PDA

Volledige versie bekijken : China club Dulken-Viersen ( oude locatie Angelique)



hanslatta
25 februari 2015, 16:00
tot mijn verbazing zag ik dat de oude locatie Angelique in Dulken-Viersen, nu LaLuna in Moers, weer een nieuwe huurder heeft, China Club met Chinese dames. Ik vond de locatie destijds super voor een snelle wip, lekker dichtbij de grens over en Angelique was de beste tent wat ik ooit bezocht heb. La Luna nu is een heel stuk minder. Anyway ik toch maar gaan checken. Heb eigenlijk niets met chineesjes, maar ook niets tegen hen :smiley:. Ik dus aangebeld en duurde een eeuwigheid voordat er reactie kwam,je verwacht dat ze boven op een knop drukken en je binnenlaten, maar nu kwam een Chinese man opendoen, hij keek mee eerst aan van wat ik kwam doen, dus begon te twijfelen of ik wel goed zat. Ik vroeg of het open was en toen zei hij ja en liet me binnen. Er kon ook gelukkig een lachje vanaf. Op eerste verdieping kwam ik al een leuk Chineesje tegen, Mimi bleek later. Met zijn drieën liepen we naar boven. Ze hadden het wat lichter ingericht dan destijds Angelique, geen donkere holen, ook trappenhuis was wit geverfd. Boven aangekomen een redelijk oude dame die mij hartelijk begroeten met een handdruk. Wat te drinken en Mimi was op dat moment de enige niet bezette dame. Ik hoefde niet na te denken en gingen gelijk de kamer op. Het begon al met samen douchen en onder de douche kreeg ik al een tongzoentje. Daarna een uur lang op bed super gfe, heerlijk natte tongzoenen en lekker nat pijpen. Van beffen kan ze ook goed genieten. Het neuken werd uitgesteld dat redelijk op het einde omdat het voorspel al super was. Ik had het idee dat ik wel een beetje moest waken voor condoomgebruik, want tijdens pussy sliden kon hij er zomaar in floepen,
In ieder geval voor herhaling vatbaar en op de site staan nog andere dames op die ik graag wel wil proberen

.357 magnum
25 februari 2015, 16:07
Prijzen

BefBeer
25 februari 2015, 16:36
Prijzen

Is dat een vraag Magnun?
Persoonijk vind ik het bot gesteld van je.
Zefs geen tijd voor een vraagteken.
Just my impression!

BefBeer

Big30
25 februari 2015, 16:41
Website:
http://www.chinaclub-viersen.de/index.html

NB magnum is zeker niet bot, gewoon een kwestie van een directe vraagstelling!

BefBeer
25 februari 2015, 18:19
Nou Big, als dat ook jouw normen zijn.....?

Het komt mij toch echt vrij onbehouwen over.
Slecht een paar puntjes of een vraagteken hadden het al heel doen overkomen.

Zal wel de eninge met gevoelens zijn hier, om niet te zeggen overgevoelig!
Mea culpa, collegae.

BefBeer

Mr Pussy
25 februari 2015, 20:42
Prijzen...? :wink:

hanslatta
25 februari 2015, 21:33
Geen punt, ik ben ook van de directe vraagstelling. Ik had idd de prijzen en ook de website moeten vermelden.
Bij de oude dame moest ik 120 aftikken voor een uur, en eenmaal op de kamer tegen het hoogtepunt aan bedacht ik mij nog om een combinatie FT te doen met klaarkomen in gezicht , hiervoor moest ik nog 20 aftikken bij Mimi zelf...
Geen entree dus

BefBeer
26 februari 2015, 07:51
Prijzen...?

Ik had gezien 'het gevalletje' maar eerst de 2 meest eenvoudigste opties aangereikt.
Later in evolutionaire perspectief kan de door jou aangehaalde verfijning ontwikkelen....:betrunken:

Befbeer

geert5
26 februari 2015, 22:55
Forse prijzen voor die locatie vind ik.
Want het is geen plek waar je langer verblijft dan de kamergang, lijkt mij.

slankemeiden
14 januari 2016, 12:44
Is dit nog steeds een club? Zijn er andere plekken met superslanke Japanse jonge meisjes?

hasta la pasta
24 januari 2016, 14:09
Zijn er andere plekken met superslanke Japanse jonge meisjes?

De keuze is reuze!

www.asialadies.de/