo goed duits kon schrijven. Ik heb maar gezegd als ze hier een berichtje achter zou laten wij geen problemen zouden hebben met de vertaling. Misschien krijgen we straks wel een dagelijks of liveverslag van al de spannende gebeurtenissen in Golden Dreams. :smile2: En ja hoor ze wist nu ook mijn naam van ijsberenforum te vermelden, terwijl ze toch altijd zei nooit iets te lezen van dit forum.

Deze week(Maandag) is ze 25 geworden, dit is natuurlijk een mooie leeftijd om je capaciteiten een beetje uit te breiden:freu:en een beetje vanuit de slaapkamer hier op papier te zetten:bibber_2:

So Alexa wir sehen uns wieder;)nachste woche wir machen ganz viel spass:lostit:

La Revedere:wink2: Pa pupi pa pa!!

ToHotToHandel
12 maart 2013, 22:09
Gisteren ook weer een potje wezen vechten. Het is toch leuk dat ze elke keer weer klaar staat om met mij een potje te sparren. Alleen moet je oppassen voor de vuile Roemeense streken, ze haalt altijd van alles uit de kast om te winnen. Toch weet ik haar nog altijd te bekeren en komen we in de zone van vrij worstelen. Langzamerhand bereiken we de 4de dimensie, waarin we samen strijden voor de winst:joke:

Na dik een half jaar hebben we het nog steeds gezellig, je kunt met haar lachen, je kunt met haar stoeien en ze ziet er gewoon top uit!

En voor dat verdient ze een 11+:freu:,gewoon een top meid!!!!

Jimbo1
30 mei 2013, 11:32
Het moest er eens van komen. Ik heb Alexa al vaak gespot in GD maar nog nooit met haar gesproken omdat ik druk (druk, druk, druk) bezig werd gehouden door mijn 'vaste' dames. Die waren er vandaag niet, Alexa nam haar kans waar en sprong naast me op de bank. "Ik heb je al vaak gezien hier, maar je was altijd bezet" fluisterde ze in mijn oor. Omdat ik net een sessie achter de rug had met één van haar collega's wilde ik haar afwimpelen maar toen ik in haar ogen keek, het is al vaker gezegd, was het te laat. Kaboem! In één keer verkocht. Eyes to die for. Ik stamelde iets in mijn gebruikelijke koeterDuits maar mijn hersenen schakelden het spraakcentrum uit en ik kon me alleen nog maar verdrinken in die prachtige Roemeense kijkers. Toen de eerste schok over was bleek Alexa zeer leuk gezelschap, grappig en GFE van de bovenste plank (je weet wel, die plank waar je nét niet bij kunt).

Binnen de kortste tijd dus op de kamer beland, waar we een heel aangenaam Jimbo's uurtje (dat is altijd 1,5 uur) hebben doorgebracht. Beetje zoenen, lachen en begonnen met een wederzijdse massage (voor een petit meisje zoals zij heeft ze reuze sterke handen) wat al snel ontaardde in een heerlijke stoeipartij. Sex zoals the big guy in the sky het bedoeld heeft, kan niet missen.
Helaas spreekt Alexa alleen Duits (en vast wel een beetje Roemeens) maar geen Engels. Daarom krijgt ze van mij geen 11 maar slechts een 10. Wat een prachtige meid, ze scheurt met gierende banden mijn top 5 binnen. Wordt absoluut zeker vervolgd.

Golden Dreams
25 juni 2013, 19:01
vanaf maandag 1-7 op vakantie, dus haast u beren ;)

StrikerXMF
25 juni 2013, 22:57
Als het goed, ik hoop het van harte, komt ze 2 augustus weer. Isabella ook, zei ze. Kan niet wachten. Ik kan helaas niet langs komen tot die tijd. :wand:

Er lopen veel toppers rond bij GD. Maar Alexa steekt net boven de rest uit, vind ik. :betrunken:

ToHotToHandel
26 juni 2013, 17:26
:baeh:En ik ben de eerste na de vakantie!! Yipieeee:wink2: Gute ferien meine freundin

StrikerXMF
27 juni 2013, 18:28
We gaan het zien :smoke:

Golden Dreams
1 augustus 2013, 19:29
Begint morgen ( 2-8 ) weer.

paaj
8 augustus 2013, 15:44
yes! haar snel eens een keer weer bezoekje brengen. wat een topper is dit zeg.

ToHotToHandel
11 augustus 2013, 11:17
FF Serieus dit is het meisje van mijn dromen:hammer: Vrijdagavond onder begeleiding weer een middag en avond bij mijn vriendinnetje geweest. Waarin we lol maken serieuze gesprekken hebben, en nog veel meer:biggrin: Vrijdagmiddag opgehaald door alibi dbd67, die samen met Elena de beest heeft uitgehangen. Inmiddels heb ik ook voldaan aan haar kilometer eisen. :freu: Ja het leven is soms goed!! Veel plezier allemaal nog in GD, want het paradijs kan niet beter zijn!!

ToHotToHandel
4 december 2013, 16:57
Immer noch ich komme fur meine freundinne in Golden dreams!!
Ich mochte nichts anderes. Diese madchen ist meine nummer eins und mehr!!:liebe2:
Danke fur alle schone stunden!!

Golden Dreams
26 februari 2014, 16:13
Ondeugend en speels: Alexa

6675

888
24 maart 2014, 13:42
Gister gekamerde met Alexa, Erg goede tijd gehad. Alexa is absoluut een topper

ToHotToHandel
2 juli 2014, 17:21
Back in town!! Ze was helemaal uitgerust, alleen nu niet meer!!:tongue::freu:
Had ik een vrijkaartje gewonnen in de tombola, waarvoor nog mijn dank!! Kreeg ik gisteren al enkele berichtjes dat het weer tijd was om langs te komen. Het was een gezellige middag met alles erop en eraan!!
Natuurlijk samen met Alexa!!!

888
11 augustus 2014, 11:16
Deze topper staat laatst e tijd op afwezig, is ze met vakantie of bestemming onbekend?

mammoet
11 augustus 2014, 14:08
vakantie en bij de familie wat regelen, komt als alles goed gaat eind deze begin volgende maand terug

888
12 oktober 2014, 09:40
Nog iemand wat van haar vernomen

VoX
12 oktober 2014, 22:22
Ze komt vanzelf wel weer boven drijven. Vorige week nog een leuke sessie met haar gehad.

888
24 januari 2015, 15:45
Dame staat ook niet meer op de site van GD. Is ze gestopt of werkt ze elders?

Piet Plezier
22 februari 2015, 18:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Alexa (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:secretaresse typje

VoX
22 februari 2015, 20:15
Dit is dezelfde Alexa als in GD.

Borsten: cub B (zwaartekracht heeft zijn werk verricht)
Piercing: onderlip
Tattoo: buik
Lengte: eerder 1.50 dan 1.65 :baeh:
NMC: super
Zoenen: als ze er zin aan heeft? Geweldig.
Ogen: je verzuipt erin

Deze meid heeft een heerlijk zacht huidje en een lekker volle kont die je in doggy goed vast kunt pakken. Ze is je typische GFE met een behoorlijke Paris Hilton gehalte (more money the better).

Jimbo1
22 februari 2015, 20:19
Als dit dezelfde Alexa is dan in GD heeft ze haar Engels in korte tijd flink bijgespijkerd want ze sprak alleen Duits. Verder is die ook echt kleiner dan 1.65m en is ze eerder een zigeunertype dan een secretaressetype. Kortom: ik heb mn twijfels of dit dezelfde is

VoX
22 februari 2015, 20:56
Is hetzelfde. Heeft het land al af gesmst hahaha

Piet Plezier
22 februari 2015, 20:57
deze praat vloeiend Engels.
En dat verzuipen in die ogen valt ook wel mee.
Ik weet niet of het dezelfde is.

VoX
22 februari 2015, 20:59
https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=6675&d=1393427581

Ik weet enkel dat een collega ijsbeer vrijdag in alle spoed die kant is opgereden om haar weer te zien. Ik ben er zelf niet geweest.

Piet Plezier
22 februari 2015, 20:59
ze is trouwens eerder mollig als normaal.

Piet Plezier
22 februari 2015, 21:00
https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=6675&d=1393427581

Dit is ze dus 100% niet

Piet Plezier
22 februari 2015, 21:01
ze had meer hangborsten.

dbd67
22 februari 2015, 22:22
Het is de Alexa ex GD die nu in VM werkt.

Piet Plezier
22 februari 2015, 22:32
Het is de Alexa ex GD die nu in VM werkt.

maar niet die mokkel van de foto hier boven.

dbd67
22 februari 2015, 22:37
Die foto is Alexa maar is al weer een paar jaartjes oud, heb net een whatsappje van een bevriende beer gekregen die contact met haar heeft en die heeft bevestigd dat zij nu in VM werkt.
Wat ik nu niet snap of ze heeft bijgeleerd maar met haar kun je alleen maar duits praten.

Piet Plezier
22 februari 2015, 22:43
ahzo dat zou best kunnen dan.
Ze is nu in ieder geval een stuk voller.

888
23 februari 2015, 19:21
Alexa sprak in GD bij gewoon engels. Ik ga deze week eens poolshoogte nemen in marisol en dan zien we wel.
Ik vind de Alexa van GD zeker een topmeid. Je moet haar kennen maar dan haalt ze de trucendoos wel open in bed.

ToHotToHandel
23 februari 2015, 20:36
Zeker Alexa is terug!! En nu neergestreken in Villa Marisol.
Ik was natuurlijk al op de hoogte van de ontwikkelingen in Roemenië, want via de app kun je ook de veranderingen in de haarkapsels blijven volgen:)
Heb er alweer een middag op zitten met haar en natuurlijk vroeg ze ook of ik snel weer kwam:wink:
We hebben gezellig al het nieuws uit onze beide vaderlanden door genomen en ook de serieuze zaken niet overgeslagen.
Gewoon een gezellige middag met mijn schatje!!
Overigens de foto's zijn echt, alleen van een paar jaar terug.
En ze praat liever duits, dan engels (roemeens mag natuurlijk ook)

Piet Plezier
24 februari 2015, 19:49
Jammer dat ze dik is geworden tegen over die oude foto's.

mrourke
26 februari 2015, 21:00
Vroegah was ze topfit en retestrak, de jaartjes gaan tellen. Maar die ogen...... onvoorstelbaar mooi. Temperamentvolle dame, van super chagrijn tot wereldwijf. Zal haar morgen weer wat Engels bijbrengen. Money talks.

cantona
26 februari 2015, 22:06
Nou, topfit is ze nog steeds! Compleet gesloopt heeft ze me afgelopen week.
Ze blijft 3 weken in de Villa en gaat dan weer naar huis om vervolgens terug te komen. Ze gaat niet meer verhuizen naar GD, ook niet na de verhuizing.

Wentelt Eefje
27 februari 2015, 02:56
In het begin in GD zag ze er inderdaad strak uit, maar volgens mij gebruikte ze elk bezoek aan het thuisland om bij te eten. Telkens zat er weer iets bijaan, dat er voor het volgende thuisbezoek niet af zou gaan.

Kan me inderdaad niet voorstellen dat ze haar charmante uitstraling maar ook haar soms bescheten uitstraling verloren heeft... Bij een volgend VM bezoek (maar dat kan gezien mijn huidige planning nog maanden duren) zeker eens live een oordeel vellen hoe de vlag (en de rest) er bij hangt...

mrourke
28 februari 2015, 12:42
Gisteren uitgebreid met haar zitten en liggen praten. Van een kamergang is het niet gekomen, het schema lag even iets anders. Haar uitstraling is nog steeds ouderwets lekker te noemen, de rest van het lichaam en dan met name het onderstel is iets te zwaar. Ze vroeg me naar mijn mening inzake haar corpulentie, tja dan moet je toch iets toegeven.
Het blijft een mooie dame.

888
4 maart 2015, 12:11
Ze vroeg me naar mijn mening inzake haar corpulentie, tja dan moet je toch iets toegeven.

Vandaar dat het niet tot een kamergang is gekomen!

casio007
4 maart 2015, 23:17
Vandaar dat het niet tot een kamergang is gekomen!

Weet niet of je deze dame kent.
Daarmee bedoel ik haar kamer prestaties?
Maar die zijn van zeer hoog niveau.
Dat weet ik uit periode GD maar ook van vorige week.
Er zijn wel meer dames die de laatste jaren iets meer vlees hebben gekregen.
Even naar mijn zelf, ook ik ben wel wat zwaarder geworden.
Maar bij mij zijn het allemaal spieren, :smiley:
gelukkig lopen er nog diverse dames rond die veeeel slanker zijn.
Kijk maar naar blonde Lola.
Er is voor ieder wat wils en smaken verschillen.

888
7 maart 2015, 12:12
Ik ken deze dame, Maar MR Rourke maakte en opmerking dat het niet tot een kamergang is gekomen.

Ik wist het wel. Ik ging met haar mee naar de kamer

Hendrikdeleuter
14 maart 2015, 16:29
Gekopiëerd uit mijn algemene bericht over VM

Gisteren was ik een dagje relaxen in Villa Marisol.
Er waren redelijk wat dames aanwezig, overwegend roemeens.

Mijn eerste sessie was met Alexa.
Ik vond haar bijzonder aardig en ze deed goed moeite om het me naar de zin te maken.
Een uurtje op de kamer met de gangbare verwennerij, afgesloten met een massage.
Die was ook zeker heel behoorlijk te noemen.
Herhaling zit er dan ook wel in.

Pec_zwolle
1 juni 2015, 12:36
is deze dame er nog? of zit ze inmiddels ergens anders.

Casey69
1 juni 2015, 12:46
Vorige week donderdag was ze er nog. Was weer super!

C.

Jimbo1
2 juni 2015, 14:14
Was gisteren (1/6) ook aanwezig

phoenix
4 juli 2015, 19:00
, Alexa gaf me een pijpbeurt en wipte alsof haar leven ervan hing, druipend nat van het zweet reed ze me met haar volle bips tenslotte klaar, wat kan het leven dan mooi zijn.

SAS
2 september 2015, 20:31
Alexa is weer terug van vijf weken vakantie.
Moet zeggen dat het vandaag weer een lekker uurtje was op de kamer met deze dame.

ToHotToHandel
10 september 2015, 20:07
ALEXA my number one and more!! Still in my dreams. :freu:

VoX
20 september 2015, 23:40
Alexa draagt tegenwoordig een bril en samen met haar mooie kijkers heeft ze een erg verleidelijke blik. Echter is ze erg behouden buiten de kamer en dringt teveel aan op "kamer" of "Piccolo". Prima, maar mag ik eest even plaats nemen?
Tevens was ze vroegah al niet de slankste en hedendaags is ze nog een aantal kilo's zwaarder. Maar ze ziet er nog altijd goed uit en als ik niet druk was met een ander ging ik zeker met haar in herhaling, samen met Liana.

rokkenjager
7 oktober 2015, 22:58
Nee hoor. Ze is tot de 21 steht aanwezig. Om dan weer even een pauze in te lassen.

VoX
22 oktober 2015, 19:41
Deze beauty is vandaag voor 10 dagen richting thuisfront :wink2:. Volgende afspraak al gemaakt met haar! :biggrin:

Tagged
8 november 2015, 22:39
Alexa was vandaag aanwezig en na wat gekletst te hebben met haar begon ze heerlijk door m'n haar te kriebelen om vervolgens onder m'n badjas m'n borst te strelen, en tja, wat kan je dan nog anders dan naar de kamer met deze mooie meid te gaan?
Je kan merken dat ze veel ervaring heeft, ze nam gelijk de lead en tijgerde met haar mooie lijf (wow-tieten!!) over m'n lijf...
Na een goeie pijpbeurt waarbij haar vingers speels over m'n ballen en poepertje ging haar doggy style genomen.
Geile belevenis...

Pec_zwolle
20 november 2015, 14:30
weet iemand haar werkdagen. Heb namelijk al paar keer achter net gevist. ik wou aanstaande maandag gaan ?

rokkenjager
20 november 2015, 16:07
weet iemand haar werkdagen. Heb namelijk al paar keer achter net gevist. ik wou aanstaande maandag gaan ?
Ik denk dat wanneer ze niet naar Reemenie is dat ze in principe elke dag werkt. Ik zal wel eens voor je vragen. Laat het je weten>

Pec_zwolle
20 november 2015, 16:18
als je wil vriendelijk bedankt

Pec_zwolle
22 november 2015, 14:05
iemand die weet of zo morgen werkt ?

rokkenjager
22 november 2015, 17:31
Morgen is ze vrij!

Pec_zwolle
15 december 2015, 15:09
iemand die weet of ze deze week aanwezig is ? vrijdag of zaterdag ?

SAS
15 december 2015, 15:48
GEWOON EVEN BELLEN OP DE DAG!

Pec_zwolle
15 december 2015, 15:51
ja dat heb ik al 2 x gedaan. ja die is er meneer. en dan kom je daar en dan is ze er niet. dus heb daar weinig vertrouwen in

VoX
15 december 2015, 18:54
Zij werkt in principe alle dagen, soms op maandag vrij. Ze is dacht ik tot de 21e of 22e aanwezig. Het feit dat je haar niet ziet heeft te maken met haar populariteit.
Ze is er heus wel, maar heeft (veel) vaste klanten die met haar kameren. Vrijdag, zaterdag is sowieso hopeloos als je geen afspraak met haar hebt.

SAS
15 december 2015, 19:22
Ik heb het zelfs meegemaakt dat ze er wel was maar dat ik haar niet heb gezien.
Zij op de kamer meyt een ijsbeer.
Daarna ik op de kamer en is zij net even aan het eten.
Vraag haar prive nummer even dan kan je gewoon even afspraak met haar maken.
Dan loop je haar niet mis!;)

ToHotToHandel
15 december 2015, 20:21
Donderdag heb ik al een afspraak, ik moest langskomen deze week. Ze miste me:baeh:
Vrijdag, zaterdag en zondag is ze gewoon aanwezig.
Maandag gaat ze weg naar huis en ze weet nog niet of ze terugkomt!

We zullen zien, ik ben vast een van de eersten die het hoort!!
Ik zal haar in ieder geval missen!!:liebe2:

mrourke
16 december 2015, 07:52
En als ze terugkomt heeft ze hopelijk voldaan aan mijn opdracht, namelijk zoveel mogelijk van haar vriendinnetjes meenemen. Die ken ik namelijk ook erg goed.
Vaste waarde voor VM.

Pec_zwolle
16 december 2015, 14:41
thnx for the info

888
22 februari 2016, 21:21
Nog Steeds Niet Gespot?

mrourke
22 februari 2016, 21:35
Nee, afgelopen weekend niet aanwezig.

ToHotToHandel
2 maart 2016, 11:28
sinds gisteren weer terug!!! Natuurlijk was alles weer top:)

VoX
27 mei 2016, 08:26
Aan alles komt een einde, zo ook haar job in Duitsland. Eens kijken hoe lang ze het vol houdt deze keer.
Tot zondag aanwezig, maar enkel als escort te boeken.

Geweldige dame. Adios!

rokkenjager
27 mei 2016, 09:45
Waar moet je haar boeken dan als escort? Bij Marisol?

cantona
30 mei 2016, 15:38
Vorige week deze kanjer nog bezocht omdat ze had aangegeven op 1 juni te stoppen.
Gelukkig de donderdag uitgekozen want dit bleek direct haar laatste werkdag te zijn. Alexa wil weer naar school gaan om iets met nagels en schoonheid te gaan leren. Om zodoende haar eigen salon in Roemenië te kunnen starten. Nobel streven maar voor mij mag ze nog gerust een aantal jaar doorgaan.
Zij was enkele jaren geleden mijn eerste ervaring in een saunaclub (GD), dus dit schept een binding:biggrin:
Was een geweldige afsluiting van een tijdperk, en ach,niets iets zo veranderlijk als een dvp dus zal ze hopelijk toch voor het geld gaan kiezen i.p.v. het manicuren van nageltjes.

VoX
17 juli 2016, 13:51
Volgens geruchten in de wandelgangen komt ze in augustus weer terug in de Villa. yay! :biggrin:

888
23 juli 2016, 22:55
Wanneer in augustus

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

ToHotToHandel
2 augustus 2016, 09:51
:)eerste afspraak weer gemaakt, ben natuurlijk op de hoogte gehouden van haar avonturen in roemenie. Binnen afzienbare tijd weer te bewonderen in VM!!

cath.leen
2 augustus 2016, 10:17
:) haar avonturen in roemenie. Binnen afzienbare tijd weer te bewonderen in VM!!

Ja, "avonturen" in roemenie !!!.
Ik benieuwd haar weer te zien in de Villa.

robglover
2 augustus 2016, 10:25
:)eerste afspraak weer gemaakt, ben natuurlijk op de hoogte gehouden van haar avonturen in roemenie. Binnen afzienbare tijd weer te bewonderen in VM!!

WANNEER???

ToHotToHandel
2 augustus 2016, 10:33
next week:)

robglover
2 augustus 2016, 12:13
next week:)

Ik ga aanstaande zaterdag heen dan hoop ik maar dat ze in VM aanwezig is!

rokkenjager
2 augustus 2016, 12:15
A.s zaterdag is nog geen Next week Rob!

cath.leen
7 augustus 2016, 13:14
Is weer terug in de Villa

Pec_zwolle
13 september 2016, 13:08
al weer terug, of nog niet ?

cath.leen
13 september 2016, 13:29
al weer terug, of nog niet ?

Ja, sinds begin August terug van haar "avonture".

Mooiejoke
28 september 2016, 15:07
Alexa is een leuke meid die ik de afgelopen drie weken, twee keer heb uitgenodigd voor een trio.

Alexa is Roemeens, jaar of 26-28(?). Niet al te groot. Mooi figuurtje. Met een prachtig vrolijk en guitig koppie. De trio's waren super. Ze werkt goed met haar ogen. Daar verdrink je helemaal in.

Ik ga zeker nog eens terug om alleen met haar te gaan kameren.

robglover
28 september 2016, 15:35
Hallo Mooiejoke,

Heb je het juiste en echte saunaclub forum gevonden!:freu::smiley::freu:

M.v.G. Robglover.

cath.leen
28 september 2016, 16:17
Hallo Mooiejoke,

Heb je het juiste en echte saunaclub forum gevonden!:freu::smiley::freu:

M.v.G. Robglover.

Het lijkt zo. :)

Deze bericht heb ik ook al erder gelezen in H . O . O . K . E . R . S :smile2:

Mooiejoke
28 september 2016, 22:43
Inderdaad mannen!

Rc247
14 oktober 2016, 23:19
Vorige week tijdens mijn eerste bezoek aan de Villa uitgebreid kennis gemaakt met Alexa, eerst alleen en later samen met Maria.

De keer alleen was perfect, je verdrinkt inderdaad in haar ogen. Goede massage, ook maar even haar gemasseerd. Toen wat standjes doorgenomen om na het afronden nog wat na te keuvelen. Hebben we toch 1,5 uur op de kamer doorgebracht.

De sessie later was meer humor dan wat anders. We lagen al eerder op de bank in de lounge met z'n drieen, waarbij Maria met haar handen onder mijn badjas alleen maar 'grosses probleem' aan het roepen was. Alexa maar sleutel laten halen om op de kamer we niet meer bijkwamen van het lachen. Op een gegeven moment krijgt Maria een knal van Alexa omdat we alleen maar aan het lachen waren.
Als je vervolgens Alexa op je gezicht hebt zitten en Maria tussen je benen, en iedereen krijgt de slappe lach door het expres te veel en te luid kreunen van Maria dan snap je wel dat het niet meer goed gaat komen.

'Jetzt konzentrieren und ficken!' riep Alexa nog. Duwt Maria aan de kant en klimt er boven op. Maar toen we eenmaal van het bed afrolden en ik door Maria werd geplet toch maar besloten dat we dit maar eens op een ander moment moesten overdoen. Volgende dag spierpijn van zowel sessie 1 maar nog meer van sessie 2 denk ik.

Goede kennismaking met de Villa wat mij betreft.

ToHotToHandel
18 oktober 2016, 14:18
Helaas nog te bewonderen tot en met aanstaande Zaterdag. Dan vertrekt ze voor een lange tijd, of het haar afscheid wordt weet ik niet.
Ik zal haar in ieder geval missen. Het waren 4 mooie jaren dat ik haar kende. Ik moest, als ze er weer was van vakantie altijd als eerste.
En regelmatig stuurde ze mij een appje. Als ik haar beschrijf denk ik aan Sentationele sex, Super mooi en altijd mijn vriendinnetje.
Leuke uitstapjes toen ze nog bij Golden dreams werkte, waarin ze vol stress met mij meeging:) en de kadootjes voor mijn verjaardag:hammer:

Dus alleen deze week nog te bewonderen in Villa Marisol

cantona
2 februari 2017, 15:15
Heeft iemand nog iets van Alexa vernomen? Ik zou haar graag terug zien in de Vila

mrourke
2 februari 2017, 17:50
Voor zover ik heb begrepen werkt ze af en toe elders in Dld. Terugkeer naar VM weet ik niet.
Dagkoersen.

cath.leen
2 februari 2017, 21:18
Voor zover ik heb begrepen werkt ze af en toe elders in Dld. T

Als ik naar de fotos op haar facebook kijk, die zien niet naar Dld uit.

Maar ik weet het niet.

cantona
3 februari 2017, 16:45
bedankt mannen, afwachten maar...

cath.leen
3 februari 2017, 20:55
Is vandaag aanwezig

rokkenjager
3 februari 2017, 21:37
Kun je vragen hoe lang ze blijft?

J.S.
3 februari 2017, 22:13
morgen 11:00 uur maar gelijk uit haar slaap neuken:freu:

J.S.
4 februari 2017, 16:37
Iets later dan gepland lekker met alexa gekamerd, blijft een topper ze is van plan 2maanden te blijven.

rokkenjager
4 februari 2017, 18:13
Iets later dan gepland lekker met alexa gekamerd, blijft een topper ze is van plan 2maanden te blijven.

Ze is nou eenmaal een uitslaper!

J.S.
5 februari 2017, 02:00
Ze was optijd wakker echter zag ik een ander mooi slachtoffer ��

FCUK
1 maart 2017, 19:12
Ik heb zaterdag ook een Alexa gesproken, mooi gezicht met bril maar vond haar niet meer slank zoals op pagina 1 is omschreven. Hebben we hier over dezelfde Alexa?

Groet, FCUK

funske
2 maart 2017, 08:01
Is wel dezelfde Alexa, maar tussen pagina 1 en deze pagina zit vijf jaar verschil. Ze is niet zo slank meer.

Piet Plezier
2 maart 2017, 09:50
Is wel dezelfde Alexa, maar tussen pagina 1 en deze pagina zit vijf jaar verschil. Ze is niet zo slank meer.

ja en ongeveer 15 kilo

phoenix
2 maart 2017, 13:57
wedde gij de weegschaal tegenwoordig bij oe pietje? , ik vind het niet mistaan bij alexa, en ze is prijzig , maar ze is el erg heet in bed, prima dame

rokkenjager
2 maart 2017, 15:41
Prijzig?

Piet Plezier
2 maart 2017, 17:12
wedde gij de weegschaal tegenwoordig bij oe pietje? , ik vind het niet mistaan bij alexa, en ze is prijzig , maar ze is el erg heet in bed, prima dame

onder een warme douche is ze nog heter

jeegee
10 maart 2017, 08:52
Hoe lang ken ik je nu al, Alexa. Een jaar of vijf? En nog steeds, dus ook gisteren, vind ik je adembenemend. Wat had ik een heerlijke tijd met je, nadat we besloten hadden de maaltijd maar uit te stellen. Dank je wel. hoop je weer te zien.

rokkenjager
27 mei 2017, 14:11
Is Alexa onlangs nog gesignaleerd of wordt ze binnenkort nog verwacht in de villa?

johnnywalker77
6 september 2022, 23:24
Ik hoorde van Liana vorige week dat ze in NL verblijft en af en toe in een cub werkt, ze weet niet welke club, weet iemand dat? Lijkt me wel aardig har nog eens te bezoeken...back to memory lane

cantona
29 september 2022, 19:02
Ben ook erg nieuwsgierig of dit waar is, heeft iemand info.

888
6 februari 2024, 15:24
Al wat meer info

JonnyFontane
6 februari 2024, 21:49
Al wat meer info

Nee......