PDA

Volledige versie bekijken : Adina (Roemeense) ex-VM



Piet Plezier
24 februari 2015, 17:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Ada of Adia (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:geheim euroTijdsduur:1,5 minuten
Service:PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Vingeren
Extra info:Ik weet haar juiste naam niet meer. En BP wist het ook niet meer precies. vandaar dat ik nu pas een paspoortje aanmaak. een echte tijger op de kamer.

Cupido
26 februari 2015, 11:27
Hier kunnen we echt spreken van een vluggertje. Kan me voorstellen dat je de prijs niet weggeeft.

Piet Plezier
26 februari 2015, 11:41
Hier kunnen we echt spreken van een vluggertje. Kan me voorstellen dat je de prijs niet weggeeft.
foutje moet 1,5 uur zijn.

mrourke
28 februari 2015, 11:49
Her name: Adina
Wonderschone meid uit het voormalige land van Petalo en zijn vrienden. Een echt Rourky meisje, schitterend naturelle meid die gedreven door de pecunia enige afleiding zoekt in dit tijdelijke bestaan.
Wauw what a girl. Meisje is lief en een beetje verlegen, daar houd ik wel van..........
Erg lang met haar bezig geweest.

Johnsonxxx
27 april 2015, 20:41
Adina is niet een van de jagende meisjes en zit vaak bij haar collega's op de bankjes rechts (als je uit de kino komt) tegen het sauna deel. Ik had haar uitgenodigd om in de kino kennis te maken. Adina spreekt redelijk goed Engels (bijna geen Duits). Ze studeert (universiteit) in Roemenië en heeft daar geld voor nodig. Is dus een intelligente dame, die een beetje verlegen over komt. Ze valt op door een mooi figuur met prachtige naturel borsten, en draagt als een van de weinigen geen topje of BH.

Adina is op de kamer lekker bezig, pzc deed ze goed, maar wilde iets te snel over gaan op het neuken, heb haar toch eerst maar even lekker gelikt. Zoenen deed ze met tong beperkt maar wel sensueel. Was kortom een leuk halfuurtje met deze mooie dame.

lange plank
10 mei 2015, 08:05
Ze is zeer neutraal meisje als je haar voor eerst ontmoet ze heeft zachte lippen mooi en zacht borstel en houdt van paard rijden

vrije jongen
10 mei 2015, 09:59
Kan voorlopig ook naar fe oude doos. Gisteren was haar laatste dag en een terugkeer staat helaas niet in de planning.

potentebeer
10 mei 2015, 10:58
Afgelopen vrijdag, dankzij vrijkaartje, ook met deze dame kennis mogen maken.

Intelligente dame, die inderdaad studeert aan de universiteit en tevens, buiten het Roemeens, ook nog goed Engels, Spaans en Frans spreekt.

Heb een prima half uurtje op de kamer met haar gehad en daarnaast nog verschillende keren met haar gebabbeld, wat zij wel op prijs stelde.

Zij vertelde inderdaad, dat het geld nodig is om haar studie te bekostigen.

NeverEnough
10 mei 2015, 12:45
Jammer dat ze weg is. Hele leuke dame en goed op de kamer. Hopelijk komt ze nog eens terug.

lange plank
12 mei 2015, 20:09
Ik ga niet meer met haar op de kamer iedereen klimt erop bah wat vieze sletje hahaha

Nedlovefkk
3 april 2016, 20:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Adina (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Onbekend
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Adina was imo 1 vd knapste dames van VM tijdens mijn bezoek.

Nedlovefkk
3 april 2016, 21:02
Adina stelde zich aan me voor toen ik nog duidelijk zoekende was tav mijn kameroptie. Zeer mooie ogen en een guitig gezicht. Had er eigenlijk wel vertrouwen in maar uiteindelijk heb ik het toch maar niet gedaan. Slanke dame, mooie volle borsten (tenminste zo zagen ze er in haar lingerie uit), en bruin haar. Ze was vriendelijk maar ik heb haar niet kunnen belonen , Deed me misschien een beetje aan Olivia denken van PSR.

mrourke
5 april 2016, 18:12
Adina is inderdaad een van de mooiste dames in VM, zo niet een stunning beauty. Haar gezicht is gewoon perfect met hele mooie ogen. Ze toont op het eerste gezicht weinig initiatief, dat hoeft ook niet want de meeste kerels zitten kwijlend naar haar te kijken De echte doorpakkers weten dat deze dame geweldig lief is en een man weet te behagen.

vrije jongen
16 juli 2016, 00:24
Na een ruim jaar terug. Eerst even op het oude nest in Marisol en daarna even Daniel gedag gaan zeggen in LR. Op het moment in Great Palace, maar wie weet hoe lang dat gaat blijven. Voor nu---> GP.

Tot ze naar me toe kwam met de vraag "Ken je me niet meer?"... dacht ik: Die lijkt qua gezicht precies op Adina uit Marisol. De familieuitbreiding heeft de cup maat wel behoorlijk doen afnemen, maar zeker niet hangend of zo. Kleiner, maar best nog fijn. Service was eigenlijk beter dan de vorige keer (haar laatste dag in Duitsland).

mrourke
16 juli 2016, 14:16
Weet je zeker dat het de Adina uit VM is. Zij zou namelijk in september weer terug komen naar deze club. Kan best zijn dat ze tussentijds even een paar weken teruggekeerd is in het land van de grote beloften.
Dus nu in Great Palace, vrije jongen.

Heeft ze ook aangegeven hoe lang ze daar blijft?

vrije jongen
16 juli 2016, 14:51
Ik weet het zeker. Het giechelen is nog exact hetzelfde. Ik weet niet of ze lang blijft. Ze had weinig werk naar eigen zeggen. Volgens mij werkt ze onder dezelfde naam...maar dat weet ik niet zeker.

Het gaat hier om het meisje van dit draadje. Meer dan een jaar weg, ze zat vroeger vaak met Alina.

SAS
16 juli 2016, 18:48
@Willem2
Graag paspoort aanpassen.

Dat ex-VM mag wel weg!;)
Dame is nu 24 jaar!
Prijs 50,00 euro 30 Minuten.

Na eigen zeggen heeft ze genoeg werk.

Anders was deze dame vast niet terug gekomen naar Villa Marisol!

vrije jongen
16 juli 2016, 22:36
Bedoel je te zeggen dat ze vandaag in marisol was? Gisteren en minstens een week daarvoor namelijk niet. Lijkt me niet dat ze zich op 1 dag gebaseerd lange termijn plannen maakt. Of is dit gewoon weer SAS die Marisol probeert te promoten? Misschien eens tijd voor een ban ofzo.

mssucces
16 juli 2016, 22:54
Bedoel je te zeggen dat ze vandaag in marisol was? Gisteren en minstens een week daarvoor namelijk niet. Lijkt me niet dat ze zich op 1 dag gebaseerd lange termijn plannen maakt. Of is dit gewoon weer SAS die Marisol probeert te promoten? Misschien eens tijd voor een ban ofzo.
Ja ik heb vandaag met haar gekamerd ze zei dat ze hier eerder gewerkt had

robglover
16 juli 2016, 23:52
Is ze vandaag dus zondag 17-07 ook in de villa werkzaam?

SAS
17 juli 2016, 14:59
Gisteren is zij rond 17.00 uur teug gekomen in Villa Marisol.
Zij heeft ongeveer 11 maanden niet gewerkt!
Agelopen tijd heeft ze gewerkt in GP maar nu is ze teug in de villa.

mrourke
17 juli 2016, 17:50
Hebben we hier wel over dezelfde dame SAS. Adina is eind mei begin juni vertrokken uit VM om van de vakantie te gaan genieten. In september zou ze terugkeren naar VM. Ze heeft dit jaar een maand of drie/vier in VM gewerkt.

GR

robglover
17 juli 2016, 18:14
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44800-Adina-(Roemeense)

Volgens mij horen deze recensies die tussendoor geschreven zijn ook nog bij deze Adina! Dus moderator dat kan denk ik bijgevoegd worden?

M.v.G Robglover

J.S.
17 juli 2016, 20:38
Adina is terug de mooie dame lang zwart haar prachtige borsten en een heerlijke kont vandaag lekker genomen in Villa Marisol

vrije jongen
17 juli 2016, 21:34
Er worden dus Adina's door elkaar gehaald hier. De dame die bij de oude doos stond en dus net weer terug is en de Adina die kennelijk eerder dit jaar in Marrisol zat. Het is ook zo moeilijk gewoon te volgen wat er staat en niet zomaar draadjes bij elkaar te gooien:rolleyes:.

Big30
17 juli 2016, 21:39
Graag aangeven wat wel correct is.

Twee Adina's dus beide in VM?

SAS
18 juli 2016, 12:33
@Big30
Er is maar 1 Adina!
Draadjes zijn al samen gevoegd.
Graag Paspoort aanpassen.


Dame is nu 24 jaar!
Prijs 50,00 euro 30 Minuten.
Engels goed.

Dan klopt het weer helemaal.
Dank voor de hulp.

Groet,
SAS

vrije jongen
18 juli 2016, 14:55
Gisteren is zij rond 17.00 uur teug gekomen in Villa Marisol.
Zij heeft ongeveer 11 maanden niet gewerkt!
Agelopen tijd heeft ze gewerkt in GP maar nu is ze teug in de villa.


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44800-Adina-(Roemeense)

Volgens mij horen deze recensies die tussendoor geschreven zijn ook nog bij deze Adina! Dus moderator dat kan denk ik bijgevoegd worden?

M.v.G Robglover


@Big30
Er is maar 1 Adina!
Draadjes zijn al samen gevoegd.
Graag Paspoort aanpassen.


Dame is nu 24 jaar!
Prijs 50,00 euro 30 Minuten.
Engels goed.

Dan klopt het weer helemaal.
Dank voor de hulp.

Groet,
SAS

Je spreekt jezelf tegen "Marisol klantenservice". Heeft deze Adina nou 11 maanden niet gewerkt, of is ze in April ook in Marisol geweest?

Zelf heb ik geen idee, want ik ben dit jaar nog niet in Marisol geweest... dat Adina in GP zei net een paar weken terug te zijn na ruim een jaar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het waar is... maar van de spreekbuis van de baas verwacht ik wat meer duidelijkheid;).

SAS
18 juli 2016, 15:41
Je spreekt jezelf tegen "Marisol klantenservice". Heeft deze Adina nou 11 maanden niet gewerkt, of is ze in April ook in Marisol geweest?

Zelf heb ik geen idee, want ik ben dit jaar nog niet in Marisol geweest... dat Adina in GP zei net een paar weken terug te zijn na ruim een jaar hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het waar is... maar van de spreekbuis van de baas verwacht ik wat meer duidelijkheid;).

Dit is wat de dame verteld!
Heb net nog eens even gekeken naar alle berichten en jij hebt gelijk;)
Ook zou ze de afgelopen weken hebben gewerkt in GP maar ik begreep van jouw dat ze de afgelopen tijd in 3 verschillende clubs is geweest.
Zo blijkt maar weer eens............

Hoe dan ook zij is nu in de Villa aanwezig.

robglover
20 juli 2016, 19:18
Is deze dame er aanstaande vrijdag 22 juli ook in de villa aanwezig ?

Bij voorbaat dank.
M.v.G Robglover

J.S.
20 juli 2016, 20:14
De kans is cker aanwezig ze was vandaag vrij ;)

cath.leen
22 juli 2016, 20:33
Ik heb Adina net gezien. Het is de Adina die dit jaar al in de Villa was.

cassenoisette
22 juli 2016, 20:52
Does she have blue eyes?

J.S.
23 juli 2016, 01:09
yes

vrije jongen
23 juli 2016, 10:45
Ik heb Adina net gezien. Het is de Adina die dit jaar al in de Villa was.

Dat is natuurlijk ook mogelijk, toen SAS het uitschreeuwde "Adina" is terug in de villa, bedoelde hij die van dit jaar... en de Adina wiens draadje hij oprakelde is gewoon nog in Great Palace. Heerlijk die halfslachtige informatie:rolleyes:

Big30
23 juli 2016, 11:46
Als het toch 2 dames betreft (tegensprekende info) kan het topic gesplitst worden. Graag bevestiging en hoe.

robglover
2 september 2016, 08:45
Kom zo'n anderhalf jaar en in villa en de eerste periode van Adina in VM heb ik altijd om haar heen gekeken! Om het simpele feit dat ze toen altijd te samen was met Alina en die ik een mooier figuur vind hebben op haar borsten na dan (maar dat zie je niet in bikini) Dus ik ben zo'n jaar lang bijna alleen maar met Alina naar de kamer geweest en Adina was inmiddels vertrokken uit VM. Maar ik had in de recensies van Alina gelezen (die eind juni 2016 gestopt is met dit werk in VM) dat Adina ook de moeite waard is! Dus toen ik op internet vernam dat Adina terug was in VM dacht ik, ik trek de stoute schoenen aan en zoek Adina op en ik moet zeggen moest een beetje aan haar wennen maar dit is toch ook wel weer een toppertje die Adina met alles erop en eraan! Dus volgende keer weer!

M.v.G Robglover.

robglover
12 september 2016, 12:41
Deze Adina is per 11-09-2016 waarschijnlijk voor een maand (maar dat weet nooit helemaal zeker met dit soort dames) naar haar thuisland Roemenië! En komt daarna weer terug in VM!

M.v.G Robglover.

Mooiejoke
28 september 2016, 14:04
Enkele weken geleden weer naar de Villa getogen. Ik was rond 1900 binnen. Maandag... dus rustig met kerels. Qua vrouwvolk best een redelijk aantal schonen.

Eerst maar eens een biertje genomen en heerlijk gegeten (echt waar).

Ik wist dat Valentina er niet zo zijn (komt volgende week weer) en had even gebeld. Ik wist ddus dat Adina er wel zou zijn. Tijdens het diner spotte ik Adina al en hadden we even contact.

Na het diner eerst es uitpuffen in het Spa en toen Adina en Alexa opgezocht. Afgesproken dat Adina me later in de Kino op zou zoeken. Na een tijdje deed ze dat ook en na wat knuffelen naar de kamer. Dat was echt super. Anderhalf uur genieten voor haar en voor mij. En van mijn speciale wensen schrok ze ook niet. Heerlijk om te zien hoe ze zich in het zweet werkt voor je.

Na anderhalf uur afscheid genomen, wat relaxen en wachten op Alexa. Nadat ik haar had gespot kwam ik erachter dat Alexa's werktijd erop zat. Ik wilde de tweede kamergang graag met haar doen. Maar dat feestje ging dus niet door. Daarom de avond ook met Adina afgerond. De tweede kamergang was korter, minder extreem, maar wel weer super. Een echte gfe.

Adina zou blijven tot 12 september. Daarna een maandje met vakantie.

beer1
29 september 2016, 07:36
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt wat die speciale wensen dan zijn waar ze niet van schrok :)
Voor de rest deel ik je ervaring is een toppertje!

Mooiejoke
3 oktober 2016, 15:40
Weet er al iemand wanneer ze weer terug zal zijn?

robglover
3 oktober 2016, 18:12
Weet er al iemand wanneer ze weer terug zal zijn?

12 september + 1 maand = 12 oktober! Maar je weet het toch nooit met dit soort dames! Dus het forum maar in de gaten houden!

M.v.G. Robglover.

Mooiejoke
3 oktober 2016, 19:02
Haha. Rekenen kan ik ook. Maar de plannen wijzigen nog wel eens. Vandaar dat ik het vraag. Wellicht heeft er iemand contact met haar....

robglover
3 oktober 2016, 20:37
Haha. Rekenen kan ik ook. Maar de plannen wijzigen nog wel eens. Vandaar dat ik het vraag. Wellicht heeft er iemand contact met haar....

Bij dit soort dames blijft het een groot ? ook al heb je contact met ze.

M.v.G. Robglover.

SAS
27 oktober 2016, 14:26
Adina is weer terug in Villa Marisol.:freu::wink2:

Mooiejoke
30 oktober 2016, 22:45
Wow. Vorige week leuk gekamerd met Valentina. En voor het eerst met Vanessa. Was beiden super. Maar met deze info snel terug om weer es 'bij te praten' met Adina.

SAS
18 november 2016, 12:10
Is aanwezig!

J.S.
19 november 2016, 20:48
Godverdomme wat was ze weer lekker vandaag ken haar al van het eerste uur dat ze in Marisol was , vandaag haar eerst teleurgesteld met andere dame naar kamer gegaan vervolgens blijven teasen met haar en naar uurtje weer op krachten voor Adina bleek uit de geile sessie, ik heb haar nog nooit zo hard genomen, meestal kom ik bij haar als ik uitzicht heb op dat lekkere kontje(nu dus ook ;)) "DAHM this was fucking HOT" ....blijft een abolsute topper ''I LOVE HER''

funske
28 november 2016, 21:35
Vanmiddag met deze knappe dame kennis gemaakt. Wilde wel een uurtje met haar spelen. Op de kamer beland zei ze dat ze voor een uur € 100,00 vroeg. Gezegd dat ik dan maar half uur wilde. Ook dat € 75,00 standaard is voor een uur en dat ik, als ik een goede tijd heb gehad met een dame, meestal € 80,00 geef. Voor dat geld wilde ze het ook wel doen...... Slecht begin dus.

Service was oke. Na zo'n 50 minuten, we waren nog wat aan het relaxen, ging haar telefoon. Zou haar moeder zijn. Of we van de kamer af konden gaan omdat ze haar moeder moest terugbellen.... Normaal kijk ik zeker niet op 5 of 10 minuten minder, maar op zo'n manier de kamer afgaan?!..... Vraag me nog steeds af of het idd. de moeder was en niet een van haar collega's die behulpzaam is om de kamertijd probeert te verkorten.

Geen herhalingsgevaar.

robglover
11 december 2016, 22:20
Ben afgelopen Santa Claus party als eerste met Adina één uur naar de kamer geweest, maar bij binnenkomst in de Villa kwam Adina ook aan ik heb de deur nog voor haar open gehouden, maar ze stapte uit een auto met nederlands kenteken, dus ik vroeg op de kamer aan Adina of ze in Nederland verblijft, maar het antwoord was dat ze naar Essen was geweest om een Santa Claus outfit te kopen. En ze had een mooie uitgezocht, want ze zag er lekker opwindend uit in haar nieuwe outfit! Op de kamer goede sex gehad met Adina, vooraf met haar tongzoenen, pijpen en likken alles helemaal top. Adina is zaterdag 10-12-'16 voor het laatst in VM daarna is ze op familie bezoek in Roemenië voor ongeveer een maand.

M.v.G. Robglover.

Mooiejoke
12 december 2016, 06:21
Ze komt 20/1 weer terug (zegt ze)

Mooiejoke
16 januari 2017, 14:51
Heeft iemand een datum dat Adina weet terug zal zijn? Volgens mij, moet dat opschieten. Maar ik weet goed wanneer. En ik plan mijn volgend bezoek graag (pas) als zij of Valentina er zijn. Wie kan me helpen?

robglover
17 januari 2017, 08:02
Heeft iemand een datum dat Adina weet terug zal zijn? Volgens mij, moet dat opschieten. Maar ik weet goed wanneer. En ik plan mijn volgend bezoek graag (pas) als zij of Valentina er zijn. Wie kan me helpen?

Valentina is er weer zie bericht van Cupido van 15-01-2017!

Club begint langzaamaan weer uit de kerst dip te geraken. Vandaag ruim 20 vrouwen. Hier een groot gedeelte van de lijst van aanwezige dames. ebru, mirella, laura, nicole, beatrice, elisa, amira, denisa, Klara, Viola, Christina, Vanessa, Cora, Maria, lena, jasmine, valentina, Cassandra, Diana, leyla, andra en zeker 2 nieuwe. Dj draait niet zo vaak van die südländische muziek wat wij wel fijn vinden maar dat er tevens voor zorgt dat de dames niet zo vaak dansen.*

Zwembad is heerlijk op temperatuur net als de sauna en whirlpool.

Gr.

Cupido

M.v.G. Robglover.

Mooiejoke
10 februari 2017, 12:48
Joepie! Ze is terug. Ik kreeg net bericht van haar. Helaas heb ik de komende twee weken wss geen tijd.

beer1
10 februari 2017, 14:34
Sinds gisteren idd, heb als altijd een topsessie met haar gehad. Wat is het toch een vreselijk
mooie vrouw, wel wat aangekomen maar dit lachte ze met haar gebruikelijke spontane lachje weg.
Met alle sport hier zo weer weg zei ze �� Ik wachtte geen 2 weken ��

robglover
12 februari 2017, 08:39
Adina is terug in de Villa, begrijp ik uit de twee boven staande recensies, maar heeft ze haar vriendin Anna ook weer mee op sleeptouw genomen naar de Villa?

M.v.G. Robglover.

beer1
12 februari 2017, 09:15
Anna is niet mee gekomen. Heb eerlijk gezegd ook niet naar gevraagd! Had wel idee dat vriendschap beetje bekoeld was.
Maw ze zei er niet zoveel over.

cath.leen
12 februari 2017, 15:41
Adina is terug in de Villa, begrijp ik uit de twee boven staande recensies, maar heeft ze haar vriendin Anna ook weer mee op sleeptouw genomen naar de Villa?

Ik weet niet zeker, maar ik denk ANNA zit nog steets in Engeland

robglover
12 februari 2017, 16:24
Ik weet niet zeker, maar ik denk ANNA zit nog steets in Engeland

cath.leen hoe kom je aan deze wijsheid? Maakt voor Anna niets uit! Anna spreekt net zoveel engels als duits namelijk van beide talen geen woord! Maar gelukkig weet ze wel, wat ze met je op de kamer moet doen! Dat weet ze niet alleen, maar ze kan het ook! Hopelijk is Anna gauw weer terug in de Villa! Maar we dwalen af dit is het lijstje van Adina!! :confused: Die er zo te horen (lezen) best uitziet!!

M.v.G. Robglover.

J.S.
12 februari 2017, 19:40
Anna ind. in Engeland....zal binnenkort wel terug komen info via F***B**K ;) kan der ook wel appen, maar geen zin in g##gle Translate :biggrin:

robglover
12 februari 2017, 22:06
Anna ind. in Engeland....zal binnenkort wel terug komen info via F***B**K ;) kan der ook wel appen, maar geen zin in g##gle Translate :biggrin:

Enigste communicatie mogelijkheid! :plapper:

M.v.G. Robglover.

Mooiejoke
19 maart 2017, 22:44
Weet iemand of deze Adina er nog is, en of ze morgen (maandag) werkt. Ze zegt dat ze gaat stoppen. En ik krijg geen contact meer, dus weten jullie meer?

Ps: bellen met de villa doe ik wel als ik geen antwoord van jullie mede-ijsberen krijg ��

beer1
20 maart 2017, 07:24
Adina is vandaag aanwezig heeft vermoedelijk wel haar vrije dag morgen zoals gebruikelijk.
Ik heb haar gisteravond nog gesproken. Veel plezier met deze fantastische vrouw vandaag!

FCUK
2 april 2017, 20:45
Hallo, ik had vorige keer deze mooie Adina gezien maar gisteren was ze er niet en de theke dame wist ook niet waar ze was deze week, misschien weer terug naar Roemenie voor vakantie?

beer1
26 april 2017, 15:22
Naar eigen zeggen zal deze prachtige dame vanaf eind van de middag weer te bewonderen zijn in VM!

J.S.
26 april 2017, 15:30
Adina is er weer met haar mooie lange zwarte haren, mooie benen en heerlijke kont.

mrourke
26 april 2017, 18:01
En wanneer ben jij weer te bewonderen beer1. Zonder Adina geen beer1 namelijk.

Beer1 ziet er ook goed uit..........

Willem2
26 april 2017, 21:01
En wanneer ben jij weer te bewonderen beer1. Zonder Adina geen beer1 namelijk.

Beer1 ziet er ook goed uit..........

Je moet teksten van Freude39 niet te letterlijk nemen en nu opeens recensies gaan schrijven over ijsberen ;)

SAS
29 april 2017, 13:48
Is Vandaag aanwezig!:freu::freu::freu:

CVARIA
30 april 2017, 20:10
Gisteren twee maal de kamer opgezocht met Adina. Ik had haar tijdens eerdere bezoeken niet gezien, maar wel over haar gelezen op het forum. Adina is voor mij ook een topper! Ziet er goed, kan prima in het Engels uit de voeten, samen wat gelachen, gedronken en tweemaal op kamer geweest. Ik kon de eerste sessie niet vergeten en wilde graag meer Adina. Geen spijt van gehad. Heerlijke GFE voor mij.

J.S.
25 mei 2017, 21:52
WAUW blijft toch altijd mooi haar te zien altijd geweldige GFE sessie HHG 100%

CVARIA
28 mei 2017, 18:31
:freu:

hallodaarbenikweer
3 juni 2017, 22:41
Foute keuze dus van mij om haar gisteren te versmaden. Toch eens leren met fucklist op stap te gaan...

Agronymus1
18 juni 2017, 15:59
Uit mijn algemeen verslag:

Weer terug in de kino werd ik aangesproken door een lieftallige dame. Het bleek om dezelfde dame te gaan die me eerder op het terras was opgevallen. Haar naam was Adina.
Van dichtbij was ze nog mooier dan ik gedacht had. In het prachtige lichaam bleek een intelligente dame te huizen. Adina is 25 jaar, komt uit de buurt van Boekarest en heeft een universitaire opleiding gedaan. Ze spreekt prima Engels. Als liefhebber van Bulgaarse dames had ik me voorgenomen om ook in de villa een steekproef uit te voeren bij het Bulgaarse contingent. De ontmoeting met Adina deed mij acuut van plan veranderen. Overigens was Adina zeer diplomatiek in haar antwoord toen ik vroeg of er ook even knappe Bulgaarse meisjes als haar in de villa aanwezig waren.

Op de kamer bleek dat Adina beschikt over twee prachtige borsten. Zelf wil ze grotere exemplaren hebben. Ik heb haar laten weten dat niet alle mannen houden van grote borsten en zeker niet van sili-boobs. Haar lichaam is ook vrij van ontsierende tattoos. Ze heeft wel een navelpiercing maar die doet geen afbreuk aan haar goddelijk lijf.
Het liefdesgrotje van Adina ziet er ook prachtig uit. Beffen en likken is toegestaan maar vingeren is alleen aan haarzelf voorbehouden. Dit i.v.m. mogelijke beschadigingen zoals ze zelf zei.

Adina pijpt prima. De keuze met of zonder condoom laat ze aan de klant over. Kussen en tongzoenen is ook van uitstekende kwaliteit. Adina is heel lief. Door haar tot een hoogtepunt gebracht worden is iets wat ik iedereen kan aanraden.

Bij het verlaten van de kamer hebben we nog gesproken over de komende verandering in de Duitse wetgeving. Adina wil niet geregistreerd worden als prostituee. Zij zal dan stoppen met dit werk. Op mijn suggestie om in een Nederlandse club te komen werken was haar antwoord dat zij meer wil verdienen dan het geld dat nodig is voor het verblijf in een club.

Zij denkt namelijk dat heel veel dames naar een Nederlandse club zullen verkassen waardoor de spoeling erg dun zal worden. Ik heb haar verzekerd dat zij met haar looks, brains en service weinig tot geen concurrentie zal hebben in YY en SS. In de discussie gaf Adina overigens ook aan dat ze het liefst met Nederlandse mannen kamert.

Vanwege haar goede service heb ik Adina een fooi gegeven. Zij zou voor mij een reden zijn om nog eens naar Villa Marisol te gaan.

Mooiejoke
19 juni 2017, 06:45
Ze is idd geweldig. Vanaf vandaag helaas terug naar huis!

Scrotum
19 juni 2017, 07:04
Ze is idd geweldig. Vanaf vandaag helaas terug naar huis!

voor 3 weken

Mooiejoke
19 juni 2017, 09:12
Laten we dat hopen. Dat zegt ze idd. Maar ze is ook onzeker over de nieuwe wetgeving. Dus ik ben benieuwd.

J.S.
19 juni 2017, 17:54
Wat houd de nieuwe wetgeving nou eigenlijk in kort samengevat?

pret
19 juni 2017, 17:59
Wat houd de nieuwe wetgeving nou eigenlijk in kort samengevat?

Als je verder kijkt op de forum dan je pik euhm neus lang is dan zul je het antwoord vinden. :biggrin:

Piet Plezier
19 juni 2017, 18:21
Wat houd de nieuwe wetgeving nou eigenlijk in kort samengevat?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36088-Nieuwe-Duitse-Prostitutie-wetgeving-in-de-maak&p=560834#post560834

lees dit topic door en je weet het allemaal

J.S.
20 juni 2017, 16:53
niet kortsamengevat maarja zal dan maar is gaan lezen

Mooiejoke
10 juli 2017, 06:21
Adina heeft mij beloofd vandaag terug te komen van vakantie. Maar ja..... plannen kunnen veranderen. Als ze gesignaleerd is, wil iemand dat dan svp hier melden? Dan ga ik weer een bezoekje plannen.

StrikerXMF
10 juli 2017, 12:28
Ik ben benieuwd. Mooie dame om te zien en prima kamergang elke keer.

beer1
11 juli 2017, 07:27
Deze topper is vanaf einde van de middag weer aanwezig.

J.S.
23 juli 2017, 09:19
Omg Adina wat heb je weer met me gedaan heerlijke gfe experience veel zoenen,tongworstelen. Pijpen deed ze weer geweldig terwijl ik haar aan het beffen was. Daarna volgde heerlijke sex in zoveel diverse standjes altijd heel intiem en geil met deze dame. Tot snel

CVARIA
30 juli 2017, 20:30
As I have understand last friday, some girls do try to read the post on the forum. But to read the reviews about themselfs they need to be in English. Since I want to express my appreciation of Adina, I write this post in Englisch.

As I have posted my overall review today in another section of this forum (VM algemeen) I don't want to be to exhaustive and complex review.
Last friday I spend only a half hour with Adina at the end of my night. A half hour to remember!

Adina is always great at her service and performance, kind and funny, very sweet and absolute pretty - handsome - with a fabulous body. A beautiful girl! Adina will make het very easy and comfortably to be with her, sexy, giving a GFE like she is your girlfriend. For me (not married and no relationship) being with Adina feels like being with one of my first girlfriends. Hard to explain in detail why, but she gives me such a good feeling, starting with the walk (hand in hand) towards the room. Dont worry, I dont romanticize our half hour (we both know exactly what our relation ship is) get together. I only want to express my appreciation for Adina, my absolute favorite (untill now) and a very pleasant beautiful girl. Adina is definitely one VM top girls (for me) and the risk on iteration is already transitioned to must have when I am in VM. ADINA THANK YOU!

HW1
2 augustus 2017, 22:53
I fully agree with the above written. I went 1,5 hours to the room with her today, and can only say WOW. We, gentlemen, should be very careful handling this natural beauty, and she shows you heaven.

Terug naar Nederlands nu. Inderdaad, een super body, geeft een excellente massage en waardeerde ook zeker de massage die ik haar toebracht. Ze pijpt heerlijk, diep, en met zeer weinig inzet van haar handen. Sex was ook super. Kortom, GENOTEN van deze leuke, lieve en spontane dame. Het beste wat me in lange tijd is gebeurd.

Herhalings gevaar: 100% Nu maar hopen dat ze lang mag blijven, en dat ze het niet te druk krijgt door aanbevelingen als deze. Maar ik wilde jullie mijn recensie niet onthouden.

Overigens: ze vraagt €100 per uur, maar dat is dan ook inclusief alles, echt tongzoenen, pijpen, diverse standjes. Anaal doet ze niet.

CVARIA
3 augustus 2017, 19:54
I fully agree with the above written. I went 1,5 hours to the room with her today, and can only say WOW. We, gentlemen, should be very careful handling this natural beauty, and she shows you heaven.

Terug naar Nederlands nu. Inderdaad, een super body, geeft een excellente massage en waardeerde ook zeker de massage die ik haar toebracht. Ze pijpt heerlijk, diep, en met zeer weinig inzet van haar handen. Sex was ook super. Kortom, GENOTEN van deze leuke, lieve en spontane dame. Het beste wat me in lange tijd is gebeurd.

Herhalings gevaar: 100% Nu maar hopen dat ze lang mag blijven, en dat ze het niet te druk krijgt door aanbevelingen als deze. Maar ik wilde jullie mijn recensie niet onthouden.

Overigens: ze vraagt €100 per uur, maar dat is dan ook inclusief alles, echt tongzoenen, pijpen, diverse standjes. Anaal doet ze niet.

Als Adina de norm was, was VM elke dag overvol! :)

Mooiejoke
4 augustus 2017, 13:20
Zou iemand mij een plezier willen doen?

Ik wil maandagochtend om 11.00 uur op de stoep staan bij de Villa om Adina te bezoeken. Zou iemand (want ik heb haar nieuwe tel. nummer niet) aan haar willen vragen of ze dan (al) werkt. Zij is nml. op dit moment de enige reden (alhoewel ik Valentina en Mirella (vakantie) ook mag) om naar de Villa te gaan. Ik vind het zonde om lang in de auto te zitten en Adina er niet zou zijn. Dus als iemand dit vandaag of morgen aan haar wil vragen. ..... Grazie Mille alvast

beer1
5 augustus 2017, 17:52
Ze is er maandag heeft ze vandaag gezegd maar steek mijn handen er niet voor in het vuur!
11.00 lijkt me redelijk vroeg haar kennende..... zou er 12.00 uur van maken.

Veel plezier met deze fantastische meid!!!!!!!

Mooiejoke
5 augustus 2017, 22:02
Thnx, beer1. Ik ga het maandag zien.

Mooiejoke
7 augustus 2017, 14:04
I had to promise Adina long time ago not to write any details about our "meetings". So I will not write any details. But the first session was great again. Thank you Adina! Adina is higly recommended. Adina is (very) smart and nice! She is well behaved, good looking and very good in her profession. Unfortunately she is busy now☺.

Mert42
23 augustus 2017, 08:51
Adina echt een super leuke meid ook zonder kamer gang ik hoop haar snel te zien

beer1
2 september 2017, 09:05
Sinds gisteren in Acapulco Gold!

Mooiejoke
2 september 2017, 09:18
Om er wss tot de vakantie te blijven (half september)

sti6
7 september 2017, 17:45
Zit in aca gold Düsseldorf

Sti6

VoX
10 september 2017, 02:41
Haar nieuwe artiestennaam is trouwens Carmilla. Tot 20 september te bewonderen en dan gaat zij met vakantie.

Mooiejoke
9 oktober 2017, 09:06
Adina zou morgen weer beginnen heeft ze me voor haar vakantie gezegd. Ik heb de laatste twee weken geen contact meer gehad met haar. Weet iemand of ze deze week weer aanwezig is?

Mooiejoke
11 oktober 2017, 10:35
Iemand haar al gespot in Acapulco? Of ander nieuws?

beer1
12 oktober 2017, 00:50
Laatste nieuws is dat ze vermoedelijk komende vrijdag einde vd dag weer aanwezig is maar
niets is 100% zeker :confused:

J.S.
13 november 2017, 21:12
Was afgelopen zaterdag aanwezig heerlijk tijd weer met haar beleefd. Ze noemt zichzelf wel weer gewoon Adina:)

pasja
26 november 2017, 12:21
bij het naar huis gaan haar nog gezien.. helaas een kamergang misgelopen.. volgende keer ga ik zeker met haar kameren

beer1
10 december 2017, 09:41
Heeft gisteren haar laatste werkdag gehad en vertrekt vandaag naar huis.
Is maar de vraag of ze ooit terugkomt. Ik zal haar gaan missen .... :wink2:

CVARIA
10 december 2017, 15:13
Wel beer1, ik heb vrijdag van Adina genoten en ik zal haar zeker ook gaan missen. Ze gaf aan dat ze eigenlijk wel wilde doorwerken, maar dat die registratie echt een issue voor haar is. Ze zou in Romania met iemand spreken over alternatieve mogelijkheden om toch in Acapulco te kunnen doorwerken. Hoewel ik die kans zelf zeer klein acht. At least we have the memories.



Heeft gisteren haar laatste werkdag gehad en vertrekt vandaag naar huis.
Is maar de vraag of ze ooit terugkomt. Ik zal haar gaan missen .... :wink2:

beer1
12 januari 2018, 14:03
Vanaf vanmiddag is deze beauty weer aanwezig!!! :freu:

poefboy
8 maart 2018, 22:41
Mijn tweede kamergang was met de bloedmooie Adina uit Roemenië. Ze stelt je op je gemak. Alles gaat heel langzaam en subtiel. Absoluut geen gepush of wat dan ook. Ze doet ook overal aan goed mee. Dit was in totaal mijn derde kamergang met haar en het was iedere keer weer een succes. Ze heeft een heerlijk poesje en lekkere zachte lippen. Het pijpwerk is ook van een hoof niveau. Ze is niet van plan te gaan verkassen naar Gallardo in Hamminkeln. Ze blijft gewoon werken in Acapulco Gold.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CVARIA
12 maart 2018, 20:51
Goed om te weten dat ze niet naar Gallardo verkast, hoewel errruugg jammer, voor mij heel vaak dichterbij en ik ben Adina fan!


Mijn tweede kamergang was met de bloedmooie Adina uit Roemenië. Ze stelt je op je gemak. Alles gaat heel langzaam en subtiel. Absoluut geen gepush of wat dan ook. Ze doet ook overal aan goed mee. Dit was in totaal mijn derde kamergang met haar en het was iedere keer weer een succes. Ze heeft een heerlijk poesje en lekkere zachte lippen. Het pijpwerk is ook van een hoof niveau. Ze is niet van plan te gaan verkassen naar Gallardo in Hamminkeln. Ze blijft gewoon werken in Acapulco Gold.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kanuvanhelden
2 april 2018, 22:32
Is Adina Today at Acapulco or come she back???

Bergtester
3 april 2018, 04:03
Is Adina Today at Acapulco or come she back???

Wenn das die Adina mit den vielen Tattoos ist unter anderem ein Kreuz auf dem Rücken hat und Silikon Brüsten in Größe C ,
dann war Sie am Sonntag zurück im ACA Gold , nach einem Kurzbesuch im Gallardo.

Mooiejoke
3 april 2018, 06:01
On holiday

beer2
2 mei 2018, 11:58
Heeft iemand enig idee wanneer deze dame weer terugkomt of is ze misschien in een andere club werkzaam?
Receptie van Aca Gold heeft geen idee deze heb ik al gesproken.

Bergtester
2 mei 2018, 19:52
Mein Date vom 24.04.2018 mit Ihr.

Am Wochenende war Ich noch kurz im ACA Gold, um 2 Uhr morgens war Bianca schon am Schäfchen zählen. Aber Adela (Adina) war noch wach, Sie fängt immer später an und ist dann wohl bis zum Sendeschluss da. Sie wollte etwas in die Sauna, Ich lieber hoch aufs Zimmer.
Aber die Schlüssel waren alle weg, Adela fragte die nette Blondine nach einem Schlüssel, Sie sagte nur: nein du bekommst keinen.
Das war hoffentlich nur ein Spaß dachte Ich, aber es gab keinen.
Ich sagte zu Adela, komm ins Kino. Sie ist jetzt auch nicht schüchtern und es ging direkt ins Kinobettchen.
Eigentlich dachte Ich im Kino wird nicht mehr geknattert, aber Adela hat bestimmt eine Ausnahmegenehmigung, da von bin Ich ausgegangen.

Erst mal gab es einen Blow to go, mit zunehmenden Handspiel. Adela ritt ein wenig und dann durfte Ich Gas geben. Ihr zuckersüßen Po ist schon perfekt, und dieses Garnichts machen gefällt den Mädels auch gut. Ein paar Besucher kamen immer mal wieder rein, aber Ich schaue Mir da lieber Adela an. Sie fragte noch ob Ich Sie schön finde?
Was sagt man da wohl, Baby es sind nur noch 5 Ladys wach und Du bist so lala aber besser wie keine. :biggrin:
Nein, immer lustig bleiben, Baby Du bist die schönste Frau hier, da gab es einen Kuss. :smkiss:

Das Pornosternchen Adela ist schon ganz gut, Ich mag Sie und Ihre offene Art.

Bobby87
2 mei 2018, 22:31
Was er vorige week haar vriendin zei dat ze deze week terug komt van vakantie.

Mooiejoke
3 mei 2018, 06:08
Adina is nog op vakantie in Roemenië.

Mooiejoke
15 mei 2018, 06:32
Adina blijft nog iets langer op vakantie.

Mooiejoke
28 mei 2018, 13:11
Heeft iemand nieuws over Adina? Ik krijg haar al twee weken niet meer te pakken. De receptie van AcaGold zegt dat ze met vakantie is. Heeft iemand nog contact met haar?

Mooiejoke
5 juni 2018, 22:13
Niemand enig nieuws? Dan ben ik bang dat we haar niet meer gaan zien...

Husky
5 juni 2018, 23:37
:heul:

poefboy
6 juni 2018, 19:21
Niemand enig nieuws? Dan ben ik bang dat we haar niet meer gaan zien...

Ik vermoed dat zij ook verkast is naar Gallardo. Haar beste vriendin ( Eveline/Vanessa) is ook verhuisd naar Gallardo. Voorheen hadden ze ook samen in voormalig Villa Marisol gewerkt namelijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Husky
6 juni 2018, 20:32
Tot nu toe,nog niet gezien
En zowel Mariella als Adina stonden niet direct te trappelen om naar Gallardo te gaan,Vanessa wel jeugdsentiment:)
Ben er morgen,dan weten we meer!

Mooiejoke
7 juni 2018, 06:05
In Gallardo ga je haar (zeker?) niet tegenkomen. Daar is ze 1 dag geweest. En is haar niet bevallen.

Pukkie
7 juni 2018, 18:01
Volgens eigen zeggen werkt ze vanaf zaterdag as. weer in AG.

ijsbeer83
10 juni 2018, 21:15
Zaterdag was ze niet aanwezig in AG

Mooiejoke
10 juni 2018, 21:38
Ze is vandaag weer begonnen. Valt het allemaal toch weer mee😊.

Mooiejoke
9 november 2018, 06:28
Heeft er iemand nieuws over Adina? Ik heb haar afgelopen week gemist bij AcaGold en ook heb ik haar via haar mobiel niet kunnen bereiken. Iemand nieuws?

Cucumber
9 november 2018, 10:46
Twee weken terug op vrijdag was ze er!
Ik heb haar toen gesproken, en haar nog oraal de mond gesnoerd!

godfather
9 november 2018, 16:29
Ja klopt, ik heb haar zondag lekker genomen, en in 69 en doggie hard uit elkaar getrokken, lekker was dat....

Mooiejoke
11 november 2018, 22:16
"Hard uit elkaar getrokken" ??? Beetje respect voor deze klasse girl (en voor iedereen ��) mag van mij wel, hoor.

Husky
11 november 2018, 22:24
Inderdaad Mooiejoke,niet het fijnste taalgebruik :heul:
Beetje respect mag er zeker zijn!!!

Mooiejoke
17 februari 2019, 19:11
Heeft iemand haar alweer gezien? Zo langzamerhand zou ze terug moeten zijn van vakantie... iemand info?

Champollion
17 februari 2019, 19:20
Heeft iemand haar alweer gezien? Zo langzamerhand zou ze terug moeten zijn van vakantie... iemand info?

Adina is terug sinds twee of drie weken. Ze is met silicone tieten teruggekomen en ze loopt topless

Gisteren was ze aanwezig voor de party.

vrije jongen
17 februari 2019, 19:53
Man, man... silikonen. Als je die tieten van haar begintijd in Marisol bedenkt:betrunken:. Ik hoop dat het daar een beetje op lijkt, al lukt de chirurg dat toch niet vaak.

Husky
18 februari 2019, 08:55
Jammer,Jammer:heul:
Christina,Celine en nog vele anderen die siliconen hebben implanteren,en nu ook al Adina die van die mooie borsten had, goed passend bij haar lichaam!!!

Mooiejoke
19 februari 2019, 07:25
Mooi dat ze weer terug is. Siliconen is toch echt wel jammer. Ze had van die prachtige borstjes. Ik zal binnenkort eens gaan kijken hoe het geworden is.

Husky
19 februari 2019, 08:09
Ben er vanmiddag Mooiejoke:)
En zal verslag uitbrengen als Adina vandaag werkt!
Heb al een afspraak met een andere dame,maar kijken is vrij :):):)

godfather
19 februari 2019, 08:09
Tatoes en silicon boobs ,lipps, modegrill in aca...

Mooiejoke
19 maart 2019, 11:48
Gisteren eindelijk tijd gehad voor een bezoek aan AcaGold en dan met name aan Adina. Ik heb een hele drukke tijd gehad op het werk (en nog steeds) waardoor een eerder bezoek niet mogelijk was.

Ik was in eerste instantie van plan om as donderdag te gaan, maar gisteren kon ook dus ik belde even naar AcaGold om te vragen of Adina verwacht zou worden. Tot mijn verrassing kreeg ik als antwoord dat ze er al was. Dus toen was het besluit snel gemaakt en ben ik vertrokken naar Ratingen.

De club zelf is weinig veranderd. Alleen de kino is iets anders ingericht en iets lichter.

Ik heb weer een heerlijke kamer gehad met een hele sympathieke Adina. Ik heb haar ooit beloofd om hier verder niet over details te schrijven, dat doe ik dan ook niet.

Wel nog even over haar operatie. Hoewel ik puur natuur altijd prefereer is de vergroting bij Adina wel erg goed geslaagd! Complimenten voor de chirurg en voor haar!!

Das
19 maart 2019, 12:07
Ik heb haar ooit beloofd om hier verder niet over details te schrijven, dat doe ik dan ook niet.

Wel nog even over haar operatie. Hoewel ik puur natuur altijd prefereer is de vergroting bij Adina wel erg goed geslaagd! Complimenten voor de chirurg en voor haar!!

Lijken mij toch wel details:biggrin:

blauwebeer
12 mei 2019, 07:01
Mooie en sympathieke meid, zonde van de siliconen toeters … :eek:

beer2
2 oktober 2019, 11:06
Iemand enig idee of deze dame verkast is? Heb haar volgens mij al 2 maanden niet meer gezien in AG?

Mooiejoke
2 oktober 2019, 22:08
Komt voor half oktober terug van vakantie.

beer2
3 oktober 2019, 17:00
Thx, maar afwachten dus.

Mooiejoke
24 oktober 2019, 14:20
Volgens mij is Adina nog niet gestart in AcaG. Ik heb haar tenminste nog niet gezien. Ik denk dat haar plannen veranderd zijn. Aan mij had ze laten weten half oktober weer present te zijn.

ju52
28 november 2019, 12:11
Adina is back, since 2 or 3 weeks.

Mooiejoke
19 juni 2021, 17:57
Hoi beren,

Adina is voor mij altijd de belangrijkste reden geweest AcaGold te bezoeken. En voor haar ga ik er zeker weer heen. Alleen... ik heb het bange vermoeden dat ze niet meer komt. In de tussen-corona tijd is ze in Roemenie gebleven en ondertussen is haar telefoonnummer uit se lucht....

Dus.... mocht iemand haar toch spotten dan ben ik je super dankbaar als je daar een melding van zou maken !

Veel plezier allemaal met het (her)ontdekken van al het moois in Duitsland!

Mooiejoke
13 juli 2021, 21:52
Vandaag hoordenik van een DVP dat Adina in Amsterdam aan het werk zou zijn...... het lijkt me nogal bijzonder. Het lijkt me namelijk geen dame voor ramen of prive ontvangst, maar ja...je weet maar nooit.

Als er iemand info heeft, dan hoor ik het graag. Zij is mijn all time favourite en tijdens de lock down heeft ze haar Duitse telefoonnummer de deur uit gedaan.

phoenix
13 juli 2021, 22:21
Je weet nooit wat een dame beweegt om te veranderen, ze zijn meesters in het vertellen van verhalen.... dus dat zal ook wel gelden voor Adina...

Mooiejoke
30 augustus 2021, 22:27
Ik probeer het toch nog maar een keer. Heeft iemand enige info over Adina? Mag ook via PM. Ik heb van andere dames begrepen dat ze in Adam achter het raam zit, maar ook dat ze in Belgie prive werkt. Heeft iemand info voor me?

poefboy
5 september 2021, 21:37
Ik probeer het toch nog maar een keer. Heeft iemand enige info over Adina? Mag ook via PM. Ik heb van andere dames begrepen dat ze in Adam achter het raam zit, maar ook dat ze in Belgie prive werkt. Heeft iemand info voor me?

Adina zit in Roemenië. Ze schijnt stapelverliefd te zijn op haar vriend en is voorlopig niet van plan om terug te keren. Ik heb dit gehoord van Eveline die werkzaam is in Acapulco Gold. Adina was destijds heel close met haar. Ik was ook een vaste klant van Adina. Jammer dat ze niet meer werkzaam is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ijsbeer83
13 augustus 2022, 08:26
Voor de liefhebbers van Adina. Is er goed nieuws.zij begint deze week weer bij AG. Ik heb haar van afstand waar genomen en een vaste uit AG heeft mij getipt.

Husky
14 augustus 2022, 09:13
ik was gisteren in AG,
Fijn deze mooie en sympathieke dame binnenkort weer te ontmoeten,goede herinneringen aan haar o.a.VM

Achmed Dasgil
16 augustus 2022, 19:24
I was Sunday there, but she not.
Someone see her till now?

Mooiejoke
18 augustus 2022, 10:20
Ik zou het geweldig vinden als Adina weer terug zou komen. Zij is degene dé reden voor mij om naar AcaG te gaan. Ik wacht nog even op een def. bevestiging hier. Als die er is, spring ik snel ‘im wagen’.

dauerlutscher
18 augustus 2022, 18:37
Gestern, 17.08., war sie da. Immer noch sehr hübsch, aber ich mag nun mal keine Plastiktitten. Viel Spaß mit ihr!

Haradamannetje
26 september 2022, 15:43
Iemand weet welke dagen en tijden ze werkt?

Giodude
26 september 2022, 16:34
Iemand weet welke dagen en tijden ze werkt?

Bijna zes jaar lid en nog steeds niet weten hoe het werkt.
Club bellen en die kunnen je zeggen of ze dan aanwezig is.

cameltoe slide
17 oktober 2022, 13:33
An attractive female service provider. Certainly not an old and dried up cake and she looks very tasty. I could see the naked optic of her made silicone breasts once when Adina put the room key on the counter. A good view, a nice cup-size-D-volume that I would have liked to have picked up. Adina wore a sexy black outfit with sexy black stockings. Unfortunately, during the time I was there, I didn't manage to book Adina for a room. Other polar bears were faster than me. On my next visit I will invest more energy in booking Adina.

kempie
17 oktober 2022, 19:56
An attractive female service provider. Certainly not an old and dried up cake and she looks very tasty. I could see the naked optic of her made silicone breasts once when Adina put the room key on the counter. A good view, a nice cup-size-D-volume that I would have liked to have picked up. Adina wore a sexy black outfit with sexy black stockings. Unfortunately, during the time I was there, I didn't manage to book Adina for a room. Other polar bears were faster than me. On my next visit I will invest more energy in booking Adina.

If you get a change. She will almost stop. Could be anyweek now. Or she decides to stay because the work is good. Don’t believe a women in the club but last time she said one more month and then she quit forever and that was about one momth ago.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Firehawk
17 oktober 2022, 20:00
Blijven klapeksters.

cameltoe slide
24 oktober 2022, 02:47
Adina was erg druk. Ik deed mijn best en kon een kamer met Adina ervaren. Een erg lekker lichaam. Een mooie kamer en er komt een herhaling. :)

Firehawk
28 november 2022, 19:15
Afgelopen zaterdag ook met Adina kunnen kameren. Al 3,5 maand in Aca maar is altijd zo druk bezet en ik ga geen meiden afvangen of opwachten. Zaterdag zat ze ineens op de leuning van de bank en haar gelijk aangesproken.
Normaal wil ik eerst een gesprekje met een meid vooral als ik er nog nooit mee gekamerd heb. Maar hoor alleen maar goed over haar en nu had ik haar eens te pakken, dus gelijk met haar naar de kamer gegaan.
Op de kamer toen ze haar spulletjes neerlegden begon ze gelijk te tongen, begon al goed. Ons op bed gelegd en daar rustig aan verder gegaan. Hele rustige en aardige meid. Ondanks de siliconen voelen haar tieten lekker aan, niet te hard. Rest van haar lichaam ziet er ook top uit.
Lekkere gfe en dacht hier moet ik van genieten dus een uur van gemaakt. Heerlijk sex met haar gehad. Een aanrader maar dat weet iedereen al. Zei ook tegen mij dat ze er binnenkort mee ging stoppen maar dat zegt ze tegen iedereen en al een tijdje maar ze is er nog altijd. Heeft goede zaken in aca, dat zal ze niet snel op een andere manier verdienen.

cameltoe slide
28 november 2022, 21:48
Adina had al een aantal jaren pauze genomen en is van plan er helemaal mee te stoppen.

Pluk de dag als je Adina kunt boeken. Na de kerst is het misschien te laat.

capitola
14 december 2022, 14:44
Alina stopped forever at least 5 times already.... :biggrin:

Husky
14 december 2022, 17:43
Indeed :)

Mooiejoke
24 december 2022, 15:24
Hé medeberen,

Ik heb wat plannen om volgende week dinsdag, donderdag of vrijdag te gaan clubben. Weten jullie toevallig of Adina ferien im Rumania heeft of gewoon doorwerkt?

Alvast bedankt voor je reactie! En Ps ik weet dat ik kan bellen, dat werkt op de dag zelf prima, maar als je een lange termijn planner bent zoals ik, dan weet de theke het nooit.

En fijne kerstdagen!!

Firehawk
24 december 2022, 18:17
Ik zit nu in aca en ze is er niet.

Haradamannetje
24 december 2022, 18:18
Ze is 10 december vertrokken... wanneer ze terug komt weet niemand, ik gok zodra de portemonnee leeg is.

Firehawk
6 mei 2023, 14:34
Voor de liefhebbers. Ik spot haar net in aca.

pret
6 mei 2023, 14:43
Geld snel opgemaakt zo te merken. :biggrin:

Firehawk
6 mei 2023, 16:29
Net mee gekamerd was weer super. Plannen waren niet zo gegaan als ze had gewild dus weer terug. Komt toch vaker voor. :) Volle bak tongzoenen en lekker lang en rustig pijpen, neuken ook super en dat met zo'n lekker wijf. Heerlijk uurtje mee gestoeid.

cameltoe slide
6 mei 2023, 22:41
Een gebruinde perfecte buste, lang donker haar, een groen sexy lingerie broekje wikkelt zich rond haar hete kontje op een gebruinde huid. Eerst dacht ik dat ik een zus zag die er net zo uitzag. Maar het is Adina. Ze is terug.

Mooiejoke
8 mei 2023, 08:09
Dat is goed nieuws. Zij is mijn reden om naar Aca te gaan. Binnenkort es ff kijken of m’n nieuwe electric car heen en terug komt.

Haradamannetje
8 mei 2023, 08:55
Dat is goed nieuws. Zij is mijn reden om naar Aca te gaan. Binnenkort es ff kijken of m’n nieuwe electric car heen en terug komt.
Met 80 km per uur achter een vrachtwagen aan, vast wel !

Reinstecke Fuchs
15 mei 2023, 18:38
Kann mich den Worten von Firehawk nur anschließen. Hatte jetzt ein 60 Minuten und ein 30 Minuten Zimmer mit ihr und beide Male vergebe ich die Note sehr gut plus. Das ist wirklich Dienstleistung der Premiumklasse. Ansonsten fällt mir nur noch Caro ein, die eine ähnliche Leistung vollbringen kann. Wow was eine tolle Frau.

Frenchlover
22 mei 2023, 15:55
I was with her twice 1 hour on friday 19 May, she is very nice and smart i think.
Very good sex and blowjob and 69.she will go home by middle of july but i will go again with her before she leaves.

Mooiejoke
25 mei 2023, 10:32
Afgelopen maandag weer een hele fijne kamer met haar gehad. Blij dat ze weer terug is.

Coviag
26 mei 2023, 19:47
Vandaag mijn eerste kamertje met Adina. Inderdaad een mooie meid met prima service.

Frenchlover
6 juni 2023, 18:27
I was with her again ,last week for 1 hour /100€.
Girl very clever and pleasant , i like to speak to her after sex , she is a bit funny and more interesting than most of the others girls.
With time , i see little defaults. She doesn t have such a nice ass and her service is a bit monotone but i understand she makes a lot of room and she cannot do her best all the time.
When i go to Aca, i will make a room with her if i have the opportunity but i think girls have a better sex service like Deborah or Caro but Adina has a full package with her personality and conversation.
She goes home next month for holidays.

James93
6 juni 2023, 20:13
In some ways I can agree with you, but nice ass has to do with everyone's taste:) The reason everyone stays with her longer is that she makes every visitor feel special through conversation. She is intelligent and knows how to respond to that. She understand the job good.Of course the sex is good too (GFE) and she is sweet.

Frenchlover
6 juni 2023, 21:49
Yes it is true , she makes good job , she is clever

Mooiejoke
27 juli 2023, 08:26
Hoi, iemand Adina recent nog gezien/ontmoet? Ik wil as maandag gaan clubben. Als Adina nog geen vakantie heeft ga ik haar opzoeken, anders wordt het Babylon.

Iemand haar deze week nog gezien?

En ja, ik weet dat ik de club kan bellen, maar ik sta maandagochtend om 10.00 uur al op de stoep (of 11.00 als het Babylon wordt ��)

Dannii
27 juli 2023, 08:43
Adina war Freitag und gestern nicht da. Sie ist wahrscheinlich in Urlaub.

Firehawk
19 augustus 2023, 18:40
Adina net weer gespot.

cameltoe slide
24 september 2023, 12:47
De aantrekkelijke Adina rent van kamer naar kamer als een Duracell-konijn. Zo nu en dan zie je Adina in de rookruimte zitten met een dunne damessigaret. Haar prachtige siliconen buste, topless, is nog steeds een aantrekkelijk verkoopargument naast Adina's glimlach.

Firehawk
24 september 2023, 13:23
Gisteren was ze wat vaker beschikbaar. Gelijk gebruik van gemaakt en weer een heerlijk kamertje met haar gehad.

mentholbear
31 oktober 2023, 00:14
Gisteren dankzij wingman rmjhexe kennis kunnen maken met deze charmante jongedame. Elkaar heerlijk verwent. Ze deed alles teder EN met gevoel. Het GOSC predikaat waardig.
Aan te bevelen dvp, maar was ook wel te verwachten van een dame met zoveel pagina's op d'r naam. Dat betekent praktisch altijd een goeie.

Dannii
24 januari 2024, 19:58
The one and only Adina is back in the one and only Gold :)

cameltoe slide
25 januari 2024, 16:14
..... the one and only Gold :)


This club with the addition of gold in the club name does not offer any better facilities or food than the wooden class on the plane, but has attractive gold pieces with good service at a reasonable price, like Adina.

The term "one and only" or "unique" is a bit far-fetched for the Aca Gold. The one and only gold club no longer exists after it burned down in Brüggen years ago. ;)