PDA

Volledige versie bekijken : Tilla (Duitse)

Wentelt Eefje
3 maart 2015, 02:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Tilla (Duitse)
Leeftijd:28 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou, Russisch
Extra info:Herhalingsgevaar zeker aan begin van de avond, diep in de nacht weet ik niet zeker of ze nog wel vaste grond onder de voeten heeft

Wentelt Eefje
3 maart 2015, 03:03
Uit mijn FKK Oceans recensie: Endless Wuk - 28 februari

Tilta - Een Megaboob-meisje on Cloud 9

Zowel na mijn eerste als na mijn tweede saunasessie ga ik op zoek naar Kim, om haar nergens te vinden. Als ik vervolgens de teleurstelling van me af ga roken, is er slechts één dame aanwezig in de rooktent, niet één ijsbeer. Ze rookt niet. Nog niet. En gokt goed, vraagt met een Duits accent in het Nederlands "Heb jaj misjien een fuurtje foor mai? Alsjeblieft?"

Maar hoewel Tilla, omdat ze in Nederland woont, mijn moedertaal probleemloos verstaat, vindt ze continu in het Nederlands converseren te lastig. Voor een Duitse dame spreekt ze werkelijk perfect en vrijwel accentloos Engels. En ze is een geweldige gesprekspartner. We spreken tot groot vermaak van mensen die daarna de rooktent binnenkomen afwisselend Duits, Engels en Nederlands en hebben het over muziek, muziek, muziek, party's in Amsterdam, Antwerpen, Aachen, Berlijn, Ibiza en het voormalig Oostblok.

Heel even twijfelen we beiden of we ons aan zullen kleden en naar een party in de buurt van Düsseldorf rijden waar ik al op de gastenlijst sta (altijd +1, je weet zelfs niet wie je in de rij voor een club nog een plezier kunt doen door haar op de gastenlijst mee naar binnen te tronen). Had me er op laten zetten voor het geval vandaag tegen zou vallen in Oceans... bleek onnodig, maar bood nu ineens een alternatief.

Tilla drong even aan, maar ik dacht, eerst maar even elkaar beter leren kennen hier voor ik je onderdompel in mijn vriendenkring. Geweldig leuk koppie met stralende ogen en dito tandpasta-lach. Slank, hoewel niet superslank, maar normaal postuur zou ijsberen afschrikken die zeker met haar de kamer zouden willen delen en daar heeft ze wel andere middelen voor in huis.

Ik zie en voel dat haar BH niets kunstmatigs aan steun of vulling heeft, het kunstmatige is dus door de dokter in deze D-cup geïmplanteerd. Ik scan verder het zichtbare gedeelte van haar lijf en besluit dat ik ondanks die angstwekkende siliconen-voorgevel zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet geil van haar werd. Alsof ze Dextra zelf is vraagt ze in het Duits lekkerlijk wat Destra in het Engels doet: "Take a chance, you might get Lucky... "

https://m.youtube.com/watch?v=RGH0dfDNpao

Ik wil weten of ze behalve de navelpiercing die ik door haar jurkje heen voelde nog verborgen piercings had en na haar ontkenning lopen we samen naar binnen voor een drankje. Als we die op hebben, nemen we nieuwe volle flesjes mee naar de kamer, we krijgen een sleutel van één van de 4 hoogst gelegen kamers, en na vele trappen te hebben bestegen, maakt Tilla het bed op terwijl ik de muziek opzoek op mijn Handy voor een mooie playlist. We zoenen staand tong, innig, gulzig en kijken elkaar diep in de ogen. We starten mede door de muziek "Getting On Bad"

Everytime we hear soca music
We getting on bad, bad, bad
Everybody misbehaving
We getting on bad, bad, bad

Ze ziet er duidelijk op haar gemak uit, maar toch lijkt er iets te zijn. Ik vraag wat ze wil vragen en ze zegt dat ze de tijd straks zal verrekenen, ook al zijn het maar 3 minuten, maar ze wil graag naar beneden om haar werktasje waar ze niet mee in de club loopt op te halen. Gekscherend zeg ik haar de stopwatch nu in te drukken en weg is ze.

Tilla komt hijgend binnen, want is naar beneden naar haar locker en weer naar boven met haar goody bag gerend. Als ze weer naakt is, kijk ik nog eens goed, en weet dat dit unicum is. 2 dames achter elkaar in een saunaclub die tattoo-vrij zijn. En als ze helemaal in de stemming is, is ze werkelijk natur-geil. Het blijkt ook uit de tepels die op die mega-D-borsten zitten, ze reageren snel op mijn vingers en mond, zij pakt mijn gezicht kust me, kijkt zelf naar tepels en zegt "Wai fienden jauw leuk, dat is klar"

Ze duwt me achterover en met haar ingeoliede borsten klemt zijn lul vast en warmt 'm eens even goed op. Langzaam bezorgt dit gevoel enig inzicht in andermans obsessies... ... ze pijpt ter afwisseling en ik word gek! En denk, jou maak ik nog gekker.
De befsessie die volgt is waanzin, pure waanzin. Ze baalt ongetwijfeld dat we allebei maar 2 handen hebben. Al likkend vinger ik haar hard en diep en zij gebruikt haar handen om niet alleen haar borsten te kneden, maar ook haar billen en die zo ver mogelijk uit elkaar te trekken en zo nu en dan verdwijnen ineens ook vinger van haar. Tilla is "Losing It"

https://m.youtube.com/watch?v=89kSBMbhxWo

Losing It
Losing your mind
Girl, you're losing it

Ze is echt zo verschrikkeliijk geil, ze laat het pussy-sliden aan mij on top in missio over, ik ben volledig in control. Op het moment supreme waarop ze me had laten doorduwen bescherm ik haar en mij, grijp in haar tasje dat vlak naast haar hoofd op het kussen ligt en haal op gevoel een condoom eruit, richt me op terwijl mijn eikel over haar klitje blijft glijden, heb net genoeg nagel om de condoom eruit te halen en na het aanbrengen knal ik me in innig tongzoenende missio naar het einde toe en het voelt echt fantastisch. Ik weet ook dat er niets gespeeld is aan haar opmerkingen die ze steelt van Lyrikal's "Cloud 9":

https://m.youtube.com/watch?v=mQr5C_WJofg

Oh Lawd I high
Celebrating life
Ah know the limit is the sky
and ah know that I ain't livin' twice
That's why ah living for tonight
On Cloud 9
That's why ah living for tonight
On Cloud 9
Like it all could end tonight

We liggen nog even na te hijgen en zoenen, roken stiekem een sigaret uit het raam hangend en gaan dan naar beneden. Ook hier toveren sierlijk verpakte bonbons in plaats van Trinkgeld een grote grijns op haar gezicht. Nooit gedacht dat mijn plaatje-cijfer voor een vrouw met zo'n voorgevel zo hoog zou kunnen uitvallen, maar het staat het haar echt. En het was in elk geval voor deze keer fabuleus speelgoed!!!

PPZ: 9,0 (9,5 / 8,5 / 9,0)