PDA

Volledige versie bekijken : Groningen, Nieuwstad 9 II, Maria (Dominicaanse)

Moontanner
24 februari 2015, 19:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Maria (Dominicaanse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Nederlands (goed) en Spaans
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:50 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Massage, Aftrekken, Fisten, Vingeren, Rimmen bij jou, Russisch, Körperbesamung, Gesichtsbesamung, Slikken
Extra info:Maria heeft heel vroeger, rond 2002,gewerkt in Leeuwarden Hofje. Is er toen een aantal jaren uitgeweest. Daarna wisselend Leeuwarden/Groningen en nu definitief Groningen. Ze staat vooral bekend om haar pijpkunsten en het gegeven dat ze niet op de klok kijkt. Het fisten heb ik niet zelf bij haar ervaren, maar weet dat ze dat doet. Ook plassex schijnt ze wel te doen. Anaal bij haar? no way. Vermeldenswaard is nog dat ze sinds kort beschikt over een vibrator in de vorm van een dolfijntje, waarmee ze bij de klant op de eikel wonderen verricht.

Moontanner
7 maart 2015, 22:09
Maria is teruggekeerd naar haar vroegere kamer Hoekstraat 46 IV.

snapper
9 april 2015, 18:38
Vorge week bij haar geweest,de dag dat het zo stormde:),ze herkende mij meteen ,ik had het koud en liet haar uitnodiging om mij op te warmen niet voorbij gaan !!

Ze zocht een deken op en samen zijn we er heerlijk ondergekropen,haast,dat woord kende ze niet,ze vond het veel te gezellig dat ik bij haar was,gesproken over de tijd dat ze nog in Leeuwarden zat,en verhalen gehoord wat ze allemaal mee had gemaakt:biggrin:

Ik zat eigenlijk helemaal niet zo ruim in mijn tijd,dus haar maar eens aangespoord!!!!

Nou dat heb ik geweten heb de hele lange dag verder het gevoel gehad dat ik leeg was!!!:rolleyes:,en wie Maria kent weet wat ik bedoel!!

Met dikke kus afscheid genomen,en de storm weer gaan trotseren.

gr Snapper

Moontanner
4 mei 2015, 17:44
Maria is op vakantie. Er zit nu een andere Latina

Moontanner
5 mei 2015, 03:03
Maria is op vakantie. Er zit nu een andere Latina

Wat ik nog vergeten was. Maria komt pas terug als hier de blaadjes al weer van de bomen vallen. De kans is groot dat tegen die tijd de stoelendans om de beste plekken in de Nieuwstad al is begonnen. Maria heeft me verteld dat ze een vaste optie heeft op Nieuwstad 25 I. Mooie kamer, weinig lawaaioverlast van Bulgaarsen. Dus het zou me niet verbazen als ze na haar vakantie regelrecht daar naar toe gaat.

Moontanner
8 september 2015, 22:52
Vanavond, 8 september, even naar Maria geweest. Ze is weer terug in 46 IV. Het was weer als vanouds.
Maria wil in principe nog enkele maanden in deze kamer blijven, maar zodra zich in de Nieuwstad een gunstige gelegenheid voordoet, gaat ze daar naar toe.

Arnold1975
22 oktober 2015, 20:33
Afgelopen maandag heb ik eindelijk Maria weer terug gevonden ik ken haar van Leeuwarden waar ze vroeger werkte (ik wist niet dat ze in Groningen werkte :frown:). Via deze site kwam ik er gelukkig achter. Ben direct de volgende dag naar Groningen afgereisd en daar stond ze op nr 46 IV ze herkende mij gelijk en ging direct naar binnen.

Onderweg naar achteren begon mijn pik al stijf te worden :smile2:). FF kort bij kletsen en toen lekker lang en heerlijk getongd. Het idee is best wel smerig ik weet dat ze PZC doet en waarschijnlijk zijn er al 30 pikken in haar mondje leeg gespoten die dag maar ik wordt zo geil van die meid dat me dat niks kan schelen en lekker ga tongen.

Toen op het bed gaan liggen en werd weer van ouds heerlijk lang gepijpt zonder rubbertje. Toen lekker verschillende standjes en lekker van haar wulpse lichaam genieten. En toen vlak voor het einde rubbertje er af en heerlijk in haar mondje gespoten :liebe2:.

Ik ben bang dat ik toch i.p.v. naar Leeuwarden nu ook vaker weer naar Groningen ga.

Gr,

Arnold

Valk
22 december 2015, 19:20
Vandaag Maria voor de laatste x in de Hoekstraat bezocht. Maria gaat ook naar de Nieuwstad, de kamer is nog ff onzeker. Maar, mbt de discussie over prijzen en kamer huur, Maria gaf aan dat zij in de Nieuwstad 50 euro gaat vragen ( instap ). De huurprijzen liggen daar aanzienlijk hoger, maar dat wisten we al. Zal Leeuwarden wel iets meet wandelaars mogen begroeten, schat ik zo in.

Maar goed Maria, zij gaat 31-12 voor circa 2 maanden naar de Dominicana. Schrijf circa omdat dit bij haar redelijk flexibel is.

Over haar diensten, zoals gewoonlijk, prima ��.

Later...

Dennis
24 december 2015, 04:48
Maria gaf aan dat zij in de Nieuwstad 50 euro gaat vragen ( instap ). De huurprijzen liggen daar aanzienlijk hoger, maar dat wisten we al.

Maria zou naar 25-1 begreep ik.

Wat betreft kamerprijzen; Elders :) wordt beweert dat die niet hoger zijn dan in de Hoekstraat, namelijk zo rond de € 120 per dag. Maar zelfs als de kamerprijs op € 150 zou liggen, zou de prijsstijging zich beperken tot een paar euro per klant per dag. De ware reden is natuurlijk dat "onder de prijs werken" (standaardprijs in de Nieuwstad is € 50) problemen oplevert tussen de dames onderling EN wie wil er nu niet meer betaald krijgen voor z'n werk?

Door de prijsstijging kom je natuurlijk wel in een andere segment terecht; Voor € 50 kun je ook terecht in clubs, prive-adressen, massagesalons. De concurrentie wordt dus groter. Wie nu gewend is € 30 te betalen, weet ook wel wat er voor € 50 te krijgen is. Ikzelf zou me lichtelijk bedonderd voelen als ik op 31 december voor een wip € 30 betaal en 1 dag later € 50. De ex-Hoekstraat-dames zullen denk ik ook van een koude kermis thuiskomen. Toppers als Vicky redden het in de Nieuwstad ook wel; minder klanten, maar wel meer inkomsten dus dat compenseert. De iets mindere Goden krijgen echter de deksel op de neus vrees ik..

Strijker
24 december 2015, 09:26
De iets mindere Goden krijgen echter de deksel op de neus vrees ik..

Wat dan zeer waarschijnlijk tot gevolg gaat hebben dat deze dames, i.i.g. een aantal van hen, hun toevlucht zullen gaan zoeken in Leeuwarden of Heerenveen.
Waar zij dan diverse wandelaars tegen zullen gaan komen die liever naar Leeuwarden of Heerenveen reizen dan naar de veel duurdere Nieuwstad te gaan.

Moontanner
26 december 2015, 05:46
Gisteren nog even bij Maria geweest. Die is er dus op dit moment gewoon, in een verder bijna lege Hoekstraat.
Van de voor mij interessante dames zag ik alleen Meriam nog, maar verder niemand meer.
Helemaal te gek dat met de Kerst een dame slechts gehuld in een jarretelle en een BH tje (zonder broekje :biggrin:) in de deuropening op je zit te wachten. Maria levert altijd een goede service; ook nu weer. Het werd een compleet Witte Kerst.

Ze gaat het zeker wel redden in de Nieuwstad. Ze heeft daar trouwens al eerder gewerkt, maar is er toen weer vertrokken vanwege een lawaaiende Bulgaarse buurvrouw. Nu gaat ze naar kamer 25-1. Die mooie kamer heeft ze al sinds mei dit jaar vastgelegd en daar betaalt ze ook al vanaf mei een optievergoeding voor. Maar eerst gaat ze met Katharina en nog een ander meisje een paar maandjes naar de Dominicaanse Republiek.

Ze vertelde me nog dat er ergens volgende week een special komt in het Dagblad van het Noorden over de sluiting van de Hoekstraat en dat de fotojournalist foto's heeft gemaakt van haar en Katharina. De man had haar nog wel gevraagd of ze voor de foto een broekje en liefst nog een beetje meer wilde aantrekken. Ik ben benieuwd.

Moontanner
28 december 2015, 12:42
Ze vertelde me nog dat er ergens volgende week een special komt in het Dagblad van het Noorden over de sluiting van de Hoekstraat en dat de fotojournalist foto's heeft gemaakt van haar en Katharina. De man had haar nog wel gevraagd of ze voor de foto een broekje en liefst nog een beetje meer wilde aantrekken. Ik ben benieuwd.
https://www.dvhn.nl/plus/Schele-Gr%C3%A9-Blauwe-Leo-en-Blonde-Koos-21100680.html

Dus geen broekje aangetrokken. Dit had ze exact ook aan toen ik haar bezocht.

Moontanner
1 januari 2016, 15:48
Zie ook nog de foto in het Dagblad van het Noorden waar Maria en Katharina samen op staan.

Deze is een paar dagen later gepubliceerd in een reeks artikelen in het DVHN over de sluiting van het A-kwartier en de verhuizing naar de Nieuwstad.

https://www.dvhn.nl/plus/Catharina-en-Maria-binnenkort-in-de-Nieuwstad-21103569.html

Maar zoals gezegd gaan ze eerst een paar maandjes naar de Dominicaanse Republiek op vakantie.

Moontanner
14 februari 2016, 06:56
Gisteravond voor iets anders 'in Stad'. Daarna even met de auto door de Nieuwstad. En ja hoor daar zat ze. Nog even wat kushandjes vanuit de auto en het gebaar 'ik kan mijn auto niet kwijt' want had geen betaalkaart bij me. Dus onverrichter zake weer naar huis.

Maria nu in Nieuwstad 9 II met naast haar op 9 I haar boezemvriendin Katharina.

Moontanner
15 mei 2016, 09:22
Maria gaat begin juni naar huis. Ik dacht dat ze zei 3 maanden. Haar vriendin en buurvrouw Katharina (die hier nog geen topic heeft) gaat half mei al, dus ongeveer nu.

Moontanner
8 juni 2016, 10:49
Maria gaat begin juni naar huis. Ik dacht dat ze zei 3 maanden. Haar vriendin en buurvrouw Katharina (die hier nog geen topic heeft) gaat half mei al, dus ongeveer nu.

Om exact te zijn: Maria vertrekt 16 juni aanstaande en is op 28 september terug.

Trouwens: Maria zit niet op 9 II maar op 9 I. En daar komt ze ook in september weer te zitten.

Moontanner
29 september 2016, 05:30
Maria is er dus weer zoals ze had beloofd. Kamer 9 I.

Haar buurvrouw Katharina is er ook al een dag of wat weer op 9 II.

snapper
29 september 2016, 18:26
Gisteren even met maria gesproken,ze zag er zeer goed uit...fris en fruitig...

Ze heeft me even een rondleiding gegeven in haar "paleisje"...haar beloofd gauw weer eens lang te komen :)

gr Snapper

Maria is er dus weer zoals ze had beloofd. Kamer 9 I.

Haar buurvrouw Katharina is er ook al een dag of wat weer op 9 II.

fr_loper
12 augustus 2017, 16:11
Stukje in het AD http://www.ad.nl/rotterdam/illegale-prostituee-vlucht-naar-kleine-stad-en-dorp~ab66f7e1/ met een foto van Maria toen nog in de Hoekstraat

Moontanner
21 oktober 2020, 16:10
Kwam afgelopen weekend op weg naar Leeuwarden langs Groningen. Even van de ringweg af en stapvoets door de Nieuwstad. Voor mijn auto langs stak een wandelaar over en die schoot bij Maria naar binnen.

Dus die is er nog steeds! Nummer 9 I.

Verder een trieste bedoening in de Nieuwstad.

JoostZwolle
22 oktober 2020, 08:52
In de Nieuwstad begint de actie tegenwoordig niet voor half 5, 5 uur ben ik achter gekomen. Kennelijk is er vroeger op de middag te weinig klandizie om een raam te kunnen huren en er ook nog iets aan te verdienen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Peter de Vries
7 juli 2021, 22:34
Maria ook vaak bezocht. Maria is meestal vanaf een uur of 11.00 aanwezig. Door haar speciale pijptechniek blijf ik haar bezoeken.

snapper
11 juli 2021, 18:17
Ken haar al uit de tijd dat ze nog in Hofje zat, ook aantal keren in Groningen bezocht , al een keer, een zeer leuke spontane rondleiding in haar locatie op Nieuwstad gehad, maar dat is al hele tijd geleden, zal mijn best doen haar weer eens te bezoeken .

voordelol
14 juli 2021, 11:41
Hi ken haar ook uit de tijd toen ze nog in Leeuwarden zat. Maar is nu weer actief op de Nieuwstad?

schoolmeester
14 juli 2021, 17:53
Ja, met seniorenpas.

Moontanner
15 juli 2021, 12:30
Stukje in het AD http://www.ad.nl/rotterdam/illegale-prostituee-vlucht-naar-kleine-stad-en-dorp~ab66f7e1/ met een foto van Maria toen nog in de Hoekstraat

Ik quote dit stukje even. De link werkt nog steeds.

Ik schat Maria nu ergens achter in de 50.

snapper
16 juli 2021, 20:53
Ik quote dit stukje even. De link werkt nog steeds.

Ik schat Maria nu ergens achter in de 50.

Zou best kunnen Moontanner, maaaaar we worden er zelf ook niet jonger op ....helaas !

gr Snapper

voordelol
18 juli 2021, 07:08
Ja, met seniorenpas.

Dank je ga haar snel weer eens bezoeken

Kerriesaus
4 februari 2022, 22:03
Weet iemand of Maria er nog is?